Studerende til DFF finansieret projekt

Studerende søges til kvalitativ forskerstøtte på projekt om Forsvarets støtte til Politiet 1971-2018. Projektet har historisk karakter og udarbejdes i samarbejde mellem Juridisk Fakultet ved Københavns Universitet og Institut for Militærhistorie, Kulturforståelse og Krigsteori ved Forsvarsakademiet.

Arbejdsopgaver

  • Selvstændig litteratursøgning
  • Hjælp til bearbejdning af research
  • Evt. arkivstudier på Rigsarkivet
  • Transskription af kvalitative interviews
Hvem er du?

Du er f.eks. historiestuderende med interesse for nyere tids militær- og retshistorie, gerne med erfaring med selvstændig informationssøgning. Endvidere vil det være en fordel, hvis du har dokumenteret erfaring med at indgå i projektarbejde med selvstændigt ansvar for tilrettelæggelse og udførelse af opgaver. Du er grundig, detaljeorienteret og overholder aftaler om tidsfrister og levering.

Ansættelsesvilkår og løn

Din arbejdstid bliver i gennemsnit 12-15 timer om ugen i fire måneder.

Ansættelse og aflønning sker som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) § 35.

Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive løn-indplaceret på baggrund af tidligere ansættelser.

Det er en forudsætning, at du er indskrevet og aktiv studerende ved en videregående uddannelsesinstitution.

Ansættelse gerne fra 1/9 2019 eller hurtigst muligt derefter

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Mette Volquartzen, mail Mette.Volquartzen@jur.ku.dk eller telefon 35 33 49 20.

Ansøgning

Stillingen søges online via Jobportalen (tryk på linket "Søg stillingen" nederst i opslaget). Upload en kort ansøgning og et CV samt dokumentation for uddannelse og eventuelle anbefalinger senest 1. august 2019.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund, til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047456Phoenix-76eb5f8412019-06-25T00:00:00Studerende til DFF finansieret projektStuderende søges til kvalitativ forskerstøtte på projekt om Forsvarets støtte til Politiet 1971-2018. Projektet har historisk karakter og udarbejdes i samarbejde mellem Juridisk Fakultet ved Københavns Universitet og Institut for Militærhistorie, Kulturforståelse og Krigsteori ved Forsvarsakademiet.

Arbejdsopgaver

  • Selvstændig litteratursøgning
  • Hjælp til bearbejdning af research
  • Evt. arkivstudier på Rigsarkivet
  • Transskription af kvalitative interviews
Hvem er du?

Du er f.eks. historiestuderende med interesse for nyere tids militær- og retshistorie, gerne med erfaring med selvstændig informationssøgning. Endvidere vil det være en fordel, hvis du har dokumenteret erfaring med at indgå i projektarbejde med selvstændigt ansvar for tilrettelæggelse og udførelse af opgaver. Du er grundig, detaljeorienteret og overholder aftaler om tidsfrister og levering.

Ansættelsesvilkår og løn

Din arbejdstid bliver i gennemsnit 12-15 timer om ugen i fire måneder.

Ansættelse og aflønning sker som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) § 35.

Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive løn-indplaceret på baggrund af tidligere ansættelser.

Det er en forudsætning, at du er indskrevet og aktiv studerende ved en videregående uddannelsesinstitution.

Ansættelse gerne fra 1/9 2019 eller hurtigst muligt derefter

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Mette Volquartzen, mail Mette.Volquartzen@jur.ku.dk eller telefon 35 33 49 20.

Ansøgning

Stillingen søges online via Jobportalen (tryk på linket "Søg stillingen" nederst i opslaget). Upload en kort ansøgning og et CV samt dokumentation for uddannelse og eventuelle anbefalinger senest 1. august 2019.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund, til at søge stillingen.

Studerende søges til kvalitativ forskerstøtte på projekt om Forsvarets støtte til Politiet 1971-2018. Projektet har historisk karakter og udarbejdes i samarbejde mellem Juridisk Fakultet ved Københavns Universitet og Institut for Militærhistorie, Kulturforståelse og Krigsteori ved Forsvarsakademiet. Arbejdsopgaver Selvstændig litteratursøgning Hjælp til bearbejdning af research Evt. arkivstudier på Rigsarkivet Transskription af kvalitative interviews Hvem er du? Du er f.eks. historiestuderende med interesse for nyere tids militær- og retshistorie, gerne med erfaring med selvstændig informationssøgning. Endvidere vil det være en fordel, hvis du har dokumenteret erfaring med at indgå i projektarbejde med selvstændigt ansvar for tilrettelæggelse og udførelse af opgaver. Du er grundig, detaljeorienteret og overholder aftaler om tidsfrister og levering. Ansættelsesvilkår og løn Din arbejdstid bliver i gennemsnit 12-15 timer om ugen i fire måneder. Ansættelse og aflønning sker som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) § 35. Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive løn-indplaceret på baggrund af tidligere ansættelser. Det er en forudsætning, at du er indskrevet og aktiv studerende ved en videregående uddannelsesinstitution. Ansættelse gerne fra 1 9 2019 eller hurtigst muligt derefter Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Mette Volquartzen, mail Mette.Volquartzen@jur.ku.dk eller telefon 35 33 49 20. Ansøgning Stillingen søges online via Jobportalen (tryk på linket Søg stillingen nederst i opslaget). Upload en kort ansøgning og et CV samt dokumentation for uddannelse og eventuelle anbefalinger senest 1. august 2019. Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund, til at søge stillingen.11jobnet76eb5f84100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=149784&DepartmentId=18962&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3550907KU - JUR - Fakultetet, Co Søndre Campus11Karen Blixens Plads 162300København SDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid47Tidsbegrænset781955JobNet5008183500818310021-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=76eb5f84https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=76eb5f84https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=76eb5f84&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=76eb5f84&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgEr du en fagligt stærk Kontormedhjælper?12008001Dansk3Læse/ tale419017Kontormedhjælper5Kontor og administration362116150noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330033907Interessant og krævende studenterjob på CSS campusRobot NIAS Nordisk Institut for Asienstudier, et center under Institut for Statskundskab, søger en ny studerende til NIAS administration service og bibliotek. Opgaverne inkluderer assistance ved events på NIAS og ved modtagelse af nordiske gæstestuderende. Opdatering af NIAS websites og nyhedsbreve. Derudover kommer hjælp til diverse forefaldende administrative og praktiske opgaver. Det ville være en fordel, hvis du har Gode engelskkundskaber og evnen til klar og fejlfri skriftlig kommunikation En udadvendt karakter og evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret En studiebaggrund fra Asienstudier er en fordel, men ikke et krav Jobbet udføres i tæt samarbejde med centerleder og den øvrige stab, som inklusive gæster udgør cirka 30 personer. Vi tilbyder Et interessant og Asien-fokuseret miljø, hvor tingene ind i mellem skal gå stærkt Et alsidigt job med afveksling i opgaverne Rare og engagerede kolleger Fleksibilitet i forhold til arbejdstiden i eksamensperioder Løn og ansættelse Ugentlig arbejdstid 15 timer. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK med indplacering som studerende-HK. Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive lønindplaceret på baggrund af tidligere ansættelser. For at blive ansat er det en forudsætning, at du er indskrevet og aktiv studerende ved en videregående uddannelsesinstitution. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til projektkoordinator Katrine Herold, 3532 9504, mailto: katrine.herold@nias.ku.dk, eller bibliotekar Inga-Lill Blomkvist, 3532 9512, mailto: ilb@nias.ku.dk Ansøgningsfrist er den 2. august 2019. Tiltrædelse i uge 34. Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Stillingen søges online her (tryk på Udfyld ansøgningsformular nederst i opslaget). Bemærk venligst, at der kun kan uploades en fil til hver kategori. Hvis du har flere dokumenter til samme kategori (f.eks. eksamensbevis og eksamensudskrifter), så skal du samle dokumenterne i én fil (pdf eller word) Ansøgninger som modtages efter ansøgningsfristens udløb vil ikke blive taget i betragtning. Kort om NIAS: vi udfører forskning og formidling med fokus på det moderne Asien. NIAS finansieres hovedsagligt ved en bevilling fra Nordisk Ministerråd (NMR), samt ved kontingenter fra 25 nordiske medlemsuniversiteter, herunder KU, som er den største bidragsyder efter NMR. NIAS har et digitalt Asienbibliotek, og et forlag, NIAS Press, som udgiver faglitteratur om Asien på engelsk. Du kan læse mere om NIAS på www.nias.ku.dkNIAS – Nordisk Institut for Asienstudier, et center under Institut for Statskundskab, søger en ny studerende til NIAS’ administration/service og bibliotek. Opgaverne inkluderer assistance ved events på NIAS og ved modtagelse af nordiske gæstestuderende. Opdatering af NIAS’ websites og nyhedsbreve. Derudover kommer hjælp til diverse forefaldende administrative og praktiske opgaver.

Det ville være en fordel, hvis du har

  • Gode engelskkundskaber og evnen til klar og fejlfri skriftlig kommunikation
  • En udadvendt karakter og evnen til at arbejde selvstændigt og struktureret
  • En studiebaggrund fra Asienstudier er en fordel, men ikke et krav
Jobbet udføres i tæt samarbejde med centerleder og den øvrige stab, som inklusive gæster udgør cirka 30 personer.

Vi tilbyder

  • Et interessant og Asien-fokuseret miljø, hvor tingene ind i mellem skal gå stærkt
  • Et alsidigt job med afveksling i opgaverne
  • Rare og engagerede kolleger
  • Fleksibilitet i forhold til arbejdstiden i eksamensperioder
Løn og ansættelse

Ugentlig arbejdstid 15 timer.

Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK med indplacering som studerende-HK. Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive lønindplaceret på baggrund af tidligere ansættelser.

For at blive ansat er det en forudsætning, at du er indskrevet og aktiv studerende ved en videregående uddannelsesinstitution.



Yderligere oplysninger

om stillingen kan fås ved henvendelse til projektkoordinator Katrine Herold, 3532 9504, mailto: katrine.herold@nias.ku.dk, eller bibliotekar Inga-Lill Blomkvist, 3532 9512, mailto: ilb@nias.ku.dk

Ansøgningsfrist er den 2. august 2019.

Tiltrædelse i uge 34.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Stillingen søges online her (tryk på "Udfyld ansøgningsformular" nederst i opslaget).

Bemærk venligst, at der kun kan uploades en fil til hver kategori. Hvis du har flere dokumenter til samme kategori (f.eks. eksamensbevis og eksamensudskrifter), så skal du samle dokumenterne i én fil (pdf eller word)

Ansøgninger som modtages efter ansøgningsfristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.



Kort om NIAS: vi udfører forskning og formidling med fokus på det moderne Asien. NIAS finansieres hovedsagligt ved en bevilling fra Nordisk Ministerråd (NMR), samt ved kontingenter fra 25 nordiske medlemsuniversiteter, herunder KU, som er den største bidragsyder efter NMR. NIAS har et digitalt Asienbibliotek, og et forlag, NIAS Press, som udgiver faglitteratur om Asien på engelsk.



Du kan læse mere om NIAS på www.nias.ku.dk

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUNDKøbenhavn K2019-05-29T00:00:002019-07-22T00:00:00
330043120Student til Rigshospitalets PlanlægningsenhedRobot Brænder du for planlægning, analyse og strategi og kunne du tænke dig at arbejde på et stort og højt specialiseret hospital? Læser du på en samfundsvidenskabelig videregående uddannelse og har du interesse for sundhedsvæsenet? Så er du måske vores kommende studentermedhjælper i Planlægningsenheden på Rigshospitalet. Om Planlægningsenheden Planlægningsenheden er en del af Økonomi- og Planlægningsafdelingen. Enheden består af 5 medarbejdere og en planlægningschef og har som sin primære opgave at sikre helhedsoverblik og gode beslutningsoplæg på planlægningsområdet. Vi arbejder med planlægningssager af strategisk betydning for hospitalet, fx specialeplanlægning, kapacitetsudnyttelse og fysiske rammer. Vi sekretariatsbetjener diverse råd og udvalg, bl.a. apparaturudvalget, en række sundhedsfaglige råd og to af hospitalets tværgående fora. Herudover har vi ansvaret for svar på politikerspørgsmål og høringer på planlægningsområdet. En af de store opgaver for os i den kommende tid bliver at drive et projekt om Rigshospitalets kommende vision- og masterplan, som skal sætte retning for renoveringen af bygningerne på Blegdamsvej. Planlægningsenheden har et tæt samarbejde med centre og klinikker på hele Rigshospitalet samt andre enheder i administrationen. Vi lægger vægt på at løse opgaverne på et fagligt højt niveau i en serviceorienteret og uformel atmosfære. Om dig Vi søger en ambitiøs og dygtig studentermedhjælper, som har lyst til at hjælpe os med planlægningsopgaver og sekretariatsbetjening. Du skal have mod på at arbejde i en spændede og kompleks driftsorganisation med mange samarbejdsflader. Vi forestiller os, at du enten er i gang med den sidste del af din bachelor eller i starten af din kandidat har interesse for sundhedsvæsenet er god til dialog med andre faggrupper og har lyst til at indgå i samarbejde på tværs af organisationen er samarbejdsorienteret og stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation er struktureret, systematisk og god til at skabe overblik tager ansvar og initiativ. Det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring med databearbejdning og analyse. Om stillingen Vi søger en student, der skal hjælpe os med at løfte forskellige opgaver på planlægningsområdet. Det kan eksempelvis være: Sekretariatsbetjening af diverse råd og fora på planlægningsområdet Indsamling og udarbejdelse af bidrag til besvarelse af politikerspørgsmål og borgerhenvendelser Udarbejdelse af høringssvar Du vil desuden blive inddraget i nogle af de større projekter, vi er involveret i, og vil her være med til at planlægge møder, processer og indhold i projekterne. Du vil blive en del af en velfungerende enhed med engagerede og dygtige kolleger, og hvor du vil kunne lære en masse om, hvordan administrationen på et stort hospital fungerer. Du kan forvente fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder, til gengæld forventer vi, at du er fleksibel i perioder med stor arbejdsbelastning. Generelt tilstræber vi en arbejdstid på ca. 12 timer i gennemsnit pr. uge. Løn og ansættelsesvilkår I henhold til gældende overenskomst. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte planlægningschef Lisbeth Simper Elmstrøm på tlf. 93 56 66 29 eller mail: lelm0020@regionh.dk. Ansøgningsfristen er fredag den 2. august 2019 Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 33 med henblik på tiltrædelse hurtigst muligt.Brænder du for planlægning, analyse og strategi og kunne du tænke dig at arbejde på et stort og højt specialiseret hospital? Læser du på en samfundsvidenskabelig videregående uddannelse og har du interesse for sundhedsvæsenet?

Så er du måske vores kommende studentermedhjælper i Planlægningsenheden på Rigshospitalet.

Om Planlægningsenheden

Planlægningsenheden er en del af Økonomi- og Planlægningsafdelingen.

Enheden består af 5 medarbejdere og en planlægningschef og har som sin primære opgave at sikre helhedsoverblik og gode beslutningsoplæg på planlægningsområdet.

Vi arbejder med planlægningssager af strategisk betydning for hospitalet, fx specialeplanlægning, kapacitetsudnyttelse og fysiske rammer. Vi sekretariatsbetjener diverse råd og udvalg, bl.a. apparaturudvalget, en række sundhedsfaglige råd og to af hospitalets tværgående fora. Herudover har vi ansvaret for svar på politikerspørgsmål og høringer på planlægningsområdet.

En af de store opgaver for os i den kommende tid bliver at drive et projekt om Rigshospitalets kommende vision- og masterplan, som skal sætte retning for renoveringen af bygningerne på Blegdamsvej.

Planlægningsenheden har et tæt samarbejde med centre og klinikker på hele Rigshospitalet samt andre enheder i administrationen.

Vi lægger vægt på at løse opgaverne på et fagligt højt niveau i en serviceorienteret og uformel atmosfære.

Om dig

Vi søger en ambitiøs og dygtig studentermedhjælper, som har lyst til at hjælpe os med planlægningsopgaver og sekretariatsbetjening. Du skal have mod på at arbejde i en spændede og kompleks driftsorganisation med mange samarbejdsflader.

Vi forestiller os, at du

  • enten er i gang med den sidste del af din bachelor eller i starten af din kandidat
  • har interesse for sundhedsvæsenet
  • er god til dialog med andre faggrupper og har lyst til at indgå i samarbejde på tværs af organisationen
  • er samarbejdsorienteret og stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation
  • er struktureret, systematisk og god til at skabe overblik
  • tager ansvar og initiativ.
Det vil desuden være en fordel, hvis du har erfaring med databearbejdning og analyse.

Om stillingen

Vi søger en student, der skal hjælpe os med at løfte forskellige opgaver på planlægningsområdet. Det kan eksempelvis være:

  • Sekretariatsbetjening af diverse råd og fora på planlægningsområdet
  • Indsamling og udarbejdelse af bidrag til besvarelse af politikerspørgsmål og borgerhenvendelser
  • Udarbejdelse af høringssvar
Du vil desuden blive inddraget i nogle af de større projekter, vi er involveret i, og vil her være med til at planlægge møder, processer og indhold i projekterne.

Du vil blive en del af en velfungerende enhed med engagerede og dygtige kolleger, og hvor du vil kunne lære en masse om, hvordan administrationen på et stort hospital fungerer.

Du kan forvente fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder, til gengæld forventer vi, at du er fleksibel i perioder med stor arbejdsbelastning. Generelt tilstræber vi en arbejdstid på ca. 12 timer i gennemsnit pr. uge.

Løn og ansættelsesvilkår

I henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte planlægningschef Lisbeth Simper Elmstrøm på tlf. 93 56 66 29 eller mail: lelm0020@regionh.dk.

Ansøgningsfristen er fredag den 2. august 2019

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 33 med henblik på tiltrædelse hurtigst muligt.




RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-06-13T00:00:002019-08-02T00:00:00
330044812Studentermedhjælper til BIM/CAD-sektionenRobot Studentermedhjælper til BIM CAD-sektionen Synes du også, at brugen af moderne teknologi er vejen frem? Eller er du blot nysgerrig på, hvad BIM og arbejdet med 3D har med jernbaner at gøre? Vi er i fuld gang med at implementere BIM i jernbanesektoren og stiller allerede krav om leverance af 3D modeller ved projektering, anlæg og ved aflevering til drift. Desuden arbejder vi med at udvide brugen af visuel kommunikation på vores projekter. Indførelsen af BIM kræver, at CAD og data fra 3D modeller udnyttes fuldt ud på, tværs af alle systemer i Banedanmark, og vi søger derfor en studentermedhjælper til vores BIM CAD-sektion til at hjælpe os med praktiske opgaver i den forbindelse. Din arbejdsplads bliver i vores nye, flotte hovedkontor på Carsten Niebuhrs Gade 43 i København tæt på Dybbølsbro Station. Arbejdstiden bliver op til 15 timer om ugen med mulighed for at tilrettelægge i forhold til dine eksamener. Bliv en del af et dedikeret og professionelt team, hvor vi også kan have det sjovt BIM CAD-området er i konstant udvikling, og vi har brug for en nysgerrig studentermedhjælper, der vil være med til at hjælpe os med både de teknisk prægede opgaver og de administrative gøremål. Du bliver del af et dedikeret BIM CAD team med en åben og uformel samarbejdsform, hvor vi løbende udvikler vores faglighed og agerer professionelt, men samtidig vil have det sjovt sammen. Du kan læse mere om Banedanmark på https: www.bane.dk og om BIM infra.dk på http: biminfra.dk Studerende på teknisk uddannelse? Vi forestiller os, at du er studerende på en teknisk uddannelse, gerne indenfor anlæg byggeri. Har du kendskab og interesse i arbejdet med BIM, og har du stiftet bekendtskab med CAD software, fx. i form af MicroStation er det en klar fordel. Det er også en stærk kvalitet, hvis du er god til at udarbejde visuelt kommunikationsmateriale. Som person er du serviceminded, har analytisk sans og en struktureret tilgang til arbejdet og er positiv overfor at indgå i et uformelt, men fagligt stærkt team, hvor vi vægter at have et godt sammenhold samt at vidensdele. Løn Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen følger lønnen for HK-studerende, der er kr. 124,33 i timen. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om stillingen så kontakt sektionschef Gita Mohshizadeh. Send os dit cv og ansøgning samt dokumentation på, at du er indskrevet på en videregående uddannelse. Denne dokumentation er et krav for at blive ansat i stillingen. Søg gerne hurtigst muligt, da vi løbende vurderer ansøgningerne. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen nedenfor og følg instruktionerne.Studentermedhjælper til BIM/CAD-sektionen

Synes du også, at brugen af moderne teknologi er vejen frem? Eller er du blot nysgerrig på, hvad BIM og arbejdet med 3D har med jernbaner at gøre?

Vi er i fuld gang med at implementere BIM i jernbanesektoren og stiller allerede krav om leverance af 3D modeller ved projektering, anlæg og ved aflevering til drift.

Desuden arbejder vi med at udvide brugen af visuel kommunikation på vores projekter.

Indførelsen af BIM kræver, at CAD og data fra 3D modeller udnyttes fuldt ud på, tværs af alle systemer i Banedanmark, og vi søger derfor en studentermedhjælper til vores BIM/CAD-sektion til at hjælpe os med praktiske opgaver i den forbindelse.

Din arbejdsplads bliver i vores nye, flotte hovedkontor på Carsten Niebuhrs Gade 43 i København tæt på Dybbølsbro Station. Arbejdstiden bliver op til 15 timer om ugen med mulighed for at tilrettelægge i forhold til dine eksamener.

Bliv en del af et dedikeret og professionelt team, hvor vi også kan have det sjovt

BIM/CAD-området er i konstant udvikling, og vi har brug for en nysgerrig studentermedhjælper, der vil være med til at hjælpe os med både de teknisk prægede opgaver og de administrative gøremål.

Du bliver del af et dedikeret BIM/CAD team med en åben og uformel samarbejdsform, hvor vi løbende udvikler vores faglighed og agerer professionelt, men samtidig vil have det sjovt sammen.

Du kan læse mere om Banedanmark på https://www.bane.dk/ og om BIM infra.dk på http://biminfra.dk/

Studerende på teknisk uddannelse?

Vi forestiller os, at du er studerende på en teknisk uddannelse, gerne indenfor anlæg/byggeri. Har du kendskab og interesse i arbejdet med BIM, og har du stiftet bekendtskab med CAD software, fx. i form af MicroStation er det en klar fordel. Det er også en stærk kvalitet, hvis du er god til at udarbejde visuelt kommunikationsmateriale.

Som person er du serviceminded, har analytisk sans og en struktureret tilgang til arbejdet og er positiv overfor at indgå i et uformelt, men fagligt stærkt team, hvor vi vægter at have et godt sammenhold samt at vidensdele.

Løn

Ansættelsen vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/Stat, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen følger lønnen for HK-studerende, der er kr. 124,33 i timen.

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen så kontakt sektionschef Gita Mohshizadeh. Send os dit cv og ansøgning samt dokumentation på, at du er indskrevet på en videregående uddannelse. Denne dokumentation er et krav for at blive ansat i stillingen. Søg gerne hurtigst muligt, da vi løbende vurderer ansøgningerne.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen ” nedenfor og følg instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-06-17T00:00:002019-08-09T00:00:00
330047133Studentermedhjælper til afdelingen for Børn & UngeRobot DET DANSKE FILMINSTITUT SØGER STUDENTERMEDHJÆLPER TIL AFDELINGEN FOR BØRN UNGE Interesserer du dig for formidling af film til børn og unges undervisningsbrug? Har du lyst til at arbejde med webformidling? Er du god til retskrivning og har flair for digital kommunikation? Arbejder du selvstændigt og struktureret? Så er stillingen som studentermedhjælper i Det Danske Filminstituts afdeling for Børn Unge noget for dig. Det Danske Filminstituts afdeling for Børn Unge rummer bl.a. undervisningsportalen Filmcentralen, Filmcentralen for de yngste, FILM-X og Medierådet for Børn og Unge. Som studentermedhjælper i afdelingen vil dine opgaver bestå i at: Publicere nye film til Filmcentralen og Filmcentralen for de yngste Opsætte og korrekturlæse undervisningsmaterialer til Filmcentralen Optimere og ajourføre instituttets filmdatabaser Bidrage til formidlingen af afdelingens aktiviteter Assistere i forbindelse med afdelingens øvrige projekter. Vi lægger særlig vægt på, at du: Er velformuleret og har styr på retskrivning og kommatering Kan arbejde selvstændigt, struktureret og er god til at samarbejde Har erfaring med CMS-systemer, Office-pakken, Photoshop og iMovie eller har lyst til at lære det Ikke er bange for rutineprægede opgaver. Læs mere om Det Danske Filminstitut på www.dfi.dk og om Filmcentralen på www.filmcentralen.dk Løn og ansættelsesforhold Stillingen er på 15 timer om ugen, men der vil være fleksibilitet i forbindelse med fx eksamensperioder. Jobstart 1. september 2019. Få flere oplysninger hos redaktør Lisbeth Juhl Sibbesen på tlf. 2538 2618 eller digital redaktør Mads Bo Petersen på tlf. 3374 3564 Løn og ansættelsesvilkår er efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det Statslige Område og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK). Det Danske Filminstitut opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. Ansøgning Send din motiverede ansøgning, studiedokumentation samt CV via knappen Søg stillingen nedenfor senest fredag den 2. august kl. 12.00. Vi afholder samtaler i uge 33 og 34. ________________________________________________________________ Det Danske Filminstitut er en statsinstitution under Kulturministeriet. Filminstituttet har ca. 140 engagerede medarbejdere, der arbejder for at skabe de bedst mulige vilkår for, at dansk film, spil og billedbårne fortællinger vedblivende udgør en bærende kulturfaktor med høj kunstnerisk kvalitet og kulturel værdi og fastholder dansk films stærke position i både ind- og udland. Du kan læse mere på www.dfi.dk.DET DANSKE FILMINSTITUT SØGER STUDENTERMEDHJÆLPER TIL AFDELINGEN FOR BØRN & UNGE



Interesserer du dig for formidling af film til børn og unges undervisningsbrug? Har du lyst til at arbejde med webformidling? Er du god til retskrivning og har flair for digital kommunikation? Arbejder du selvstændigt og struktureret? Så er stillingen som studentermedhjælper i Det Danske Filminstituts afdeling for Børn & Unge noget for dig.



Det Danske Filminstituts afdeling for Børn & Unge rummer bl.a. undervisningsportalen Filmcentralen, Filmcentralen for de yngste, FILM-X og Medierådet for Børn og Unge.



Som studentermedhjælper i afdelingen vil dine opgaver bestå i at:

  • Publicere nye film til Filmcentralen og Filmcentralen for de yngste
  • Opsætte og korrekturlæse undervisningsmaterialer til Filmcentralen
  • Optimere og ajourføre instituttets filmdatabaser
  • Bidrage til formidlingen af afdelingens aktiviteter
  • Assistere i forbindelse med afdelingens øvrige projekter.


Vi lægger særlig vægt på, at du:

  • Er velformuleret og har styr på retskrivning og kommatering
  • Kan arbejde selvstændigt, struktureret og er god til at samarbejde
  • Har erfaring med CMS-systemer, Office-pakken, Photoshop og iMovie – eller har lyst til at lære det
  • Ikke er bange for rutineprægede opgaver.
Læs mere om Det Danske Filminstitut på www.dfi.dk og om Filmcentralen på www.filmcentralen.dk



Løn og ansættelsesforhold

Stillingen er på 15 timer om ugen, men der vil være fleksibilitet i forbindelse med fx eksamensperioder. Jobstart 1. september 2019.

Få flere oplysninger hos redaktør Lisbeth Juhl Sibbesen på tlf. 2538 2618 eller digital redaktør Mads Bo Petersen på tlf. 3374 3564

Løn og ansættelsesvilkår er efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK). Det Danske Filminstitut opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.



Ansøgning

Send din motiverede ansøgning, studiedokumentation samt CV via knappen ”Søg stillingen” nedenfor senest fredag den 2. august kl. 12.00. Vi afholder samtaler i uge 33 og 34.

________________________________________________________________

Det Danske Filminstitut er en statsinstitution under Kulturministeriet. Filminstituttet har ca. 140 engagerede medarbejdere, der arbejder for at skabe de bedst mulige vilkår for, at dansk film, spil og billedbårne fortællinger vedblivende udgør en bærende kulturfaktor med høj kunstnerisk kvalitet og kulturel værdi og fastholder dansk films stærke position i både ind- og udland. Du kan læse mere på www.dfi.dk.

Det Danske FilminstitutKøbenhavn K2019-06-20T00:00:002019-08-02T00:00:00
3300549802 studerende søges til forskningsprojekter i krydsfeltet mellem offentlig forvaltning og politisk psykologiRobot Studerende søges til forskningsprojekter, der ledes af Professor MSO Asmus Leth Olsen. Størstedelen af stillingen vil bestå i at bistå med opgaver i forbindelse forskningsprojektet The Behavioral Citizen , som er finansieret af Danmarks Frie Forskningsfond. Stillingen er en unik mulighed for at komme helt tæt på et gryende forskningsfelt, der kombinerer studiet af offentlig forvaltning og (politisk) psykologi. Det er et felt, som er i rivende udvikling og del af en international trend, der påvirker både forskningsmiljøer og den bredere samfundsdebat om den offentlige sektor. Som studerende vil man få meget varierede opgaver, der bl.a. tæller indtastning af data, data management, forsendelse af post, korrekturlæsning, litteratursøgning og understøttelse af udarbejdelse af felteksperimenter. Den ideelle ansøger til stillingen: Arbejder effektivt og struktureret Kan prioritere, fokusere sine arbejdsopgaver, holde mange bolde i luften og overholde en deadline Har fagligt overskud Er pligtopfyldende og kvalitetsbevidst. Ansættelsesvilkår og løn Arbejdstiden er i gennemsnit 10 eller 15 timer uge efter nærmere aftale og vil kunne tilrettelægges fleksibelt. I nogle perioder vil der være mere arbejde end andre og flere arbejdsopgaver vil også kunne løses hjemmefra. Ansættelse og aflønning sker som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) § 35. Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive løn-indplaceret på baggrund af tidligere ansættelser. Ansættelse vil ske fra 1. september 2019 eller snarest muligt derefter. Det er en forudsætning for ansættelse, at ansøger er indskrevet og er aktiv studerende ved en videregående uddannelse. Studerende på en scient.pol.-uddannelse vil passe godt til stillingen. Ansøgning: I den elektroniske ansøgningsformular skal følgende dokumenter uploades: Motiveret ansøgning (maks. 200 ord) CV Karakterudskrift fra universitetets selvbetjening (i én samlet fil). Den bedste opgave man har lavet på studiet (i PDF-format) Øvrige dokumenter vil ikke blive behandlet. I ansættelsesprocessen kan man blive indkaldt til en eventuel samtale, hvis det er nødvendigt for at identificere den rette kandidat. Ansøgningsfristen er mandag den 5. august 2019. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Professor MSO Asmus Leth Olsen på telefon 29 84 86 92 eller e-mail ajlo@ifs.ku.dkStuderende søges til forskningsprojekter, der ledes af Professor MSO Asmus Leth Olsen. Størstedelen af stillingen vil bestå i at bistå med opgaver i forbindelse forskningsprojektet ”The Behavioral Citizen”, som er finansieret af Danmarks Frie Forskningsfond.

Stillingen er en unik mulighed for at komme helt tæt på et gryende forskningsfelt, der kombinerer studiet af offentlig forvaltning og (politisk) psykologi. Det er et felt, som er i rivende udvikling og del af en international trend, der påvirker både forskningsmiljøer og den bredere samfundsdebat om den offentlige sektor.

Som studerende vil man få meget varierede opgaver, der bl.a. tæller indtastning af data, data management, forsendelse af post, korrekturlæsning, litteratursøgning og understøttelse af udarbejdelse af felteksperimenter. Den ideelle ansøger til stillingen:

  • Arbejder effektivt og struktureret;
  • Kan prioritere, fokusere sine arbejdsopgaver, holde mange bolde i luften og overholde en deadline;
  • Har fagligt overskud;
  • Er pligtopfyldende og kvalitetsbevidst.
Ansættelsesvilkår og løn

Arbejdstiden er i gennemsnit 10 eller 15 timer/uge efter nærmere aftale og vil kunne tilrettelægges fleksibelt. I nogle perioder vil der være mere arbejde end andre og flere arbejdsopgaver vil også kunne løses hjemmefra.

Ansættelse og aflønning sker som studerende i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-fællesoverenskomsten) samt Organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) § 35.

Minimumstimelønnen er kr. 124,18. Du vil blive løn-indplaceret på baggrund af tidligere ansættelser.

Ansættelse vil ske fra 1. september 2019 eller snarest muligt derefter.

Det er en forudsætning for ansættelse, at ansøger er indskrevet og er aktiv studerende ved en videregående uddannelse. Studerende på en scient.pol.-uddannelse vil passe godt til stillingen.

Ansøgning:

I den elektroniske ansøgningsformular skal følgende dokumenter uploades:

  • Motiveret ansøgning (maks. 200 ord)
  • CV
  • Karakterudskrift fra universitetets selvbetjening (i én samlet fil).
  • Den bedste opgave man har lavet på studiet (i PDF-format)
Øvrige dokumenter vil ikke blive behandlet.

I ansættelsesprocessen kan man blive indkaldt til en eventuel samtale, hvis det er nødvendigt for at identificere den rette kandidat.

Ansøgningsfristen er mandag den 5. august 2019.

Yderligere oplysninger

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Professor MSO Asmus Leth Olsen på telefon 29 84 86 92 eller e-mail ajlo@ifs.ku.dk

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUNDKøbenhavn K2019-07-05T00:00:002019-08-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Interessant og krævende studenterjob på CSS campus

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND

København K
NIAS Nordisk Institut for Asienstudier, et center under Institut for Statskundskab, søger en ny studerende til NIAS administration service og bibliotek. Opgaverne inkluderer assistance ved events på NIAS og ved modtagelse af nordiske gæstestuderende...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Student til Rigshospitalets Planlægningsenhed

Rigshospitalet

København Ø
Brænder du for planlægning, analyse og strategi og kunne du tænke dig at arbejde på et stort og højt specialiseret hospital? Læser du på en samfundsvidenskabelig videregående uddannelse og har du interesse for sundhedsvæsenet? Så er du måske vores k...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019

Studentermedhjælper til BIM/CAD-sektionen

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Studentermedhjælper til BIM CAD-sektionen Synes du også, at brugen af moderne teknologi er vejen frem? Eller er du blot nysgerrig på, hvad BIM og arbejdet med 3D har med jernbaner at gøre? Vi er i fuld gang med at implementere BIM i jernbanesektoren...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Studentermedhjælper til afdelingen for Børn & Unge

Det Danske Filminstitut

København K
DET DANSKE FILMINSTITUT SØGER STUDENTERMEDHJÆLPER TIL AFDELINGEN FOR BØRN UNGE Interesserer du dig for formidling af film til børn og unges undervisningsbrug? Har du lyst til at arbejde med webformidling? Er du god til retskrivning og har flair for ...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:2. august 2019

2 studerende søges til forskningsprojekter i krydsfeltet mellem offentlig forvaltning og politisk psykologi

KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND

København K
Studerende søges til forskningsprojekter, der ledes af Professor MSO Asmus Leth Olsen. Størstedelen af stillingen vil bestå i at bistå med opgaver i forbindelse forskningsprojektet The Behavioral Citizen , som er finansieret af Danmarks Frie Forskni...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019