Studentermedhjælpere til Personsikkerhed

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Stillingen, der ønskes besat, er placeret i Politiets Efterretningstjenestes Afdeling for Forebyggende Sikkerhed, Personsikkerhedssektionen. Personsikkerhedssektionen foretager undersøgelse af personer, der i forbindelse med ansættelse i offentlig virksomhed, skal arbejde med klassificeret information.

JOBBET
Arbejdsområdet i Personsikkerhedssektionen omfatter indhentning af
oplysninger og sagsbehandling i forbindelse med sikkerhedsundersøgelser, herunder registermæssige undersøgelser, Open Source-undersøgelser, indhentning af økonomiske oplysninger, indhentning af vandelsoplysninger om personen der skal undersøges, hos familie, bekendte og tidligere arbejdsgivere.

OM DIG
Vi forventer et vist kendskab til offentlig forvaltning, gerne viden om Politiet og Politiets Efterretningstjenestes ansvarsområde, samt kapacitet til at arbejde i IT-systemer. Af personlige kompetencer forventes nysgerrighed, ordenssans, en struktureret tilgang til arbejdsdagen og evne til at arbejde selvstændigt.
Vi tilbyder et rart arbejdsmiljø, gode kolleger samt en humoristisk og social omgangstone.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen – også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte politikommissær Michael E.Larsen på tlf. 45159102. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det
fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis samt indskrivningsbevis for nuværende uddannelse. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 33.

Ansøgningsfrist: 5. august 2019

 

Politiets Efterretningstjeneste
Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge,
efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330050971Phoenix-3b44673d12019-06-30T00:00:00Studentermedhjælpere til Personsikkerhed

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste

Stillingen, der ønskes besat, er placeret i Politiets Efterretningstjenestes Afdeling for Forebyggende Sikkerhed, Personsikkerhedssektionen. Personsikkerhedssektionen foretager undersøgelse af personer, der i forbindelse med ansættelse i offentlig virksomhed, skal arbejde med klassificeret information.

JOBBET
Arbejdsområdet i Personsikkerhedssektionen omfatter indhentning af
oplysninger og sagsbehandling i forbindelse med sikkerhedsundersøgelser, herunder registermæssige undersøgelser, Open Source-undersøgelser, indhentning af økonomiske oplysninger, indhentning af vandelsoplysninger om personen der skal undersøges, hos familie, bekendte og tidligere arbejdsgivere.

OM DIG
Vi forventer et vist kendskab til offentlig forvaltning, gerne viden om Politiet og Politiets Efterretningstjenestes ansvarsområde, samt kapacitet til at arbejde i IT-systemer. Af personlige kompetencer forventes nysgerrighed, ordenssans, en struktureret tilgang til arbejdsdagen og evne til at arbejde selvstændigt.
Vi tilbyder et rart arbejdsmiljø, gode kolleger samt en humoristisk og social omgangstone.

Ansættelsesforhold
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen – også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder.

Kontakt
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte politikommissær Michael E.Larsen på tlf. 45159102. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det
fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis samt indskrivningsbevis for nuværende uddannelse. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 33.

Ansøgningsfrist: 5. august 2019

 

Politiets Efterretningstjeneste
Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge,
efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Stillingen, der ønskes besat, er placeret i Politiets Efterretningstjenestes Afdeling for Forebyggende Sikkerhed, Personsikkerhedssektionen. Personsikkerhedssektionen foretager undersøgelse af personer, der i forbindelse med ansættelse i offentlig virksomhed, skal arbejde med klassificeret information. JOBBET Arbejdsområdet i Personsikkerhedssektionen omfatter indhentning af oplysninger og sagsbehandling i forbindelse med sikkerhedsundersøgelser, herunder registermæssige undersøgelser, Open Source-undersøgelser, indhentning af økonomiske oplysninger, indhentning af vandelsoplysninger om personen der skal undersøges, hos familie, bekendte og tidligere arbejdsgivere. OM DIG Vi forventer et vist kendskab til offentlig forvaltning, gerne viden om Politiet og Politiets Efterretningstjenestes ansvarsområde, samt kapacitet til at arbejde i IT-systemer. Af personlige kompetencer forventes nysgerrighed, ordenssans, en struktureret tilgang til arbejdsdagen og evne til at arbejde selvstændigt. Vi tilbyder et rart arbejdsmiljø, gode kolleger samt en humoristisk og social omgangstone. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse. Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder. Kontakt Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte politikommissær Michael E.Larsen på tlf. 45159102. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk. Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis samt indskrivningsbevis for nuværende uddannelse. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format. Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold. Vi forventer at afholde samtaler i uge 33. Ansøgningsfrist: 5. august 2019 Politiets Efterretningstjeneste Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.11jobnet3b44673d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-05T00:00:000000https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/jobbeskrivelse?jobId=PET058200EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3554326Politiets Efterretningstjeneste11Klausdalsbrovej 12860SøborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent784729JobNet5010992501099210027-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3b44673dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3b44673dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3b44673d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3b44673d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgBrænder du for at blive Studentermedhjælper?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362154187noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330061376Studentermedhjælper til juridisk afdeling i PETRobot Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste (PET) Har du lyst til at være en del af en gruppe dygtige og engagerede jurister i PET, som arbejder tæt sammen med andre faggrupper i efterretningstjenesten om løsningen af komplekse opgaver i konstant udvikling. PET søger en eller flere studentermedhjælpere til juridisk afdeling, der har lyst til at arbejde med juridisk sagsbehandling i praksis og samtidig få et indblik i efterretningstjenestens arbejde. Din opgave Som studentermedhjælper i juridisk afdeling får du indsigt i arbejdet med juridisk opgaveløsning, og du bliver en fast del af afdelingens daglige drift, hvor du primært assisterer med sagsbehandling af konkrete sager, herunder sager om aktindsigt og sikkerhedsgodkendelse samt høringer fra andre myndigheder. Du bidrager med informationssøgning mv., og du løser også mere rutineprægede opgaver, der er nødvendige for, at afdelingen kan løse sine opgaver med den fornødne kvalitet og hastighed. Juridisk afdeling Vi arbejder med PET s efterforskninger, hvor vi bistår i relation til straffeprocessuelle tvangsindgreb og andre efterforskningsskridt mv., som rejser juridiske spørgsmål. Vi arbejder også med PET s behandling af personoplysninger, jf. PET-lovgivningen, med informationshåndtering og intern kontrol i PET og med samarbejdet med Tilsynet med Efterretningstjenesterne. Vi behandler også sager om aktindsigt, sager om sikkerhedsgodkendelse og sager om udlændinge, der kan udgøre en fare for statens sikkerhed, ligesom vi besvarer folketingsspørgsmål og øvrige høringer og bistår andre myndigheder i forbindelse med lovforberedende arbejde af betydning for PET s virksomhed. Endelig udarbejder vi interne retningslinjer samt besvarer diverse juridiske spørgsmål, som opstår i forbindelse med opgaveløsningen i PET s øvrige afdelinger. Vil giver dig et udviklende job på en dynamisk arbejdsplads. Vi har et stærkt og uhøjtideligt socialt fællesskab. Vi har fokus på udvikling, og du vil kunne sparre med og søge inspiration hos dygtige kolleger og ledere. Juridisk afdeling er en aktiv medspiller for alle dele af PET s virksomhed, og vi er opdelt i et sekretariat og to centre. Dig Du er en faglig dygtig stud.jur., og det vil være en fordel, hvis du har relevant erfaring fra tidligere studiejobs samt kendskab til strafferet, strafferetspleje og forvaltningsret. Du formulerer dig godt både mundtligt og skriftligt Du arbejder ansvarsbevidst og selvstændigt, og du er god til at organisere dit arbejde, ligesom du har gode samarbejdsevner. Som person er du positiv, udadvendt og serviceminded. Ansættelsesforhold Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S fællesoverenskomst. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 15 timer. Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse. Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at du som ansøger ikke videregiver oplysninger om din ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces hos PET. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning om fortrolighed blive givet. Kontakt Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte os på telefon 4047 5541. Du kan finde information om Politiets Efterretningstjeneste på www.pet.dk. Når du søger en stilling hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger, skal du lægge en ansøgning og et cv ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og cv bedes du oploade dit eksamensbevis. Du skal oploade alle dokumenter i pdf-format. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold. Vi forventer at afholde samtaler i uge 34. Forventet ansættelsestidspunkt: Den 1. oktober 2019. Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet. Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste (PET)

Har du lyst til at være en del af en gruppe dygtige og engagerede jurister i PET, som arbejder tæt sammen med andre faggrupper i efterretningstjenesten om løsningen af komplekse opgaver i konstant udvikling.

PET søger en eller flere studentermedhjælpere til juridisk afdeling, der har lyst til at arbejde med juridisk sagsbehandling i praksis og samtidig få et indblik i efterretningstjenestens arbejde.

Din opgave
Som studentermedhjælper i juridisk afdeling får du indsigt i arbejdet med juridisk opgaveløsning, og du bliver en fast del af afdelingens daglige drift, hvor du primært assisterer med sagsbehandling af konkrete sager, herunder sager om aktindsigt og sikkerhedsgodkendelse samt høringer fra andre myndigheder. Du bidrager med informationssøgning mv., og du løser også mere rutineprægede opgaver, der er nødvendige for, at afdelingen kan løse sine opgaver med den fornødne kvalitet og hastighed.

Juridisk afdeling
Vi arbejder med PET’s efterforskninger, hvor vi bistår i relation til straffeprocessuelle tvangsindgreb og andre efterforskningsskridt mv., som rejser juridiske spørgsmål. Vi arbejder også med PET’s behandling af personoplysninger, jf. PET-lovgivningen, med informationshåndtering og intern kontrol i PET og med samarbejdet med Tilsynet med Efterretningstjenesterne.

Vi behandler også sager om aktindsigt, sager om sikkerhedsgodkendelse og sager om udlændinge, der kan udgøre en fare for statens sikkerhed, ligesom vi besvarer folketingsspørgsmål og øvrige høringer og bistår andre myndigheder i forbindelse med lovforberedende arbejde af betydning for PET’s virksomhed.

Endelig udarbejder vi interne retningslinjer samt besvarer diverse juridiske spørgsmål, som opstår i forbindelse med opgaveløsningen i PET’s øvrige afdelinger.

Vil giver dig et udviklende job på en dynamisk arbejdsplads. Vi har et stærkt og uhøjtideligt socialt fællesskab. Vi har fokus på udvikling, og du vil kunne sparre med og søge inspiration hos dygtige kolleger og ledere.

Juridisk afdeling er en aktiv medspiller for alle dele af PET’s virksomhed, og vi er opdelt i et sekretariat og to centre.

Dig
Du er en faglig dygtig stud.jur., og det vil være en fordel, hvis du har relevant erfaring fra tidligere studiejobs samt kendskab til strafferet, strafferetspleje og forvaltningsret.

Du formulerer dig godt både mundtligt og skriftligt Du arbejder ansvarsbevidst og selvstændigt, og du er god til at organisere dit arbejde, ligesom du har gode samarbejdsevner.

Som person er du positiv, udadvendt og serviceminded.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende aftale mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S fællesoverenskomst. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 15 timer.

Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele din ansættelse.

Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed. Det anbefales, at du som ansøger ikke videregiver oplysninger om din ansøgnings- og eventuel ansættelsesproces hos PET. Ved eventuel ansættelse vil yderligere vejledning om fortrolighed blive givet.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte os på telefon 4047 5541. Du kan finde information om Politiets Efterretningstjeneste på www.pet.dk.

Når du søger en stilling hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger, skal du lægge en ansøgning og et cv ind i systemet pr. ansøgt job. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og cv bedes du oploade dit eksamensbevis. Du skal oploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 34.
Forventet ansættelsestidspunkt: Den 1. oktober 2019.

 

Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge,
efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.

Politiets Efterretningstjeneste har som vision at være en analytisk baseret efterretnings- og sikkerhedstjeneste med en høj grad af beredskabs- og operationsparathed.

Politiets EfterretningstjenesteSøborg2019-07-17T00:00:002019-08-12T00:00:00
330062124Studentermedhjælper til produktion af e-læringRobot Søborg, Politiets Efterretningstjeneste Har du flair for IT samt pædagogisk sans, og har du lyst til at bidrage til produktion af e-læringsmateriale til PET s medarbejdere? Så er du måske vores nye studentermedhjælper! PET implementerer løbende nye IT-systemer, både systemer til understøttelse af operative og administrative arbejdsprocesser og disse følges tæt op med forskellige læringsaktiviteter, herunder e-læring.Vi søger derfor en studentermedhjælper, der kan bistå erfarne HR Konsulenter og repræsentanter fra forretningen med produktion af e-læringsmateriale.Studerende med interesse for produktion af e-læring Din primære arbejdsopgave er, at bidrage til den praktiske produktion af e-læringsmateriale til forskellige dele af PET. Her er du med i hele processen, lige fra de indledende drøftelser med repræsentanter fra PET s forskellige afdelinger, til den praktiske produktion af e-lærings materialet. Dette indebærer, at du: - Afdækker behovet for e-læring i samarbejde med repræsentanter fra forskellige dele af organisationen - Producerer e-læringsmateriale ved hjælp af diverse IT- og produktionsværktøjer- Deltager i evalueringsarbejdet- Andet forfaldent arbejdeDu bidrager til ovenstående under tæt vejledning af erfarne medarbejdere. Dog får du et stort ansvar, og det er derfor vigtigt, at du også kan lide at arbejde selvstændigt, og er i stand til at motivere dig selv. Du har flair for IT, e-læring og formidling Vi søger en studentermedhjælper, der• Kan anvende gængse IT værktøjer og er hurtig til at sætte sig ind i nye IT systemer kendskab og erfaring med PowerPoint er et krav• Har kendskab til eller erfaring med produktionsværktøjer så som ArticulateStoryline eller lignende• Har gode samarbejdsevner• Kan lide at lære nytVi tilbyder et spændende og fagligt relevant studiejob i et godt arbejdsmiljø, gode kollegaer samt en humoristisk og social omgangstone. Ansættelsesforhold Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019. Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder. Studentermedhjælperstillingen er placeret i HR sektionen.Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældendeorganisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed, hvilket ansøger skal være opmærksom på i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen. Kontakt Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte HR afdelingen på tlf. 4134 4726 på hverdage i tidsrummet 12-13. Vi forventer at afholde samtaler d. 19 august og d. 29 august 2019. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis samt indskrivningsbevis for nuværende uddannelse. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.Vores vision er at være en professionel, effektiv og troværdig sikkerheds- og efterretningstjeneste, der er på forkant med udviklingen, og som er respekteret af samarbejdspartnere, nyder tillid i offentligheden og medvirker til at skabe tryghed i det danske samfund.

Søborg, Politiets Efterretningstjeneste

Har du flair for IT samt pædagogisk sans, og har du lyst til at bidrage til produktion af e-læringsmateriale til PET’s medarbejdere? Så er du måske vores nye studentermedhjælper! PET implementerer løbende nye IT-systemer, både systemer til understøttelse af operative og administrative arbejdsprocesser – og disse følges tæt op med forskellige læringsaktiviteter, herunder e-læring.Vi søger derfor en studentermedhjælper, der kan bistå erfarne HR Konsulenter og repræsentanter fra forretningen med produktion af e-læringsmateriale.Studerende med interesse for produktion af e-læring Din primære arbejdsopgave er, at bidrage til den praktiske produktion af e-læringsmateriale til forskellige dele af PET. Her er du med i hele processen, lige fra de indledende drøftelser med repræsentanter fra PET’s forskellige afdelinger, til den praktiske produktion af e-lærings materialet. Dette indebærer, at du: - Afdækker behovet for e-læring i samarbejde med repræsentanter fra forskellige dele af organisationen - Producerer e-læringsmateriale ved hjælp af diverse IT- og produktionsværktøjer- Deltager i evalueringsarbejdet- Andet forfaldent arbejdeDu bidrager til ovenstående under tæt vejledning af erfarne medarbejdere. Dog får du et stort ansvar, og det er derfor vigtigt, at du også kan lide at arbejde selvstændigt, og er i stand til at motivere dig selv. Du har flair for IT, e-læring og formidling Vi søger en studentermedhjælper, der• Kan anvende gængse IT værktøjer og er hurtig til at sætte sig ind i nye IT systemer – kendskab og erfaring med PowerPoint er et krav• Har kendskab til eller erfaring med produktionsværktøjer så som ArticulateStoryline eller lignende• Har gode samarbejdsevner• Kan lide at lære nytVi tilbyder et spændende og fagligt relevant studiejob i et godt arbejdsmiljø, gode kollegaer samt en humoristisk og social omgangstone.

Ansættelsesforhold

Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2019. Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen – også når det gælder behov for eks. mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder. Studentermedhjælperstillingen er placeret i HR sektionen.Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældendeorganisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.Dit arbejdssted bliver Politiets Efterretningstjeneste med adresse på Klausdalsbrovej 1, 2860 Søborg.Det er en forudsætning for ansættelse i Politiets Efterretningstjeneste, at du kan sikkerhedsgodkendes, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.Et ansættelsesforhold i PET behandles med fortrolighed, hvilket ansøger skal være opmærksom på i forbindelse med ansøgnings- og ansættelsesprocessen.

Kontakt

Ønsker du yderligere information vedrørende den ledige stilling, er du velkommen til at kontakte HR afdelingen på tlf. 4134 4726 på hverdage i tidsrummet 12-13. Vi forventer at afholde samtaler d. 19 august og d. 29 august 2019. Du kan finde mere information om PET på vores hjemmeside www.pet.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis samt indskrivningsbevis for nuværende uddannelse. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

 

Politiets Efterretningstjeneste har som mission at identificere, forebygge, efterforske og modvirke trusler mod friheden, demokratiet og sikkerheden i det danske samfund. Det gælder såvel trusler i Danmark som trusler, der er rettet mod Danmark eller mod danskere og danske interesser i udlandet.Vores vision er at være en professionel, effektiv og troværdig sikkerheds- og efterretningstjeneste, der er på forkant med udviklingen, og som er respekteret af samarbejdspartnere, nyder tillid i offentligheden og medvirker til at skabe tryghed i det danske samfund.

Politiets EfterretningstjenesteSøborg2019-07-19T00:00:002019-08-08T00:00:00
330062461Studentermedhjælper til video og grafisk arbejdeRobot Hjælp os med at kommunikere om bygninger, veje og byrum Du vil indgå i afdelingen Projektkommunikation Proces, hvor fem kommunikatører arbejder med projekter inden for både byggeri, trafik og klima. Vi er en bredt sammensat gruppe, der blandt andet tæller en økonom, en filosof og en retoriker men vi har alle det tilfælles, at vi synes bygge- og anlægsprojekter er fascinerende. Du vil hjælpe os med at rådgive om interessentledelse på projekter, planlægge borgerdialog og høringsprocesser og udarbejde kommunikationsmaterialer. Det vil være dig, der står særligt for vores grafiske og digitale materialer. Vi søger en studentermedhjælper, der har lyst til at arbejde cirka 1-2 dage om ugen. MOE er en medarbejderejet virksomhed, drevet af iværksætterånd. Vores flade struktur og åbendør-kultur giver korte beslutningsveje, og du kan altid få støtte og opbakning af branchens bedste og sjoveste kolleger. Din profil Du er studerende på en videregående uddannelse som eksempelvis Journalisthøjskolen, IT-universitet, RUC, Københavns Universitet eller KADK Du har lyst til at arbejde cirka 1-2 dage ugentligt. Arbejdstiden kan variere, og vi kan aftale den sammen fx hvis du har eksamen, eller vi har ekstra travlt Du har visuelt blik og begår dig i (i hvert fald noget af) Adobe-pakken Du har erfaring med videoproduktion eller mod på at lære det Du har mod på at lære om nye fagområder Du kan forstå og visualisere komplekse processer Du kan kommunikere på engelsk Dine primære arbejdsopgaver Udarbejde kommunikationsmaterialer både til digitale og analoge medier Grafiske opgaver i særligt Adobe InDesign og Photoshop Videooptagelse og redigering i Adobe Premiere Pro Desk research og opsøgende research Praktisk hjælp til facilitering af borgermøder, workshops og andre events Skriftligt arbejde på web og til tryk Vi tilbyder Mange spændende og udfordrende projekter Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling En arbejdsplads hvor frihed under ansvar er en kerneværdi Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakkeHjælp os med at kommunikere om bygninger, veje og byrum

Du vil indgå i afdelingen Projektkommunikation & Proces, hvor fem kommunikatører arbejder med projekter inden for både byggeri, trafik og klima. Vi er en bredt sammensat gruppe, der blandt andet tæller en økonom, en filosof og en retoriker – men vi har alle det tilfælles, at vi synes bygge- og anlægsprojekter er fascinerende. Du vil hjælpe os med at rådgive om interessentledelse på projekter, planlægge borgerdialog og høringsprocesser og udarbejde kommunikationsmaterialer. Det vil være dig, der står særligt for vores grafiske og digitale materialer. Vi søger en studentermedhjælper, der har lyst til at arbejde cirka 1-2 dage om ugen.

MOE er en medarbejderejet virksomhed, drevet af iværksætterånd. Vores flade struktur og åbendør-kultur giver korte beslutningsveje, og du kan altid få støtte og opbakning af branchens bedste og sjoveste kolleger.

Din profil

  • Du er studerende på en videregående uddannelse som eksempelvis Journalisthøjskolen, IT-universitet, RUC, Københavns Universitet eller KADK
  • Du har lyst til at arbejde cirka 1-2 dage ugentligt. Arbejdstiden kan variere, og vi kan aftale den sammen – fx hvis du har eksamen, eller vi har ekstra travlt
  • Du har visuelt blik og begår dig i (i hvert fald noget af) Adobe-pakken
  • Du har erfaring med videoproduktion – eller mod på at lære det
  • Du har mod på at lære om nye fagområder
  • Du kan forstå og visualisere komplekse processer
  • Du kan kommunikere på engelsk

Dine primære arbejdsopgaver

  • Udarbejde kommunikationsmaterialer – både til digitale og analoge medier
  • Grafiske opgaver i særligt Adobe InDesign og Photoshop
  • Videooptagelse og redigering i Adobe Premiere Pro
  • Desk research og opsøgende research
  • Praktisk hjælp til facilitering af borgermøder, workshops og andre events
  • Skriftligt arbejde på web og til tryk

Vi tilbyder

  • Mange spændende og udfordrende projekter
  • Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
  • En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
  • Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
  • En arbejdsplads hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
  • Gode karrieremuligheder som understøttes af interne uddannelsesforløb i MOE | Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM, og andre faglige områder
  • Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, årlige studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke
MOE A/SSøborg2019-07-22T00:00:002019-09-01T00:00:00
330053887Tolkdanmark søger ambitiøse studentermedhjælpere til at bistå vores driftsafdelingRobot Har du interesse for kundeservice, og er du god til planlægnings- og koordineringsarbejde? Kunne du tænke dig at blive en del af en ambitiøs virksomhed i vækst? Så er det måske dig, vi søger til vores driftsafdeling på vores hovedkontor i Rødovre. Om os: Tolkdanmark er en større sprog og kommunikationsvirksomhed, der leverer tolkeydelser til regioner, kommuner og det private. Hos Tolkdanmark sætter vi en stor ære i at give vores kunder og tilknyttede tolke den bedst mulige tolkeservice. Om stillingen: Tolkdanmark er i rivende udvikling, og vi har derfor mulighed for at tilbyde et spændende studiejob. Jobbet er noget for dig, som har lysten til at arbejde med kundeservice, planlægning og koordineringsarbejde. Vi lægger særligt vægt på, at du er serviceminded, samarbejdsorienteret og brænder for at være brobyggeren imellem parter, der kun i begrænset omfang kan kommunikere med hinanden. Da vi på daglig basis har stor kontakt med vores kunder, forventer vi, at du er relationsskabende. Det vil sige, at du er god til at afdække kundens behov, skabe den bedste kundeoplevelse og tilbyde kunderne en hurtig og effektiv løsning. At skabe gode relationer til vores tolke, har også en central betydning for stillingen. Dine primære arbejdsopgaver bliver: At bistå den daglige drift i et tæt og koordineret tværfagligt samarbejde. At arbejde målrettet med at vores kunder får afdækket deres tolkebehov ved at matche den rette tolk til opgaven. At kommunikere med tolke, samarbejdspartnere og kunder. At bevare overblikket og se delelementerne i en større sammenhæng samtidig med at holde hovedet koldt. Forventninger til dig: Du evner at holde mange bolde i luften samtidigt med, at du udviser selvstændighed i dit arbejde. Du har stærke kommunikative egenskaber, såvel skriftligt som mundtligt. Du er villig til at yde en ekstra indsats i travle perioder, og dermed fleksibel ift. arbejdstider. Du er problemknuseren i selv de mest udfordrende situationer. Du har blik for din egen personlig og faglig udvikling i en innovativ organisation, der tilbyder gode karrieremuligheder. Vi tilbyder: En arbejdsplads hvor der er højt til loftet og plads til begejstring. Kulturen er åben og præget af en dialogbaseret ledelsesstil, hvor der er kort afstand mellem medarbejdere og ledelse, som alle indgår i et uformelt og dynamisk samspil. Du bliver del af et ungt og dynamisk team, hvor der lægges vægt på at nå personlige og teamets mål. Andet: Din arbejdsplads vil være i Rødovre. Der er tale om et studiejob af 15 -20 timer ugentligt med faste arbejdsdage. Løn fastsættes efter aftale. Er du interesseret? Så send din ansøgning samt CV til job@tolkdanmark.dk, markér venligst student-driftskoordinator i emnefelt. Ved spørgsmål er du velkommen til at sende en mail til hr@tolkdanmark.dk. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning og CV med det samme, da tiltrædelse vil være hurtigst muligt.

Har du interesse for kundeservice, og er du god til planlægnings- og koordineringsarbejde? Kunne du tænke dig at blive en del af en ambitiøs virksomhed i vækst? Så er det måske dig, vi søger til vores driftsafdeling på vores hovedkontor i Rødovre.

 

Om os:

Tolkdanmark er en større sprog – og kommunikationsvirksomhed, der leverer tolkeydelser til regioner, kommuner og det private. Hos Tolkdanmark sætter vi en stor ære i at give vores kunder og tilknyttede tolke den bedst mulige tolkeservice.

 

Om stillingen:

Tolkdanmark er i rivende udvikling, og vi har derfor mulighed for at tilbyde et spændende studiejob. Jobbet er noget for dig, som har lysten til at arbejde med kundeservice, planlægning– og koordineringsarbejde.

 

Vi lægger særligt vægt på, at du er serviceminded, samarbejdsorienteret og brænder for at være brobyggeren imellem parter, der kun i begrænset omfang kan kommunikere med hinanden. Da vi på daglig basis har stor kontakt med vores kunder, forventer vi, at du er relationsskabende. Det vil sige, at du er god til at afdække kundens behov, skabe den bedste kundeoplevelse og tilbyde kunderne en hurtig og effektiv løsning. At skabe gode relationer til vores tolke, har også en central betydning for stillingen.

 

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • At bistå den daglige drift i et tæt og koordineret tværfagligt samarbejde.
  • At arbejde målrettet med at vores kunder får afdækket deres tolkebehov ved at matche den rette tolk til opgaven.
  • At kommunikere med tolke, samarbejdspartnere og kunder.
  • At bevare overblikket og se delelementerne i en større sammenhæng samtidig med at holde hovedet koldt.

 

Forventninger til dig:

  • Du evner at holde mange bolde i luften samtidigt med, at du udviser selvstændighed i dit arbejde.
  • Du har stærke kommunikative egenskaber, såvel skriftligt som mundtligt.
  • Du er villig til at yde en ekstra indsats i travle perioder, og dermed fleksibel ift. arbejdstider.
  • Du er problemknuseren i selv de mest udfordrende situationer.
  • Du har blik for din egen personlig og faglig udvikling i en innovativ organisation, der tilbyder gode karrieremuligheder.

 

Vi tilbyder:

En arbejdsplads hvor der er højt til loftet og plads til begejstring. Kulturen er åben og præget af en dialogbaseret ledelsesstil, hvor der er kort afstand mellem medarbejdere og ledelse, som alle indgår i et uformelt og dynamisk samspil.  Du bliver del af et ungt og dynamisk team, hvor der lægges vægt på at nå personlige og teamets mål.

 

Andet:

Din arbejdsplads vil være i Rødovre. Der er tale om et studiejob af 15 -20 timer ugentligt med faste arbejdsdage. Løn fastsættes efter aftale.

 

Er du interesseret?

Så send din ansøgning samt CV til job@tolkdanmark.dk, markér venligst ”student-driftskoordinator” i emnefelt. Ved spørgsmål er du velkommen til at sende en mail til hr@tolkdanmark.dk. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning og CV med det samme, da tiltrædelse vil være hurtigst muligt.

 

TOLKDANMARK ApSRødovre2019-07-05T00:00:002019-07-31T00:00:00
330056380Selvstændig, struktureret og engageret studentermedhjælperRobot Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation (CAMES) søger en selvstændig, struktureret og engageret studentermedhjælper, der er i gang med en videregående uddannelse og har mindst 1,5 år tilbage af dit uddannelsesforløb. Om os Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation (CAMES) er et uddannelses- og forskningsinstitut, hvis primære opgave er at øge kvaliteten og sikkerheden af patientbehandlingen på Region Hovedstadens hospitaler. Vores bidrag hertil består i at tilbyde et stort spektrum af kurser til sundhedsfagligt personale samt forskning i og videreudvikling af simulation, uddannelse og patientsikkerhed. Det er således instituttets klare mål at være landets førende inden for simulationsbaseret uddannelse i sundhedsvæsenet. Derudover er CAMES ofte arrangør eller medarrangør af diverse nationale og internationale sundhedsfaglige kongresser inden for simulation. CAMES ligger på to matrikler på Herlev Hospital og i Teilumbygningen på Rigshospitalet. Du vil blive ansat på CAMES Herlev. Læs mere om os her: www.regionh.dk cames Om Center for HR Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø. I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer og giver plads til at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater. Om dig Ansvar og arbejdsopgaver Som studentermedhjælper vil dine arbejdsopgaver bl.a. kunne være: kursustilmelding, udarbejdelse af undervisningsmateriale og kopiering af diverse materiale andre opgaver i relation til kursusadministration indsamling af surveydata i forbindelse med evalueringer, herunder generering af rapporter og formidling af resultater Vi forventer, at vores kommende kollega: har overblik og er god til planlægning er selvstændig og ansvarsbevidst kan lide vekselvirkningen mellem rutine- og udviklingsopgaver har skarpe kommunikative kompetencer både mundtligt og skriftligt har et godt kendskab til Microsoft Officepakken Vi tilbyder Vi tilbyder til gengæld mulighed for, at opnå praktisk erfaring med arbejdet i en stor regional uddannelsesenhed med mulighed for, at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø, hvor niveauet tilpasses dine kompetencer. Jobbet indebærer gode muligheder for faglig og personlig udvikling inden for det administrative område. Vi har en støttende ledelse, der skaber åbenhed og dialog samt et godt fagligt og tværfagligt miljø. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Dorte Rosenstand Weiglin på mail dorte.rosenstand.weiglin@regionh.dk eller telefon 38 68 43 69. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst. Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer pr. uge med stor fleksibilitet i forhold til dit studie. Ansættelsesstedet er Center for HR, CAMES Herlev, Borgmester Ib Juuls Vej 1, opgang 1, etage 25, 2730 Herlev. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og indskrivningsattest senest den 7. august 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33. Ansættelsen er fra 1. september 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation (CAMES) søger en selvstændig, struktureret og engageret studentermedhjælper, der er i gang med en videregående uddannelse og har mindst 1,5 år tilbage af dit uddannelsesforløb.

Om os

Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation (CAMES) er et uddannelses- og forskningsinstitut, hvis primære opgave er at øge kvaliteten og sikkerheden af patientbehandlingen på Region Hovedstadens hospitaler.

Vores bidrag hertil består i at tilbyde et stort spektrum af kurser til sundhedsfagligt personale samt forskning i og videreudvikling af simulation, uddannelse og patientsikkerhed. Det er således instituttets klare mål at være landets førende inden for simulationsbaseret uddannelse i sundhedsvæsenet.

Derudover er CAMES ofte arrangør eller medarrangør af diverse nationale og internationale sundhedsfaglige kongresser inden for simulation.

CAMES ligger på to matrikler; på Herlev Hospital og i Teilumbygningen på Rigshospitalet. Du vil blive ansat på CAMES Herlev.

Læs mere om os her: www.regionh.dk/cames

Om Center for HR

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater.

Om dig

Ansvar og arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper vil dine arbejdsopgaver bl.a. kunne være:

  • kursustilmelding, udarbejdelse af undervisningsmateriale og kopiering af diverse materiale
  • andre opgaver i relation til kursusadministration
  • indsamling af surveydata i forbindelse med evalueringer, herunder generering af rapporter og formidling af resultater
Vi forventer, at vores kommende kollega:

  • har overblik og er god til planlægning
  • er selvstændig og ansvarsbevidst
  • kan lide vekselvirkningen mellem rutine- og udviklingsopgaver
  • har skarpe kommunikative kompetencer både mundtligt og skriftligt
  • har et godt kendskab til Microsoft Officepakken
Vi tilbyder

Vi tilbyder til gengæld mulighed for, at opnå praktisk erfaring med arbejdet i en stor regional uddannelsesenhed med mulighed for, at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø, hvor niveauet tilpasses dine kompetencer. Jobbet indebærer gode muligheder for faglig og personlig udvikling inden for det administrative område. Vi har en støttende ledelse, der skaber åbenhed og dialog samt et godt fagligt og tværfagligt miljø.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Dorte Rosenstand Weiglin på mail dorte.rosenstand.weiglin@regionh.dk eller telefon 38 68 43 69.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Arbejdstiden er i gennemsnit 15 timer pr. uge med stor fleksibilitet i forhold til dit studie.

Ansættelsesstedet er Center for HR, CAMES Herlev, Borgmester Ib Juuls Vej 1, opgang 1, etage 25, 2730 Herlev.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og indskrivningsattest senest den 7. august 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33.

Ansættelsen er fra 1. september 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.



HR og UddannelseHellerup2019-07-08T00:00:002019-08-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til juridisk afdeling i PET

Politiets Efterretningstjeneste

Søborg
Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste (PET) Har du lyst til at være en del af en gruppe dygtige og engagerede jurister i PET, som arbejder tæt sammen med andre faggrupper i efterretningstjenesten om løsningen af komplekse opgaver i k...
Indrykket:17. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Studentermedhjælper til produktion af e-læring

Politiets Efterretningstjeneste

Søborg
Søborg, Politiets Efterretningstjeneste Har du flair for IT samt pædagogisk sans, og har du lyst til at bidrage til produktion af e-læringsmateriale til PET s medarbejdere? Så er du måske vores nye studentermedhjælper! PET implementerer løbende nye ...
Indrykket:19. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Studentermedhjælper til video og grafisk arbejde

MOE A/S

Søborg
Hjælp os med at kommunikere om bygninger, veje og byrum Du vil indgå i afdelingen Projektkommunikation Proces, hvor fem kommunikatører arbejder med projekter inden for både byggeri, trafik og klima. Vi er en bredt sammensat gruppe, der blandt andet ...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:1. september 2019

Tolkdanmark søger ambitiøse studentermedhjælpere til at bistå vores driftsafdeling

TOLKDANMARK ApS

Rødovre
Har du interesse for kundeservice, og er du god til planlægnings- og koordineringsarbejde? Kunne du tænke dig at blive en del af en ambitiøs virksomhed i vækst? Så er det måske dig, vi søger til vores driftsafdeling på vores hovedkontor i Rødovre. O...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Selvstændig, struktureret og engageret studentermedhjælper

HR og Uddannelse

Hellerup
Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation (CAMES) søger en selvstændig, struktureret og engageret studentermedhjælper, der er i gang med en videregående uddannelse og har mindst 1,5 år tilbage af dit uddannelsesforløb. Om os Copenhagen...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:7. august 2019