Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studiejob: en sjov og lærerig arbejdsplads

Er du på udkig efter et udfordrende og socialt studiejob? Er du god til at tale med mennesker- måske også til FIFA? Så er det dig, vi mangler.

Hos Begravelsesguiden er vi på nuværende tidspunkt 8 venlige ildsjæle i alderen 22-35 år, med blandede baggrunde fra CBS, KU, KEA og SDU. 

Som rådgiver hos Begravelsesguiden skal du, via telefonsamtale, hjælpe pårørende med at forstå, hvordan en begravelse foregår, så de kan træffe de rigtige valg. Dem du rådgiver søger typisk støtte og vejledning i bedemands valg, tilskud og hvordan man holder udgifterne til begravelsen nede. Det er din opgave at afdække deres behov og forstå deres situation, så de er godt rustet til det kommende begravelsesforløb. For os er det vigtigt, at de pårørende får det bedst mulige forløb, og det skal du være med til at hjælpe dem med.

Selvom du vil få en grundig oplæring, skal du forvente, at der går et stykke tid, før du rigtig mestrer jobbet. Jobbet kræver nemlig meget viden, som må læres over tid. Udover at rådgive pårørende, opsætter vi også dødsannoncer til hele landet.

Som rådgiver hos Begravelsesguiden, vil du indgå i et team. Vi forventer meget af hinandens indsats og initiativ. Vi koordinerer og fordeler selv opgaver imellem os, så gruppens målsætninger nås. Arbejdet i grupper giver den enkelte kollega selvstændigt ansvar for, at løse opgaver på vegne af gruppen.

Som team går vi meget op i at bruge hinandens kompetencer, så der vil være en unik mulighed for at bringe dine evner i spil og gribe om opgaver, som både du og teamet finder relevante og spændende.

Sammen i teamet evaluerer vi både løbende og ved et månedligt møde hinandens indsats, og her igennem får du feedback på din måde at løse opgaven på – det er læring og udvikling.

Hovedopgaven i jobbet er salg og rådgivning, men derudover vil du bl.a. få mulighed for at:

  • få ansvar for vagtplanlægning
  • udarbejdelse af dokumenter til pårørende
  • publicere og skrive artikler
  • planlægge og koordinere sociale events
  • forbedre arbejdsgange

Vi er en lille virksomhed med et stort socialt sammenhold. Vi holder ofte fredagsbar og tager på udflugter sammen. Vi tror nemlig på at et godt fællesskab giver de bedste arbejdsforhold. Vi ser gerne, at du aktivt deltager og tager initiativ til sociale events og er en holdspiller. Dette indebærer at du er fleksibel i forhold til at hjælpe en kollega i nød – selvom du ikke er på arbejde. Da vi arbejder som et team, er det vigtigt at dine kollegaer kan regne med dig og kan få fat på dig, hvis de har brug for dig. 

Rent praktisk skal du have følgende forudsætninger:

  • Du er god i en telefon og har f.eks. erfaring med telefonsalg eller support, dette er ikke et krav
  • Du er omhyggelig i dit arbejde, med sans for detalje
  • Du er hurtig til at lære nye ting, og gerne initiativrig
  • Du er en holdspiller
  • Du trives med komplekse og komplicerede opgaver

Dine timer fastsættes fra måned til måned og er derfor fleksibelt ift. dit studie. I perioder med eksamener kan man holde fri. Du skal kunne arbejde 10-20 timer fordelt på 1-3 arbejdsdage pr. uge – på hverdage og/eller weekenddage. Arbejdet foregår i dagtimerne.

Hvis jobbet lyder som noget for dig, så send din ansøgning til job@begravelsesguiden.dk, senest mandag den 15. juli 2019. Vi glæder også til at høre fra dig! Ved eventuelle spørgsmål kan Freja kontaktes på 30915524. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048875Phoenix-1399c44112019-06-25T00:00:00Studiejob: en sjov og lærerig arbejdsplads

Er du på udkig efter et udfordrende og socialt studiejob? Er du god til at tale med mennesker- måske også til FIFA? Så er det dig, vi mangler.

Hos Begravelsesguiden er vi på nuværende tidspunkt 8 venlige ildsjæle i alderen 22-35 år, med blandede baggrunde fra CBS, KU, KEA og SDU. 

Som rådgiver hos Begravelsesguiden skal du, via telefonsamtale, hjælpe pårørende med at forstå, hvordan en begravelse foregår, så de kan træffe de rigtige valg. Dem du rådgiver søger typisk støtte og vejledning i bedemands valg, tilskud og hvordan man holder udgifterne til begravelsen nede. Det er din opgave at afdække deres behov og forstå deres situation, så de er godt rustet til det kommende begravelsesforløb. For os er det vigtigt, at de pårørende får det bedst mulige forløb, og det skal du være med til at hjælpe dem med.

Selvom du vil få en grundig oplæring, skal du forvente, at der går et stykke tid, før du rigtig mestrer jobbet. Jobbet kræver nemlig meget viden, som må læres over tid. Udover at rådgive pårørende, opsætter vi også dødsannoncer til hele landet.

Som rådgiver hos Begravelsesguiden, vil du indgå i et team. Vi forventer meget af hinandens indsats og initiativ. Vi koordinerer og fordeler selv opgaver imellem os, så gruppens målsætninger nås. Arbejdet i grupper giver den enkelte kollega selvstændigt ansvar for, at løse opgaver på vegne af gruppen.

Som team går vi meget op i at bruge hinandens kompetencer, så der vil være en unik mulighed for at bringe dine evner i spil og gribe om opgaver, som både du og teamet finder relevante og spændende.

Sammen i teamet evaluerer vi både løbende og ved et månedligt møde hinandens indsats, og her igennem får du feedback på din måde at løse opgaven på – det er læring og udvikling.

Hovedopgaven i jobbet er salg og rådgivning, men derudover vil du bl.a. få mulighed for at:

  • få ansvar for vagtplanlægning
  • udarbejdelse af dokumenter til pårørende
  • publicere og skrive artikler
  • planlægge og koordinere sociale events
  • forbedre arbejdsgange

Vi er en lille virksomhed med et stort socialt sammenhold. Vi holder ofte fredagsbar og tager på udflugter sammen. Vi tror nemlig på at et godt fællesskab giver de bedste arbejdsforhold. Vi ser gerne, at du aktivt deltager og tager initiativ til sociale events og er en holdspiller. Dette indebærer at du er fleksibel i forhold til at hjælpe en kollega i nød – selvom du ikke er på arbejde. Da vi arbejder som et team, er det vigtigt at dine kollegaer kan regne med dig og kan få fat på dig, hvis de har brug for dig. 

Rent praktisk skal du have følgende forudsætninger:

  • Du er god i en telefon og har f.eks. erfaring med telefonsalg eller support, dette er ikke et krav
  • Du er omhyggelig i dit arbejde, med sans for detalje
  • Du er hurtig til at lære nye ting, og gerne initiativrig
  • Du er en holdspiller
  • Du trives med komplekse og komplicerede opgaver

Dine timer fastsættes fra måned til måned og er derfor fleksibelt ift. dit studie. I perioder med eksamener kan man holde fri. Du skal kunne arbejde 10-20 timer fordelt på 1-3 arbejdsdage pr. uge – på hverdage og/eller weekenddage. Arbejdet foregår i dagtimerne.

Hvis jobbet lyder som noget for dig, så send din ansøgning til job@begravelsesguiden.dk, senest mandag den 15. juli 2019. Vi glæder også til at høre fra dig! Ved eventuelle spørgsmål kan Freja kontaktes på 30915524. 

2019-07-16T00:52:07.850 Er du på udkig efter et udfordrende og socialt studiejob? Er du god til at tale med mennesker- måske også til FIFA? Så er det dig, vi mangler. Hos Begravelsesguiden er vi på nuværende tidspunkt 8 venlige ildsjæle i alderen 22-35 år, med blandede baggrunde fra CBS, KU, KEA og SDU. Som rådgiver hos Begravelsesguiden skal du, via telefonsamtale, hjælpe pårørende med at forstå, hvordan en begravelse foregår, så de kan træffe de rigtige valg. Dem du rådgiver søger typisk støtte og vejledning i bedemands valg, tilskud og hvordan man holder udgifterne til begravelsen nede. Det er din opgave at afdække deres behov og forstå deres situation, så de er godt rustet til det kommende begravelsesforløb. For os er det vigtigt, at de pårørende får det bedst mulige forløb, og det skal du være med til at hjælpe dem med. Selvom du vil få en grundig oplæring, skal du forvente, at der går et stykke tid, før du rigtig mestrer jobbet. Jobbet kræver nemlig meget viden, som må læres over tid. Udover at rådgive pårørende, opsætter vi også dødsannoncer til hele landet. Som rådgiver hos Begravelsesguiden, vil du indgå i et team. Vi forventer meget af hinandens indsats og initiativ. Vi koordinerer og fordeler selv opgaver imellem os, så gruppens målsætninger nås. Arbejdet i grupper giver den enkelte kollega selvstændigt ansvar for, at løse opgaver på vegne af gruppen. Som team går vi meget op i at bruge hinandens kompetencer, så der vil være en unik mulighed for at bringe dine evner i spil og gribe om opgaver, som både du og teamet finder relevante og spændende. Sammen i teamet evaluerer vi både løbende og ved et månedligt møde hinandens indsats, og her igennem får du feedback på din måde at løse opgaven på det er læring og udvikling. Hovedopgaven i jobbet er salg og rådgivning, men derudover vil du bl.a. få mulighed for at: få ansvar for vagtplanlægning udarbejdelse af dokumenter til pårørende publicere og skrive artikler planlægge og koordinere sociale events forbedre arbejdsgange Vi er en lille virksomhed med et stort socialt sammenhold. Vi holder ofte fredagsbar og tager på udflugter sammen. Vi tror nemlig på at et godt fællesskab giver de bedste arbejdsforhold. Vi ser gerne, at du aktivt deltager og tager initiativ til sociale events og er en holdspiller. Dette indebærer at du er fleksibel i forhold til at hjælpe en kollega i nød selvom du ikke er på arbejde. Da vi arbejder som et team, er det vigtigt at dine kollegaer kan regne med dig og kan få fat på dig, hvis de har brug for dig. Rent praktisk skal du have følgende forudsætninger: Du er god i en telefon og har f.eks. erfaring med telefonsalg eller support, dette er ikke et krav Du er omhyggelig i dit arbejde, med sans for detalje Du er hurtig til at lære nye ting, og gerne initiativrig Du er en holdspiller Du trives med komplekse og komplicerede opgaver Dine timer fastsættes fra måned til måned og er derfor fleksibelt ift. dit studie. I perioder med eksamener kan man holde fri. Du skal kunne arbejde 10-20 timer fordelt på 1-3 arbejdsdage pr. uge på hverdage og eller weekenddage. Arbejdet foregår i dagtimerne. Hvis jobbet lyder som noget for dig, så send din ansøgning til job@begravelsesguiden.dk, senest mandag den 15. juli 2019. Vi glæder også til at høre fra dig! Ved eventuelle spørgsmål kan Freja kontaktes på 30915524.11jobnet1399c441100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3552263BEGRAVELSESGUIDEN.DK ApS11Overgaden Neden Vandet 9C1414København KDKDanmark0job@begravelsesguiden.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent783282JobNet5009463500946310025-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1399c441https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1399c441https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1399c441&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1399c441&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale233104Lærer9Undervisning og pædagogik362135284job@begravelsesguiden.dkjob@begravelsesguiden.dkDKDanmarkDKDanmark330045479Matematiklærer til indskolingen på SortedamskolenBasic Vi søger en matematiklærer med linjefag i idræt, naturteknologi og kristendomskundskab. Vi kan tilbyde en skole med et dynamisk og fagligt stærkt lærerkollegium, der arbejder med afdelingsopdelt struktur i årgangsteam og fagteam. Vi er udviklingsorienterede og samtidig arbejder vi for at få implementeret indsatser, før vi går videre med noget nyt. Vi samarbejder om Meebook, Office365 og Onedrive. Vi værner om et godt arbejdsmiljø i et tæt samarbejde mellem medarbejdere og ledelse. Vores elever får gode resultater og trives begge dele ligger både over kommunens og landets gennemsnit. På skolens hjemmeside kan du orientere dig om skolens dagligdag og pædagogiske grundlag: www.sortedamskolen.skoleporten.dk. Sortedamskolen ligger på Østerbro lige ud til Sortedamsøen og tæt ved Fælledparken. Skolen er placeret på to adskilte matrikler beliggende ca. 200 meter fra hinanden: Et indskolingshus og et hus for mellemtrin og udskoling. Skolen er en tre-sporet skole med ca. 75 engagerede medarbejdere og 675 elever. Mere information Du kan kontakte skolens ledelse på 3527 1029 for yderligere oplysninger. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er omfattet af Overenskomst for lærere med flere i folkeskolen og i Københavns Kommune og Arbejdstidsaftalen for lærere i den primærkommunale folkeskole og Københavns Kommune . Stillingen er på fuld tid med ansættelse fra august. Aflønning vil ske i henhold til Aftale om løn i folkeskolen Københavns Kommune samt Forhåndsaftale mellem Uddannelsesforvaltningen og Københavns Lærerforening . Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019 Samtalerne holdes tirsdag den 6. august.

Vi søger en matematiklærer med linjefag i idræt, naturteknologi og kristendomskundskab.

Vi kan tilbyde en skole med et dynamisk og fagligt stærkt lærerkollegium, der arbejder med afdelingsopdelt struktur i årgangsteam og fagteam. Vi er udviklingsorienterede og samtidig arbejder vi for at få implementeret indsatser, før vi går videre med noget nyt. Vi samarbejder om Meebook, Office365 og Onedrive. Vi værner om et godt arbejdsmiljø i et tæt samarbejde mellem medarbejdere og ledelse.

Vores elever får gode resultater og trives – begge dele ligger både over kommunens og landets gennemsnit.
På skolens hjemmeside kan du orientere dig om skolens dagligdag og pædagogiske grundlag: www.sortedamskolen.skoleporten.dk.

Sortedamskolen ligger på Østerbro lige ud til Sortedamsøen og tæt ved Fælledparken. Skolen er placeret på to adskilte matrikler beliggende ca. 200 meter fra hinanden: Et indskolingshus og et hus for mellemtrin og udskoling. Skolen er en tre-sporet skole med ca. 75 engagerede medarbejdere og 675 elever.

Mere information
Du kan kontakte skolens ledelse på 3527 1029 for yderligere oplysninger.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er omfattet af ”Overenskomst for lærere med flere i folkeskolen og i Københavns Kommune” og ”Arbejdstidsaftalen for lærere i den primærkommunale folkeskole og Københavns Kommune”.
Stillingen er på fuld tid med ansættelse fra august. 

Aflønning vil ske i henhold til ”Aftale om løn i folkeskolen – Københavns Kommune” samt ”Forhåndsaftale mellem Uddannelsesforvaltningen og Københavns Lærerforening”.

Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019
Samtalerne holdes tirsdag den 6. august.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSortedamskolenKøbenhavn Ø2019-06-18T16:03:51.5632019-07-23T00:00:00
330048588Engagerede lærere med stærke klasseledelseskompetencer til Københavns Kommunes Ungdomsskole - afdeling 10. VestBasic Vi søger to lærere med stærke profiler indenfor primært matematik og gerne engelsk og eller dansk. Vi er en skole, der har som hovedformål at gøre vores elever afklarede i forhold til deres kommende ungdomsuddannelse. Vi har tilrettelagt vores tilbud med henblik på at udvikle vores elever både på det personlige og det faglige plan. Du kan se mere om vores tilbud på www.ungdomsskolen.kk.dk. Du bliver kontaktlærer for en gruppe elever, hvor du skal varetage personlige og udviklende samtaler med de unge og forestå forældresamarbejdet ved f.eks. skole hjem-samtaler. Målet er at få den unge afklaret til at træffe et valg om næste års ungdomsuddannelse og selvfølgelig have et sjovt, godt og udbytterigt år på 10 Vest. Du skal kunne varetage nogle af følgende opgaver Matematik (den ene stilling skal indeholde matematik) Engelsk Dansk Dansk som andet sprog linjefag eller tilsvarende kompetence Vores nye fag - Job og uddannelse udvikles og varetages i samarbejde med kollegerne Valgfag mulighed for at dyrke din særlige interesse ud fra elevernes ønsker og behov Fælles opgaver i teamet Den endelig fordeling af fagene bliver aftalt efter ansættelse og i samarbejde med teamet. Vi er et mindre team med fokus på faglighed og fællesskab, som vi dyrker i et tæt samarbejde med kolleger, eleverne, deres forældre og vores UU-vejledning i vores dejlige nye rammer på Vesterbro. Vi kan tilbyde et kollegialt samarbejde i professionelle, rummelige og fleksible rammer. Her kan du udfolde din faglige fantasi og sætte et personligt præg på læringsmiljøet med en alsidig tilgang til vores elevgruppe med faglighed og fællesskab i fokus. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt, og vi venter gerne, hvis du er den helt rigtige kandidat. Stillingerne er en fastansættelse og kan både være på fuld tid eller deltid. Du må gerne tilkendegive i din ansøgning, om du ønsker fuld tid eller deltid (med præcisering af ønskede timetal). Yderligere oplysninger Du er velkommen til at ringe til afdelingsleder Carsten Juhler på 2449 6636, hvis du har spørgsmål omkring stillingen. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 26. juli 2019

Vi søger to lærere med stærke profiler indenfor primært matematik og gerne engelsk og/eller dansk.

Vi er en skole, der har som hovedformål at gøre vores elever afklarede i forhold til deres kommende ungdomsuddannelse. Vi har tilrettelagt vores tilbud med henblik på at udvikle vores elever både på det personlige og det faglige plan.

Du kan se mere om vores tilbud på www.ungdomsskolen.kk.dk.

Du bliver kontaktlærer for en gruppe elever, hvor du skal varetage personlige og udviklende samtaler med de unge og forestå forældresamarbejdet ved f.eks. skole/hjem-samtaler. Målet er at få den unge afklaret til at træffe et valg om næste års ungdomsuddannelse – og selvfølgelig have et sjovt, godt og udbytterigt år på 10 Vest.

Du skal kunne varetage nogle af følgende opgaver

  • Matematik (den ene stilling skal indeholde matematik)
  • Engelsk
  • Dansk
  • Dansk som andet sprog – linjefag eller tilsvarende kompetence
  • Vores ”nye” fag - Job og uddannelse – udvikles og varetages i samarbejde med kollegerne
  • Valgfag – mulighed for at dyrke din særlige interesse ud fra elevernes ønsker og behov
  • Fælles opgaver i teamet

Den endelig fordeling af fagene bliver aftalt efter ansættelse og i samarbejde med teamet. 

Vi er et mindre team med fokus på faglighed og fællesskab, som vi dyrker i et tæt samarbejde med kolleger, eleverne, deres forældre og vores UU-vejledning i vores dejlige nye rammer på Vesterbro.

Vi kan tilbyde et kollegialt samarbejde i professionelle, rummelige og fleksible rammer. Her kan du udfolde din faglige fantasi og sætte et personligt præg på læringsmiljøet med en alsidig tilgang til vores elevgruppe – med faglighed og fællesskab i fokus.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse snarest muligt, og vi venter gerne, hvis du er den helt rigtige kandidat.

Stillingerne er en fastansættelse og kan både være på fuld tid eller deltid. Du må gerne tilkendegive i din ansøgning, om du ønsker fuld tid eller deltid (med præcisering af ønskede timetal).

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at ringe til afdelingsleder Carsten Juhler på 2449 6636, hvis du har spørgsmål omkring stillingen.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 26. juli 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKKU 10. VestKøbenhavn V2019-06-24T18:05:26.4572019-07-26T00:00:00
330048772Lærere til skolen i CharlottegårdenBasic Har du lyst til at gøre en forskel for elever med vanskeligheder inden for autisme- og ADHD-området? Kan du skabe forudsigelighed og struktur omkring det enkelte barns behov? Ser du muligheder i at tænke skole og fritid sammen og det tværfaglige teamsamarbejde som en selvfølgelighed? Så har vi lige nu brug for dig til at understøtte elevernes faglige og sociale trivsel på Skolen i Charlottegården. Fagligt ambitiøse lærere med gode samarbejdsevner søges til Skolen i Charlottegården. Skolen udvider med 32 nye pladser, og vi er i fuld gang med at gøre en ny integreret skole- og KKFO-bygning klar til skolestart august 2019. Vi har ansat lærere til den første etape af udvidelsen og har fået mulighed for at fremrykke anden del af udvidelsen til at gælde skolestart i september 2019. Vi søger derfor tre lærere til ansættelse med tiltrædelse senest den 1. september 2019. Din profil Du er uddannet lærer, og du har lyst til at have indflydelse på din nye arbejdsplads, så alle elever udvikler sig fagligt og socialt. Det er en opgave, der løses sammen med mange fagligt dygtige kollegaer. Du skal have interesse for og gerne viden om og erfaring med arbejdet omkring elever med særlige behov og have grundlæggende kendskab til pædagogiske og didaktiske strategier. Du skal være rollemodel for eleverne, vise vejen, skabe struktur og trygge rammer. Ligeledes skal du være god til at formulere dig anerkendende og tydeligt mundtligt såvel som skriftligt. Du er åben for sparring og udvikling af fælles og egen praksis. På skolen i Charlottegården er teamsamarbejdet rygraden i arbejdet med elevernes udvikling, og det er vigtigt, at du har gode samarbejdskompetencer, er ambitiøs på elevernes vegne og er optaget af at styrke samarbejdet på tværs af faggrupper og med forældrene. Du skal kunne undervise i indskolingen mellemtrinnets fagrækker. Hvad kan vi tilbyde dig Skolen i Charlottegården er en specialskole i Københavns Kommune for normaltbegavede børn med vanskeligheder indenfor autisme og ADHD. Vi arbejder målrettet på at udvikle det faglige niveau for både elever og medarbejdere. På skolen spiller trivslen for elever, forældre og medarbejdere en central rolle. Vi søger flere nye lærere og pædagoger til vores skole og fritidsordning (KKFO), og vi ønsker et fællesskab om et højt fagligt niveau. Du bliver som lærer på Skolen i Charlottegården en del af et tværfagligt team med høje ambitioner om faglig kvalificeret læring. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Inden ansættelse vil der blive indhentet referencer samt børne- og straffeattest. Tiltrædelse den 1. september 2019. Yderligere information Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Andrés Villaro på 5054 7973. Du kan også læse mere på skolens hjemmeside https: cha.skoleporten.dk sp Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest torsdag den 25. juli 2019 Vi afholder ansættelsessamtaler den 30. juli 2019.

Har du lyst til at gøre en forskel for elever med vanskeligheder inden for autisme- og ADHD-området? Kan du skabe forudsigelighed og struktur omkring det enkelte barns behov? Ser du muligheder i at tænke skole og fritid sammen og det tværfaglige teamsamarbejde som en selvfølgelighed? Så har vi lige nu brug for dig til at understøtte elevernes faglige og sociale trivsel på Skolen i Charlottegården.

Fagligt ambitiøse lærere med gode samarbejdsevner søges til Skolen i Charlottegården.

Skolen udvider med 32 nye pladser, og vi er i fuld gang med at gøre en ny integreret skole- og KKFO-bygning klar til skolestart august 2019. Vi har ansat lærere til den første etape af udvidelsen og har fået mulighed for at fremrykke anden del af udvidelsen til at gælde skolestart i september 2019. Vi søger derfor tre lærere til ansættelse med tiltrædelse senest den 1. september 2019.

Din profil
Du er uddannet lærer, og du har lyst til at have indflydelse på din nye arbejdsplads, så alle elever udvikler sig fagligt og socialt. Det er en opgave, der løses sammen med mange fagligt dygtige kollegaer.

Du skal have interesse for – og gerne viden om og erfaring med – arbejdet omkring elever med særlige behov og have grundlæggende kendskab til pædagogiske og didaktiske strategier. Du skal være rollemodel for eleverne, vise vejen, skabe struktur og trygge rammer. Ligeledes skal du være god til at formulere dig anerkendende og tydeligt – mundtligt såvel som skriftligt.

Du er åben for sparring og udvikling af fælles og egen praksis. På skolen i Charlottegården er teamsamarbejdet rygraden i arbejdet med elevernes udvikling, og det er vigtigt, at du har gode samarbejdskompetencer, er ambitiøs på elevernes vegne og er optaget af at styrke samarbejdet på tværs af faggrupper og med forældrene.

Du skal kunne undervise i indskolingen/mellemtrinnets fagrækker.

Hvad kan vi tilbyde dig
Skolen i Charlottegården er en specialskole i Københavns Kommune for normaltbegavede børn med vanskeligheder indenfor autisme og ADHD. Vi arbejder målrettet på at udvikle det faglige niveau for både elever og medarbejdere. På skolen spiller trivslen for elever, forældre og medarbejdere en central rolle.

Vi søger flere nye lærere og pædagoger til vores skole og fritidsordning (KKFO), og vi ønsker et fællesskab om et højt fagligt niveau. Du bliver som lærer på Skolen i Charlottegården en del af et tværfagligt team med høje ambitioner om faglig kvalificeret læring.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Inden ansættelse vil der blive indhentet referencer samt børne- og straffeattest.

Tiltrædelse den 1. september 2019.

Yderligere information
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Andrés Villaro på 5054 7973. Du kan også læse mere på skolens hjemmeside https://cha.skoleporten.dk/sp

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 25. juli 2019
Vi afholder ansættelsessamtaler den 30. juli 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSkolen i CharlottegårdenKøbenhavn NV2019-06-25T11:00:44.7972019-07-25T00:00:00
330051882Dansk-, biologi- og geografilærer til udskolingen på Randersgades SkoleBasic Genopslag Kunne du tænke dig at være en del af en lille skole med nærvær, fællesskab og spændende projekter? Randersgades Skole er en lille skole med stort potentiale beliggende centralt på Østerbro i København. Fra den 1. august flytter vi tilbage i splinternye lokaler, hvor vi i snart 133 år har skabt glæde, nysgerrighed og motivation for vores elever. Det har kunnet lade sig gøre, fordi vi har en interesseret elev- og forældrekreds samt dygtige og stabile medarbejdere med et stærkt sammenhold. Vi er en to-sporet skole med 29 lærere og ca. 430 skønne elever, der sammen kaster sig over projekter med FN s 17 Verdensmål, som den overordnede paraply i vores undervisning. Vi har en bred pallette af partnerskaber, der inspirerer og gør os klogere på verden og os selv. Vi har fx stor glæde af samarbejdet med Chora Connection, Miljøpunkt Østerbro, Rysensteen Gymnasium og Afdelingen for bæredygtigudvikling i Københavns Kommune. Flere af vores elever i udskolingen er klimaambassadører og repræsenterer Randersgades Skole og FN s 17 Verdensmål ved spændende konferencer. Vil du med på rejsen? Vi indrømmer, at vi er dygtige til det, vi laver, så det er du selvfølgelig også. Randersgades Skole er opdelt i tre afdelinger, hver med sit faste lærerteam, der sammen hjælper og støtter hinanden i hverdagens mange spontane impulser. Ud over ovenstående fag, skal du derfor være frisk på en rejse af bæredygtige projekter, sjove og søde elever og en flok forskellige typer af undervisningsnørder, der spørger ind til dig. Du er mere end velkommen til at byde ind med dine store tanker og udfordre os på fagligheden, så længe du har en oprigtig interesse i vores profil. Kort sagt er du: læreruddannet med de relevante linjefag interesseret i bæredygtighed og måske også de 17 Verdensmål en haj til teamsamarbejde og åben for fleksibel planlægning Arbejdsområderne er bl.a. dansk i 7. klasse samt klasselærer biologi i udskolingen valgfag i 8. 9. klasse Ansættelsesvilkår Stillingen har en beskæftigelsesgrad på 100 og du skal starte den 1. september 2019. Ansættelsen sker på gældende overenskomstvilkår. Ved ansættelse indhenter vi børne- og straffeattest. Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem kvinder og mænd fremmes. Mere information Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til skoleleder Jesper Friis på 2334 5782 i uge 27, 31, 32 og på skolens hjemmeside www.rg.kk.dk. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. CV, anbefalinger og dokumentation for afsluttet lærereksamen samt dokumentation fra tidligere beskæftigelse med angivelse af beskæftigelsens varighed og omfang bedes vedhæftet ansøgningen. Søg via nedenstående link senest søndag den 4. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler fredag den 9. august.

Genopslag

Kunne du tænke dig at være en del af en lille skole med nærvær, fællesskab og spændende projekter? Randersgades Skole er en lille skole med stort potentiale beliggende centralt på Østerbro i København.

Fra den 1. august flytter vi tilbage i splinternye lokaler, hvor vi i snart 133 år har skabt glæde, nysgerrighed og motivation for vores elever. Det har kunnet lade sig gøre, fordi vi har en interesseret elev- og forældrekreds samt dygtige og stabile medarbejdere med et stærkt sammenhold. Vi er en to-sporet skole med 29 lærere og ca. 430 skønne elever, der sammen kaster sig over projekter med FN’s 17 Verdensmål, som den overordnede paraply i vores undervisning. Vi har en bred pallette af partnerskaber, der inspirerer og gør os klogere på verden og os selv. Vi har fx stor glæde af samarbejdet med Chora Connection, Miljøpunkt Østerbro, Rysensteen Gymnasium og Afdelingen for bæredygtigudvikling i Københavns Kommune. Flere af vores elever i udskolingen er klimaambassadører og repræsenterer Randersgades Skole og FN’s 17 Verdensmål ved spændende konferencer.

Vil du med på rejsen?
Vi indrømmer, at vi er dygtige til det, vi laver, så det er du selvfølgelig også. Randersgades Skole er opdelt i tre afdelinger, hver med sit faste lærerteam, der sammen hjælper og støtter hinanden i hverdagens mange spontane impulser. Ud over ovenstående fag, skal du derfor være frisk på en rejse af bæredygtige projekter, sjove og søde elever og en flok forskellige typer af undervisningsnørder, der spørger ind til dig. Du er mere end velkommen til at byde ind med dine store tanker og udfordre os på fagligheden, så længe du har en oprigtig interesse i vores profil. Kort sagt er du:

  • læreruddannet med de relevante linjefag
  • interesseret i bæredygtighed og måske også de 17 Verdensmål
  • en haj til teamsamarbejde og åben for fleksibel planlægning

Arbejdsområderne er bl.a.

  • dansk i 7. klasse samt klasselærer
  • biologi i udskolingen
  • valgfag i 8./9. klasse

Ansættelsesvilkår
Stillingen har en beskæftigelsesgrad på 100 % og du skal starte den 1. september 2019. Ansættelsen sker på gældende overenskomstvilkår. Ved ansættelse indhenter vi børne- og straffeattest. 

Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem kvinder og mænd fremmes.

Mere information
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til skoleleder Jesper Friis på 2334 5782 i uge 27, 31, 32 og på skolens hjemmeside www.rg.kk.dk.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. CV, anbefalinger og dokumentation for afsluttet lærereksamen samt dokumentation fra tidligere beskæftigelse med angivelse af beskæftigelsens varighed og omfang bedes vedhæftet ansøgningen.

Søg via nedenstående link senest søndag den 4. august 2019.
Vi holder ansættelsessamtaler fredag den 9. august.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngRandersgades SkoleKøbenhavn Ø2019-07-01T15:02:17.7372019-08-04T00:00:00
330052515Lærer der kan undervise i dansk og musik til Lundehusskolen (barselsvikariat)Basic Genopslag Er du imødekommende, tålmodig, god til at bevare fokus i en travl skolehverdag, og har du erfaringer med skolens elevgrundlag? Så er det lige dig, vi står og mangler på Lundehusskolen. Vi er en skole på Nørrebro Bispebjerg, der har brug for en barselsvikar, der har lyst til at udvikle sig sammen med os børn, personale og ledelse. Lundehusskolen er i dag en to-sporet skole fra 0.-9. klasse, der på sigt skal udvides til tre spor. Desuden er der tilknyttet en specialklasserække. Vi har på nuværende tidspunkt ca. 480 elever og ca. 65 medarbejdere. Hos os får du kolleger, som er hjælpsomme, sociale og parate til at modtage nye samarbejdspartnere. Alle brænder for deres fag og elever! Derfor forventer vi også lidt af en ildsjæl til jobbet. Vi søger en barselsvikar på fuld tid, som primært kan og har lyst til at undervise i dansk i 2. klasse og musik. Lundehusskolen står overfor en udvikling, hvor vi skal blive forældrenes foretrukne skolevalg igen. Bare rolig, vi skal ikke nå det hele på et skoleår, men har sat flere år af til udviklingen. Vi har en dialog- og tillidsbaseret tilgang, og du har mulighed for at gøre din indflydelse gældende. Vi har et særligt fokus på at styrke skolens pædagogisk læringscenter (PLC) ressourcecenter (RC), få opbygget fælles standarder for undervisningen og faglige indsatser samt skabe en tydelig og mere attraktiv profil ved at åbne skolen mere op. Som et led i fokusområderne opretter vi særlige linjer, som alle børn fra 0.-9. klasse kan vælge imellem fra næste skoleår, og vi indfører gradvist ugeskemarevolutionen, som en struktur til at opnå en fælles praksis og metode. Vores udgangspunkt er, at man ikke må være alene om opgaven, men at vi udvikler os sammen. Vi håber, at du har lyst til at udvikle dig sammen med os og vil bidrage til at Lundehusskolen bliver forældrenes foretrukne valg igen. Ansættelsesforhold Vi forventer tiltrædelse hurtigst muligt og barselsvikariatet er for hele skoleåret. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Kim Stenholm Paulsen eller souschef Bodil Mul på 3366 4102. Du kan læse mere om vores på vores hjemmeside www.lundehusskolen.dk. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest mandag den 5. august 2019.

Genopslag

Er du imødekommende, tålmodig, god til at bevare fokus i en travl skolehverdag, og har du erfaringer med skolens elevgrundlag? Så er det lige dig, vi står og mangler på Lundehusskolen.

Vi er en skole på Nørrebro/Bispebjerg, der har brug for en barselsvikar, der har lyst til at udvikle sig sammen med os – børn, personale og ledelse. Lundehusskolen er i dag en to-sporet skole fra 0.-9. klasse, der på sigt skal udvides til tre spor. Desuden er der tilknyttet en specialklasserække. Vi har på nuværende tidspunkt ca. 480 elever og ca. 65 medarbejdere. Hos os får du kolleger, som er hjælpsomme, sociale og parate til at modtage nye samarbejdspartnere. Alle brænder for deres fag og elever! Derfor forventer vi også lidt af en ildsjæl til jobbet.

Vi søger en barselsvikar på fuld tid, som primært kan og har lyst til at undervise i dansk i 2. klasse og musik.

Lundehusskolen står overfor en udvikling, hvor vi skal blive forældrenes foretrukne skolevalg igen. Bare rolig, vi skal ikke nå det hele på et skoleår, men har sat flere år af til udviklingen. Vi har en dialog- og tillidsbaseret tilgang, og du har mulighed for at gøre din indflydelse gældende.

Vi har et særligt fokus på at styrke skolens pædagogisk læringscenter (PLC)/ressourcecenter (RC), få opbygget fælles standarder for undervisningen og faglige indsatser samt skabe en tydelig og mere attraktiv profil ved at åbne skolen mere op. Som et led i fokusområderne opretter vi særlige linjer, som alle børn fra 0.-9. klasse kan vælge imellem fra næste skoleår, og vi indfører gradvist ugeskemarevolutionen, som en struktur til at opnå en fælles praksis og metode. Vores udgangspunkt er, at man ikke må være alene om opgaven, men at vi udvikler os sammen.

Vi håber, at du har lyst til at udvikle dig sammen med os og vil bidrage til at Lundehusskolen bliver forældrenes foretrukne valg igen.

Ansættelsesforhold
Vi forventer tiltrædelse hurtigst muligt og barselsvikariatet er for hele skoleåret.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Kim Stenholm Paulsen eller souschef Bodil Mul på 3366 4102. Du kan læse mere om vores på vores hjemmeside www.lundehusskolen.dk.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest mandag den 5. august 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngLundehusskolenKøbenhavn Ø2019-07-02T12:00:21.9372019-08-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Matematiklærer til indskolingen på Sortedamskolen

Sortedamskolen

København Ø
Vi søger en matematiklærer med linjefag i idræt, naturteknologi og kristendomskundskab. Vi kan tilbyde en skole med et dynamisk og fagligt stærkt lærerkollegium, der arbejder med afdelingsopdelt struktur i årgangsteam og fagteam. Vi er udviklingsori...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Engagerede lærere med stærke klasseledelseskompetencer til Københavns Kommunes Ungdomsskole - afdeling 10. Vest

KKU 10. Vest

København V
Vi søger to lærere med stærke profiler indenfor primært matematik og gerne engelsk og eller dansk. Vi er en skole, der har som hovedformål at gøre vores elever afklarede i forhold til deres kommende ungdomsuddannelse. Vi har tilrettelagt vores tilbu...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Lærere til skolen i Charlottegården

Skolen i Charlottegården

København NV
Har du lyst til at gøre en forskel for elever med vanskeligheder inden for autisme- og ADHD-området? Kan du skabe forudsigelighed og struktur omkring det enkelte barns behov? Ser du muligheder i at tænke skole og fritid sammen og det tværfaglige tea...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:25. juli 2019

Dansk-, biologi- og geografilærer til udskolingen på Randersgades Skole

Randersgades Skole

København Ø
Genopslag Kunne du tænke dig at være en del af en lille skole med nærvær, fællesskab og spændende projekter? Randersgades Skole er en lille skole med stort potentiale beliggende centralt på Østerbro i København. Fra den 1. august flytter vi tilbage ...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Lærer der kan undervise i dansk og musik til Lundehusskolen (barselsvikariat)

Lundehusskolen

København Ø
Genopslag Er du imødekommende, tålmodig, god til at bevare fokus i en travl skolehverdag, og har du erfaringer med skolens elevgrundlag? Så er det lige dig, vi står og mangler på Lundehusskolen. Vi er en skole på Nørrebro Bispebjerg, der har brug fo...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019