Studentermedhjælpere til undervisergruppen i CAMES på Rigshospitalet

Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation Rigshospitalet (CAMES-RH) har brug for syv nye studentermedarbejdere pr. 15. august 2019. Vi søger derfor engagerede, sociale og aktive studerende til at indgå i vores undervisergruppe.

CAMES samler Region Hovedstadens forsknings-, udviklings- og undervisningsaktiviteter inden for medicinsk og kirurgisk simulation. Målet med alle CAMES aktiviteter er at øge kvaliteten og sikkerheden i patientbehandlingen. Den simulationsbaserede træning af lægestuderende på CAMES-RH er primært en forberedelse af studerende til deres klinik og omfatter en række kliniske færdigheder samt kommunikation.

Om jobbet

Arbejdsopgaverne for CAMES-RH studentermedarbejdere i undervisergruppen består primært i undervisning af andre lægestuderende (peer to peer) i udvalgte kliniske færdigheder såsom hjertelungeredning, anlæggelse af blærekateter og perifer veneadgang, objektiv undersøgelse, suturering, led undersøgelse, gynækologisk undersøgelse, genoplivning, praktisk intro til ultralyd m.m. Herudover assisterer CAMES studentermedarbejdere ved afholdelse af de stationsbaserede eksaminer (OSCE og MFTL), hjælper med at klargøre og vedligeholde udstyr og lokaler samt bistår de fastansatte i andet forefaldende arbejde efter behov.

Jobbet er meget selvstændigt og giver indflydelse pa° både kursusindhold og praktisk tilrettelæggelse. Du oplæres løbende og grundigt i de relevante procedurer og opgaver. Når du har opnået erfaring med opgaverne, kan du blive tilbudt en tovholderfunktion. Ligesom de øvrige ansatte i gruppen refererer du til teamkoordinator Therese Møller-Andersen.

De fleste af vore aktiviteter inden for peer to peer undervisning i kliniske færdigheder foregår i CAMES-RHs lokaler i Aldersrogade, men CAMES har til huse på forskellige matrikler, hvor undervisningen også kan foregå.

Om os

CAMES er organiseret som en del af Center for HR i Region Hovedstaden. Vi udbyder mange kurser, driver en vifte af udviklingsprojekter og en masse forskning inden for simulationsbaseret læring i sundhedsvæsenet. Vi er en tværfaglig arbejdsplads med læger, sygeplejersker, SOSU, fysioterapeuter, ingeniører, magistre, psykologer og HKere foruden vore studentermedarbejdere. Ud over undervisergruppen har vi også en gruppe studentermedarbejdere på CAMES-RH, som beskæftiger sig med avanceret teknisk simulation samt en gruppe ansat ved CAMES-Herlev, som assisterer ved full-scale simulation. CAMES bedriver udvikling og innovation og har derfor en ret omskiftelig hverdag med jævnlige ændringer, nye opgaver og kolleger samt mange samarbejdspartnere. Vi er ambitiøse på kvaliteten af det, som vi leverer hver især og sammen.

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater.

Om dig

Du er lægestuderende på bachelordelen og har bestået 2. semester. Du har vist interesse for undervisning og formidling, hvorfor undervisningserfaring er en stor fordel. Du har gode samarbejdsevner og stor fleksibilitet. Hvis du også har kreative evner eller har erfaringer med at være tovholder eller at have ansvar for praktiske opgaver, så hører vi også gerne om det i ansøgningen.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Du ansættes uden fast arbejdstid, som varierer over et semester. Arbejdstiden er fortrinsvis pa° hverdage i tidsrummet 08.00-20.00. Arbejdet fordeles mellem ca. 30 studentermedarbejdere i en vagtplan, som forventes dækket.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte teamkoordinator Therese Møller-Andersen på telefon 35 45 54 24 eller studentertalsmand Niels Frederich Holm på telefon 24 91 61 37.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 3. juni 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.



Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007639Phoenix-5962b9de12019-04-15T00:00:00Studentermedhjælpere til undervisergruppen i CAMES på RigshospitaletCopenhagen Academy for Medical Education and Simulation Rigshospitalet (CAMES-RH) har brug for syv nye studentermedarbejdere pr. 15. august 2019. Vi søger derfor engagerede, sociale og aktive studerende til at indgå i vores undervisergruppe.

CAMES samler Region Hovedstadens forsknings-, udviklings- og undervisningsaktiviteter inden for medicinsk og kirurgisk simulation. Målet med alle CAMES aktiviteter er at øge kvaliteten og sikkerheden i patientbehandlingen. Den simulationsbaserede træning af lægestuderende på CAMES-RH er primært en forberedelse af studerende til deres klinik og omfatter en række kliniske færdigheder samt kommunikation.

Om jobbet

Arbejdsopgaverne for CAMES-RH studentermedarbejdere i undervisergruppen består primært i undervisning af andre lægestuderende (peer to peer) i udvalgte kliniske færdigheder såsom hjertelungeredning, anlæggelse af blærekateter og perifer veneadgang, objektiv undersøgelse, suturering, led undersøgelse, gynækologisk undersøgelse, genoplivning, praktisk intro til ultralyd m.m. Herudover assisterer CAMES studentermedarbejdere ved afholdelse af de stationsbaserede eksaminer (OSCE og MFTL), hjælper med at klargøre og vedligeholde udstyr og lokaler samt bistår de fastansatte i andet forefaldende arbejde efter behov.

Jobbet er meget selvstændigt og giver indflydelse pa° både kursusindhold og praktisk tilrettelæggelse. Du oplæres løbende og grundigt i de relevante procedurer og opgaver. Når du har opnået erfaring med opgaverne, kan du blive tilbudt en tovholderfunktion. Ligesom de øvrige ansatte i gruppen refererer du til teamkoordinator Therese Møller-Andersen.

De fleste af vore aktiviteter inden for peer to peer undervisning i kliniske færdigheder foregår i CAMES-RHs lokaler i Aldersrogade, men CAMES har til huse på forskellige matrikler, hvor undervisningen også kan foregå.

Om os

CAMES er organiseret som en del af Center for HR i Region Hovedstaden. Vi udbyder mange kurser, driver en vifte af udviklingsprojekter og en masse forskning inden for simulationsbaseret læring i sundhedsvæsenet. Vi er en tværfaglig arbejdsplads med læger, sygeplejersker, SOSU, fysioterapeuter, ingeniører, magistre, psykologer og HKere foruden vore studentermedarbejdere. Ud over undervisergruppen har vi også en gruppe studentermedarbejdere på CAMES-RH, som beskæftiger sig med avanceret teknisk simulation samt en gruppe ansat ved CAMES-Herlev, som assisterer ved full-scale simulation. CAMES bedriver udvikling og innovation og har derfor en ret omskiftelig hverdag med jævnlige ændringer, nye opgaver og kolleger samt mange samarbejdspartnere. Vi er ambitiøse på kvaliteten af det, som vi leverer hver især og sammen.

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater.

Om dig

Du er lægestuderende på bachelordelen og har bestået 2. semester. Du har vist interesse for undervisning og formidling, hvorfor undervisningserfaring er en stor fordel. Du har gode samarbejdsevner og stor fleksibilitet. Hvis du også har kreative evner eller har erfaringer med at være tovholder eller at have ansvar for praktiske opgaver, så hører vi også gerne om det i ansøgningen.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Du ansættes uden fast arbejdstid, som varierer over et semester. Arbejdstiden er fortrinsvis pa° hverdage i tidsrummet 08.00-20.00. Arbejdet fordeles mellem ca. 30 studentermedarbejdere i en vagtplan, som forventes dækket.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte teamkoordinator Therese Møller-Andersen på telefon 35 45 54 24 eller studentertalsmand Niels Frederich Holm på telefon 24 91 61 37.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 3. juni 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Copenhagen Academy for Medical Education and Simulation Rigshospitalet (CAMES-RH) har brug for syv nye studentermedarbejdere pr. 15. august 2019. Vi søger derfor engagerede, sociale og aktive studerende til at indgå i vores undervisergruppe. CAMES samler Region Hovedstadens forsknings-, udviklings- og undervisningsaktiviteter inden for medicinsk og kirurgisk simulation. Målet med alle CAMES aktiviteter er at øge kvaliteten og sikkerheden i patientbehandlingen. Den simulationsbaserede træning af lægestuderende på CAMES-RH er primært en forberedelse af studerende til deres klinik og omfatter en række kliniske færdigheder samt kommunikation. Om jobbet Arbejdsopgaverne for CAMES-RH studentermedarbejdere i undervisergruppen består primært i undervisning af andre lægestuderende (peer to peer) i udvalgte kliniske færdigheder såsom hjertelungeredning, anlæggelse af blærekateter og perifer veneadgang, objektiv undersøgelse, suturering, led undersøgelse, gynækologisk undersøgelse, genoplivning, praktisk intro til ultralyd m.m. Herudover assisterer CAMES studentermedarbejdere ved afholdelse af de stationsbaserede eksaminer (OSCE og MFTL), hjælper med at klargøre og vedligeholde udstyr og lokaler samt bistår de fastansatte i andet forefaldende arbejde efter behov. Jobbet er meget selvstændigt og giver indflydelse pa° både kursusindhold og praktisk tilrettelæggelse. Du oplæres løbende og grundigt i de relevante procedurer og opgaver. Når du har opnået erfaring med opgaverne, kan du blive tilbudt en tovholderfunktion. Ligesom de øvrige ansatte i gruppen refererer du til teamkoordinator Therese Møller-Andersen. De fleste af vore aktiviteter inden for peer to peer undervisning i kliniske færdigheder foregår i CAMES-RHs lokaler i Aldersrogade, men CAMES har til huse på forskellige matrikler, hvor undervisningen også kan foregå. Om os CAMES er organiseret som en del af Center for HR i Region Hovedstaden. Vi udbyder mange kurser, driver en vifte af udviklingsprojekter og en masse forskning inden for simulationsbaseret læring i sundhedsvæsenet. Vi er en tværfaglig arbejdsplads med læger, sygeplejersker, SOSU, fysioterapeuter, ingeniører, magistre, psykologer og HKere foruden vore studentermedarbejdere. Ud over undervisergruppen har vi også en gruppe studentermedarbejdere på CAMES-RH, som beskæftiger sig med avanceret teknisk simulation samt en gruppe ansat ved CAMES-Herlev, som assisterer ved full-scale simulation. CAMES bedriver udvikling og innovation og har derfor en ret omskiftelig hverdag med jævnlige ændringer, nye opgaver og kolleger samt mange samarbejdspartnere. Vi er ambitiøse på kvaliteten af det, som vi leverer hver især og sammen. Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø. I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer og giver plads til at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater. Om dig Du er lægestuderende på bachelordelen og har bestået 2. semester. Du har vist interesse for undervisning og formidling, hvorfor undervisningserfaring er en stor fordel. Du har gode samarbejdsevner og stor fleksibilitet. Hvis du også har kreative evner eller har erfaringer med at være tovholder eller at have ansvar for praktiske opgaver, så hører vi også gerne om det i ansøgningen. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår sker med udgangspunkt i gældende overenskomst. Du ansættes uden fast arbejdstid, som varierer over et semester. Arbejdstiden er fortrinsvis pa° hverdage i tidsrummet 08.00-20.00. Arbejdet fordeles mellem ca. 30 studentermedarbejdere i en vagtplan, som forventes dækket. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte teamkoordinator Therese Møller-Andersen på telefon 35 45 54 24 eller studentertalsmand Niels Frederich Holm på telefon 24 91 61 37. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 3. juni 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.11jobnet5962b9de100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=217541&DepartmentId=11910&MediaId=4721&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGentofte3509029HR og Uddannelse11Kildegårdsvej 282900HellerupDKDanmark0
therese.moeller-andersen.01@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent745880JobNet4975690497569010015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5962b9dehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5962b9dehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5962b9de&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5962b9de&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Oevrige/1.jpgBrænder du for at blive Studentermedhjælper?12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper0Øvrige361482681Theresetherese.moeller-andersen.01@regionh.dkDKDanmarkDKDanmark330014341Studentermedhjælper til Sundhedsfremme, Steno Diabetes Center CopenhagenRobot Vil du være en del af forskningsprojekter, der søger at forebygge diabetes i familier, hvor moderen har haft graviditetsdiabetes? Og har du kompetencer indenfor kvantitative metoder? Så er du måske vores nye studentermedhjælper? Steno Diabetes Center Copenhagen søger en studentermedhjælper til forskningsprojekter indenfor forebyggelse af diabetes blandt familier til forskningsgruppen Diabetes Forebyggelse i enheden for Sundhedsfremme. Stillingen ønskes besat senest 1. juli 2019. Om afdelingen og forskningsgruppen I forebyggelsesgruppen Diabetes Forebyggelse udvikler vi ny viden, metoder og tilgange til borgerinddragelse og sundhedsfremme blandt børn og unge, udsatte befolkningsgrupper, familier og lokalsamfund. Vi integrerer sundheds-, social- og humanvidenskabelig forskning og arbejder systematisk med komplekse interventioner fra udvikling til implementering for at skabe lokalt forankrede og bæredygtige forebyggelsestiltag, der virker i praksis. Forskningsgruppen består af tre teams og vi er p.t. 38 ansatte (seniorforskere, forskere, postdocs, ph.d.-studerende, videnskabelige assistenter og studentermedhjælpere). Stillingen Som studentermedhjælper vil du være tilknyttet teamet Familier Livsforløb og din primære opgave vil være at assistere forskerne i teamet. Arbejdet vil omfatte forskellige opgaver i et større forskningsprojekt med særligt fokus på at gennemføre en spørgeskemaundersøgelse men omfatter også opgaver som litteratursøgning, transskription, mødeforberedelse, referater af møder, dataindsamling, formidling og administrative opgaver. Kvalifikationer Du har eller er tæt på at få - en bachelor i fx folkesundhedsvidenskab, sociologi eller idræt. Du har mindst 1½ år tilbage af din kandidatuddannelse. Du er metodestærk og kan anvende kvantitative metoder samt eventuelt kvalitative metoder. Du har erfaring med én eller flere af følgende programmer: SPSS, SAS, Stata, SurveyXact Du har måske formidlingserfaring fx med InDesign, WordPress el. på de sociale medier. Du er systematisk, omhyggelig, ambitiøs, kreativ, engageret, resultatorienteret og en god kollega. Du kan både arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde med en tværfaglig gruppe. Du er tolerant og kan kommunikere med folk med forskellig baggrund, fx. unge familier, sundhedsplejersker, læger, kommunale embedsmænd og udenlandske forskere. Du mestrer dansk og engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde: I tværfaglige miljøer Med dataindsamling og eller analyse, samt formulering af videnskabelige tekster. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen er i gennemsnit to dage min. 10 timer om ugen. Det er en fast stilling, som automatisk ophører, når du har opnået din kandidatgrad. Dine arbejdstidspunkter planlægges, så der tages højde for begge parters ønsker. Ansøgning Din ansøgning, på dansk eller engelsk, skal indeholde: Din motivation og baggrund for at søge stillingen (max 1 side) CV (max 2 sider) Karakterbevis Et eksempel på en faglig tekst, som du selv har skrevet på dansk eller engelsk. Ansøgningen sendes elektronisk senest 29. maj 2019. Vi afholder samtaler i uge 24. Kontakt Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamleder Karoline Kragelund Nielsen, tlf. 21794470. Om Steno Diabetes Center Copenhagen Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.Vil du være en del af forskningsprojekter, der søger at forebygge diabetes i familier, hvor moderen har haft graviditetsdiabetes? Og har du kompetencer indenfor kvantitative metoder? Så er du måske vores nye studentermedhjælper?

Steno Diabetes Center Copenhagen søger en studentermedhjælper til forskningsprojekter indenfor forebyggelse af diabetes blandt familier til forskningsgruppen Diabetes Forebyggelse i enheden for Sundhedsfremme. Stillingen ønskes besat senest 1. juli 2019.

Om afdelingen og forskningsgruppen
I forebyggelsesgruppen Diabetes Forebyggelse udvikler vi ny viden, metoder og tilgange til borgerinddragelse og sundhedsfremme blandt børn og unge, udsatte befolkningsgrupper, familier og lokalsamfund. Vi integrerer sundheds-, social- og humanvidenskabelig forskning og arbejder systematisk med komplekse interventioner fra udvikling til implementering for at skabe lokalt forankrede og bæredygtige forebyggelsestiltag, der virker i praksis.

Forskningsgruppen består af tre teams og vi er p.t. 38 ansatte (seniorforskere, forskere, postdocs, ph.d.-studerende, videnskabelige assistenter og studentermedhjælpere).

Stillingen
Som studentermedhjælper vil du være tilknyttet teamet Familier & Livsforløb og din primære opgave vil være at assistere forskerne i teamet. Arbejdet vil omfatte forskellige opgaver i et større forskningsprojekt med særligt fokus på at gennemføre en spørgeskemaundersøgelse – men omfatter også opgaver som litteratursøgning, transskription, mødeforberedelse, referater af møder, dataindsamling, formidling og administrative opgaver.

Kvalifikationer
  • Du har – eller er tæt på at få - en bachelor i fx folkesundhedsvidenskab, sociologi eller idræt.
  • Du har mindst 1½ år tilbage af din kandidatuddannelse.
  • Du er metodestærk og kan anvende kvantitative metoder samt eventuelt kvalitative metoder.
  • Du har erfaring med én eller flere af følgende programmer: SPSS, SAS, Stata, SurveyXact
  • Du har måske formidlingserfaring fx med InDesign, WordPress el. på de sociale medier.
  • Du er systematisk, omhyggelig, ambitiøs, kreativ, engageret, resultatorienteret og en god kollega.
  • Du kan både arbejde selvstændigt og i tæt samarbejde med en tværfaglig gruppe.
  • Du er tolerant og kan kommunikere med folk med forskellig baggrund, fx. unge familier, sundhedsplejersker, læger, kommunale embedsmænd og udenlandske forskere.
  • Du mestrer dansk og engelsk i skrift og tale.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde:
  • I tværfaglige miljøer
  • Med dataindsamling og/eller analyse, samt formulering af videnskabelige tekster.
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen er i gennemsnit to dage/min. 10 timer om ugen. Det er en fast stilling, som automatisk ophører, når du har opnået din kandidatgrad. Dine arbejdstidspunkter planlægges, så der tages højde for begge parters ønsker.

Ansøgning
Din ansøgning, på dansk eller engelsk, skal indeholde:
  • Din motivation og baggrund for at søge stillingen (max 1 side)
  • CV (max 2 sider)
  • Karakterbevis
  • Et eksempel på en faglig tekst, som du selv har skrevet på dansk eller engelsk.
Ansøgningen sendes elektronisk senest 29. maj 2019.
Vi afholder samtaler i uge 24.

Kontakt
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte teamleder Karoline Kragelund Nielsen, tlf. 21794470.

Om Steno Diabetes Center Copenhagen
Steno Diabetes Center Copenhagen (SDCC) er et internationalt førende diabeteshospital forankret i Region Hovedstaden. Hospitalet har specialiseret sig i behandling, klinisk forskning, forebyggelse og uddannelse i diabetes. SDCC er Skandinaviens største diabeteshospital, der har tilknyttet omkring 9.000 personer med diabetes. Læs mere på www.sdcc.dk og følg os på Facebook, Twitter og LinkedIn.


Steno Diabetes Center CopenhagenGentofte2019-04-30T00:00:002019-05-29T00:00:00
330026246Studentermedhjælpere til Sektion for Efteruddannelse og KompetenceudviklingRobot Kompetente studerende med interesse for læring, evaluering og administrativt arbejde søges til Sektion for Efteruddannelse og Kompetenceudvikling. Vi har mange spændende opgaver, som vi har brug for jeres hjælp til. I vil gennem ansættelsen få en stor indsigt i Region Hovedstaden og i sundhedsvæsenets arbejdsområder. Om os Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø. I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer og giver plads til at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater. Sektionen udvikler, udbyder og implementerer regionale efteruddannelsesaktiviteter for de sundheds-professionelle på hospitalerne, kommunerne og på uddannelsesinstitutioner. Vi arbejder blandt andet med udvikling af uddannelsesforløb, der understøtter regionens kompetenceudvikling og Region Hovedstadens Strategiske indsatsområder. Læs mere om uddannelse i Region Hovedstaden her. Vi har behov for to studentermedhjælpere, som kan hjælpe med at løse opgaver i sektionen fortrinsvis inden for uddannelsesplanlægning, evaluering og støtte til projektarbejde. I kommer til at indgå i samarbejde med uddannelses- og udviklingskonsulenter, og I kommer også til at løse opgaver på tværs af teams. Vi søger to studerede, som er i gang med en videregående uddannelse inden for pædagogik, uddannelsesvidenskab, kommunikation, folkesundhedsvidenskab eller anden relevant videregående uddannelse. Det vil være en fordel, hvis I har været i gang med jeres studie i to-tre år. Ansvar og arbejdsopgaver Som studentermedhjælper vil dine arbejdsopgaver bl.a. kunne være: uddannelsesplanlægning, booking af undervisere, håndtering af undervisningsaftaler, udarbejdelse af undervisningsmateriale og kopiering af diverse materiale. På nogle af vores uddannelsesforløb vil du få mulighed for at prøve kræfter med kursuslederfunktionen og du vil også skulle hjælpe med afvikling af uddannelsesforløb og konferencer andre opgaver i relation til uddannelsesforløb, fx litteraturstudier webredaktøropgaver og opdatering af hjemmesider indsamling af surveydata i forbindelse med evalueringer, herunder generering af rapporter og formidling af resultater deltagelse i projektmøder, herunder mødeforberedelse, referatskrivning og opfølgning Om dig Vi forventer, at vores kommende kollega: har overblik og er god til planlægning er selvstændig og ansvarsbevidst formår selv at være opsøgende i forhold til samarbejdsrelationer kan lide vekselvirkningen mellem rutine- og udviklingsopgaver har skarpe kommunikative kompetencer både mundtligt og skriftligt Vi tilbyder Vi tilbyder til gengæld mulighed for at opnå praktisk erfaring med arbejdet i en stor regional uddannelsesenhed. En arbejdsplads hvor du har mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø, hvor niveauet tilpasses dine kompetencer. Faglig og personlig udvikling inden for det administrative og pædagogiske område i et godt uformelt arbejdsmiljø. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Jette Holtzmann på telefon 51 82 63 04 eller mail: jette.holtzmann@regionh.dk eller specialkonsulent Anne Kofod på telefon 38 66 98 75 eller mail: anne.kofod@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst. Du ansættes i en stilling på 15 timer pr. uge med stor fleksibilitet i forhold til dit studie. Ansættelsen er fra den 1. september 2019. Arbejdsstedet er Center for HR, Gentofte Hospital, Kildesgårdsvej 28, 2900 Hellerup. Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest den 3. juni 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 13. juni 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.Kompetente studerende med interesse for læring, evaluering og administrativt arbejde søges til Sektion for Efteruddannelse og Kompetenceudvikling. Vi har mange spændende opgaver, som vi har brug for jeres hjælp til. I vil gennem ansættelsen få en stor indsigt i Region Hovedstaden og i sundhedsvæsenets arbejdsområder.

Om os

Center for HR er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura og arbejdsmiljø.

I Center for HR dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi det skaber faglig og personlig energi og gode resultater.

Sektionen udvikler, udbyder og implementerer regionale efteruddannelsesaktiviteter for de sundheds-professionelle på hospitalerne, kommunerne og på uddannelsesinstitutioner. Vi arbejder blandt andet med udvikling af uddannelsesforløb, der understøtter regionens kompetenceudvikling og Region Hovedstadens Strategiske indsatsområder. Læs mere om uddannelse i Region Hovedstaden her.

Vi har behov for to studentermedhjælpere, som kan hjælpe med at løse opgaver i sektionen fortrinsvis inden for uddannelsesplanlægning, evaluering og støtte til projektarbejde. I kommer til at indgå i samarbejde med uddannelses- og udviklingskonsulenter, og I kommer også til at løse opgaver på tværs af teams.

Vi søger to studerede, som er i gang med en videregående uddannelse inden for pædagogik, uddannelsesvidenskab, kommunikation, folkesundhedsvidenskab eller anden relevant videregående uddannelse. Det vil være en fordel, hvis I har været i gang med jeres studie i to-tre år.

Ansvar og arbejdsopgaver

Som studentermedhjælper vil dine arbejdsopgaver bl.a. kunne være:

  • uddannelsesplanlægning, booking af undervisere, håndtering af undervisningsaftaler, udarbejdelse af undervisningsmateriale og kopiering af diverse materiale. På nogle af vores uddannelsesforløb vil du få mulighed for at prøve kræfter med kursuslederfunktionen og du vil også skulle hjælpe med afvikling af uddannelsesforløb og konferencer
  • andre opgaver i relation til uddannelsesforløb, fx litteraturstudier
  • webredaktøropgaver og opdatering af hjemmesider
  • indsamling af surveydata i forbindelse med evalueringer, herunder generering af rapporter og formidling af resultater
  • deltagelse i projektmøder, herunder mødeforberedelse, referatskrivning og opfølgning

Om dig

Vi forventer, at vores kommende kollega:

  • har overblik og er god til planlægning
  • er selvstændig og ansvarsbevidst
  • formår selv at være opsøgende i forhold til samarbejdsrelationer
  • kan lide vekselvirkningen mellem rutine- og udviklingsopgaver
  • har skarpe kommunikative kompetencer både mundtligt og skriftligt

Vi tilbyder

Vi tilbyder til gengæld mulighed for at opnå praktisk erfaring med arbejdet i en stor regional uddannelsesenhed. En arbejdsplads hvor du har mulighed for at præge dine egne arbejdsopgaver i et dynamisk miljø, hvor niveauet tilpasses dine kompetencer. Faglig og personlig udvikling inden for det administrative og pædagogiske område i et godt uformelt arbejdsmiljø.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Jette Holtzmann på telefon 51 82 63 04 eller mail: jette.holtzmann@regionh.dk eller specialkonsulent Anne Kofod på telefon 38 66 98 75 eller mail: anne.kofod@regionh.dk


Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst.

Du ansættes i en stilling på 15 timer pr. uge med stor fleksibilitet i forhold til dit studie.

Ansættelsen er fra den 1. september 2019.

Arbejdsstedet er Center for HR, Gentofte Hospital, Kildesgårdsvej 28, 2900 Hellerup.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest den 3. juni 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 13. juni 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.

HR og UddannelseHellerup2019-05-16T00:00:002019-06-03T00:00:00
330031296Studentermedhjælpere til det nyoprettede Nationale Genom CenterRobot Er du analytisk stærk, hjælpsom og har du blik for, hvad der skal til for at få en opgave løst? Har du lyst til at gøre en forskel og udfordre din faglighed? Synes du det lyder spændende at arbejde med tværgående opgaver i en nyetableret styrelse? Så er du måske vores nye studentermedhjælp i det Nationale Genom Center. Vi søger en studentermedhjælper til at hjælpe os i hverdagen med at understøtte vores arbejde. Det handler både om det administrative arbejde i direktionssekretariatet og om praktiske opgaver bl.a. i forbindelse med afholdelse af møder og onboarding af nye medarbejdere. Om Det Nationale Genom Center Nationalt Genom Center er en nyoprettet styrelse, hvis formål er at skabe grundlag for udvikling af Personlig Medicin i Danmark. Vi arbejder med at forbedre diagnostikken og udbrede mere målrettede behandlinger ved hjælp af genetisk analyse (genomsekventering) i sundhedsvæsenet. For at kunne gøre dette, skal der etableres en ny, national infrastruktur til sundhedsvæsenet. Målet er at gøre Danmark til et af de førende lande på området til gavn for behandling og forebyggelse af sygdomme. Dine arbejdsopgaver Hos os får du en varieret arbejdsdag og opgaver med både korte og lange frister. Efter oplæring vil du hurtigt få egne ansvarsområder. Du kommer til at arbejde med administrative opgaver, kommunikationsopgaver og udarbejde faglige notater. Du skal blandt andet bidrage til at forberede og tage referat af møder, besvare henvendelser fra borgere og organisationer samt håndtere diverse praktiske ad hoc opgaver. Du vil blive én af flere studentermedhjælpere, der arbejder i et engageret og fagligt miljø med mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for et bredt felt af arbejdsopgaver. Vi sætter stor pris på, at du er initiativrig og bruger dine egne erfaringer til at komme med ideer til, hvordan en given opgave kan løses. Din uddannelse og dine kvalifikationer Du er i gang med en relevant videregående uddannelse, fx er du stud.scient.pol., stud.jur., stud.polit. oecon., stud.cand.merc. eller lignende, og du ønsker at opnå erfaring med at arbejde i en styrelse. Vi forventer, at du er fagligt og analytisk stærk er serviceminded og klar til at hjælpe med stort og småt arbejder selvstændigt, tager ansvar og initiativ har gode skriftlige evner på både dansk og engelsk og blik for detaljen er en holdspiller, er engageret og har et godt humør Det er vigtigt, at du behersker engelsk på højt niveau i skrift og tale, da engelsk i vidt omfang er arbejdssproget i styrelsen. Om ansættelsen Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale med HK stat for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK), jf. aftalens kap. 6 for timelønnede. Du bliver ansat med et gennemsnitligt timetal på 15-20 timer, der aftales i samarbejde med din nærmeste leder. Kontakt os gerne Få mere at vide om stillingen ved at ringe til fungerende sekretariatschef Marie Louise Rostrup på telefonnummer 25 53 47 77. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og relevante eksamensbeviser. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25 og 26.Er du analytisk stærk, hjælpsom og har du blik for, hvad der skal til for at få en opgave løst? Har du lyst til at gøre en forskel og udfordre din faglighed? Synes du det lyder spændende at arbejde med tværgående opgaver i en nyetableret styrelse? Så er du måske vores nye studentermedhjælp i det Nationale Genom Center.



Vi søger en studentermedhjælper til at hjælpe os i hverdagen med at understøtte vores arbejde. Det handler både om det administrative arbejde i direktionssekretariatet og om praktiske opgaver bl.a. i forbindelse med afholdelse af møder og onboarding af nye medarbejdere.



Om Det Nationale Genom Center
Nationalt Genom Center er en nyoprettet styrelse, hvis formål er at skabe grundlag for udvikling af Personlig Medicin i Danmark. Vi arbejder med at forbedre diagnostikken og udbrede mere målrettede behandlinger ved hjælp af genetisk analyse (genomsekventering) i sundhedsvæsenet. For at kunne gøre dette, skal der etableres en ny, national infrastruktur til sundhedsvæsenet. Målet er at gøre Danmark til et af de førende lande på området til gavn for behandling og forebyggelse af sygdomme.



Dine arbejdsopgaver
Hos os får du en varieret arbejdsdag og opgaver med både korte og lange frister. Efter oplæring vil du hurtigt få egne ansvarsområder. Du kommer til at arbejde med administrative opgaver, kommunikationsopgaver og udarbejde faglige notater. Du skal blandt andet bidrage til at forberede og tage referat af møder, besvare henvendelser fra borgere og organisationer samt håndtere diverse praktiske ad hoc opgaver.

Du vil blive én af flere studentermedhjælpere, der arbejder i et engageret og fagligt miljø med mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for et bredt felt af arbejdsopgaver. Vi sætter stor pris på, at du er initiativrig og bruger dine egne erfaringer til at komme med ideer til, hvordan en given opgave kan løses.

Din uddannelse og dine kvalifikationer

Du er i gang med en relevant videregående uddannelse, fx er du stud.scient.pol., stud.jur., stud.polit./oecon., stud.cand.merc. eller lignende, og du ønsker at opnå erfaring med at arbejde i en styrelse.





Vi forventer, at du

  • er fagligt og analytisk stærk
  • er serviceminded og klar til at hjælpe med stort og småt
  • arbejder selvstændigt, tager ansvar og initiativ
  • har gode skriftlige evner på både dansk og engelsk og blik for detaljen
  • er en holdspiller, er engageret og har et godt humør
Det er vigtigt, at du behersker engelsk på højt niveau i skrift og tale, da engelsk i vidt omfang er arbejdssproget i styrelsen.



Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale med HK/stat for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK), jf. aftalens kap. 6 for timelønnede.

Du bliver ansat med et gennemsnitligt timetal på 15-20 timer, der aftales i samarbejde med din nærmeste leder.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til fungerende sekretariatschef Marie Louise Rostrup på telefonnummer 25 53 47 77.



Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og relevante eksamensbeviser.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 25 og 26.

Nationalt Genom CenterSøborg2019-05-24T00:00:002019-06-14T00:00:00
330021475Studiejob // salgsrådgiver for Babboe DanmarkBasic Studiejob salgsrådgiver for Babboe Danmark Bliv salgsrådgiver hos Babboe Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at stå ansigt til ansigt med kunderne, godt klædt på sammen med vores unge rådgiver-team. Din primære arbejdsopgave vil være at afholde fremvisninger af vores produkter til kunder og rådgive vedrørende salg. Stillingen er på ca. 10-15 timer om ugen afhængig af sæsonen. Du får selvfølgelig grundig oplæring og kendskab til produkterne, så du kan yde den gode service, vi leverer hos Babboe Danmark. Du får håndgribelig indsigt i, og erfaring med salg og rådgivning af et produkt du kan stå inde for. Målgruppe består af købestærke og yderst interesserede børnefamilier bosat i byerne. Sådan ser dagen udOrganiser og planlæg fremvisninger af ladcykler i vores showroom Afhold fremvisninger af ladcykler til interesserede kunder Assisterende logistikopgaverEvt. deltagelse ved messer og events Hvem du er Du interesserer dig for salg og markedsføring Du er udadvendt, tillidsvækkende og troværdig Du fungerer i et fleksibelt og uformelt iværksættermiljø Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar Du taler og skriver dansk Du skal ikke være super-telemarketing-sælger . Du skal være rådgivende, tillidsvækkende, tålmodig og altid levere en autentisk god service overfor vores kunder. Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og være godt selvkørende efter oplæringen. Du ser helst muligheder fremfor begrænsninger, og du har masser af overblik og positiv energi og du er klar på en stejl læringskurve. Se mere om vores produkter på www.babboe.dk Som Babboe-salgsrådgiver tilbydes du Spændende arbejdsopgaver Fleksible arbejdstider (dog skal du forvente en del weekendarbejde) Attraktiv lønpakke Relevant erfaring med salg og kunderådgivning Er du klar? Så send en ansøgning via knappen send ansøgning ! Vi glæder os til at møde dig. Ansøgningsfrist: 30. juni 2019 Ansættelsesdato: 1. juli 2019 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte: Marketing Manager Jonas LykkeHovednummer: 81759090Email: Jonas@scandipartner.com Se mere på vores ansøgersite: https: babboe.brandero.com
Studiejob // salgsrådgiver for Babboe Danmark

Bliv salgsrådgiver hos Babboe

Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at stå ansigt til ansigt med kunderne, godt klædt på sammen med vores unge rådgiver-team.

Din primære arbejdsopgave vil være at afholde fremvisninger af vores produkter til kunder og rådgive vedrørende salg. Stillingen er på ca. 10-15 timer om ugen afhængig af sæsonen. Du får selvfølgelig grundig oplæring og kendskab til produkterne, så du kan yde den gode service, vi leverer hos Babboe Danmark.

Du får håndgribelig indsigt i, og erfaring med salg og rådgivning af et produkt du kan stå inde for. Målgruppe består af købestærke og yderst interesserede børnefamilier bosat i byerne.

Sådan ser dagen ud
  • Organiser og planlæg fremvisninger af ladcykler i vores showroom
  • Afhold fremvisninger af ladcykler til interesserede kunder
  • Assisterende logistikopgaver
  • Evt. deltagelse ved messer og events 
Hvem du er 
  • Du interesserer dig for salg og markedsføring
  • Du er udadvendt, tillidsvækkende og troværdig
  • Du fungerer i et fleksibelt og uformelt iværksættermiljø
  • Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • Du taler og skriver dansk
Du skal ikke være ”super-telemarketing-sælger”. Du skal være rådgivende, tillidsvækkende, tålmodig og altid levere en autentisk god service overfor vores kunder.

Vi forventer, at du kan arbejde selvstændigt og være godt selvkørende efter oplæringen. Du ser helst muligheder fremfor begrænsninger, og du har masser af overblik og positiv energi – og du er klar på en stejl læringskurve. Se mere om vores produkter på www.babboe.dk

Som Babboe-salgsrådgiver tilbydes du 
  • Spændende arbejdsopgaver
  • Fleksible arbejdstider (dog skal du forvente en del weekendarbejde)
  • Attraktiv lønpakke
  • Relevant erfaring med salg og kunderådgivning 
Er du klar? 

Så send en ansøgning via knappen "send ansøgning"! Vi glæder os til at møde dig.

Ansøgningsfrist: 30. juni 2019 
Ansættelsesdato: 1. juli 2019

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Marketing Manager Jonas Lykke
Hovednummer: 81759090
Email: Jonas@scandipartner.com

Se mere på vores ansøgersite: https://babboe.brandero.com

ORS/Small/660322c5_logo.pngSCANDIPARTNER ApSNordhavn2019-05-10T11:02:22.7372019-06-13T00:00:00
330021544Studentermedhjælper til esportsenheden i IdrætsudviklingBasic Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC. Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvorganiserede udøvere, idrætsevents og eliteidræt. Afdelingen har blandt andet adresse i Grøndal MultiCenter, hvor stillingen også er placeret. Som studentermedhjælper vil du primært skulle assistere enhedens esportsansvarlige med varierende opgaver inden for drift, projektarbejde og events. Dine arbejdsopgaver vil omfatte konceptudvikling og afvikling af events at understøtte forenings- og tværforvaltningssamarbejder booking og kontrakter administrative ad-hoc opgaver forefaldende kommunikationsopgaver vedligeholdelsesopgaver installation og konfiguration af hardware og software. Vi forventer, at du arbejder systematisk og selvstændigt er ansvarlig og engageret har viden inden for esport og gaming har erfaring med opsætning og vedligehold af computere er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt på længere sigt har lyst til at undervise. Det er en fordel, hvis du har erfaring med at samarbejde med frivillige og gerne fra foreningslivet. Løn- og ansættelsesvilkår Den ugentlige arbejdstid er i gennemsnit 14 timer, gerne fordelt på to dage. Der vil kunne forekomme både weekend- og aftenarbejde. Der tages højde for eksamensperioder. Stillingen ønskes besat fra den 1. juli 2019 eller snarest muligt derefter. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Yderligere oplysninger Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte esportsansvarlig Peter Palsberg på 2445 4371. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC.  
 
Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvorganiserede udøvere, idrætsevents og eliteidræt. Afdelingen har blandt andet adresse i Grøndal MultiCenter, hvor stillingen også er placeret.  
 
Som studentermedhjælper vil du primært skulle assistere enhedens esportsansvarlige med varierende opgaver inden for drift, projektarbejde og events.  
 
Dine arbejdsopgaver vil omfatte 
  • konceptudvikling og afvikling af events  
  • at understøtte forenings- og tværforvaltningssamarbejder 
  • booking og kontrakter  
  • administrative ad-hoc opgaver  
  • forefaldende kommunikationsopgaver 
  • vedligeholdelsesopgaver  
  • installation og konfiguration af hardware og software.
Vi forventer, at du 
  • arbejder systematisk og selvstændigt 
  • er ansvarlig og engageret  
  • har viden inden for esport og gaming  
  • har erfaring med opsætning og vedligehold af computere  
  • er god til at formulere dig skriftligt og mundtligt  
  • på længere sigt har lyst til at undervise.  
Det er en fordel, hvis du har erfaring med at samarbejde med frivillige og gerne fra foreningslivet.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Den ugentlige arbejdstid er i gennemsnit 14 timer, gerne fordelt på to dage. Der vil kunne forekomme både weekend- og aftenarbejde.
Der tages højde for eksamensperioder.  
 
Stillingen ønskes besat fra den 1. juli 2019 eller snarest muligt derefter.  
 
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn.  
 
Yderligere oplysninger  
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte esportsansvarlig Peter Palsberg på 2445 4371. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 31. maj 2019
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngIdrætsudvikling GMCKøbenhavn NV2019-05-10T12:01:01.9102019-05-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper til Sundhedsfremme, Steno Diabetes Center Copenhagen

Steno Diabetes Center Copenhagen

Gentofte
Vil du være en del af forskningsprojekter, der søger at forebygge diabetes i familier, hvor moderen har haft graviditetsdiabetes? Og har du kompetencer indenfor kvantitative metoder? Så er du måske vores nye studentermedhjælper? Steno Diabetes Cente...
Indrykket:30. april 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Studentermedhjælpere til Sektion for Efteruddannelse og Kompetenceudvikling

HR og Uddannelse

Hellerup
Kompetente studerende med interesse for læring, evaluering og administrativt arbejde søges til Sektion for Efteruddannelse og Kompetenceudvikling. Vi har mange spændende opgaver, som vi har brug for jeres hjælp til. I vil gennem ansættelsen få en st...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Studentermedhjælpere til det nyoprettede Nationale Genom Center

Nationalt Genom Center

Søborg
Er du analytisk stærk, hjælpsom og har du blik for, hvad der skal til for at få en opgave løst? Har du lyst til at gøre en forskel og udfordre din faglighed? Synes du det lyder spændende at arbejde med tværgående opgaver i en nyetableret styrelse? S...
Indrykket:24. maj 2019
Udløbsdato:14. juni 2019

Studiejob // salgsrådgiver for Babboe Danmark

SCANDIPARTNER ApS

Nordhavn
Studiejob salgsrådgiver for Babboe Danmark Bliv salgsrådgiver hos Babboe Hos Babboe Danmark søger vi en studentermedhjælper, til at assistere med salg og rådgivning i vores showroom i Nordhavn. Som salgsrådgiver hos Babboe Danmark får du lov til at ...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:13. juni 2019

Studentermedhjælper til esportsenheden i Idrætsudvikling

Idrætsudvikling GMC

København NV
Kultur- og Fritidsforvaltningen søger en studentermedhjælper til Idrætsudvikling GMC. Stillingen er placeret i Idrætsudvikling. Afdelingen understøtter udvikling, innovation og nytænkning af idrætslivet i København. Vi arbejder med foreninger, selvo...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:31. maj 2019