Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studie- og trivselsvejleder i VejledningsCentret, Studieservice på SDU (AC-fuldmægtige).

Brænder du for vejledning af studerende, og har du kendskab til universitetsmiljøet? Har du lyst til at være en del af et dynamisk, engageret og fagligt kompetent team?

Teamet af studie- og trivselsvejledere udgør den centrale studievejledning på SDU og varetager den daglige vejledning af studerende omkring fx valgmuligheder undervejs i studiet, studietvivl, studieteknik, motivation og personlige og sociale problemstillinger. Vi vejleder personligt, telefonisk og pr. mail samt afholder arrangementer med vejledningsfagligt sigte for studerende.

Om stillingen

Der er tale om en midlertidig stilling af et års varighed, med mulighed for forlængelse. Stillingen er på fuld tid og ønskes besat med virkning fra den 1. juli 2019.
Stillingen er placeret i Odense, men enheden varetager vejledningsopgaver på hele SDU, hvorfor der må påregnes en del rejseaktivitet til universitetets øvrige campusser.

Du vil primært skulle beskæftige dig med følgende opgaver:

• Individuel og kollektiv studievejledning af SDUs studerende gennem
   brug af flere medier
• Varetagelse af samtalebaseret kompetenceafklaring og
   ressourceudvikling blandt studerende gennem brug af vejlednings- og
   coachingmetoder
• Opretholdelse af kvalitetssikret og reflekteret vejledningspraksis via
   systematisk faglig og personlig supervision - både som gruppe- og
   kollegialsupervision
• Udvikling af afdelingens ydelser i samarbejde med kolleger fra andre
   fagområder; herunder omsætning af viden fra mødet med de
   studerende til tiltag, der kan forbedre SDUs services
• Planlægning og afholdelse af kurser og workshops for studerende, fx i
   studiekompetencer, eksamensangst, studiestress mm. - både på dansk
   og engelsk
• Samarbejde og etablering af fælles løsninger med vejledere på
   fakulteterne og fra andre enheder

Personen

Vi leder efter en empatisk, professionel og servicemindet person, som hurtigt er i stand til at skabe tillid i mødet med de studerende. Vi forestiller os, at du:

• Har en relevant kandidatuddannelse, fx pædagogik, formidling, didaktik
   eller psykologi
• Har en vejlederuddannelse
• Har erfaring med vejledning af studerende på videregående uddannelser
• Har et godt kendskab til den akademiske verden
• Kan fastholde et helheds- og læringsorienteret sigte
• Kan lytte, vejlede og samarbejde med mennesker, der til tider har det
   meget vanskeligt
• Er resultatorienteret og fagligt ambitiøs
• Er god til at arbejde sammen med andre faggrupper og tør tænke nye
   tanker
• Er systematisk, struktureret og kan skabe overblik for de studerende
• Er en stærk og tillidsvækkende kommunikatør – både i individuel
   vejledning og i bredere formidlingssammenhænge
• Kan vejlede på både dansk og engelsk, herunder formidle komplekse
   regler og muligheder gennem brug af forskellige samtaleteknikker

Derudover er du en holdspiller, og du er indstillet på at hjælpe dit team til at nå opgaverne i en travl hverdag, som ikke altid forløber, som du havde planlagt hjemmefra.

Universitetet tilbyder

• Et selvstændigt job med gode udviklingsmuligheder i en professionel
   organisation
• Et stærkt kollegialt sammenhold præget af tværfaglig sparring og godt
   humør
• En fleksibel og rummelig arbejdsplads 

Ansøgningsfrist og tiltrædelse

Samtaler forventes afholdt i uge 22. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karoline Pinholt, kpi@sdu.dk eller på tlf. 6550 1044.

SDU arbejder målrettet for, at alle studerende uanset baggrund skal føle sig godt til rette på universitet og bliver i stand til at gennemføre deres uddannelse på normeret tid. VejledningsCentret er en del af Studieservice og fællesadministrationen på universitetet, og vi spiller en vigtig rolle i dette arbejde. Afdelingen har ansvaret for centrale studenterrettede services og studievejledning og bidrager dermed til at synliggøre SDU som et spændende sted at uddanne sig. Vi er et vigtigt ansigt over for de studerende, og derfor er god service og imødekommende adfærd essentielt for vores arbejde. Vi møder de studerende i øjenhøjde og tror på, at når vi skaber værdi for den studerende, skaber vi værdi for universitetet. Afdelingen omfatter enhederne Studie- og Trivselsvejledningen, SU, Syddansk Elite & 2 SPS-teams, og har i alt 34 ansatte. 

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside –
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013295Phoenix-a866b4c312019-04-30T00:00:00Studie- og trivselsvejleder i VejledningsCentret, Studieservice på SDU (AC-fuldmægtige).

Brænder du for vejledning af studerende, og har du kendskab til universitetsmiljøet? Har du lyst til at være en del af et dynamisk, engageret og fagligt kompetent team?

Teamet af studie- og trivselsvejledere udgør den centrale studievejledning på SDU og varetager den daglige vejledning af studerende omkring fx valgmuligheder undervejs i studiet, studietvivl, studieteknik, motivation og personlige og sociale problemstillinger. Vi vejleder personligt, telefonisk og pr. mail samt afholder arrangementer med vejledningsfagligt sigte for studerende.

Om stillingen

Der er tale om en midlertidig stilling af et års varighed, med mulighed for forlængelse. Stillingen er på fuld tid og ønskes besat med virkning fra den 1. juli 2019.
Stillingen er placeret i Odense, men enheden varetager vejledningsopgaver på hele SDU, hvorfor der må påregnes en del rejseaktivitet til universitetets øvrige campusser.

Du vil primært skulle beskæftige dig med følgende opgaver:

• Individuel og kollektiv studievejledning af SDUs studerende gennem
   brug af flere medier
• Varetagelse af samtalebaseret kompetenceafklaring og
   ressourceudvikling blandt studerende gennem brug af vejlednings- og
   coachingmetoder
• Opretholdelse af kvalitetssikret og reflekteret vejledningspraksis via
   systematisk faglig og personlig supervision - både som gruppe- og
   kollegialsupervision
• Udvikling af afdelingens ydelser i samarbejde med kolleger fra andre
   fagområder; herunder omsætning af viden fra mødet med de
   studerende til tiltag, der kan forbedre SDUs services
• Planlægning og afholdelse af kurser og workshops for studerende, fx i
   studiekompetencer, eksamensangst, studiestress mm. - både på dansk
   og engelsk
• Samarbejde og etablering af fælles løsninger med vejledere på
   fakulteterne og fra andre enheder

Personen

Vi leder efter en empatisk, professionel og servicemindet person, som hurtigt er i stand til at skabe tillid i mødet med de studerende. Vi forestiller os, at du:

• Har en relevant kandidatuddannelse, fx pædagogik, formidling, didaktik
   eller psykologi
• Har en vejlederuddannelse
• Har erfaring med vejledning af studerende på videregående uddannelser
• Har et godt kendskab til den akademiske verden
• Kan fastholde et helheds- og læringsorienteret sigte
• Kan lytte, vejlede og samarbejde med mennesker, der til tider har det
   meget vanskeligt
• Er resultatorienteret og fagligt ambitiøs
• Er god til at arbejde sammen med andre faggrupper og tør tænke nye
   tanker
• Er systematisk, struktureret og kan skabe overblik for de studerende
• Er en stærk og tillidsvækkende kommunikatør – både i individuel
   vejledning og i bredere formidlingssammenhænge
• Kan vejlede på både dansk og engelsk, herunder formidle komplekse
   regler og muligheder gennem brug af forskellige samtaleteknikker

Derudover er du en holdspiller, og du er indstillet på at hjælpe dit team til at nå opgaverne i en travl hverdag, som ikke altid forløber, som du havde planlagt hjemmefra.

Universitetet tilbyder

• Et selvstændigt job med gode udviklingsmuligheder i en professionel
   organisation
• Et stærkt kollegialt sammenhold præget af tværfaglig sparring og godt
   humør
• En fleksibel og rummelig arbejdsplads 

Ansøgningsfrist og tiltrædelse

Samtaler forventes afholdt i uge 22. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karoline Pinholt, kpi@sdu.dk eller på tlf. 6550 1044.

SDU arbejder målrettet for, at alle studerende uanset baggrund skal føle sig godt til rette på universitet og bliver i stand til at gennemføre deres uddannelse på normeret tid. VejledningsCentret er en del af Studieservice og fællesadministrationen på universitetet, og vi spiller en vigtig rolle i dette arbejde. Afdelingen har ansvaret for centrale studenterrettede services og studievejledning og bidrager dermed til at synliggøre SDU som et spændende sted at uddanne sig. Vi er et vigtigt ansigt over for de studerende, og derfor er god service og imødekommende adfærd essentielt for vores arbejde. Vi møder de studerende i øjenhøjde og tror på, at når vi skaber værdi for den studerende, skaber vi værdi for universitetet. Afdelingen omfatter enhederne Studie- og Trivselsvejledningen, SU, Syddansk Elite & 2 SPS-teams, og har i alt 34 ansatte. 

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside –
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

 

2019-05-20T00:50:32.907 Brænder du for vejledning af studerende, og har du kendskab til universitetsmiljøet? Har du lyst til at være en del af et dynamisk, engageret og fagligt kompetent team? Teamet af studie- og trivselsvejledere udgør den centrale studievejledning på SDU og varetager den daglige vejledning af studerende omkring fx valgmuligheder undervejs i studiet, studietvivl, studieteknik, motivation og personlige og sociale problemstillinger. Vi vejleder personligt, telefonisk og pr. mail samt afholder arrangementer med vejledningsfagligt sigte for studerende. Om stillingen Der er tale om en midlertidig stilling af et års varighed, med mulighed for forlængelse. Stillingen er på fuld tid og ønskes besat med virkning fra den 1. juli 2019. Stillingen er placeret i Odense, men enheden varetager vejledningsopgaver på hele SDU, hvorfor der må påregnes en del rejseaktivitet til universitetets øvrige campusser. Du vil primært skulle beskæftige dig med følgende opgaver: • Individuel og kollektiv studievejledning af SDUs studerende gennem brug af flere medier • Varetagelse af samtalebaseret kompetenceafklaring og ressourceudvikling blandt studerende gennem brug af vejlednings- og coachingmetoder • Opretholdelse af kvalitetssikret og reflekteret vejledningspraksis via systematisk faglig og personlig supervision - både som gruppe- og kollegialsupervision • Udvikling af afdelingens ydelser i samarbejde med kolleger fra andre fagområder herunder omsætning af viden fra mødet med de studerende til tiltag, der kan forbedre SDUs services • Planlægning og afholdelse af kurser og workshops for studerende, fx i studiekompetencer, eksamensangst, studiestress mm. - både på dansk og engelsk • Samarbejde og etablering af fælles løsninger med vejledere på fakulteterne og fra andre enheder Personen Vi leder efter en empatisk, professionel og servicemindet person, som hurtigt er i stand til at skabe tillid i mødet med de studerende. Vi forestiller os, at du: • Har en relevant kandidatuddannelse, fx pædagogik, formidling, didaktik eller psykologi • Har en vejlederuddannelse • Har erfaring med vejledning af studerende på videregående uddannelser • Har et godt kendskab til den akademiske verden • Kan fastholde et helheds- og læringsorienteret sigte • Kan lytte, vejlede og samarbejde med mennesker, der til tider har det meget vanskeligt • Er resultatorienteret og fagligt ambitiøs • Er god til at arbejde sammen med andre faggrupper og tør tænke nye tanker • Er systematisk, struktureret og kan skabe overblik for de studerende • Er en stærk og tillidsvækkende kommunikatør både i individuel vejledning og i bredere formidlingssammenhænge • Kan vejlede på både dansk og engelsk, herunder formidle komplekse regler og muligheder gennem brug af forskellige samtaleteknikker Derudover er du en holdspiller, og du er indstillet på at hjælpe dit team til at nå opgaverne i en travl hverdag, som ikke altid forløber, som du havde planlagt hjemmefra. Universitetet tilbyder • Et selvstændigt job med gode udviklingsmuligheder i en professionel organisation • Et stærkt kollegialt sammenhold præget af tværfaglig sparring og godt humør • En fleksibel og rummelig arbejdsplads Ansøgningsfrist og tiltrædelse Samtaler forventes afholdt i uge 22. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Karoline Pinholt, kpi@sdu.dk eller på tlf. 6550 1044. SDU arbejder målrettet for, at alle studerende uanset baggrund skal føle sig godt til rette på universitet og bliver i stand til at gennemføre deres uddannelse på normeret tid. VejledningsCentret er en del af Studieservice og fællesadministrationen på universitetet, og vi spiller en vigtig rolle i dette arbejde. Afdelingen har ansvaret for centrale studenterrettede services og studievejledning og bidrager dermed til at synliggøre SDU som et spændende sted at uddanne sig. Vi er et vigtigt ansigt over for de studerende, og derfor er god service og imødekommende adfærd essentielt for vores arbejde. Vi møder de studerende i øjenhøjde og tror på, at når vi skaber værdi for den studerende, skaber vi værdi for universitetet. Afdelingen omfatter enhederne Studie- og Trivselsvejledningen, SU, Syddansk Elite 2 SPS-teams, og har i alt 34 ansatte. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap. Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11jobneta866b4c3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-19T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=10421500EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3516010Syddansk Universitet11Campusvej 555230Odense MDKDanmark0
kpi@sdu.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset750808JobNet4980262498026210029-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a866b4c3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a866b4c3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a866b4c3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a866b4c3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgStudie- og trivselsvejleder i VejledningsCentret, Studieservice på SDU (AC-fuldmægtige).12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration361627531Karolinekpi@sdu.dkDKDanmarkDKDanmark330091227Studiekoordinator (AC-fuldmægtig) til Studieadministrationen på Det Tekniske FakultetRobot Vi søger en struktureret og engageret studiekoordinator (37 timer) til Studieadministrationen på Det Tekniske Fakultet. Studieadministrationen består af studiesekretærer og studiekoordinatorer som varetager en række studieadministrative opgaver for fakultetets undervisere og studerende, såsom eksamens- og undervisningsplanlægning, uddannelseskoordination, implementering af SDU s kvalitetspolitik samt sagshandling af de studerendes ansøgninger til studienævnet. Vi søger vi en kollega til teamet af studiekoordinatorer, som har et tæt samarbejde med uddannelseslederne på de enkelte uddannelser samt administrative nøglepersoner på fakultetet og på SDU. Opgaverne består blandt andet i: Udarbejdelse og vedligeholdelse af studieordninger og fagbeskrivelser Sagsbehandling af studentersager i samarbejde med Studienævnssekretariatet Koordinering med andre enheder på Syddansk Universitet (Studieservice, andre fakulteter m.v.) Opfølgning på universitetets kvalitetspolitik og uddannelsernes nøgletal samt koordination af uddannelsernes arbejde med kvalitet Deltagelse i uddannelsernes uddannelsesudvalg samt sekretariatsbistand til samme Praktisk vejledning af studerende og henvisning til andre vejledningstilbud (f.eks. studievejledning, uddannelsesleder m.v.) Udviklingsarbejde inden for den enkelte uddannelse og studieadministrative processer. Derfor har vi brug for dig, der: Er struktureret og har administrativ tæft Kan skabe gode samarbejdsrelationer og kender til at arbejde i en kompleks vidensorganisation Indgår nemt i team-arbejde, men kan også arbejde selvstændigt og selv tage initiativ til løsning af opståede udfordringer Behersker dansk og engelsk i skrift og tale Er kompetent it-bruger og hurtigt kan sætte sig ind i de forskellige administrative systemer vi anvender Er med humør og engagement er klar til at udvikle og forbedre administration og service for vore studerende og undervisere Vi kan tilbyde: et spændende job i et internationalt miljø gode udviklingsmuligheder og engagerede kolleger Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Leder af Studieadministrationen Britta L. Worm på tlf. 20585103 eller på blwo@tek.sdu.dk. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Samtaler forventes afholdt den 22. oktober 2019. Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap. Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob. Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Vi søger en struktureret og engageret studiekoordinator (37 timer) til Studieadministrationen på Det Tekniske Fakultet.

Studieadministrationen består af studiesekretærer og studiekoordinatorer som varetager en række studieadministrative opgaver for fakultetets undervisere og studerende, såsom eksamens- og undervisningsplanlægning, uddannelseskoordination, implementering af SDU’s kvalitetspolitik samt sagshandling af de studerendes ansøgninger til studienævnet.

Vi søger vi en kollega til teamet af studiekoordinatorer, som har et tæt samarbejde med uddannelseslederne på de enkelte uddannelser samt administrative nøglepersoner på fakultetet og på SDU. Opgaverne består blandt andet i:

  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af studieordninger og fagbeskrivelser
  • Sagsbehandling af studentersager i samarbejde med Studienævnssekretariatet
  • Koordinering med andre enheder på Syddansk Universitet (Studieservice, andre fakulteter m.v.)
  • Opfølgning på universitetets kvalitetspolitik og uddannelsernes nøgletal samt koordination af uddannelsernes arbejde med kvalitet
  • Deltagelse i uddannelsernes uddannelsesudvalg samt sekretariatsbistand til samme
  • Praktisk vejledning af studerende og henvisning til andre vejledningstilbud (f.eks. studievejledning, uddannelsesleder m.v.)
  • Udviklingsarbejde inden for den enkelte uddannelse og studieadministrative processer.

Derfor har vi brug for dig, der:

  • Er struktureret og har administrativ tæft
  • Kan skabe gode samarbejdsrelationer og kender til at arbejde i en kompleks vidensorganisation
  • Indgår nemt i team-arbejde, men kan også arbejde selvstændigt og selv tage initiativ til løsning af opståede udfordringer
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  • Er kompetent it-bruger og hurtigt kan sætte sig ind i de forskellige administrative systemer vi anvender
  • Er med humør og engagement er klar til at udvikle og forbedre administration og service for vore studerende og undervisere

Vi kan tilbyde:

  • et spændende job i et internationalt miljø
  • gode udviklingsmuligheder og
  • engagerede kolleger

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Leder af Studieadministrationen Britta L. Worm på tlf. 20585103 eller på blwo@tek.sdu.dk.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Samtaler forventes afholdt den 22. oktober 2019.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside – 
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

 

Syddansk UniversitetOdense M2019-09-17T00:00:002019-10-10T00:00:00
330089601SDU Research & Innovation Organisation søger til sin Legal Services enhed en jurist (AC-fuldmægtig)Robot Generelt om stillingen Til SDU RIOs Legal Services opslås en stilling som jurist. Enheden servicerer SDU, Region Syddanmark og Region Sjælland indenfor det erhvervsjuridiske område. Opgaverne vil inkludere koncipering og forhandling af samarbejdsaftaler samt juridisk rådgivning af forskere og administrative enheder. Du vil indgå i teamets rotation og beredskab, og vil komme i berøring med mange af teamets opgavetyper. Stillingen er velegnet til personer med få års erfaring som jurist. Kvalifikationskrav: Du skal kunne arbejde selvstændigt med mange parallelle opgaver og samtidig være grundig og systematisk. Der er behov for, at du er indstillet på at yde en ekstra indsats i de travle perioder og føler et medansvar for, at SDU RIO leverer høj kvalitet. Det er vigtigt, at du overholder frister og aftaler. Du skal have en uddannelse som cand.jur. eller cand.merc.jur. Uanset dimissionsår er det en fordel, såfremt du har haft ét eller flere af følgende fag: Forvaltningsret, persondataret, sundhedsret, lejeret og kontraktsret. Du skal kunne bruge MS Office pakken, og gerne have kendskab til MS CRM-programmer. Vi arbejder i et internationalt miljø med en hverdag, der ofte foregår på engelsk. Det er derfor et krav, at du kan skrive og forhandle professionelt på dansk og engelsk. Organisation: Teamet består i dag af tolv jurister, fire stud.jur. og understøttes administrativt af to sekretærer. På det personlige plan bibringer vi hver især noget forskelligt til teamet, hvilket giver et godt og nært arbejdsmiljø. Vi sætter en ære i at supplere og respektere hinanden, så alle trækker i samme retning. Det er vigtigt for os, at alle passer godt ind i teamet på både det faglige og personlige plan. Der afholdes samtaler i Odense forventet uge 41 eller uge 42 2019. Ansættelse 1. november 2019 eller snarest muligt. Yderligere oplysninger fås hos Chefjurist RIO Legal Services Jan I. Kristensen 65508252 - email jik@sdu.dk. Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap.Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Generelt om stillingen

Til SDU RIOs Legal Services opslås en stilling som jurist. Enheden servicerer SDU, Region Syddanmark og Region Sjælland indenfor det erhvervsjuridiske område. Opgaverne vil inkludere koncipering og forhandling af samarbejdsaftaler samt juridisk rådgivning af forskere og administrative enheder. Du vil indgå i teamets rotation og beredskab, og vil komme i berøring med mange af teamets opgavetyper. Stillingen er velegnet til personer med få års erfaring som jurist.

Kvalifikationskrav:

Du skal kunne arbejde selvstændigt med mange parallelle opgaver og samtidig være grundig og systematisk. Der er behov for, at du er indstillet på at yde en ekstra indsats i de travle perioder og føler et medansvar for, at SDU RIO leverer høj kvalitet. Det er vigtigt, at du overholder frister og aftaler.

Du skal have en uddannelse som cand.jur. eller cand.merc.jur. Uanset dimissionsår er det en fordel, såfremt du har haft ét eller flere af følgende fag: Forvaltningsret, persondataret, sundhedsret, lejeret og kontraktsret.

Du skal kunne bruge MS Office pakken, og gerne have kendskab til MS CRM-programmer. Vi arbejder i et internationalt miljø med en hverdag, der ofte foregår på engelsk. Det er derfor et krav, at du kan skrive og forhandle professionelt på dansk og engelsk.

Organisation:

Teamet består i dag af tolv jurister, fire stud.jur. og understøttes administrativt af to sekretærer.

På det personlige plan bibringer vi hver især noget forskelligt til teamet, hvilket giver et godt og nært arbejdsmiljø. Vi sætter en ære i at supplere og respektere hinanden, så alle trækker i samme retning.  Det er vigtigt for os, at alle passer godt ind i teamet på både det faglige og personlige plan. 

Der afholdes samtaler i Odense forventet uge 41 eller uge 42 2019.

Ansættelse 1. november 2019 eller snarest muligt.

Yderligere oplysninger fås hos Chefjurist RIO Legal Services Jan I. Kristensen 65508252 - email jik@sdu.dk.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside – 
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

 

Syddansk UniversitetOdense M2019-09-13T00:00:002019-09-29T00:00:00
330089498Forretningsudvikler (AC-fuldmægtig) til SDU's iværksættertilbud til studerendeRobot Har du erfaring med forretningsudvikling af den tidlige startup og har du en god portion forretningsforståelse fra dit eget arbejdsliv, så kan du være den kollega, vi søger til SDU s inkubationsmiljø. SDU Research Innovation Organisation (SDU RIO) har i samspil med universitetets faglige miljøer opbygget et inkubationsmiljø, hvor studerende fra alle fakulteter på SDU kan få hjælp og sparring, når de starter egen virksomhed. Spændet af startups er meget bredt og fordeler sig over mange brancher. Vi søger en dygtig kollega, der på baggrund af sin erfaring med vejledning af iværksættere kan medvirke til, at SDU s inkubationsmiljø fortsat udvikler sig og giver de studerende de bedste rammer for at starte egen virksomhed og udvikle deres entreprenørielle kompetencer. Den ideelle kandidat har desuden gode relationelle kompetencer og forstår vigtigheden af et godt samspil med det øvrige universitet. I stillingen er der stor fokus på udvikling og drift af SDU s talentprogram i entreprenørskab for studerende. Arbejdsopgaverne er alsidige og består bl.a. i følgende:• 1:1-forretningsudviklingsmøder med startups• Udvikling af nye løsninger og deltagelse i løbende udviklingsprojekter, der forbedrer SDU RIOs arbejde med innovation, entreprenørskab og enterprising• Samspil med forskere, undervisere, erhvervsfremmeaktører mv. for at sikre forløsning af de enkelte startups potentiale• Opbygning af samarbejdsrelationer til det omkringliggende iværksætter-økosystem• Dokumentation af de enkelte startups progressionDen ideelle kandidat har erfaring som forretningsudvikler eller projektleder og har en god solid værktøjskasse af forretningsudviklingsværktøjer med sig.I inkubationsmiljøet arbejder vi netværksbaseret og det er derfor et must, at du er god til at samarbejde. Du har gode engelskkundskaber og er en stærk skriftlig og mundtlig formidler, der både er fortrolig med selv at holde oplæg foran en større forsamling og med 1:1 kommunikation med den enkelte studerende. SDU RIO understøtter samspillet mellem forskning, uddannelse, erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi arbejder bl.a. med entreprenørskab og forretningsudvikling, opsøgende virksomhedskontakt, forskerstøtte, kontraktjura, teknologiudveksling og patentering, karrierevejledning for studerende samt skaber kontakter mellem virksomheder og studerende. Læs mere om SDU RIO her: www.sdu.dk sdurio. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Sine Berg Schuwendt på mobil 20 58 50 97, email sibs@sdu.dk.Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. november 2019.Tjenestestedet er Odense.Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap.Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Har du erfaring med forretningsudvikling af den tidlige startup og har du en god portion forretningsforståelse fra dit eget arbejdsliv, så kan du være den kollega, vi søger til SDU’s inkubationsmiljø.

SDU Research & Innovation Organisation (SDU RIO) har i samspil med universitetets faglige miljøer opbygget et inkubationsmiljø, hvor studerende fra alle fakulteter på SDU kan få hjælp og sparring, når de starter egen virksomhed. Spændet af startups er meget bredt og fordeler sig over mange brancher.

Vi søger en dygtig kollega, der på baggrund af sin erfaring med vejledning af iværksættere kan medvirke til, at SDU’s inkubationsmiljø fortsat udvikler sig og giver de studerende de bedste rammer for at starte egen virksomhed og udvikle deres entreprenørielle kompetencer.

Den ideelle kandidat har desuden gode relationelle kompetencer og forstår vigtigheden af et godt samspil med det øvrige universitet. I stillingen er der stor fokus på udvikling og drift af SDU’s talentprogram i entreprenørskab for studerende.

Arbejdsopgaverne er alsidige og består bl.a. i følgende:

• 1:1-forretningsudviklingsmøder med startups
• Udvikling af nye løsninger og deltagelse i løbende udviklingsprojekter,
  der forbedrer SDU RIOs arbejde med innovation, entreprenørskab og
  enterprising
• Samspil med forskere, undervisere, erhvervsfremmeaktører mv. for at
  sikre forløsning af de enkelte startups potentiale
• Opbygning af samarbejdsrelationer til det omkringliggende
  iværksætter-økosystem
• Dokumentation af de enkelte startups progression

Den ideelle kandidat har erfaring som forretningsudvikler eller projektleder og har en god solid værktøjskasse af forretningsudviklingsværktøjer med sig.

I inkubationsmiljøet arbejder vi netværksbaseret og det er derfor et must, at du er god til at samarbejde. Du har gode engelskkundskaber og er en stærk skriftlig og mundtlig formidler, der både er fortrolig med selv at holde oplæg foran en større forsamling og med 1:1 kommunikation med den enkelte studerende.

SDU RIO understøtter samspillet mellem forskning, uddannelse, erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi arbejder bl.a. med entreprenørskab og forretningsudvikling, opsøgende virksomhedskontakt, forskerstøtte, kontraktjura, teknologiudveksling og patentering, karrierevejledning for studerende samt skaber kontakter mellem virksomheder og studerende.

Læs mere om SDU RIO her: www.sdu.dk/sdurio.
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Sine Berg Schuwendt på mobil 20 58 50 97, email sibs@sdu.dk.

Stillingen er på 37 timer pr. uge og ønskes besat 1. november 2019.

Tjenestestedet er Odense.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside – 
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-09-13T00:00:002019-09-27T00:00:00
330084232AC-fuldmægtig til Juridisk Kontor, RektorsekretariatetRobot Er du en dygtig jurist, der især har kompetence og interesse inden for forvaltningsret? Så er du måske vores nye kollega i Juridisk Kontor.Du skal have et godt overblik, og du skal have lyst til at arbejde i et til tider hektisk miljø, hvor der stilles krav til fleksibilitet og selvstændigt ansvar i opgaveløsningen.Juridisk Kontor er en del af Rektorsekretariatet på SDU. Vi yder juridisk bistand til hele universitetet om universitets-, forvaltningsretlige og erhvervsretlige emner. Arbejdsopgaverne består blandt andet af:• Rådgivning om bl.a. forvaltningsloven og offentlighedsloven • Klager fra studerende samt disciplinærsager• Aktindsigtsanmodninger • Erstatningssager• Generel juridisk rådgivning• Intern undervisning af kolleger Vi forventer, at du: • Er uddannet cand.jur, eller cand.merc.jur. og har erfaring med, og særlig interesse for offentlig ret. Nyuddannede kan også komme i betragtning.• Kan arbejde selvstændigt, herunder at du kan prioritere og håndtere mange forskelligartede opgaver. • Har gode kommunikationsevner, og kan omsætte jura til konkret og brugbar viden for dine kolleger og øvrige samarbejdspartnere.• Har gode samarbejdsevner. • Trives i et miljø med mange bolde i luften.• Gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner.• Kan kommunikere uden besvær på engelsk.• Arbejder grundigt og struktureret. Vi tilbyder dig:• Et højt fagligt miljø med fokus på kvalitet og fortsat udvikling.• Et udviklingsorienteret job med opgaver, der er meget højt prioriterede.• Stor indflydelse på din egen hverdag.• Engagerede kolleger, som værdsætter samarbejde, godt arbejdsklima, godt humør og en uformel omgangstone.• Gode, fleksible og familievenlige vilkår, herunder flekstid.Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.Lønnen fastsættes ud fra jobbets indhold og dine kvalifikationer. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Samtaler forventes afholdt i uge 41-2019.Arbejdsstedet er SDU, Odense og arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Du er velkommen til at kontakte kontorchef Lisbeth Broegaard Petersen, tlf. 6550 1304 eller sekretariatschef Jørgen Schou, tlf. 6550 1040 for mere information om stillingen.Stillingen kan kun søges via SDU s hjemmeside http: www.sdu.dk service ledige_stillinger tap.Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http: www.sdu.dk service ledige_stillinger soegjob.Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Er du en dygtig jurist, der især har kompetence og interesse inden for forvaltningsret? Så er du måske vores nye kollega i Juridisk Kontor.

Du skal have et godt overblik, og du skal have lyst til at arbejde i et til tider hektisk miljø, hvor der stilles krav til fleksibilitet og selvstændigt ansvar i opgaveløsningen.

Juridisk Kontor er en del af Rektorsekretariatet på SDU. Vi yder juridisk bistand til hele universitetet om universitets-, forvaltningsretlige og erhvervsretlige emner.

Arbejdsopgaverne består blandt andet af:

• Rådgivning om bl.a. forvaltningsloven og offentlighedsloven
• Klager fra studerende samt disciplinærsager
• Aktindsigtsanmodninger
• Erstatningssager
• Generel juridisk rådgivning
• Intern undervisning af kolleger

Vi forventer, at du:

• Er uddannet cand.jur, eller cand.merc.jur. og har erfaring med, og
  særlig interesse for offentlig ret. Nyuddannede kan også komme i
  betragtning.
• Kan arbejde selvstændigt, herunder at du kan prioritere og håndtere
  mange forskelligartede opgaver.
• Har gode kommunikationsevner, og kan omsætte jura til konkret og
  brugbar viden for dine kolleger og øvrige samarbejdspartnere.
• Har gode samarbejdsevner.
• Trives i et miljø med mange bolde i luften.
• Gode mundtlige og skriftlige kommunikationsevner.
• Kan kommunikere uden besvær på engelsk.
• Arbejder grundigt og struktureret.

Vi tilbyder dig:

• Et højt fagligt miljø med fokus på kvalitet og fortsat udvikling.
• Et udviklingsorienteret job med opgaver, der er meget højt
  prioriterede.
• Stor indflydelse på din egen hverdag.
• Engagerede kolleger, som værdsætter samarbejde, godt arbejdsklima,
  godt humør og en uformel omgangstone.
• Gode, fleksible og familievenlige vilkår, herunder flekstid.

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC.
Lønnen fastsættes ud fra jobbets indhold og dine kvalifikationer.

Stillingen ønskes besat snarest muligt. Samtaler forventes afholdt i uge 41-2019.

Arbejdsstedet er SDU, Odense og arbejdstiden er 37 timer ugentligt.

Du er velkommen til at kontakte kontorchef Lisbeth Broegaard Petersen, tlf. 6550 1304 eller sekretariatschef Jørgen Schou, tlf. 6550 1040 for mere information om stillingen.

Stillingen kan kun søges via SDU's hjemmeside – 
http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/tap.

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.

Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.

Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her - http://www.sdu.dk/service/ledige_stillinger/soegjob.

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Syddansk UniversitetOdense M2019-09-04T00:00:002019-09-26T00:00:00
330083818Procesejer og Udviklingskonsulent til Kunder og Processer i Gældsstyrelsen i MiddelfartRobot Kan du se helheden og har du lyst til at være del af en kultur, der er båret af ansvarlighed, professionalisme og et stærkt kollegialt sammenhold? Så kan det være, at det er dig, der på sigt skal være procesejer for inddrivelsesprocesser på CPR-området. Gældsstyrelsen har ansvaret for at inddrive gæld til det offentlige. Det er en opgave, der har stor betydning for samfundet, og vi søger nu en kollega, som er parat til at specialisere sig og som samtidig har lyst til at være med til at skabe et solidt fundament for inddrivelsesopgaven. Vi søger en kollega hvis fokusområde bliver CPR-inddrivelsesprocesser på tværs af vores systemer. Procesejer og Udviklingskonsulent med interesse for inddrivelsesområdet Som Procesejer og Udviklingskonsulent er du med til at sikre gode forretningsprocesser i produktionen. Du er også med til at skabe rammerne for styrelsens processtyring hvor dit fokus vil være på retssikkerhed og kvalificeret sagsbehandling relateret til inddrivelse af offentlig gæld. Dine opgaver vil blandt andet være følgende: Proces fokus: Procesejerskab for inddrivelsesprocesser på CPR-området Kortlægning af processer og sagsbehandlingsgange Udarbejdelse, tilpasning og kvalitetssikring af procesvejledninger og breve Vejledning af sagsbehandlere Bidrage til risikovurdering og opgaver vedrørende kvalitetskontroller Løbende forbedringer af manuelle og systemmæssige digitale processer med henblik på at optimere driften, samt eskalering af forslag til relevant beslutningsniveau Du får en central funktion i organisationen, og du får en bred kontakt- og samarbejdsflade med Gældsstyrelsens Driftscentre samt højt specialiserede faglige eksperter inden for Gældsstyrelsen og andre styrelser i Skatteforvaltningen. Det er er derfor afgørende, at du kan samarbejde på tværs af hele Gældsområdet og skabe gode relationer i hele Skatteforvaltningen. Helhedsorienteret og fokus på kunden Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, for eksempel cand. jur., cand. merc. jur., master i inddrivelse eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med procesejerskaber og eller sagsbehandlingsprocesser. Det vil være en fordel men ikke afgørende, hvis du har kendskab til styrings- og beslutningsprocesser i politiske organisationer. Det er vigtigt, at du trives i en organisation, hvor forandringer er konstante. Du er imødekommende og arbejder struktureret med et godt blik for både detaljen og helheden. Du har en god forretningsmæssig forståelse samt fokus på skyldner Det er desuden vigtigt, at du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Vi lægger meget stor vægt på, at du matcher DNA et i Gældsstyrelsen. Det betyder, at du skal være foregangsperson for en kultur, der er båret af ordentlighed og ansvarlighed. Vi arbejder i teams, og du skal have lyst til at arbejde i et miljø, hvor vi løfter i flok og hjælper hinanden både i egne teams og på tværs af organisationen. Kontor for Kunder og Processer din nye arbejdsplads Du vil blive en del af kontoret for Kunder og Processer, som er placeret i Stab og Styring i Gældsstyrelsen. Stab og Styring har til huse i Middelfart, som er Gældsstyrelsens hovedsæde. Udover de opgaver, der ligger i kontoret for Kunder & Processer, varetager Stab og Styring en bred portefølje af opgaver, herunder blandt andet HR, Jura, Økonomi og processtyring. Du vil komme til at referere til kontorchefen for Kunder og Processer. Ansøgning og yderligere oplysninger Har du lyst til nye udfordringer, så ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV sammen med relevante eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale senest 22. september 2019 Har du spørgsmål vedrørende: Opgaver, organisationen mv. er du velkommen til at kontakte fungerende kontorchef Annette Eskildsen på tlf. 7238 6298 eller fungerende kontorchef Allan Rasmussen på tlf. 7238 9668 Rekrutteringsprocessen, løn mv. er du velkommen til at kontakte rekrutteringspartner Mette Bay Andersen på tlf. 7237 1547 Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende AC-overenskomst, HK-overenskomst eller DTS-overenskomst. Ansættelsen sker på baggrund af relevant uddannelsesmæssig baggrund og er betinget af, at du har en tilfredsstillende straffeattest. Vi foretager som en del af ansættelsesprocessen et restancetjek for så vidt angår restancer til det offentlige. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet vil være Teglgårdsparken 103 i Middelfart. Ansættelse pr. 1. december 2019. Ansættelsesproces Vi afholder 1. samtaler 2. oktober 2019 og 2. samtaler 7. oktober 2019. Gældsstyrelsen din nye arbejdsplads Vi hjælper borgere og virksomheder med at betale deres gæld til det offentlige Gældsstyrelsens mål er, at så mange som muligt betaler deres gæld. Vi samarbejder med de offentlige kreditorer om at forebygge, at ny gæld opstår. Vi arbejder med klare præstationsmål og transparens. Det gør vi, fordi vi er drevet af at inddrive mest mulig gæld til det offentlige. Vi lykkes med vores opgave, fordi Gældsstyrelsens ledere og medarbejdere har en høj grad af faglig dedikation og stor viden på deres område. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansiering af den offentlige sektor. Læs mere om Gældsstyrelsen på www.gaeldst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Kan du se helheden og har du lyst til at være del af en kultur, der er båret af ansvarlighed, professionalisme og et stærkt kollegialt sammenhold? Så kan det være, at det er dig, der på sigt skal være procesejer for inddrivelsesprocesser på CPR-området.

Gældsstyrelsen har ansvaret for at inddrive gæld til det offentlige. Det er en opgave, der har stor betydning for samfundet, og vi søger nu en kollega, som er parat til at specialisere sig og som samtidig har lyst til at være med til at skabe et solidt fundament for inddrivelsesopgaven. Vi søger en kollega hvis fokusområde bliver CPR-inddrivelsesprocesser på tværs af vores systemer.

Procesejer og Udviklingskonsulent med interesse for inddrivelsesområdet

Som Procesejer og Udviklingskonsulent er du med til at sikre gode forretningsprocesser i produktionen. Du er også med til at skabe rammerne for styrelsens processtyring hvor dit fokus vil være på retssikkerhed og kvalificeret sagsbehandling relateret til inddrivelse af offentlig gæld. Dine opgaver vil blandt andet være følgende:

Proces fokus:

  • Procesejerskab for inddrivelsesprocesser på CPR-området
  • Kortlægning af processer og sagsbehandlingsgange
  • Udarbejdelse, tilpasning og kvalitetssikring af procesvejledninger og breve
  • Vejledning af sagsbehandlere
  • Bidrage til risikovurdering og opgaver vedrørende kvalitetskontroller
  • Løbende forbedringer af manuelle og systemmæssige/digitale processer med henblik på at optimere driften, samt eskalering af forslag til relevant beslutningsniveau


Du får en central funktion i organisationen, og du får en bred kontakt- og samarbejdsflade med Gældsstyrelsens Driftscentre samt højt specialiserede faglige eksperter inden for Gældsstyrelsen og andre styrelser i Skatteforvaltningen. Det er er derfor afgørende, at du kan samarbejde på tværs af hele Gældsområdet og skabe gode relationer i hele Skatteforvaltningen.

Helhedsorienteret og fokus på kunden

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, for eksempel cand. jur., cand. merc. jur., master i inddrivelse eller lignende. Det er en fordel, hvis du har erfaring med procesejerskaber og/eller sagsbehandlingsprocesser. Det vil være en fordel men ikke afgørende, hvis du har kendskab til styrings- og beslutningsprocesser i politiske organisationer.

Det er vigtigt, at du trives i en organisation, hvor forandringer er konstante. Du er imødekommende og arbejder struktureret med et godt blik for både detaljen og helheden. Du har en god forretningsmæssig forståelse samt fokus på skyldner Det er desuden vigtigt, at du har gode kommunikationsevner – både mundtligt og skriftligt.

Vi lægger meget stor vægt på, at du matcher DNA’et i Gældsstyrelsen. Det betyder, at du skal være foregangsperson for en kultur, der er båret af ordentlighed og ansvarlighed. Vi arbejder i teams, og du skal have lyst til at arbejde i et miljø, hvor vi løfter i flok og hjælper hinanden – både i egne teams og på tværs af organisationen.

Kontor for Kunder og Processer – din nye arbejdsplads

Du vil blive en del af kontoret for Kunder og Processer, som er placeret i Stab og Styring i Gældsstyrelsen. Stab og Styring har til huse i Middelfart, som er Gældsstyrelsens hovedsæde. Udover de opgaver, der ligger i kontoret for Kunder & Processer, varetager Stab og Styring en bred portefølje af opgaver, herunder blandt andet HR, Jura, Økonomi og processtyring. Du vil komme til at referere til kontorchefen for Kunder og Processer.

Ansøgning og yderligere oplysninger

Har du lyst til nye udfordringer, så ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV sammen med relevante eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale senest 22. september 2019

Har du spørgsmål vedrørende:

  • Opgaver, organisationen mv. er du velkommen til at kontakte fungerende kontorchef Annette Eskildsen på tlf. 7238 6298 eller fungerende kontorchef Allan Rasmussen på tlf. 7238 9668
  • Rekrutteringsprocessen, løn mv. er du velkommen til at kontakte rekrutteringspartner Mette Bay Andersen på tlf. 7237 1547


Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende AC-overenskomst, HK-overenskomst eller DTS-overenskomst. Ansættelsen sker på baggrund af relevant uddannelsesmæssig baggrund og er betinget af, at du har en tilfredsstillende straffeattest.

Vi foretager som en del af ansættelsesprocessen et restancetjek for så vidt angår restancer til det offentlige.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet vil være Teglgårdsparken 103 i Middelfart. Ansættelse pr. 1. december 2019.

Ansættelsesproces

Vi afholder 1. samtaler 2. oktober 2019 og 2. samtaler 7. oktober 2019.

Gældsstyrelsen – din nye arbejdsplads

’Vi hjælper borgere og virksomheder med at betale deres gæld til det offentlige’

Gældsstyrelsens mål er, at så mange som muligt betaler deres gæld. Vi samarbejder med de offentlige kreditorer om at forebygge, at ny gæld opstår. Vi arbejder med klare præstationsmål og transparens. Det gør vi, fordi vi er drevet af at inddrive mest mulig gæld til det offentlige. Vi lykkes med vores opgave, fordi Gældsstyrelsens ledere og medarbejdere har en høj grad af faglig dedikation og stor viden på deres område.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansiering af den offentlige sektor.

Læs mere om Gældsstyrelsen på www.gaeldst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.




Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 103Middelfart2019-09-04T00:00:002019-09-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiekoordinator (AC-fuldmægtig) til Studieadministrationen på Det Tekniske Fakultet

Syddansk Universitet

Odense M
Vi søger en struktureret og engageret studiekoordinator (37 timer) til Studieadministrationen på Det Tekniske Fakultet. Studieadministrationen består af studiesekretærer og studiekoordinatorer som varetager en række studieadministrative opgaver for ...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:10. oktober 2019

SDU Research & Innovation Organisation søger til sin Legal Services enhed en jurist (AC-fuldmægtig)

Syddansk Universitet

Odense M
Generelt om stillingen Til SDU RIOs Legal Services opslås en stilling som jurist. Enheden servicerer SDU, Region Syddanmark og Region Sjælland indenfor det erhvervsjuridiske område. Opgaverne vil inkludere koncipering og forhandling af samarbejdsaft...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:29. september 2019

Forretningsudvikler (AC-fuldmægtig) til SDU's iværksættertilbud til studerende

Syddansk Universitet

Odense M
Har du erfaring med forretningsudvikling af den tidlige startup og har du en god portion forretningsforståelse fra dit eget arbejdsliv, så kan du være den kollega, vi søger til SDU s inkubationsmiljø. SDU Research Innovation Organisation (SDU RIO) h...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:27. september 2019

AC-fuldmægtig til Juridisk Kontor, Rektorsekretariatet

Syddansk Universitet

Odense M
Er du en dygtig jurist, der især har kompetence og interesse inden for forvaltningsret? Så er du måske vores nye kollega i Juridisk Kontor.Du skal have et godt overblik, og du skal have lyst til at arbejde i et til tider hektisk miljø, hvor der stil...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:26. september 2019

Procesejer og Udviklingskonsulent til Kunder og Processer i Gældsstyrelsen i Middelfart

Skatteforvaltningen, Middelfart, Teglgårdsparken 103

Middelfart
Kan du se helheden og har du lyst til at være del af en kultur, der er båret af ansvarlighed, professionalisme og et stærkt kollegialt sammenhold? Så kan det være, at det er dig, der på sigt skal være procesejer for inddrivelsesprocesser på CPR-områ...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:22. september 2019