Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælpere til Dansk institut for Internationale Studier (DIIS)

Dansk Institut for International Studier (DIIS) søger 1 studentermedhjælper til enheden Fred, Risiko og Vold og 2 studentermedhjælpere til enheden Udenrigspolitik med start 1. juni 2019 eller hurtigst derefter.



DIIS er et internationalt orienteret hus med mange gæster. Medarbejderne beskriver DIIS som en arbejdsplads præget af en flad struktur med masser af ansvar, fleksibilitet og gode kolleger, hvor vi møder spændende meningsdannere og får indblik i, hvad der sker rundt om i verden.



Vores nye studentermedhjælper skal være god til at samarbejde, være fleksibel i forhold til arbejdsopgaverne og kunne arbejde selvstændigt. Opgaverne vil bl.a. bestå i at hjælpe enhedernes medarbejdere med opgaver såsom litteratursøgning, planlægning og organisering af seminarer samt korrekturlæsning og transskriptionsopgaver. Stillingen som studentermedhjælper omfatter også en række mere praktiske opgaver, som fx assistance i forbindelse med afholdelse af konferencer, opdækning/afrydning ved møder og frokoster, kopiopgaver, o.l.



Du skal have en relevant studiefaglig baggrund inden for samfundsvidenskab (fx statskundskab, sociologi eller globale studier) eller humaniora (fx antropologi eller historie). Til stillingerne i Udenrigspolitik foretrækkes studerende, der læser på 3. år af deres BA.



På DIIS vil du blive en del af et internationalt orienteret forskningsmiljø med en uformel omgangstone. Enheden Udenrigspolitik kombinerer teoretisk informeret udenrigspolitisk analyse med aktuelle politiske spørgsmål om demokrati, diplomati og krig i og omkring Europa. Forskere i enheden beskæftiger sig bl.a. med:



  • EU's forsvars- og sikkerhedspolitk

  • Verdensorden og nye globale aktører, herunder Kina

  • Østersøregionen, Rusland og Arktis

  • Multilateralisme og Europas plads i den globale orden



Enheden Fred, Risiko og Vold Fred, risiko og vold er et interdisciplinært forskningsområde (FO), som analyserer hvilken indflydelse vold har på individer, grupper og stater på tværs af kloden. Forskerne i enheden beskæftiger sig bl.a. med:
  • Fredsopbygning og konfliktdynamikker
  • Politi og lokal konfliktløsning
  • Effekter af krig og massevold


For en yderligere uddybning af forskningsområdernes arbejde, se https://www.diis.dk/diis/forskningsomraader

Løn- og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer pr. uge og kan tilrettelægges fleksibelt efter aftale med din leder.



Ansættelse sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten). Det er et krav, at du er aktiv studerende og indskrevet på en videregående uddannelse under hele din ansættelse.



Ansøgning
Ansøgning, CV og dokumentation for indskrivning på relevant uddannelse skal være os i hænde senest mandag den 20. maj 2019. Bemærk, at der i Udenrigspolitik er tale om én fast stilling og én tidsbegrænset stilling med slutdato 1. februar 2020.

Bemærk venligst, at du kun kan søge stillingen ved at uploade din ansøgning med CV og indskrivning gennem vores e-rekrutteringssystem via linket "Søg Stillingen".



Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til koordinatoren for forskningsområdet.



Udenrigspolitik: Seniorforsker Cecilie Felicia Stokholm Banke cfb@diis.dk.

Fred, Risiko og Vold: Seniorforsker Helene Kyed hmk@diis.dk



Spørgsmål om selve ansøgningsprocessen, løn mv. kan rettes til hr@diis.dk.





Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012265Phoenix-12bb29e212019-04-26T00:00:00Studentermedhjælpere til Dansk institut for Internationale Studier (DIIS)Dansk Institut for International Studier (DIIS) søger 1 studentermedhjælper til enheden Fred, Risiko og Vold og 2 studentermedhjælpere til enheden Udenrigspolitik med start 1. juni 2019 eller hurtigst derefter.



DIIS er et internationalt orienteret hus med mange gæster. Medarbejderne beskriver DIIS som en arbejdsplads præget af en flad struktur med masser af ansvar, fleksibilitet og gode kolleger, hvor vi møder spændende meningsdannere og får indblik i, hvad der sker rundt om i verden.



Vores nye studentermedhjælper skal være god til at samarbejde, være fleksibel i forhold til arbejdsopgaverne og kunne arbejde selvstændigt. Opgaverne vil bl.a. bestå i at hjælpe enhedernes medarbejdere med opgaver såsom litteratursøgning, planlægning og organisering af seminarer samt korrekturlæsning og transskriptionsopgaver. Stillingen som studentermedhjælper omfatter også en række mere praktiske opgaver, som fx assistance i forbindelse med afholdelse af konferencer, opdækning/afrydning ved møder og frokoster, kopiopgaver, o.l.



Du skal have en relevant studiefaglig baggrund inden for samfundsvidenskab (fx statskundskab, sociologi eller globale studier) eller humaniora (fx antropologi eller historie). Til stillingerne i Udenrigspolitik foretrækkes studerende, der læser på 3. år af deres BA.



På DIIS vil du blive en del af et internationalt orienteret forskningsmiljø med en uformel omgangstone. Enheden Udenrigspolitik kombinerer teoretisk informeret udenrigspolitisk analyse med aktuelle politiske spørgsmål om demokrati, diplomati og krig i og omkring Europa. Forskere i enheden beskæftiger sig bl.a. med:



  • EU's forsvars- og sikkerhedspolitk

  • Verdensorden og nye globale aktører, herunder Kina

  • Østersøregionen, Rusland og Arktis

  • Multilateralisme og Europas plads i den globale orden



Enheden Fred, Risiko og Vold Fred, risiko og vold er et interdisciplinært forskningsområde (FO), som analyserer hvilken indflydelse vold har på individer, grupper og stater på tværs af kloden. Forskerne i enheden beskæftiger sig bl.a. med:
  • Fredsopbygning og konfliktdynamikker
  • Politi og lokal konfliktløsning
  • Effekter af krig og massevold


For en yderligere uddybning af forskningsområdernes arbejde, se https://www.diis.dk/diis/forskningsomraader

Løn- og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer pr. uge og kan tilrettelægges fleksibelt efter aftale med din leder.



Ansættelse sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten). Det er et krav, at du er aktiv studerende og indskrevet på en videregående uddannelse under hele din ansættelse.



Ansøgning
Ansøgning, CV og dokumentation for indskrivning på relevant uddannelse skal være os i hænde senest mandag den 20. maj 2019. Bemærk, at der i Udenrigspolitik er tale om én fast stilling og én tidsbegrænset stilling med slutdato 1. februar 2020.

Bemærk venligst, at du kun kan søge stillingen ved at uploade din ansøgning med CV og indskrivning gennem vores e-rekrutteringssystem via linket "Søg Stillingen".



Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til koordinatoren for forskningsområdet.



Udenrigspolitik: Seniorforsker Cecilie Felicia Stokholm Banke cfb@diis.dk.

Fred, Risiko og Vold: Seniorforsker Helene Kyed hmk@diis.dk



Spørgsmål om selve ansøgningsprocessen, løn mv. kan rettes til hr@diis.dk.




2019-05-20T00:50:28.440 Dansk Institut for International Studier (DIIS) søger 1 studentermedhjælper til enheden Fred, Risiko og Vold og 2 studentermedhjælpere til enheden Udenrigspolitik med start 1. juni 2019 eller hurtigst derefter. DIIS er et internationalt orienteret hus med mange gæster. Medarbejderne beskriver DIIS som en arbejdsplads præget af en flad struktur med masser af ansvar, fleksibilitet og gode kolleger, hvor vi møder spændende meningsdannere og får indblik i, hvad der sker rundt om i verden. Vores nye studentermedhjælper skal være god til at samarbejde, være fleksibel i forhold til arbejdsopgaverne og kunne arbejde selvstændigt. Opgaverne vil bl.a. bestå i at hjælpe enhedernes medarbejdere med opgaver såsom litteratursøgning, planlægning og organisering af seminarer samt korrekturlæsning og transskriptionsopgaver. Stillingen som studentermedhjælper omfatter også en række mere praktiske opgaver, som fx assistance i forbindelse med afholdelse af konferencer, opdækning afrydning ved møder og frokoster, kopiopgaver, o.l. Du skal have en relevant studiefaglig baggrund inden for samfundsvidenskab (fx statskundskab, sociologi eller globale studier) eller humaniora (fx antropologi eller historie). Til stillingerne i Udenrigspolitik foretrækkes studerende, der læser på 3. år af deres BA. På DIIS vil du blive en del af et internationalt orienteret forskningsmiljø med en uformel omgangstone. Enheden Udenrigspolitik kombinerer teoretisk informeret udenrigspolitisk analyse med aktuelle politiske spørgsmål om demokrati, diplomati og krig i og omkring Europa. Forskere i enheden beskæftiger sig bl.a. med: EU s forsvars- og sikkerhedspolitk Verdensorden og nye globale aktører, herunder Kina Østersøregionen, Rusland og Arktis Multilateralisme og Europas plads i den globale orden Enheden Fred, Risiko og Vold Fred, risiko og vold er et interdisciplinært forskningsområde (FO), som analyserer hvilken indflydelse vold har på individer, grupper og stater på tværs af kloden. Forskerne i enheden beskæftiger sig bl.a. med: Fredsopbygning og konfliktdynamikker Politi og lokal konfliktløsning Effekter af krig og massevold For en yderligere uddybning af forskningsområdernes arbejde, se https: www.diis.dk diis forskningsomraader Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer pr. uge og kan tilrettelægges fleksibelt efter aftale med din leder. Ansættelse sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten). Det er et krav, at du er aktiv studerende og indskrevet på en videregående uddannelse under hele din ansættelse. Ansøgning Ansøgning, CV og dokumentation for indskrivning på relevant uddannelse skal være os i hænde senest mandag den 20. maj 2019. Bemærk, at der i Udenrigspolitik er tale om én fast stilling og én tidsbegrænset stilling med slutdato 1. februar 2020. Bemærk venligst, at du kun kan søge stillingen ved at uploade din ansøgning med CV og indskrivning gennem vores e-rekrutteringssystem via linket Søg Stillingen . Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til koordinatoren for forskningsområdet. Udenrigspolitik: Seniorforsker Cecilie Felicia Stokholm Banke cfb@diis.dk. Fred, Risiko og Vold: Seniorforsker Helene Kyed hmk@diis.dk Spørgsmål om selve ansøgningsprocessen, løn mv. kan rettes til hr@diis.dk.11jobnet12bb29e2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122273&DepartmentId=8148&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3514358Dansk Institut for Internationale Studier11Østbanegade 1172100København ØDKDanmark0
HR@DIIS.DKDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749877JobNet4979446497944610026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=12bb29e2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=12bb29e2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=12bb29e2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=12bb29e2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgSom Studentermedhjælper hos Dansk Institut for Internationale Studier bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361575731HRHR@DIIS.DKDKDanmarkDKDanmark330019402Studentermedhjælper til BydataBasic Vil du arbejde med GIS? Bydata-enheden i Københavns Kommune søger endnu en studentermedhjælper. Enheden arbejder med kort, data og GIS. Samler, koordinerer og bearbejder en lang række geodata og udstiller dem til: GIS-værktøjer, kortløsninger, fagværktøjer, dataportaler m.m. Om jobbet Vi kan tilbyde et arbejde af både teknisk, analytisk og formidlingsmæssig karakter, hvor du får en bred og spændende berøringsflade til forskellige afdelinger. Du vil indgå i konkrete projekter, ad hoc-opgaver og den daglige drift. Eksempler på arbejdsopgaver kunne være: opsætning af kortløsninger i WebGIS og desktopGIS indsamling og bearbejdning af data i organisationen analyse og visualisering af data implementering og tilpasning af GIS-værktøjer. Om dig Har interesse for data og kort Kan arbejde analytisk og er udadvendt og nysgerrig Er erfaren bruger af GIS-værktøjer, vores primære værktøj er QGIS Har måske gerne kendskab til XML, HTML, SQL, Leaflet, OpenLayers eller lignende teknologier Har minimum to år tilbage af dit studie Vilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende, beskæftiget med kontorarbejde. Det er en forudsætning, at du er aktiv studerende. Forventet start er 1. juni 2019. Arbejdstiden vil være ca. 15 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder. Yderligere information Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Suzette Glanz Støvring på 2441 2587. Ansøgningen skal bestå af en side om dig med din erfaring og kompetencer og din motivation for at søge, samt et cv på højst en side. Vi ser frem til at høre fra dig. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 22. maj 2019
Vil du arbejde med GIS?  
 
Bydata-enheden i Københavns Kommune søger endnu en studentermedhjælper. Enheden arbejder med kort, data og GIS. Samler, koordinerer og bearbejder en lang række geodata og udstiller dem til: GIS-værktøjer, kortløsninger, fagværktøjer, dataportaler m.m.  
 
Om jobbet
Vi kan tilbyde et arbejde af både teknisk, analytisk og formidlingsmæssig karakter, hvor du får en bred og spændende berøringsflade til forskellige afdelinger. Du vil indgå i konkrete projekter, ad hoc-opgaver og den daglige drift. Eksempler på arbejdsopgaver kunne være:  
  • opsætning af kortløsninger i WebGIS og desktopGIS  
  • indsamling og bearbejdning af data i organisationen  
  • analyse og visualisering af data  
  • implementering og tilpasning af GIS-værktøjer.  
Om dig  
  • Har interesse for data og kort  
  • Kan arbejde analytisk og er udadvendt og nysgerrig  
  • Er erfaren bruger af GIS-værktøjer, vores primære værktøj er QGIS  
  • Har måske/gerne kendskab til XML, HTML, SQL, Leaflet, OpenLayers eller lignende teknologier 
  • Har minimum to år tilbage af dit studie  
Vilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende, beskæftiget med kontorarbejde. Det er en forudsætning, at du er aktiv studerende. 
Forventet start er 1. juni 2019. 
Arbejdstiden vil være ca. 15 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder.  
 
Yderligere information 
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Suzette Glanz Støvring på 2441 2587.  
 
Ansøgningen skal bestå af en side om dig med din erfaring og kompetencer og din motivation for at søge, samt et cv på højst en side.  
 
Vi ser frem til at høre fra dig.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 22. maj 2019 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBydataKøbenhavn S2019-05-08T12:00:13.5002019-05-22T00:00:00
330021475Studiejob // salgsrådgiver for Babboe DanmarkBasic Studiejob salgsrådgiver for Babboe Danmark Bliv salgsrådgiver hos Babboe Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at stå ansigt til ansigt med kunderne, godt klædt på sammen med vores unge rådgiver-team. Din primære arbejdsopgave vil være at afholde fremvisninger af vores produkter til kunder og rådgive vedrørende salg. Stillingen er på ca. 10-15 timer om ugen afhængig af sæsonen. Du får selvfølgelig grundig oplæring og kendskab til produkterne, så du kan yde den gode service, vi leverer hos Babboe Danmark. Du får håndgribelig indsigt i, og erfaring med salg og rådgivning af et produkt du kan stå inde for. Målgruppe består af købestærke og yderst interesserede børnefamilier bosat i byerne. Sådan ser dagen udOrganiser og planlæg fremvisninger af ladcykler i vores showroom Afhold fremvisninger af ladcykler til interesserede kunder Assisterende logistikopgaverEvt. deltagelse ved messer og events Hvem du er Du interesserer dig for salg og markedsføring Du er udadvendt, tillidsvækkende og troværdig Du fungerer i et fleksibelt og uformelt iværksættermiljø Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar Du taler og skriver dansk Du skal ikke være super-telemarketing-sælger . Du skal være rådgivende, tillidsvækkende, tålmodig og altid levere en autentisk god service overfor vores kunder. Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og være godt selvkørende efter oplæringen. Du ser helst muligheder fremfor begrænsninger, og du har masser af overblik og positiv energi og du er klar på en stejl læringskurve. Se mere om vores produkter på www.babboe.dk Som Babboe-salgsrådgiver tilbydes du Spændende arbejdsopgaver Fleksible arbejdstider (dog skal du forvente en del weekendarbejde) Attraktiv lønpakke Relevant erfaring med salg og kunderådgivning Er du klar? Så send en ansøgning via knappen send ansøgning ! Vi glæder os til at møde dig. Ansøgningsfrist: 30. juni 2019 Ansættelsesdato: 1. juli 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Marketing Manager Jonas LykkeHovednummer: 81759090Email: Jonas@scandipartner.com Se mere på vores ansøgersite: https: babboe.brandero.com
Studiejob // salgsrådgiver for Babboe Danmark

Bliv salgsrådgiver hos Babboe

Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at stå ansigt til ansigt med kunderne, godt klædt på sammen med vores unge rådgiver-team.

Din primære arbejdsopgave vil være at afholde fremvisninger af vores produkter til kunder og rådgive vedrørende salg. Stillingen er på ca. 10-15 timer om ugen afhængig af sæsonen. Du får selvfølgelig grundig oplæring og kendskab til produkterne, så du kan yde den gode service, vi leverer hos Babboe Danmark.

Du får håndgribelig indsigt i, og erfaring med salg og rådgivning af et produkt du kan stå inde for. Målgruppe består af købestærke og yderst interesserede børnefamilier bosat i byerne.

Sådan ser dagen ud
  • Organiser og planlæg fremvisninger af ladcykler i vores showroom
  • Afhold fremvisninger af ladcykler til interesserede kunder
  • Assisterende logistikopgaver
  • Evt. deltagelse ved messer og events 
Hvem du er 
  • Du interesserer dig for salg og markedsføring
  • Du er udadvendt, tillidsvækkende og troværdig
  • Du fungerer i et fleksibelt og uformelt iværksættermiljø
  • Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Du taler og skriver dansk
Du skal ikke være ”super-telemarketing-sælger”. Du skal være rådgivende, tillidsvækkende, tålmodig og altid levere en autentisk god service overfor vores kunder.

Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og være godt selvkørende efter oplæringen. Du ser helst muligheder fremfor begrænsninger, og du har masser af overblik og positiv energi – og du er klar på en stejl læringskurve. Se mere om vores produkter på www.babboe.dk

Som Babboe-salgsrådgiver tilbydes du 
  • Spændende arbejdsopgaver
  • Fleksible arbejdstider (dog skal du forvente en del weekendarbejde)
  • Attraktiv lønpakke
  • Relevant erfaring med salg og kunderådgivning 
Er du klar? 

Så send en ansøgning via knappen "send ansøgning"! Vi glæder os til at møde dig.

Ansøgningsfrist: 30. juni 2019 
Ansættelsesdato: 1. juli 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Marketing Manager Jonas Lykke
Hovednummer: 81759090
Email: Jonas@scandipartner.com

Se mere på vores ansøgersite: https://babboe.brandero.com

ORS/Small/660322c5_logo.pngSCANDIPARTNER ApSNordhavn2019-05-10T11:02:22.7372019-06-13T00:00:00
330021544Studentermedhjælper til esportsenheden i IdrætsudviklingBasic Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC. Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvorganiserede udøvere, idrætsevents og eliteidræt. Afdelingen har blandt andet adresse i Grøndal MultiCenter, hvor stillingen også er placeret. Som studentermedhjælper vil du primært skulle assistere enhedens esportsansvarlige med varierende opgaver inden for drift, projektarbejde og events. Dine arbejdsopgaver vil omfatte konceptudvikling og afvikling af events at understøtte forenings- og tværforvaltningssamarbejder booking og kontrakter administrative ad-hoc opgaver forefaldende kommunikationsopgaver vedligeholdelsesopgaver installation og konfiguration af hardware og software. Vi forventer, at du arbejder systematisk og selvstændigt er ansvarlig og engageret har viden inden for esport og gaming har erfaring med opsætning og vedligehold af computere er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt på længere sigt har lyst til at undervise. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at samarbejde med frivillige og gerne fra foreningslivet. Løn- og ansættelsesvilkår Den ugentlige arbejdstid er i gennemsnit 14 timer, gerne fordelt på to dage. Der vil kunne forekomme både weekend- og aftenarbejde. Der tages højde for eksamensperioder. Stillingen ønskes besat fra den 1. juli 2019 eller snarest muligt derefter. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Yderligere oplysninger Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte esportsansvarlig Peter Palsberg på 2445 4371. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC.  
 
Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvorganiserede udøvere, idrætsevents og eliteidræt. Afdelingen har blandt andet adresse i Grøndal MultiCenter, hvor stillingen også er placeret.  
 
Som studentermedhjælper vil du primært skulle assistere enhedens esportsansvarlige med varierende opgaver inden for drift, projektarbejde og events.  
 
Dine arbejdsopgaver vil omfatte 
  • konceptudvikling og afvikling af events  
  • at understøtte forenings- og tværforvaltningssamarbejder 
  • booking og kontrakter  
  • administrative ad-hoc opgaver  
  • forefaldende kommunikationsopgaver 
  • vedligeholdelsesopgaver  
  • installation og konfiguration af hardware og software.
Vi forventer, at du 
  • arbejder systematisk og selvstændigt 
  • er ansvarlig og engageret  
  • har viden inden for esport og gaming  
  • har erfaring med opsætning og vedligehold af computere  
  • er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt  
  • på længere sigt har lyst til at undervise.  
Det er en fordel, hvis du har erfaring med at samarbejde med frivillige og gerne fra foreningslivet.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Den ugentlige arbejdstid er i gennemsnit 14 timer, gerne fordelt på to dage. Der vil kunne forekomme både weekend- og aftenarbejde.
Der tages højde for eksamensperioder.  
 
Stillingen ønskes besat fra den 1. juli 2019 eller snarest muligt derefter.  
 
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn.  
 
Yderligere oplysninger  
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte esportsansvarlig Peter Palsberg på 2445 4371. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngIdrætsudvikling GMCKøbenhavn NV2019-05-10T12:01:01.9102019-05-31T00:00:00
330022221Studentermedhjælper til Ressource- og Affaldsenheden i Byens UdviklingBasic Vil du være med til at fremme Københavns Kommunes målsætninger om at gøre København til en grøn og klimaneutral by at bo i, hvor vi passer på ressourcerne? Så læs her. Ressource- og Affaldsenheden er placeret i Teknik- og Miljøforvaltningens serviceområde Byens Udvikling i Center for Bydækkende Strategier. Enheden er på ca. 30 medarbejdere, som har fokus på at virkeliggøre målene i Ressource- og Affaldsplan 2024, som bl.a. skal sikre en bedre udnyttelse af ressourcerne i husholdningsaffaldet og øge Københavnernes genbrug. Vi er en arbejdsplads med ambitioner og visioner. Du vil indgå i et stærkt fagligt miljø med mange forskellige fagligheder, der arbejder med at udvikle byen. Vi er engagerede kollegaer med meget faglige forskellige baggrunde. Om stillingen: Som studentermedhjælper vil du indgå i enhedens arbejde. Dine kollegaer vil løbende sparre og vejlede dig i forhold til dine opgaver. Du vil desuden komme til at arbejde sammen med enhedens øvrige studentermedhjælpere og have en stor kontaktflade i resten af forvaltningen. Arbejdsopgaverne er mangfoldige, og alt efter dine interesser og kompetencer vil du få mulighed for selv at præge, hvad du kommer til at sidde med. Vi tilbyder medansvar og indsigt i projekter, der gør en forskel for rigtig mange københavnere. Der vil være administrative opgaver og mulighed for at deltage i gennemførelsen af events og andre borgerrettede aktiviteter rundt om i byen. Generelt er der højt til loftet og en flad ledelsesstruktur, hvilket gør, at man som medarbejder, har stor indflydelse på sine egne opgaver og gode muligheder for at udvikle sig fagligt og personligt. Stillingen er tilknyttet den nuværende ressource- og affaldsplan. Her er det en fordel, at du har viden om affaldshåndtering, genanvendelse og den cirkulære dagsorden. Det er vigtigt, at du er opsøgende og ansvarsfuld i opgaveløsningen og kan udvise nogle basale projektledererfaringer, så du kan støtte fremdriften på affaldsplanen. Vi forventer, at du er god til økonomi og data er god til engelsk er god til kommunikation (fx power point og skriftlig formidling) har stor interesse for byen og lyst til at arbejde med ressource- og affaldsindsatser er studerende på en længere videregående uddannelse, har læst i minimum to år og har mindst et år tilbage af dine studier er god til at formulere dig skriftligt og er rutineret bruger af Office-pakken er indstillet på at arbejde med mange forskellige slags opgaver i en travl hverdag, herunder kan udføre driftsmæssige opgaver er god til at samarbejde og omgås mange forskellige mennesker Derudover forventer vi, at du er ansvarsbevidst og indstillet på at udføre både selvstændig opgaveløsning og praktiske opgaver. Vi lægger vægt på, at du går positivt og engageret til arbejdsopgaverne, og at du bidrager både socialt og fagligt. Se mere om affaldsplanen her: https: www.kk.dk sites default files edoc Attachments 21827612-29877541-1.pdf Vi kan tilbyde dig: Du kommer til at arbejde i et spændende og alsidigt studiejob i en dynamisk organisation med gode kolleger i en politisk styret organisation og i en tværfaglig enhed med bl.a. DJØFere, ingeniører, biologer og andre miljøfaglige uddannelser. Løn- og ansættelsesforhold: Stillingerne er med start snarest muligt med et gennemsnitligt timetal på 10 til 15 timer om ugen. Vi er fleksible i forhold til eksamensperioder, ferie med videre. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til Københavns Kommunes regelsæt for studerende beskæftiget med kontorarbejde. Startdato aftales ved ansættelse. Praktisk: Det er en forudsætning, at du er aktivt studerende og kan dokumentere, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt meget gerne på overbygningen. Vedhæft dit CV, eksamensbevis samt øvrige relevante dokumenter i Word- eller PDF-format. Din ansøgning skal højst fylde en side og dit CV højst tre sider. Yderligere information: Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og www.tmf.kk.dk. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Bo Møller Gottlieb på 2113 7014. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019
Vil du være med til at fremme Københavns Kommunes målsætninger om at gøre København til en grøn og klimaneutral by at bo i, hvor vi passer på ressourcerne?  
Så læs her.  
 
Ressource- og Affaldsenheden er placeret i Teknik- og Miljøforvaltningens serviceområde Byens Udvikling i Center for Bydækkende Strategier. Enheden er på ca. 30 medarbejdere, som har fokus på at virkeliggøre målene i Ressource- og Affaldsplan 2024, som bl.a. skal sikre en bedre udnyttelse af ressourcerne i husholdningsaffaldet og øge Københavnernes genbrug.   
 
Vi er en arbejdsplads med ambitioner og visioner. Du vil indgå i et stærkt fagligt miljø med mange forskellige fagligheder, der arbejder med at udvikle byen. Vi er engagerede kollegaer med meget faglige forskellige baggrunde. 
 
Om stillingen:  
Som studentermedhjælper vil du indgå i enhedens arbejde. Dine kollegaer vil løbende sparre og vejlede dig i forhold til dine opgaver. Du vil desuden komme til at arbejde sammen med enhedens øvrige studentermedhjælpere og have en stor kontaktflade i resten af forvaltningen. Arbejdsopgaverne er mangfoldige, og alt efter dine interesser og kompetencer vil du få mulighed for selv at præge, hvad du kommer til at sidde med.
 
Vi tilbyder medansvar og indsigt i projekter, der gør en forskel for rigtig mange københavnere. Der vil være administrative opgaver og mulighed for at deltage i gennemførelsen af events og andre borgerrettede aktiviteter rundt om   
i byen. Generelt er der højt til loftet og en flad ledelsesstruktur, hvilket gør, at man som medarbejder, har stor indflydelse på sine egne opgaver og gode muligheder for at udvikle sig fagligt og personligt.   
 
Stillingen er tilknyttet den nuværende ressource- og affaldsplan. Her er det en fordel, at du har viden om affaldshåndtering, genanvendelse og den cirkulære dagsorden. Det er vigtigt, at du er opsøgende og ansvarsfuld i opgaveløsningen og kan udvise nogle basale projektledererfaringer, så du kan støtte fremdriften på affaldsplanen. 
 
Vi forventer, at du  
  • er god til økonomi og data  
  • er god til engelsk  
  • er god til kommunikation (fx power point og skriftlig formidling)  
  • har stor interesse for byen og lyst til at arbejde med ressource- og affaldsindsatser  
  • er studerende på en længere videregående uddannelse, har læst i minimum to år og har mindst et år tilbage af dine studier   
  • er god til at formulere dig skriftligt og er rutineret bruger af Office-pakken  
  • er indstillet på at arbejde med mange forskellige slags opgaver i en travl hverdag, herunder kan udføre driftsmæssige opgaver   
  • er god til at samarbejde og omgås mange forskellige mennesker  
Derudover forventer vi,  at du er ansvarsbevidst og indstillet på at udføre både selvstændig opgaveløsning og praktiske opgaver. Vi lægger vægt på, at du går positivt og engageret til arbejdsopgaverne, og at du bidrager både socialt og fagligt.   
 
Se mere om affaldsplanen her:  
 
Vi kan tilbyde dig:  
Du kommer til at arbejde i et spændende og alsidigt studiejob i en dynamisk organisation med gode kolleger i en politisk styret organisation og i en tværfaglig enhed med bl.a. DJØFere, ingeniører, biologer og andre miljøfaglige uddannelser. 
 
Løn- og ansættelsesforhold:  
Stillingerne er med start snarest muligt med et gennemsnitligt timetal på 10 til 15 timer om ugen. Vi er fleksible i forhold til eksamensperioder, ferie med videre.   
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til Københavns Kommunes regelsæt for studerende beskæftiget med kontorarbejde. Startdato aftales ved ansættelse.   
 
Praktisk:  
Det er en forudsætning, at du er aktivt studerende og kan dokumentere, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt – meget gerne på overbygningen.   
Vedhæft dit CV, eksamensbevis samt øvrige relevante dokumenter i Word- eller PDF-format.  
Din ansøgning skal højst fylde en side og dit CV højst tre sider.  
 
Yderligere information:   
Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen på www.kk.dk og  www.tmf.kk.dk.   
 
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Bo Møller Gottlieb på 2113 7014.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngRessourcer og AffaldKøbenhavn S2019-05-10T18:01:51.2972019-05-24T00:00:00
330023334TestaViva søger stud.jur.Basic Er du stud.jur., og er du overbevist om, at måden, som den etablerede branche arbejder med jura på, bliver anderledes i fremtiden? Vil du være med der, hvor forandringen sker, og vil du være en del af en ambitiøs startup-virksomhed i vækst? Så er det dig, vi er på jagt efter. Du kommer med på en digital rejse og vil bl.a. være med til at forbedre det faktum, at kun 1 ud 10 danskere har et testamente. Hvad er TestaViva? TestaViva (https: testaviva.dk) er en digital platform, som tilbyder juridiske dokumenter til alle danskere. Vores ambition er at sikre, at langt flere danskere får styr på de vigtigste og nødvendige juridiske dokumenter og forsikringer hele livet igennem. Da vi har travlt og hele tiden arbejder på at forbedre os, søger vi en stud.jur. Dine opgaverVi tilbyder, at du bliver en del af et innovativt, ungt og dygtigt team. Vi har arbejdet med digitalisering i mere end 15 år og intensivt med digital jura i de seneste 4 år. Samtidig får du chancen for at arbejde med jura på en ny og anderledes måde. Du vil i samspil med virksomhedens øvrige jurister, partnere og kunder være med til at påvirke udviklingen af TestaViva og måden, man i dag tænker jura på. Dine opgaver bliver bl.a. at:Sikre besvarelse af kundehenvendelse såvel telefonisk som skriftligt.Udarbejde juridiske dokumenter samt vejlede vores kunder i anvendelsen af vores digitale værktøjer.Bidrage til yderligere digitalisering af nye juridiske produkter.Være med til at identificere nye markedsmuligheder og retning for TestaViva.Vi forventer, at Du er stud.jur og gerne er startet på din kandidat.Du er fagligt dygtig særligt indenfor familieret.Du evt. har erfaring med familieret fra andet studiejob.Du er arbejdsom, har lyst til at lære og er omstillingsparat.Vores miljø Til dagligt sidder vi i åbne og lyse lokaler på Islands Brygge. Vi prioriterer et godt fællesskab, og vi laver ofte forskellige aktiviteter sammen. Det kan være alt fra en afslappet fredagsbar til fejring af et nyt produkt eller en ny samarbejdsaftale hos TestaViva. Er ovenstående noget for dig? Så send din ansøgning samt relevante referencer eller anden dokumentation via knappen Send ansøgning . For yderligere information kan du kontakte Jeppe Paaske på tlf. 3134 0935 eller JP@testaviva.dk. Løn efter kvalifikationer. Ansøgningsfrist: hurtigst muligt. Ansættelsessamtaler holdes løbende, og ansættelse og startdato aftaler vi sammen med den rette kandidat. Har du den rette profil, vil vi gerne have dig med på holdet hurtigst muligt. Se mere på vores ansøgersite: https: testaviva.brandero.com
Er du stud.jur., og er du overbevist om, at måden, som den etablerede branche arbejder med jura på, bliver anderledes i fremtiden? Vil du være med der, hvor forandringen sker, og vil du være en del af en ambitiøs startup-virksomhed i vækst? Så er det dig, vi er på jagt efter. Du kommer med på en digital rejse og vil bl.a. være med til at forbedre det faktum, at kun 1 ud 10 danskere har et testamente.

Hvad er TestaViva?

TestaViva (https://testaviva.dk) er en digital platform, som tilbyder juridiske dokumenter til alle danskere. Vores ambition er at sikre, at langt flere danskere får styr på de vigtigste og nødvendige juridiske dokumenter og forsikringer hele livet igennem.

Da vi har travlt og hele tiden arbejder på at forbedre os, søger vi en stud.jur.

Dine opgaver
Vi tilbyder, at du bliver en del af et innovativt, ungt og dygtigt team. Vi har arbejdet med digitalisering i mere end 15 år – og intensivt med digital jura i de seneste 4 år. Samtidig får du chancen for at arbejde med jura på en ny og anderledes måde. Du vil i samspil med virksomhedens øvrige jurister, partnere og kunder være med til at påvirke udviklingen af TestaViva og måden, man i dag tænker jura på.

Dine opgaver bliver bl.a. at:
  • Sikre besvarelse af kundehenvendelse såvel telefonisk som skriftligt.
  • Udarbejde juridiske dokumenter samt vejlede vores kunder i anvendelsen af vores digitale værktøjer.
  • Bidrage til yderligere digitalisering af nye juridiske produkter.
  • Være med til at identificere nye markedsmuligheder og retning for TestaViva.
Vi forventer, at
  • Du er stud.jur og gerne er startet på din kandidat.
  • Du er fagligt dygtig – særligt indenfor familieret.
  • Du evt. har erfaring med familieret fra andet studiejob.
  • Du er arbejdsom, har lyst til at lære og er omstillingsparat.
Vores miljø
Til dagligt sidder vi i åbne og lyse lokaler på Islands Brygge. Vi prioriterer et godt fællesskab, og vi laver ofte forskellige aktiviteter sammen. Det kan være alt fra en afslappet fredagsbar til fejring af et nyt produkt eller en ny samarbejdsaftale hos TestaViva.

Er ovenstående noget for dig? Så send din ansøgning samt relevante referencer eller anden dokumentation via knappen "Send ansøgning".

For yderligere information kan du kontakte Jeppe Paaske på tlf. 3134 0935 eller JP@testaviva.dk.

Løn efter kvalifikationer.

Ansøgningsfrist: hurtigst muligt.

Ansættelsessamtaler holdes løbende, og ansættelse og startdato aftaler vi sammen med den rette kandidat. Har du den rette profil, vil vi gerne have dig med på holdet hurtigst muligt.


Se mere på vores ansøgersite: https://testaviva.brandero.com

ORS/Small/edb34eb9_logo.pngTestaVivaKøbenhavn S2019-05-13T17:05:23.9002019-06-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Bydata

Bydata

København S
Vil du arbejde med GIS? Bydata-enheden i Københavns Kommune søger endnu en studentermedhjælper. Enheden arbejder med kort, data og GIS. Samler, koordinerer og bearbejder en lang række geodata og udstiller dem til: GIS-værktøjer, kortløsninger, fagvæ...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:22. maj 2019

Studiejob // salgsrådgiver for Babboe Danmark

SCANDIPARTNER ApS

Nordhavn
Studiejob salgsrådgiver for Babboe Danmark Bliv salgsrådgiver hos Babboe Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:13. juni 2019

Studentermedhjælper til esportsenheden i Idrætsudvikling

Idrætsudvikling GMC

København NV
Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC. Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvo...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019

Studentermedhjælper til Ressource- og Affaldsenheden i Byens Udvikling

Ressourcer og Affald

København S
Vil du være med til at fremme Københavns Kommunes målsætninger om at gøre København til en grøn og klimaneutral by at bo i, hvor vi passer på ressourcerne? Så læs her. Ressource- og Affaldsenheden er placeret i Teknik- og Miljøforvaltningens service...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

TestaViva søger stud.jur.

TestaViva

København S
Er du stud.jur., og er du overbevist om, at måden, som den etablerede branche arbejder med jura på, bliver anderledes i fremtiden? Vil du være med der, hvor forandringen sker, og vil du være en del af en ambitiøs startup-virksomhed i vækst? Så er de...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019