Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studieadministrativ koordinator til Studieservice

Har du lyst til at samarbejde om drift og udvikling af studieadministrative opgaver på lærer-, pædagog- og socialrådgiveruddannelsen og har du både overblik, sans for detaljen og udpræget systemsnilde? Så er du måske den kollega, vi leder efter.

Københavns Professionshøjskole (KP) er fælles om fremragende undervisning, og det understøtter vi også i Studieservice. Du bliver en vigtig del af Københavns Professionshøjskoles samlede arbejdsfællesskab, hvor du er i kontakt med mange forskellige mennesker på en dag.

Om jobbet
Som studieadministrativ koordinator bliver du en del af et administrationsfagligt miljø med mange forskelligartede opgaver – lige fra planlægning af eksaminer til varetagelse af opgaver i forbindelse med studerendes ansøgninger om specialpædagogisk støtte (SPS). Vi arbejder i teams, og vægter samarbejde om nye arbejdsprocesser og procedurer højt.

Du får en hverdag med mange kontaktflader med fingrene i mange systemer. De primære arbejdsopgaver, som løses i fællesskab med kollegaer, bliver at:

  • understøtte lærer-, pædagog- og socialrådgiveruddannelserne med administration af bl.a. eksaminer, skemalægning og lokalebooking
  • varetage forskellige administrative opgaver i forbindelse med specialpædagogisk støtte (SPS)
  • sikre fyldestgørende information til vores studerende via læringsportaler
  • sikre en optimal serviceoplevelse for vores studerende gennem den daglige kontakt
  • indgå i projekter på tværs af Studieservice og organisationen som helhed
  • bidrage til implementeringen af nye arbejdsgange og systemer.
Om dig
Vi forestiller os, at du enten er kontoruddannet eller har en uddannelse inden for Offentlig Administration.

Derudover forventer vi, at du:

  • har udpræget systemsnilde og ved, at pålidelig data er en forudsætning for god studieadministration og sagsbehandling
  • arbejder systematisk og struktureret i studieadministrative systemer, som f.eks. SIS, WISEflow, PraktikPortal, TimeEdit, ESDH-systemer eller tilsvarende
  • er en god formidler, både skriftligt og mundtligt
  • kan lide at have kontakt med studerende
  • er selvstændig, udadvendt, initiativrig og serviceminded
  • tager ansvar og er god til at håndtere udfordrende situationer
  • er omhyggelig og struktureret
  • er en god kollega med en positiv indstilling til dit arbejde og har gode samarbejdsevner.
Studieadministrativ erfaring fra lignende uddannelsesinstitution samt kendskab til studieadministrative systemer vil være en fordel, men er ikke et krav. I 2020 forventes KP at overgå til nyt studieadministrativt system, som vil have gennemgribende betydning for mange af KP’s processer.

Om os
Studieservice er et af 5 ressourceområder og har ca. 165 medarbejdere fordelt i 6 afdelinger. Vi varetager opgaver inden for studieadministration, studievejledning, SU og optag, eksamens- og praktikadministration, international udveksling, uddannelsesjuridisk bistand, projektledelse og ledelsesinformation. Du bliver en del af et team på 6 medarbejdere på KP Bornholm, og du får også kollegaer på Campus Frederiksberg og Carlsberg.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat som studieadministrativ koordinator med start den 1. april 2020. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer. Der tilbydes flextid.

Din arbejdsplads vil være fysisk placeret på KP Bornholm, Minervavej 1, 3700 Rønne. Der kan forekomme opgaver og møder på andre af KP’s lokationer i København.

Vil du vide mere?
Hovedstadsregionen har brug for stærke professionelle, der er uddannet til at møde og besvare fremtidens udfordringer. Som en samlet professionshøjskole har vi med vores bredde og volumen en ambition om at blive toneangivende på uddannelsesområdet.
Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning ’Fælles om fremragende undervisning’ på www.kp.dk.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Pernille Fritzen på tlf. 2429 6262.

Interesseret?
Send din ansøgning, CV og eksamensbeviser via ansøgerknappen senest søndag den 16. februar 2020.

1. runde ansættelsessamtaler afholdes mandag den 24. februar og evt. 2. runde onsdag den 26. februar.

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.