Studentermedhjælpere til formidling af bæredygtighed i børnehøjde - Ressource- og Affaldsskolen

Er du studerende med et par år tilbage på studiet, og er du en dygtig formidler, der med passion kan engagere skoleelever i affaldssortering? Så har vi brug for dig på Ressource- og Affaldsskolen, som ligger på Vesterbro.

Ressource- og Affaldsskolen er en del af Afdeling for Bæredygtig Udvikling i Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune. Vi arbejder bredt med formidling af bæredygtighed til børn og unge i Københavns Kommune.

Vores team af studenterformidlere uddanner københavnske skoleelever fra 0.-10. klasse i to forskellige forløb omkring affald og ressourcer:

  • Skolen Ta’r Skraldet (om det henkastede affald i byen)
  • Klassen Sorterer Skraldet (om affaldssortering i klasseværelset)

I jobbet får du til opgave at formidle fagligt stof til børn og unge inden for emnerne affaldssortering, cirkulær økonomi, renhold og bedre udnyttelse af samfundets ressourcer.

Vi arbejder med hands on i en inddragende og aktiv undervisningsform. Her bliver eleverne præsenteret for viden, men kommer også selv på banen i forskellige aktiviteter, indendørs og udendørs.

Der udvikles løbende nye undervisningsforløb. Som studenterformidler får du blandt andet mulighed for at komme ud på fritidsinstitutioner med et forløb om affaldssortering, hvor der er fokus på leg og læring.  

Din rolle
Hos os får du mulighed for at udvikle dine formidlingskompetencer gennem praktisk erfaring med en anderledes og sjov undervisningsform. Vi forudsætter, at du

  • trives med at stå på egne ben i din rolle som formidler
  • kan tage ansvar for undervisningen
  • har pædagogisk forståelse
  • kan fungere som rollemodel

Vi tilbyder

  • en arbejdsplads, som går forrest i bæredygtighedsformidling til børn
  • praktisk erfaring med hands on-formidling til elever i folkeskolen
  • udvidelse af din tværfaglige horisont med praktiske udfordringer
  • løbende opdatering af din faglige viden på affalds- og ressourceområdet
  • et ungt team af undervisere
  • fleksible arbejdstider

Om dig
Du brænder for formidling og omstillingen til et mere bæredygtigt samfund, og du

  • kan formidle komplekst fagligt stof på forskellige måder og på forskellige faglige niveauer
  • er positiv, samarbejdsvillig og god til at motivere folk omkring dig
  • har lyst til at undervise en-to dage om ugen med mulighed for vagter både formiddag og eftermiddag 

Det er en fordel, men ikke et krav, at du besidder viden om bæredygtighed, affald og ressourcer.

Vi ansætter flere studentermedhjælpere, og vi ser gerne, at du kan tiltræde hurtigt.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedlægge CV.

Mere information
Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingerne, er du velkommen til at kontakte Mohamed Hachache på 2485 4463.

Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330161561Phoenix-c8e547cf12020-01-21T14:06:54.763Studentermedhjælpere til formidling af bæredygtighed i børnehøjde - Ressource- og Affaldsskolen

Er du studerende med et par år tilbage på studiet, og er du en dygtig formidler, der med passion kan engagere skoleelever i affaldssortering? Så har vi brug for dig på Ressource- og Affaldsskolen, som ligger på Vesterbro.

Ressource- og Affaldsskolen er en del af Afdeling for Bæredygtig Udvikling i Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune. Vi arbejder bredt med formidling af bæredygtighed til børn og unge i Københavns Kommune.

Vores team af studenterformidlere uddanner københavnske skoleelever fra 0.-10. klasse i to forskellige forløb omkring affald og ressourcer:

  • Skolen Ta’r Skraldet (om det henkastede affald i byen)
  • Klassen Sorterer Skraldet (om affaldssortering i klasseværelset)

I jobbet får du til opgave at formidle fagligt stof til børn og unge inden for emnerne affaldssortering, cirkulær økonomi, renhold og bedre udnyttelse af samfundets ressourcer.

Vi arbejder med hands on i en inddragende og aktiv undervisningsform. Her bliver eleverne præsenteret for viden, men kommer også selv på banen i forskellige aktiviteter, indendørs og udendørs.

Der udvikles løbende nye undervisningsforløb. Som studenterformidler får du blandt andet mulighed for at komme ud på fritidsinstitutioner med et forløb om affaldssortering, hvor der er fokus på leg og læring.  

Din rolle
Hos os får du mulighed for at udvikle dine formidlingskompetencer gennem praktisk erfaring med en anderledes og sjov undervisningsform. Vi forudsætter, at du

  • trives med at stå på egne ben i din rolle som formidler
  • kan tage ansvar for undervisningen
  • har pædagogisk forståelse
  • kan fungere som rollemodel

Vi tilbyder

  • en arbejdsplads, som går forrest i bæredygtighedsformidling til børn
  • praktisk erfaring med hands on-formidling til elever i folkeskolen
  • udvidelse af din tværfaglige horisont med praktiske udfordringer
  • løbende opdatering af din faglige viden på affalds- og ressourceområdet
  • et ungt team af undervisere
  • fleksible arbejdstider

Om dig
Du brænder for formidling og omstillingen til et mere bæredygtigt samfund, og du

  • kan formidle komplekst fagligt stof på forskellige måder og på forskellige faglige niveauer
  • er positiv, samarbejdsvillig og god til at motivere folk omkring dig
  • har lyst til at undervise en-to dage om ugen med mulighed for vagter både formiddag og eftermiddag 

Det er en fordel, men ikke et krav, at du besidder viden om bæredygtighed, affald og ressourcer.

Vi ansætter flere studentermedhjælpere, og vi ser gerne, at du kan tiltræde hurtigt.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedlægge CV.

Mere information
Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingerne, er du velkommen til at kontakte Mohamed Hachache på 2485 4463.

Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 2020

Er du studerende med et par år tilbage på studiet, og er du en dygtig formidler, der med passion kan engagere skoleelever i affaldssortering? Så har vi brug for dig på Ressource- og Affaldsskolen, som ligger på Vesterbro. Ressource- og Affaldsskolen er en del af Afdeling for Bæredygtig Udvikling i Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune. Vi arbejder bredt med formidling af bæredygtighed til børn og unge i Københavns Kommune. Vores team af studenterformidlere uddanner københavnske skoleelever fra 0.-10. klasse i to forskellige forløb omkring affald og ressourcer: Skolen Ta r Skraldet (om det henkastede affald i byen) Klassen Sorterer Skraldet (om affaldssortering i klasseværelset) I jobbet får du til opgave at formidle fagligt stof til børn og unge inden for emnerne affaldssortering, cirkulær økonomi, renhold og bedre udnyttelse af samfundets ressourcer. Vi arbejder med hands on i en inddragende og aktiv undervisningsform. Her bliver eleverne præsenteret for viden, men kommer også selv på banen i forskellige aktiviteter, indendørs og udendørs. Der udvikles løbende nye undervisningsforløb. Som studenterformidler får du blandt andet mulighed for at komme ud på fritidsinstitutioner med et forløb om affaldssortering, hvor der er fokus på leg og læring. Din rolle Hos os får du mulighed for at udvikle dine formidlingskompetencer gennem praktisk erfaring med en anderledes og sjov undervisningsform. Vi forudsætter, at du trives med at stå på egne ben i din rolle som formidler kan tage ansvar for undervisningen har pædagogisk forståelse kan fungere som rollemodel Vi tilbyder en arbejdsplads, som går forrest i bæredygtighedsformidling til børn praktisk erfaring med hands on-formidling til elever i folkeskolen udvidelse af din tværfaglige horisont med praktiske udfordringer løbende opdatering af din faglige viden på affalds- og ressourceområdet et ungt team af undervisere fleksible arbejdstider Om dig Du brænder for formidling og omstillingen til et mere bæredygtigt samfund, og du kan formidle komplekst fagligt stof på forskellige måder og på forskellige faglige niveauer er positiv, samarbejdsvillig og god til at motivere folk omkring dig har lyst til at undervise en-to dage om ugen med mulighed for vagter både formiddag og eftermiddag Det er en fordel, men ikke et krav, at du besidder viden om bæredygtighed, affald og ressourcer. Vi ansætter flere studentermedhjælpere, og vi ser gerne, at du kan tiltræde hurtigt. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedlægge CV. Mere information Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingerne, er du velkommen til at kontakte Mohamed Hachache på 2485 4463. Søg via nedenstående link senest mandag den 24. februar 202010Phoenixc8e547cf100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=163431&DepartmentId=19860&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3695576Afdelingen for Bæredygtig Udvikling11Gyldenløvesgade 151600København VDKDanmarkORS/Small/kk_logo_small.png0
DKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent10001888817KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16343100021-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8e547cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8e547cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8e547cf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c8e547cf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgStudentermedhjælpere til formidling af bæredygtighed i børnehøjde - Ressource- og Affaldsskolen12008001Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper5Kontor og administration363968106mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330174828Studentermedhjælper til Center for Kundeservice i Københavns Ejendomme og IndkøbBasic Har du lyst til at prøve kræfter med alsidige og spændende opgaver inden for databehandling og udviklingsprojekter? Vil du være med til at skabe en effektiv og kundeorienteret drift og vedligehold af Københavns Kommunes bygninger? Ønsker du erfaring med at lave ledelsesinformation i en politisk styret organisation, og trives du med at strukturere og visualisere data? Så er du måske vores nye student i Center for Kundeservice. Om stillingen Som studentermedhjælper i Center for Kundeservice vil du arbejde tæt sammen med vores kundeservicekonsulent, som understøtter hele Københavns Ejendomme og indkøb med at udvikle organisationen indenfor kundeservice. Du vil få ansvaret for en fast opgaveportefølje, og derudover vil du blive inddraget i løsningen af opgaver i Center for Kundeservice og på tværs af Københavns Ejendomme og Indkøb. Opgaverne vil have varierende karakter, men du kan forvente, at de vil ligge indenfor følgende områder: Udvikling, opdatering og vedligehold af dynamiske ledelsesrapporter i PowerBI Gennemførsel af kundetilfredshedsundersøgelser Understøttelse af ledelsen med diverse analyser Tovholder for hele centerets KPI er, herunder forberedelse af materiale til månedlige cheftavlemøder Diverse ad hoc-opgaver i kontoret inden for udviklingsprojekter, indsatsområder og analyser Som udgangspunkt vil din arbejdstid være 15 timer om ugen, og med mulighed for fleksibilitet. Omfanget af arbejdet vil variere i perioder, og vi vil selvfølgelig tage hensyn til dine eksamener. Om dig Vi forventer, at du: har erfaring med eller interesse for at arbejde med datavisualisering, Business Intelligence og ledelsesinformation er fagligt ambitiøs og tager ansvar for at løse dine opgaver kender programmet Microsoft PowerBI, eller at du er indstillet på at lære det sætter en ære i at overholde dine deadlines er vant til at bearbejde data i Excel Vi forestiller os, at du: er serviceminded og fleksibel og hurtigt kan sætte dig ind i nye opgaver kan formidle dit arbejde i klar tale og skrift er en god kollega, der bidrager med kvalitet og humor både i faglige og sociale sammenhænge har en relevant akademisk studiebaggrund, hvor statistik og dataanalyse er kernefaglighed har gennemført de første par år af din bachelor, eller at du er begyndt på kandidatdelen Vi tilbyder Udover de spændende arbejdsopgaver tilbyder vi dig et job med: stort ansvar og mulighed for at påvirke, hvordan du løser dine opgaver gode faglige og personlige udviklingsmuligheder mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og studieliv mulighed for at deltage i faglige netværk om Business Intelligence i Københavns Kommune gode kollegaer og socialt sammenhold Om kontoret Center for Kundeservice i Københavns Ejendomme og Indkøb består af 40 engagerede og selvstændige medarbejdere, som arbejder med drift og vedligehold af kommunens bygningsmasse. Centret er også ansvarlig for at implementere en servicestrategi på tværs af Københavns Ejendomme og Indkøb med særligt fokus på tværfagligt samarbejde og gode kunderelationer. Vi er et center med mange udviklingsprojekter i støbeskeen, så der er rig mulighed for at tage ansvar og prøve kræfter med opgaver i relation til både den daglige drift og udviklingsprojekter. Løn- og ansættelsesvilkår Som student i Center for Kundeservice vil du referere til enhedschefen men du vil koordinere dine daglige opgaver med kundeservicekonsulenten. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er til besættelse den 16. marts 2020 eller snarest muligt. Arbejdspladsen er på Borups Alle, 2400 København NV, ved siden af Fuglebakken St. Yderligere oplysninger Du er velkommen til at kontakte kundeservicekonsulent Stig Nilsson,med spørgsmål på 4043 9541. Søg via nedenstående link senest fredag den 28. februar 2020 Vi forventer at afholde samtaler i uge 10 eller 11. Københavns Ejendomme og Indkøb Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold og en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 45.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

Har du lyst til at prøve kræfter med alsidige og spændende opgaver inden for databehandling og udviklingsprojekter? Vil du være med til at skabe en effektiv og kundeorienteret drift og vedligehold af Københavns Kommunes bygninger? Ønsker du erfaring med at lave ledelsesinformation i en politisk styret organisation, og trives du med at strukturere og visualisere data? Så er du måske vores nye student i Center for Kundeservice.

Om stillingen
Som studentermedhjælper i Center for Kundeservice vil du arbejde tæt sammen med vores kundeservicekonsulent, som understøtter hele Københavns Ejendomme og indkøb med at udvikle organisationen indenfor kundeservice. Du vil få ansvaret for en fast opgaveportefølje, og derudover vil du blive inddraget i løsningen af opgaver i Center for Kundeservice og på tværs af Københavns Ejendomme og Indkøb.

Opgaverne vil have varierende karakter, men du kan forvente, at de vil ligge indenfor følgende områder:

  • Udvikling, opdatering og vedligehold af dynamiske ledelsesrapporter i PowerBI
  • Gennemførsel af kundetilfredshedsundersøgelser
  • Understøttelse af ledelsen med diverse analyser
  • Tovholder for hele centerets KPI’er, herunder forberedelse af materiale til månedlige cheftavlemøder
  • Diverse ad hoc-opgaver i kontoret inden for udviklingsprojekter, indsatsområder og analyser

Som udgangspunkt vil din arbejdstid være 15 timer om ugen, og med mulighed for fleksibilitet. Omfanget af arbejdet vil variere i perioder, og vi vil selvfølgelig tage hensyn til dine eksamener.

Om dig

Vi forventer, at du:

  • har erfaring med eller interesse for at arbejde med datavisualisering, Business Intelligence og ledelsesinformation
  • er fagligt ambitiøs og tager ansvar for at løse dine opgaver
  • kender programmet Microsoft PowerBI, eller at du er indstillet på at lære det
  • sætter en ære i at overholde dine deadlines
  • er vant til at bearbejde data i Excel

Vi forestiller os, at du:

  • er serviceminded og fleksibel og hurtigt kan sætte dig ind i nye opgaver
  • kan formidle dit arbejde i klar tale og skrift
  • er en god kollega, der bidrager med kvalitet og humor både i faglige og sociale sammenhænge
  • har en relevant akademisk studiebaggrund, hvor statistik og dataanalyse er kernefaglighed
  • har gennemført de første par år af din bachelor, eller at du er begyndt på kandidatdelen

Vi tilbyder

Udover de spændende arbejdsopgaver tilbyder vi dig et job med:

  • stort ansvar og mulighed for at påvirke, hvordan du løser dine opgaver
  • gode faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og studieliv
  • mulighed for at deltage i faglige netværk om Business Intelligence i Københavns Kommune
  • gode kollegaer og socialt sammenhold

Om kontoret
Center for Kundeservice i Københavns Ejendomme og Indkøb består af 40 engagerede og selvstændige medarbejdere, som arbejder med drift og vedligehold af kommunens bygningsmasse. Centret er også ansvarlig for at implementere en servicestrategi på tværs af Københavns Ejendomme og Indkøb – med særligt fokus på tværfagligt samarbejde og gode kunderelationer. Vi er et center med mange udviklingsprojekter i støbeskeen, så der er rig mulighed for at tage ansvar og prøve kræfter med opgaver i relation til både den daglige drift og udviklingsprojekter.

Løn- og ansættelsesvilkår
Som student i Center for Kundeservice vil du referere til enhedschefen men du vil koordinere dine daglige opgaver med kundeservicekonsulenten. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er til besættelse den 16. marts 2020 eller snarest muligt. Arbejdspladsen er på Borups Alle, 2400 København NV, ved siden af Fuglebakken St.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte kundeservicekonsulent Stig Nilsson,med spørgsmål på 4043 9541.

Søg via nedenstående link senest fredag den 28. februar 2020
Vi forventer at afholde samtaler i uge 10 eller 11.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold og en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 45.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

ORS/Small/kk_logo_small.pngKundeserviceKøbenhavn NV2020-02-10T10:09:37.6932020-02-28T00:00:00
330171871Studentermedhjælper til integrations- og erhvervsområdet i Beskæftigelses- og IntegrationsforvaltningenBasic Trives du i en omskiftelig hverdag med mange forskellige opgaver tæt på den administrative og politiske ledelse? Har du interesse for politik, erhverv og integration, har du flair for talbehandling og er en dygtig skriftlig formidler? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i 3. kontor for Integration og Vækst. Om os I 3. kontor for Integration og Vækst løser vi en bred vifte af opgaver knyttet til indsatser under kommunens integrationspolitik samt kommunens erhvervs- og vækstpolitik. På integrationsområdet varetager vi udover styring af målrettede job- og uddannelsesindsatser på området en række forebyggende indsatser mod diskrimination, social kontrol og ekstremisme samt en koordinerende funktion i modtagelsen af nyankomne flygtninge til kommunen. På erhvervsområdet arbejder vi med at skabe bedre rammebetingelserne for de københavnske virksomheder og styrke kommunens service over for virksomhederne. Vi er omkring 20 medarbejdere i kontoret, der er ét af i alt syv kontorer i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens centralforvaltning. Vores arbejde er tæt knyttet til forvaltningens direktion, borgmester og politiske udvalg, og hverdagen er derfor også præget af høje krav til kvalitet, et stærkt fokus på resultater og et højt tempo. Vi tilbyder et dynamisk og spændende arbejdsmiljø tæt på de politiske beslutningsprocesser og forvaltningens øverste ledelse. Vi samarbejder med en bred vifte af aktører, blandt andet Jobcenter København, Københavns Erhvervshus, civilsamfundsorganisationer, frivillige foreninger og virksomheder. Som studentermedhjælper kommer du til at understøtte den daglige drift i kontoret og bistå de øvrige medarbejdere med at varetage en række opgaver inden for integration og vækst. Om arbejdsopgaverne Dine opgaver vil bl.a. være at: udarbejde baggrundsmateriale og mødemateriale indhente og bearbejde tal og data som led i overvågning og afrapportering på kontorets indsatser bistå ved planlægning og afvikling af møder, konferencer, seminarer mv. udarbejde formidlingsmateriale, korrekturlæsning mv. besvare borgerhenvendelser redigere hjemmesider bistå udmøntnings- og implementeringsopgaver Om dig Du er i gang med en relevant videregående uddannelse og har minimum to år tilbage på studiet. Du har interesse for at arbejde i en politisk ledet organisation, du trives med en afvekslende hverdag og kan arbejde med korte deadlines. Du er initiativrig, serviceminded og systematisk. Derudover kan du arbejde selvstændigt, tager ansvar for din opgaveportefølje og har gode skriftlige formidlingsevner. Du er god til at forstå og arbejde med tal og statistik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til kommunernes opgaver inden for integrationsområdet og erhvervsområdet, men det er ikke et krav. Løn- og ansættelsesforhold Arbejdstiden er 15-20 timer om ugen med tiltrædelse snarest muligt.Stillingen er to-årig med mulighed for forlængelse. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende beskæftiget med kontorarbejde. Det er en forudsætning, at du er aktivt studerende og kan dokumentere, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt. Arbejdsstedet er Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Bernstorffsgade, København V. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Nille Bregenov-Pedersen på 9243 4288. Søg via nedenstående link senest lørdag den 29. februar 2020. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 12. Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen I Beskæftigelses- og ­­Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer. Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen her.

Trives du i en omskiftelig hverdag med mange forskellige opgaver tæt på den administrative og politiske ledelse? Har du interesse for politik, erhverv og integration, har du flair for talbehandling og er en dygtig skriftlig formidler? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i 3. kontor for Integration og Vækst.

Om os
I 3. kontor for Integration og Vækst løser vi en bred vifte af opgaver knyttet til indsatser under kommunens integrationspolitik samt kommunens erhvervs- og vækstpolitik. På integrationsområdet varetager vi – udover styring af målrettede job- og uddannelsesindsatser på området – en række forebyggende indsatser mod diskrimination, social kontrol og ekstremisme samt en koordinerende funktion i modtagelsen af nyankomne flygtninge til kommunen. På erhvervsområdet arbejder vi med at skabe bedre rammebetingelserne for de københavnske virksomheder og styrke kommunens service over for virksomhederne.

Vi er omkring 20 medarbejdere i kontoret, der er ét af i alt syv kontorer i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningens centralforvaltning. Vores arbejde er tæt knyttet til forvaltningens direktion, borgmester og politiske udvalg, og hverdagen er derfor også præget af høje krav til kvalitet, et stærkt fokus på resultater og et højt tempo.

Vi tilbyder et dynamisk og spændende arbejdsmiljø tæt på de politiske beslutningsprocesser og forvaltningens øverste ledelse. Vi samarbejder med en bred vifte af aktører, blandt andet Jobcenter København, Københavns Erhvervshus, civilsamfundsorganisationer, frivillige foreninger og virksomheder.

Som studentermedhjælper kommer du til at understøtte den daglige drift i kontoret og bistå de øvrige medarbejdere med at varetage en række opgaver inden for integration og vækst.

Om arbejdsopgaverne
Dine opgaver vil bl.a. være at:

  • udarbejde baggrundsmateriale og mødemateriale
  • indhente og bearbejde tal og data som led i overvågning og afrapportering på kontorets indsatser
  • bistå ved planlægning og afvikling af møder, konferencer, seminarer mv.
  • udarbejde formidlingsmateriale, korrekturlæsning mv.
  • besvare borgerhenvendelser
  • redigere hjemmesider
  • bistå udmøntnings- og implementeringsopgaver

Om dig
Du er i gang med en relevant videregående uddannelse og har minimum to år tilbage på studiet. Du har interesse for at arbejde i en politisk ledet organisation, du trives med en afvekslende hverdag og kan arbejde med korte deadlines. Du er initiativrig, serviceminded og systematisk. Derudover kan du arbejde selvstændigt, tager ansvar for din opgaveportefølje og har gode skriftlige formidlingsevner. Du er god til at forstå og arbejde med tal og statistik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til kommunernes opgaver inden for integrationsområdet og erhvervsområdet, men det er ikke et krav.

Løn- og ansættelsesforhold
Arbejdstiden er 15-20 timer om ugen med tiltrædelse snarest muligt.Stillingen er to-årig med mulighed for forlængelse. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til Københavns Kommunes regelsæt gældende for studerende beskæftiget med kontorarbejde. Det er en forudsætning, at du er aktivt studerende og kan dokumentere, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt. Arbejdsstedet er Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Bernstorffsgade, København V.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Nille Bregenov-Pedersen på 9243 4288.

Søg via nedenstående link senest lørdag den 29. februar 2020.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 12.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og ­­Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer. Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen her.

ORS/Small/kk_logo_small.pngCF 3. kontor - Integration og VækstKøbenhavn V2020-02-05T12:06:36.2002020-02-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Center for Kundeservice i Københavns Ejendomme og Indkøb

Kundeservice

København NV
Har du lyst til at prøve kræfter med alsidige og spændende opgaver inden for databehandling og udviklingsprojekter? Vil du være med til at skabe en effektiv og kundeorienteret drift og vedligehold af Københavns Kommunes bygninger? Ønsker du erfaring...
Indrykket:10. februar 2020

Studentermedhjælper til integrations- og erhvervsområdet i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

CF 3. kontor - Integration og Vækst

København V
Trives du i en omskiftelig hverdag med mange forskellige opgaver tæt på den administrative og politiske ledelse? Har du interesse for politik, erhverv og integration, har du flair for talbehandling og er en dygtig skriftlig formidler? Så er du måske...
Indrykket:5. februar 2020