Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælpere til undervisergruppen i CAMES på Rigshospitalet

Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation Rigshospitalet (CAMES-RH) har brug for syv nye studentermedarbejdere pr. 15. august 2019. Vi søger derfor engagerede, sociale og aktive studerende til at indgå i vores undervisergruppe.

CAMES samler Region Hovedstadens forsknings-, udviklings- og undervisningsaktiviteter inden for medicinsk og kirurgisk simulation. Målet med alle CAMES aktiviteter er at øge kvaliteten og sikkerheden i patientbehandlingen. Den simulationsbaserede træning af lægestuderende på CAMES-RH er primært en forberedelse af studerende til deres klinik og omfatter en række kliniske færdigheder samt kommunikation.

Om jobbet

Arbejdsopgaverne for CAMES-RH studentermedarbejdere i undervisergruppen består primært i undervisning af andre lægestuderende (peer to peer) i udvalgte kliniske færdigheder såsom hjertelungeredning, anlæggelse af blærekateter og perifer veneadgang, objektiv undersøgelse, suturering, led undersøgelse, gynækologisk undersøgelse, genoplivning, praktisk intro til ultralyd m.m. Herudover assisterer CAMES studentermedarbejdere ved afholdelse af de stationsbaserede eksaminer (OSCE og MFTL), hjælper med at klargøre og vedligeholde udstyr og lokaler samt bistår de fastansatte i andet forefaldende arbejde efter behov.

Jobbet er meget selvstændigt og giver indflydelse pa° både kursusindhold og praktisk tilrettelæggelse. Du oplæres løbende og grundigt i de relevante procedurer og opgaver. Når du har opnået erfaring med opgaverne, kan du blive tilbudt en tovholderfunktion. Ligesom de øvrige ansatte i gruppen refererer du til teamkoordinator Therese Møller-Andersen.

De fleste af vore aktiviteter inden for peer to peer undervisning i kliniske færdigheder foregår i CAMES-RHs lokaler i Aldersrogade, men CAMES har til huse på forskellige matrikler, hvor undervisningen også kan foregå.

Om os

CAMES er organiseret som en del af Center for HR i Region Hovedstaden. Vi udbyder mange kurser, driver en vifte af udviklingsprojekter og en masse forskning inden for simulationsbaseret læring i sundhedsvæsenet. Vi er en tværfaglig arbejdsplads med læger, sygeplejersker, SOSU, fysioterapeuter, ingeniører, magistre, psykologer og HKere foruden vore studentermedarbejdere. Ud over undervisergruppen har vi også en gruppe studentermedarbejdere på CAMES-RH, som beskæftiger sig med avanceret teknisk simulation samt en gruppe ansat ved CAMES-Herlev, som assisterer ved full-scale simulation. CAMES bedriver udvikling og innovation og har derfor en ret omskiftelig hverdag med jævnlige ændringer, nye opgaver og kolleger samt mange samarbejdspartnere. Vi er ambitiøse på kvaliteten af det, som vi leverer hver især og sammen.

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater.

Om dig

Du er lægestuderende på bachelordelen og har bestået 2. semester. Du har vist interesse for undervisning og formidling, hvorfor undervisningserfaring er en stor fordel. Du har gode samarbejdsevner og stor fleksibilitet. Hvis du også har kreative evner eller har erfaringer med at være tovholder eller at have ansvar for praktiske opgaver, så hører vi også gerne om det i ansøgningen.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Du ansættes uden fast arbejdstid, som varierer over et semester. Arbejdstiden er fortrinsvis pa° hverdage i tidsrummet 08.00-20.00. Arbejdet fordeles mellem ca. 30 studentermedarbejdere i en vagtplan, som forventes dækket.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte teamkoordinator Therese Møller-Andersen på telefon 35 45 54 24 eller studentertalsmand Niels Frederich Holm på telefon 24 91 61 37.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 3. juni 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007639Phoenix-5962b9de12019-04-15T00:00:00Studentermedhjælpere til undervisergruppen i CAMES på RigshospitaletCopenhagen Academy for Medical Education and Simulation Rigshospitalet (CAMES-RH) har brug for syv nye studentermedarbejdere pr. 15. august 2019. Vi søger derfor engagerede, sociale og aktive studerende til at indgå i vores undervisergruppe.

CAMES samler Region Hovedstadens forsknings-, udviklings- og undervisningsaktiviteter inden for medicinsk og kirurgisk simulation. Målet med alle CAMES aktiviteter er at øge kvaliteten og sikkerheden i patientbehandlingen. Den simulationsbaserede træning af lægestuderende på CAMES-RH er primært en forberedelse af studerende til deres klinik og omfatter en række kliniske færdigheder samt kommunikation.

Om jobbet

Arbejdsopgaverne for CAMES-RH studentermedarbejdere i undervisergruppen består primært i undervisning af andre lægestuderende (peer to peer) i udvalgte kliniske færdigheder såsom hjertelungeredning, anlæggelse af blærekateter og perifer veneadgang, objektiv undersøgelse, suturering, led undersøgelse, gynækologisk undersøgelse, genoplivning, praktisk intro til ultralyd m.m. Herudover assisterer CAMES studentermedarbejdere ved afholdelse af de stationsbaserede eksaminer (OSCE og MFTL), hjælper med at klargøre og vedligeholde udstyr og lokaler samt bistår de fastansatte i andet forefaldende arbejde efter behov.

Jobbet er meget selvstændigt og giver indflydelse pa° både kursusindhold og praktisk tilrettelæggelse. Du oplæres løbende og grundigt i de relevante procedurer og opgaver. Når du har opnået erfaring med opgaverne, kan du blive tilbudt en tovholderfunktion. Ligesom de øvrige ansatte i gruppen refererer du til teamkoordinator Therese Møller-Andersen.

De fleste af vore aktiviteter inden for peer to peer undervisning i kliniske færdigheder foregår i CAMES-RHs lokaler i Aldersrogade, men CAMES har til huse på forskellige matrikler, hvor undervisningen også kan foregå.

Om os

CAMES er organiseret som en del af Center for HR i Region Hovedstaden. Vi udbyder mange kurser, driver en vifte af udviklingsprojekter og en masse forskning inden for simulationsbaseret læring i sundhedsvæsenet. Vi er en tværfaglig arbejdsplads med læger, sygeplejersker, SOSU, fysioterapeuter, ingeniører, magistre, psykologer og HKere foruden vore studentermedarbejdere. Ud over undervisergruppen har vi også en gruppe studentermedarbejdere på CAMES-RH, som beskæftiger sig med avanceret teknisk simulation samt en gruppe ansat ved CAMES-Herlev, som assisterer ved full-scale simulation. CAMES bedriver udvikling og innovation og har derfor en ret omskiftelig hverdag med jævnlige ændringer, nye opgaver og kolleger samt mange samarbejdspartnere. Vi er ambitiøse på kvaliteten af det, som vi leverer hver især og sammen.

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater.

Om dig

Du er lægestuderende på bachelordelen og har bestået 2. semester. Du har vist interesse for undervisning og formidling, hvorfor undervisningserfaring er en stor fordel. Du har gode samarbejdsevner og stor fleksibilitet. Hvis du også har kreative evner eller har erfaringer med at være tovholder eller at have ansvar for praktiske opgaver, så hører vi også gerne om det i ansøgningen.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Du ansættes uden fast arbejdstid, som varierer over et semester. Arbejdstiden er fortrinsvis pa° hverdage i tidsrummet 08.00-20.00. Arbejdet fordeles mellem ca. 30 studentermedarbejdere i en vagtplan, som forventes dækket.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte teamkoordinator Therese Møller-Andersen på telefon 35 45 54 24 eller studentertalsmand Niels Frederich Holm på telefon 24 91 61 37.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 3. juni 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


2019-06-04T01:07:29.787 Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation Rigshospitalet (CAMES-RH) har brug for syv nye studentermedarbejdere pr. 15. august 2019. Vi søger derfor engagerede, sociale og aktive studerende til at indgå i vores undervisergruppe. CAMES samler Region Hovedstadens forsknings-, udviklings- og undervisningsaktiviteter inden for medicinsk og kirurgisk simulation. Målet med alle CAMES aktiviteter er at øge kvaliteten og sikkerheden i patientbehandlingen. Den simulationsbaserede træning af lægestuderende på CAMES-RH er primært en forberedelse af studerende til deres klinik og omfatter en række kliniske færdigheder samt kommunikation. Om jobbet Arbejdsopgaverne for CAMES-RH studentermedarbejdere i undervisergruppen består primært i undervisning af andre lægestuderende (peer to peer) i udvalgte kliniske færdigheder såsom hjertelungeredning, anlæggelse af blærekateter og perifer veneadgang, objektiv undersøgelse, suturering, led undersøgelse, gynækologisk undersøgelse, genoplivning, praktisk intro til ultralyd m.m. Herudover assisterer CAMES studentermedarbejdere ved afholdelse af de stationsbaserede eksaminer (OSCE og MFTL), hjælper med at klargøre og vedligeholde udstyr og lokaler samt bistår de fastansatte i andet forefaldende arbejde efter behov. Jobbet er meget selvstændigt og giver indflydelse pa° både kursusindhold og praktisk tilrettelæggelse. Du oplæres løbende og grundigt i de relevante procedurer og opgaver. Når du har opnået erfaring med opgaverne, kan du blive tilbudt en tovholderfunktion. Ligesom de øvrige ansatte i gruppen refererer du til teamkoordinator Therese Møller-Andersen. De fleste af vore aktiviteter inden for peer to peer undervisning i kliniske færdigheder foregår i CAMES-RHs lokaler i Aldersrogade, men CAMES har til huse på forskellige matrikler, hvor undervisningen også kan foregå. Om os CAMES er organiseret som en del af Center for HR i Region Hovedstaden. Vi udbyder mange kurser, driver en vifte af udviklingsprojekter og en masse forskning inden for simulationsbaseret læring i sundhedsvæsenet. Vi er en tværfaglig arbejdsplads med læger, sygeplejersker, SOSU, fysioterapeuter, ingeniører, magistre, psykologer og HKere foruden vore studentermedarbejdere. Ud over undervisergruppen har vi også en gruppe studentermedarbejdere på CAMES-RH, som beskæftiger sig med avanceret teknisk simulation samt en gruppe ansat ved CAMES-Herlev, som assisterer ved full-scale simulation. CAMES bedriver udvikling og innovation og har derfor en ret omskiftelig hverdag med jævnlige ændringer, nye opgaver og kolleger samt mange samarbejdspartnere. Vi er ambitiøse på kvaliteten af det, som vi leverer hver især og sammen. Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø. I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer og giver plads til at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater. Om dig Du er lægestuderende på bachelordelen og har bestået 2. semester. Du har vist interesse for undervisning og formidling, hvorfor undervisningserfaring er en stor fordel. Du har gode samarbejdsevner og stor fleksibilitet. Hvis du også har kreative evner eller har erfaringer med at være tovholder eller at have ansvar for praktiske opgaver, så hører vi også gerne om det i ansøgningen. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst. Du ansættes uden fast arbejdstid, som varierer over et semester. Arbejdstiden er fortrinsvis pa° hverdage i tidsrummet 08.00-20.00. Arbejdet fordeles mellem ca. 30 studentermedarbejdere i en vagtplan, som forventes dækket. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte teamkoordinator Therese Møller-Andersen på telefon 35 45 54 24 eller studentertalsmand Niels Frederich Holm på telefon 24 91 61 37. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 3. juni 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.11jobnet5962b9de100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=217541&DepartmentId=11910&MediaId=4721&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3509029HR og Uddannelse11Kildegårdsvej 282900HellerupDKDanmark0
therese.moeller-andersen.01@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent745880JobNet4975690497569010015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5962b9dehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5962b9dehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5962b9de&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5962b9de&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgStudentermedhjælpere til undervisergruppen i CAMES på Rigshospitalet12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361482681Theresetherese.moeller-andersen.01@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330087766To analytisk skarpe studentermedhjælpere til evalueringsopgaverRobot Skarpe studerende med interesse for kvantitativ metode, analysearbejde og administrativt arbejde søges til Center for HR. Om dig Som vores nye studenterkolleger skal I hjælpe os med diverse opgaver inden for indsamling, behandling og afrapportering af kvantitative data. For den ene af jer bliver en hovedopgave at være udførende på den kvantitative evaluering af Region Hovedstadens ledelsesudviklingsprogram. Evalueringen skal danne baggrund for vores kontinuerlige forbedring af forløbene, så deltagere og i sidste ende deres medarbejdere og patienter borgere får mest muligt ud af dem. Evalueringen skal også sikre, at vi kan dokumentere programmets resultater. Du kan læse om regionens ledelsesudvikling på regionens hjemmeside. For den anden af jer vil fokus ligge dels på fremskrivningsanalyser for sundhedssektorens arbejdsmarked, hvor der blandt andet skal varetages mange tabeludtræk. Dit arbejde vil også omfatte indsamling af surveydata, datarensning m.m. på andre evalueringsstudier for uddannelsesområdet, blandt andet i forbindelse med effektmåling på et e-læringsmodul i smertebehandling. Du skal også regne med at gå til hånde i evalueringen af ledelsesudviklingsprogrammet. I kan begge afhængigt af kompetencer - også inddrages i andre typer af analyse- og udviklingsopgaver. Ansvar og arbejdsopgaver Arbejdsopgaverne vil for jer begge bl.a. kunne være: planlægning af mange sideløbende evalueringer, så timing i forhold til både deltagere og vores systematiske opfølgningsaktiviteter bliver optimal pilottest af spørgeskemaer indsamling af surveydata og rensning af data grafisk fremstilling af data skriftlig afrapportering og andre opgaver i relation til evaluering, fx litteraturstudier. Vi ser gerne, at du lever op til så meget af følgende, som muligt: har overblik og er god til konkret planlægning er selvstændig og ansvarsbevidst kan lide og er god til at arbejde med kvantitative analyser er studerende på en videregående uddannelse, fx sociologi, økonomi eller statskundskab - gerne med min. 1 år tilbage af studietid. Det er en fordel, hvis du kender til spørgeskemaprogrammet SurveyXact, men ikke noget krav. Vi tilbyder Med stillingerne følger der mulighed for at opnå praktisk erfaring med den teoretiske statistik og metode, du lærer om i din uddannelse. Du vil få indsigt i strategiske indsatser, ledelsesudvikling samt systematisk opfølgning på komplekse evalueringer i sundhedssektoren. Du vil blive en del af et team med gode kolleger i et dynamisk og uformelt miljø. Vi sørger for grundig oplæring indenfor de opgaveområder, som du skal varetage. Om Center for HR Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura, personalepolitik og arbejdsmiljø. I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer og giver plads til at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi vi tror på, det skaber faglig og personlig energi og bedre resultater. Yderligere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Henriette Holscher på telefon 20 55 93 84 eller mail: henriette.holscher@regionh.dk eller Jacob Brauner på telefon 21 46 35 81 eller mail: jacob.brauner.joergensen@regionh.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 15 timer pr. uge i gennemsnit. Vi er fleksible i forhold til dine eksamensperioder Ansættelse pr. 1. november 2019. Ansættelsessted er Center for HR, Kildesgårdsvej 28, 2900 Hellerup. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 23. september 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 25. og 27. september. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.Skarpe studerende med interesse for kvantitativ metode, analysearbejde og administrativt arbejde søges til Center for HR.

Om dig

Som vores nye studenterkolleger skal I hjælpe os med diverse opgaver inden for indsamling, behandling og afrapportering af kvantitative data.

For den ene af jer bliver en hovedopgave at være udførende på den kvantitative evaluering af Region Hovedstadens ledelsesudviklingsprogram. Evalueringen skal danne baggrund for vores kontinuerlige forbedring af forløbene, så deltagere og i sidste ende deres medarbejdere og patienter/borgere får mest muligt ud af dem. Evalueringen skal også sikre, at vi kan dokumentere programmets resultater. Du kan læse om regionens ledelsesudvikling på regionens hjemmeside.

For den anden af jer vil fokus ligge dels på fremskrivningsanalyser for sundhedssektorens arbejdsmarked, hvor der blandt andet skal varetages mange tabeludtræk. Dit arbejde vil også omfatte indsamling af surveydata, datarensning m.m. på andre evalueringsstudier for uddannelsesområdet, blandt andet i forbindelse med effektmåling på et e-læringsmodul i smertebehandling. Du skal også regne med at gå til hånde i evalueringen af ledelsesudviklingsprogrammet.

I kan begge – afhængigt af kompetencer - også inddrages i andre typer af analyse- og udviklingsopgaver.

Ansvar og arbejdsopgaver

Arbejdsopgaverne vil for jer begge bl.a. kunne være:

  • planlægning af mange sideløbende evalueringer, så timing i forhold til både deltagere og vores systematiske opfølgningsaktiviteter bliver optimal
  • pilottest af spørgeskemaer
  • indsamling af surveydata og rensning af data
  • grafisk fremstilling af data
  • skriftlig afrapportering og andre opgaver i relation til evaluering, fx litteraturstudier.
Vi ser gerne, at du lever op til så meget af følgende, som muligt:

  • har overblik og er god til konkret planlægning
  • er selvstændig og ansvarsbevidst
  • kan lide – og er god til – at arbejde med kvantitative analyser
  • er studerende på en videregående uddannelse, fx sociologi, økonomi eller statskundskab - gerne med min. 1 år tilbage af studietid.
Det er en fordel, hvis du kender til spørgeskemaprogrammet SurveyXact, men ikke noget krav.

Vi tilbyder

Med stillingerne følger der mulighed for at opnå praktisk erfaring med den teoretiske statistik og metode, du lærer om i din uddannelse. Du vil få indsigt i strategiske indsatser, ledelsesudvikling samt systematisk opfølgning på komplekse evalueringer i sundhedssektoren. Du vil blive en del af et team med gode kolleger i et dynamisk og uformelt miljø.

Vi sørger for grundig oplæring indenfor de opgaveområder, som du skal varetage.

Om Center for HR

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura, personalepolitik og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi vi tror på, det skaber faglig og personlig energi og bedre resultater.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Henriette Holscher på telefon 20 55 93 84 eller mail: henriette.holscher@regionh.dk eller Jacob Brauner på telefon 21 46 35 81 eller mail: jacob.brauner.joergensen@regionh.dk.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 15 timer pr. uge i gennemsnit.

Vi er fleksible i forhold til dine eksamensperioder

Ansættelse pr. 1. november 2019.

Ansættelsessted er Center for HR, Kildesgårdsvej 28, 2900 Hellerup.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 23. september 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 25. og 27. september.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.



HR og UddannelseHellerup2019-09-10T00:00:002019-09-23T00:00:00
330089052Studentermedhjælper til KommunikationsafdelingenRobot Om jobbet Der er få steder, hvor borgeren er tættere på det offentlige end i en kommune. Fra livets begyndelse, i årene i folkeskolen, i de mange år som skatteborger eller ved livets slutning, kan man ikke undgå at være i kontakt med kommunen. Hvis du vil i infight med dette, og hvis du vil have sociale medier, nye digitale platforme, intern kommunikation, mediekontakt og interessenthåndtering op under neglene, så har du lige nu mulighed for at blive studentermedhjælper i kommunikationsafdelingen i Rudersdal Kommune. Din profil Hvad forventer vi? At du er på den afsluttende del af din uddannelse. Retningen er ikke væsentlig, men vi forventer, at kommunikation indgår i dit studievalg. Det er absolut et plus, hvis du har arbejdet som studentermedhjælper i en organisation før. At du er ambitiøs og vil have noget fagligt ud af din ansættelse hos os. At du er selvstændig, grundig og udadvendt. At du har en god og flydende pen. At du interesserer dig for online medier og gerne også har erfaring med et eller flere nyere CMS er (gerne Drupal og eller Umbraco). Derfor skal du vælge os Du får et fagligt udfordrende og afvekslende job, hvor du får rig mulighed for at få hands on-erfaring med en bred vifte af kommunikationsopgaver. Vi er en afdeling, hvor vi lægger vægt på at løfte i fællesskab, og hvor der altid er tid til faglig sparring. Ansættelsesvilkår Du bliver ansat som studentermedhjælper i kommunikationsafdelingen i Rudersdal Kommune. Stillingen er på ca. 15 timer ugentligt. Vi forventer at du kan starte den 1. november 2019, gerne tidligere. Du bliver ansat efter overenskomsten mellem din faglige organisation og KL. Om os Vores kommunikationsafdeling arbejder blandt andet med kommunikationsrådgivning, intern og ekstern kommunikation, digitale og sociale medier, analyser, forandringsprocesser, issues management og meget mere. Kommunikationsafdelingen består af seks fagligt stærke profiler, og vi arbejder tæt sammen med forvaltningsområder, institutioner og afdelinger i kommunen. Vi har desuden et veletableret kommunikationsnetværk med de medarbejdere, som arbejder med kommunikation i de enkelte forvaltninger, institutioner og afdelinger. Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Samtaler: Vi holder samtaler i første del af oktober.Om jobbet

Der er få steder, hvor borgeren er tættere på ’det offentlige’ end i en kommune. Fra livets begyndelse, i årene i folkeskolen, i de mange år som skatteborger eller ved livets slutning, kan man ikke undgå at være i kontakt med kommunen.

Hvis du vil i infight med dette, og hvis du vil have sociale medier, nye digitale platforme, intern kommunikation, mediekontakt og interessenthåndtering op under neglene, så har du lige nu mulighed for at blive studentermedhjælper i kommunikationsafdelingen i Rudersdal Kommune.

Din profil

Hvad forventer vi?

  • At du er på den afsluttende del af din uddannelse. Retningen er ikke væsentlig, men vi forventer, at kommunikation indgår i dit studievalg.
  • Det er absolut et plus, hvis du har arbejdet som studentermedhjælper i en organisation før.
  • At du er ambitiøs og vil have noget fagligt ud af din ansættelse hos os.
  • At du er selvstændig, grundig og udadvendt.
  • At du har en god og flydende pen.
  • At du interesserer dig for online medier og gerne også har erfaring med et eller flere nyere CMS’er (gerne Drupal og/eller Umbraco).
Derfor skal du vælge os

Du får et fagligt udfordrende og afvekslende job, hvor du får rig mulighed for at få hands on-erfaring med en bred vifte af kommunikationsopgaver. Vi er en afdeling, hvor vi lægger vægt på at løfte i fællesskab, og hvor der altid er tid til faglig sparring.

Ansættelsesvilkår

Du bliver ansat som studentermedhjælper i kommunikationsafdelingen i Rudersdal Kommune. Stillingen er på ca. 15 timer ugentligt. Vi forventer at du kan starte den 1. november 2019, gerne tidligere. Du bliver ansat efter overenskomsten mellem din faglige organisation og KL.

Om os

Vores kommunikationsafdeling arbejder blandt andet med kommunikationsrådgivning, intern og ekstern kommunikation, digitale og sociale medier, analyser, forandringsprocesser, issues management og meget mere.

Kommunikationsafdelingen består af seks fagligt stærke profiler, og vi arbejder tæt sammen med forvaltningsområder, institutioner og afdelinger i kommunen. Vi har desuden et veletableret kommunikationsnetværk med de medarbejdere, som arbejder med kommunikation i de enkelte forvaltninger, institutioner og afdelinger.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Samtaler: Vi holder samtaler i første del af oktober.

Rudersdal KommuneHolte2019-09-12T00:00:002019-09-27T00:00:00
330089981Studentermedhjælpere til Natur, Park og Miljø, Rudersdal KommuneRobot Om jobbet Kunne du tænke dig at arbejde i en miljøafdeling i en kommune, så har vi jobbet, som kan være med til at styrke dit CV. Du vil få erfaring med myndigheds- og projektarbejde, få indsigt i en politisk styret organisation og det kommunale arbejde. Vi søger lige nu tre studentermedhjælpere. To til team vand, hvor vi dels står over for at skulle digitalisere vores vandløbskort og dels arbejder med at nedbringe antallet af rotter i kommunen. Endelig søger vi én til team virksomhed, jord og affald, hvor vi i øjeblikket i fuld gang med at udrulle en ny affaldsordning og har mange spændende opgaver på miljøområdet. Din profil Vi søger kollegaer, der er dygtige til Excel og databehandling, og som gerne må have gode IT-kompetencer. Det er en fordel, hvis du interesserer dig for miljøområdet eller har en generel interesse for den offentlige danske forvaltning. I stillingen som studentermedhjælper på vandløbsområdet er det endvidere en forudsætning, at du er god til GIS. Du skal være ca. 2 år inde i din uddannelse. Du er engageret og frisk på at blive kastet ud i nye ting. Du arbejder selvstændigt, tager ansvar for dine opgaver og vil gerne lære nyt. Derfor skal du vælge os Hos os får du mulighed for at snuse til en bred vifte af kommunale opgaver, herunder lave lettere sagsbehandling inden for miljøområdet, især olietanke og rotter. Vi lægger vægt på samarbejde på tværs af fagligheder. Vi kan lide at møde borgere og virksomheder på nye måder, og vi vil gerne finde nye veje sammen. Der er mange opgaver, der skal løses. Et højt tempo, godt arbejdsklima og masser af humor. Ansættelsesvilkår Du ansættes efter gældende HK overenskomst for studentermedhjælpere. Du ansættes på 15-20 timer om ugen med mulighed for fleksible arbejdsforhold. Vi er fleksible i forhold til eksamen og andre spidsbelastningsperioder i forhold til dit studie, men vi forventer, at du forstår at være en del af et team, der sammen løser en opgave. Ansættelse snarest muligt. Om os Vi tilbyder et spændende og udfordrende job på Rådhuset i Holte - med S-tog lige til døren og udsigt til skoven. Du bliver en del af Natur, Park og Miljø med omkring 35 aktive, hjælpsomme og engagerede kolleger. Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Angiv venligst i din ansøgning, om der er ét eller flere af de angivne arbejdsområder, som du foretrækker at arbejde med. Samtaler: Vi forventer at afholde samtaler i uge 41.Om jobbet

Kunne du tænke dig at arbejde i en miljøafdeling i en kommune, så har vi jobbet, som kan være med til at styrke dit CV. Du vil få erfaring med myndigheds- og projektarbejde, få indsigt i en politisk styret organisation og det kommunale arbejde. Vi søger lige nu tre studentermedhjælpere. To til team vand, hvor vi dels står over for at skulle digitalisere vores vandløbskort – og dels arbejder med at nedbringe antallet af rotter i kommunen. Endelig søger vi én til team virksomhed, jord og affald, hvor vi i øjeblikket i fuld gang med at udrulle en ny affaldsordning og har mange spændende opgaver på miljøområdet.

Din profil

Vi søger kollegaer, der er dygtige til Excel og databehandling, og som gerne må have gode IT-kompetencer. Det er en fordel, hvis du interesserer dig for miljøområdet eller har en generel interesse for den offentlige danske forvaltning. I stillingen som studentermedhjælper på vandløbsområdet er det endvidere en forudsætning, at du er god til GIS.

Du skal være ca. 2 år inde i din uddannelse. Du er engageret og frisk på at blive kastet ud i nye ting. Du arbejder selvstændigt, tager ansvar for dine opgaver og vil gerne lære nyt.

Derfor skal du vælge os

Hos os får du mulighed for at snuse til en bred vifte af kommunale opgaver, herunder lave lettere sagsbehandling inden for miljøområdet, især olietanke og rotter.

Vi lægger vægt på samarbejde på tværs af fagligheder. Vi kan lide at møde borgere og virksomheder på nye måder, og vi vil gerne finde nye veje sammen.

Der er mange opgaver, der skal løses. Et højt tempo, godt arbejdsklima og masser af humor.

Ansættelsesvilkår

Du ansættes efter gældende HK overenskomst for studentermedhjælpere. Du ansættes på 15-20 timer om ugen med mulighed for fleksible arbejdsforhold. Vi er fleksible i forhold til eksamen og andre spidsbelastningsperioder i forhold til dit studie, men vi forventer, at du forstår at være en del af et team, der sammen løser en opgave.

Ansættelse snarest muligt.

Om os

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job på Rådhuset i Holte - med S-tog lige til døren og udsigt til skoven. Du bliver en del af Natur, Park og Miljø med omkring 35 aktive, hjælpsomme og engagerede kolleger. Du kan læse mere om Rudersdal Kommune på www.rudersdal.dk

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor. Angiv venligst i din ansøgning, om der er ét eller flere af de angivne arbejdsområder, som du foretrækker at arbejde med.

Samtaler: Vi forventer at afholde samtaler i uge 41.

Rudersdal KommuneHolte2019-09-13T00:00:002019-10-02T00:00:00
330079578Studentermedhjælper søges til firma i Allerød / Student helper needed for company in AllerødBasic English version below Studentermedhjælper søges til spændende laboratorieopgaver i familievirksomhed to dage om ugen Johs. Tandrup A S er en lille virksomhed i Allerød som producerer vandfilterprodukter bl.a. for at beskytte immunsvækkede patienter på hospitaler mod patogene bakterier i vandet. T-Safe® er et af virksomhedens undermærker, hvis største formål er at levere sikkert vand, renset for Legionella og andre vandbårne bakterier. T-Safe® leverer sterilt vand ved hjælp af filterbrusere og vandhanefiltre som installeres direkte ved tappestedet (point-of-use). For at sikre, at vores filterprodukter lever op til vores høje kvalitetskrav, bliver der kontinuerligt testet og optimeret på vores produkter. Derfor leder vi efter nogle ekstra hænder fra en dygtig og detalje-orienteret studerende. Opgaver:Tests med bakterier (ikke med kultivering, det er en ret nem og kort metode)Tests på et testkar med vand og filter installeret på forskellige temperaturer og trykTests på et testkar med vand og kemikalier, der hvor et filterprodukt er installeret, samt blanding og måling af kemikalier i vandetEventuelt tests med plast og kemikalierDu har følgende erfaringer:har arbejdet i et laboratorie (på et universitet eller i et firma) i mindst et årerfaring med håndtering at kemikalier (klor, alkoholer, syrer primært rengøringsmidler og desinfektionsmidler)Det vil være en fordel hvis du:har arbejdet med vandfilterprodukter førhar arbejdet med bakterierhar erfaring med at skrive test protokoller, udføre tests og skrive testrapporterVi forventer at du:har fuld af gå-på-mod og motiveret til at skabe gode resultaterhar lyst til at arbejde med filterprodukterkan arbejde selvstændigt og tage ansvarhar et godt humør og er ærligVi tilbyder mulighed:for deltagelse i en ny og innovativ gruppe som opererer på store markeder i Europafor fælles morgenkaffe, frokostordning og eftermiddagskaffe og kagefor sociale arrangementer 2-3 gange årligtJobstart er så snart som muligt. Jobbet er tidsbegrænset til en varighed af ca. et halvt år, dog med mulighed for forlængelse. Jobbet vil være ca. to dage om ugen, som kan vælges fleksibelt så det kan koordineres med studier og eksamen. Det er dog tit nødvendigt at arbejde to sammenhængende dage, da der er tests som skal forberedes den ene dag og udføres den næste dag. Du vil formelt referere til Head of R D Henrik M. Jensen, daglig ledelse vil være af Filtration Projekt Manager Joachim Otto Habel. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke. Vi glæder os til at høre fra dig. Deadline til ansøgning er 30.09.19 - men vi kalder løbende ind til samtaler.Send din ansøgning via knappen Send ansøgning Læs mere om os på www.t-safe.com Send ansøgning her.Student helper needed for exciting laboratory tasks two days per week in a family business Johs. Tandrup A S is a small company located in Allerød producing water filtration products to protect immunocompromised patients in hospitals against waterborne pathogen bacteria. T-Safe® is one of the company s brands that has the main focus to deliver safe water, free from Legionella and other waterborne bacteria. T-Safe® delivers sterile water through filter showers and tap filters, which are directly installed at the tap outlet (point-of-use). To ensure that our filter products correspond to our high quality standard, continuous testing and optimization of our products is required. Therefore we are looking for extra hands of a smart and detail-oriented student. Tasks:Tests with bacteria (easy and short methods without the need of cultivation)Tests on a test rig with water and filter installed at different temperatures and pressureTests on a test rig with water and chemicals with a filter product installed, including mixing and measuring of chemicals in waterPotentially tests with plast and chemicals.You bring the following experiences:You have worked in a laboratory (in a university or a company) for at least one yearYou have experience with handling chemicals (chlorine, alcohol, acids primary cleaning agents and disinfection agents).It will be an advantage if you:Have worked with water filtration products beforeHave worked with bacteriaHave experience with writing test protocols, conducting test and writing reports.We expect that you:are thriving and motivated to create god resultsare interested in working with filter productscan work independently and take responsibilityhave good humor and are honestWe offerPossibility for joining a new and innovative group operating in big markets in EuropeGroup breakfast, lunch and afternoon coffee and cakeSocial arrangements 2-3 times a year.Job start is planned as soon as possible. The position is time-limited to ca. half a year but with possibility to elongate. The position would be approximately two days a week, which can be chosen in a flexible manner, thus coordination with studies and exams is easy. It is sometimes necessary to work in two days in a row, because some tests require preparation one day and conductance the next day. You will formally refer to Head of R D Henrik M. Jensen, where the daily leadership will be Filtration project manager Joachim Otto Habel. You will get an attractive salary package. We are looking forward to hear from you. Application deadline is 30th of September but there are on-going interviews. Send your application through the button Send ansøgning Read more about us on www.t-safe.com Apply for the position here. Se mere på vores ansøgersite: https: t-safe.brandero.com
English version below

Studentermedhjælper søges til spændende laboratorieopgaver i familievirksomhed to dage om ugen

Johs. Tandrup A/S er en lille virksomhed i Allerød som producerer vandfilterprodukter bl.a. for at beskytte immunsvækkede patienter på hospitaler mod patogene bakterier i vandet. T-Safe® er et af virksomhedens undermærker, hvis største formål er at levere sikkert vand, renset for Legionella og andre vandbårne bakterier. T-Safe® leverer sterilt vand ved hjælp af filterbrusere og vandhanefiltre som installeres direkte ved tappestedet (point-of-use).

For at sikre, at vores filterprodukter lever op til vores høje kvalitetskrav, bliver der kontinuerligt testet og optimeret på vores produkter. Derfor leder vi efter nogle ekstra hænder fra en dygtig og detalje-orienteret studerende.

Opgaver:
  • Tests med bakterier (ikke med kultivering, det er en ret nem og kort metode)
  • Tests på et testkar med vand og filter installeret på forskellige temperaturer og tryk
  • Tests på et testkar med vand og kemikalier, der hvor et filterprodukt er installeret, samt blanding og måling af kemikalier i vandet
  • Eventuelt tests med plast og kemikalier
Du har følgende erfaringer:
  • har arbejdet i et laboratorie (på et universitet eller i et firma) i mindst et år
  • erfaring med håndtering at kemikalier (klor, alkoholer, syrer – primært rengøringsmidler og desinfektionsmidler)
Det vil være en fordel hvis du:
  • har arbejdet med vandfilterprodukter før
  • har arbejdet med bakterier
  • har erfaring med at skrive test protokoller, udføre tests og skrive testrapporter
Vi forventer at du:
  • har fuld af gå-på-mod og motiveret til at skabe gode resultater
  • har lyst til at arbejde med filterprodukter
  • kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • har et godt humør og er ærlig
Vi tilbyder mulighed:
  • for deltagelse i en ny og innovativ gruppe som opererer på store markeder i Europa
  • for fælles morgenkaffe, frokostordning og eftermiddagskaffe og kage
  • for sociale arrangementer 2-3 gange årligt
Jobstart er så snart som muligt. Jobbet er tidsbegrænset til en varighed af ca. et halvt år, dog med mulighed for forlængelse. Jobbet vil være ca. to dage om ugen, som kan vælges fleksibelt så det kan koordineres med studier og eksamen. Det er dog tit nødvendigt at arbejde to sammenhængende dage, da der er tests som skal forberedes den ene dag og udføres den næste dag.

Du vil formelt referere til Head of R&D Henrik M. Jensen, daglig ledelse vil være af Filtration Projekt Manager Joachim Otto Habel.

Vi tilbyder en attraktiv lønpakke.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Deadline til ansøgning er 30.09.19 - men vi kalder løbende ind til samtaler.
Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning"

Læs mere om os på www.t-safe.com


Student helper needed for exciting laboratory tasks two days per week in a family business

Johs. Tandrup A/S is a small company located in Allerød producing water filtration products to protect immunocompromised patients in hospitals against waterborne pathogen bacteria. T-Safe® is one of the company’s brands that has the main focus to deliver safe water, free from Legionella and other waterborne bacteria. T-Safe® delivers sterile water through filter showers and tap filters, which are directly installed at the tap outlet (point-of-use).

To ensure that our filter products correspond to our high quality standard, continuous testing and optimization of our products is required. Therefore we are looking for extra hands of a smart and detail-oriented student.

Tasks:
  • Tests with bacteria (easy and short methods without the need of cultivation)
  • Tests on a test rig with water and filter installed at different temperatures and pressure
  • Tests on a test rig with water and chemicals with a filter product installed, including mixing and measuring of chemicals in water
  • Potentially tests with plast and chemicals.
You bring the following experiences:
  • You have worked in a laboratory (in a university or a company) for at least one year
  • You have experience with handling chemicals (chlorine, alcohol, acids – primary cleaning agents and disinfection agents).
It will be an advantage if you:
  • Have worked with water filtration products before
  • Have worked with bacteria
  • Have experience with writing test protocols, conducting test and writing reports.
We expect that you:
  • are thriving and motivated to create god results
  • are interested in working with filter products
  • can work independently and take responsibility
  • have good humor and are honest
We offer
  • Possibility for joining a new and innovative group operating in big markets in Europe
  • Group breakfast, lunch and afternoon coffee and cake
  • Social arrangements 2-3 times a year.
Job start is planned as soon as possible. The position is time-limited to ca. half a year but with possibility to elongate. The position would be approximately two days a week, which can be chosen in a flexible manner, thus coordination with studies and exams is easy. It is sometimes necessary to work in two days in a row, because some tests require preparation one day and conductance the next day.

You will formally refer to Head of R&D Henrik M. Jensen, where the daily leadership will be Filtration project manager Joachim Otto Habel.

You will get an attractive salary package.

We are looking forward to hear from you.

Application deadline is 30th of September but there are on-going interviews.
Send your application through the button "Send ansøgning"

Read more about us on www.t-safe.com



Se mere på vores ansøgersite: https://t-safe.brandero.com

ORS/Small/a0872afe_logo.pngJohs. Tandrup A/SAllerød2019-08-28T12:04:24.4702019-10-01T00:00:00
330082522Studentermedhjælper med interesse for miljø, affald og formidlingBasic GENOPSLAGStudentermedhjælper med interesse for miljø, affald og formidling Er du interesseret i genanvendelse, miljø, affald og produktion af klimavenlig energi, og har du flair for formidling og kundekontakt? Så er det måske netop dig, vi leder efter. Vi søger en studerende, der brænder for at være med til at kommunikere genanvendelse og bæredygtig energi til en bred vifte af kunder og gæster på vores kraftvarmeværk, Energitårnet, i Roskilde. Her vil du blive én ud af tre rundvisere. Vi får mange besøg af folkeskoler, gymnasier, foreninger, virksomheder og udenlandske delegationer, som alle typisk får 1½ times gennemgang af ARGO rolle indenfor affald samt en rundvisning i Energitårnet. Her energioptimeres affald til produktion af elektricitet og fjernvarme og din rolle vil være at agere formidler og rundviser af den proces, der foregår på et moderne kraftvarmeværk. Udover din rolle som rundviser, vil du få plads i vores reception, hvor du hjælper med telefonen, mails og mange forskelligartede kontoropgaver. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores andre ansatte, hvor du kan hjælpe til med diverse opgaver, som passer til dig og din uddannelse. Du skal gerne have kørekort, da dele af jobbet kan indebære ture til vores genbrugspladser og miljøcenter. Vi tilbyder digen spændende arbejdsplads med fokus på bæredygtighed og miljøgrundig oplæring af vores teknikere samt nuværende rundvisereen plads i et team af tre rundvisere, hvoraf den ene også er studerendemulighed for selv at være med til at udvikle rundvisningernemulighed for opgaver, der passer netop dig og din uddannelsegode kollegaer på en arbejdsplads med højt til loftetgode personaleforhold med b.la. kantineDu ersmilende og har et godt humørudadvendt og servicemindedfleksibel og ansvarsbevidstgerne i besiddelse af kørekort (B)i stand til at kommunikere på engelskDin arbejdstid vil være fleksibel på 10-15 timer ugentligt, hvor vi naturligvis tager hensyn til dine studier. Som udgangspunkt har du 2 faste dage om ugen (mandag og torsdag) og hertil et par rundvisninger om måneden uden for normal åbningstid. Arbejdsstedet er administrationen på Håndværkervej 70, 4000 Roskilde.Tiltrædelse hurtigst muligt. Timeløn efter gældende overenskomst. Er du interesseret i at være en del af vores team indenfor miljø, affald, bæredygtig energi og formidling, så trykker du på Send ansøgning nederst i denne annonce. Ansøgningsfristen er senest 22 9-2019 og samtaler vil blive afholdt løbende.Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationskoordinator Helle Hedegaard på tlf.: 46 34 75 00 eller mail: hhe@argo.dk Om ARGO ARGO er et affalds- og energiselskab, der behandler affald for borgere og virksomheder i ni sjællandske kommuner. Der arbejdes efterprioriteringen: Genbrug før genanvendelse før energiudnyttelse før deponering. Mest muligt affald skal genbruges og genanvendes og energiudnyttelsen skal ske miljømæssigt forsvarligt og med størst muligt udbytte i form af el og fjernvarme. ARGO har 160 medarbejdere fordelt på forretningsområderne, genbrugspladser (genanvendelse), genbrugsbutikker, kraftvarmeværk, deponi administration. Se mere på vores ansøgersite: https: argo.brandero.comGENOPSLAG
Studentermedhjælper med interesse for miljø, affald og formidling

Er du interesseret i genanvendelse, miljø, affald og produktion af klimavenlig energi, og har du flair for formidling og kundekontakt? Så er det måske netop dig, vi leder efter.

Vi søger en studerende, der brænder for at være med til at kommunikere genanvendelse og bæredygtig energi til en bred vifte af kunder og gæster på vores kraftvarmeværk, Energitårnet, i Roskilde. Her vil du blive én ud af tre rundvisere.

Vi får mange besøg af folkeskoler, gymnasier, foreninger, virksomheder og udenlandske delegationer, som alle typisk får 1½ times gennemgang af ARGO’ rolle indenfor affald samt en rundvisning i Energitårnet.

Her energioptimeres affald til produktion af elektricitet og fjernvarme og din rolle vil være at agere formidler og rundviser af den proces, der foregår på et moderne kraftvarmeværk.

Udover din rolle som rundviser, vil du få plads i vores reception, hvor du hjælper med telefonen, mails og mange forskelligartede kontoropgaver. Du vil komme til at arbejde tæt sammen med vores andre ansatte, hvor du kan hjælpe til med diverse opgaver, som passer til dig og din uddannelse. Du skal gerne have kørekort, da dele af jobbet kan indebære ture til vores genbrugspladser og miljøcenter.

Vi tilbyder dig
  • en spændende arbejdsplads med fokus på bæredygtighed og miljø
  • grundig oplæring af vores teknikere samt nuværende rundvisere
  • en plads i et team af tre rundvisere, hvoraf den ene også er studerende
  • mulighed for selv at være med til at udvikle rundvisningerne
  • mulighed for opgaver, der passer netop dig og din uddannelse
  • gode kollegaer på en arbejdsplads med højt til loftet
  • gode personaleforhold med b.la. kantine
Du er
  • smilende og har et godt humør
  • udadvendt og serviceminded
  • fleksibel og ansvarsbevidst
  • gerne i besiddelse af kørekort (B)
  • i stand til at kommunikere på engelsk
Din arbejdstid vil være fleksibel på 10-15 timer ugentligt, hvor vi naturligvis tager hensyn til dine studier. Som udgangspunkt har du 2 faste dage om ugen (mandag og torsdag) og hertil et par rundvisninger om måneden uden for normal åbningstid.

Arbejdsstedet er administrationen på Håndværkervej 70, 4000 Roskilde.
Tiltrædelse hurtigst muligt. Timeløn efter gældende overenskomst.

Er du interesseret i at være en del af vores team indenfor miljø, affald, bæredygtig energi og formidling, så trykker du på "Send ansøgning" nederst i denne annonce.

Ansøgningsfristen er senest 22/9-2019 og samtaler vil blive afholdt løbende.
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationskoordinator Helle Hedegaard på tlf.: 46 34 75 00 eller mail: hhe@argo.dk

Om ARGO
ARGO er et affalds- og energiselskab, der behandler affald for borgere og virksomheder i ni sjællandske kommuner. Der arbejdes efterprioriteringen: Genbrug før genanvendelse før energiudnyttelse før deponering. Mest muligt affald skal genbruges og genanvendes og energiudnyttelsen skal ske miljømæssigt forsvarligt og med størst muligt udbytte i form af el og fjernvarme. ARGO har 160 medarbejdere fordelt på forretningsområderne, genbrugspladser (genanvendelse), genbrugsbutikker, kraftvarmeværk, deponi & administration.


Se mere på vores ansøgersite: https://argo.brandero.com

ORS/Small/e845c610_logo.pngArgo I/SRoskilde2019-09-02T17:00:58.9572019-09-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

To analytisk skarpe studentermedhjælpere til evalueringsopgaver

HR og Uddannelse

Hellerup
Skarpe studerende med interesse for kvantitativ metode, analysearbejde og administrativt arbejde søges til Center for HR. Om dig Som vores nye studenterkolleger skal I hjælpe os med diverse opgaver inden for indsamling, behandling og afrapportering ...
Indrykket:10. september 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Studentermedhjælper til Kommunikationsafdelingen

Rudersdal Kommune

Holte
Om jobbet Der er få steder, hvor borgeren er tættere på det offentlige end i en kommune. Fra livets begyndelse, i årene i folkeskolen, i de mange år som skatteborger eller ved livets slutning, kan man ikke undgå at være i kontakt med kommunen. Hvis ...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

Studentermedhjælpere til Natur, Park og Miljø, Rudersdal Kommune

Rudersdal Kommune

Holte
Om jobbet Kunne du tænke dig at arbejde i en miljøafdeling i en kommune, så har vi jobbet, som kan være med til at styrke dit CV. Du vil få erfaring med myndigheds- og projektarbejde, få indsigt i en politisk styret organisation og det kommunale arb...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Studentermedhjælper søges til firma i Allerød / Student helper needed for company in Allerød

Johs. Tandrup A/S

Allerød
English version below Studentermedhjælper søges til spændende laboratorieopgaver i familievirksomhed to dage om ugen Johs. Tandrup A S er en lille virksomhed i Allerød som producerer vandfilterprodukter bl.a. for at beskytte immunsvækkede patienter ...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Studentermedhjælper med interesse for miljø, affald og formidling

Argo I/S

Roskilde
GENOPSLAGStudentermedhjælper med interesse for miljø, affald og formidling Er du interesseret i genanvendelse, miljø, affald og produktion af klimavenlig energi, og har du flair for formidling og kundekontakt? Så er det måske netop dig, vi leder eft...
Indrykket:2. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019