Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studieadministrativ medarbejder til VIA University College, Campus Holstebro

Vi søger en studieadministrativ medarbejder på 37 timer/uge til studieadministrationen på Campus Holstebro pr. 1. oktober 2019 eller snarest.

Campus Studieadministrationen varetager studieadministrative opgaver for alle professionsbacheloruddannelser på Campus Holstebro.

DINE OPGAVER

Dine opgaver er at løse studieadministrative opgaver i samarbejde med kolleger i studieadministrationen.

Dit job vil blandt andet indeholde følgende administrative opgaver:

  • studieadministrativ sagsbehandling fx i forhold til praktik- og eksamensadministration.
  • sagsbehandling (bevilling af orlov, barsel, sygemelding, til/fra flytning)
  • koordinere opgaveløsning og samarbejde med kolleger, uddannelsesledere og undervisere på uddannelserne.
  • skemalægning af undervisningsaktiviteter.
  • journalisering i det digitale arkivsystem (SBSYS)
  • deltage i udviklingsopgaver

DINE KOMPETENCER

Du har en relevant administrativ uddannelse og gerne kendskab til og erfaring med løsning af studieadministrative opgaver.

Vi forventer desuden:
  • at du har en kontoruddannelse
  • at du har kendskab til studieadministrative systemer
  • at du er fortrolig med sagsbehandling i ESDH system
  • at du selvstændigt kan planlægge og udføre dine arbejdsopgaver
  • at du kan arbejde systematisk og struktureret
  • at du løser dine opgaver med høj kvalitet og professionalitet
  • at du har gode samarbejds- og kommunikationskompetencer
  • at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt
  • at du har gode IT-kompetencer og solid erfaring med hele office-pakken i særdeleshed Word og Excel og mod på at lære nye systemer
  • at du evner at have mange bolde i luften og kan bevare overblikket, også i pressede situationer
  • at du er fleksibel
  • at du medvirker til udvikling af det studieadministrative område
Da studieadministrationen er under udvikling og forandring, må du være indstillet på, at dine opgaver kan forandres.

VI TILBYDER
  • et udviklende og udfordrende job
  • kompetente og engagerede kolleger
  • dialogbaseret ledelse
  • en spændende arbejdsplads
Vi kan tilbyde et inspirerende arbejdsmiljø i en uddannelsesinstitution, hvor vi arbejder tæt sammen og løser opgaver sammen.


LØN- OG ANSÆTTELSESFORHOLD:

Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende aftale mellem HK og Staten.

Stillingen er på fuld tid/37 timer ugentligt.

Stillingen er til besættelse fra den 1. oktober 2019 eller tidligere.

ER DU INTERESSERET?

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Studieadministrativ leder Lone Pindstofte Kristensen, tlf. 8755 2358, mail: lpk@via.dk.

Ansøg stillingen via vores online rekrutteringssystem

Din ansøgning skal være os i hænde senest søndag den 4. august 2019.

Der afholdes samtaler mandag den 12. august 2019.

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link: http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger.

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046875Phoenix-019c6b5712019-06-21T00:00:00Studieadministrativ medarbejder til VIA University College, Campus HolstebroVi søger en studieadministrativ medarbejder på 37 timer/uge til studieadministrationen på Campus Holstebro pr. 1. oktober 2019 eller snarest.

Campus Studieadministrationen varetager studieadministrative opgaver for alle professionsbacheloruddannelser på Campus Holstebro.

DINE OPGAVER

Dine opgaver er at løse studieadministrative opgaver i samarbejde med kolleger i studieadministrationen.

Dit job vil blandt andet indeholde følgende administrative opgaver:
  • studieadministrativ sagsbehandling fx i forhold til praktik- og eksamensadministration.
  • sagsbehandling (bevilling af orlov, barsel, sygemelding, til/fra flytning)
  • koordinere opgaveløsning og samarbejde med kolleger, uddannelsesledere og undervisere på uddannelserne.
  • skemalægning af undervisningsaktiviteter.
  • journalisering i det digitale arkivsystem (SBSYS)
  • deltage i udviklingsopgaver

DINE KOMPETENCER

Du har en relevant administrativ uddannelse og gerne kendskab til og erfaring med løsning af studieadministrative opgaver.

Vi forventer desuden:
  • at du har en kontoruddannelse
  • at du har kendskab til studieadministrative systemer
  • at du er fortrolig med sagsbehandling i ESDH system
  • at du selvstændigt kan planlægge og udføre dine arbejdsopgaver
  • at du kan arbejde systematisk og struktureret
  • at du løser dine opgaver med høj kvalitet og professionalitet
  • at du har gode samarbejds- og kommunikationskompetencer
  • at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt
  • at du har gode IT-kompetencer og solid erfaring med hele office-pakken i særdeleshed Word og Excel og mod på at lære nye systemer
  • at du evner at have mange bolde i luften og kan bevare overblikket, også i pressede situationer
  • at du er fleksibel
  • at du medvirker til udvikling af det studieadministrative område
Da studieadministrationen er under udvikling og forandring, må du være indstillet på, at dine opgaver kan forandres.

VI TILBYDER
  • et udviklende og udfordrende job
  • kompetente og engagerede kolleger
  • dialogbaseret ledelse
  • en spændende arbejdsplads
Vi kan tilbyde et inspirerende arbejdsmiljø i en uddannelsesinstitution, hvor vi arbejder tæt sammen og løser opgaver sammen.


LØN- OG ANSÆTTELSESFORHOLD:

Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende aftale mellem HK og Staten.

Stillingen er på fuld tid/37 timer ugentligt.

Stillingen er til besættelse fra den 1. oktober 2019 eller tidligere.

ER DU INTERESSERET?

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Studieadministrativ leder Lone Pindstofte Kristensen, tlf. 8755 2358, mail: lpk@via.dk.

Ansøg stillingen via vores online rekrutteringssystem

Din ansøgning skal være os i hænde senest søndag den 4. august 2019.

Der afholdes samtaler mandag den 12. august 2019.

Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link: http://www.via.dk/da/om-via/job/personoplysninger.

VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Læs mere om VIA University College på www.via.dk.

 

2019-08-05T01:50:31.430 Vi søger en studieadministrativ medarbejder på 37 timer uge til studieadministrationen på Campus Holstebro pr. 1. oktober 2019 eller snarest. Campus Studieadministrationen varetager studieadministrative opgaver for alle professionsbacheloruddannelser på Campus Holstebro. DINE OPGAVER Dine opgaver er at løse studieadministrative opgaver i samarbejde med kolleger i studieadministrationen. Dit job vil blandt andet indeholde følgende administrative opgaver: studieadministrativ sagsbehandling fx i forhold til praktik- og eksamensadministration. sagsbehandling (bevilling af orlov, barsel, sygemelding, til fra flytning) koordinere opgaveløsning og samarbejde med kolleger, uddannelsesledere og undervisere på uddannelserne. skemalægning af undervisningsaktiviteter. journalisering i det digitale arkivsystem (SBSYS) deltage i udviklingsopgaver DINE KOMPETENCER Du har en relevant administrativ uddannelse og gerne kendskab til og erfaring med løsning af studieadministrative opgaver. Vi forventer desuden: at du har en kontoruddannelse at du har kendskab til studieadministrative systemer at du er fortrolig med sagsbehandling i ESDH system at du selvstændigt kan planlægge og udføre dine arbejdsopgaver at du kan arbejde systematisk og struktureret at du løser dine opgaver med høj kvalitet og professionalitet at du har gode samarbejds- og kommunikationskompetencer at du er god til at formulere dig både mundtligt og skriftligt at du har gode IT-kompetencer og solid erfaring med hele office-pakken i særdeleshed Word og Excel og mod på at lære nye systemer at du evner at have mange bolde i luften og kan bevare overblikket, også i pressede situationer at du er fleksibel at du medvirker til udvikling af det studieadministrative område Da studieadministrationen er under udvikling og forandring, må du være indstillet på, at dine opgaver kan forandres. VI TILBYDER et udviklende og udfordrende job kompetente og engagerede kolleger dialogbaseret ledelse en spændende arbejdsplads Vi kan tilbyde et inspirerende arbejdsmiljø i en uddannelsesinstitution, hvor vi arbejder tæt sammen og løser opgaver sammen. LØN- OG ANSÆTTELSESFORHOLD: Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende aftale mellem HK og Staten. Stillingen er på fuld tid 37 timer ugentligt. Stillingen er til besættelse fra den 1. oktober 2019 eller tidligere. ER DU INTERESSERET? Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Studieadministrativ leder Lone Pindstofte Kristensen, tlf. 8755 2358, mail: lpk@via.dk. Ansøg stillingen via vores online rekrutteringssystem Din ansøgning skal være os i hænde senest søndag den 4. august 2019. Der afholdes samtaler mandag den 12. august 2019. Læs information om anvendelse af personoplysninger i forbindelse med rekruttering på dette link: http: www.via.dk da om-via job personoplysninger. VIA opfordrer alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Læs mere om VIA University College på www.via.dk.11jobnet019c6b57100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=VIA3&PortalID=12952&VacatureID=10478480EuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerningEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebro3550358VIA Campus Holstebro Studieadministration11Gl. Struervej 17500HolstebroDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781544JobNet5007921500792110020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=019c6b57https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=019c6b57https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=019c6b57&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=019c6b57&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonStudieadministrativ medarbejder til VIA University College, Campus Holstebro1Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder1IT6Ledelse362112934noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330109477Medarbejder til produktion søgesRobot HAR DU H NDERNE SKRUET RIGTIGT PÅ, OG KAN DU REGNE DEN UD? Akurat søger for kunde øst for Holstebro en dygtig og erfaren Medarbejder, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt. Kunne du tænke dig et job med varierende arbejdsopgaver i samarbejde med dygtige kollegaer. Du bliver en del af en god solid virksomhed, hvor højt kvalitetsniveau, og godt kollegaskab er nogle af nøgleordene. Arbejdsopgaver: Overvågning af prøver fra virksomhedens råvarer Oplæring i produktionen, grundlæggende forståelse for proceduren i virksomheden Registrering af resultater af prøver i regneark it. System, derefter beregne differencen fra sidste uges prøver og agere ud fra dette. Faglige kompetencer: Har praktisk erfaring og forståelse for metal. Har god forståelse for håndværk, tidl. Produktion, eller smedefaget Skal være god til regning matematik Har kørekort Har Truck certifikat Personlige egenskaber: Du er engageret, fleksibel og omstillingsparat Du er stabil og møder til tiden Du kan fremvise straffeattest Du er i god fysisk form Ansøgning og kontakt:Akurat varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedesdu sende din ansøgning, cv. Samt relevante bilag via denne mail : any@akurat.dk Dette er et Try Hire forløb med henblik på fastansættelse. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtale løbende.Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Anette Nyborg på tlf: 71962322

HAR DU HÆNDERNE SKRUET RIGTIGT PÅ, OG KAN DU REGNE DEN UD?

Akurat søger for kunde øst for Holstebro en dygtig og erfaren Medarbejder, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Kunne du tænke dig et job med varierende arbejdsopgaver i samarbejde med dygtige kollegaer.

Du bliver en del af en god solid virksomhed, hvor højt kvalitetsniveau, og godt kollegaskab er nogle af nøgleordene.

Arbejdsopgaver:

• Overvågning af prøver fra virksomhedens råvarer

• Oplæring i produktionen, grundlæggende forståelse for proceduren i virksomheden

• Registrering af resultater af prøver i regneark/ it. System, derefter beregne differencen fra sidste uges prøver og agere ud fra dette.

Faglige kompetencer:

• Har praktisk erfaring og forståelse for metal.

• Har god forståelse for håndværk, tidl. Produktion, eller smedefaget

• Skal være god til regning/matematik

• Har kørekort

• Har Truck certifikat

Personlige egenskaber:

• Du er engageret, fleksibel og omstillingsparat

• Du er stabil og møder til tiden

• Du kan fremvise straffeattest

• Du er i god fysisk form

Ansøgning og kontakt:
Akurat varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes
du sende din ansøgning, cv. Samt relevante bilag via denne mail : any@akurat.dk

Dette er et Try & Hire forløb med henblik på fastansættelse.

Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtale løbende.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Anette Nyborg på tlf: 71962322

AkuratHolstebro2019-10-21T00:00:002019-12-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Medarbejder til produktion søges

Akurat

Holstebro
HAR DU H NDERNE SKRUET RIGTIGT PÅ, OG KAN DU REGNE DEN UD? Akurat søger for kunde øst for Holstebro en dygtig og erfaren Medarbejder, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt. Kunne du tænke dig et job med varierende arbejdsopgaver i ...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:12. december 2019