Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælpere til Center for Trafik og Byliv i Teknik- og Miljøforvaltningen

Vil du være en del af Københavns fortsatte udvikling af bylivet? 
 
Bylivsenheden i Center for Trafik og Byliv står for betjeningen af de dele af erhvervs- og kulturlivet, der ønsker at bruge veje, pladser og parker til udendørsservering, vareudstilling, reklameskilte, arrangementer mm. Byliv administrerer også mobilt gadesalg, cykeltaxier, stadepladser og pølsevogne. 
 
Vi søger snarest muligt tre studentermedhjælpere, der ønsker at være en del af den udvikling, der sker på bylivsområdet i København. En udvikling, der peger i retning af, at flere ønsker at benytte det offentlige rum til mange og forskelligartede aktiviteter. 
 
Du skal indgå i løsning af enhedens opgaver og sager, herunder vil du få særligt fokus på 
  • tilsyn ude i byen for at kontrollere om vilkår og retningslinjer overholdes
  • dokumentation og journalisering
  • behandling af ansøgninger på et eller flere af de områder, vi beskæftiger os med 
  • behandling af aktindsigtssager
  • mundtlig og skriftlig besvarelse af henvendelser fra borgere, forretningsdrivende, arrangører m.fl.
Vi lægger stor vægt på, at vores rolle som myndighed på området forvaltes som et samarbejde mellem kommunen og ansøgerne, hvor vi ikke kun er myndighedspersoner, men også fungerer som sparringspartnere. 
 
Vi er ca. 20 faste medarbejdere og seks studenter, og vi behandler i alt omkring 10.000 ansøgninger om året. 
 
Vi forventer, at du 
  • er udadvendt og serviceminded
  • kan kommunikere klart og præcist både mundtligt og skriftligt
  • kan håndtere konflikter og helst tage dem i opløbet
  • har ordenssans og forståelse for vigtigheden af at overholde formalia i alle sager
  • har flair for IT
  • kan samarbejde og arbejde selvstændigt 
Jobbet indebærer kontakt med mange forskellige mennesker, som du skal have lyst og evne til at kommunikere med. 
 
Såfremt du har kvalifikationer inden for offentlig forvaltning, jura, kulturgeografi eller lign. vil der lejlighedsvis være mulighed for at arbejde med enhedens opgaver, som relaterer sig til dette. 
 
Vi tilbyder 
  • gode fysiske arbejdsrammer og et godt fagligt miljø centralt på Islands Brygge
  • en offentlig organisation i spændende udvikling
Den gennemsnitlige arbejdstid er på 8-15 timer om ugen, og vi forventer, at du kan arbejde ekstra i sommerferien. Din arbejdstid vil primært ligge om eftermiddagen, men vi forventer også, at du vil kunne udføre periodevise tilsyn om aftenen og i weekender. 
 
Arbejdstiderne kan placeres under hensyntagen til dine studier, og vi er selvfølgelig fleksible i forhold til eksamensperioder. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår gældende for studerende beskæftiget med kontorarbejde i henhold til overenskomst for administration og IT mv. i Københavns Kommune. 
 
Der er tale om tre stillinger, og forventet tiltrædelse er snarest mulig. 
 
Spørgsmål? 
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte bylivsrådgiver, AC-fuldmægtig Jens Barslund på 2966 8490 eller projektkonsulent Bettina Carlsen på 3069 2460. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 29. april 2018 
Vi forventer at holde samtaler med udvalgte kandidater i uge 19 og 20. 
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen 
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde.  Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her