Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studiejob som Phoner

Har du flair for kundeservice og salg – og leder du efter et interessant studiejob - så se her!

Dynamicweb søger phonere til phonerteamet, som har til opgave at øge tilgangen af leads til vores partnerkanal.

I phonerteamet har vi fokus på telefonisk at kontakte nye potentielle kunder og fortælle om indholdet af vores platform, i håbet om at afklare om den potentielle kunde kan blive et lead.

Det er en stor succes, og vi søger løbende flere kollegaer, som kan arbejde ugentligt 15 – 20 timer i tidsrummet mellem 8.30 og 16.30, eventuelt med mulighed for ekstra timer i perioder.

Vi forventer:

? At du kan lide at tale i telefon

? At du kan yde service i topklasse

? At du er produktiv

? At du formår at skabe resultater

Du behøver ikke have kendskab til IT-branchen og CMS platforme, da vi sørger for at lære dig op, så du dels får den fornødne indsigt og viden om vores produkter og dels lærer at behandle virksomhederne ordentligt og ansvarsfuldt.

Hvem er du?

? Du har gå-på-mod og kan lide at arbejde i et til tider travlt miljø

? Du motiveres af at opnå individuelle resultater og befinder dig   samtidig godt med at være en del af et team

? Du arbejder selvstændigt og er stabil

? Du er struktureret og ansvarlig

? Du er fleksibel og forandringsvillig

Har du erfaring fra kundeservice, telemarketing, call center eller lignede, er det et plus. Et yderligere plus er hvis du har flere sprog i bagagen, eksempelvis tysk, norsk, svensk eller måske fransk.

Vi tilbyder

Hos os får du en udfordrende og afvekslende hverdag. Du kommer til at arbejde sammen med dygtige og engagerede kollegaer i et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Lønnen er attraktiv, og vi har en dejlig arbejdsplads med ca. 50 ansatte, og vores lokaler er placeret i   Viby J – ca. 10 minutter på cykel fra Rådhuspladsen. Du kommer til at referere til den danske country manager.

Hvis vi har fanget din interesse

Så søg stillingen hurtigst muligt. Vi afholder samtaler løbende og lukker annoncen ned, når vi har fundet de rette kandidater.

Ansøgning skal ske pr mail til tgr@dynamicweb.com. Eventuelle spørgsmål til stillingen eller generelt kan ske til Country Manager Tonny Greiner på 28 72 54 89.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329734738Phoenix-a1c6275112018-01-09T13:12:10.650Studiejob som Phoner

Har du flair for kundeservice og salg – og leder du efter et interessant studiejob - så se her!

Dynamicweb søger phonere til phonerteamet, som har til opgave at øge tilgangen af leads til vores partnerkanal.

I phonerteamet har vi fokus på telefonisk at kontakte nye potentielle kunder og fortælle om indholdet af vores platform, i håbet om at afklare om den potentielle kunde kan blive et lead.

Det er en stor succes, og vi søger løbende flere kollegaer, som kan arbejde ugentligt 15 – 20 timer i tidsrummet mellem 8.30 og 16.30, eventuelt med mulighed for ekstra timer i perioder.

Vi forventer:

? At du kan lide at tale i telefon

? At du kan yde service i topklasse

? At du er produktiv

? At du formår at skabe resultater

Du behøver ikke have kendskab til IT-branchen og CMS platforme, da vi sørger for at lære dig op, så du dels får den fornødne indsigt og viden om vores produkter og dels lærer at behandle virksomhederne ordentligt og ansvarsfuldt.

Hvem er du?

? Du har gå-på-mod og kan lide at arbejde i et til tider travlt miljø

? Du motiveres af at opnå individuelle resultater og befinder dig   samtidig godt med at være en del af et team

? Du arbejder selvstændigt og er stabil

? Du er struktureret og ansvarlig

? Du er fleksibel og forandringsvillig

Har du erfaring fra kundeservice, telemarketing, call center eller lignede, er det et plus. Et yderligere plus er hvis du har flere sprog i bagagen, eksempelvis tysk, norsk, svensk eller måske fransk.

Vi tilbyder

Hos os får du en udfordrende og afvekslende hverdag. Du kommer til at arbejde sammen med dygtige og engagerede kollegaer i et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Lønnen er attraktiv, og vi har en dejlig arbejdsplads med ca. 50 ansatte, og vores lokaler er placeret i   Viby J – ca. 10 minutter på cykel fra Rådhuspladsen. Du kommer til at referere til den danske country manager.

Hvis vi har fanget din interesse

Så søg stillingen hurtigst muligt. Vi afholder samtaler løbende og lukker annoncen ned, når vi har fundet de rette kandidater.

Ansøgning skal ske pr mail til tgr@dynamicweb.com. Eventuelle spørgsmål til stillingen eller generelt kan ske til Country Manager Tonny Greiner på 28 72 54 89.

2018-03-02T01:03:18.977 Har du flair for kundeservice og salg og leder du efter et interessant studiejob - så se her! Dynamicweb søger phonere til phonerteamet, som har til opgave at øge tilgangen af leads til vores partnerkanal. I phonerteamet har vi fokus på telefonisk at kontakte nye potentielle kunder og fortælle om indholdet af vores platform, i håbet om at afklare om den potentielle kunde kan blive et lead. Det er en stor succes, og vi søger løbende flere kollegaer, som kan arbejde ugentligt 15 20 timer i tidsrummet mellem 8.30 og 16.30, eventuelt med mulighed for ekstra timer i perioder. Vi forventer: ? At du kan lide at tale i telefon ? At du kan yde service i topklasse ? At du er produktiv ? At du formår at skabe resultater Du behøver ikke have kendskab til IT-branchen og CMS platforme, da vi sørger for at lære dig op, så du dels får den fornødne indsigt og viden om vores produkter og dels lærer at behandle virksomhederne ordentligt og ansvarsfuldt. Hvem er du? ? Du har gå-på-mod og kan lide at arbejde i et til tider travlt miljø ? Du motiveres af at opnå individuelle resultater og befinder dig samtidig godt med at være en del af et team ? Du arbejder selvstændigt og er stabil ? Du er struktureret og ansvarlig ? Du er fleksibel og forandringsvillig Har du erfaring fra kundeservice, telemarketing, call center eller lignede, er det et plus. Et yderligere plus er hvis du har flere sprog i bagagen, eksempelvis tysk, norsk, svensk eller måske fransk. Vi tilbyder Hos os får du en udfordrende og afvekslende hverdag. Du kommer til at arbejde sammen med dygtige og engagerede kollegaer i et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Lønnen er attraktiv, og vi har en dejlig arbejdsplads med ca. 50 ansatte, og vores lokaler er placeret i Viby J ca. 10 minutter på cykel fra Rådhuspladsen. Du kommer til at referere til den danske country manager. Hvis vi har fanget din interesse Så søg stillingen hurtigst muligt. Vi afholder samtaler løbende og lukker annoncen ned, når vi har fundet de rette kandidater. Ansøgning skal ske pr mail til tgr@dynamicweb.com. Eventuelle spørgsmål til stillingen eller generelt kan ske til Country Manager Tonny Greiner på 28 72 54 89.11Jobneta1c62751100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-01T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3069373DYNAMICWEB SOFTWARE A/S11Bjørnholms Allé 308260Viby JDKDanmarkORS/blank.png156.1395742010.17068430
tgr@dynamicweb.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent504117JobNet47275061000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1c62751https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1c62751https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1c62751&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a1c62751&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing352153181tgr@dynamicweb.comtgr@dynamicweb.comDKDanmarkDKDanmark329917067Telemarketingmedarbejder - Vil du være en del af succeen og have "Et job der skaber din fremtid".Profile Hos 5R Marketing er vi stolte af at, udvikle talenter. Hos os får du de bedste værktøjer til at udvikle dit talent både på det faglige og personlige plan. Du får mulighed for at blive en kompetent sælger eller mødebooker med erfaring og viden, som gør dig eftertragtet på arbejdsmarkedet og som giver dig en kommunikationsmæssig kompetence der er guld for din fremtid. Uagtet om det er hos 5R Marketing eller ved dit næste job. 5R Marketing er Danmarks største og mest respekterede telemarketingbureauer og vi søger nu nye kollegaer til at indgå i en række af vores dygtige teams. Vi kan som et af de få telemarketingbureauer i Danmark tilbyde en meget bred og attraktiv kunde portefølje og kan derved tilbyde vores medarbejdere, nogle spændende og seriøse opgaver. Vi arbejder for en langrække virksomheder, hvor der både er opgave inden for BTB og BTC området. Det kommer dig som ansøger til gode, når vi skal matche dig med vores opgaver. Vi søger dig, som ønsker et spændende og ansvarsfuldt job, med fokus på at skabe vækst via telefonen og personlig udvikling. Vi har plads til alle uanset alder og kompetence niveau. Det vigtigste for os er mennesket bag ansøgningen. Vores opgaver spænder fra serviceopgaver til mødebooking og tungere salgsopgaver med ansvar for egen kundeportefølje. Hvorfor skal du være vores nye kollega? Hos 5R Marketing har vi en seriøs tilgang til det at drive en telemarketingvirksomhed. Det betyder, at du altid vil opleve at blive grundigt oplært inden opstart, og derudover arbejder vi løbende med kommunikationstræning. Det er ikke et krav, at du har erfaring med telemarketing. Det vigtigste er, at du har lysten til at lære det. Som vores nye kollega vil du opleve at repræsentere anerkendte og respekterede virksomheder, som vi har samarbejdet med i mere end 10 år. 5R Marketing er en del af 5R Gruppen, som spænder over mere end 10 forskellige virksomheder med over 1000 ansatte med speciale indenfor Onlinehandel, Turisme, Indkøb, Service og Support. Et job hos 5R Marketing kan således være starten på en lang og spændende rejse med mange muligheder. Vi tilbyder: Fuldtid, deltid eller studiejobsFast timeløn fordelagtig provisionsordning uden loftBeliggenhed i hjertet af Århus lige ned til åenFleksible arbejdstider hvis du ønsker detMulighed for at udvikle dine kommunikative færdigheder, herunder løbende træning inden for relevante kommunikationsteknikkerMulighed for udstationering i Malaga, SpanienEt udvidet netværk bestående af 350 engagerede kollegaerIntern eller ekstern karriereudviklingArbejdsopgaver indenfor salg, service eller mødebookingVi tilpasser arbejdsopgaverne i samråd med dig således du kommer til at arbejde med lige præcis det, som du har det bedst med. Send din ansøgning til: job@5rmarketing.dk Skulle du have nogle spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Birgitha Mühlensteth på telefon 45 87 46 90 00 eller sende en mail til job@5rmarketing.dk Læs mere om 5R Marketing på http: www.5rmarketing.dk eller http: www.facebook.dk 5rmarketing. Du kan også se vores video om dagligdagen på 5R Marketing her: https: www.youtube.com watch?v YgzeK7yFw9M Se mere på vores ansøgersite: https: 5rmarketing.brandero.com

Hos 5R Marketing er vi stolte af at, udvikle talenter. Hos os får du de bedste værktøjer til at udvikle dit talent både på det faglige og personlige plan.

Du får mulighed for at blive en kompetent sælger eller mødebooker med erfaring og viden, som gør dig eftertragtet på arbejdsmarkedet og som giver dig en kommunikationsmæssig kompetence der er guld for din fremtid. Uagtet om det er hos 5R Marketing eller ved dit næste job.

5R Marketing er Danmarks største og mest respekterede telemarketingbureauer og vi søger nu nye kollegaer til at indgå i en række af vores dygtige teams.

Vi kan som et af de få telemarketingbureauer i Danmark tilbyde en meget bred og attraktiv kunde portefølje og kan derved tilbyde vores medarbejdere, nogle spændende og seriøse opgaver. Vi arbejder for en langrække virksomheder, hvor der både er opgave inden for BTB og BTC området. Det kommer dig som ansøger til gode, når vi skal matche dig med vores opgaver.

Vi søger dig, som ønsker et spændende og ansvarsfuldt job, med fokus på at skabe vækst via telefonen og personlig udvikling. Vi har plads til alle uanset alder og kompetence niveau. Det vigtigste for os er mennesket bag ansøgningen.

Vores opgaver spænder fra serviceopgaver til mødebooking og tungere salgsopgaver med ansvar for egen kundeportefølje.

Hvorfor skal du være vores nye kollega?

Hos 5R Marketing har vi en seriøs tilgang til det at drive en telemarketingvirksomhed. Det betyder, at du altid vil opleve at blive grundigt oplært inden opstart, og derudover arbejder vi løbende med kommunikationstræning. Det er ikke et krav, at du har erfaring med telemarketing. Det vigtigste er, at du har lysten til at lære det.

Som vores nye kollega vil du opleve at repræsentere anerkendte og respekterede virksomheder, som vi har samarbejdet med i mere end 10 år.

5R Marketing er en del af 5R Gruppen, som spænder over mere end 10 forskellige virksomheder med over 1000 ansatte med speciale indenfor Onlinehandel, Turisme, Indkøb, Service og Support. Et job hos 5R Marketing kan således være starten på en lang og spændende rejse med mange muligheder.

Vi tilbyder:

  • Fuldtid, deltid eller studiejobs
  • Fast timeløn + fordelagtig provisionsordning uden loft
  • Beliggenhed i hjertet af Århus lige ned til åen
  • Fleksible arbejdstider – hvis du ønsker det
  • Mulighed for at udvikle dine kommunikative færdigheder, herunder løbende træning inden for relevante kommunikationsteknikker
  • Mulighed for udstationering i Malaga, Spanien
  • Et udvidet netværk bestående af 350 engagerede kollegaer
  • Intern eller ekstern karriereudvikling
  • Arbejdsopgaver indenfor salg, service eller mødebooking

Vi tilpasser arbejdsopgaverne i samråd med dig således du kommer til at arbejde med lige præcis det, som du har det bedst med.

Send din ansøgning til: job@5rmarketing.dk

Skulle du have nogle spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Birgitha Mühlensteth på telefon +45 87 46 90 00 eller sende en mail til job@5rmarketing.dk

Læs mere om 5R Marketing på http://www.5rmarketing.dk eller http://www.facebook.dk/5rmarketing.

Du kan også se vores video om dagligdagen på 5R Marketing her: https://www.youtube.com/watch?v=YgzeK7yFw9M

 

Se mere på vores ansøgersite: https://5rmarketing.brandero.com

ORS/Small/8aca6c6f_logo.png5R Marketing ApSAarhus2018-11-23T14:00:24.4832019-01-21T00:00:00
329910843Telefonsælgere til salg af Forsikringer, Markedsføring, Medirådgivning m.m.Robot Til hurtigst mulig ansættelse søger vi flere telefonsælgere. Arbejdsområderne vil primært være salg af Forsikringer, Pensionsordninger, Markedsføring, Medirådgivning, investeringer m.m.. Om dig: Har telefonsalgserfaring Har lyst til at arbejde med spændende produkter Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel Om jobbet: Et attraktivt salgskoncept Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar Fleksible og frie arbejdstider Gode kollegaer i et kreativt miljø Spændende, innovative og salgbare produkter En stabil virksomhed i positiv fremgang God løn og provisionsordning uden loft Du skal kunne tale flydende dansk Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn provision Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 13192

Til hurtigst mulig ansættelse søger vi flere telefonsælgere.

Arbejdsområderne vil primært være salg af Forsikringer, Pensionsordninger, Markedsføring, Medirådgivning, investeringer m.m..  

Om dig: 

  • Har telefonsalgserfaring 
  • Har lyst til at arbejde med spændende produkter
  • Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel

Om jobbet:

  • Et attraktivt salgskoncept
  • Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar
  • Fleksible og frie arbejdstider
  • Gode kollegaer i et kreativt miljø
  • Spændende, innovative og salgbare produkter
  • En stabil virksomhed i positiv fremgang
  • God løn og provisionsordning uden loft

Du skal kunne tale flydende dansk

Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn + provision

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk

Oplys JOB ID: 13192

 

Work Supply IVSAarhus2018-11-12T00:00:002019-01-07T00:00:00
329910836TelefonsælgerRobot Til hurtigst mulig ansættelse søger vi en Telefonsælger Arbejdsområderne vil primært være mødebooking Om dig: Har lyst til at arbejde med spændende produkter Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel Har telefonsalgserfaring mødebooking erfaring Om jobbet: Et attraktivt salgskoncept Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar Fleksible og frie arbejdstider Gode kollegaer i et kreativt miljø Spændende, innovative og salgbare produkter En stabil virksomhed i positiv fremgang God løn og provisionsordning uden loft Du skal kunne tale flydende dansk Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn provision Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 13191

Til hurtigst mulig ansættelse søger vi en Telefonsælger

Arbejdsområderne vil primært være mødebooking

Om dig: 

  • Har lyst til at arbejde med spændende produkter
  • Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel
  • Har telefonsalgserfaring/mødebooking erfaring 

Om jobbet:

  • Et attraktivt salgskoncept
  • Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar
  • Fleksible og frie arbejdstider
  • Gode kollegaer i et kreativt miljø
  • Spændende, innovative og salgbare produkter
  • En stabil virksomhed i positiv fremgang
  • God løn og provisionsordning uden loft

Du skal kunne tale flydende dansk

Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn + provision

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk   Oplys JOB ID: 13191

 

Work Supply IVSAarhus2018-11-12T00:00:002019-01-07T00:00:00
329910828Rådgiver / telefonsælgerRobot Til hurtigst mulig ansættelse søger vi en erfaren telefonsælger. Arbejdsområderne vil primært være salg og investeringer. Det vil primært være finansielle produkter m.m. Om dig: Har solid salgserfaring Har lyst til at arbejde med spændende produkter Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel Om jobbet: Et attraktivt salgskoncept Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar Gode kollegaer i et kreativt miljø Spændende, innovative og salgbare produkter En stabil virksomhed i positiv fremgang God løn og provisionsordning uden loft Du skal kunne tale flydende dansk Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn provision Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 1319

Til hurtigst mulig ansættelse søger vi en erfaren telefonsælger.

Arbejdsområderne vil primært være salg og investeringer. Det vil primært være finansielle produkter m.m.  

Om dig:

  • Har solid salgserfaring 
  • Har lyst til at arbejde med spændende produkter
  • Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel

Om jobbet:

  • Et attraktivt salgskoncept
  • Fleksible og frie arbejdsbetingelser under ansvar
  • Gode kollegaer i et kreativt miljø
  • Spændende, innovative og salgbare produkter
  • En stabil virksomhed i positiv fremgang
  • God løn og provisionsordning uden loft

Du skal kunne tale flydende dansk

Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn + provision

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk

Oplys JOB ID: 1319

 

Work Supply IVSAarhus2018-11-12T00:00:002019-01-07T00:00:00
329906830Mediehus i vækst søger ENGAGERET MØDEBOOKER til at deltage i jagten på den 4. GazelleRobot Projektansvarlig med flair for mødebookning Din hovedfunktion bliver mødebookning for vores kørende konsulenter, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab. Du vil stå med ansvaret for konsulenternes dagligdag, og det bliver dig, der skal hjælpe til med at sikre virksomhedens ordretilgang. Du bliver dermed ansvarlig for opfyldning af egen portefølje. Dit arbejde vil primært bestå i at kontakte udvalgte målgrupper for at afdække behovet for brochure og film materiale, og efterfølgende at indgå en mødeaftale med virksomhederne. AD MEDIA er vækstet kraftigt de seneste par år, hvilket bl.a. har resulteret i tre Gazelle-priser, en AAA kredit rating, samt mange nye og dygtige medarbejdere. Vi leder med lys og lygte efter endnu en dygtig mødebooker til vores team. Vi forventer at: Du har erfaring indenfor salg eller mødebookning Du er god til kundekontakt Du har forretningsforståelse Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab der styrker dine salgstal Vi tilbyder Der tilbydes fast løn og derudover en fordelagtig provisions ordning, hvilket gør at man gennemsnitligt har en løn der varierer mellem 30.000 50.000 kr. alt afhængig af dygtighed og ihærdighed. Løbende coaching samt salgstræning En travl hverdag, hvor der også er plads og tid til at have det sjovt. Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen, og hjælper hinanden med at nå de fælles salgsmål. Vi er alle en del af hinandens succes, hvilket blot giver os et endnu stærkere incitament for at gøre det godt i hverdagen. Kontakt os med det samme Har du uddybende spørgsmål til jobbet som mødebooker, er du velkommen til at kontakte salgschef Per Holmberg på telefon 86 22 01 02 eller på e-mail ph@ad-media.dk

Projektansvarlig med flair for mødebookning

Din hovedfunktion bliver mødebookning for vores kørende konsulenter, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab. Du vil stå med ansvaret for konsulenternes dagligdag, og det bliver dig, der skal hjælpe til med at sikre virksomhedens ordretilgang. Du bliver dermed ansvarlig for opfyldning af egen portefølje.

Dit arbejde vil primært bestå i at kontakte udvalgte målgrupper for at afdække behovet for brochure og film materiale, og efterfølgende at indgå en mødeaftale med virksomhederne.

AD MEDIA er vækstet kraftigt de seneste par år, hvilket bl.a. har resulteret i tre Gazelle-priser, en AAA kredit rating, samt mange nye og dygtige medarbejdere. Vi leder med lys og lygte efter endnu en dygtig mødebooker til vores team.

Vi forventer at: 

  • Du har erfaring indenfor salg eller mødebookning
  • Du er god til kundekontakt
  • Du har forretningsforståelse
  • Du trives i en hverdag der er travl og konkurrencepræget, og hvor budgetter er et positivt salgsredskab der styrker dine salgstal

Vi tilbyder

  • Der tilbydes fast løn og derudover en fordelagtig provisions ordning, hvilket gør at man gennemsnitligt har en løn der varierer mellem 30.000 – 50.000 kr. alt afhængig af dygtighed og ihærdighed.

  • Løbende coaching samt salgstræning

  • En travl hverdag, hvor der også er plads og tid til at have det sjovt.

Derudover tilbyder vi en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer der arbejder tæt sammen, og hjælper hinanden med at nå de fælles salgsmål. Vi er alle en del af hinandens succes, hvilket blot giver os et endnu stærkere incitament for at gøre det godt i hverdagen.
Kontakt os med det samme


Har du uddybende spørgsmål til jobbet som mødebooker, er du velkommen til at kontakte salgschef Per Holmberg på telefon 86 22 01 02 eller på e-mail ph@ad-media.dk

AD-MEDIA ApSAarhus2018-11-05T00:00:002018-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Telemarketingmedarbejder - Vil du være en del af succeen og have "Et job der skaber din fremtid".

5R Marketing ApS

Aarhus
Hos 5R Marketing er vi stolte af at, udvikle talenter. Hos os får du de bedste værktøjer til at udvikle dit talent både på det faglige og personlige plan. Du får mulighed for at blive en kompetent sælger eller mødebooker med erfaring og viden, som g...
Indrykket:23. november 2018
Udløbsdato:21. januar 2019

Telefonsælgere til salg af Forsikringer, Markedsføring, Medirådgivning m.m.

Work Supply IVS

Aarhus
Til hurtigst mulig ansættelse søger vi flere telefonsælgere. Arbejdsområderne vil primært være salg af Forsikringer, Pensionsordninger, Markedsføring, Medirådgivning, investeringer m.m.. Om dig: Har telefonsalgserfaring Har lyst til at arbejde med s...
Indrykket:12. november 2018
Udløbsdato:7. januar 2019

Telefonsælger

Work Supply IVS

Aarhus
Til hurtigst mulig ansættelse søger vi en Telefonsælger Arbejdsområderne vil primært være mødebooking Om dig: Har lyst til at arbejde med spændende produkter Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel Har telefonsalgserfaring mødebooking...
Indrykket:12. november 2018
Udløbsdato:7. januar 2019

Rådgiver / telefonsælger

Work Supply IVS

Aarhus
Til hurtigst mulig ansættelse søger vi en erfaren telefonsælger. Arbejdsområderne vil primært være salg og investeringer. Det vil primært være finansielle produkter m.m. Om dig: Har solid salgserfaring Har lyst til at arbejde med spændende produkter...
Indrykket:12. november 2018
Udløbsdato:7. januar 2019

Mediehus i vækst søger ENGAGERET MØDEBOOKER til at deltage i jagten på den 4. Gazelle

AD-MEDIA ApS

Aarhus
Projektansvarlig med flair for mødebookning Din hovedfunktion bliver mødebookning for vores kørende konsulenter, hvor telefonen er dit primære arbejdsredskab. Du vil stå med ansvaret for konsulenternes dagligdag, og det bliver dig, der skal hjælpe t...
Indrykket:5. november 2018
Udløbsdato:31. december 2018