Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælpere til Personsikkerhed

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Stillingen, der ønskes besat, er placeret i Politiets Efterretningstjenestes Afdeling for Forebyggende Sikkerhed, Personsikkerhedssektionen. Personsikkerhedssektionen foretager undersøgelse af personer, der i forbindelse med ansættelse i offentlig virksomhed, skal arbejde med klassificeret information.

JOBBET
Arbejdsområdet i Personsikkerhedssektionen omfatter indhentning af
oplysninger og sagsbehandling i forbindelse med sikkerhedsundersøgelser, herunder registermæssige undersøgelser, Open Source-undersøgelser, indhentning af økonomiske oplysninger, indhentning af vandelsoplysninger om personen der skal undersøges, hos familie, bekendte og tidligere arbejdsgivere.

OM DIG
Vi forventer et vist kendskab til offentlig forvaltning, gerne viden om Politiet og Politiets Efterretningstjenestes ansvarsområde, samt kapacitet til at arbejde i IT-systemer. Af personlige kompetencer forventes nysgerrighed, ordenssans, en struktureret tilgang til arbejdsdagen og evne til at arbejde selvstændigt.
Vi tilbyder et rart arbejdsmiljø, gode kolleger samt en humoristisk og social omgangstone.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen – også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte politikommissær Michael E.Larsen på tlf. 45159102. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det
fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis samt indskrivningsbevis for nuværende uddannelse. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 33.

Ansøgningsfrist: 5. august 2019

 

Politiets Efterretningstjeneste
Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge,
efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050971Phoenix-3b44673d12019-06-30T00:00:00Studentermedhjælpere til Personsikkerhed

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Stillingen, der ønskes besat, er placeret i Politiets Efterretningstjenestes Afdeling for Forebyggende Sikkerhed, Personsikkerhedssektionen. Personsikkerhedssektionen foretager undersøgelse af personer, der i forbindelse med ansættelse i offentlig virksomhed, skal arbejde med klassificeret information.

JOBBET
Arbejdsområdet i Personsikkerhedssektionen omfatter indhentning af
oplysninger og sagsbehandling i forbindelse med sikkerhedsundersøgelser, herunder registermæssige undersøgelser, Open Source-undersøgelser, indhentning af økonomiske oplysninger, indhentning af vandelsoplysninger om personen der skal undersøges, hos familie, bekendte og tidligere arbejdsgivere.

OM DIG
Vi forventer et vist kendskab til offentlig forvaltning, gerne viden om Politiet og Politiets Efterretningstjenestes ansvarsområde, samt kapacitet til at arbejde i IT-systemer. Af personlige kompetencer forventes nysgerrighed, ordenssans, en struktureret tilgang til arbejdsdagen og evne til at arbejde selvstændigt.
Vi tilbyder et rart arbejdsmiljø, gode kolleger samt en humoristisk og social omgangstone.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen – også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte politikommissær Michael E.Larsen på tlf. 45159102. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det
fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis samt indskrivningsbevis for nuværende uddannelse. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 33.

Ansøgningsfrist: 5. august 2019

 

Politiets Efterretningstjeneste
Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge,
efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

2019-08-06T00:51:50.373 Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Stillingen, der ønskes besat, er placeret i Politiets Efterretningstjenestes Afdeling for Forebyggende Sikkerhed, Personsikkerhedssektionen. Personsikkerhedssektionen foretager undersøgelse af personer, der i forbindelse med ansættelse i offentlig virksomhed, skal arbejde med klassificeret information. JOBBET Arbejdsområdet i Personsikkerhedssektionen omfatter indhentning af oplysninger og sagsbehandling i forbindelse med sikkerhedsundersøgelser, herunder registermæssige undersøgelser, Open Source-undersøgelser, indhentning af økonomiske oplysninger, indhentning af vandelsoplysninger om personen der skal undersøges, hos familie, bekendte og tidligere arbejdsgivere. OM DIG Vi forventer et vist kendskab til offentlig forvaltning, gerne viden om Politiet og Politiets Efterretningstjenestes ansvarsområde, samt kapacitet til at arbejde i IT-systemer. Af personlige kompetencer forventes nysgerrighed, ordenssans, en struktureret tilgang til arbejdsdagen og evne til at arbejde selvstændigt. Vi tilbyder et rart arbejdsmiljø, gode kolleger samt en humoristisk og social omgangstone. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte politikommissær Michael E.Larsen på tlf. 45159102. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis samt indskrivningsbevis for nuværende uddannelse. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format. Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Vi forventer at afholde samtaler i uge 33. Ansøgningsfrist: 5. august 2019 Politiets Efterretningstjeneste Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.11jobnet3b44673d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-05T00:00:000000https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/jobbeskrivelse?jobId=PET058200EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3554326Politiets Efterretningstjeneste11Klausdalsbrovej 12860SøborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent784729JobNet5010992501099210027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3b44673dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3b44673dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3b44673d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3b44673d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedhjælpere til Personsikkerhed12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362154187noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330124518Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmulighederProfile Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger. Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger. Du: Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen du brænder for den gode salgsdialog Er resultatorienteret Lader dig ikke slå ud af et nej Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling både af virksomheden og af din karriere Vi tilbyder: En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads Fantastiske og engagerede kollegaer Spændende salgsopgaver Hyggelige og uformelle kontoromgivelser En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture En lækker kantineordning fra Meyers Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder. Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet. Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. MatchWork A S er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her Se mere på vores ansøgersite: https: karriere.ofir.com
Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling.
 
Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.
Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger.

Du:
  • Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem
  • Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen du brænder for den gode salgsdialog
  • Er resultatorienteret
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling både af virksomheden og af din karriere
Vi tilbyder:
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • Fantastiske og engagerede kollegaer
  • Spændende salgsopgaver
  • Hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
  • En lækker kantineordning fra Meyers
Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder.
 
Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende.
 
Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04.
 
Send din ansøgning via knappen Send ansøgning med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet.
 
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. 


MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019

- og det gør os rigtig stolte :-)



Læs mere om Great Place To Work her



Se mere på vores ansøgersite: https://karriere.ofir.com

ORS/Small/b07f26a1_logo.pngOfir A/SSøborg2019-11-23T00:00:002019-12-28T00:00:00
330133155Studentermedhjælper til afdelingen Sundhedsfremme, Steno Diabetes Center CopenhagenRobot Vil du være del af et dynamisk forskningsmiljø og være med til at forbedre og udvikle nye tilgange inden for uddannelse og støtte til personer med diabetes? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i forskningsgruppen Diabetes Management Forskning. Sundhedsfremme er en forskningsafdeling, der arbejder for at udvikle relevant støtte til personer med diabetes og deres familie samt at forebygge diabetes. Diabetes Management-forskning er en fagligt bredt sammensat forskningsgruppe, der arbejder med tre område - Psykosocial støtte - Sundhedspædagogiske interventioner - Børn, unge og familier med diabetes Vi arbejder med kvalitative og kvantitative metoder, har fokus på interventionsforskning, og arbejder med inddragelse af målgrupperne for forskningen, fx personer med diabetes og sundhedsprofessionelle. Vi arbejder med sociale, psykologiske og sundhedspædagogiske perspektiver, og vi har en række spændende samarbejdsrelationer i nationale og internationale forsknings- og praksismiljøer. Din profil Du studerer et relevant fag, fx folkesundhedsvidenskab, sundhedsfremme, pædagogik, sociologi, antropologi, kommunikation, psykologi eller lignende Du mestrer dansk og engelsk i tale og skrift Du er dygtig, fleksibel, engageret og har god situationsfornemmelse Du har faglig og menneskelig modenhed og kan både arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde i en tværfaglig gruppe, hvor en positiv indstilling og humoristisk sans er afgørende Du er tolerant og kan kommunikere med personer med forskellig baggrund Det er en fordel, hvis du har kendskab til eller erfaring med forskningsprojekter, kvalitative og kvantitative metoder, har prøvet at skrive videnskabelige tekster, har arbejdet i tværfaglige miljøer eller har arbejdet med patienter og sundhedsprofessionelle. Du skal have mindst 1½ år tilbage af dit studie. Stillingen er en fastansættelse, som ophører automatisk, når du har fået din kandidatgrad. Ansættelsen er i gennemsnit to dage om ugen, men timeantallet er fleksibelt (efter aftale). Stillingen ønskes besat 1 februar 2020. Din ansøgning skal indeholde en kort motivation og baggrund for at søge stillingen (max 1 side), et billede, CV og relevante eksamensbeviser. Ansøgningsfrist er 29. december 2019. Kontakt Yderligere information fås hos teamleder og forsker Lene Eide Joensen på lene.eide.joensen@regionh.dk, telefon 3091 3293, eller forskningsleder Ingrid Willaing på itap0002@regionh.dk , telefon 30913403. Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Twitter og LinkedIn.Vil du være del af et dynamisk forskningsmiljø og være med til at forbedre og udvikle nye tilgange inden for uddannelse og støtte til personer med diabetes? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i forskningsgruppen Diabetes Management Forskning.

Sundhedsfremme er en forskningsafdeling, der arbejder for at udvikle relevant støtte til personer med diabetes og deres familie samt at forebygge diabetes.

Diabetes Management-forskning er en fagligt bredt sammensat forskningsgruppe, der arbejder med tre område

- Psykosocial støtte

- Sundhedspædagogiske interventioner

- Børn, unge og familier med diabetes

Vi arbejder med kvalitative og kvantitative metoder, har fokus på interventionsforskning, og arbejder med inddragelse af målgrupperne for forskningen, fx personer med diabetes og sundhedsprofessionelle. Vi arbejder med sociale, psykologiske og sundhedspædagogiske perspektiver, og vi har en række spændende samarbejdsrelationer i nationale og internationale forsknings- og praksismiljøer.

Din profil

  • Du studerer et relevant fag, fx folkesundhedsvidenskab, sundhedsfremme, pædagogik, sociologi, antropologi, kommunikation, psykologi eller lignende
  • Du mestrer dansk og engelsk i tale og skrift
  • Du er dygtig, fleksibel, engageret og har god situationsfornemmelse
  • Du har faglig og menneskelig modenhed og kan både arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde i en tværfaglig gruppe, hvor en positiv indstilling og humoristisk sans er afgørende
  • Du er tolerant og kan kommunikere med personer med forskellig baggrund
Det er en fordel, hvis du har kendskab til eller erfaring med forskningsprojekter, kvalitative og kvantitative metoder, har prøvet at skrive videnskabelige tekster, har arbejdet i tværfaglige miljøer eller har arbejdet med patienter og sundhedsprofessionelle. Du skal have mindst 1½ år tilbage af dit studie.

Stillingen er en fastansættelse, som ophører automatisk, når du har fået din kandidatgrad. Ansættelsen er i gennemsnit to dage om ugen, men timeantallet er fleksibelt (efter aftale). Stillingen ønskes besat 1 februar 2020.

Din ansøgning skal indeholde en kort motivation og baggrund for at søge stillingen (max 1 side), et billede, CV og relevante eksamensbeviser. Ansøgningsfrist er 29. december 2019.

Kontakt

Yderligere information fås hos teamleder og forsker Lene Eide Joensen på lene.eide.joensen@regionh.dk, telefon 3091 3293, eller forskningsleder Ingrid Willaing på itap0002@regionh.dk , telefon 30913403.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen

Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Twitter og LinkedIn.





Steno Diabetes Center CopenhagenGentofte2019-12-12T00:00:002019-12-29T00:00:00
330133055Studentermedhjælp til International Handel i Fødevarestyrelsen, GlostrupRobot Vil du være studentermedhjælp i vores spændende kontor, der bl.a. arbejder med eksport, import og samhandel af fødevarer. Opgaver International Handel i Fødevarestyrelsen søger 2 nye studentermedhjælpere. Du skal primært hjælpe vores eksportgruppe med administrativt arbejde men vil også blive inddraget i andre af kontorets opgaver. En af dine faste opgave vil være registrering af eksporter af kød, afsendt fra Danmark til myndighederne i de pågældende lande. Registreringerne skal som udgangspunkt sendes tirsdag og torsdag. Derfor skal du være indstillet på at arbejde disse dage. Andre opgaver kan omfatte hjælp til aktindsigt, arbejde med vores database for certifikater samt postforsendelse. Disse opgaver vil du frit kunne lægge på de dage, som passer dig bedst. Om dig Du er studerende på en videregående uddannelse gerne inden for naturvidenskab, samfundsvidenskab eller jura. Du føler dig godt tilpas med at samarbejde på tværs af forskellige faggrupper og • Har sans for detaljen og arbejder systematisk og struktureret • God til Excel • Kan have mange bolde i luften • Har godt IT-kendskab • Kan læse og forstå engelsk • Er udadvendt og med gode samarbejdsevner. • Har både evne og vilje til at lære nye systemer at kende Hvornår skal du starte Der er brug for dig pr. 14. januar 2020 eller hurtigst muligt derefter. Vi forventer at holde samtaler i uge 2. Enhedens opgaver Vi er i alt 31 medarbejdere i enheden. Enheden består af 3 teams. Det ene team varetager opgaver vedr. eksport af fødevarer, foder, levende dyr og biprodukter, herunder forhandling af eksportvilkår, udarbejdelse af certifikater samt tilrettelæggelse af internationale inspektioner. Det andet team varetager opgaver i forbindelse import og samhandel med fødevarer, IUU samt koordinering af Fødevarestyrelsens opgaver i Grønland. Det tredje team er USA-auditenheden, som udfører audit af USA- godkendte kødvirksomheder. Til enhedens opgaver hører også departementsbetjening, forhandlinger i EU-regi og i øvrige internationale sammenhænge samt samarbejde med brancheorganisationer og andre myndigheder. Løn- og ansættelse Ansættelse sker på studentervilkår i henhold til gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Fødevarestyrelsen, Stationsparken 31-33, 2600 Glostrup. Den ugentlige arbejdstid er som udgangspunkt ca. 10 timer. Fordelt på 2 dage efter nærmere aftale. Det er vigtigt for os med gensidig fleksibilitet, og du vil naturligvis få mulighed for frihed under eksamensperioder. Din ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning, vedlagt CV og dokumentation for uddannelse beståede eksamener online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk job, seneste den 1. januar 2020. Vil du vide mere Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Lilian Noer på telefon 72276929. Læs mere om Fødevarestyrelsen på www.fvst.dk Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være studentermedhjælp i vores spændende kontor, der bl.a. arbejder med eksport, import og samhandel af fødevarer.

Opgaver
International Handel i Fødevarestyrelsen søger 2 nye studentermedhjælpere.

Du skal primært hjælpe vores eksportgruppe med administrativt arbejde men vil også blive inddraget i andre af kontorets opgaver. En af dine faste opgave vil være registrering af eksporter af kød, afsendt fra Danmark til myndighederne i de pågældende lande. Registreringerne skal som udgangspunkt sendes tirsdag og torsdag. Derfor skal du være indstillet på at arbejde disse dage.

Andre opgaver kan omfatte hjælp til aktindsigt, arbejde med vores database for certifikater samt postforsendelse. Disse opgaver vil du frit kunne lægge på de dage, som passer dig bedst.

Om dig
Du er studerende på en videregående uddannelse gerne inden for naturvidenskab, samfundsvidenskab eller jura. Du føler dig godt tilpas med at samarbejde på tværs af forskellige faggrupper og

• Har sans for detaljen og arbejder systematisk og struktureret
• God til Excel
• Kan have mange bolde i luften
• Har godt IT-kendskab
• Kan læse og forstå engelsk
• Er udadvendt og med gode samarbejdsevner.
• Har både evne og vilje til at lære nye systemer at kende

Hvornår skal du starte
Der er brug for dig pr. 14. januar 2020 eller hurtigst muligt derefter. Vi forventer at holde samtaler i uge 2.

Enhedens opgaver
Vi er i alt 31 medarbejdere i enheden.

Enheden består af 3 teams. Det ene team varetager opgaver vedr. eksport af fødevarer, foder, levende dyr og biprodukter, herunder forhandling af eksportvilkår, udarbejdelse af certifikater samt tilrettelæggelse af internationale inspektioner.

Det andet team varetager opgaver i forbindelse import og samhandel med fødevarer, IUU samt koordinering af Fødevarestyrelsens opgaver i Grønland.

Det tredje team er USA-auditenheden, som udfører audit af USA- godkendte kødvirksomheder.

Til enhedens opgaver hører også departementsbetjening, forhandlinger i EU-regi og i øvrige internationale sammenhænge samt samarbejde med brancheorganisationer og andre myndigheder.

Løn- og ansættelse
Ansættelse sker på studentervilkår i henhold til gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Fødevarestyrelsen, Stationsparken 31-33, 2600 Glostrup.

Den ugentlige arbejdstid er som udgangspunkt ca. 10 timer. Fordelt på 2 dage efter nærmere aftale. Det er vigtigt for os med gensidig fleksibilitet, og du vil naturligvis få mulighed for frihed under eksamensperioder.

Din ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, vedlagt CV og dokumentation for uddannelse/beståede eksamener online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk/job, seneste den 1. januar 2020.

Vil du vide mere
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Lilian Noer på telefon 72276929. Læs mere om Fødevarestyrelsen på www.fvst.dk

Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Fødevarestyrelsen, GlostrupGlostrup2019-12-12T00:00:002020-01-01T00:00:00
330135345Dynamisk studentermedhjælp til "Bæredygtig mad og sundhed" i Fødevarestyrelsen, GlostrupRobot Vil du være med til at skabe sunde mad- og måltidsvaner for børn, unge og voksne og være med i kampen om et mere bæredygtigt Danmark? Er du ambitiøs og ikke bange for at kaste dig ud i både faglige og praktiske opgaver? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger i Fødevarestyrelsens enhed for Bæredygtig mad og Sundhed. Stilling Du bliver en del af enheden Bæredygtig mad og Sundhed, der bl.a. arbejder med kostråd, anbefalinger for mad og måltider målrettet børn, unge og voksne i både offentlige og private køkkener, Nøglehulsmærket, Det Økologiske Spisemærke m.m. Samtidig står enheden overfor at skulle tænke bæredygtighed og klima ind i alt arbejdet på kostområdet, som er en hjørnesten i Fødevarestyrelsens nye strategi. I Bæredygtig mad og Sundhed samarbejder vi med mange interessenter i partnerskaber for at gøre det lettere at spise sundere i hverdagen, ligesom vi understøtter kommunens forebyggelsesindsatser via anbefalinger og rådgivning. Dine opgaver vil bl.a. bestå af: • Skrive, opsætte og udsende nyheder i form af nyhedsbreve og opslag på egne SoMe-kanaler • Løbende hjemmesideredigering (Typo3) • Support og deltagelse ved seminarer konferencer, fødevaremesser og kampagner • Månedlige statistikopgaver (SiteImprove) • Opdatering af fakta-ark, factfiles og kundepræsentationer (PowerPoint og InDesign) • Vedligeholdelse af databaser og løbende opdatering af fysiske og elektroniske materialer • Udsendelse af fysiske og elektroniske materialer knyttet til Fødevarestyrelsens mærkningsordninger • Diverse praktiske ad hoc opgaver Om dig Du er ny på en kandidatuddannelse relateret til fagområderne ernæring, sundhed eller fødevarer, med elementer af kommunikation. God flair for IT, SoMe og beherskelse af Microsoft Office-pakken er vigtige krav, ligesom erfaring med InDesign og hjemmesideredigering vil blive fortrukket. Du arbejder hurtigt, struktureret, selvstændigt og er ikke bange for at tage imod udfordringer også af praktisk karakter. Du er udadvendt og kan også selvstændigt gå i dialog med kunder og interessenter. Du mestrer kommunikation i både skrift og tale, er velskrivende og god til korrektur. Alt dette med et smil på læben. Løn- og ansættelse Ansættelse sker på studentervilkår i henhold til gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Fødevarestyrelsen, Stationsparken 31-33, 2600 Glostrup. Den ugentlige arbejdstid er som udgangspunkt ca. 15 timer. Det er vigtigt for os med gensidig fleksibilitet, og du vil naturligvis få mulighed for frihed under eksamensperioder. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt - og gerne i januar. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 2 og 3 i januar 2020. Læs gerne mere om enhedens opgaver på www.altomkost.dk. Vil du vide mere Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Marianne Dittmann på tlf. 72276685 eller mail: madi@fvst.dk Ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning, vedlagt CV og dokumentation for uddannelse beståede eksamener online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk job, senest den 20. december 2019. Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være med til at skabe sunde mad- og måltidsvaner for børn, unge og voksne og være med i kampen om et mere bæredygtigt Danmark? Er du ambitiøs og ikke bange for at kaste dig ud i både faglige og praktiske opgaver? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger i Fødevarestyrelsens enhed for Bæredygtig mad og Sundhed.

Stilling
Du bliver en del af enheden Bæredygtig mad og Sundhed, der bl.a. arbejder med kostråd, anbefalinger for mad og måltider målrettet børn, unge og voksne i både offentlige og private køkkener, Nøglehulsmærket, Det Økologiske Spisemærke m.m. Samtidig står enheden overfor at skulle tænke bæredygtighed og klima ind i alt arbejdet på kostområdet, som er en hjørnesten i Fødevarestyrelsens nye strategi. I Bæredygtig mad og Sundhed samarbejder vi med mange interessenter i partnerskaber for at gøre det lettere at spise sundere i hverdagen, ligesom vi understøtter kommunens forebyggelsesindsatser via anbefalinger og rådgivning.

Dine opgaver vil bl.a. bestå af:
• Skrive, opsætte og udsende nyheder i form af nyhedsbreve og opslag på egne SoMe-kanaler
• Løbende hjemmesideredigering (Typo3)
• Support og deltagelse ved seminarer/konferencer, fødevaremesser og kampagner
• Månedlige statistikopgaver (SiteImprove)
• Opdatering af fakta-ark, factfiles og kundepræsentationer (PowerPoint og InDesign)
• Vedligeholdelse af databaser og løbende opdatering af fysiske og elektroniske materialer
• Udsendelse af fysiske og elektroniske materialer knyttet til Fødevarestyrelsens mærkningsordninger
• Diverse praktiske ad hoc opgaver

Om dig
Du er ny på en kandidatuddannelse relateret til fagområderne ernæring, sundhed eller fødevarer, med elementer af kommunikation. God flair for IT, SoMe og beherskelse af Microsoft Office-pakken er vigtige krav, ligesom erfaring med InDesign og hjemmesideredigering vil blive fortrukket. Du arbejder hurtigt, struktureret, selvstændigt og er ikke bange for at tage imod udfordringer – også af praktisk karakter. Du er udadvendt og kan også selvstændigt gå i dialog med kunder og interessenter. Du mestrer kommunikation i både skrift og tale, er velskrivende og god til korrektur. Alt dette med et smil på læben.

Løn- og ansættelse
Ansættelse sker på studentervilkår i henhold til gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. Ansættelsesområdet er Miljø- og Fødevareministeriet med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Fødevarestyrelsen, Stationsparken 31-33, 2600 Glostrup.

Den ugentlige arbejdstid er som udgangspunkt ca. 15 timer. Det er vigtigt for os med gensidig fleksibilitet, og du vil naturligvis få mulighed for frihed under eksamensperioder. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt - og gerne i januar. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 2 og 3 i januar 2020. Læs gerne mere om enhedens opgaver på www.altomkost.dk.

Vil du vide mere
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Marianne Dittmann på tlf. 72276685 eller mail: madi@fvst.dk

Ansøgning
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, vedlagt CV og dokumentation for uddannelse/beståede eksamener online i vores rekrutteringssystem på mfvm.dk/job, senest den 20. december 2019.

Fødevarestyrelsen opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Fødevarestyrelsen, GlostrupGlostrup2019-12-12T00:00:002019-12-20T00:00:00
330132416Studentermedhjælper til ungdomskulturpuljen Snabslanten i DIT:KBHBasic Bliv en del af et team, som motiverer den frivillige københavnske ungdomskultur og støtter de mange spirende kulturmiljøer i vores by. I Snabslanten uddeler vi næsten 1 million kr. om året til unges egne kulturprojekter. Vi laver også events og understøtter kulturen fra idé til handling. Men vi mangler en administrativ og serviceminded studentermedhjælper. Er det dig? Vi søger en studentermedhjælper, som kan: Løfte den daglige administration af ungdomskulturpuljen Snabslanten Udtænke og strukturere gode arbejdsgange Kommunikere konstruktivt og vejledende med de ansøgende projektmagere Motivere og lede det frivillige bedømmelsesudvalg Være med til at udvikle koncepter og events, der skaber opmærksomhed om Snabslanten Formidle de gode historier, herunder kontakt til pressen og varetage pressekontakt Opdatere hjemmeside og SoMe, Facebook Vi forestiller os, at du: Har mod på at systematisere arbejdsprocesser i en sprudlende kaoskultur Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar og initiativ Har erfaring med at arbejde med frivillige eller som frivillig Har erfaring med skriftlig formidling og onlinemedier Selv har lavet projekter og prøvet kræfter med fundraising Vi tilbyder: En stilling på 15 timer om ugen med fleksible arbejdstider Et netværk af engagerede kollegaer, som driver kulturinstitutionerne KraftWerket, Onkel Dannys Plads, Ungdommens Demokratihus, Basement og Stairway Et dynamisk arbejdsmiljø med åben kommunikation, faglig sparring og personlig udvikling, samt mulighed for at præge egne arbejdsopgaver .Du vil blive en del af et tværgående team, som har otte ansatte og en lang række tætte partnere og kulturskabere, der har deres hverdag i husene. Du vil arbejde tæt sammen med dine kolleger og leder i et arbejdsmiljø, hvor vi vægter både selvstændighed og fællesskab i vores opgaveløsning. Teamet arbejder for at forløse de mange spændende alternative kulturmiljøer i vores fælles by og skabe en platform for kulturskabere og projektmagere. Teamet har et specielt fokus på de nye kulturelle strømninger, morgendagens kulturskabere og fremtidens musik. Du bliver tilknyttet en projektleder, som vil give dig sparring og vejledning, og vi sammensætter et introduktionsforløb til dig, så du får de bedst mulige betingelser for at komme godt i gang. Vi er ikke alene DIT:KBH DIT:KBH er en enhed i Kultur Ø i Kultur- og Fritidsforvaltningen, der består af kulturinstitutionerne: HUSET, Union, KraftWerket, Onkel Dannys Plads, Kulturhuset Indre By, Basement, Krudttønden og Villa Kultur. Enheden har fokus på frivillighed, samskabelse og kulturelt iværksætteri. Læs mere om enheden og institutionerne på DITKBH.KK.DK Stillingen er ledig fra den 1. februar 2020 og er tidsbegrænset til 31. december 2020, grundet bevillingens udløb. Kontakt leder Peter Bække Olesen på 2116 9320, hvis du har yderligere spørgsmål om stillingens indhold. Søg via nedenstående link senest søndag den 15. december 2019

Bliv en del af et team, som motiverer den frivillige københavnske ungdomskultur og støtter de mange spirende kulturmiljøer i vores by.

I Snabslanten uddeler vi næsten 1 million kr. om året til unges egne kulturprojekter. Vi laver også events og understøtter kulturen fra idé til handling. Men vi mangler en administrativ og serviceminded studentermedhjælper. Er det dig?

Vi søger en studentermedhjælper, som kan:

  • Løfte den daglige administration af ungdomskulturpuljen Snabslanten
  • Udtænke og strukturere gode arbejdsgange
  • Kommunikere konstruktivt og vejledende med de ansøgende projektmagere
  • Motivere og lede det frivillige bedømmelsesudvalg
  • Være med til at udvikle koncepter og events, der skaber opmærksomhed om Snabslanten
  • Formidle de gode historier, herunder kontakt til pressen og varetage pressekontakt
  • Opdatere hjemmeside og SoMe, Facebook

Vi forestiller os, at du:

  • Har mod på at systematisere arbejdsprocesser i en sprudlende kaoskultur
  • Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar og initiativ
  • Har erfaring med at arbejde med frivillige eller som frivillig
  • Har erfaring med skriftlig formidling og onlinemedier
  • Selv har lavet projekter og prøvet kræfter med fundraising

Vi tilbyder:

  • En stilling på 15 timer om ugen med fleksible arbejdstider
  • Et netværk af engagerede kollegaer, som driver kulturinstitutionerne KraftWerket, Onkel Dannys Plads, Ungdommens Demokratihus, Basement og Stairway
  • Et dynamisk arbejdsmiljø med åben kommunikation, faglig sparring og personlig udvikling, samt mulighed for at præge egne arbejdsopgaver

.Du vil blive en del af et tværgående team, som har otte ansatte og en lang række tætte partnere og kulturskabere, der har deres hverdag i husene. Du vil arbejde tæt sammen med dine kolleger og leder i et arbejdsmiljø, hvor vi vægter både selvstændighed og fællesskab i vores opgaveløsning.

Teamet arbejder for at forløse de mange spændende alternative kulturmiljøer i vores fælles by og skabe en platform for kulturskabere og projektmagere. Teamet har et specielt fokus på de nye kulturelle strømninger, morgendagens kulturskabere og fremtidens musik.

Du bliver tilknyttet en projektleder, som vil give dig sparring og vejledning, og vi sammensætter et introduktionsforløb til dig, så du får de bedst mulige betingelser for at komme godt i gang.

Vi er ikke alene – DIT:KBH
DIT:KBH er en enhed i Kultur Ø i Kultur- og Fritidsforvaltningen, der består af kulturinstitutionerne: HUSET, Union, KraftWerket, Onkel Dannys Plads, Kulturhuset Indre By, Basement, Krudttønden og Villa Kultur. Enheden har fokus på frivillighed, samskabelse og kulturelt iværksætteri.

Læs mere om enheden og institutionerne på DITKBH.KK.DK

Stillingen er ledig fra den 1. februar 2020 og er tidsbegrænset til 31. december 2020, grundet bevillingens udløb.

Kontakt leder Peter Bække Olesen på 2116 9320, hvis du har yderligere spørgsmål om stillingens indhold.

Søg via nedenstående link senest søndag den 15. december 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKultur Ø DIT:KBHKøbenhavn K2019-11-28T17:01:32.8172019-12-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmuligheder

Ofir A/S

Søborg
Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændend...
Indrykket:23. november 2019
Udløbsdato:28. december 2019

Studentermedhjælper til afdelingen Sundhedsfremme, Steno Diabetes Center Copenhagen

Steno Diabetes Center Copenhagen

Gentofte
Vil du være del af et dynamisk forskningsmiljø og være med til at forbedre og udvikle nye tilgange inden for uddannelse og støtte til personer med diabetes? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i forskningsgruppen Diabetes Management Forskni...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:29. december 2019

Studentermedhjælp til International Handel i Fødevarestyrelsen, Glostrup

Fødevarestyrelsen, Glostrup

Glostrup
Vil du være studentermedhjælp i vores spændende kontor, der bl.a. arbejder med eksport, import og samhandel af fødevarer. Opgaver International Handel i Fødevarestyrelsen søger 2 nye studentermedhjælpere. Du skal primært hjælpe vores eksportgruppe m...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:1. januar 2020

Dynamisk studentermedhjælp til "Bæredygtig mad og sundhed" i Fødevarestyrelsen, Glostrup

Fødevarestyrelsen, Glostrup

Glostrup
Vil du være med til at skabe sunde mad- og måltidsvaner for børn, unge og voksne og være med i kampen om et mere bæredygtigt Danmark? Er du ambitiøs og ikke bange for at kaste dig ud i både faglige og praktiske opgaver? Så er du måske den studenterm...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:20. december 2019

Studentermedhjælper til ungdomskulturpuljen Snabslanten i DIT:KBH

Kultur Ø DIT:KBH

København K
Bliv en del af et team, som motiverer den frivillige københavnske ungdomskultur og støtter de mange spirende kulturmiljøer i vores by. I Snabslanten uddeler vi næsten 1 million kr. om året til unges egne kulturprojekter. Vi laver også events og unde...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019