Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælpere til Kulturafdelingen på Det Kgl. Bibliotek, Den Sorte Diamant

Det Kgl. Bibliotek søger et antal studentermedhjælpere til Kulturafdelingen. Stillingerne er ledige til besættelse i slutningen af juni 2019.

For at komme i betragtning til en af stillingerne skal du være aktivt studerende ved en lang- eller mellemlang videregående uddannelse.


Kulturafdelingen
Kulturafdelingen har ansvar for Det Kgl. Biblioteks kulturelle aktiviteter og formidling, herunder udstillinger, koncerter, foredrag, litteraturarrangementer, kulturklubben Diamantklubben og kulturnetværket Students Only! Afdelingen har desuden ansvaret for udlejning af lokaler til blandt andet møder og konferencer samt ansvar for driften af butikken i Den Sorte Diamant.


Dine opgaver
Vi tilbyder et spændende service- og formidlingsjob i et levende og sammensat kulturelt miljø, hvor du skal kommunikere med mange typer af mennesker og håndtere mange forskellige opgaver.

En af dine opgaver er at betjene besøgende i butikken i Den Sorte Diamant. Her vil du møde biblioteksbrugere, kulturpublikum, konferencegæster og turister. Du skal sælge billetter til diverse arrangementer, udstillinger samt merchandise og bøger. Opgaven består også i at betjene lånere i forbindelse med ind- og udlån af bøger samt besøgende til huset.

Du skal også gennemføre omvisninger i Den Sorte Diamant og den oprindelige biblioteksbygning. Som omviser er du med til at formidle Det Kgl. Biblioteks samlinger og arkitektur for private grupper og de gæster, der deltager i de offentlige omvisninger.

En tredje vigtig funktion er at være praktisk afvikler ved konferencer, koncerter og foredrag, hvor opgaverne blandt andet kan være at tjekke billetter, servicere bagscenen, stå i garderoben eller bistå konferencegæster, der har lejet sig ind, med forskellige opgaver. Der forekommer desuden diverse forefaldende opgaver i Kulturafdelingen.

Vi sørger for, at du gennemgår et uddannelsesforløb, der giver dig et grundigt kendskab til Det Kgl. Bibliotek, så du er rustet til at møde vores gæster og brugere. Dine vagter vil forekomme både hverdage og lørdage, samt morgen, middag og aften.


Dine kvalifikationer
Vi forventer, at du er:

  • serviceminded
  • imødekommende
  • selvstændig
  • ansvarsbevidst
  • god til mundtlig formidling
  • interesserer dig for kultur – fortæl evt. hvorfor du gerne vil arbejde her
  • en person, der kan håndtere mange forskelligartede arbejdsopgaver, gæster og situationer

Løn
Ansættelse og aflønning sker som studentermedhjælp i henhold til fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Ved gennemførelse af omvisninger vil du blive aflønnet efter Det Kgl. Biblioteks regulativ for omvisere.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.


Ansøgning
Stillingen søges elektronisk ved at klikke på knappen ”Søg Stillingen” allernederst i stillingsopslaget på Det Kgl. Biblioteks hjemmeside her.

Ansøgningen skal være modtaget senest søndag den 26. maj 2019.

Samtaler vil blive afholdt mandag den 3. juni og tirsdag den 4. juni 2019.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.


Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, kan du kontakte Sabina Lindholm på mail stli@kb.dk eller på tlf. 91 32 45 70.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Det Kgl. Bibliotek er Danmarks nationale bibliotek. 800 medarbejdere er optaget af at bevare og formidle kulturarv og sikre viden til uddannelse, forskning, oplysning og oplevelse. Et bredt publikum besøger hver dag Det Kgl. Biblioteks mange betjeningssteder, og endnu flere benytter de digitale kanaler og services. Biblioteket hører under Kulturministeriet og omsætter årligt for 650 mio. kr. Læs mere og oplev på www.kb.dk.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012209Phoenix-557f8f7212019-04-26T00:00:00Studentermedhjælpere til Kulturafdelingen på Det Kgl. Bibliotek, Den Sorte DiamantDet Kgl. Bibliotek søger et antal studentermedhjælpere til Kulturafdelingen. Stillingerne er ledige til besættelse i slutningen af juni 2019.

For at komme i betragtning til en af stillingerne skal du være aktivt studerende ved en lang- eller mellemlang videregående uddannelse.


Kulturafdelingen
Kulturafdelingen har ansvar for Det Kgl. Biblioteks kulturelle aktiviteter og formidling, herunder udstillinger, koncerter, foredrag, litteraturarrangementer, kulturklubben Diamantklubben og kulturnetværket Students Only! Afdelingen har desuden ansvaret for udlejning af lokaler til blandt andet møder og konferencer samt ansvar for driften af butikken i Den Sorte Diamant.


Dine opgaver
Vi tilbyder et spændende service- og formidlingsjob i et levende og sammensat kulturelt miljø, hvor du skal kommunikere med mange typer af mennesker og håndtere mange forskellige opgaver.

En af dine opgaver er at betjene besøgende i butikken i Den Sorte Diamant. Her vil du møde biblioteksbrugere, kulturpublikum, konferencegæster og turister. Du skal sælge billetter til diverse arrangementer, udstillinger samt merchandise og bøger. Opgaven består også i at betjene lånere i forbindelse med ind- og udlån af bøger samt besøgende til huset.

Du skal også gennemføre omvisninger i Den Sorte Diamant og den oprindelige biblioteksbygning. Som omviser er du med til at formidle Det Kgl. Biblioteks samlinger og arkitektur for private grupper og de gæster, der deltager i de offentlige omvisninger.

En tredje vigtig funktion er at være praktisk afvikler ved konferencer, koncerter og foredrag, hvor opgaverne blandt andet kan være at tjekke billetter, servicere bagscenen, stå i garderoben eller bistå konferencegæster, der har lejet sig ind, med forskellige opgaver. Der forekommer desuden diverse forefaldende opgaver i Kulturafdelingen.

Vi sørger for, at du gennemgår et uddannelsesforløb, der giver dig et grundigt kendskab til Det Kgl. Bibliotek, så du er rustet til at møde vores gæster og brugere. Dine vagter vil forekomme både hverdage og lørdage, samt morgen, middag og aften.


Dine kvalifikationer
Vi forventer, at du er:
  • serviceminded
  • imødekommende
  • selvstændig
  • ansvarsbevidst
  • god til mundtlig formidling
  • interesserer dig for kultur – fortæl evt. hvorfor du gerne vil arbejde her
  • en person, der kan håndtere mange forskelligartede arbejdsopgaver, gæster og situationer

Løn
Ansættelse og aflønning sker som studentermedhjælp i henhold til fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Ved gennemførelse af omvisninger vil du blive aflønnet efter Det Kgl. Biblioteks regulativ for omvisere.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.


Ansøgning
Stillingen søges elektronisk ved at klikke på knappen ”Søg Stillingen” allernederst i stillingsopslaget på Det Kgl. Biblioteks hjemmeside her.

Ansøgningen skal være modtaget senest søndag den 26. maj 2019.

Samtaler vil blive afholdt mandag den 3. juni og tirsdag den 4. juni 2019.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.


Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, kan du kontakte Sabina Lindholm på mail stli@kb.dk eller på tlf. 91 32 45 70.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Det Kgl. Bibliotek er Danmarks nationale bibliotek. 800 medarbejdere er optaget af at bevare og formidle kulturarv og sikre viden til uddannelse, forskning, oplysning og oplevelse. Et bredt publikum besøger hver dag Det Kgl. Biblioteks mange betjeningssteder, og endnu flere benytter de digitale kanaler og services. Biblioteket hører under Kulturministeriet og omsætter årligt for 650 mio. kr. Læs mere og oplev på www.kb.dk.



2019-05-27T00:52:17.507 Det Kgl. Bibliotek søger et antal studentermedhjælpere til Kulturafdelingen. Stillingerne er ledige til besættelse i slutningen af juni 2019. For at komme i betragtning til en af stillingerne skal du være aktivt studerende ved en lang- eller mellemlang videregående uddannelse. Kulturafdelingen Kulturafdelingen har ansvar for Det Kgl. Biblioteks kulturelle aktiviteter og formidling, herunder udstillinger, koncerter, foredrag, litteraturarrangementer, kulturklubben Diamantklubben og kulturnetværket Students Only! Afdelingen har desuden ansvaret for udlejning af lokaler til blandt andet møder og konferencer samt ansvar for driften af butikken i Den Sorte Diamant. Dine opgaver Vi tilbyder et spændende service- og formidlingsjob i et levende og sammensat kulturelt miljø, hvor du skal kommunikere med mange typer af mennesker og håndtere mange forskellige opgaver. En af dine opgaver er at betjene besøgende i butikken i Den Sorte Diamant. Her vil du møde biblioteksbrugere, kulturpublikum, konferencegæster og turister. Du skal sælge billetter til diverse arrangementer, udstillinger samt merchandise og bøger. Opgaven består også i at betjene lånere i forbindelse med ind- og udlån af bøger samt besøgende til huset. Du skal også gennemføre omvisninger i Den Sorte Diamant og den oprindelige biblioteksbygning. Som omviser er du med til at formidle Det Kgl. Biblioteks samlinger og arkitektur for private grupper og de gæster, der deltager i de offentlige omvisninger. En tredje vigtig funktion er at være praktisk afvikler ved konferencer, koncerter og foredrag, hvor opgaverne blandt andet kan være at tjekke billetter, servicere bagscenen, stå i garderoben eller bistå konferencegæster, der har lejet sig ind, med forskellige opgaver. Der forekommer desuden diverse forefaldende opgaver i Kulturafdelingen. Vi sørger for, at du gennemgår et uddannelsesforløb, der giver dig et grundigt kendskab til Det Kgl. Bibliotek, så du er rustet til at møde vores gæster og brugere. Dine vagter vil forekomme både hverdage og lørdage, samt morgen, middag og aften. Dine kvalifikationer Vi forventer, at du er: serviceminded imødekommende selvstændig ansvarsbevidst god til mundtlig formidling interesserer dig for kultur fortæl evt. hvorfor du gerne vil arbejde her en person, der kan håndtere mange forskelligartede arbejdsopgaver, gæster og situationer Løn Ansættelse og aflønning sker som studentermedhjælp i henhold til fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK STAT. Ved gennemførelse af omvisninger vil du blive aflønnet efter Det Kgl. Biblioteks regulativ for omvisere. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansøgning Stillingen søges elektronisk ved at klikke på knappen Søg Stillingen allernederst i stillingsopslaget på Det Kgl. Biblioteks hjemmeside her. Ansøgningen skal være modtaget senest søndag den 26. maj 2019. Samtaler vil blive afholdt mandag den 3. juni og tirsdag den 4. juni 2019. Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Yderligere oplysninger Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet, kan du kontakte Sabina Lindholm på mail stli@kb.dk eller på tlf. 91 32 45 70. Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Det Kgl. Bibliotek er Danmarks nationale bibliotek. 800 medarbejdere er optaget af at bevare og formidle kulturarv og sikre viden til uddannelse, forskning, oplysning og oplevelse. Et bredt publikum besøger hver dag Det Kgl. Biblioteks mange betjeningssteder, og endnu flere benytter de digitale kanaler og services. Biblioteket hører under Kulturministeriet og omsætter årligt for 650 mio. kr. Læs mere og oplev på www.kb.dk.11jobnet557f8f72100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122277&DepartmentId=6151&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3514304Det Kgl. Bibliotek København11Søren Kierkegaards Plads 11221København KDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent749910JobNet4979268497926810026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=557f8f72https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=557f8f72https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=557f8f72&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=557f8f72&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedhjælpere til Kulturafdelingen på Det Kgl. Bibliotek, Den Sorte Diamant12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361575677Alicenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330088895Studentermedhjælper til Peder Lykke CentretBasic Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper? Peder Lykke Centret er Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater. Vi er et stort hus , hvor ca. 400 mennesker har deres daglige gang. Her er 152 beboere på plejehjemmet, Aktivitetscentret har 200 brugere og Daghøjskolen 300 brugere. Derudover har vi gæster i caféen, frivillige, børn på besøg i legestuen m.m. Medarbejderstaben består af 130 faste medarbejdere og 70 timelønnede. Vi er bygget i 1970 og stolte af vores beton , hvor det er indholdet der tæller altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed. Dine opgaver Du bliver tilknyttet vores tværgående stab. Dine opgaver vil være mangeartede. Alt fra opdatering af hjemmeside og informationsmateriale til planlægning af arrangementer. Du vil arbejde med emner som mangfoldighed, livskvalitet og seniorliv. Indenfor for områder som arbejdsmiljø, kommunikation og organisationsudvikling. Du vil få selvstændige opgaver og kan selv være med til at præge dem. Der vil selvfølgelig også være diverse ad hoc-opgaver og almene administrative opgaver. Din profil Du kan være i gang med en uddannelse indenfor f.eks. folkesundhedsvidenskab, statskundskab, kommunikation, kulturelle studier eller noget helt andet. Måske er du en i gang med en kandidatuddannelse som supplement til en sundhedsfaglig bacheloruddannelse. Du skal være initiativrig og selvkørende. Du får mulighed for i stor grad selv at tilrettelægge dine opgaver og arbejdstid. Hvad nu Hvis du vil høre mere så kontakt konsulent i staben Anna Mayland Bengtsson på 3234 4393. Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst. Der er fleksibel arbejdstid ca. 10-15 timer om ugen. Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019 Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper?

Peder Lykke Centret er
Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte for vores unikke arbejde, kvalitet og resultater.

Vi er et stort ’hus’, hvor ca. 400 mennesker har deres daglige gang. Her er 152 beboere på plejehjemmet, Aktivitetscentret har 200 brugere og Daghøjskolen 300 brugere. Derudover har vi gæster i caféen, frivillige, børn på besøg i legestuen m.m. Medarbejderstaben består af 130 faste medarbejdere og 70 timelønnede.

Vi er bygget i 1970 og stolte af vores ’beton’, hvor det er indholdet der tæller – altså vores værdier, arbejdsmiljø og rummelighed.

Dine opgaver
Du bliver tilknyttet vores tværgående stab. Dine opgaver vil være mangeartede. Alt fra opdatering af hjemmeside og informationsmateriale til planlægning af arrangementer. Du vil arbejde med emner som mangfoldighed, livskvalitet og seniorliv. Indenfor for områder som arbejdsmiljø, kommunikation og organisationsudvikling. Du vil få selvstændige opgaver og kan selv være med til at præge dem. Der vil selvfølgelig også være diverse ad hoc-opgaver og almene administrative opgaver.

Din profil
Du kan være i gang med en uddannelse indenfor f.eks. folkesundhedsvidenskab, statskundskab, kommunikation, kulturelle studier eller noget helt andet. Måske er du en i gang med en kandidatuddannelse som supplement til en sundhedsfaglig bacheloruddannelse.

Du skal være initiativrig og selvkørende. Du får mulighed for i stor grad selv at tilrettelægge dine opgaver og arbejdstid.

Hvad nu
Hvis du vil høre mere så kontakt konsulent i staben Anna Mayland Bengtsson på 3234 4393.

Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst. Der er fleksibel arbejdstid ca. 10-15 timer om ugen.

Søg via nedenstående link senest fredag den 4. oktober 2019

Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om os på vores-hverdag.dk

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngPeder Lykke CentretKøbenhavn S2019-09-12T13:00:30.4472019-10-04T00:00:00
330080934Forsvarets Efterretningstjeneste søger en genial studentermedhjælper til Afdelingen for Militær SikkerhedRobot Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse. Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterretning inden for Forsvarsministeriets område, hvor hovedopgaven er at beskytte Forsvaret mod spionage, terrorisme, sabotage og andre former for kriminalitet. Læs videre, hvis du motiveres af at gøre en forskel for Danmarks nationale sikkerhed eksempelvis ved at finde og belyse ugler i mosen . Du får udfordringer og plads til at udvikle dig Du vil blive en del af et stærkt fagligt miljø og vil skulle indgå i et dynamisk og meget dedikeret team af både militære og civile specialister, hvis hverdag er præget af professionalisme, travlhed, gå-på-mod og godt humør. Sektionen har et tæt samarbejde med FE s øvrige ressourcer, Politiets Efterretningstjeneste (PET), Center for Terroranalyse (CTA), udenlandske samarbejdspartnere, Forsvarets operative enheder samt Forsvarsministeriets øvrige styrelser, herunder Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen. Vi bidrager også med input til FE s øvrige indhentning og analyse, briefinger af Forsvarets medarbejdere samt forebyggelses- og awareness-kampagner i Forsvaret. Du bliver del af en sektion, hvis opgaveportefølje vokser i kompleksitet pga. et trusselsbillede i konstant udvikling. Vi arbejder i et spændende og fagligt udfordrende miljø, hvor professionalisme og engagement er i højsædet, og hvor der er rig mulighed for faglig og personlig udvikling og udfordring også som studerende. Vi moniterer sikkerhedssituationen, analyserer og bearbejder data relateret til mistænkelige forhold og sikkerhedsmæssige hændelser af betydning for sikkerheden for Forsvaret. Stillingen stiller krav om særlig diskretion fra din side. Overordnet set bliver din vigtigste opgave at understøtte sektionens igangværende analyseprojekter. Afhængig af dine kompetencer kommer du til at beskæftige dig med analyse og bearbejdning af mange forskellige typer information mhp. at sammensætte et komplet billede. Arbejdet er forbundet med stor kompleksitet. Resultat af dit arbejde indgår i en større sammenhæng, hvor du også kommer til at formidle essensen til kollegaer i både skrift og tale. En del af arbejdet kræver både vedholdenhed og tålmodighed samt vilje til analytisk tilgang og systematisering af mange data alt sammen med henblik på at finde mønstre og se uregelmæssigheder. Jobbet indebærer brug af FE s analyseværktøjer, hvorfor du kan se frem til flere uddannelsesforløb af op til en uges varighed. Tjenesterejser af få dages varighed kan forekomme, hvis din uddannelse og primære analytiske arbejdsopgave tillader det. Du skal forvente en travl hverdag, hvor du også forventes at deltage i samarbejde med nationale og internationale partnere. Du vil opleve stor personlig frihed til at løse opgaver og udvikle egne kompetencer. For at udvikle dine kompetencer i stillingen skal du også forvente at skulle deltage i relevant efteruddannelse internt og eksternt. Du og din baggrund er vigtig Du er et analytisk geni og studerer formodentlig statskundskab, sikkerhedspolitik, kriminologi, journalistik, sprogofficer eller tilsvarende. Du motiveres af udfordringer og stor kompleksitet. Det er nødvendigt, at du har en naturlig interesse for sikkerhedspolitik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret og har haft et relevant længerevarende ophold i udlandet, f.eks, en udsendelse med Forsvaret eller en organisation i en konfliktzone eller et krise- og katastrofeområde. Du er resultatorienteret og struktureret af natur. Du arbejder ansvarsfuldt både individuelt og som del af et team, hvor du er indstillet på både at lære og dele viden, ligesom du er klar til at påtage dig nye opgaver i takt med, at trusselsbilledet udvikler sig. Du kan formidle viden både skriftligt og mundtligt på såvel dansk som engelsk. Du skal være i stand til at sætte dig ind i nye it-systemer og deres anvendelse. Vi ser gerne, at du har grafiske evner ift. at kunne udvikle visuelle udtryk og derved skabe gennemslagskraft i briefinger og awareness-kampagner. Du er udviklingsorienteret og udpræget positiv med fokus på at bidrage til et sundt arbejdsmiljø og enhedens bedste. Din nye arbejdsplads FE arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser. FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar. Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser. Sammen arbejder vi for Danmarks sikkerhed, interesser og borgernes tryghed. Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst. Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er en forudsætning for ansættelse, at du er dansk statsborger og kan sikkerhedsgodkendes. Arbejdstiden er ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden kan tilrettelægges fleksibelt hen over ugen. Arbejdssted Forsvarets Efterretningstjeneste, København Tjenestestedet er pt. placeret på Østerbro i København. Sådan søger du stillingen Du skal sende din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse via stillingsopslaget, senest den 22. september 2019. Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 40 og 41. Vi stiler efter, at du kan starte i jobbet den 1. november 2019 eller efter nærmere aftale. Ansøger skal være indstillet på, at skulle gennemgå en eller flere test i forbindelse med ansættelsesforløbet. Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger. Du kan også læse mere på https: fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores Beretning og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din ansøgning.Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse.
Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterretning inden for Forsvarsministeriets område, hvor hovedopgaven er at beskytte Forsvaret mod spionage, terrorisme, sabotage og andre former for kriminalitet.
Læs videre, hvis du motiveres af at gøre en forskel for Danmarks nationale sikkerhed – eksempelvis ved at finde og belyse ”ugler i mosen”.

Du får udfordringer og plads til at udvikle dig
Du vil blive en del af et stærkt fagligt miljø og vil skulle indgå i et dynamisk og meget dedikeret team af både militære og civile specialister, hvis hverdag er præget af professionalisme, travlhed, gå-på-mod og godt humør.
Sektionen har et tæt samarbejde med FE’s øvrige ressourcer, Politiets Efterretningstjeneste (PET), Center for Terroranalyse (CTA), udenlandske samarbejdspartnere, Forsvarets operative enheder samt Forsvarsministeriets øvrige styrelser, herunder Hjemmeværnet og Beredskabsstyrelsen. Vi bidrager også med input til FE’s øvrige indhentning og analyse, briefinger af Forsvarets medarbejdere samt forebyggelses- og awareness-kampagner i Forsvaret.
Du bliver del af en sektion, hvis opgaveportefølje vokser i kompleksitet pga. et trusselsbillede i konstant udvikling. Vi arbejder i et spændende og fagligt udfordrende miljø, hvor professionalisme og engagement er i højsædet, og hvor der er rig mulighed for faglig og personlig udvikling og udfordring – også som studerende.
Vi moniterer sikkerhedssituationen, analyserer og bearbejder data relateret til mistænkelige forhold og sikkerhedsmæssige hændelser af betydning for sikkerheden for Forsvaret. Stillingen stiller krav om særlig diskretion fra din side. Overordnet set bliver din vigtigste opgave at understøtte sektionens igangværende analyseprojekter.
Afhængig af dine kompetencer kommer du til at beskæftige dig med analyse og bearbejdning af mange forskellige typer information mhp. at sammensætte et komplet billede. Arbejdet er forbundet med stor kompleksitet. Resultat af dit arbejde indgår i en større sammenhæng, hvor du også kommer til at formidle essensen til kollegaer i både skrift og tale. En del af arbejdet kræver både vedholdenhed og tålmodighed samt vilje til analytisk tilgang og systematisering af mange data – alt sammen med henblik på at finde mønstre og se uregelmæssigheder.
Jobbet indebærer brug af FE’s analyseværktøjer, hvorfor du kan se frem til flere uddannelsesforløb af op til en uges varighed.
Tjenesterejser af få dages varighed kan forekomme, hvis din uddannelse og primære analytiske arbejdsopgave tillader det.
Du skal forvente en travl hverdag, hvor du også forventes at deltage i samarbejde med nationale og internationale partnere. Du vil opleve stor personlig frihed til at løse opgaver og udvikle egne kompetencer. For at udvikle dine kompetencer i stillingen skal du også forvente at skulle deltage i relevant efteruddannelse internt og eksternt.

Du og din baggrund er vigtig
Du er et analytisk geni og studerer formodentlig statskundskab, sikkerhedspolitik, kriminologi, journalistik, sprogofficer eller tilsvarende. Du motiveres af udfordringer og stor kompleksitet.

Det er nødvendigt, at du har en naturlig interesse for sikkerhedspolitik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til Forsvaret og har haft et relevant længerevarende ophold i udlandet, f.eks, en udsendelse med Forsvaret eller en organisation i en konfliktzone eller et krise- og katastrofeområde.
Du er resultatorienteret og struktureret af natur. Du arbejder ansvarsfuldt både individuelt og som del af et team, hvor du er indstillet på både at lære og dele viden, ligesom du er klar til at påtage dig nye opgaver i takt med, at trusselsbilledet udvikler sig. Du kan formidle viden både skriftligt og mundtligt på såvel dansk som engelsk. Du skal være i stand til at sætte dig ind i nye it-systemer og deres anvendelse. Vi ser gerne, at du har grafiske evner ift. at kunne udvikle visuelle udtryk og derved skabe gennemslagskraft i briefinger og awareness-kampagner. Du er udviklingsorienteret og udpræget positiv med fokus på at bidrage til et sundt arbejdsmiljø og enhedens bedste.

Din nye arbejdsplads
FE arbejder for at beskytte Danmark og det danske demokrati. Vi opnår vores viden gennem målrettet efterretningsarbejde, og bruger den til at vurdere, bekæmpe og rådgive om aktuelle og fremtidige trusler. Det gør vi ved at indhente og analysere oplysninger om forhold i udlandet, som har betydning for Danmark og danske interesser.
FE er både Danmarks udenrigs- og militære efterretningstjeneste, Danmarks militære sikkerhedstjeneste og den nationale it-sikkerhedsmyndighed, der sikrer et stærkt cyberforsvar.
Vi stræber efter at omsætte vores viden til effekt. Vores målsætning er at være en af de mest dynamiske og operativt fokuserede vestlige tjenester af sin art. Vores viden gør og skal gøre en forskel for Danmark og danske interesser.
Sammen arbejder vi for Danmarks sikkerhed, interesser og borgernes tryghed.

Din lønpakke afhænger af dine kvalifikationer
Ansættelse og aflønning vil ske i henhold til gældende overenskomst.
Som ansat i FE er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det er en forudsætning for ansættelse, at du er dansk statsborger og kan sikkerhedsgodkendes.
Arbejdstiden er ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden kan tilrettelægges fleksibelt hen over ugen.

Arbejdssted
Forsvarets Efterretningstjeneste, København
Tjenestestedet er pt. placeret på Østerbro i København.

Sådan søger du stillingen
Du skal sende din ansøgning, CV og dokumentation for uddannelse via stillingsopslaget, senest den 22. september 2019.

Vi forventer, at de indledende ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 40 og 41. Vi stiler efter, at du kan starte i jobbet den 1. november 2019 eller efter nærmere aftale.

Ansøger skal være indstillet på, at skulle gennemgå en eller flere test i forbindelse med ansættelsesforløbet.

Du er velkommen til at kontakte den lokale HR-partner på 33 32 55 66, lokal 2212, hvis du har spørgsmål til stillingen eller ønsker flere oplysninger.

Du kan også læse mere på https://fe-ddis.dk, hvor du blandt andet finder vores ”Beretning” og kan få et mere detaljeret indblik i FE´s opgaver, FE som arbejdsplads og yderligere information om ansættelsesmæssige spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Forsvarets EfterretningstjenesteKøbenhavn Ø2019-08-29T00:00:002019-09-22T00:00:00
330080641Studenter til It Service i Center for IT og DigitaliseringRobot Vil du være en del af en organisation i rivende udvikling med dedikerede medarbejdere og ledere? Er du engageret, selvstændig og stabil, og har du en operationel tilgang til dit arbejde? Hvis svaret er ja, så er du måske vores nye studentermedhjælper i It Service, der er en del af Center for IT og Digitalisering. Om os Vi tilbyder et studenterjob i en organisation i rivende udvikling med masser af dygtige og engagerede kollegaer. Stillingen er placeret i It Service, som er en del af Center for IT og Digitalisering, der er et af fire centre i direktoratet for Kriminalforsorgen. I Center for IT og Digitalisering er vi ca. 70 medarbejdere, der er opdelt i fire enheder: It Service, Strategi og Styring, Udvikling og Forvaltning samt Databeskyttelse og Informationssikkerhed. Center for IT og Digitalisering beskæftiger sig bl.a. med it udviklingsprojekter, drift, infrastruktur, it sikkerhed, databeskyttelse og informationssikkerhed samt systemforvaltning og vedligeholdelse. It Service består af en fagchef, to enhedsledere, 30 medarbejdere og ca. 20 studentermedhjælpere. It Service har ansvaret for drift, infrastruktur, vedligeholdelse, teknisk support af it-systemerne, brugeradministration og overvågning af afsonere i fodlænke. Din opgave Som studentermedhjælper får du ansvaret for overvågning af afsonere i fodlænke. Andet forefaldende arbejde kan blive aktuelt. Arbejdstid Alle dage inklusiv weekender og helligedage: Kl. 08:00 20:15 Kl. 20:00 08:15 Hver studentermedhjælper har ca. 3-6 vagter om måneden. Hvem er du? Du er over 18 år Du er studerende ved en videregående uddannelse og har mindst et år tilbage af dit studie Du er villig til at tage en vagt med kort varsel (ved sygdom) Du er god til at være vågen hele natten Du har ingen problemer med at arbejde, når andre holder fri Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Ansættelsesområdet er Direktoratet for Kriminalforsorgen. Arbejdsstedet er Direktoratet for Kriminalforsorgen, Strandgade 100, 1401 København K. Sikkerhedsgodkendelse er en forudsætning for ansættelse, ligesom at du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem din ansættelse. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen, kan fås ved henvendelse til kontorfuldmægtig Sussie Christensen på telefon 7255 4439 eller pr. mail: Sussie.Christensen@krfo.dk Ansøgning Stillingen søges elektronisk via knappen Søg stillingen . Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest fredag den 27. september 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 41. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.Vil du være en del af en organisation i rivende udvikling med dedikerede medarbejdere og ledere? Er du engageret, selvstændig og stabil, og har du en operationel tilgang til dit arbejde?

Hvis svaret er ja, så er du måske vores nye studentermedhjælper i It Service, der er en del af Center for IT og Digitalisering.



Om os

Vi tilbyder et studenterjob i en organisation i rivende udvikling med masser af dygtige og engagerede kollegaer.

Stillingen er placeret i It Service, som er en del af Center for IT og Digitalisering, der er et af fire centre i direktoratet for Kriminalforsorgen. I Center for IT og Digitalisering er vi ca. 70 medarbejdere, der er opdelt i fire enheder: It Service, Strategi og Styring, Udvikling og Forvaltning samt Databeskyttelse og Informationssikkerhed. Center for IT og Digitalisering beskæftiger sig bl.a. med it udviklingsprojekter, drift, infrastruktur, it sikkerhed, databeskyttelse og informationssikkerhed samt systemforvaltning og vedligeholdelse.

It Service består af en fagchef, to enhedsledere, 30 medarbejdere og ca. 20 studentermedhjælpere.

It Service har ansvaret for drift, infrastruktur, vedligeholdelse, teknisk support af it-systemerne, brugeradministration og overvågning af afsonere i fodlænke.



Din opgave

Som studentermedhjælper får du ansvaret for overvågning af afsonere i fodlænke.

Andet forefaldende arbejde kan blive aktuelt.



Arbejdstid

Alle dage inklusiv weekender og helligedage:

Kl. 08:00 – 20:15

Kl. 20:00 – 08:15

Hver studentermedhjælper har ca. 3-6 vagter om måneden.



Hvem er du?

Du er over 18 år

Du er studerende ved en videregående uddannelse og har mindst et år tilbage af dit studie

Du er villig til at tage en vagt med kort varsel (ved sygdom)

Du er god til at være vågen hele natten

Du har ingen problemer med at arbejde, når andre holder fri



Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK.

Ansættelsesområdet er Direktoratet for Kriminalforsorgen.

Arbejdsstedet er Direktoratet for Kriminalforsorgen, Strandgade 100, 1401 København K.

Sikkerhedsgodkendelse er en forudsætning for ansættelse, ligesom at du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem din ansættelse.



Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingen, kan fås ved henvendelse til kontorfuldmægtig Sussie Christensen på telefon 7255 4439 eller pr. mail: Sussie.Christensen@krfo.dk



Ansøgning

Stillingen søges elektronisk via knappen ”Søg stillingen”.

Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse samt andet relevant materiale skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest fredag den 27. september 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 41.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.





DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGENKøbenhavn K2019-08-29T00:00:002019-09-27T00:00:00
330080353Folketingets internationale konsulentenhed søger studentermedhjælperRobot Folketingets internationale konsulentenhed søger en studentermedhjælper med tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller snarest muligt derefter. Folketingets internationale konsulentenhed, som er en del af Folketingets Internationale Sekretariat, leverer målrettet bistand til Folketingets medlemmer om internationale spørgsmål - på neutral og saglig vis. Som studentermedhjælper i den internationale konsulentenhed vil du især komme til at betjene Folketingets Udenrigspolitiske Nævn, de internationale delegationer samt Folketingets øvrige internationalt orienterede udvalg. Din primære opgave vil bestå i selvstændigt - under vejledning af den internationale konsulent - at udarbejde korte elektroniske nyhedsbreve om internationale emner til medlemmer af Folketinget. Øvrige opgaver kan f.eks. omfatte udarbejdelse af resumeer fra internationale nyhedsmedier, bidrag til udenrigspolitiske noter samt faglig og praktisk bistand i forbindelse med afholdelse af møder, konferencer og studieture m.v. Vi forventer: at du har gennemført mindst 2 års studier med gode resultater på en samfundsvidenskabelig uddannelse, og at du har mindst 1½ år tilbage af dine studier at du er god til at formulere dig på skrift også om komplekse problemstillinger at du har et bredt kendskab til internationale politiske forhold, internationale organisationer og internationale nyhedsmedier at du har gode engelskkundskaber at du har flair for it Erfaringer fra andre relevante studiejob, studier eller praktikophold i udlandet vil være en fordel. Vi lægger desuden vægt på, at du er serviceminded, initiativrig, selvstændig og i stand til at holde humøret højt, også under tidspres. Vi kan på den anden side tilbyde en spændende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, hvor du vil indgå i et team af dygtige og hjælpsomme medarbejdere. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Arbejdstiden udgør 15 timer om ugen og fordeles på to sammenhængende dage i løbet af ugen. I de tre sommermåneder er arbejdstiden kun 8 timer om ugen i gennemsnit. Information og ansøgning Du kan få flere oplysninger om den ledige stilling hos en af Folketingets internationale konsulenter: Peter Riis, tlf. 3337 3604 eller Flemming Kordt Hansen, tlf. 3337 3774. Send din elektroniske ansøgning via stillingsopslaget på Folketingets hjemmeside. Gå ind på www. ft.dk. Ansøgningsfrist: Mandag den 16. september 2019 kl. 12.00. De indkaldte ansøgere vil blive bedt om at gennemføre en mindre skriveøvelse. Samtaler forventes afholdt i uge 38 og eller 39.
Folketingets internationale konsulentenhed søger en studentermedhjælper med tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller snarest muligt derefter. Folketingets internationale konsulentenhed, som er en del af Folketingets Internationale Sekretariat, leverer målrettet bistand til Folketingets medlemmer om internationale spørgsmål - på neutral og saglig vis.

Som studentermedhjælper i den internationale konsulentenhed vil du især komme til at betjene Folketingets Udenrigspolitiske Nævn, de internationale delegationer samt Folketingets øvrige internationalt orienterede udvalg. Din primære opgave vil bestå i selvstændigt - under vejledning af den internationale konsulent - at udarbejde korte elektroniske nyhedsbreve om internationale emner til medlemmer af Folketinget. Øvrige opgaver kan f.eks. omfatte udarbejdelse af resumeer fra internationale nyhedsmedier, bidrag til udenrigspolitiske noter samt faglig og praktisk bistand i forbindelse med afholdelse af møder, konferencer og studieture m.v.

Vi forventer:

  • at du har gennemført mindst 2 års studier med gode resultater på en samfundsvidenskabelig uddannelse, og at du har mindst 1½ år tilbage af dine studier
  • at du er god til at formulere dig på skrift – også om komplekse problemstillinger
  • at du har et bredt kendskab til internationale politiske forhold, internationale organisationer og internationale nyhedsmedier
  • at du har gode engelskkundskaber
  • at du har flair for it
Erfaringer fra andre relevante studiejob, studier eller praktikophold i udlandet vil være en fordel.

Vi lægger desuden vægt på, at du er serviceminded, initiativrig, selvstændig og i stand til at holde humøret højt, også under tidspres. Vi kan på den anden side tilbyde en spændende arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, hvor du vil indgå i et team af dygtige og hjælpsomme medarbejdere.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Arbejdstiden udgør 15 timer om ugen og fordeles på to sammenhængende dage i løbet af ugen. I de tre sommermåneder er arbejdstiden kun 8 timer om ugen i gennemsnit.

Information og ansøgning

Du kan få flere oplysninger om den ledige stilling hos en af Folketingets internationale konsulenter: Peter Riis, tlf. 3337 3604 eller Flemming Kordt Hansen, tlf. 3337 3774.

Send din elektroniske ansøgning via stillingsopslaget på Folketingets hjemmeside. Gå ind på www. ft.dk.

Ansøgningsfrist: Mandag den 16. september 2019 kl. 12.00.

De indkaldte ansøgere vil blive bedt om at gennemføre en mindre skriveøvelse. Samtaler forventes afholdt i uge 38 og/eller 39.










Folketingets administrationKøbenhavn K2019-08-29T00:00:002019-09-16T00:00:00
330079832Studentermedhjælper til Sekretariatet for SignalsystemerRobot Søger du en studenterstilling i et sekretariat med en bred kontaktflade og højt til loftet? Så er du muligvis vores nye studentermedhjælper! I sekretariatet i divisionen Signalsystemer søger vi lige nu en dygtig og ambitiøs student, der med godt humør, et veludviklet servicegen og åbenhed for enhver opgave vil være med til at bistå alle dele af vores division. I divisionen arbejder vi med at udrulle nye digitaliserede signalsystemer på den danske jernbane samtidig med, at vi i overgangsperioden vedligeholder de gamle signaler. Du bliver en del af et divisionssekretariat bestående af 10 medarbejdere med en bred faglig baggrund, der blandt andet har ansvar for politisk betjening for vores område, understøttelse af samarbejde med jernbanevirksomheder, intern og ekstern kommunikation, koordinering af EU-projekter samt administrativ støtte til ledelsen og andre i divisionen. Du får arbejdssted i vores nybyggede moderne hovedkontor centralt i København, hvor du bliver en del af et tværfagligt arbejdsmiljø i en til tider uforudsigelig hverdag, hvor omgangstonen er uhøjtidelig og arbejdssproget ofte er engelsk. Arbejdstiden bliver 15 timer om ugen naturligvis med hensyntagen til skole og eksamener. Mange forskellige arbejdsopgaver Som vores nye studentermedhjælper vil du i samarbejde med resten af sekretariatet hjælpe med at ekspedere en række af de løbende politiske og administrative sager i sekretariatet. Det kan være lettere sagsbehandling, mulighed for ejerskab af og deltagelse i studierelevante opgaver på kontoret, kontakt og koordinering med en række samarbejdspartnere. Herudover kommer du til at hjælpe med en hel del praktiske ting, fx hjælp til at kopiere og scanne dokumenter, arkivere, arrangere møder, yde praktisk bistand med vores SharePoint, lave PowerPoint-præsentationer og renskrive noter og mødereferater. Selvstændig, imødekommende og glad Du er godt i gang med en lang videregående, sandsynligvis samfundsfaglig, uddannelse. Erfaring fra tidligere studenterarbejde er en fordel, men ikke et krav. Du formulerer dig godt på skrift, og ved hvordan man bruger MS Office-pakken og Outlook. Vi forventer, at du både kan arbejde selvstændigt og sammen med andre. Du har lyst til at arbejde i et fagligt, internationalt miljø og kan navigere mellem dansk og engelsk. Du har en stærk selvdisciplin og sans for struktur, kvalitet og rettidig omhu. Vigtigst af alt er det dog, at du har et godt humør, og at det falder dig naturligt at være hjælpsom og serviceminded og åben i din kommunikation med medarbejdere med vidt forskellig faglig baggrund. Løn Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen følger lønnen for HK studerende som er 124,33 kr. i timen. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt sekretariatschef Simon Redder Berthelsen. Send os CV og ansøgning samt dokumentation på, at du er indskrevet på en videregående uddannelse. Denne dokumentation er et krav for at kunne blive ansat i stillingen. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne..Søger du en studenterstilling i et sekretariat med en bred kontaktflade og højt til loftet?

Så er du muligvis vores nye studentermedhjælper!

I sekretariatet i divisionen Signalsystemer søger vi lige nu en dygtig og ambitiøs student, der med godt humør, et veludviklet servicegen og åbenhed for enhver opgave vil være med til at bistå alle dele af vores division.

I divisionen arbejder vi med at udrulle nye digitaliserede signalsystemer på den danske jernbane samtidig med, at vi i overgangsperioden vedligeholder de gamle signaler.

Du bliver en del af et divisionssekretariat bestående af 10 medarbejdere med en bred faglig baggrund, der blandt andet har ansvar for politisk betjening for vores område, understøttelse af samarbejde med jernbanevirksomheder, intern og ekstern kommunikation, koordinering af EU-projekter samt administrativ støtte til ledelsen og andre i divisionen.

Du får arbejdssted i vores nybyggede moderne hovedkontor centralt i København, hvor du bliver en del af et tværfagligt arbejdsmiljø i en til tider uforudsigelig hverdag, hvor omgangstonen er uhøjtidelig og arbejdssproget ofte er engelsk. Arbejdstiden bliver 15 timer om ugen – naturligvis med hensyntagen til skole og eksamener.

Mange forskellige arbejdsopgaver

Som vores nye studentermedhjælper vil du i samarbejde med resten af sekretariatet hjælpe med at ekspedere en række af de løbende politiske og administrative sager i sekretariatet. Det kan være lettere sagsbehandling, mulighed for ejerskab af og deltagelse i studierelevante opgaver på kontoret, kontakt og koordinering med en række samarbejdspartnere.

Herudover kommer du til at hjælpe med en hel del praktiske ting, fx hjælp til at kopiere og scanne dokumenter, arkivere, arrangere møder, yde praktisk bistand med vores SharePoint, lave PowerPoint-præsentationer og renskrive noter og mødereferater.

Selvstændig, imødekommende og glad

Du er godt i gang med en lang videregående, sandsynligvis samfundsfaglig, uddannelse. Erfaring fra tidligere studenterarbejde er en fordel, men ikke et krav.

Du formulerer dig godt på skrift, og ved hvordan man bruger MS Office-pakken og Outlook.

Vi forventer, at du både kan arbejde selvstændigt og sammen med andre. Du har lyst til at arbejde i et fagligt, internationalt miljø og kan navigere mellem dansk og engelsk. Du har en stærk selvdisciplin og sans for struktur, kvalitet og rettidig omhu.

Vigtigst af alt er det dog, at du har et godt humør, og at det falder dig naturligt at være hjælpsom og serviceminded og åben i din kommunikation med medarbejdere med vidt forskellig faglig baggrund.

Løn

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen følger lønnen for HK studerende som er 124,33 kr. i timen.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere, så kontakt sekretariatschef Simon Redder Berthelsen. Send os CV og ansøgning samt dokumentation på, at du er indskrevet på en videregående uddannelse. Denne dokumentation er et krav for at kunne blive ansat i stillingen.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne..

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-08-28T00:00:002019-09-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Peder Lykke Centret

Peder Lykke Centret

København S
Er du Peder Lykke Centrets nye studentermedhjælper? Peder Lykke Centret er Peder Lykke Centret er et samlingspunkt for det moderne seniorliv. Vi vil være trendsetters for det moderne, involverende og mangfoldige seniorliv. Vi vil være landskendte fo...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:4. oktober 2019

Forsvarets Efterretningstjeneste søger en genial studentermedhjælper til Afdelingen for Militær Sikkerhed

Forsvarets Efterretningstjeneste

København Ø
Vi er på udkig efter en ny og genial studentermedhjælper, da vores nuværende studentermedhjælper er blevet fastansat efter afsluttet uddannelse. Der er tale om et spændende og udfordrende job i en afdeling, der arbejder med sikkerhed og kontraefterr...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:22. september 2019

Studenter til It Service i Center for IT og Digitalisering

DIREKTORATET FOR KRIMINALFORSORGEN

København K
Vil du være en del af en organisation i rivende udvikling med dedikerede medarbejdere og ledere? Er du engageret, selvstændig og stabil, og har du en operationel tilgang til dit arbejde? Hvis svaret er ja, så er du måske vores nye studentermedhjælpe...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Folketingets internationale konsulentenhed søger studentermedhjælper

Folketingets administration

København K
Folketingets internationale konsulentenhed søger en studentermedhjælper med tiltrædelse den 1. oktober 2019 eller snarest muligt derefter. Folketingets internationale konsulentenhed, som er en del af Folketingets Internationale Sekretariat, leverer ...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Studentermedhjælper til Sekretariatet for Signalsystemer

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Søger du en studenterstilling i et sekretariat med en bred kontaktflade og højt til loftet? Så er du muligvis vores nye studentermedhjælper! I sekretariatet i divisionen Signalsystemer søger vi lige nu en dygtig og ambitiøs student, der med godt hum...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:17. september 2019