Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælpere til Kompetencer & Læring - Herning

Har du interesse for kompetenceudvikling og læreprocesser, og er du i gang med en uddannelse, der klæder dig teoretisk på indenfor dette område, så er du måske en af vores kommende studentermedhjælpere.

Kompetencer og Læring understøtter kompetenceudvikling af medarbejderne på tværs af skatteforvaltningen. Vi varetager en bred portefølje af udviklingsopgaver, der understøtter onboarding og kompetenceudvikling i skatteforvaltningens styrelser.



Om jobbet
Du vil i samarbejde med engagerede kolleger i kontoret Kompetencer og Læring bidrage med behovsafdækning, udvikling og implementering af kompetenceudviklingsaktiviteter på skatteforvaltningens lokationer over hele landet. Dit primære arbejdssted vil dog være i Herning.

Vi er et kontor i rivende udvikling og med masser af spændende udviklingsopgaver for vores kunder i skatteforvaltningen, fokus for dine arbejdsopgaver vil derfor være på at hjælpe dine kommende kolleger med en bred palette af opgaver til gavn for vores interne kunder og eksterne samarbejdspartnere.

Dine arbejdsopgaver vil kunne variere alt efter kontorets behov.



Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Tage del i udvikling af nye kurser
  • Deltagelse i tværgående udviklingsprojekter
  • Support af kompetenceudviklingsaktiviteter inkl. Kursusadministration
  • Inspirere os med nye ideer indenfor kompetenceudvikling og læring og muligvis digital læring
  • Diverse ad hoc-opgaver

Det vil være en fordel hvis du kan bidrage med en af følgende:

  • Udarbejdelse, tilretning og visuel optimering af powerpoints og grafik
  • Databearbejdning i excel herunder flowcharts og pivottabeller



Nysgerrig og samarbejdsorienteret studerende
Du er bachelorstuderende på 6. semester og forventer at starte på en relevant kandidatuddannelse med studiestart sommer 2020. Du har stor interesse i onboarding og kompetenceudvikling generelt, og ser stillingen som en mulighed for at supplere den teoretiske indsigt fra studiet med et unikt indblik i hverdagen i et dynamisk HR-kontor i det offentlige. Erfaring fra et relevant studiejob eller projektarbejde vil være et plus, men er ikke en forudsætning.

Du er stærk i skriftlig kommunikation og formår at arbejde struktureret med din arbejdsopgaver i en stor og kompleks organisation. Vi lægger vægt på, at du:

  • Har gode samarbejdsevner
  • Kan arbejde selvstændigt og er opsøgende
  • Har en evne til at få tingene gjort og ønsker at gøre en forskel
  • Er god til excel og powerpoint



Dit nye kontor – Kompetencer og Læring
Du bliver en del at kontoret Kompetencer og Læring, som består af 19 engagerede medarbejdere. Vi varetager en bred portefølje af opgaver fra kursusadministration til kompetenceudvikling og digital læring.

Stillingen er op til 15 timer ugentligt inden for tidsrummet kl. 08:00 – 16:00. Vi gør vores bedste, for at tilrettelægge timerne, så det passer bedst muligt ift. Dit studie. Det er desværre ikke muligt at arbejde om aftenen eller i weekenderne.



Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning, CV, eksamensbeviser mv. senest den 2. juli via linket ’Søg jobbet’. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Rikke Munksgaard på tlf. 72 38 44 03. Vi holder samtaler på Teams i uge 29. Tiltrædelse pr. 15. august 2020 eller efter aftale.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for kontorfunktionærer (HK). Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted bliver indtil videre Brændgårdvej 10, 7400 Herning.



Om Administrations- og Servicestyrelsen
’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’

Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.