Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studieadministrativ medarbejder til Sektion for Studieservice

Brænder du for professionel service og har du lyst til en spændende og afvekslende arbejdsdag i et dynamisk miljø blandt studerende, undervisere og kollegaer – så er dette måske noget for dig? Sektion for Studieservice søger en medarbejdere med tiltrædelse hurtigst muligt eller pr. 1.4.2020. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

I Studieservice har vi fokus på at yde en sammenhængende og professionel service til vores brugere. Vi arbejder med procesoptimering og har fokus på forbedringer af driften, samtidig med at vi sikrer den løbende administration af vores uddannelser. Derudover arbejder vi i teams og sikrer et robust samarbejde omkring resultater og arbejdsopgaver.

Du skal blandt meget, varetage undervisningsplanlægning på medicin og det farmaceutiske område, samt servicere studerende og undervisere på SUND. Opgaverne varetages i tæt samarbejde med de kursusansvarlige og kollegaer i administrationen.

Dine opgaver:

  • Selvstændig planlægning og koordinering af undervisning
  • Skemalægning og lokalebooking i samarbejde med den kursusansvarlige og undervisere
  • Udarbejdelse af manualer og årshjul
  • Besvare henvendelser fra studerende og undervisere vedr. den praktiske tilrettelæggelse og gennemførelse af undervisninge
  • Sikre undervisningstilmelding, holdfordeling og regeltjek af studerende
  • Varetage systematisk information til de studerende om skema og tilmelding til undervisning
  • Løbende arbejde med systematiske forbedringer og udvikling af arbejdsopgaver og procedurer
  • Systematisk inddatering i studieadministrative systemer
Dine kvalifikationer:

Den ideelle ansøger har, foruden en relevant kontoruddannelse, erfaring fra lignende arbejdsområder eller store planlægningsopgaver og gerne erfaring med procesoptimering. Det vigtigste er, at du kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og målrettet og at du er dygtig til at samarbejde og skabe konstruktive løsninger sammen med dine samarbejdspartnere og dit team. Det er vigtigt at du trives med teamarbejde og at du formår at arbejde i og være en del af en kompleks organisation. Du skal have sans for detaljer, men samtidig en god portion overblik og systematik. Derudover er det væsentligt, at du har erfaring med digitalt arbejde.

Du er en erfaren bruger af Office-pakken, og du må meget gerne have erfaringer med STADS og Syllabus. Sidst men ikke mindst skal du ligesom os være serviceminded, humoristisk, fleksibel og have lyst til et tæt samarbejde med dine kolleger i en dynamisk hverdag.

Vi tilbyder:

  • Et alsidigt og selvstændigt job
  • Gode faglige udviklingsmuligheder
  • Bred kontaktflade til studerende, undervisere og kolleger med tilsvarende opgaver
  • Flextidsordning
  • Kaffe/te- og frugtordning, gratis parkering samt diverse fritidsaktiviteter som f.eks. kor og motionsklub.
Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor der er mulighed for balance mellem arbejds- og familieliv. Arbejdspladsen er på Panum Instituttet, Blegdamsvej 3B, 2200 København N.

Løn er i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftalen (HK) for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere med indplacering i løngruppe 3, sats 2. Der kan forhandles tillæg efter kvalifikationer.

Din ansøgning

Har ovenstående vakt din interesse, opfordrer vi dig til at søge stillingen uanset køn, alder, religiøs eller etnisk baggrund.

Send din ansøgning elektronisk, vedlagt CV og evt. relevant dokumentation via jobsiden her under Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, så den er universitetet i hænde senest d. 16. februar 2020. Vi modtager kun elektroniske ansøgninger. Samtaler forventes afholdt i uge 8

Spørgsmål om stillingen kan stilles til sektionsleder Jannie Winter Christensen på tlf. 23812530 eller på mail jlc@sund.ku.dk.

Læs mere om Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet på http://sund.ku.dk/


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330167318Phoenix-78996bc512020-01-29T00:00:00Studieadministrativ medarbejder til Sektion for StudieserviceBrænder du for professionel service og har du lyst til en spændende og afvekslende arbejdsdag i et dynamisk miljø blandt studerende, undervisere og kollegaer – så er dette måske noget for dig? Sektion for Studieservice søger en medarbejdere med tiltrædelse hurtigst muligt eller pr. 1.4.2020. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

I Studieservice har vi fokus på at yde en sammenhængende og professionel service til vores brugere. Vi arbejder med procesoptimering og har fokus på forbedringer af driften, samtidig med at vi sikrer den løbende administration af vores uddannelser. Derudover arbejder vi i teams og sikrer et robust samarbejde omkring resultater og arbejdsopgaver.

Du skal blandt meget, varetage undervisningsplanlægning på medicin og det farmaceutiske område, samt servicere studerende og undervisere på SUND. Opgaverne varetages i tæt samarbejde med de kursusansvarlige og kollegaer i administrationen.

Dine opgaver:

  • Selvstændig planlægning og koordinering af undervisning
  • Skemalægning og lokalebooking i samarbejde med den kursusansvarlige og undervisere
  • Udarbejdelse af manualer og årshjul
  • Besvare henvendelser fra studerende og undervisere vedr. den praktiske tilrettelæggelse og gennemførelse af undervisninge
  • Sikre undervisningstilmelding, holdfordeling og regeltjek af studerende
  • Varetage systematisk information til de studerende om skema og tilmelding til undervisning
  • Løbende arbejde med systematiske forbedringer og udvikling af arbejdsopgaver og procedurer
  • Systematisk inddatering i studieadministrative systemer
Dine kvalifikationer:

Den ideelle ansøger har, foruden en relevant kontoruddannelse, erfaring fra lignende arbejdsområder eller store planlægningsopgaver og gerne erfaring med procesoptimering. Det vigtigste er, at du kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og målrettet og at du er dygtig til at samarbejde og skabe konstruktive løsninger sammen med dine samarbejdspartnere og dit team. Det er vigtigt at du trives med teamarbejde og at du formår at arbejde i og være en del af en kompleks organisation. Du skal have sans for detaljer, men samtidig en god portion overblik og systematik. Derudover er det væsentligt, at du har erfaring med digitalt arbejde.

Du er en erfaren bruger af Office-pakken, og du må meget gerne have erfaringer med STADS og Syllabus. Sidst men ikke mindst skal du ligesom os være serviceminded, humoristisk, fleksibel og have lyst til et tæt samarbejde med dine kolleger i en dynamisk hverdag.

Vi tilbyder:

  • Et alsidigt og selvstændigt job
  • Gode faglige udviklingsmuligheder
  • Bred kontaktflade til studerende, undervisere og kolleger med tilsvarende opgaver
  • Flextidsordning
  • Kaffe/te- og frugtordning, gratis parkering samt diverse fritidsaktiviteter som f.eks. kor og motionsklub.
Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor der er mulighed for balance mellem arbejds- og familieliv. Arbejdspladsen er på Panum Instituttet, Blegdamsvej 3B, 2200 København N.

Løn er i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftalen (HK) for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere med indplacering i løngruppe 3, sats 2. Der kan forhandles tillæg efter kvalifikationer.

Din ansøgning

Har ovenstående vakt din interesse, opfordrer vi dig til at søge stillingen uanset køn, alder, religiøs eller etnisk baggrund.

Send din ansøgning elektronisk, vedlagt CV og evt. relevant dokumentation via jobsiden her under Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, så den er universitetet i hænde senest d. 16. februar 2020. Vi modtager kun elektroniske ansøgninger. Samtaler forventes afholdt i uge 8

Spørgsmål om stillingen kan stilles til sektionsleder Jannie Winter Christensen på tlf. 23812530 eller på mail jlc@sund.ku.dk.

Læs mere om Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet på http://sund.ku.dk/

2020-02-17T00:59:32.657 Brænder du for professionel service og har du lyst til en spændende og afvekslende arbejdsdag i et dynamisk miljø blandt studerende, undervisere og kollegaer så er dette måske noget for dig? Sektion for Studieservice søger en medarbejdere med tiltrædelse hurtigst muligt eller pr. 1.4.2020. Stillingen er på 37 timer ugentligt. I Studieservice har vi fokus på at yde en sammenhængende og professionel service til vores brugere. Vi arbejder med procesoptimering og har fokus på forbedringer af driften, samtidig med at vi sikrer den løbende administration af vores uddannelser. Derudover arbejder vi i teams og sikrer et robust samarbejde omkring resultater og arbejdsopgaver. Du skal blandt meget, varetage undervisningsplanlægning på medicin og det farmaceutiske område, samt servicere studerende og undervisere på SUND. Opgaverne varetages i tæt samarbejde med de kursusansvarlige og kollegaer i administrationen. Dine opgaver: Selvstændig planlægning og koordinering af undervisning Skemalægning og lokalebooking i samarbejde med den kursusansvarlige og undervisere Udarbejdelse af manualer og årshjul Besvare henvendelser fra studerende og undervisere vedr. den praktiske tilrettelæggelse og gennemførelse af undervisninge Sikre undervisningstilmelding, holdfordeling og regeltjek af studerende Varetage systematisk information til de studerende om skema og tilmelding til undervisning Løbende arbejde med systematiske forbedringer og udvikling af arbejdsopgaver og procedurer Systematisk inddatering i studieadministrative systemer Dine kvalifikationer: Den ideelle ansøger har, foruden en relevant kontoruddannelse, erfaring fra lignende arbejdsområder eller store planlægningsopgaver og gerne erfaring med procesoptimering. Det vigtigste er, at du kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og målrettet og at du er dygtig til at samarbejde og skabe konstruktive løsninger sammen med dine samarbejdspartnere og dit team. Det er vigtigt at du trives med teamarbejde og at du formår at arbejde i og være en del af en kompleks organisation. Du skal have sans for detaljer, men samtidig en god portion overblik og systematik. Derudover er det væsentligt, at du har erfaring med digitalt arbejde. Du er en erfaren bruger af Office-pakken, og du må meget gerne have erfaringer med STADS og Syllabus. Sidst men ikke mindst skal du ligesom os være serviceminded, humoristisk, fleksibel og have lyst til et tæt samarbejde med dine kolleger i en dynamisk hverdag. Vi tilbyder: Et alsidigt og selvstændigt job Gode faglige udviklingsmuligheder Bred kontaktflade til studerende, undervisere og kolleger med tilsvarende opgaver Flextidsordning Kaffe te- og frugtordning, gratis parkering samt diverse fritidsaktiviteter som f.eks. kor og motionsklub. Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor der er mulighed for balance mellem arbejds- og familieliv. Arbejdspladsen er på Panum Instituttet, Blegdamsvej 3B, 2200 København N. Løn er i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftalen (HK) for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere med indplacering i løngruppe 3, sats 2. Der kan forhandles tillæg efter kvalifikationer. Din ansøgning Har ovenstående vakt din interesse, opfordrer vi dig til at søge stillingen uanset køn, alder, religiøs eller etnisk baggrund. Send din ansøgning elektronisk, vedlagt CV og evt. relevant dokumentation via jobsiden her under Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, så den er universitetet i hænde senest d. 16. februar 2020. Vi modtager kun elektroniske ansøgninger. Samtaler forventes afholdt i uge 8 Spørgsmål om stillingen kan stilles til sektionsleder Jannie Winter Christensen på tlf. 23812530 eller på mail jlc@sund.ku.dk. Læs mere om Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet på http: sund.ku.dk11Jobnet78996bc5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=151175&DepartmentId=18999&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3701030KU - SUND - PANUM KBH N11Blegdamsvej 3B2200København N23812530DKDanmark0
jlc@sund.ku.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000894061JobNet5108195510819510029-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=78996bc5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=78996bc5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=78996bc5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=78996bc5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgStudieadministrativ medarbejder til Sektion for Studieservice12007991Dansk3Læse/ tale123910Sektionsleder3Økonomi364048244Jannie Winterjlc@sund.ku.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK