Studiejob som receptionsmedarbejder

Besidder du et solidt servicegen? Vil du have lidt ekstra til at supplere din SU? Og vil du være med til at give vores gæster en vaskeægte amerikanerfølelse? Så få et studiejob, som vi gør studierelevant sammen. Lige nu mangler vi nogen som har viden indenfor ny teknologi, jura og økonomi men andre studieretninger er også være relevante da det er receptionsarbejdet som har 1. prioritet.

Velkommen hos Wittrup Motel
At træde ind på vores motel er som at træde ind i 1950’ernes USA. Vi har stort fokus på oplevelsesøkonomi, og vi giver vores gæster en uforglemmelig amerikaneroplevelse. Det ses igennem vores indretning, opbygning og restaurant, der serverer alle de traditionelle retter fra ”over there” – og det mærkes igennem vores personale, der alle står klar til at hjælpe.

Det er dig, der tager imod vores gæster
Du sidder i vores reception – oftest selv – hvor du:
  • bekræfter bookinger
  • byder gæster velkommen og sørger for, at de kommer godt på plads
  • tjekker folk ud og koordinerer med rengøring og vicevært, hvis noget er i stykker
  • besvarer spørgsmål om alt fra lagner og lamper til den lille havfrue.
Vi er også åbne for, at du kan få opgaver, der matcher dit studie, så jobbet også bliver studierelevant for dig. Opgaverne kommer selvfølgelig an på din studieprofil, så det finder vi ud af i fællesskab. Derudover er du også velkommen til at medbringe dine studiebøger til de mere stille perioder i receptionen.

Fleksibilitet i et stærkt team
Du får én i enkelte uger to vagter om ugen på 9-13 timer, hvor du passer receptionen. Der er mulighed for flere vagter i forbindelse med ferie og helligdage, hvor vi håber, du er fleksibel – ligesom vi er fleksible omkring eksamensperioden. Du bliver en del af et receptionsteam, hvor vi samarbejder og er gode til at hjælpe hinanden med at bytte en enkelt vagt eller to.

Er du den rette profil?
  • Du behøver ingen erfaring med receptionsarbejde – vi er indstillet på at lære dig op.
  • Du har eventuelt kundeerfaring fra butiksarbejde eller lignende, men det er bestemt ikke et krav.
  • Du taler dansk og engelsk som minimum og gerne et sprog mere.
  • Du er udadvendt og imødekommende og kan nemt få vores gæster til at føle sig velkomne.
Interesseret? 
Send din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning" hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig.
Receptionist Studentermedhjælper Reception Vært Værtinde

Se mere på vores ansøgersite: https://wittrupmotel.brandero.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024356Phoenix-fd18a0dc12019-05-28T00:00:00Studiejob som receptionsmedarbejder
Besidder du et solidt servicegen? Vil du have lidt ekstra til at supplere din SU? Og vil du være med til at give vores gæster en vaskeægte amerikanerfølelse? Så få et studiejob, som vi gør studierelevant sammen. Lige nu mangler vi nogen som har viden indenfor ny teknologi, jura og økonomi men andre studieretninger er også være relevante da det er receptionsarbejdet som har 1. prioritet.

Velkommen hos Wittrup Motel
At træde ind på vores motel er som at træde ind i 1950’ernes USA. Vi har stort fokus på oplevelsesøkonomi, og vi giver vores gæster en uforglemmelig amerikaneroplevelse. Det ses igennem vores indretning, opbygning og restaurant, der serverer alle de traditionelle retter fra ”over there” – og det mærkes igennem vores personale, der alle står klar til at hjælpe.

Det er dig, der tager imod vores gæster
Du sidder i vores reception – oftest selv – hvor du:
  • bekræfter bookinger
  • byder gæster velkommen og sørger for, at de kommer godt på plads
  • tjekker folk ud og koordinerer med rengøring og vicevært, hvis noget er i stykker
  • besvarer spørgsmål om alt fra lagner og lamper til den lille havfrue.
Vi er også åbne for, at du kan få opgaver, der matcher dit studie, så jobbet også bliver studierelevant for dig. Opgaverne kommer selvfølgelig an på din studieprofil, så det finder vi ud af i fællesskab. Derudover er du også velkommen til at medbringe dine studiebøger til de mere stille perioder i receptionen.

Fleksibilitet i et stærkt team
Du får én i enkelte uger to vagter om ugen på 9-13 timer, hvor du passer receptionen. Der er mulighed for flere vagter i forbindelse med ferie og helligdage, hvor vi håber, du er fleksibel – ligesom vi er fleksible omkring eksamensperioden. Du bliver en del af et receptionsteam, hvor vi samarbejder og er gode til at hjælpe hinanden med at bytte en enkelt vagt eller to.

Er du den rette profil?
  • Du behøver ingen erfaring med receptionsarbejde – vi er indstillet på at lære dig op.
  • Du har eventuelt kundeerfaring fra butiksarbejde eller lignende, men det er bestemt ikke et krav.
  • Du taler dansk og engelsk som minimum og gerne et sprog mere.
  • Du er udadvendt og imødekommende og kan nemt få vores gæster til at føle sig velkomne.
Interesseret? 
Send din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning" hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig.
Receptionist Studentermedhjælper Reception Vært Værtinde

Se mere på vores ansøgersite: https://wittrupmotel.brandero.com

Besidder du et solidt servicegen? Vil du have lidt ekstra til at supplere din SU? Og vil du være med til at give vores gæster en vaskeægte amerikanerfølelse? Så få et studiejob, som vi gør studierelevant sammen. Lige nu mangler vi nogen som har viden indenfor ny teknologi, jura og økonomi men andre studieretninger er også være relevante da det er receptionsarbejdet som har 1. prioritet. Velkommen hos Wittrup MotelAt træde ind på vores motel er som at træde ind i 1950 ernes USA. Vi har stort fokus på oplevelsesøkonomi, og vi giver vores gæster en uforglemmelig amerikaneroplevelse. Det ses igennem vores indretning, opbygning og restaurant, der serverer alle de traditionelle retter fra over there og det mærkes igennem vores personale, der alle står klar til at hjælpe. Det er dig, der tager imod vores gæsterDu sidder i vores reception oftest selv hvor du:bekræfter bookingerbyder gæster velkommen og sørger for, at de kommer godt på pladstjekker folk ud og koordinerer med rengøring og vicevært, hvis noget er i stykkerbesvarer spørgsmål om alt fra lagner og lamper til den lille havfrue.Vi er også åbne for, at du kan få opgaver, der matcher dit studie, så jobbet også bliver studierelevant for dig. Opgaverne kommer selvfølgelig an på din studieprofil, så det finder vi ud af i fællesskab. Derudover er du også velkommen til at medbringe dine studiebøger til de mere stille perioder i receptionen. Fleksibilitet i et stærkt teamDu får én i enkelte uger to vagter om ugen på 9-13 timer, hvor du passer receptionen. Der er mulighed for flere vagter i forbindelse med ferie og helligdage, hvor vi håber, du er fleksibel ligesom vi er fleksible omkring eksamensperioden. Du bliver en del af et receptionsteam, hvor vi samarbejder og er gode til at hjælpe hinanden med at bytte en enkelt vagt eller to. Er du den rette profil?Du behøver ingen erfaring med receptionsarbejde vi er indstillet på at lære dig op.Du har eventuelt kundeerfaring fra butiksarbejde eller lignende, men det er bestemt ikke et krav.Du taler dansk og engelsk som minimum og gerne et sprog mere.Du er udadvendt og imødekommende og kan nemt få vores gæster til at føle sig velkomne.Interesseret? Send din ansøgning og dit CV via knappen Send ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale. Vi glæder os til at høre fra dig.Receptionist Studentermedhjælper Reception Vært Værtinde Se mere på vores ansøgersite: https: wittrupmotel.brandero.comwittrupmotel.brandero.com10Phoenixfd18a0dc101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-27T00:00:000000https://wittrupmotel.brandero.com/job/studiejob-som-receptionsmedarbejder-2396861640#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3527498Wittrup Motel A/S11Roskildevej 2512620AlbertslundDKDanmarkORS/fd18a0dc_logo.pngORS/Small/fd18a0dc_logo.png0job@wittrupmotel.dkDKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent760988MwCareerSitePremium31c64274-cc5a-4915-b9a9-7f81de7317662019052801114-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd18a0dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd18a0dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd18a0dc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd18a0dc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Service_detail_og_restauration/Hotel_og_restauration/9.jpgEr Øvrige noget for dig? Søg jobbet som Studentermedhjælper i dag.12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper422208Receptionist0Øvrige15Elev & trainee18Hotel og restauration361811915Claus Hansenjob@wittrupmotel.dkDanmarkDanmark330039709DEN DANSKE AFGHANISTAN KOMITE SØGER DELTIDSANSAT STUDENTERMEDHJÆLPER TIL FUNDRAISING, FOREFALDENDE KONTORARBEJDE OG EVALUERINGSOPGAVERRobot Den Danske Afghanistan Komité (DAC) har arbejdet for at forbedre afghanernes sundhed i mere end 30 år. Nu søger vi en studentermedhjælper til hjælp med at søge fonde til det videre arbejde i Afghanistan. Der vil være fokus på hovedopgaven i at bistå bestyrelsen og de frivillige med at søge fonde, firmaer og bevilligende myndigheder, samt sørge for almindeligt kontorhold. Vores nuværende samarbejdspartnere bevilligende partnere er World Diabetes Foundation (WDF) og Civilsamfund i Udvikling (CISU). WDF-projektet har fokus på forebyggelse af Diabetes Type 2 og opkvalificering af personale faciliteter. CISU-projektet har fokus på rettigheder til sundhedsydelser. Arbejdsopgaverne vil bl.a. være: Indsamling af data fra Herat Kommunikation med projektkoordinatoren i Herat Ugentlig kommunikation med de frivillige, medlemmer og eller bestyrelsen Forefaldende administrative opgaver Monitorering og evaluering af projektaktiviteterne i vores projekter finansieret af WDF og CISU Samle data om projektmuligheder i Herat, Afghanistan Søge fonde, virksomheder og myndigheder i fht ressourcer til projekter i et tæt samarbejde med bestyrelsen Pasning af medlemskartotek Facebook og hjemmeside ajourføring Mail Deltage i bestyrelsesmøder sidst på eftermiddagen først på aftenen ca. hver anden måned. Den rette kandidat til stillingen besidder følgende kompetencer: Lyst til at arbejde med projekter i udviklingslande (og gerne erfaring deri) Tidligere erfaring med projekt fondsansøgninger Lidt erfaring med monitorering, evaluering og måske kendskab til bogholderi Fremragende engelsk kundskaber Gerne kendskab til Afghanistan Relevant uddannelsesmæssig baggrund. Her forestiller vi os en baggrund inden for sundheds, international udvikling eller lignende. DAC tilbyder: Stor fleksibilitet i forhold til varetagelsen af arbejdsopgaver, idet vi forudsætter primært hjemmearbejde. Indblik i en organisation med stor projektfaglig erfaring i Afghanistan Engagerede og kompetente samarbejdspartnere i bestyrelsen, og ugentlig sparring med seniorrådgiver, tidligere formand for DAC, Viggo Fischer i Hvidovre Spændende arbejdsopgaver, såsom de ovenfor nævnte. Vi fordeler dem mellem frivillige, bestyrelsesmedlemmer og DIG, når vi ser, hvad du kan bidrage med. Praktisk: Stillingen er tiltænkt 18 timer om ugen i gennemsnit. Der vil selvfølgelig vil være fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder. Jobbet skal varetages fra hjemmearbejdsplads, men sparring finder sted på kontor. Ansættelsen ønskes besat snarest og initialt begrænset til 1. januar 2019. Lønnen er fastsættes på baggrund af kompetencer og anciennitet. Ansøgning: En kort motiveret ansøgning samt CV sendes til Elin Petersen på elin.petersen@mail.dk senest den 21.juni 2019 kl. 12. Vi forventer at afholde samtaler den 28.06.19. Hvis der er nogle spørgsmål vedrørende stillingen kontakt da Elin Petersen hverdage mellem 16.30-18.30 på telefon 28497252 eller Mariam Onib på telefon 41666559.

Den Danske Afghanistan Komité (DAC) har arbejdet for at forbedre afghanernes sundhed i mere end 30 år. Nu søger vi en studentermedhjælper til hjælp med at søge fonde til det videre arbejde i Afghanistan. Der vil være fokus på hovedopgaven i at bistå bestyrelsen og de frivillige med at søge fonde, firmaer og bevilligende myndigheder, samt sørge for almindeligt kontorhold.

Vores nuværende samarbejdspartnere/bevilligende partnere er World Diabetes Foundation (WDF) og Civilsamfund i Udvikling (CISU). WDF-projektet har fokus på forebyggelse af Diabetes Type 2 og opkvalificering af personale/faciliteter. CISU-projektet har fokus på rettigheder til sundhedsydelser.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. være:        

  • Indsamling af data fra Herat
  • Kommunikation med projektkoordinatoren i Herat
  • Ugentlig kommunikation med de frivillige, medlemmer og/eller bestyrelsen
  • Forefaldende administrative opgaver
  • Monitorering og evaluering af projektaktiviteterne i vores projekter finansieret af WDF og CISU
  • Samle data om projektmuligheder i Herat, Afghanistan
  • Søge fonde, virksomheder og myndigheder i fht ressourcer til projekter i et tæt samarbejde med bestyrelsen
  • Pasning af medlemskartotek
  • Facebook og hjemmeside ajourføring
  • Mail
  • Deltage i bestyrelsesmøder sidst på eftermiddagen/først på aftenen ca. hver anden måned.

Den rette kandidat til stillingen besidder følgende kompetencer:

  • Lyst til at arbejde med projekter i udviklingslande (og gerne erfaring deri)
  • Tidligere erfaring med projekt/fondsansøgninger
  • Lidt erfaring med monitorering, evaluering og måske kendskab til bogholderi
  • Fremragende engelsk kundskaber
  • Gerne kendskab til Afghanistan
  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund. Her forestiller vi os en baggrund inden for sundheds, international udvikling eller lignende.

DAC tilbyder:

  • Stor fleksibilitet i forhold til varetagelsen af arbejdsopgaver, idet vi forudsætter primært hjemmearbejde.
  • Indblik i en organisation med stor projektfaglig erfaring i Afghanistan
  • Engagerede og kompetente samarbejdspartnere i bestyrelsen, og ugentlig sparring med seniorrådgiver, tidligere formand for DAC, Viggo Fischer i Hvidovre
  • Spændende arbejdsopgaver, såsom de ovenfor nævnte. Vi fordeler dem mellem frivillige, bestyrelsesmedlemmer og DIG, når vi ser, hvad du kan bidrage med.

Praktisk:

Stillingen er tiltænkt 18 timer om ugen i gennemsnit. Der vil selvfølgelig vil være fleksibilitet i forbindelse med eksamensperioder. Jobbet skal varetages fra hjemmearbejdsplads, men sparring finder sted på kontor. Ansættelsen ønskes besat snarest og initialt begrænset til 1. januar 2019.

Lønnen er fastsættes på baggrund af kompetencer og anciennitet.

Ansøgning:

En kort motiveret ansøgning samt CV sendes til Elin Petersen på elin.petersen@mail.dk senest den 21.juni 2019 kl. 12. Vi forventer at afholde samtaler den 28.06.19. Hvis der er nogle spørgsmål vedrørende stillingen kontakt da Elin Petersen hverdage mellem 16.30-18.30 på telefon 28497252 eller Mariam Onib på telefon 41666559.

Dansk Afghanistan KomitéHvidovre2019-06-11T00:00:002019-06-21T00:00:00
330035416Genopslag - Studentermedhjælper til Efter- og VidereuddannelsenRobot Har du flair for systematik og er du god til at kommunikere? Så skal du læse videre. På Professionshøjskolen Absalon ønsker vi at være en udviklingspartner inden for efter- og videreuddannelse af medarbejdere i private og offentlige organisationer. I Efter- og Videreuddannelsen ved Center for Pædagogik (EVU CPÆ) arbejder vi sammen med administration og ledere om løsningen af opgaver. Gennem vores indsats bidrager vi til at skabe vækst og velfærd i Region Sjælland, via uddannelse som regional drivkraft, med særligt fokus på det pædagogiske område. Vi søger en velskrivende og systematisk studentermedhjælper til Efter- og Videreuddannelsen i Center for Pædagogik, der kan løse kommunikative og administrative opgaver. Din profil Som studentermedhjælper skal du kunne genkende dig selv i følgende: Du er god til at skrive. Du har en god fornemmelse for genren i forhold til hvem du skriver til dvs. du kan både skrive den korte smarte replik på Facebook, men du kan også skrive den lidt længere og mere nuancerede markedsføringsartikel. Markedsførings- og kommunikationserfaring. Du synes det er spændende at arbejde med forskellige kommunikationskanaler, og har flair for at arbejde med markedsføring og kommunikation på SoMe, hjemmesider og andet. Systematik og struktur. Du er struktureret og arbejder systematisk. Du har styr på detaljerne, og du har fokus på kvalitet. Du er vedholdende i løsningen af dine opgaver også når opgaverne tager tid og er ensartede. Du er selvstændig og god til at tage initiativ. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper kommer du til at arbejde med følgende opgaver: Markedsførings- og kommunikationsopgaver. I samarbejde med konsulenterne og vores kommunikationsafdeling skal du selvstændigt kunne varetage markedsførings- og kommunikationsopgaver både på de sociale medier, på vores hjemmeside og i forbindelse med udarbejdelse af pjecer, flyers, nyhedsbreve og andet materiale. En bred vifte af administrative opgaver. Du skal desuden løse administrative opgaver i forbindelse med diplomuddannelse og kurser. Det kan være oprettelse af kurser og moduler på hjemmesiden, samt udvikling af måder at udbrede kendskabet om de aktuelle udbud. Deltage i udviklingsopgaver. Du skal deltage i opgaver og være med til at gennemføre projekter fx indhente information fra samarbejdspartnere, læse korrektur på tilbud og diverse ad hoc opgaver. Du vil blive fast tilknyttet EVU CPÆ med base på Campus Roskilde. Der kan i forbindelse med dit arbejde være aktiviteter på andre af vores lokationer, som det giver mening, at du deltager i. Dine kollegaer EVU CPÆ er organisatorisk placeret som et selvstændigt team, og består af tre konsulenter, en uddannelseskonsulent og dig. Tilsammen dækker konsulenterne alle videreuddannelsesopgaver i CPÆ. Dine opgaver aftales løbende med konsulenterne, som vil bistå med at vejlede dig i rammer og retning for udførelsen af de konkrete opgaver. Vi har en uformel omgangstone, og der er plads til humor i hverdagen. Vi er ambitiøse i vores opgaveløsning og har et stærkt fokus på kvalitet. Vi sætter stor pris på hjælpsomhed og på, at vi sammen løfter opgaverne. Sådan ansøger du Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område. Stillingen er på deltid og vi vil gerne have at du begynder senest den 12. august 2019. Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte specialkonsulent Gitte Riis Hansen 7248 2055 eller specialkonsulent Mette Høgh Stæhr 7248 1438 Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https: phabsalon.dk om-professionshoejskolen-absalon ledige-stillinger ) eller ved at klikke på Søg stillingen til højre på denne side, senest den 20. juni 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 26. juni 2019. Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen. Om Absalon Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.Har du flair for systematik og er du god til at kommunikere? Så skal du læse videre.

På Professionshøjskolen Absalon ønsker vi at være en udviklingspartner inden for efter- og videreuddannelse af medarbejdere i private og offentlige organisationer. I Efter- og Videreuddannelsen ved Center for Pædagogik (EVU/CPÆ) arbejder vi sammen med administration og ledere om løsningen af opgaver. Gennem vores indsats bidrager vi til at skabe vækst og velfærd i Region Sjælland, via uddannelse som regional drivkraft, med særligt fokus på det pædagogiske område.

Vi søger en velskrivende og systematisk studentermedhjælper til Efter- og Videreuddannelsen i Center for Pædagogik, der kan løse kommunikative og administrative opgaver.

Din profil
Som studentermedhjælper skal du kunne genkende dig selv i følgende:

Du er god til at skrive. Du har en god fornemmelse for genren i forhold til hvem du skriver til; dvs. du kan både skrive den korte smarte replik på Facebook, men du kan også skrive den lidt længere og mere nuancerede markedsføringsartikel.

Markedsførings- og kommunikationserfaring. Du synes det er spændende at arbejde med forskellige kommunikationskanaler, og har flair for at arbejde med markedsføring og kommunikation på SoMe, hjemmesider og andet.

Systematik og struktur. Du er struktureret og arbejder systematisk. Du har styr på detaljerne, og du har fokus på kvalitet. Du er vedholdende i løsningen af dine opgaver – også når opgaverne tager tid og er ensartede. Du er selvstændig og god til at tage initiativ.

Dine arbejdsopgaver
Som studentermedhjælper kommer du til at arbejde med følgende opgaver:

Markedsførings- og kommunikationsopgaver. I samarbejde med konsulenterne og vores kommunikationsafdeling skal du selvstændigt kunne varetage markedsførings- og kommunikationsopgaver både på de sociale medier, på vores hjemmeside og i forbindelse med udarbejdelse af pjecer, flyers, nyhedsbreve og andet materiale.

En bred vifte af administrative opgaver. Du skal desuden løse administrative opgaver i forbindelse med diplomuddannelse og kurser. Det kan være oprettelse af kurser og moduler på hjemmesiden, samt udvikling af måder at udbrede kendskabet om de aktuelle udbud.

Deltage i udviklingsopgaver. Du skal deltage i opgaver og være med til at gennemføre projekter; fx indhente information fra samarbejdspartnere, læse korrektur på tilbud og diverse ad hoc opgaver.

Du vil blive fast tilknyttet EVU/CPÆ med base på Campus Roskilde. Der kan i forbindelse med dit arbejde være aktiviteter på andre af vores lokationer, som det giver mening, at du deltager i.

Dine kollegaer
EVU/CPÆ er organisatorisk placeret som et selvstændigt team, og består af tre konsulenter, en uddannelseskonsulent og dig. Tilsammen dækker konsulenterne alle videreuddannelsesopgaver i CPÆ. Dine opgaver aftales løbende med konsulenterne, som vil bistå med at vejlede dig i rammer og retning for udførelsen af de konkrete opgaver.

Vi har en uformel omgangstone, og der er plads til humor i hverdagen. Vi er ambitiøse i vores opgaveløsning og har et stærkt fokus på kvalitet. Vi sætter stor pris på hjælpsomhed og på, at vi sammen løfter opgaverne.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område.
  • Stillingen er på deltid og vi vil gerne have at du begynder senest den 12. august 2019.
  • Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte specialkonsulent Gitte Riis Hansen 7248 2055 eller specialkonsulent Mette Høgh Stæhr 7248 1438
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her (https://phabsalon.dk/om-professionshoejskolen-absalon/ledige-stillinger/) eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side, senest den 20. juni 2019.
  • Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 26. juni 2019.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution med 11 forskellige professionsbacheloruddannelser fordelt på i alt otte byer i regionen. Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads. Vi er 750 medarbejdere, og vi har 8.300 studerende på vores uddannelser og 3.500 i efter- og videreuddannelse.

Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management oRoskilde2019-06-03T00:00:002019-06-20T00:00:00
330041887Studentermedhjælper til rådgivnings og revisionsvirksomheden BDO KøbenhavnBasic Er du struktureret, analytisk, detaljeorienteret og god til tal? Brænder du for at arbejde i en dynamisk hverdag med mange bolde i luften, og har du samtidig en god forretningsforståelse? Så har BDO det perfekte studiejob til dig! Jobbet Du vil blive ansat i afdelingen for forretningsudvikling, salg, marketing og administration, hvor opgaverne bliver inden for alle afdelingens ansvarsområder, som dækker meget bredt. Der vil også blive tale om rutineopgaver til tider. Din vigtigste opgave bliver at understøtte vores kontorleder med at udvikle BDO i København til branchens bedste og mest proaktive revisions- og rådgivningsvirksomhed. Du skal være med til at understøtte alle processerne igennem udarbejdelse af analyser, præsentationer, rapporter til ledelsen samt salgs- og tilbudsmateriale og meget andet. Du vil dermed få en masse spændende og brugbar viden om blandt andet strategi og forretningsudvikling, der vil give dig de bedste kort på hånden, når studiebøgerne en dag skal lægges på hylden. Vi forventer, at du kan arbejde 15-20 timer om ugen fordelt på 2-3 dage, men er naturligvis fleksible i eksamensperioder. Faglige kompetence Du er godt i gang med en relevant videregående uddannelse på fx RUC, KU eller CBS og har gerne minimum 2 år tilbage af studiet. Du har et højt fagligt niveau og brænder for at arbejde med tal og forretningsudvikling samt omsætte din teoretiske viden til resultater i praksis. Du er hjemmevant i Excel på et højere niveau og har generelt solide IT-kompetencer. Du har sans for den afgørende detalje og dansk retskrivning, og er generelt god til at videreformidle information. Personlige kompetencer Du er positiv, udadvendt, serviceminded og fleksibel. Du trives med mange bolde i luften og evner at holde hovedet koldt i pressede situationer. Du har et stort gåpåmod, er åben over for nye opgaver og er ikke bange for at tage fat. Din tilgang til opgaver er struktureret og analytisk, og du kan både arbejde sammen med andre og selvstændigt. Kort om BDO BDO er landets fjerdestørste revisions- og rådgivningsvirksomhed med mere end 1.200 handlekraftige og engagerede medarbejdere. På Havneholmen 29 i København V er vi ca. 250 medarbejdere og er i stærk vækst. Vores kunder er lige fra de små og mellemstore til de større internationale kunder. BDO medvirker til at skabe sund vækst for virksomheder og personerne bag gennem engageret og fremadrettet revision og rådgivning. BDO International er en af verdens største rådgivnings- og revisionsorganisationer med repræsentation i mere end 160 lande worldwide. Har du spørgsmål? Du er velkommen til at kontakte Nikolaj Klink på NKP@bdo.dk, som de sidste 2 år har siddet med nogle af de opgaver som du også kommer til at arbejde med

Er du struktureret, analytisk, detaljeorienteret og god til tal? Brænder du for at arbejde i en dynamisk hverdag med mange bolde i luften, og har du samtidig en god forretningsforståelse?

Så har BDO det perfekte studiejob til dig!

Jobbet
Du vil blive ansat i afdelingen for forretningsudvikling, salg, marketing og administration, hvor opgaverne bliver inden for alle afdelingens ansvarsområder, som dækker meget bredt. Der vil også blive tale om rutineopgaver til tider. Din vigtigste opgave bliver at understøtte vores kontorleder med at udvikle BDO i København til branchens bedste og mest proaktive revisions- og rådgivningsvirksomhed.

Du skal være med til at understøtte alle processerne igennem udarbejdelse af analyser, præsentationer, rapporter til ledelsen samt salgs- og tilbudsmateriale og meget andet. Du vil dermed få en masse spændende og brugbar viden om blandt andet strategi og forretningsudvikling, der vil give dig de bedste kort på hånden, når studiebøgerne en dag skal lægges på hylden.

Vi forventer, at du kan arbejde 15-20 timer om ugen fordelt på 2-3 dage, men er naturligvis fleksible i eksamensperioder.

Faglige kompetence

  • Du er godt i gang med en relevant videregående uddannelse på fx RUC, KU eller CBS og har gerne minimum 2 år tilbage af studiet.
  • Du har et højt fagligt niveau og brænder for at arbejde med tal og forretningsudvikling samt omsætte din teoretiske viden til resultater i praksis.
  • Du er hjemmevant i Excel på et højere niveau og har generelt solide IT-kompetencer.
  • Du har sans for den afgørende detalje og dansk retskrivning, og er generelt god til at videreformidle information.

Personlige kompetencer

  • Du er positiv, udadvendt, serviceminded og fleksibel.
  • Du trives med mange bolde i luften og evner at holde hovedet koldt i pressede situationer.
  • Du har et stort gåpåmod, er åben over for nye opgaver og er ikke bange for at tage fat.
  • Din tilgang til opgaver er struktureret og analytisk, og du kan både arbejde sammen med andre og selvstændigt.

Kort om BDO

 BDO er landets fjerdestørste revisions- og rådgivningsvirksomhed med mere end 1.200 handlekraftige og engagerede medarbejdere. På Havneholmen 29 i København V er vi ca. 250 medarbejdere og er i stærk vækst. Vores kunder er lige fra de små og mellemstore til de større internationale kunder. BDO medvirker til at skabe sund vækst for virksomheder og personerne bag gennem engageret og fremadrettet revision og rådgivning.
BDO International er en af verdens største rådgivnings- og revisionsorganisationer med repræsentation i mere end 160 lande worldwide.  

Har du spørgsmål?

Du er velkommen til at kontakte Nikolaj Klink på NKP@bdo.dk, som de sidste 2 år har siddet med nogle af de opgaver som du også kommer til at arbejde med

BDO KøbenhavnKøbenhavn V2019-06-12T16:01:13.3732019-07-10T00:00:00
330034530Styrelsen for Undervisning og Kvalitet søger to studentermedhjælpereRobot Interesserer du dig for undervisningspolitik? Og kunne du tænke dig at få indblik i centraladministrationen og styrelsens arbejde med at fremme kvalitetsudvikling på uddannelser på Undervisningsministeriets område? Så er en af stillingerne som studentermedhjælper i Center for Udgående Kvalitetsarbejde og Specialpædagogisk Støtte måske noget for dig. Om os I Center for Udgående Kvalitetsarbejde og Specialpædagogisk Støtte (CKS) har vi fokus på at understøtte folkeskoler og ungdomsuddannelser i arbejdet med at skabe høj faglighed og trivsel for alle elever. CKS er organiseret i 10 teams og består af ca. 120 medarbejdere. Medarbejderne er primært læringskonsulenter, der rådgiver og understøtter skolerne i deres arbejde med at løfte faglighed og trivsel og mindske negativ social arv. Rådgivningen til skolerne har fokus på undervisning af høj kvalitet, pædagogisk ledelse og implementering af både EUD-, GYM- og folkeskolereformerne. I den specialpædagogiske enhed administreres de statslige specialpædagogiske støtteordninger (SPS) i forbindelse med uddannelse. Støtten skal sikre, at elever og studerende med funktionsnedsættelse kan gennemføre en uddannelse på lige fod med andre. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper i CKS vil du blive tilknyttet et studenterkorps på 5 studenter i centerets sekretariat. Sekretariatet løfter en bred vifte af opgaver, der understøtter både de udgående konsulenter og centerets generalister. I korpset er der fokus på et godt studentermiljø med bl.a. vidensdeling og samarbejde studenterne imellem. Du vil indgå i tæt samarbejde med centerets øvrige medarbejdere, og derfor vil dine arbejdsopgaver spænde bredt. Vi søger to studentermedhjælpere, som skal arbejde bredt med opgaveløsning på tværs af alle teams. Det samlede studenterteam løfter tilsammen følgende opgaver: indsamling og bearbejdning af viden og data om skoler, herunder arbejde med Excel og SurveyXact, f.eks. i forbindelse med evalueringer. generelle skriveopgaver i form af referater, opsamlinger m.m. opsætning, layout og korrekturlæsning af materialer, Powerpoints mv. planlægning af- og deltagelse på konferencer og andre større arrangementer diverse ad hoc-opgaver, bestillinger mv. Om dig Vi forestiller os, at du læser en samfundsvidenskabelig videregående uddannelse eller anden relevant uddannelse. Desuden lægger vi vægt på, at du: er analytisk tænkende og systematisk i din tilgang er struktureret og kan holde overblikket i et til tider højt arbejdstempo kan formulere dig klart og tydeligt på skrift og i tale kan bevare overblikket og samtidig har blik for detaljen er udadvendt og har gode samarbejdsevner har forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation. Løn- og ansættelsesvilkår Som udgangspunkt bliver du ansat til 15 timer om ugen. Vi er fleksible i forbindelse med eksamensperioder mv. Du bliver ansat som studentermedhjælper efter fællesoverenskomsten mellem Offentligt Ansattes Organisationer og Finansministeriet og organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. i staten. Vi stiller krav om studieaktivitet under ansættelsen som studentermedhjælper. Det er besluttet, at Center for Udgående Kvalitetsarbejde og Specialpædagogisk Støtte skal flytte til Holbæk som led i regeringens udflytningsplan for Bedre balance II . Det fremtidige arbejdssted vil derfor blive i Holbæk, når centeret flytter. Flytningen forventes gennemført ultimo 2020. Vil du vide mere? For spørgsmål omkring konkrete arbejdsopgaver eller andre faglige spørgsmål til stillingerne er du velkommen til at ringe til teamleder Dorthe Nørgaard på telefon 22 25 96 40. For generelle spørgsmål om ansættelse som studentermedhjælper er du velkommen til at ringe til fuldmægtig Allan Warrer på 33 92 52 75. Sådan søger du Send din ansøgning, cv og karakterudskrift via stillingsopslaget på http: www.uvm.dk job senest tirsdag den 19. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 26 med tiltrædelse 15. august 2019. Styrelsen for Undervisning og Kvalitet er en styrelse i Undervisningsministeriets koncern. Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets, og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.Interesserer du dig for undervisningspolitik? Og kunne du tænke dig at få indblik i centraladministrationen og styrelsens arbejde med at fremme kvalitetsudvikling på uddannelser på Undervisningsministeriets område? Så er en af stillingerne som studentermedhjælper i Center for Udgående Kvalitetsarbejde og Specialpædagogisk Støtte måske noget for dig.

Om os
I Center for Udgående Kvalitetsarbejde og Specialpædagogisk Støtte (CKS) har vi fokus på at understøtte folkeskoler og ungdomsuddannelser i arbejdet med at skabe høj faglighed og trivsel for alle elever. CKS er organiseret i 10 teams og består af ca. 120 medarbejdere. Medarbejderne er primært læringskonsulenter, der rådgiver og understøtter skolerne i deres arbejde med at løfte faglighed og trivsel og mindske negativ social arv. Rådgivningen til skolerne har fokus på undervisning af høj kvalitet, pædagogisk ledelse og implementering af både EUD-, GYM- og folkeskolereformerne.

I den specialpædagogiske enhed administreres de statslige specialpædagogiske støtteordninger (SPS) i forbindelse med uddannelse. Støtten skal sikre, at elever og studerende med funktionsnedsættelse kan gennemføre en uddannelse på lige fod med andre.

Dine arbejdsopgaver
Som studentermedhjælper i CKS vil du blive tilknyttet et studenterkorps på 5 studenter i centerets sekretariat. Sekretariatet løfter en bred vifte af opgaver, der understøtter både de udgående konsulenter og centerets generalister. I korpset er der fokus på et godt studentermiljø med bl.a. vidensdeling og samarbejde studenterne imellem.

Du vil indgå i tæt samarbejde med centerets øvrige medarbejdere, og derfor vil dine arbejdsopgaver spænde bredt. Vi søger to studentermedhjælpere, som skal arbejde bredt med opgaveløsning på tværs af alle teams.


Det samlede studenterteam løfter tilsammen følgende opgaver:

  • indsamling og bearbejdning af viden og data om skoler, herunder arbejde med Excel og SurveyXact, f.eks. i forbindelse med evalueringer.
  • generelle skriveopgaver i form af referater, opsamlinger m.m.
  • opsætning, layout og korrekturlæsning af materialer, Powerpoints mv.
  • planlægning af- og deltagelse på konferencer og andre større arrangementer
  • diverse ad hoc-opgaver, bestillinger mv.
Om dig
Vi forestiller os, at du læser en samfundsvidenskabelig videregående uddannelse eller anden relevant uddannelse. Desuden lægger vi vægt på, at du:

  • er analytisk tænkende og systematisk i din tilgang
  • er struktureret og kan holde overblikket i et til tider højt arbejdstempo
  • kan formulere dig klart og tydeligt på skrift og i tale
  • kan bevare overblikket og samtidig har blik for detaljen
  • er udadvendt og har gode samarbejdsevner
  • har forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation.
Løn- og ansættelsesvilkår
Som udgangspunkt bliver du ansat til 15 timer om ugen. Vi er fleksible i forbindelse med eksamensperioder mv. Du bliver ansat som studentermedhjælper efter fællesoverenskomsten mellem Offentligt Ansattes Organisationer og Finansministeriet og organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. i staten. Vi stiller krav om studieaktivitet under ansættelsen som studentermedhjælper.

Det er besluttet, at Center for Udgående Kvalitetsarbejde og Specialpædagogisk Støtte skal flytte til Holbæk som led i regeringens udflytningsplan for ”Bedre balance II”. Det fremtidige arbejdssted vil derfor blive i Holbæk, når centeret flytter. Flytningen forventes gennemført ultimo 2020.

Vil du vide mere?
For spørgsmål omkring konkrete arbejdsopgaver eller andre faglige spørgsmål til stillingerne er du velkommen til at ringe til teamleder Dorthe Nørgaard på telefon 22 25 96 40. For generelle spørgsmål om ansættelse som studentermedhjælper er du velkommen til at ringe til fuldmægtig Allan Warrer på 33 92 52 75.

Sådan søger du
Send din ansøgning, cv og karakterudskrift via stillingsopslaget på http://www.uvm.dk/job senest tirsdag den 19. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 26 med tiltrædelse 15. august 2019.

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet er en styrelse i Undervisningsministeriets koncern. Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets, og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund – vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21København K2019-05-29T00:00:002019-06-28T00:00:00
330034524Styrelsen for Undervisning og Kvalitet søger studentermedhjælper til kommunikationsopgaverRobot Bliv studentermedhjælper i Center for Udgående Kvalitetsarbejde og Specialpædagogisk Støtte (CKS) under Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK). Her får du indblik i arbejdsopgaverne i en styrelse, som arbejder med et helt centralt samfundsmæssigt område. I denne stilling vil du blive tilknyttet team demokrati og medborgerskab, som arbejder med forebyggelse af radikalisering og social kontrol på tværs af uddannelsesområder. Om os CKS består af i alt 10 teams og ca. 120 medarbejdere. Centerets fokus er at understøtte folkeskoler, ungdomsuddannelser i arbejdet med at skabe høj faglighed og trivsel for alle elever. Team demokrati og medborgerskab er et ud af de 10 teams og har specifikt til formål at understøtte uddannelsesinstitutioner i deres daglige arbejde med demokrati og medborgerskab som værn mod radikalisering, ekstremisme og negativ social kontrol. Teamet arbejder med rådgivningsforløb på forskellige uddannelsesinstitutioner i hele landet og afholder konferencer og netværksmøder for fagprofessionelle helt fra dagtilbud til ungdomsuddannelser. Teamet består af 10 medarbejdere og en teamleder. Dine arbejdsopgaver Som studentermedhjælper vil du indgå i et tæt samarbejde med teamets øvrige medarbejdere. I teamet er der mange forskellige projekter i gang, og der vil derfor være arbejdsopgaver af varierende karakter. Du vil dog primært komme til at arbejde med kommunikations- og formidlingsopgaver i form af tekster og indlæg til fx DUU.dk, UVM.dk og EMU.dk. Der vil primært være tale om tekster og nyheder, som indeholder viden eller gode fortællinger fra projektets forskellige indsatser. Der vil desuden være opgaver forbundet med skriftligt arbejde til udarbejdelse af årsrapport for projektet. Derudover vil jobbet indebære øvrige opgaver, såsom: planlægning af konferencer og andre større arrangementer generelle skriveopgaver i form af referater, notater, opsamlinger mm. korrekturlæsning, opsætning og layout ·oversættelse af tekster fra dansk til engelsk eller omvendt indsamling af viden og data, herunder arbejde med Excel praktisk planlægning og diverse ad hoc-opgaver. Om dig Vi forventer, at du har stærke skriftlige formidlingsevner og gerne erfaring med at arbejde med webkommunikation, herunder kommunikation målrettet forskellige målgrupper. Det er desuden en fordel, hvis du har indgående kendskab til office-pakken. Vi forventer generelt, at du har interesse for uddannelsespolitiske spørgsmål og har lyst til at prøve kræfter med arbejdet i centraladministrationen, og at du er ambitiøs, grundig og griber opgaverne an med stor selvstændighed og engagement. Vi forestiller os, at du er studerende på en kommunikationsfaglig, samfundsvidenskabelig uddannelse, eller anden relevant uddannelse. Vi lægger desuden vægt på, at du: er analytisk tænkende og systematisk i din tilgang er struktureret og kan bevare overblikket, også når arbejdstempoet er højt kan formulere dig klart og tydeligt på skrift og i tale kan se de store sammenhænge uden at miste blikket for detaljerne har gode samarbejdsevner har forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation. Løn- og ansættelsesvilkår Som udgangspunkt bliver du ansat til 15 timer om ugen. Du bliver ansat som studentermedhjælper efter fællesoverenskomsten mellem Offentligt Ansattes Organisationer og Finansministeriet og organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. i staten. Vi stiller krav om studieaktivitet under ansættelsen som studentermedhjælper. Projektet er satspuljefinansieret og løber til og med juni 2020. Stillingen er derfor tidsbegrænset med mulighed for forlængelse. Vil du vide mere? Hvis du har spørgsmål til det faglige indhold i stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Jonna Wrigley på 33 92 61 35. For generelle spørgsmål om ansættelse som studentermedhjælper er du velkommen til at ringe til fuldmægtig Allan Warrer på 33 92 52 75. Du kan også læse mere på vores hjemmeside www.stukuvm.dk. Sådan søger du Send din ansøgning, cv og karakterudskrift via stillingsopslaget www.uvm.dk job senest d. 19. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 26. Styrelsen for Undervisning og Kvalitet er en styrelse i Undervisningsministeriets koncern. Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets, og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer. Bliv studentermedhjælper i Center for Udgående Kvalitetsarbejde og Specialpædagogisk Støtte (CKS) under Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK). Her får du indblik i arbejdsopgaverne i en styrelse, som arbejder med et helt centralt samfundsmæssigt område. I denne stilling vil du blive tilknyttet team demokrati og medborgerskab, som arbejder med forebyggelse af radikalisering og social kontrol på tværs af uddannelsesområder.

Om os

CKS består af i alt 10 teams og ca. 120 medarbejdere. Centerets fokus er at understøtte folkeskoler, ungdomsuddannelser i arbejdet med at skabe høj faglighed og trivsel for alle elever.

Team demokrati og medborgerskab er et ud af de 10 teams og har specifikt til formål at understøtte uddannelsesinstitutioner i deres daglige arbejde med demokrati og medborgerskab som værn mod radikalisering, ekstremisme og negativ social kontrol. Teamet arbejder med rådgivningsforløb på forskellige uddannelsesinstitutioner i hele landet og afholder konferencer og netværksmøder for fagprofessionelle helt fra dagtilbud til ungdomsuddannelser. Teamet består af 10 medarbejdere og en teamleder.

Dine arbejdsopgaver
Som studentermedhjælper vil du indgå i et tæt samarbejde med teamets øvrige medarbejdere. I teamet er der mange forskellige projekter i gang, og der vil derfor være arbejdsopgaver af varierende karakter. Du vil dog primært komme til at arbejde med kommunikations- og formidlingsopgaver i form af tekster og indlæg til fx DUU.dk, UVM.dk og EMU.dk. Der vil primært være tale om tekster og nyheder, som indeholder viden eller gode fortællinger fra projektets forskellige indsatser. Der vil desuden være opgaver forbundet med skriftligt arbejde til udarbejdelse af årsrapport for projektet.

Derudover vil jobbet indebære øvrige opgaver, såsom:

  • planlægning af konferencer og andre større arrangementer
  • generelle skriveopgaver i form af referater, notater, opsamlinger mm.
  • korrekturlæsning, opsætning og layout
  • ·oversættelse af tekster fra dansk til engelsk eller omvendt
  • indsamling af viden og data, herunder arbejde med Excel
  • praktisk planlægning og diverse ad hoc-opgaver.
Om dig
Vi forventer, at du har stærke skriftlige formidlingsevner og gerne erfaring med at arbejde med webkommunikation, herunder kommunikation målrettet forskellige målgrupper. Det er desuden en fordel, hvis du har indgående kendskab til office-pakken.

Vi forventer generelt, at du har interesse for uddannelsespolitiske spørgsmål og har lyst til at prøve kræfter med arbejdet i centraladministrationen, og at du er ambitiøs, grundig og griber opgaverne an med stor selvstændighed og engagement.

Vi forestiller os, at du er studerende på en kommunikationsfaglig, samfundsvidenskabelig uddannelse, eller anden relevant uddannelse.

Vi lægger desuden vægt på, at du:

  • er analytisk tænkende og systematisk i din tilgang
  • er struktureret og kan bevare overblikket, også når arbejdstempoet er højt
  • kan formulere dig klart og tydeligt på skrift og i tale
  • kan se de store sammenhænge uden at miste blikket for detaljerne
  • har gode samarbejdsevner
  • har forståelse for arbejdet i en politisk ledet organisation.
Løn- og ansættelsesvilkår
Som udgangspunkt bliver du ansat til 15 timer om ugen. Du bliver ansat som studentermedhjælper efter fællesoverenskomsten mellem Offentligt Ansattes Organisationer og Finansministeriet og organisationsaftale for kontorfunktionærer m.fl. i staten. Vi stiller krav om studieaktivitet under ansættelsen som studentermedhjælper.

Projektet er satspuljefinansieret og løber til og med juni 2020. Stillingen er derfor tidsbegrænset med mulighed for forlængelse.

Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål til det faglige indhold i stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Jonna Wrigley på 33 92 61 35. For generelle spørgsmål om ansættelse som studentermedhjælper er du velkommen til at ringe til fuldmægtig Allan Warrer på 33 92 52 75. Du kan også læse mere på vores hjemmeside www.stukuvm.dk.

Sådan søger du
Send din ansøgning, cv og karakterudskrift via stillingsopslaget www.uvm.dk/job senest d. 19. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler i uge 26.

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet er en styrelse i Undervisningsministeriets koncern. Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets, og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund – vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21København K2019-05-29T00:00:002019-06-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

DEN DANSKE AFGHANISTAN KOMITE SØGER DELTIDSANSAT STUDENTERMEDHJÆLPER TIL FUNDRAISING, FOREFALDENDE KONTORARBEJDE OG EVALUERINGSOPGAVER

Dansk Afghanistan Komité

Hvidovre
Den Danske Afghanistan Komité (DAC) har arbejdet for at forbedre afghanernes sundhed i mere end 30 år. Nu søger vi en studentermedhjælper til hjælp med at søge fonde til det videre arbejde i Afghanistan. Der vil være fokus på hovedopgaven i at bistå...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Genopslag - Studentermedhjælper til Efter- og Videreuddannelsen

Campus Roskilde - Fysioterapeut, Lærer, Pædagog, Socialrådgiver, Sygeplejerske, Leisure Management o

Roskilde
Har du flair for systematik og er du god til at kommunikere? Så skal du læse videre. På Professionshøjskolen Absalon ønsker vi at være en udviklingspartner inden for efter- og videreuddannelse af medarbejdere i private og offentlige organisationer. ...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

Studentermedhjælper til rådgivnings og revisionsvirksomheden BDO København

BDO København

København V
Er du struktureret, analytisk, detaljeorienteret og god til tal? Brænder du for at arbejde i en dynamisk hverdag med mange bolde i luften, og har du samtidig en god forretningsforståelse? Så har BDO det perfekte studiejob til dig! Jobbet Du vil bliv...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:10. juli 2019

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet søger to studentermedhjælpere

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21

København K
Interesserer du dig for undervisningspolitik? Og kunne du tænke dig at få indblik i centraladministrationen og styrelsens arbejde med at fremme kvalitetsudvikling på uddannelser på Undervisningsministeriets område? Så er en af stillingerne som stude...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet søger studentermedhjælper til kommunikationsopgaver

Undervisningsministeriet Fr.Holm 21

København K
Bliv studentermedhjælper i Center for Udgående Kvalitetsarbejde og Specialpædagogisk Støtte (CKS) under Styrelsen for Undervisning og Kvalitet (STUK). Her får du indblik i arbejdsopgaverne i en styrelse, som arbejder med et helt centralt samfundsmæs...
Indrykket:29. maj 2019
Udløbsdato:19. juni 2019