Studentermedhjælpere til sekretariat og laboratorier

Institut for Geoscience søger studentermedhjælpere til at hjælpe til i sekretariatet og laboratorierne. Som studentermedhjælper i sekretariatet og laboratorierne får du forskelligartede opgaver i sekretariatet og ufaglært laboratoriearbejde i laboratorierne. Vi søger studentermedhjælpere, der er interesserede i hjælpe til med at løse opgaver inden for begge arbejdsområder.

Opgaver
I sekretariatet kan opgaverne fx være:

  • Administrative opgaver
  • Praktiske opgaver som oprydning, opdækning, kopiering, hjælp til arrangementer og lignende

I laboratorierne kan opgaverne fx være:
  • Prøveforberedelse af bjergarter, sedimenter eller jord. Det kan dreje sig om udsavning, formaling, sigtning eller prøvetagning fra kerner
  • Praktiske opgaver som oprydning, flytning af udstyr og arkivering af prøver

Ønskede kompetencer
Vi søger studentermedhjælpere, der er:
  • Fleksible
  • Servicemindede
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Effektive i opgaveløsning og proceshåndtering
  • Systematiske og grundige
  • Gode til at overholde aftaler og tidsfrister
  • Har gode danske og engelske sprogkundskaber

Vi tilbyder et fleksibelt, selvstændigt og studierelevant arbejde.

Tiltrædelse d. 1. november 2019.

Arbejdstiden vil være op til otte timer ugentligt – hvordan de placeres, kan aftales, så det passer ift. dit studie.

For yderligere information om stillingen kan du kontakte laboratorieleder Charlotte Rasmussen T: 2778 2809, E: charlotte.rasmussen@geo.au.dk eller institutsekretariatsleder Thomas Lund Hansen, T: 9350 9009, E: thomaslhansen@geo.au.dk.

Ansøgning
I ansøgningen skal studienummeret tilføjes.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
31. oktober 2019

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330080201Phoenix-e81bdeb012019-08-28T00:00:00Studentermedhjælpere til sekretariat og laboratorierInstitut for Geoscience søger studentermedhjælpere til at hjælpe til i sekretariatet og laboratorierne. Som studentermedhjælper i sekretariatet og laboratorierne får du forskelligartede opgaver i sekretariatet og ufaglært laboratoriearbejde i laboratorierne. Vi søger studentermedhjælpere, der er interesserede i hjælpe til med at løse opgaver inden for begge arbejdsområder.

Opgaver
I sekretariatet kan opgaverne fx være:
  • Administrative opgaver
  • Praktiske opgaver som oprydning, opdækning, kopiering, hjælp til arrangementer og lignende

I laboratorierne kan opgaverne fx være:
  • Prøveforberedelse af bjergarter, sedimenter eller jord. Det kan dreje sig om udsavning, formaling, sigtning eller prøvetagning fra kerner
  • Praktiske opgaver som oprydning, flytning af udstyr og arkivering af prøver

Ønskede kompetencer
Vi søger studentermedhjælpere, der er:
  • Fleksible
  • Servicemindede
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Effektive i opgaveløsning og proceshåndtering
  • Systematiske og grundige
  • Gode til at overholde aftaler og tidsfrister
  • Har gode danske og engelske sprogkundskaber

Vi tilbyder et fleksibelt, selvstændigt og studierelevant arbejde.

Tiltrædelse d. 1. november 2019.

Arbejdstiden vil være op til otte timer ugentligt – hvordan de placeres, kan aftales, så det passer ift. dit studie.

For yderligere information om stillingen kan du kontakte laboratorieleder Charlotte Rasmussen T: 2778 2809, E: charlotte.rasmussen@geo.au.dk eller institutsekretariatsleder Thomas Lund Hansen, T: 9350 9009, E: thomaslhansen@geo.au.dk.

Ansøgning
I ansøgningen skal studienummeret tilføjes.

Formalia
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk/

Ansøgningsfrist:
31. oktober 2019

 

Institut for Geoscience søger studentermedhjælpere til at hjælpe til i sekretariatet og laboratorierne. Som studentermedhjælper i sekretariatet og laboratorierne får du forskelligartede opgaver i sekretariatet og ufaglært laboratoriearbejde i laboratorierne. Vi søger studentermedhjælpere, der er interesserede i hjælpe til med at løse opgaver inden for begge arbejdsområder. Opgaver I sekretariatet kan opgaverne fx være:Administrative opgaverPraktiske opgaver som oprydning, opdækning, kopiering, hjælp til arrangementer og lignende I laboratorierne kan opgaverne fx være:Prøveforberedelse af bjergarter, sedimenter eller jord. Det kan dreje sig om udsavning, formaling, sigtning eller prøvetagning fra kernerPraktiske opgaver som oprydning, flytning af udstyr og arkivering af prøver Ønskede kompetencer Vi søger studentermedhjælpere, der er:FleksibleServicemindedeKan arbejde selvstændigt og struktureretEffektive i opgaveløsning og proceshåndteringSystematiske og grundigeGode til at overholde aftaler og tidsfristerHar gode danske og engelske sprogkundskaber Vi tilbyder et fleksibelt, selvstændigt og studierelevant arbejde. Tiltrædelse d. 1. november 2019. Arbejdstiden vil være op til otte timer ugentligt hvordan de placeres, kan aftales, så det passer ift. dit studie. For yderligere information om stillingen kan du kontakte laboratorieleder Charlotte Rasmussen T: 2778 2809, E: charlotte.rasmussen@geo.au.dk eller institutsekretariatsleder Thomas Lund Hansen, T: 9350 9009, E: thomaslhansen@geo.au.dk. Ansøgning I ansøgningen skal studienummeret tilføjes. Formalia Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK Stat for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus University is an academically diverse and research-intensive university with a strong commitment to high-quality research and education and the development of society nationally and globally. The university offers an inspiring research and teaching environment to its 38,000 students (FTEs) and 8,000 employees, and has an annual revenues of EUR 885 million. Learn more at www.international.au.dk Ansøgningsfrist: 31. oktober 201911jobnete81bdeb0100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-21T00:00:000000https://au.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=4087f06b-4d2d-4ea6-97e2-9a417ddd1b840EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3595859Aarhus Universitet11Høegh-Guldbergs Gade 28000Aarhus CDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent814425JobNet5036147503614710028-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e81bdeb0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e81bdeb0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e81bdeb0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e81bdeb0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedhjælpere til sekretariat og laboratorier12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige362466970noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330100936Studentermedhjælper til Specialområde Autisme - fra studiemiljø til værdiskabelse i virkelighedenBasic Interesserer du dig for det socialpolitiske område, og har du lyst til et studiejob i en dynamisk organisation med fokus på udvikling? Så har vi måske en stilling til dig, 10 timer om ugen, fordelt over 2-3 dage, og med opstart hurtigst muligt.I Specialområde Autisme er vores kerneopgave at tilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til voksne med autisme. Vi er derfor også optaget af udvikling indenfor nye teknologier, som kan forbedre indsatsen overfor voksne borgere med autisme. Vi ønsker øget fokus på både drift, vedligehold og udvikling af bl.a. Shareplan og til det søger vi nu en kreativ og engageret studentermedhjælper.Shareplan er et fleksibelt it-system til socialområdet som anvendes af afdelingerne til bl.a. koordinering, støtte og kommunikation med borgerne. Specialområde Autisme er med til at udvikle systemet, så understøttelsen af vores indsatser løbende forbedres.Det kan vi tilbyde en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet et sekretariat, hvor vi anerkender forskellighed og samarbejder på tværs af faggrupper en kultur, der er båret nysgerrighed, viden, lyst og vilje en stilling, hvor der kan være mange bolde i spil i løbet af en arbejdsdag Dine arbejdsopgaver vil fx være Selvstændig vejledning af pædagogisk personale i it- -platformen Shareplan Formulere udviklingsplan for Shareplan Afprøve, beskrive og evt. vejlede i brugen af nye teknologier, som bruges til at understøttedet pædagogiske arbejde Opdatere materiale og intranetsider om udvalgte it- -værktøjer tildet pædagogiske og koordinerende arbejde Indkøb og opsætning af udstyr Diverse ad hoc opgaver Om dig Du er systematisk i din tilgang til arbejdet og lærenem på IT-fronten Du er fleksibel, selvstændig og har gode samarbejdsevner Du har lyst til at samarbejde med og undervise pædagogisk personale Du har lyst til at omgås mennesker med autisme Du har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner Du bliver en del af sekretariatet og får 30 imødekommende og topengagerede kolleger , som alle brænder for at være med til at gøre en forskel for mennesker med autisme. Du vil helt naturligt få et tæt samarbejde med vores udviklingskonsulent med fokus på borgerrelaterede velfærdsteknologi og IT løsninger.Specialområde Autisme er Region Midtjyllands specialiserede tilbud til voksne med autisme. Vi har 26 bo- og beskæftigelsestilbud, hvor vores kerneopgave er at tilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til voksne med autisme.Din arbejdsplads er i Hinnerup, hvor vi har vores sekretariat og konsulentafdeling - men du skal også være klar til at komme ud på afdelingerne i forbindelse med dine arbejdsopgaver, og i den forbindelse er det en fordel hvis du har kørekort.Du kan læse mere på www.sau.rm.dk Hvis du har lyst til at høre mere om hvem vi er og hvordan vi arbejder, er du meget velkommen til at kontakte udviklingskonsulent Mads Aarup på 21 19 18 33.Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og aftale om Ny løn.Ansøgningsfrist er den 20. oktober og vi afholder samtaler den 24. oktober (formiddag).Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Interesserer du dig for det socialpolitiske område, og har du lyst til et studiejob i en dynamisk organisation med fokus på udvikling? Så har vi måske en stilling til dig, 10 timer om ugen, fordelt over 2-3 dage, og med opstart hurtigst muligt.

I Specialområde Autisme er vores kerneopgave at tilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til voksne med autisme. Vi er derfor også optaget af udvikling indenfor nye teknologier, som kan forbedre indsatsen overfor voksne borgere med autisme.  Vi ønsker øget fokus på både drift, vedligehold og udvikling af bl.a. Shareplan og til det søger vi nu en kreativ og engageret studentermedhjælper.
Shareplan er et fleksibelt it-system til socialområdet som anvendes af afdelingerne til bl.a. koordinering, støtte og kommunikation med borgerne. Specialområde Autisme er med til at udvikle systemet, så understøttelsen af vores indsatser løbende forbedres.

Det kan vi tilbyde
  • en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet
  • et sekretariat, hvor vi anerkender forskellighed og samarbejder på tværs af faggrupper
  • en kultur, der er båret nysgerrighed, viden, lyst og vilje
  • en stilling, hvor der kan være mange bolde i spil i løbet af en arbejdsdag
Dine arbejdsopgaver vil fx være
  • Selvstændig vejledning af pædagogisk personale i it-­-platformen Shareplan
  • Formulere udviklingsplan for Shareplan
  • Afprøve, beskrive og evt. vejlede i brugen af  nye teknologier, som bruges til at understøtte
    det pædagogiske arbejde
  • Opdatere materiale og intranetsider om udvalgte it-­-værktøjer til
    det pædagogiske og koordinerende arbejde
  • Indkøb og opsætning af udstyr
  • Diverse ad hoc opgaver
Om dig
  • Du er systematisk i din tilgang til arbejdet og lærenem på IT-fronten
  • Du er fleksibel, selvstændig og har gode samarbejdsevner
  • Du har lyst til at samarbejde med og undervise pædagogisk personale
  • Du har lyst til at omgås mennesker med autisme
  • Du har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner
Du bliver en del af sekretariatet  og får 30 imødekommende og topengagerede kolleger , som alle brænder for at være med til at gøre en forskel for mennesker med autisme. Du vil helt naturligt få et tæt samarbejde med vores udviklingskonsulent med fokus på borgerrelaterede velfærdsteknologi og IT løsninger.

Specialområde Autisme er Region Midtjyllands specialiserede tilbud til voksne med autisme. Vi har 26 bo- og beskæftigelsestilbud, hvor vores kerneopgave er at tilbyde og videreudvikle de mest optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring til voksne med autisme.
Din arbejdsplads er i Hinnerup, hvor vi har vores sekretariat og konsulentafdeling - men du skal også være klar til at komme ud på afdelingerne i forbindelse med dine arbejdsopgaver, og i den forbindelse er det en fordel hvis du har kørekort.
Du kan læse mere på www.sau.rm.dk 

Hvis du har lyst til at høre mere om hvem vi er og hvordan vi arbejder, er du meget velkommen til at kontakte udviklingskonsulent Mads Aarup på 21 19 18 33.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst og aftale om Ny løn.
Ansøgningsfrist er den 20. oktober og vi afholder samtaler den 24. oktober (formiddag).








Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/2c7620af_logo.gifSAU TværgåendeHinnerup2019-10-04T14:01:12.6032019-10-22T00:00:00
330106047Studentermedhjælper til Aarhus BSS Kommunikation og eksterne relationer, Aarhus UniversitetRobot Brænder du for at bistå med afvikling af faglige og sociale arrangementer? Har du lyst til at skabe relationer og udvikle dine kompetencer? Så er jobbet som studentermedhjælper hos Aarhus BSS Kommunikation og eksterne relationer sikkert lige dig! Studentermedhjælper med flair for relationer, events og administration Som studentermedhjælper vil du blive en del af vores event-team, som pt. består af 2 koordinatorer og en gruppe dygtige studentermedhjælpere praktikanter. Vi vil i fællesskab sikre den professionelle og gode oplevelse, når Aarhus BSS byder velkommen til studerende og erhvervslivet ved seminarer, kurser, konferencer, temamøder, executive events osv. Du vil samarbejde med kolleger inden for bl.a. marketing, eksterne relationer og systemhåndtering samt eksterne samarbejdspartnere. Dine primære opgaver vil værePraktisk planlægning og koordinering af eventsKlargøring, pakning og kvalitetssikring af event-materialeTilstedeværelse ved events og afvikling af den praktiske del events kan ligge uden for almindelig kontortid.Arbejde i IT-systemer, bl.a. Microsoft Dynamics CRM. Faglige og personlige kvalifikationer Vi søger en studentermedhjælper, som blandt andetEr interesseret i at arbejde med eventsEr struktureret, grundig og ansvarsbevidstEr detaljeorienteret men samtidigt formår at skabe og holde overblik over de store linjerFølger opgaver helt til dørsHar og udviser udpræget initiativ og gåpåmodKan arbejde selvstændigt og i teamsEr servicemindet, kvalitetsbevidst og imødekommende med gode evner til at skabe relationerHar flair for IT og kan sætte sig ind i nye systemer Har gode dansk- og engelskkundskaber i både skrift og tale og kan kommunikere med forskellige målgrupper. Om Aarhus BSS Eksterne Relationer Aarhus BSS Kommunikation og Eksterne Relationer er en afdeling på Aarhus BSS Aarhus Universitet, som bygger bro mellem universitetet, studerende, alumner dimittender og erhvervslivet. I vores event-team skaber vi sammen med vores kolleger og samarbejdspartnere arrangementer for:De studerende på Aarhus BSS http: studerende.au.dk karriere bss karriereservice-for-studerende karriereevents Erhvervslivet http: bss.au.dk samarbejde arrangementer Vores arbejdsmiljø er professionelt og uhøjtideligt. Ansættelsesvilkår Ansættelse sker som timelønnet studentermedhjælper i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK. Du skal være studerende, eksempelvis på Aarhus BSS, for at kunne ansættes i stillingen. Du skal tale og skrive flydende dansk og engelsk. Du ansættes med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 14 timer. Ansættelsen er tidsbegrænset og ophører den dag, du ikke længere er studerende. Samtaler afholdes løbende. Tiltrædelse 1. november 2019 eller snarest derefter Arbejdssted Arbejdsstedet er Aarhus BSS Aarhus Universitet, Fuglsangs Allé 4, 8210 Aarhus V vi flytter til nye lokaler i Universitetsparken omkring nytår. Spørgsmål til stillingen Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos Solvejg Gyldenløv på tlf. 2811 0899 eller Mai Britt Feddersen på tlf. 8715 1527. Hvis du har behov for hjælp til at uploade din ansøgning (max 1 side CV og anbefalinger), bedes du kontakte HR-supporter Rikke H. Bundgaard på tlf. 8715 3551 eller rhb@au.dk. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk Ansøgningsfrist: 27. oktober 2019Brænder du for at bistå med afvikling af faglige og sociale arrangementer? Har du lyst til at skabe relationer og udvikle dine kompetencer? Så er jobbet som studentermedhjælper hos Aarhus BSS Kommunikation og eksterne relationer sikkert lige dig!

Studentermedhjælper med flair for relationer, events og administration
Som studentermedhjælper vil du blive en del af vores event-team, som pt. består af 2 koordinatorer og en gruppe dygtige studentermedhjælpere/praktikanter. Vi vil i fællesskab sikre den professionelle og gode oplevelse, når Aarhus BSS byder velkommen til studerende og erhvervslivet ved seminarer, kurser, konferencer, temamøder, executive events osv. Du vil samarbejde med kolleger inden for bl.a. marketing, eksterne relationer og systemhåndtering samt eksterne samarbejdspartnere.

Dine primære opgaver vil være
  • Praktisk planlægning og koordinering af events
  • Klargøring, pakning og kvalitetssikring af event-materiale
  • Tilstedeværelse ved events og afvikling af den praktiske del – events kan ligge uden for almindelig kontortid.
  • Arbejde i IT-systemer, bl.a. Microsoft Dynamics CRM.

Faglige og personlige kvalifikationer
Vi søger en studentermedhjælper, som blandt andet
  • Er interesseret i at arbejde med events
  • Er struktureret, grundig og ansvarsbevidst
  • Er detaljeorienteret men samtidigt formår at skabe og holde overblik over de store linjer
  • Følger opgaver helt til dørs
  • Har og udviser udpræget initiativ og gåpåmod
  • Kan arbejde selvstændigt og i teams
  • Er servicemindet, kvalitetsbevidst og imødekommende med gode evner til at skabe relationer
  • Har flair for IT og kan sætte sig ind i nye systemer
  • Har gode dansk- og engelskkundskaber i både skrift og tale og kan kommunikere med forskellige målgrupper.

Om Aarhus BSS Eksterne Relationer
Aarhus BSS Kommunikation og Eksterne Relationer er en afdeling på Aarhus BSS/Aarhus Universitet, som bygger bro mellem universitetet, studerende, alumner/dimittender og erhvervslivet.

I vores event-team skaber vi sammen med vores kolleger og samarbejdspartnere arrangementer for:
Vores arbejdsmiljø er professionelt og uhøjtideligt.

Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker som timelønnet studentermedhjælper i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK.

Du skal være studerende, eksempelvis på Aarhus BSS, for at kunne ansættes i stillingen. Du skal tale og skrive flydende dansk og engelsk.

Du ansættes med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 14 timer. Ansættelsen er tidsbegrænset og ophører den dag, du ikke længere er studerende.

Samtaler afholdes løbende. Tiltrædelse 1. november 2019 eller snarest derefter

Arbejdssted
Arbejdsstedet er Aarhus BSS/Aarhus Universitet, Fuglsangs Allé 4, 8210 Aarhus V – vi flytter til nye lokaler i Universitetsparken omkring nytår.

Spørgsmål til stillingen
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos Solvejg Gyldenløv på tlf. 2811 0899 eller Mai Britt Feddersen på tlf. 8715 1527.

Hvis du har behov for hjælp til at uploade din ansøgning (max 1 side + CV og anbefalinger), bedes du kontakte HR-supporter Rikke H. Bundgaard på tlf. 8715 3551 eller rhb@au.dk.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
27. oktober 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus V2019-10-11T00:00:002019-10-27T00:00:00
330105509Studentermedhjælpere til træningssupervisionRobot Institut for Folkesundhed på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger 2 studentermedhjælpere til træningssupervision pr. 1. november 2019 eller snarest muligt derefter. Stillingen er begrænset indtil studie-udløb. Institut for Folkesundhed Vi tilbyder et livligt internationalt forskningsmiljø, hvor engelsk er det foretrukne sprog i både laboratoriet, til møder og under seminarer. Instituttet beskæftiger cirka 450 medarbejdere, som dækker et bredt spektrum af Institut for Folkesundheds forskningsområder. Institut for Folkesundhed arbejder for at fremme folkesundheden. Vi forsker i de sundhedsudfordringer samfundet står over for for at fremme sundhed og for at forebygge, behandle og lindre sygdom. Vi underviser i metoder og indsatser, der er relevante for folkesundheden. Og vi samarbejder med og deler vores viden med borgere, beslutningstagere, erhvervsliv, praktikere og andre forskere kommunalt, regionalt, nationalt og internationalt. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper er dine primære opgaver supervision af træning for patienter med multipel sklerose og registrering af træningsdata. Du bidrager til et større forskningsprojekt, som netop undersøger effekterne af fysisk træning tidligt i sygdomsforløbet med multipel sklerose. I dit daglige arbejde har du et tæt samspil med kompetente kolleger, herunder særligt projektansvarlig, Morten Riemenschneider. Dine opgaver vil primært bestå af:Træningssupervision af patienter med multipel skleroseHerunder instruktion og vejledning i udførelse af den planlagte træningMotivation af patienterPlanlægning af træningsdage og -tiderRegistrering af træningsdataHerunder betjening af pulsmåler og aflæsning af pulsværdier i træningsintervallerNotering i Excel-dokument i filfolder på Aarhus Universitets server. Du refererer til projektansvarlig, Morten Riemenschneider, samt gruppeleder og Lektor, Ulrik Dalgas. Dine kompetencer Du har en baggrund inden for Idræt, medicin eller Fysioterapi. Det er en fordel, hvis du har erfaring med træning af patientgrupper. Du skal have mulighed for at kunne arbejde på Syddansk Universitet (Campusvej 39, Odense) og samtidig være fleksibel i dine arbejdstider, sådan at træningen kan tilrettelægges patienternes behov. Som person har du gode samarbejdsevner, er imødekommende og evner at bidrage til et godt arbejdsmiljø. Det forventes at du er struktureret og stabil i dit arbejde, for at sikre den kvalitet der skal til i forbindelse med afviklingen af et forskningsprojekt. Spørgsmål til stillingen Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte projektansvarlig, Morten Riemenschneider tlf.: 45 22855185. Stillingen vil være omtrent 4 timer uge, primært med eftermiddagsarbejde, og vil aflønnes på time-basis. Arbejdet foregår i træningsfaciliteterne tilknyttet uddannelse i Idræt og Sundhed på Syddansk Universitet, Odense. Vi forventer at afholde samtaler d. 25. oktober 2019. Ansættelsesgrundlag Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK i staten. Ansøgning Din ansøgning skal indeholde følgende:AnsøgningCurriculum VitaeAngivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)Referencer anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemetVi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere. Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk Ansøgningsfrist: 23. oktober 2019Institut for Folkesundhed på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger 2 studentermedhjælpere til træningssupervision pr. 1. november 2019 eller snarest muligt derefter. Stillingen er begrænset indtil studie-udløb.

Institut for Folkesundhed
Vi tilbyder et livligt internationalt forskningsmiljø, hvor engelsk er det foretrukne sprog i både laboratoriet, til møder og under seminarer. Instituttet beskæftiger cirka 450 medarbejdere, som dækker et bredt spektrum af Institut for Folkesundheds forskningsområder. Institut for Folkesundhed arbejder for at fremme folkesundheden. Vi forsker i de sundhedsudfordringer samfundet står over for – for at fremme sundhed og for at forebygge, behandle og lindre sygdom. Vi underviser i metoder og indsatser, der er relevante for folkesundheden. Og vi samarbejder med og deler vores viden med borgere, beslutningstagere, erhvervsliv, praktikere og andre forskere – kommunalt, regionalt, nationalt og internationalt.

Dine arbejdsopgaver
Som studentermedhjælper er dine primære opgaver supervision af træning for patienter med multipel sklerose og registrering af træningsdata. Du bidrager til et større forskningsprojekt, som netop undersøger effekterne af fysisk træning tidligt i sygdomsforløbet med multipel sklerose. I dit daglige arbejde har du et tæt samspil med kompetente kolleger, herunder særligt projektansvarlig, Morten Riemenschneider.

Dine opgaver vil primært bestå af:
  • Træningssupervision af patienter med multipel sklerose
  • Herunder instruktion og vejledning i udførelse af den planlagte træning
  • Motivation af patienter
  • Planlægning af træningsdage og -tider
  • Registrering af træningsdata
  • Herunder betjening af pulsmåler og aflæsning af pulsværdier i træningsintervaller
  • Notering i Excel-dokument i filfolder på Aarhus Universitets server.

Du refererer til projektansvarlig, Morten Riemenschneider, samt gruppeleder og Lektor, Ulrik Dalgas.

Dine kompetencer
Du har en baggrund inden for Idræt, medicin eller Fysioterapi. Det er en fordel, hvis du har erfaring med træning af patientgrupper.

Du skal have mulighed for at kunne arbejde på Syddansk Universitet (Campusvej 39, Odense) og samtidig være fleksibel i dine arbejdstider, sådan at træningen kan tilrettelægges patienternes behov.

Som person har du gode samarbejdsevner, er imødekommende og evner at bidrage til et godt arbejdsmiljø.

Det forventes at du er struktureret og stabil i dit arbejde, for at sikre den kvalitet der skal til i forbindelse med afviklingen af et forskningsprojekt.

Spørgsmål til stillingen
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte projektansvarlig, Morten Riemenschneider tlf.: +45 22855185.

Stillingen vil være omtrent 4 timer/uge, primært med eftermiddagsarbejde, og vil aflønnes på time-basis. Arbejdet foregår i træningsfaciliteterne tilknyttet uddannelse i Idræt og Sundhed på Syddansk Universitet, Odense.

Vi forventer at afholde samtaler d. 25. oktober 2019.

Ansættelsesgrundlag
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK i staten.

Ansøgning
Din ansøgning skal indeholde følgende:
  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet
Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.

Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
23. oktober 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus C2019-10-11T00:00:002019-10-23T00:00:00
330104927Studentermedhjælper til Bygningsservice på HealthRobot Bygningsservice på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger en studentermedhjælper med flair for registrering af tekniske anlæg pr. 15. november 2019 eller snarest muligt derefter. Bygningsservice Du bliver en del af en afdeling, der er i fuld gang med en større renovering og udvidelse af fakultetets bygninger og anlæg. Health råder over cirka 90.000 kvadratmeter fordelt på laboratorier, kontorer og studieområder. I Health Bygningsservice er vi cirka 20 medarbejdere, og vi værdsætter selvstændighed, drive og evnen til at få afsluttet opgaver. Du kan læse mere om fakultetet her. Dine arbejdsopgaver Aarhus Universitet har øget sit fokus på bæredygtighed og digitalisering. Det smitter af på bygningsdriften, og her kommer du ind i billedet. Vi er i en begyndende proces med at få digitaliseret drift og vedligehold af vores bygninger, og vi søger derfor en studentermedhjælper til at hjælpe os med dette. Du vil blive udstyret med PC og din primære opgave vil være at oprette PID-diagrammer på alle vores tekniske anlæg i vores D V system, DaluxFM. Dette skal hjælpe os med at få overblik over vores maskinpark. Derudover skal du hjælpe med at få sat system på vores forebyggende vedligeholdelsesopgaver og lave proces- og systembeskrivelser til det tekniske personale og eksterne samarbejdspartnere. Dine opgaver vil primært bestå af:Oprettelse af PID-diagrammerOpbygning af vedligeholdelsessystemOpbygning af proces- og systembeskrivelser Dine kompetencer Vi forestiller os at du er maskinmesterstuderende og har en vis grad af teknisk indsigt. Du vil komme til at registrere bl.a. ventilationsanlæg, vakuumanlæg, trykluftanlæg, ABA anlæg og meget andet. Derudover skal du selvfølgelig være hurtig på tasterne og ferm til at betjene en pc. Som person har du gode samarbejdsevner, er imødekommende og evner at bidrage til et godt arbejdsmiljø. Vi forventer du taler og skriver engelsk. Spørgsmål til stillingen Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftinspektør Christian Bredvig på tlf.: 45 2899 2125. Arbejdsstedet er Bygningsservice Health, hovedsageligt Høegh-Guldbergs Gade 10, 8000 Aarhus C. Du vil få udleveret pc og andet nødvendigt udstyr, så der er også mulighed for at arbejde hjemmefra. Du refererer til Driftsinspektør Christian Bredvig. Vi forventer at afholde samtaler i uge 44. Ansættelsesgrundlag Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT OAO-fællesoverenskomsten. Ansøgning Din ansøgning skal indeholde følgende:AnsøgningCurriculum VitaeAngivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)Referencer anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere. Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund. Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus Universitet Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk Ansøgningsfrist: 24. oktober 2019Bygningsservice på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger en studentermedhjælper med flair for registrering af tekniske anlæg pr. 15. november 2019 eller snarest muligt derefter.

Bygningsservice
Du bliver en del af en afdeling, der er i fuld gang med en større renovering og udvidelse af fakultetets bygninger og anlæg. Health råder over cirka 90.000 kvadratmeter fordelt på laboratorier, kontorer og studieområder.

I Health Bygningsservice er vi cirka 20 medarbejdere, og vi værdsætter selvstændighed, drive og evnen til at få afsluttet opgaver. Du kan læse mere om fakultetet her.

Dine arbejdsopgaver
Aarhus Universitet har øget sit fokus på bæredygtighed og digitalisering. Det smitter af på bygningsdriften, og her kommer du ind i billedet.

Vi er i en begyndende proces med at få digitaliseret drift og vedligehold af vores bygninger, og vi søger derfor en studentermedhjælper til at hjælpe os med dette. Du vil blive udstyret med PC og din primære opgave vil være at oprette PID-diagrammer på alle vores tekniske anlæg i vores D&V system, DaluxFM. Dette skal hjælpe os med at få overblik over vores maskinpark. Derudover skal du hjælpe med at få sat system på vores forebyggende vedligeholdelsesopgaver og lave proces- og systembeskrivelser til det tekniske personale og eksterne samarbejdspartnere.

Dine opgaver vil primært bestå af:
  • Oprettelse af PID-diagrammer
  • Opbygning af vedligeholdelsessystem
  • Opbygning af proces- og systembeskrivelser

Dine kompetencer
Vi forestiller os at du er maskinmesterstuderende og har en vis grad af teknisk indsigt. Du vil komme til at registrere bl.a. ventilationsanlæg, vakuumanlæg, trykluftanlæg, ABA anlæg og meget andet. Derudover skal du selvfølgelig være hurtig på tasterne og ferm til at betjene en pc.

Som person har du gode samarbejdsevner, er imødekommende og evner at bidrage til et godt arbejdsmiljø.

Vi forventer du taler og skriver engelsk.

Spørgsmål til stillingen
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftinspektør Christian Bredvig på tlf.: +45 2899 2125.

Arbejdsstedet er Bygningsservice Health, hovedsageligt Høegh-Guldbergs Gade 10, 8000 Aarhus C.
Du vil få udleveret pc og andet nødvendigt udstyr, så der er også mulighed for at arbejde hjemmefra.

Du refererer til Driftsinspektør Christian Bredvig.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 44.

Ansættelsesgrundlag
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT/OAO-fællesoverenskomsten.

Ansøgning
Din ansøgning skal indeholde følgende:
  • Ansøgning
  • Curriculum Vitae
  • Angivelse af uddannelse (kopi af relevante eksamensbeviser)
  • Referencer/anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemet

Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.

Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere (årsværk) med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
24. oktober 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus C2019-10-10T00:00:002019-10-24T00:00:00
330092847Kunstfaglig studentermedhjælperRobot Med tiltrædelse 1. november eller snarest derefter søger Viborg Kunsthal en dynamisk og alsidig studentermedarbejder. Stillingen er i gennemsnit på 7 timer om ugen fordelt efter behov og aftale. Viborg Kunsthal er en mindre arbejdsplads med et lille passioneret team, der arbejder tæt sammen. I perioder er det et intenst arbejdsmiljø med mange forskellige opgaver. Årligt vises omkring 8-10 udstillinger med danske og internationale kunstnere, ligesom der til kunsthallen er tilknyttet et velfungerende artist residency. I forbindelse med udstillingerne er der omvisninger og andre tiltag som foredrag, artists taks og musikaftner, som profilerer den enkelte udstilling. Der lægges vægt på, at formidlingen af samtidskunsten når bredt ud til alle aldersgrupper. Som studentermedhjælper på Viborg Kunsthal bliver du en del af det daglige arbejde med udstillinger, aktiviteter og events. Du kommer blandt andet, i samarbejde med kunsthallens ansatte, til at arbejde med følgende opgaver: Planlægning og gennemførelse af omvisninger, events og aktiviteter til mange forskellige målgrupper, bl.a. til børn og unge.Diverse kommunikations- og koordineringsopgaver i forbindelse med vores residency-programSkrive og redigere tekster til bl.a. nyhedsbrev, hjemmeside mm.Lave historier og tage billeder video til Facebook, Instagram og LinkedInLæse korrektur og omskrive forbedre tekster, som andre har skrevetDiverse ad hoc-opgaver KvalifikationerDu har gode samarbejdsevner og diplomatisk sansDu har interesse for samtidskunsten på den danske og internationale sceneDu er åben over for nye opgaver og udfordringer og ikke bange for at tage ansvar eller springe med begge ben ud i noget ukendt.Du er ambitiøs, struktureret og kan bevare overblikket over flere opgaver på én gang og er i stand til at føre alle opgaverne i mål til tiden.Har interesse for og erfaring med sociale medier og har øje for motiver til Instagram, videoer, visuelle udtryk og nye tendenser.Du har en skarp pen og skriver et fejlfrit dansk. For at komme i betragtning til stillingen skal du være aktivt studerende ved en lang eller mellemlang videregående uddannelse. Vi forestiller os at du er ÆK-, kunsthistorie- eller kommunikationsstuderende, men dette er ikke et krav. Passer ovenstående på dig, så glæder vi os til at modtage din ansøgning samt CV senest den 20. oktober 2019. Samtaler forventes afholdt 24. oktober 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte udstillingsleder Bodil Johanne Monrad på telefon 87873223 eller formidler Camilla Davidsen på telefon 87873220. Løn og ansættelsesforhold Løn i henhold til gældende overenskomst. Forud for evt. ansættelse skal der foreligge en børneattest straffeattest. 
Med tiltrædelse 1. november eller snarest derefter søger Viborg Kunsthal en dynamisk og alsidig studentermedarbejder. Stillingen er i gennemsnit på 7 timer om ugen fordelt efter behov og aftale.                       
 
Viborg Kunsthal er en mindre arbejdsplads med et lille passioneret team, der arbejder tæt sammen. I perioder er det et intenst arbejdsmiljø med mange forskellige opgaver. Årligt vises omkring 8-10 udstillinger med danske og internationale kunstnere, ligesom der til kunsthallen er tilknyttet et velfungerende artist residency. I forbindelse med udstillingerne er der omvisninger og andre tiltag som foredrag, artists taks og musikaftner, som profilerer den enkelte udstilling. Der lægges vægt på, at formidlingen af samtidskunsten når bredt ud til alle aldersgrupper.
 
 
Som studentermedhjælper på Viborg Kunsthal bliver du en del af det daglige arbejde med udstillinger, aktiviteter og events. Du kommer blandt andet, i samarbejde med kunsthallens ansatte, til at arbejde med følgende opgaver:
 
  • Planlægning og gennemførelse af omvisninger, events og aktiviteter til mange forskellige målgrupper, bl.a. til børn og unge.
  • Diverse kommunikations- og koordineringsopgaver i forbindelse med vores residency-program
  • Skrive og redigere tekster til bl.a. nyhedsbrev, hjemmeside mm.
  • Lave historier og tage billeder/ video til Facebook, Instagram og LinkedIn
  • Læse korrektur og omskrive/forbedre tekster, som andre har skrevet
  • Diverse ad hoc-opgaver
     
Kvalifikationer
  • Du har gode samarbejdsevner og diplomatisk sans
  • Du har interesse for samtidskunsten på den danske og internationale scene
  • Du er åben over for nye opgaver og udfordringer og ikke bange for at tage ansvar eller springe med begge ben ud i noget ukendt.
  • Du er ambitiøs, struktureret og kan bevare overblikket over flere opgaver på én gang og er i stand til at føre alle opgaverne i mål til tiden.
  • Har interesse for og erfaring med sociale medier og har øje for motiver til Instagram, videoer, visuelle udtryk og nye tendenser.
  • Du har en skarp pen og skriver et fejlfrit dansk.
     
For at komme i betragtning til stillingen skal du være aktivt studerende ved en lang eller mellemlang videregående uddannelse. Vi forestiller os at du er ÆK-, kunsthistorie- eller kommunikationsstuderende, men dette er ikke et krav.

Passer ovenstående på dig, så glæder vi os til at modtage din ansøgning samt CV senest den 20. oktober 2019.

Samtaler forventes afholdt 24. oktober 2019.
                                                                                 
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte udstillingsleder Bodil Johanne Monrad på telefon 87873223 eller formidler Camilla Davidsen på telefon 87873220.

Løn og ansættelsesforhold
Løn i henhold til gældende overenskomst.

Forud for evt. ansættelse skal der foreligge en børneattest / straffeattest.

 

Kultur & UdviklingViborg2019-09-19T00:00:002019-10-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Specialområde Autisme - fra studiemiljø til værdiskabelse i virkeligheden

SAU Tværgående

Hinnerup
Interesserer du dig for det socialpolitiske område, og har du lyst til et studiejob i en dynamisk organisation med fokus på udvikling? Så har vi måske en stilling til dig, 10 timer om ugen, fordelt over 2-3 dage, og med opstart hurtigst muligt.I Spe...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019

Studentermedhjælper til Aarhus BSS Kommunikation og eksterne relationer, Aarhus Universitet

Aarhus Universitet

Aarhus V
Brænder du for at bistå med afvikling af faglige og sociale arrangementer? Har du lyst til at skabe relationer og udvikle dine kompetencer? Så er jobbet som studentermedhjælper hos Aarhus BSS Kommunikation og eksterne relationer sikkert lige dig! St...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Studentermedhjælpere til træningssupervision

Aarhus Universitet

Aarhus C
Institut for Folkesundhed på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger 2 studentermedhjælpere til træningssupervision pr. 1. november 2019 eller snarest muligt derefter. Stillingen er begrænset indtil studie-udløb. Institut ...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019

Studentermedhjælper til Bygningsservice på Health

Aarhus Universitet

Aarhus C
Bygningsservice på Aarhus Universitets sundhedsvidenskabelige fakultet, Health, søger en studentermedhjælper med flair for registrering af tekniske anlæg pr. 15. november 2019 eller snarest muligt derefter. Bygningsservice Du bliver en del af en afd...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019

Kunstfaglig studentermedhjælper

Kultur & Udvikling

Viborg
Med tiltrædelse 1. november eller snarest derefter søger Viborg Kunsthal en dynamisk og alsidig studentermedarbejder. Stillingen er i gennemsnit på 7 timer om ugen fordelt efter behov og aftale. Viborg Kunsthal er en mindre arbejdsplads med et lille...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:20. oktober 2019