Studerende til SUND HR

SUND HR betjener institutter og ledelse under Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) med alt inden for HR-området. Vi søger nu en studerende til SUND HR, der kan hjælpe os med forskellige administrative opgaver, herunder opdatering af web, lettere opgaver inden for personaleområdet og andre administrative opgaver.

Om SUND
Med en årlig omsætning på ca. 3 milliarder, 12 institutter, 5 store centre og 3 hospitaler på forskellige lokaliteter er SUND på Københavns Universitet et af Europas største sundhedsvidenskabelige fakulteter. Vi er en mangfoldig arbejdsplads med 8.500 studerende, 3.600 medarbejdere og landets største ph.d.-skole med i alt 1.600 ph.d.-studerende.

Dette giver fakultetet et stærkt udgangspunkt i konkurrencen om de største forskertalenter og om nationale og internationale forskningsbevillinger. Det er vores mål at skabe ny og banebrydende viden, uddanne dygtige og innovative kandidater og bidrage til øget vækst og beskæftigelse i samfundet. Det vil vi opnå bl.a. ved en markant satsning på rekruttering og talentudvikling, avanceret infrastruktur, et godt arbejdsmiljø og strategiske samarbejder både nationalt og internationalt. Vi betragter god ledelse som en forudsætning for at realisere målene.

Om SUND HR
I SUND HR får du ca. 45 yderst kompetente og engagerede kolleger. Vi ønsker at skabe et højt fagligt og udviklende arbejdsmiljø samt et miljø, hvor vi sikrer en høj grad af videndeling og et godt socialt samvær. Vores mål er at betjene SUNDs mange ansatte hurtigt, effektivt og med en god forretningsforståelse.

SUND HR har en struktur med tre sektioner: Sektionen for Rådgivning og Jura, Sektionen for Rekruttering og Personaleadministration og Sektionen for Samarbejde og Udvikling. I centeret løser vi opgaver for SUNDs institutter, centre og øvrige enheder med alt fra rekrutteringer, ændringer under ansættelsen, senioraftaler til personalejuridiske opgaver og udviklingsopgaver.

Dine opgaver
Som studerende i SUND HR bliver dine opgaver at hjælpe på tværs af HR-centeret med diverse praktiske og administrative opgaver. Dette kan fx være:

  • Opdatere information om SUND HR på intranet og hjemmeside
  • Udsendelse af mails og informationer
  • Praktisk bistand ved møder
Derudover kommer du til at hjælpe i den personaleadministrative sektion, hvor opgaverne fx kan være:
  • Trække lister i diverse systemer og evt. forbehandle/strukturere data
  • Taste oplysninger i forskellige systemer
  • Bistå sagsbehandlerne i afgrænsede dele af rekrutteringsprocesser

Dine kompetencer
For at løse ovenstående opgaver, søger vi en studerende, der:
  • Har interesse for arbejdet i en HR-afdeling
  • Læser formentlig en samfundsvidenskabelig uddannelse, evt. med fokus på HR og/eller kommunikation
  • Arbejder struktureret med de opgaver, der bliver givet
  • Kan bruge excel og powerpoint samt er hurtig til at lære nye systemer

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 15 timer pr. uge. Timernes fordeling aftales konkret i forbindelse med ansættelse, men der er mulighed for fleksibilitet ifm. eksamen, ferier mm. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst, med indplacering som HR-studerende.

Ansøgning
Send din ansøgning vedlagt CV og eksamensudskrift via Jobportalen (klik på "Søg stillingen" nederst i opslaget). Ansøgningsfristen er den 22. april 2018. Vi afholder samtaler i uge 17. Tiltrædelse 1. maj 2018 eller snarest muligt derefter.

Yderligere oplysninger
Kontakt sektionsleder, personaleudviklingschef Margit Damgaard, tlf. 93 56 57 81.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

studerende HK søges til projekt

Institut for Veterinær- og Husdyrvidenskab

Frederiksberg
Ved Institut for Veterinær- og Husdyrvidenskab, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet ved Københavns Universitet, ønskes en stilling som studerende HK besat fra den 1. Maj 2018 eller snarest derefter. Stillingen er en deltidsstilling med 10 timer ugen...
Indrykket:13. april 2018
Udløbsdato:29. april 2018

Studerende søges

Fællesudgifter

København
HVEM ER VI? Pædagogisk Center Samfundsvidenskab er en fakultetsenhed på Center for Sundhed og Samfund, Københavns Universitet. I PCS arbejder vi dels med at inspirere og undervise fakultetets undervisere i pædagogik og dels med at støtte de studeren...
Indrykket:16. april 2018
Udløbsdato:30. april 2018

Medarbejder til administrationsafdeling - 30 timers stilling

Customer Care

København
Medarbejder til administrationsafdeling København - 30 timers stilling Vil du gerne være en del af en dansk succeshistorie i international skala? Har du et højt drive og trives du i et ungt miljø hvor præstationer belønnes? Hvis ja, så har vi det he...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:18. maj 2018

Studerende til forskningsområdet Cognition and Clinical Neuropsychology, Institut for Psykologi på Københavns Universitet

Institut for Psykologi

København
Vi søger en studerende til en labmanager-funktion til varetagelse af daglige praktiske opgaver samt deltage i afvikling af diverse forskningsprojekter inden for forskningsområdet Cognition and Clinical Neuropsychology (http: www.psy.ku.dk Forskning ...
Indrykket:19. april 2018
Udløbsdato:3. maj 2018

Studerende ("studenterkurator") til Ethnographic Exploratorium, Københavns Universitet

Institut for Antropologi

København
Vi søger en studerende, der kan i sammenarbejde med EE kuratoren Matthew Carey bidrage til driften af Ethnographic Exploratorium (EE) på Institut for Antropologi. EE er et sted, hvor undervisning og forskning inden for antropologi mødes. Arbejdsopga...
Indrykket:20. april 2018
Udløbsdato:3. maj 2018