Studentermedhjælper/deltidmedarbejder

Vi søger en studentermedhjælper/deltidsmedarbejder til forefaldende arbejde.

Jobbet omfatter alle typer administrative assistancer i forbindelse med fremstilling, klargøring, transport, opsætning og nedtagning af udstillingsstande på messecentre herunder også produktion af grafik og lettere pakning af displays.

Vi forventer at du:

  • Kan arbejde selvstændigt
  • Ikke er bange for at tage fat og hjælpe til hvor der er brug for det
  • Har kørekort

Arbejdet foregår primært på vor adresse i Smørum. Vi tilbyder dig 10-37 timer pr. uge (efter aftale med dig), ordnede arbejdsforhold. Løn og ansættelsesvilkår i.h.t. industriens overenskomst.

Tiltrædelse 1. august

Ansøgning og spørgsmål via email. Emne: Studentermedhjælp

Vi glæder os til at høre fra dig.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330044050Phoenix-e8fc45a812019-06-15T00:00:00Studentermedhjælper/deltidmedarbejder

Vi søger en studentermedhjælper/deltidsmedarbejder til forefaldende arbejde.

Jobbet omfatter alle typer administrative assistancer i forbindelse med fremstilling, klargøring, transport, opsætning og nedtagning af udstillingsstande på messecentre herunder også produktion af grafik og lettere pakning af displays.

Vi forventer at du:

  • Kan arbejde selvstændigt
  • Ikke er bange for at tage fat og hjælpe til hvor der er brug for det
  • Har kørekort

Arbejdet foregår primært på vor adresse i Smørum. Vi tilbyder dig 10-37 timer pr. uge (efter aftale med dig), ordnede arbejdsforhold. Løn og ansættelsesvilkår i.h.t. industriens overenskomst.

Tiltrædelse 1. august

Ansøgning og spørgsmål via email. Emne: Studentermedhjælp

Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi søger en studentermedhjælper deltidsmedarbejder til forefaldende arbejde. Jobbet omfatter alle typer administrative assistancer i forbindelse med fremstilling, klargøring, transport, opsætning og nedtagning af udstillingsstande på messecentre herunder også produktion af grafik og lettere pakning af displays. Vi forventer at du: Kan arbejde selvstændigt Ikke er bange for at tage fat og hjælpe til hvor der er brug for det Har kørekort Arbejdet foregår primært på vor adresse i Smørum. Vi tilbyder dig 10-37 timer pr. uge (efter aftale med dig), ordnede arbejdsforhold. Løn og ansættelsesvilkår i.h.t. industriens overenskomst. Tiltrædelse 1. august Ansøgning og spørgsmål via email. Emne: Studentermedhjælp Vi glæder os til at høre fra dig.11jobnete8fc45a8100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-31T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandEgedal3547905JOHANNSEN DEKORATION ISHØJ A/S11Skebjergvej 232765SmørumDKDanmark0jd@j-d.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent779029JobNet5004241500424110015-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8fc45a8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8fc45a8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8fc45a8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e8fc45a8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362099915jd@j-d.dkjd@j-d.dkDKDanmarkDKDanmark330052775Studentermedhjælper til Vækst- og Erhvervsområdet i Høje-Taastrup KommuneRobot Ser du erhvervslivet som driver i samfundsudviklingen? Vil du være med til at løfte et af Høje-Taastrup Kommunes helt store indsatsområder? Har du flair for analyse og arbejder rutineret med databehandling? Så vil vi meget gerne høre fra dig! I Høje-Taastrup Kommune er erhvervslivet en væsentlig del af kommunens DNA. Vi arbejder konstant på at sikre den bedste service for erhvervslivet og tiltrække nye virksomheder til kommunen og vi er gode til det! Vi er en kommune i rivende udvikling med store udviklingsprojekter, tilflytning af mange nye borgere og arbejdspladser og blandt landets førende erhvervskommuner. Dine opgaver Du vil - i tæt samarbejde med erhvervsservicechefen - sikre den fortsatte positive udvikling af Høje-Taastrup Kommune, som en førende erhvervskommune. Opgaverne omfatter bl.a.Udvikle og forestå analysearbejde, som understøtter kommunens strategiske indsatser for vækst og udviklingSikre at erhvervslivet bliver serviceret hurtigt og effektivtOpdyrke og pleje samarbejder med erhvervslivet, organisationer og uddannelsesinstitutionerUdvikle og afholde virksomhedsrettede aktiviteter og arrangementer. Vi er: Vækst- og Erhvervsserviceområdet er placeret i Byrådscentret i Høje-Taastrup Kommune. Byrådscentret er en strategisk fungerende enhed, som servicerer kommunens Byråd og Direktion og understøtter kommunens politiske og strategiske arbejde. Vækst- og Erhvervsserviceområdet har stor berøring ud i hele organisationen og er et område, som har stor opmærksomhed hos både politikere og ledelsen. Vi er ambitiøse og har et højt fagligt niveau og elsker et godt grin. Vi sætter stor pris på den faglighed og energi som studerende bidrager med. Vi ønsker at du:Er på 5.- 6. semester eller har afsluttet bachelor inden for cand.merc, cand.scient.pol, cand. soc.el.lign.Kan arbejde selvstændigt og påtage dig ansvar for egne opgaverHar gode analytiske evner og kan arbejde rutineret med databehandlingHar gode kommunikative evner både mundtligt og skriftligtEr nysgerrig og kan udfordre Vi tilbyder:Spændende opgaver, som du selv kan være med til at påvirkeEngagerede kollegaer, som gerne vil give sparring og inspireres af din videnPlacering tæt på topledelsen i en organisation i rivende udviklingStærkt fagligt miljø på et område, som konstant udvikler sig Det praktiske:Stillingen er på 15 20 timer om ugenOpstart primo september eller snarest muligtSend din ansøgning senest d. 5. august 2019Samtaler vil foregå i uge 33 34Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte erhvervsservicechef Anne-Mette Felby, anne-mettema@htk.dk, tlf. 2849 8288Høje-Taastrup Rådhus, Bygaden 2 i Taastrup ligger få minutters gang fra Høje-Taastrup Station og der er mulighed for gratis parkering ved Rådhuset.Ser du erhvervslivet som driver i samfundsudviklingen? Vil du være med til at løfte et af Høje-Taastrup Kommunes helt store indsatsområder? Har du flair for analyse og arbejder rutineret med databehandling? Så vil vi meget gerne høre fra dig!

I Høje-Taastrup Kommune er erhvervslivet en væsentlig del af kommunens DNA. Vi arbejder konstant på at sikre den bedste service for erhvervslivet og tiltrække nye virksomheder til kommunen – og vi er gode til det! Vi er en kommune i rivende udvikling med store udviklingsprojekter, tilflytning af mange nye borgere og arbejdspladser og blandt landets førende erhvervskommuner.

Dine opgaver
Du vil - i tæt samarbejde med erhvervsservicechefen - sikre den fortsatte positive udvikling af Høje-Taastrup Kommune, som en førende erhvervskommune.

Opgaverne omfatter bl.a.
  • Udvikle og forestå analysearbejde, som understøtter kommunens strategiske indsatser for vækst og udvikling
  • Sikre at erhvervslivet bliver serviceret hurtigt og effektivt
  • Opdyrke og pleje samarbejder med erhvervslivet, organisationer og uddannelsesinstitutioner
  • Udvikle og afholde virksomhedsrettede aktiviteter og arrangementer.

Vi er:
Vækst- og Erhvervsserviceområdet er placeret i Byrådscentret i Høje-Taastrup Kommune. Byrådscentret er en strategisk fungerende enhed, som servicerer kommunens Byråd og Direktion og understøtter kommunens politiske og strategiske arbejde. Vækst- og Erhvervsserviceområdet har stor berøring ud i hele organisationen og er et område, som har stor opmærksomhed hos både politikere og ledelsen. Vi er ambitiøse og har et højt fagligt niveau og elsker et godt grin. Vi sætter stor pris på den faglighed og energi som studerende bidrager med.

Vi ønsker at du:
  • Er på 5.- 6. semester eller har afsluttet bachelor inden for cand.merc, cand.scient.pol, cand. soc.el.lign.
  • Kan arbejde selvstændigt og påtage dig ansvar for egne opgaver
  • Har gode analytiske evner og kan arbejde rutineret med databehandling
  • Har gode kommunikative evner både mundtligt og skriftligt
  • Er nysgerrig og kan udfordre

Vi tilbyder:
  • Spændende opgaver, som du selv kan være med til at påvirke
  • Engagerede kollegaer, som gerne vil give sparring og inspireres af din viden
  • Placering tæt på topledelsen i en organisation i rivende udvikling
  • Stærkt fagligt miljø på et område, som konstant udvikler sig

Det praktiske:
  • Stillingen er på 15 – 20 timer om ugen
  • Opstart primo september eller snarest muligt
  • Send din ansøgning senest d. 5. august 2019
  • Samtaler vil foregå i uge 33/34
  • Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte erhvervsservicechef Anne-Mette Felby, anne-mettema@htk.dk, tlf. 2849 8288
  • Høje-Taastrup Rådhus, Bygaden 2 i Taastrup ligger få minutters gang fra Høje-Taastrup Station og der er mulighed for gratis parkering ved Rådhuset.


Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-07-02T00:00:002019-08-05T00:00:00
330053773Studentermedhjælp til mastersekretariatRobot Trives du med forskelligartede opgaver, og har du blik for at forny og udvikle arbejdsgange?Arbejder du bedst, når du i høj grad selv har mulighed for at præge måderne, hvorpå du løser dine opgaver, og skal tænke selvstændigt?Spændende stilling med stort ansvar og tæt tilknytning til masterstuderende. Institut for Mennesker og Teknologi IMT ved Roskilde Universitet søger en studentermedhjælper til Masteruddannelsen i Organisationspsykologi samt evt. opgaver knyttet til instituttets øvrige masteruddannelser og efteruddannelsesaktiviteter. Stillingen indebærer både praktiske opgaver forud for og på de enkelte studiedage og forberedende opfølgende opgaver. Arbejdsopgaver og kvalifikationer En af dine hovedopgaver vil være at arbejde med forberedelse og afholdelse af studiedage. Herudover kommer du til at indgå i en lang række andre opgaver i relation til bl.a.:Klargøring af lokaler og øvrige fysiske rammer for masteruddannelsernePraktiske opgaver i forbindelse med studiedage, herunder forplejning, skiltning og andre logistikopgaverBistand til det administrative personales opgaver vedr. registrering, opdatering af databaser og oversigter, journalisering, m.v.Bistand til undervisere med anvendelse af AV-midler i undervisningssituationenKommunikation med studerende - primært på studiedagene Vi lægger vægt på, at du Er i gang med en længerevarende uddannelse og minimum har to år tilbage af dine studier.Har grundlæggende IT-kendskab, herunder at kunne bruge Office-pakkens programmerEr systematisk og evner at sætte dig hurtigt ind i nye opgaver.Er selvstændig, fleksibel, initiativrig og engageret.Er klar til også at bistå i udførelsen af rutineopgaver.Er serviceminded og kan kommunikere på en god måde med vores studerende. På institut For Mennesker og Teknologi lægger vi vægt på, at du kan arbejde struktureret og selvstændigt med de opgaver, som du får. Mere information For yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt sekretariatsleder på IMT Hermod Ringgaard på 40202720 eller AC-fuldmægtig Troels Kure på 46742104. Ansættelsesvilkår Der er tale om en ansættelse på 8-15 timer pr. uge. Ansættelse sker som studentermedhjælper på HK overenskomst og aflønnes på timebasis. Vi ser gerne, at du kan begynde primo august eller snarest derefter. Ansøgning Søg stillingen på https: ruc.dk ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet Ansøgningen skal indeholde: Motiveret ansøgning CV Dokumentation for uddannelse Ansøgningsfristen er 26. juli 2019. Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning. Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.
  • Trives du med forskelligartede opgaver, og har du blik for at forny og udvikle arbejdsgange?
  • Arbejder du bedst, når du i høj grad selv har mulighed for at præge måderne, hvorpå du løser dine opgaver, og skal tænke selvstændigt?
  • Spændende stilling med stort ansvar og tæt tilknytning til masterstuderende.

Institut for Mennesker og Teknologi – IMT ved Roskilde Universitet søger en studentermedhjælper til Masteruddannelsen i Organisationspsykologi samt evt. opgaver knyttet til instituttets øvrige masteruddannelser og efteruddannelsesaktiviteter.

Stillingen indebærer både praktiske opgaver forud for og på de enkelte studiedage – og forberedende/opfølgende opgaver.

Arbejdsopgaver og kvalifikationer
En af dine hovedopgaver vil være at arbejde med forberedelse og afholdelse af studiedage. Herudover kommer du til at indgå i en lang række andre opgaver i relation til bl.a.:
  • Klargøring af lokaler og øvrige fysiske rammer for masteruddannelserne
  • Praktiske opgaver i forbindelse med studiedage, herunder forplejning, skiltning og andre logistikopgaver
  • Bistand til det administrative personales opgaver vedr. registrering, opdatering af databaser og oversigter, journalisering, m.v.
  • Bistand til undervisere med anvendelse af AV-midler i undervisningssituationen
  • Kommunikation med studerende - primært på studiedagene

Vi lægger vægt på, at du;
  • Er i gang med en længerevarende uddannelse og minimum har to år tilbage af dine studier.
  • Har grundlæggende IT-kendskab, herunder at kunne bruge Office-pakkens programmer
  • Er systematisk og evner at sætte dig hurtigt ind i nye opgaver.
  • Er selvstændig, fleksibel, initiativrig og engageret.
  • Er klar til også at bistå i udførelsen af rutineopgaver.
  • Er serviceminded og kan kommunikere på en god måde med vores studerende.

På institut For Mennesker og Teknologi lægger vi vægt på, at du kan arbejde struktureret og selvstændigt med de opgaver, som du får.

Mere information
For yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt sekretariatsleder på IMT Hermod Ringgaard på 40202720 – eller AC-fuldmægtig Troels Kure på 46742104.

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en ansættelse på 8-15 timer pr. uge.

Ansættelse sker som studentermedhjælper på HK overenskomst og aflønnes på timebasis.

Vi ser gerne, at du kan begynde primo august eller snarest derefter.

Ansøgning
Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:
  1. Motiveret ansøgning
  2. CV
  3. Dokumentation for uddannelse

Ansøgningsfristen er 26. juli 2019.

Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

 

Roskilde UniversitetRoskilde2019-07-03T00:00:002019-07-26T00:00:00
330056506Studentermedhjælper med interesse for HR søgesRobot Har du lyst til at arbejde med en bred portefølje af HR- og administrative opgaver, så er du måske vores nye studentermedhjælper i RUC HR. RUC HR søger en studentermedhjælper med start hurtigst muligt. Arbejdsopgaver og kvalifikationer Vi søger en studentermedhjælper, som kan bistå vores HR-partnere og HR-sagsbehandlere i deres daglige arbejde. Dine opgaver vil derfor spænde bredt under hensyn til enhedens aktuelle behov. Det vil bl.a. kunne være at hjælpe med besvarelse af konkrete henvendelser fra ansatte, bistå med håndtering af anmodninger om aktindsigt, udarbejdelse af ledelsesinformation eller mindre udviklingsopgaver. Det er en forudsætning for stillingen, at du behersker dansk i skrift og tale på højt niveau, og at du har lyst til og er motiveret for at sætte dig ind i regler, procedure og praksis på HR området. Vi ser også gerne, at du har gode kompetencer i engelsk, både skriftligt og mundtligt. Om RUC HR RUC HR er en afdeling i RUC Administration. Vi er 18 faste medarbejdere, 1 kontorelev samt 3 studentermedhjælpere, der beskæftiger sig med både drifts- og udviklingsopgaver. Vores fornemste opgave er at understøtte universitetets ledere i at håndtere universitetets personalemæssige opgaver, så vi sammen kan skabe de bedst mulige vilkår for forskning, undervisning, formidling og administration på Roskilde Universitet. Vi har mange bolde i luften og lægger vægt på et uformelt og positivt kollegialt miljø og på at sikre et godt samarbejdsklima. I RUC HR arbejder vi primært ind i en partnerskabsmodel, hvor vi har til opgave dels at rådgive ledere på institutter og i RUC Administration om personalespørgsmål, og dels at varetage alle HR-opgaver i disse enheder. Mere information For yderligere information om stillingen kontakt venligst teamleder Morten Meizner på 26 35 50 03 eller mmeizner@ruc.dk Løn og ansættelsesvilkår Den ugentlige arbejdstid aftales i forhold til den enkelte med op til 15 timer ugentligt. Ansættelsen sker som studentermedhjælper i henhold til organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT. Det er en forudsætning du er aktiv studenterne for at være ansat som studentermedhjælper. Vi vil altid være fleksible i forbindelse med dine eksamensperioder, men forventer, at du kan yde en ekstra indsats på andre tidspunkter. Ansøgning Søg stillingen på https: ruc.dk ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet Ansøgningen skal indeholde: Motiveret ansøgning CV Dokumentation for uddannelseEvt. bilag Ansøgningsfristen er 11. august 2019. Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning. Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.Har du lyst til at arbejde med en bred portefølje af HR- og administrative opgaver, så er du måske vores nye studentermedhjælper i RUC HR. RUC HR søger en studentermedhjælper med start hurtigst muligt.

Arbejdsopgaver og kvalifikationer
Vi søger en studentermedhjælper, som kan bistå vores HR-partnere og HR-sagsbehandlere i deres daglige arbejde. Dine opgaver vil derfor spænde bredt under hensyn til enhedens aktuelle behov. Det vil bl.a. kunne være at hjælpe med besvarelse af konkrete henvendelser fra ansatte, bistå med håndtering af anmodninger om aktindsigt, udarbejdelse af ledelsesinformation eller mindre udviklingsopgaver.

Det er en forudsætning for stillingen, at du behersker dansk i skrift og tale på højt niveau, og at du har lyst til og er motiveret for at sætte dig ind i regler, procedure og praksis på HR området. Vi ser også gerne, at du har gode kompetencer i engelsk, både skriftligt og mundtligt.

Om RUC HR
RUC HR er en afdeling i RUC Administration. Vi er 18 faste medarbejdere, 1 kontorelev samt 3 studentermedhjælpere, der beskæftiger sig med både drifts- og udviklingsopgaver. Vores fornemste opgave er at understøtte universitetets ledere i at håndtere universitetets personalemæssige opgaver, så vi sammen kan skabe de bedst mulige vilkår for forskning, undervisning, formidling og administration på Roskilde Universitet. Vi har mange bolde i luften og lægger vægt på et uformelt og positivt kollegialt miljø og på at sikre et godt samarbejdsklima.

I RUC HR arbejder vi primært ind i en partnerskabsmodel, hvor vi har til opgave dels at rådgive ledere på institutter og i RUC Administration om personalespørgsmål, og dels at varetage alle HR-opgaver i disse enheder.

Mere information
For yderligere information om stillingen kontakt venligst teamleder Morten Meizner på 26 35 50 03 eller mmeizner@ruc.dk

Løn og ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid aftales i forhold til den enkelte med op til 15 timer ugentligt. Ansættelsen sker som studentermedhjælper i henhold til organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT. Det er en forudsætning du er aktiv studenterne for at være ansat som studentermedhjælper.

Vi vil altid være fleksible i forbindelse med dine eksamensperioder, men forventer, at du kan yde en ekstra indsats på andre tidspunkter.

Ansøgning
Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:
  1. Motiveret ansøgning
  2. CV
  3. Dokumentation for uddannelse
  4. Evt. bilag

Ansøgningsfristen er 11. august 2019.

Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

 

Roskilde UniversitetRoskilde2019-07-08T00:00:002019-08-11T00:00:00
330052910Studentermedhjælp til Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri, Psykiatrisk Center BallerupRobot Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri (CTP) søger en studentermedhjælper til dataindtastning og registrering i forbindelse med vores forskningsprojekter. På CTP behandler vi flygtninge med traumerelaterede psykiske lidelser, herunder PTSD og depression, samt andre etniske minoritetspatienter med psykiske lidelser. Vi har siden 2008 tilbudt behandlingspakker bestående af manualiseret og evidensbaseret behandling. Standardbehandlingen indeholder udredningssamtaler, psykoedukation og medicin ved læge, kognitiv adfærdsterapi ved psykolog, samt støtte fra socialrådgiver. I øjeblikket gennemføres et randomiseret forsøg, hvor vi undersøger forskellige former for behandling af søvnproblemer. Et nyt randomiseret forsøg vil gå i gang i løbet af efteråret 2019 og undersøger, hvorvidt et forbedret tværsektorielt samarbejde og integreret social indsats kan øge udbyttet af psykiatrisk behandling for traumatiserede flygtninge. Behandlingen er tæt integreret med den igangværende forskning. Vi prioriterer høj faglighed, undervisning og forskning, men i en afslappet ånd med humor og gensidig respekt. Som studentermedhjælper kommer du til at indgå i et engageret, tværfagligt team af behandlere, sekretærer, forskere og studerende. Du vil få indgående kendskab til klinisk effektforskning i praksis og til dagligdagen i et psykiatrisk ambulatorium på Psykiatrisk Center Ballerup. Du vil referere til den forskningsansvarlige overlæge og vil sammen med de øvrige studentermedhjælpere blive ansvarlig for følgende arbejdsopgaver: Dataindtastning Løbende monitorering for at sikre høj kvalitet af datamaterialet Sammenligning af datasæt med kildedata Registrering af samtykker og opfølgningssamtaler på forskningsdeltagere Diverse ad-hoc opgaver Din profil Relevant studiemæssig baggrund, f.eks. er du i gang med en bachelor i folkesundhedsvidenskab eller psykologi Systematisk og detaljeorienteret Ansvarsbevidst, selvstændig og mødestabil Teamplayer med gode samarbejdsevner Interesse for forskning, psykiatri og eller etniske minoriteters sundhed er en fordel Arbejdstiden vil være ca. 10-15 timer ugentlig med fleksibilitet i forhold til eksamensperioder. Vi er interesserede i ansøgere, der kan komme fast hver uge og som har en tidshorisont for jobbet på minimum et år. Spørgsmål For nærmere information er du velkommen til at kontakte forskningskoordinator Cathrine Selnes Treviño på e-mail: cathrine.selnes.trevino@regionh.dk. Hjemmeside: www.ctp-net.dk Ansøgningsfrist: den 5. august 2019 kl. 08.00. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 33-34. Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Danske Regioner og den pågældendes faglige organisation. Ansættelsesvilkår: Tidsbegrænset periode.Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri (CTP) søger en studentermedhjælper til dataindtastning og registrering i forbindelse med vores forskningsprojekter.

På CTP behandler vi flygtninge med traumerelaterede psykiske lidelser, herunder PTSD og depression, samt andre etniske minoritetspatienter med psykiske lidelser. Vi har siden 2008 tilbudt behandlingspakker bestående af manualiseret og evidensbaseret behandling. Standardbehandlingen indeholder udredningssamtaler, psykoedukation og medicin ved læge, kognitiv adfærdsterapi ved psykolog, samt støtte fra socialrådgiver. I øjeblikket gennemføres et randomiseret forsøg, hvor vi undersøger forskellige former for behandling af søvnproblemer. Et nyt randomiseret forsøg vil gå i gang i løbet af efteråret 2019 og undersøger, hvorvidt et forbedret tværsektorielt samarbejde og integreret social indsats kan øge udbyttet af psykiatrisk behandling for traumatiserede flygtninge.


Behandlingen er tæt integreret med den igangværende forskning. Vi prioriterer høj faglighed, undervisning og forskning, men i en afslappet ånd med humor og gensidig respekt.

Som studentermedhjælper kommer du til at indgå i et engageret, tværfagligt team af behandlere, sekretærer, forskere og studerende. Du vil få indgående kendskab til klinisk effektforskning i praksis og til dagligdagen i et psykiatrisk ambulatorium på Psykiatrisk Center Ballerup. Du vil referere til den forskningsansvarlige overlæge og vil sammen med de øvrige studentermedhjælpere blive ansvarlig for følgende arbejdsopgaver:

  • Dataindtastning
  • Løbende monitorering for at sikre høj kvalitet af datamaterialet
  • Sammenligning af datasæt med kildedata
  • Registrering af samtykker og opfølgningssamtaler på forskningsdeltagere
  • Diverse ad-hoc opgaver
Din profil

  • Relevant studiemæssig baggrund, f.eks. er du i gang med en bachelor i folkesundhedsvidenskab eller psykologi
  • Systematisk og detaljeorienteret
  • Ansvarsbevidst, selvstændig og mødestabil
  • Teamplayer med gode samarbejdsevner
  • Interesse for forskning, psykiatri og/eller etniske minoriteters sundhed er en fordel
Arbejdstiden vil være ca. 10-15 timer ugentlig med fleksibilitet i forhold til eksamensperioder.

Vi er interesserede i ansøgere, der kan komme fast hver uge og som har en tidshorisont for jobbet på minimum et år.

Spørgsmål
For nærmere information er du velkommen til at kontakte forskningskoordinator Cathrine Selnes Treviño på e-mail: cathrine.selnes.trevino@regionh.dk.

Hjemmeside: www.ctp-net.dk

Ansøgningsfrist: den 5. august 2019 kl. 08.00. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 33-34.

Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Danske Regioner og den pågældendes faglige organisation. Ansættelsesvilkår: Tidsbegrænset periode.

Psykiatrisk Center BallerupBallerup2019-07-02T00:00:002019-08-05T00:00:00
330052778Studentermedhjælper til Henvisninger og Klinisk AdministrationRobot Sjællands Universitetshospital har en spændende studenterstilling ledig i Stabens enhed for Henvisninger og Klinisk Administration, hvor du selv kan være med til at forme din stilling. Enheden for Henvisninger og Klinisk Administration er en administrativ stabsenhed, der arbejder med en bred vifte af administrative, akademiske og lægesekretærfaglige opgaver inden for følgende spor : Håndtering og ekspedition af cirka 1000 henvisninger pr. dag til somatisk sygehusbehandling i hele Region Sjælland i regi af Henvisningsenheden Administrative sagsbehandlingsopgaver i samarbejde med Stabens øvrige enheder Sekretariatsbetjening af diverse faglige fora arbejdsgrupper, herunder vedligeholdelse og opdatering af vejledninger m.v Optimering af registreringskvaliteten på hospitalsniveau via tæt opfølgning, undervisning, sidemandsoplæring samt facilitering af registreringsnetværk Udgående lægesekretærfaglige funktioner - bistand til de kliniske afdelinger Enheden for Henvisninger og Klinisk Administration har en koordinerende rolle i forhold til det samlede Patientflowsystem i Region Sjælland, og har derfor stort samarbejde med hele regionens sygehusvæsen, praksissektor og de centrale Stabe i Regionshuset. Din nye stilling Som studentermedhjælper i Henvisninger og Klinisk Administration vil du skulle varetage en bred vifte af opgaver af administrativ og akademisk karakter. Afhængigt af dine specifikke kompetencer vil du blandt andet kunne blive involveret i følgende opgaver: Byg af rapporter i Sundhedsplatformen sammen med et team af kollegaer på stabsniveau Monitoreringsindsatser vedr. regionens forbrug på privatsygehuse Sekretariatsbetjening af regional styregruppe samt cirka 15 arbejdsgrupper udvalg - herunder vedligeholdelse af diverse skriftlige vejledninger Administrative opgaver i relation til opdatering af Sundhedsvæsenets organisationsregister Dataudtræk og dataanalyse Vi tilbyder Et job, der byder på stor variation og mulighed for udfordringer Mulighed for operationel indsigt i sundhedssektoren Stort samarbejde med regionens sygehusvæsen og tværgående enheder Et godt kollegialt fællesskab med kollegaer, der vil hinanden Vi leder til gengæld efter en energisk og initiativrig medarbejder, der Har (eller er tæt på at få) en bachelor i fx folkesundhedsvidenskab eller økonomi Er systematisk, omhyggelig og resultatorienteret Både kan arbejde selvstændigt og i samarbejde med kollegaer og samarbejdspartnere Har god dataforståelse, og er vant til at arbejde med både indsamling og formidling af data Evt. har kendskab til SAP Web Intelligence - eller har mod på at lære det Har lyst til at arbejde med administrative sagsbehandlingsopgaver, der kræver gode samarbejds- og koordineringsevner Ansættelsesforhold Ansættelsen er i gennemsnit 2 dage pr. uge 12-15 timer pr. uge Ansættelsen ophører automatisk, når du har opnået din kandidatgrad Stillingen ønskes besat pr. 1. september eller snarest muligt derefter Dit primære arbejdssted vil være i Køge, men du må også påregne aktivitet i Roskilde Hvis du vil vide mere Du er velkommen til at kontakte chef for Henvisninger og Klinisk Administration, Anne Hune Gjerrild, på tlf. 5142 1758 eller pr. mail ahgj@regionsjaelland.dk (bemærk: ferie i uge 29-31) Ansøgningsfrist og samtaler Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 11. august 2019, og forventer at holde samtaler i uge 33 34 Om Sjællands Universitetshospital Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på. Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne. Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http: www.regionsjaelland.dk suh

Sjællands Universitetshospital har en spændende studenterstilling ledig i Stabens enhed for Henvisninger og Klinisk Administration, hvor du selv kan være med til at forme din stilling.

Enheden for Henvisninger og Klinisk Administration er en administrativ stabsenhed, der arbejder med en bred vifte af administrative, akademiske og lægesekretærfaglige opgaver inden for følgende "spor":

  • Håndtering og ekspedition af cirka 1000 henvisninger pr. dag til somatisk sygehusbehandling i hele Region Sjælland i regi af "Henvisningsenheden"
  • Administrative sagsbehandlingsopgaver i samarbejde med Stabens øvrige enheder
  • Sekretariatsbetjening af diverse faglige fora/ arbejdsgrupper, herunder vedligeholdelse og opdatering af vejledninger m.v
  • Optimering af registreringskvaliteten på hospitalsniveau via tæt opfølgning, undervisning, sidemandsoplæring samt facilitering af registreringsnetværk
  • Udgående lægesekretærfaglige funktioner - bistand til de kliniske afdelinger

Enheden for Henvisninger og Klinisk Administration har en koordinerende rolle i forhold til det samlede "Patientflowsystem" i Region Sjælland, og har derfor stort samarbejde med hele regionens sygehusvæsen, praksissektor og de centrale Stabe i Regionshuset.

Din nye stilling

Som studentermedhjælper i Henvisninger og Klinisk Administration vil du skulle varetage en bred vifte af opgaver af administrativ og akademisk karakter. Afhængigt af dine specifikke kompetencer vil du blandt andet kunne blive involveret i følgende opgaver:

  • Byg af rapporter i Sundhedsplatformen sammen med et team af kollegaer på stabsniveau
  • Monitoreringsindsatser vedr. regionens forbrug på privatsygehuse
  • Sekretariatsbetjening af regional styregruppe samt cirka 15 arbejdsgrupper/ udvalg - herunder vedligeholdelse af diverse skriftlige vejledninger
  • Administrative opgaver i relation til opdatering af "Sundhedsvæsenets organisationsregister"
  • Dataudtræk og dataanalyse

Vi tilbyder

  • Et job, der byder på stor variation og mulighed for udfordringer
  • Mulighed for operationel indsigt i sundhedssektoren
  • Stort samarbejde med regionens sygehusvæsen og tværgående enheder
  • Et godt kollegialt fællesskab med kollegaer, der "vil hinanden"

Vi leder til gengæld efter en energisk og initiativrig medarbejder, der

  • Har (eller er tæt på at få) en bachelor i fx folkesundhedsvidenskab eller økonomi
  • Er systematisk, omhyggelig og resultatorienteret
  • Både kan arbejde selvstændigt og i samarbejde med kollegaer og samarbejdspartnere
  • Har god dataforståelse, og er vant til at arbejde med både indsamling og formidling af data
  • Evt. har kendskab til SAP/ Web Intelligence - eller har mod på at lære det
  • Har lyst til at arbejde med administrative sagsbehandlingsopgaver, der kræver gode samarbejds- og koordineringsevner

Ansættelsesforhold

  • Ansættelsen er i gennemsnit 2 dage pr. uge/ 12-15 timer pr. uge
  • Ansættelsen ophører automatisk, når du har opnået din kandidatgrad
  • Stillingen ønskes besat pr. 1. september eller snarest muligt derefter
  • Dit primære arbejdssted vil være i Køge, men du må også påregne aktivitet i Roskilde

Hvis du vil vide mere

Du er velkommen til at kontakte chef for Henvisninger og Klinisk Administration, Anne Hune Gjerrild, på tlf. 5142 1758 eller pr. mail ahgj@regionsjaelland.dk (bemærk: ferie i uge 29-31)

Ansøgningsfrist og samtaler

Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 11. august 2019, og forventer at holde samtaler i uge 33/34

Om Sjællands Universitetshospital
Sjællands Universitetshospital er Danmarks yngste universitetshospital, og en afgørende brik i Region Sjællands ambitiøse sygehusplan. Vores mission er patienten, og visionen er suveræn kvalitet. I en verden fuld af nye muligheder og forventninger ser vi os som pionerer, der ønsker at definere en ny, bedre og anderledes måde at drive sundhedsvæsenet på.

Sjællands Universitetshospital er over de sidste år etableret som en organisatorisk enhed. Næste trin er den fysiske samling i det nye kvalitetsfondsbyggeri i Køge, som vil skabe rammen for et universitetshospital i fuld skala. Vi er således i gang med at skabe et samlet og bedre sundhedsvæsen for regionens borgere, og en spændende og udviklende arbejdsplads for medarbejderne.

Læs mere om Sjællands Universitetshospital på: http://www.regionsjaelland.dk/suh

Region SjællandKøge2019-07-02T00:00:002019-08-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Vækst- og Erhvervsområdet i Høje-Taastrup Kommune

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Ser du erhvervslivet som driver i samfundsudviklingen? Vil du være med til at løfte et af Høje-Taastrup Kommunes helt store indsatsområder? Har du flair for analyse og arbejder rutineret med databehandling? Så vil vi meget gerne høre fra dig! I Høje...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Studentermedhjælp til mastersekretariat

Roskilde Universitet

Roskilde
Trives du med forskelligartede opgaver, og har du blik for at forny og udvikle arbejdsgange?Arbejder du bedst, når du i høj grad selv har mulighed for at præge måderne, hvorpå du løser dine opgaver, og skal tænke selvstændigt?Spændende stilling med ...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Studentermedhjælper med interesse for HR søges

Roskilde Universitet

Roskilde
Har du lyst til at arbejde med en bred portefølje af HR- og administrative opgaver, så er du måske vores nye studentermedhjælper i RUC HR. RUC HR søger en studentermedhjælper med start hurtigst muligt. Arbejdsopgaver og kvalifikationer Vi søger en s...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Studentermedhjælp til Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri, Psykiatrisk Center Ballerup

Psykiatrisk Center Ballerup

Ballerup
Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri (CTP) søger en studentermedhjælper til dataindtastning og registrering i forbindelse med vores forskningsprojekter. På CTP behandler vi flygtninge med traumerelaterede psykiske lidelser, herunder PTSD og ...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Studentermedhjælper til Henvisninger og Klinisk Administration

Region Sjælland

Køge
Sjællands Universitetshospital har en spændende studenterstilling ledig i Stabens enhed for Henvisninger og Klinisk Administration, hvor du selv kan være med til at forme din stilling. Enheden for Henvisninger og Klinisk Administration er en adminis...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:11. august 2019