Studentermedhjælpere søges til Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse

Et fleksibelt og erhvervsrelevant studiejob, hvor du selv er med til at bestemme din arbejdstid.

Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (IER) ved SDU søger 1 eller flere studentermedhjælpere til transskribering af interviews m.m. Du vil være tilknyttet enheden IER Udvikling, der arbejder med forskellige udviklingsprojekter i tæt samarbejde med forskerne ved instituttet og erhvervslivet.

Din primære arbejdsopgave bliver at transskribere interviews og lydfiler fra forskellige forskningsprojekter på IER, men du vil også kunne blive involveret i andre opgaver som eksempelvis analysearbejde eller forberedelse til – og deltagelse i workshops.

 Jobbet kræver, at du er:

  • selvkørende
  • tålmodig og nøjagtig
  • hurtig på tasterne

 Herudover er det vigtigt, at du:

  • mestrer skriftlig dansk
  • sætter en ære i at overholde deadlines

Hvis du også er en haj til skriftlig engelsk, vil det kun være en fordel, men ikke et krav. Det er dog et krav, at du studerer på SDU Kolding.

Vi transskriberer i programmet NVivo, som du vil blive oplært i og derfor ikke behøver at have et forudgående kendskab til.

Da vi arbejder med udsagn fra virksomheder, er fortrolighed påkrævet. 

Du kan både arbejde hjemme eller på campus og er ikke afhængig af et bestemt mødetidspunkt. Vi stiller en pc til rådighed. Arbejdstiden vil være ca. 5-10 timer om ugen.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Tina Højrup Kjær på tkh@sdu.dk eller kigge forbi i lokale 61.93. Vi forventer ansættelsessamtale umiddelbart efter ansøgningsfristen og senest i uge 27.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031539Phoenix-972598dc12019-05-24T00:00:00Studentermedhjælpere søges til Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse

Et fleksibelt og erhvervsrelevant studiejob, hvor du selv er med til at bestemme din arbejdstid.

Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (IER) ved SDU søger 1 eller flere studentermedhjælpere til transskribering af interviews m.m. Du vil være tilknyttet enheden IER Udvikling, der arbejder med forskellige udviklingsprojekter i tæt samarbejde med forskerne ved instituttet og erhvervslivet.

Din primære arbejdsopgave bliver at transskribere interviews og lydfiler fra forskellige forskningsprojekter på IER, men du vil også kunne blive involveret i andre opgaver som eksempelvis analysearbejde eller forberedelse til – og deltagelse i workshops.

 Jobbet kræver, at du er:

  • selvkørende
  • tålmodig og nøjagtig
  • hurtig på tasterne

 Herudover er det vigtigt, at du:

  • mestrer skriftlig dansk
  • sætter en ære i at overholde deadlines

Hvis du også er en haj til skriftlig engelsk, vil det kun være en fordel, men ikke et krav. Det er dog et krav, at du studerer på SDU Kolding.

Vi transskriberer i programmet NVivo, som du vil blive oplært i og derfor ikke behøver at have et forudgående kendskab til.

Da vi arbejder med udsagn fra virksomheder, er fortrolighed påkrævet. 

Du kan både arbejde hjemme eller på campus og er ikke afhængig af et bestemt mødetidspunkt. Vi stiller en pc til rådighed. Arbejdstiden vil være ca. 5-10 timer om ugen.

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Tina Højrup Kjær på tkh@sdu.dk eller kigge forbi i lokale 61.93. Vi forventer ansættelsessamtale umiddelbart efter ansøgningsfristen og senest i uge 27.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online".

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Et fleksibelt og erhvervsrelevant studiejob, hvor du selv er med til at bestemme din arbejdstid. Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (IER) ved SDU søger 1 eller flere studentermedhjælpere til transskribering af interviews m.m. Du vil være tilknyttet enheden IER Udvikling, der arbejder med forskellige udviklingsprojekter i tæt samarbejde med forskerne ved instituttet og erhvervslivet. Din primære arbejdsopgave bliver at transskribere interviews og lydfiler fra forskellige forskningsprojekter på IER, men du vil også kunne blive involveret i andre opgaver som eksempelvis analysearbejde eller forberedelse til og deltagelse i workshops. Jobbet kræver, at du er: selvkørende tålmodig og nøjagtig hurtig på tasterne Herudover er det vigtigt, at du: mestrer skriftlig dansk sætter en ære i at overholde deadlines Hvis du også er en haj til skriftlig engelsk, vil det kun være en fordel, men ikke et krav. Det er dog et krav, at du studerer på SDU Kolding. Vi transskriberer i programmet NVivo, som du vil blive oplært i og derfor ikke behøver at have et forudgående kendskab til. Da vi arbejder med udsagn fra virksomheder, er fortrolighed påkrævet. Du kan både arbejde hjemme eller på campus og er ikke afhængig af et bestemt mødetidspunkt. Vi stiller en pc til rådighed. Arbejdstiden vil være ca. 5-10 timer om ugen. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Tina Højrup Kjær på tkh@sdu.dk eller kigge forbi i lokale 61.93. Vi forventer ansættelsessamtale umiddelbart efter ansøgningsfristen og senest i uge 27. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT. Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online . Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11jobnet972598dc100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-25T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=10460710EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3534729Syddansk Universitet11Universitetsparken 16000KoldingDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset767553JobNet4994863499486310024-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=972598dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=972598dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=972598dc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=972598dc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361891358Tina Højruptkh@sam.sdu.dkDKDanmarkDKDanmark330036158StudentermedhjælpRobot Vores digitaliseringsafdeling har ansvaret for den strategiske og taktiske digitale udvikling i GPV samt for ledelse og support af store som små digitaliseringsprojekter både på group niveau og hos lokale business units. Med reference til Director Digitalisation vil du som studentermedhjælper blive tilknyttet relevante projekter men også i vid udstrækning få til opgave at løse forskellige ad hoc opgaver. Vi foretrækker at du har mulighed for at møde fysisk på kontoret i Vejle én dag om ugen. Efter en oplæringsperiode vil det være muligt at udføre visse opgaver delvist hjemme fra, hvis det ønskes. Vi forstiller os, at du har påbegyndt kandidat studiet eller i afslutningen af din bachelor inden for en relevant uddannelse f.eks. Ingeniør, IT Product Development, Cand. IT eller lignende og har flair og brænder for IT og Digitaliserings initiativer. Du formår at skabe struktur i en hverdag præget af mange afbrydelser og trives i en afdeling med et højt energiniveau. Arbejdstiden forventes at være 10-15 timer om ugen. Repetitive opgaver: PMO pipeline-registrering og opfølgning af projekter i GPV IT og Digital, herunder rapportering af projekt portfolio til stakeholders Service desk rapportering Initiere agil opgavestyring på ændringsønsker til CRM og ERP Agere scrummaster for opgaver til CRM og ERP Projekt opgaver Deltagelse i projekter f.eks. ved CRM, ERP og 3D print eller andre relevante digitale projekter Applikations analyser ved forretnings-request af nye værktøjer eller applikationer Send din ansøgning og CV hurtigst muligt da ansøgningerne vurderes løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Forventet opstart i august september 2019. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Director Digitalisation Lars Ellegaard på telefon 30 10 27 78

Vores digitaliseringsafdeling har ansvaret for den strategiske og taktiske digitale udvikling i GPV samt for ledelse og support af store som små digitaliseringsprojekter både på group niveau og hos lokale business units.

 

Med reference til Director Digitalisation vil du som studentermedhjælper blive tilknyttet relevante projekter men også i vid udstrækning få til opgave at løse forskellige ad hoc opgaver.

 

Vi foretrækker at du har mulighed for at møde fysisk på kontoret i Vejle én dag om ugen. Efter en oplæringsperiode vil det være muligt at udføre visse opgaver delvist hjemme fra, hvis det ønskes.

 

Vi forstiller os, at du har påbegyndt kandidat studiet eller i afslutningen af din bachelor inden for en relevant uddannelse f.eks. Ingeniør, IT Product Development, Cand. IT eller lignende og har flair og brænder for IT og Digitaliserings initiativer. Du formår at skabe struktur i en hverdag præget af mange afbrydelser og trives i en afdeling med et højt energiniveau. Arbejdstiden forventes at være 10-15 timer om ugen.

 

Repetitive opgaver:

  • PMO pipeline-registrering og opfølgning af projekter i GPV IT og Digital, herunder rapportering af projekt portfolio til stakeholders

  • Service desk rapportering

  • Initiere agil opgavestyring på ændringsønsker til CRM og ERP

  • Agere scrummaster for opgaver til CRM og ERP

 

Projekt opgaver

  • Deltagelse i projekter f.eks. ved CRM, ERP og 3D print eller andre relevante digitale projekter

  • Applikations analyser ved forretnings-request af nye værktøjer eller applikationer

 

Send din ansøgning og CV hurtigst muligt da ansøgningerne vurderes løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.  Forventet opstart i august/september 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Director Digitalisation Lars Ellegaard på telefon 30 10 27 78

GPV International A/SVejle2019-06-05T00:00:002019-06-30T00:00:00
330043100Studentermedhjælper til IT-support og administrative opgaver i innovativt miljø i IT-afdelingRobot Har du lyst til at komme tæt på udvikling og drift af store komplekse IT-systemer samt understøtte de teams, der har ansvaret for nogle af de systemer, som opkræver omkring 1000 mia. kr. om året til det danske samfund? Studentermedhjælper med interesse for DevOps Vi står over for en spændende tid og en ambitiøs opgave, hvor vi nytænker den måde, vi udvikler offentlig IT på. Det gør vi ved at implementere en DevOps i UFST (Udviklings- og Forenklingsstyrelsen), så vi kan skabe hurtige og synlige resultater. Vi vil tage de nyeste teknologier i brug, arbejde agilt og udvikle løsninger, som afspejler borgernes og virksomhedernes reelle behov og dagligdag. Samarbejde og mulighed for at udvikle dig og blive en del af et innovativt it-miljø For at lykkes har vi brug for et tæt teamsamarbejde, hvor vi supplerer hinanden og arbejder i Scrum teams. Dine kolleger har en bred vifte af kompetencer indenfor både udvikling og drift, og kontoret er i gang med at opbygge en metode og kultur, hvor disse integreres, og hvor vi hele tiden har fokus på at lære af hinanden. Vi kan tilbyde dig 15-20 timers arbejde ugentligt i et kontor i kraftig udvikling. Du skal have lyst til tage fat og arbejde selvstændigt til gengæld lover vi, at det ikke bliver kedeligt. Jobbet giver dig mulighed for løbende at udvikle dine IT- og administrative kompetencer gennem praktiske opgaver og erfarne kollegaer. Desuden bliver du en del af et innovativt miljø i UFST med højt til loftet og godt tempo. Du kan se frem til gode kolleger, som tager godt i mod dig, og involverer dig i opgaver, der giver dig bred berøringsflade i kontoret og med udviklingsprojekter. Vi hjælper dig med at højne din it-faglighed Som det ser ud lige nu, forestiller vi os, at du løber med følgende opgaver: IT-support af udviklings- og driftssystemer til vores interne udviklingsprojekter f.eks. GitHub, Jenkins, OpenShift, og Artifactory. Brugeradministration samt fejlsøgning. Administrative opgaver ved opstart af nye kollegaer, blandt andet diverse bestillinger af adgange og udstyr, samt introduktionsplan for nye kolleger, som består i mødebookninger m.m. Administrative opgaver ved bestillinger i servicekatalog. Du er under uddannelse på f.eks. it-universitetet, DTU eller lignende og vil gerne have et studiejob, hvor du kan bruge viden fra din uddannelse i praksis. Vi forventer, at du: er serviceminded, brugerorienteret, villig til at tage ansvar for egne opgaver og gøre en forskel er fagligt dygtig og har lyst til at lære mere er udadvendt og fleksibel, kan lide at hjælpe andre og indgå i teamsamarbejde bevarer overblikket og den venlige tone i pressede situationer har en grundlæggende forståelse for it Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket Søg stillingen senest den 1. juli 2019. Spørgsmål besvares gerne af Aske Kjærsgaard Jørgensen på telefon 72 37 55 28. Vi forestiller os, at du kan starte i august september, og vi er i udgangspunktet fleksible i forhold til, hvordan du planlægger din arbejdstid, så det passer med dit studie. Vi afholder samtaler løbende. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Sluseholmen 8B, 2450 Kbh SV. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Har du lyst til at komme tæt på udvikling og drift af store komplekse IT-systemer samt understøtte de teams, der har ansvaret for nogle af de systemer, som opkræver omkring 1000 mia. kr. om året til det danske samfund?

Studentermedhjælper med interesse for DevOps

Vi står over for en spændende tid og en ambitiøs opgave, hvor vi nytænker den måde, vi udvikler offentlig IT på. Det gør vi ved at implementere en DevOps i UFST (Udviklings- og Forenklingsstyrelsen), så vi kan skabe hurtige og synlige resultater. Vi vil tage de nyeste teknologier i brug, arbejde agilt og udvikle løsninger, som afspejler borgernes og virksomhedernes reelle behov og dagligdag.

Samarbejde og mulighed for at udvikle dig og blive en del af et innovativt it-miljø

For at lykkes har vi brug for et tæt teamsamarbejde, hvor vi supplerer hinanden og arbejder i Scrum teams. Dine kolleger har en bred vifte af kompetencer indenfor både udvikling og drift, og kontoret er i gang med at opbygge en metode og kultur, hvor disse integreres, og hvor vi hele tiden har fokus på at lære af hinanden.

Vi kan tilbyde dig 15-20 timers arbejde ugentligt i et kontor i kraftig udvikling. Du skal have lyst til tage fat og arbejde selvstændigt; til gengæld lover vi, at det ikke bliver kedeligt.

Jobbet giver dig mulighed for løbende at udvikle dine IT- og administrative kompetencer gennem praktiske opgaver og erfarne kollegaer. Desuden bliver du en del af et innovativt miljø i UFST med højt til loftet og godt tempo. Du kan se frem til gode kolleger, som tager godt i mod dig, og involverer dig i opgaver, der giver dig bred berøringsflade i kontoret og med udviklingsprojekter.

Vi hjælper dig med at højne din it-faglighed

Som det ser ud lige nu, forestiller vi os, at du løber med følgende opgaver:

  • IT-support af udviklings- og driftssystemer til vores interne udviklingsprojekter f.eks. GitHub, Jenkins, OpenShift, og Artifactory.
  • Brugeradministration samt fejlsøgning.
  • Administrative opgaver ved opstart af nye kollegaer, blandt andet diverse bestillinger af adgange og udstyr, samt introduktionsplan for nye kolleger, som består i mødebookninger m.m.
  • Administrative opgaver ved bestillinger i servicekatalog.


Du er under uddannelse på f.eks. it-universitetet, DTU eller lignende og vil gerne have et studiejob, hvor du kan bruge viden fra din uddannelse i praksis.

Vi forventer, at du:

  • er serviceminded, brugerorienteret, villig til at tage ansvar for egne opgaver og gøre en forskel
  • er fagligt dygtig og har lyst til at lære mere
  • er udadvendt og fleksibel, kan lide at hjælpe andre og indgå i teamsamarbejde
  • bevarer overblikket og den venlige tone i pressede situationer
  • har en grundlæggende forståelse for it


Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 1. juli 2019. Spørgsmål besvares gerne af Aske Kjærsgaard Jørgensen på telefon 72 37 55 28. Vi forestiller os, at du kan starte i august/september, og vi er i udgangspunktet fleksible i forhold til, hvordan du planlægger din arbejdstid, så det passer med dit studie. Vi afholder samtaler løbende.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Sluseholmen 8B, 2450 Kbh SV.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, Billund, Cargo CentervejBillund2019-06-13T00:00:002019-07-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælp

GPV International A/S

Vejle
Vores digitaliseringsafdeling har ansvaret for den strategiske og taktiske digitale udvikling i GPV samt for ledelse og support af store som små digitaliseringsprojekter både på group niveau og hos lokale business units. Med reference til Director D...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Studentermedhjælper til IT-support og administrative opgaver i innovativt miljø i IT-afdeling

Skatteforvaltningen, Billund, Cargo Centervej

Billund
Har du lyst til at komme tæt på udvikling og drift af store komplekse IT-systemer samt understøtte de teams, der har ansvaret for nogle af de systemer, som opkræver omkring 1000 mia. kr. om året til det danske samfund? Studentermedhjælper med intere...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:1. juli 2019