Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælpere til central økonomiafdeling i Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune

Har du lyst til at indgå i et team, hvis hovedopgave er at understøtte Kultur- og Fritidsudvalgets, direktionens og institutionernes økonomistyring? Brænder du for at arbejde i en politisk styret organisation, og har du interesse for kultur- og fritidslivet i København? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Team Økonomi.

I Team Økonomi er vores primære arbejdsområde facilitering af den samlede budgetproces for Kultur- og Fritidsforvaltningen og løbende opfølgning og afrapportering på forvaltningens økonomi. Derudover arbejder vi med at blive en datadreven organisation.

Arbejdsopgaver og kvalifikationer
Vi søger to studentermedhjælpere; én med interesse inden for regnskab og bogføring og én med interesse inden for business intelligence.

Fælles for begge stillinger er, at du kommer til at løse opgaver på tværs af hele Team Økonomi, der består af ca. 37 medarbejdere. Efter den indledende oplæring vil du, på lige fod med dine øvrige kollegaer, have opgaver som løses i fællesskab med andre samt selvstændige opgaver, som du selv har det fulde ansvar for.

Arbejdsopgaverne inden for regnskab og bogføring vil bl.a. være

  • Afstemning af konteringsdata mellem systemer
  • Udbetalinger
  • Kontering samt kontrol af konteringer i økonomisystemet
  • Ad hoc-opgaver

Arbejdsopgaverne inden for business intelligence vil bl.a. være

  • Udarbejdelse af rapporter i Power BI
  • Vedligehold af kontoplaner og stamdata
  • Udarbejde analyser og rapporter i Excel, herunder Pivot tabeller
  • Understøttelse af forvaltningens økonomistyring

For begge profiler forventer vi, at du

  • Har en skarp analytisk sans og flair for tal
  • Både kan fokusere på detaljen og se den i en større sammenhæng
  • Trives med en blanding af driftsopgaver og ad hoc opgaver
  • Har et godt kendskab til Office pakken – ikke mindst Excel
  • Har en positiv tilgang og er nysgerrig på at lære noget nyt

Vi forventer, at du har bestået det første år af dit studie. Gode kompetencer inden for Excel, Pivottabeller, SQL, Power BI eller lignende er en fordel, men ikke et krav.

Om Team Økonomi
Team Økonomi er en del af HR, Strategi og Økonomi, som tilsammen understøtter hele Kultur- og Fritidsforvaltningen med høj faglighed inden for økonomi, strategisk gennemførelse af projekter og ledelsesinformation. Centeret består af ca. 65 engagerede medarbejdere. Du vil indgå i et velfungerende team af studentermedhjælpere i Team Økonomi.

Som medarbejder i HR, Strategi og Økonomi bliver du en central brik i en flad organisationsstruktur, hvor vi arbejder som strategisk sparringspartner for direktionen og samarbejdspartner for forvaltningens enheder. Fokus er på kontinuerligt at højne kvaliteten, produktiviteten og vores evner til at gå nye veje.

Som student i HR, Strategi og Økonomi får du mulighed for at udvikle dig, og vores studenter kan efter ønske komme til at beskæftige sig med mange forskelligartede opgaver i forvaltningen som fx styring af økonomien i en kulturinstitution, tilskudsadministration eller understøttelse af det politiske niveau.

Vi er fleksible i forhold til eksamensperiode, men vi forventer også, at du er fleksibel, når der er mange arbejdsopgaver.

Yderligere info
Stillingerne søges besat snarest og aflønnes efter gældende overenskomst. 

Arbejdstiden er ca. 15 timer om ugen, og arbejdsplanen tilrettelægges i samarbejde med de øvrige studentermedhjælpere i Team Økonomi. Arbejdsstedet er Nyropsgade I København V.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fagkoordinator Michael Hansen på 4241 4340 eller fagkoordinator Peter Christiansen på 2445 1645.

Vedhæft eksamensbevis samt anden relevant dokumentation når du søger stillingen

Søg via nedenstående link senest mandag den 2. september 2019
Samtaler forventes afholdt den 4. september


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330073397Phoenix-6735018212019-08-15T15:01:18.370Studentermedhjælpere til central økonomiafdeling i Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune

Har du lyst til at indgå i et team, hvis hovedopgave er at understøtte Kultur- og Fritidsudvalgets, direktionens og institutionernes økonomistyring? Brænder du for at arbejde i en politisk styret organisation, og har du interesse for kultur- og fritidslivet i København? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Team Økonomi.

I Team Økonomi er vores primære arbejdsområde facilitering af den samlede budgetproces for Kultur- og Fritidsforvaltningen og løbende opfølgning og afrapportering på forvaltningens økonomi. Derudover arbejder vi med at blive en datadreven organisation.

Arbejdsopgaver og kvalifikationer
Vi søger to studentermedhjælpere; én med interesse inden for regnskab og bogføring og én med interesse inden for business intelligence.

Fælles for begge stillinger er, at du kommer til at løse opgaver på tværs af hele Team Økonomi, der består af ca. 37 medarbejdere. Efter den indledende oplæring vil du, på lige fod med dine øvrige kollegaer, have opgaver som løses i fællesskab med andre samt selvstændige opgaver, som du selv har det fulde ansvar for.

Arbejdsopgaverne inden for regnskab og bogføring vil bl.a. være

  • Afstemning af konteringsdata mellem systemer
  • Udbetalinger
  • Kontering samt kontrol af konteringer i økonomisystemet
  • Ad hoc-opgaver

Arbejdsopgaverne inden for business intelligence vil bl.a. være

  • Udarbejdelse af rapporter i Power BI
  • Vedligehold af kontoplaner og stamdata
  • Udarbejde analyser og rapporter i Excel, herunder Pivot tabeller
  • Understøttelse af forvaltningens økonomistyring

For begge profiler forventer vi, at du

  • Har en skarp analytisk sans og flair for tal
  • Både kan fokusere på detaljen og se den i en større sammenhæng
  • Trives med en blanding af driftsopgaver og ad hoc opgaver
  • Har et godt kendskab til Office pakken – ikke mindst Excel
  • Har en positiv tilgang og er nysgerrig på at lære noget nyt

Vi forventer, at du har bestået det første år af dit studie. Gode kompetencer inden for Excel, Pivottabeller, SQL, Power BI eller lignende er en fordel, men ikke et krav.

Om Team Økonomi
Team Økonomi er en del af HR, Strategi og Økonomi, som tilsammen understøtter hele Kultur- og Fritidsforvaltningen med høj faglighed inden for økonomi, strategisk gennemførelse af projekter og ledelsesinformation. Centeret består af ca. 65 engagerede medarbejdere. Du vil indgå i et velfungerende team af studentermedhjælpere i Team Økonomi.

Som medarbejder i HR, Strategi og Økonomi bliver du en central brik i en flad organisationsstruktur, hvor vi arbejder som strategisk sparringspartner for direktionen og samarbejdspartner for forvaltningens enheder. Fokus er på kontinuerligt at højne kvaliteten, produktiviteten og vores evner til at gå nye veje.

Som student i HR, Strategi og Økonomi får du mulighed for at udvikle dig, og vores studenter kan efter ønske komme til at beskæftige sig med mange forskelligartede opgaver i forvaltningen som fx styring af økonomien i en kulturinstitution, tilskudsadministration eller understøttelse af det politiske niveau.

Vi er fleksible i forhold til eksamensperiode, men vi forventer også, at du er fleksibel, når der er mange arbejdsopgaver.

Yderligere info
Stillingerne søges besat snarest og aflønnes efter gældende overenskomst. 

Arbejdstiden er ca. 15 timer om ugen, og arbejdsplanen tilrettelægges i samarbejde med de øvrige studentermedhjælpere i Team Økonomi. Arbejdsstedet er Nyropsgade I København V.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fagkoordinator Michael Hansen på 4241 4340 eller fagkoordinator Peter Christiansen på 2445 1645.

Vedhæft eksamensbevis samt anden relevant dokumentation når du søger stillingen

Søg via nedenstående link senest mandag den 2. september 2019
Samtaler forventes afholdt den 4. september

2019-09-03T00:51:15.473 Har du lyst til at indgå i et team, hvis hovedopgave er at understøtte Kultur- og Fritidsudvalgets, direktionens og institutionernes økonomistyring? Brænder du for at arbejde i en politisk styret organisation, og har du interesse for kultur- og fritidslivet i København? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Team Økonomi. I Team Økonomi er vores primære arbejdsområde facilitering af den samlede budgetproces for Kultur- og Fritidsforvaltningen og løbende opfølgning og afrapportering på forvaltningens økonomi. Derudover arbejder vi med at blive en datadreven organisation. Arbejdsopgaver og kvalifikationer Vi søger to studentermedhjælpere én med interesse inden for regnskab og bogføring og én med interesse inden for business intelligence. Fælles for begge stillinger er, at du kommer til at løse opgaver på tværs af hele Team Økonomi, der består af ca. 37 medarbejdere. Efter den indledende oplæring vil du, på lige fod med dine øvrige kollegaer, have opgaver som løses i fællesskab med andre samt selvstændige opgaver, som du selv har det fulde ansvar for. Arbejdsopgaverne inden for regnskab og bogføring vil bl.a. være Afstemning af konteringsdata mellem systemer Udbetalinger Kontering samt kontrol af konteringer i økonomisystemet Ad hoc-opgaver Arbejdsopgaverne inden for business intelligence vil bl.a. være Udarbejdelse af rapporter i Power BI Vedligehold af kontoplaner og stamdata Udarbejde analyser og rapporter i Excel, herunder Pivot tabeller Understøttelse af forvaltningens økonomistyring For begge profiler forventer vi, at du Har en skarp analytisk sans og flair for tal Både kan fokusere på detaljen og se den i en større sammenhæng Trives med en blanding af driftsopgaver og ad hoc opgaver Har et godt kendskab til Office pakken ikke mindst Excel Har en positiv tilgang og er nysgerrig på at lære noget nyt Vi forventer, at du har bestået det første år af dit studie. Gode kompetencer inden for Excel, Pivottabeller, SQL, Power BI eller lignende er en fordel, men ikke et krav. Om Team Økonomi Team Økonomi er en del af HR, Strategi og Økonomi, som tilsammen understøtter hele Kultur- og Fritidsforvaltningen med høj faglighed inden for økonomi, strategisk gennemførelse af projekter og ledelsesinformation. Centeret består af ca. 65 engagerede medarbejdere. Du vil indgå i et velfungerende team af studentermedhjælpere i Team Økonomi. Som medarbejder i HR, Strategi og Økonomi bliver du en central brik i en flad organisationsstruktur, hvor vi arbejder som strategisk sparringspartner for direktionen og samarbejdspartner for forvaltningens enheder. Fokus er på kontinuerligt at højne kvaliteten, produktiviteten og vores evner til at gå nye veje. Som student i HR, Strategi og Økonomi får du mulighed for at udvikle dig, og vores studenter kan efter ønske komme til at beskæftige sig med mange forskelligartede opgaver i forvaltningen som fx styring af økonomien i en kulturinstitution, tilskudsadministration eller understøttelse af det politiske niveau. Vi er fleksible i forhold til eksamensperiode, men vi forventer også, at du er fleksibel, når der er mange arbejdsopgaver. Yderligere info Stillingerne søges besat snarest og aflønnes efter gældende overenskomst. Arbejdstiden er ca. 15 timer om ugen, og arbejdsplanen tilrettelægges i samarbejde med de øvrige studentermedhjælpere i Team Økonomi. Arbejdsstedet er Nyropsgade I København V. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fagkoordinator Michael Hansen på 4241 4340 eller fagkoordinator Peter Christiansen på 2445 1645. Vedhæft eksamensbevis samt anden relevant dokumentation når du søger stillingen Søg via nedenstående link senest mandag den 2. september 2019 Samtaler forventes afholdt den 4. september10Phoenix67350182101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-02T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=160197&DepartmentId=19008&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3575339HR, Strategi og Økonomi11Nyropsgade 31602København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent807514KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16019700015-08-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67350182https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=67350182https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67350182&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67350182&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedhjælpere til central økonomiafdeling i Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362303357mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK