Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studiejob som receptionsmedarbejder

Besidder du et solidt servicegen? Vil du have lidt ekstra til at supplere din SU? Og vil du være med til at give vores gæster en vaskeægte amerikanerfølelse? Så få et studiejob, som vi gør studierelevant sammen. Lige nu mangler vi nogen som har viden indenfor ny teknologi, jura og økonomi men andre studieretninger er også være relevante da det er receptionsarbejdet som har 1. prioritet.

Velkommen hos Wittrup Motel
At træde ind på vores motel er som at træde ind i 1950’ernes USA. Vi har stort fokus på oplevelsesøkonomi, og vi giver vores gæster en uforglemmelig amerikaneroplevelse. Det ses igennem vores indretning, opbygning og restaurant, der serverer alle de traditionelle retter fra ”over there” – og det mærkes igennem vores personale, der alle står klar til at hjælpe.

Det er dig, der tager imod vores gæster
Du sidder i vores reception – oftest selv – hvor du:
  • bekræfter bookinger
  • byder gæster velkommen og sørger for, at de kommer godt på plads
  • tjekker folk ud og koordinerer med rengøring og vicevært, hvis noget er i stykker
  • besvarer spørgsmål om alt fra lagner og lamper til den lille havfrue.
Vi er også åbne for, at du kan få opgaver, der matcher dit studie, så jobbet også bliver studierelevant for dig. Opgaverne kommer selvfølgelig an på din studieprofil, så det finder vi ud af i fællesskab. Derudover er du også velkommen til at medbringe dine studiebøger til de mere stille perioder i receptionen.

Fleksibilitet i et stærkt team
Du får én i enkelte uger to vagter om ugen på 9-13 timer, hvor du passer receptionen. Der er mulighed for flere vagter i forbindelse med ferie og helligdage, hvor vi håber, du er fleksibel – ligesom vi er fleksible omkring eksamensperioden. Du bliver en del af et receptionsteam, hvor vi samarbejder og er gode til at hjælpe hinanden med at bytte en enkelt vagt eller to.

Er du den rette profil?
  • Du behøver ingen erfaring med receptionsarbejde – vi er indstillet på at lære dig op.
  • Du har eventuelt kundeerfaring fra butiksarbejde eller lignende, men det er bestemt ikke et krav.
  • Du taler dansk og engelsk som minimum og gerne et sprog mere.
  • Du er udadvendt og imødekommende og kan nemt få vores gæster til at føle sig velkomne.
Interesseret? 
Send din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning" hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig.
Receptionist Studentermedhjælper Reception Vært Værtinde

Se mere på vores ansøgersite: https://wittrupmotel.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024356Phoenix-fd18a0dc12019-05-28T00:00:00Studiejob som receptionsmedarbejder
Besidder du et solidt servicegen? Vil du have lidt ekstra til at supplere din SU? Og vil du være med til at give vores gæster en vaskeægte amerikanerfølelse? Så få et studiejob, som vi gør studierelevant sammen. Lige nu mangler vi nogen som har viden indenfor ny teknologi, jura og økonomi men andre studieretninger er også være relevante da det er receptionsarbejdet som har 1. prioritet.

Velkommen hos Wittrup Motel
At træde ind på vores motel er som at træde ind i 1950’ernes USA. Vi har stort fokus på oplevelsesøkonomi, og vi giver vores gæster en uforglemmelig amerikaneroplevelse. Det ses igennem vores indretning, opbygning og restaurant, der serverer alle de traditionelle retter fra ”over there” – og det mærkes igennem vores personale, der alle står klar til at hjælpe.

Det er dig, der tager imod vores gæster
Du sidder i vores reception – oftest selv – hvor du:
  • bekræfter bookinger
  • byder gæster velkommen og sørger for, at de kommer godt på plads
  • tjekker folk ud og koordinerer med rengøring og vicevært, hvis noget er i stykker
  • besvarer spørgsmål om alt fra lagner og lamper til den lille havfrue.
Vi er også åbne for, at du kan få opgaver, der matcher dit studie, så jobbet også bliver studierelevant for dig. Opgaverne kommer selvfølgelig an på din studieprofil, så det finder vi ud af i fællesskab. Derudover er du også velkommen til at medbringe dine studiebøger til de mere stille perioder i receptionen.

Fleksibilitet i et stærkt team
Du får én i enkelte uger to vagter om ugen på 9-13 timer, hvor du passer receptionen. Der er mulighed for flere vagter i forbindelse med ferie og helligdage, hvor vi håber, du er fleksibel – ligesom vi er fleksible omkring eksamensperioden. Du bliver en del af et receptionsteam, hvor vi samarbejder og er gode til at hjælpe hinanden med at bytte en enkelt vagt eller to.

Er du den rette profil?
  • Du behøver ingen erfaring med receptionsarbejde – vi er indstillet på at lære dig op.
  • Du har eventuelt kundeerfaring fra butiksarbejde eller lignende, men det er bestemt ikke et krav.
  • Du taler dansk og engelsk som minimum og gerne et sprog mere.
  • Du er udadvendt og imødekommende og kan nemt få vores gæster til at føle sig velkomne.
Interesseret? 
Send din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning" hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig.
Receptionist Studentermedhjælper Reception Vært Værtinde

Se mere på vores ansøgersite: https://wittrupmotel.brandero.com

2019-06-28T00:51:51.593 Besidder du et solidt servicegen? Vil du have lidt ekstra til at supplere din SU? Og vil du være med til at give vores gæster en vaskeægte amerikanerfølelse? Så få et studiejob, som vi gør studierelevant sammen. Lige nu mangler vi nogen som har viden indenfor ny teknologi, jura og økonomi men andre studieretninger er også være relevante da det er receptionsarbejdet som har 1. prioritet. Velkommen hos Wittrup MotelAt træde ind på vores motel er som at træde ind i 1950 ernes USA. Vi har stort fokus på oplevelsesøkonomi, og vi giver vores gæster en uforglemmelig amerikaneroplevelse. Det ses igennem vores indretning, opbygning og restaurant, der serverer alle de traditionelle retter fra over there og det mærkes igennem vores personale, der alle står klar til at hjælpe. Det er dig, der tager imod vores gæsterDu sidder i vores reception oftest selv hvor du:bekræfter bookingerbyder gæster velkommen og sørger for, at de kommer godt på pladstjekker folk ud og koordinerer med rengøring og vicevært, hvis noget er i stykkerbesvarer spørgsmål om alt fra lagner og lamper til den lille havfrue.Vi er også åbne for, at du kan få opgaver, der matcher dit studie, så jobbet også bliver studierelevant for dig. Opgaverne kommer selvfølgelig an på din studieprofil, så det finder vi ud af i fællesskab. Derudover er du også velkommen til at medbringe dine studiebøger til de mere stille perioder i receptionen. Fleksibilitet i et stærkt teamDu får én i enkelte uger to vagter om ugen på 9-13 timer, hvor du passer receptionen. Der er mulighed for flere vagter i forbindelse med ferie og helligdage, hvor vi håber, du er fleksibel ligesom vi er fleksible omkring eksamensperioden. Du bliver en del af et receptionsteam, hvor vi samarbejder og er gode til at hjælpe hinanden med at bytte en enkelt vagt eller to. Er du den rette profil?Du behøver ingen erfaring med receptionsarbejde vi er indstillet på at lære dig op.Du har eventuelt kundeerfaring fra butiksarbejde eller lignende, men det er bestemt ikke et krav.Du taler dansk og engelsk som minimum og gerne et sprog mere.Du er udadvendt og imødekommende og kan nemt få vores gæster til at føle sig velkomne.Interesseret? Send din ansøgning og dit CV via knappen Send ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale. Vi glæder os til at høre fra dig.Receptionist Studentermedhjælper Reception Vært Værtinde Se mere på vores ansøgersite: https: wittrupmotel.brandero.comwittrupmotel.brandero.com10Phoenixfd18a0dc101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-27T00:00:000000https://wittrupmotel.brandero.com/job/studiejob-som-receptionsmedarbejder-2396861640#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3527498Wittrup Motel A/S11Roskildevej 2512620AlbertslundDKDanmarkORS/fd18a0dc_logo.pngORS/Small/fd18a0dc_logo.png0job@wittrupmotel.dkDKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent760988MwCareerSitePremium31c64274-cc5a-4915-b9a9-7f81de7317662019052801114-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd18a0dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd18a0dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd18a0dc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd18a0dc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Service_detail_og_restauration/Hotel_og_restauration/9.jpgEr Øvrige noget for dig? Søg jobbet som Studentermedhjælper i dag.12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper422208Receptionist0Øvrige15Elev & trainee18Hotel og restauration361811915Claus Hansenjob@wittrupmotel.dkDanmarkDanmark330052910Studentermedhjælp til Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri, Psykiatrisk Center BallerupRobot Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri (CTP) søger en studentermedhjælper til dataindtastning og registrering i forbindelse med vores forskningsprojekter. På CTP behandler vi flygtninge med traumerelaterede psykiske lidelser, herunder PTSD og depression, samt andre etniske minoritetspatienter med psykiske lidelser. Vi har siden 2008 tilbudt behandlingspakker bestående af manualiseret og evidensbaseret behandling. Standardbehandlingen indeholder udredningssamtaler, psykoedukation og medicin ved læge, kognitiv adfærdsterapi ved psykolog, samt støtte fra socialrådgiver. I øjeblikket gennemføres et randomiseret forsøg, hvor vi undersøger forskellige former for behandling af søvnproblemer. Et nyt randomiseret forsøg vil gå i gang i løbet af efteråret 2019 og undersøger, hvorvidt et forbedret tværsektorielt samarbejde og integreret social indsats kan øge udbyttet af psykiatrisk behandling for traumatiserede flygtninge. Behandlingen er tæt integreret med den igangværende forskning. Vi prioriterer høj faglighed, undervisning og forskning, men i en afslappet ånd med humor og gensidig respekt. Som studentermedhjælper kommer du til at indgå i et engageret, tværfagligt team af behandlere, sekretærer, forskere og studerende. Du vil få indgående kendskab til klinisk effektforskning i praksis og til dagligdagen i et psykiatrisk ambulatorium på Psykiatrisk Center Ballerup. Du vil referere til den forskningsansvarlige overlæge og vil sammen med de øvrige studentermedhjælpere blive ansvarlig for følgende arbejdsopgaver: Dataindtastning Løbende monitorering for at sikre høj kvalitet af datamaterialet Sammenligning af datasæt med kildedata Registrering af samtykker og opfølgningssamtaler på forskningsdeltagere Diverse ad-hoc opgaver Din profil Relevant studiemæssig baggrund, f.eks. er du i gang med en bachelor i folkesundhedsvidenskab eller psykologi Systematisk og detaljeorienteret Ansvarsbevidst, selvstændig og mødestabil Teamplayer med gode samarbejdsevner Interesse for forskning, psykiatri og eller etniske minoriteters sundhed er en fordel Arbejdstiden vil være ca. 10-15 timer ugentlig med fleksibilitet i forhold til eksamensperioder. Vi er interesserede i ansøgere, der kan komme fast hver uge og som har en tidshorisont for jobbet på minimum et år. Spørgsmål For nærmere information er du velkommen til at kontakte forskningskoordinator Cathrine Selnes Treviño på e-mail: cathrine.selnes.trevino@regionh.dk. Hjemmeside: www.ctp-net.dk Ansøgningsfrist: den 5. august 2019 kl. 08.00. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 33-34. Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Danske Regioner og den pågældendes faglige organisation. Ansættelsesvilkår: Tidsbegrænset periode.Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri (CTP) søger en studentermedhjælper til dataindtastning og registrering i forbindelse med vores forskningsprojekter.

På CTP behandler vi flygtninge med traumerelaterede psykiske lidelser, herunder PTSD og depression, samt andre etniske minoritetspatienter med psykiske lidelser. Vi har siden 2008 tilbudt behandlingspakker bestående af manualiseret og evidensbaseret behandling. Standardbehandlingen indeholder udredningssamtaler, psykoedukation og medicin ved læge, kognitiv adfærdsterapi ved psykolog, samt støtte fra socialrådgiver. I øjeblikket gennemføres et randomiseret forsøg, hvor vi undersøger forskellige former for behandling af søvnproblemer. Et nyt randomiseret forsøg vil gå i gang i løbet af efteråret 2019 og undersøger, hvorvidt et forbedret tværsektorielt samarbejde og integreret social indsats kan øge udbyttet af psykiatrisk behandling for traumatiserede flygtninge.


Behandlingen er tæt integreret med den igangværende forskning. Vi prioriterer høj faglighed, undervisning og forskning, men i en afslappet ånd med humor og gensidig respekt.

Som studentermedhjælper kommer du til at indgå i et engageret, tværfagligt team af behandlere, sekretærer, forskere og studerende. Du vil få indgående kendskab til klinisk effektforskning i praksis og til dagligdagen i et psykiatrisk ambulatorium på Psykiatrisk Center Ballerup. Du vil referere til den forskningsansvarlige overlæge og vil sammen med de øvrige studentermedhjælpere blive ansvarlig for følgende arbejdsopgaver:

  • Dataindtastning
  • Løbende monitorering for at sikre høj kvalitet af datamaterialet
  • Sammenligning af datasæt med kildedata
  • Registrering af samtykker og opfølgningssamtaler på forskningsdeltagere
  • Diverse ad-hoc opgaver
Din profil

  • Relevant studiemæssig baggrund, f.eks. er du i gang med en bachelor i folkesundhedsvidenskab eller psykologi
  • Systematisk og detaljeorienteret
  • Ansvarsbevidst, selvstændig og mødestabil
  • Teamplayer med gode samarbejdsevner
  • Interesse for forskning, psykiatri og/eller etniske minoriteters sundhed er en fordel
Arbejdstiden vil være ca. 10-15 timer ugentlig med fleksibilitet i forhold til eksamensperioder.

Vi er interesserede i ansøgere, der kan komme fast hver uge og som har en tidshorisont for jobbet på minimum et år.

Spørgsmål
For nærmere information er du velkommen til at kontakte forskningskoordinator Cathrine Selnes Treviño på e-mail: cathrine.selnes.trevino@regionh.dk.

Hjemmeside: www.ctp-net.dk

Ansøgningsfrist: den 5. august 2019 kl. 08.00. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 33-34.

Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Danske Regioner og den pågældendes faglige organisation. Ansættelsesvilkår: Tidsbegrænset periode.

Psykiatrisk Center BallerupBallerup2019-07-02T00:00:002019-08-05T00:00:00
330048076Studentermedhjælp - 10-15 timer - til vores forretning i HerlevBasic Johannes Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi søger lige nu en studentermedhjælp som skal arbejde med indtastning og færdiggørelse af følgesedler og andre administrative logistikopgaver. Arbejdstiden vil ligge eftermiddag og aften. Vi tilbyder:Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver i en virksomhed der indgår i en af branchens førende koncerner, og hvor vi lægger meget stor vægt på professionel rådgivning og god kundeservice.10-15 timers arbejdsuge som planlægges i samarbejde med driftschefen. Arbejdstiden vil ligge eftermiddag aften.Et uformelt og godt arbejdsmiljø hvor vi lægger stor vægt på godt samarbejde.Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning, favorabel personalekøbsordning samt firmasommerhuse, sportsaktiviteter mv.Din profil: Du er struktureret, disciplineret og serviceminded, og du er vant til at arbejde med IT. Du fungerer i et team, såvel som individuelt, og bidrager til fællesskabet med energi og godt humør. Har du truckcertifikat er det en fordel, men ikke et krav. Har du det der skal til? Og har du lyst til at blive en del af vores team? Så send straks din ansøgning via linket i opslaget. Du er også velkommen til at ringe til Driftschef Jan Søgaard på telefon 22 72 33 95 for at høre mere om den ledige stilling. Send din ansøgning så hurtigt som muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende. Se mere på vores ansøgersite: https: johannesfog.brandero.com
Johannes Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet – både i forhold til kunder og medarbejdere.

Vi søger lige nu en studentermedhjælp som skal arbejde med indtastning og færdiggørelse af følgesedler og andre administrative logistikopgaver. Arbejdstiden vil ligge eftermiddag og aften.

Vi tilbyder:
  • Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver i en virksomhed der indgår i en af branchens førende koncerner, og hvor vi lægger meget stor vægt på professionel rådgivning og god kundeservice.
  • 10-15 timers arbejdsuge som planlægges i samarbejde med driftschefen. Arbejdstiden vil ligge eftermiddag/aften.
  • Et uformelt og godt arbejdsmiljø hvor vi lægger stor vægt på godt samarbejde.
  • Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning, favorabel personalekøbsordning samt firmasommerhuse, sportsaktiviteter mv.
Din profil:
Du er struktureret, disciplineret og serviceminded, og du er vant til at arbejde med IT. Du fungerer i et team, såvel som individuelt, og bidrager til fællesskabet med energi og godt humør. Har du truckcertifikat er det en fordel, men ikke et krav.

Har du det der skal til? Og har du lyst til at blive en del af vores team? Så send straks din ansøgning via linket i opslaget. Du er også velkommen til at ringe til Driftschef Jan Søgaard på telefon 22 72 33 95 for at høre mere om den ledige stilling.

Send din ansøgning så hurtigt som muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende.


Se mere på vores ansøgersite: https://johannesfog.brandero.com

ORS/Small/cbfc64dc_logo.pngJohannes FogHerlev2019-06-24T11:00:28.6102019-07-28T00:00:00
330052775Studentermedhjælper til Vækst- og Erhvervsområdet i Høje-Taastrup KommuneRobot Ser du erhvervslivet som driver i samfundsudviklingen? Vil du være med til at løfte et af Høje-Taastrup Kommunes helt store indsatsområder? Har du flair for analyse og arbejder rutineret med databehandling? Så vil vi meget gerne høre fra dig! I Høje-Taastrup Kommune er erhvervslivet en væsentlig del af kommunens DNA. Vi arbejder konstant på at sikre den bedste service for erhvervslivet og tiltrække nye virksomheder til kommunen og vi er gode til det! Vi er en kommune i rivende udvikling med store udviklingsprojekter, tilflytning af mange nye borgere og arbejdspladser og blandt landets førende erhvervskommuner. Dine opgaver Du vil - i tæt samarbejde med erhvervsservicechefen - sikre den fortsatte positive udvikling af Høje-Taastrup Kommune, som en førende erhvervskommune. Opgaverne omfatter bl.a.Udvikle og forestå analysearbejde, som understøtter kommunens strategiske indsatser for vækst og udviklingSikre at erhvervslivet bliver serviceret hurtigt og effektivtOpdyrke og pleje samarbejder med erhvervslivet, organisationer og uddannelsesinstitutionerUdvikle og afholde virksomhedsrettede aktiviteter og arrangementer. Vi er: Vækst- og Erhvervsserviceområdet er placeret i Byrådscentret i Høje-Taastrup Kommune. Byrådscentret er en strategisk fungerende enhed, som servicerer kommunens Byråd og Direktion og understøtter kommunens politiske og strategiske arbejde. Vækst- og Erhvervsserviceområdet har stor berøring ud i hele organisationen og er et område, som har stor opmærksomhed hos både politikere og ledelsen. Vi er ambitiøse og har et højt fagligt niveau og elsker et godt grin. Vi sætter stor pris på den faglighed og energi som studerende bidrager med. Vi ønsker at du:Er på 5.- 6. semester eller har afsluttet bachelor inden for cand.merc, cand.scient.pol, cand. soc.el.lign.Kan arbejde selvstændigt og påtage dig ansvar for egne opgaverHar gode analytiske evner og kan arbejde rutineret med databehandlingHar gode kommunikative evner både mundtligt og skriftligtEr nysgerrig og kan udfordre Vi tilbyder:Spændende opgaver, som du selv kan være med til at påvirkeEngagerede kollegaer, som gerne vil give sparring og inspireres af din videnPlacering tæt på topledelsen i en organisation i rivende udviklingStærkt fagligt miljø på et område, som konstant udvikler sig Det praktiske:Stillingen er på 15 20 timer om ugenOpstart primo september eller snarest muligtSend din ansøgning senest d. 5. august 2019Samtaler vil foregå i uge 33 34Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte erhvervsservicechef Anne-Mette Felby, anne-mettema@htk.dk, tlf. 2849 8288Høje-Taastrup Rådhus, Bygaden 2 i Taastrup ligger få minutters gang fra Høje-Taastrup Station og der er mulighed for gratis parkering ved Rådhuset.Ser du erhvervslivet som driver i samfundsudviklingen? Vil du være med til at løfte et af Høje-Taastrup Kommunes helt store indsatsområder? Har du flair for analyse og arbejder rutineret med databehandling? Så vil vi meget gerne høre fra dig!

I Høje-Taastrup Kommune er erhvervslivet en væsentlig del af kommunens DNA. Vi arbejder konstant på at sikre den bedste service for erhvervslivet og tiltrække nye virksomheder til kommunen – og vi er gode til det! Vi er en kommune i rivende udvikling med store udviklingsprojekter, tilflytning af mange nye borgere og arbejdspladser og blandt landets førende erhvervskommuner.

Dine opgaver
Du vil - i tæt samarbejde med erhvervsservicechefen - sikre den fortsatte positive udvikling af Høje-Taastrup Kommune, som en førende erhvervskommune.

Opgaverne omfatter bl.a.
  • Udvikle og forestå analysearbejde, som understøtter kommunens strategiske indsatser for vækst og udvikling
  • Sikre at erhvervslivet bliver serviceret hurtigt og effektivt
  • Opdyrke og pleje samarbejder med erhvervslivet, organisationer og uddannelsesinstitutioner
  • Udvikle og afholde virksomhedsrettede aktiviteter og arrangementer.

Vi er:
Vækst- og Erhvervsserviceområdet er placeret i Byrådscentret i Høje-Taastrup Kommune. Byrådscentret er en strategisk fungerende enhed, som servicerer kommunens Byråd og Direktion og understøtter kommunens politiske og strategiske arbejde. Vækst- og Erhvervsserviceområdet har stor berøring ud i hele organisationen og er et område, som har stor opmærksomhed hos både politikere og ledelsen. Vi er ambitiøse og har et højt fagligt niveau og elsker et godt grin. Vi sætter stor pris på den faglighed og energi som studerende bidrager med.

Vi ønsker at du:
  • Er på 5.- 6. semester eller har afsluttet bachelor inden for cand.merc, cand.scient.pol, cand. soc.el.lign.
  • Kan arbejde selvstændigt og påtage dig ansvar for egne opgaver
  • Har gode analytiske evner og kan arbejde rutineret med databehandling
  • Har gode kommunikative evner både mundtligt og skriftligt
  • Er nysgerrig og kan udfordre

Vi tilbyder:
  • Spændende opgaver, som du selv kan være med til at påvirke
  • Engagerede kollegaer, som gerne vil give sparring og inspireres af din viden
  • Placering tæt på topledelsen i en organisation i rivende udvikling
  • Stærkt fagligt miljø på et område, som konstant udvikler sig

Det praktiske:
  • Stillingen er på 15 – 20 timer om ugen
  • Opstart primo september eller snarest muligt
  • Send din ansøgning senest d. 5. august 2019
  • Samtaler vil foregå i uge 33/34
  • Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte erhvervsservicechef Anne-Mette Felby, anne-mettema@htk.dk, tlf. 2849 8288
  • Høje-Taastrup Rådhus, Bygaden 2 i Taastrup ligger få minutters gang fra Høje-Taastrup Station og der er mulighed for gratis parkering ved Rådhuset.


Høje-Taastrup KommuneTaastrup2019-07-02T00:00:002019-08-05T00:00:00
330053887Tolkdanmark søger ambitiøse studentermedhjælpere til at bistå vores driftsafdelingRobot Har du interesse for kundeservice, og er du god til planlægnings- og koordineringsarbejde? Kunne du tænke dig at blive en del af en ambitiøs virksomhed i vækst? Så er det måske dig, vi søger til vores driftsafdeling på vores hovedkontor i Rødovre. Om os: Tolkdanmark er en større sprog og kommunikationsvirksomhed, der leverer tolkeydelser til regioner, kommuner og det private. Hos Tolkdanmark sætter vi en stor ære i at give vores kunder og tilknyttede tolke den bedst mulige tolkeservice. Om stillingen: Tolkdanmark er i rivende udvikling, og vi har derfor mulighed for at tilbyde et spændende studiejob. Jobbet er noget for dig, som har lysten til at arbejde med kundeservice, planlægning og koordineringsarbejde. Vi lægger særligt vægt på, at du er serviceminded, samarbejdsorienteret og brænder for at være brobyggeren imellem parter, der kun i begrænset omfang kan kommunikere med hinanden. Da vi på daglig basis har stor kontakt med vores kunder, forventer vi, at du er relationsskabende. Det vil sige, at du er god til at afdække kundens behov, skabe den bedste kundeoplevelse og tilbyde kunderne en hurtig og effektiv løsning. At skabe gode relationer til vores tolke, har også en central betydning for stillingen. Dine primære arbejdsopgaver bliver: At bistå den daglige drift i et tæt og koordineret tværfagligt samarbejde. At arbejde målrettet med at vores kunder får afdækket deres tolkebehov ved at matche den rette tolk til opgaven. At kommunikere med tolke, samarbejdspartnere og kunder. At bevare overblikket og se delelementerne i en større sammenhæng samtidig med at holde hovedet koldt. Forventninger til dig: Du evner at holde mange bolde i luften samtidigt med, at du udviser selvstændighed i dit arbejde. Du har stærke kommunikative egenskaber, såvel skriftligt som mundtligt. Du er villig til at yde en ekstra indsats i travle perioder, og dermed fleksibel ift. arbejdstider. Du er problemknuseren i selv de mest udfordrende situationer. Du har blik for din egen personlig og faglig udvikling i en innovativ organisation, der tilbyder gode karrieremuligheder. Vi tilbyder: En arbejdsplads hvor der er højt til loftet og plads til begejstring. Kulturen er åben og præget af en dialogbaseret ledelsesstil, hvor der er kort afstand mellem medarbejdere og ledelse, som alle indgår i et uformelt og dynamisk samspil. Du bliver del af et ungt og dynamisk team, hvor der lægges vægt på at nå personlige og teamets mål. Andet: Din arbejdsplads vil være i Rødovre. Der er tale om et studiejob af 15 -20 timer ugentligt med faste arbejdsdage. Løn fastsættes efter aftale. Er du interesseret? Så send din ansøgning samt CV til job@tolkdanmark.dk, markér venligst student-driftskoordinator i emnefelt. Ved spørgsmål er du velkommen til at sende en mail til hr@tolkdanmark.dk. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning og CV med det samme, da tiltrædelse vil være hurtigst muligt.

Har du interesse for kundeservice, og er du god til planlægnings- og koordineringsarbejde? Kunne du tænke dig at blive en del af en ambitiøs virksomhed i vækst? Så er det måske dig, vi søger til vores driftsafdeling på vores hovedkontor i Rødovre.

 

Om os:

Tolkdanmark er en større sprog – og kommunikationsvirksomhed, der leverer tolkeydelser til regioner, kommuner og det private. Hos Tolkdanmark sætter vi en stor ære i at give vores kunder og tilknyttede tolke den bedst mulige tolkeservice.

 

Om stillingen:

Tolkdanmark er i rivende udvikling, og vi har derfor mulighed for at tilbyde et spændende studiejob. Jobbet er noget for dig, som har lysten til at arbejde med kundeservice, planlægning– og koordineringsarbejde.

 

Vi lægger særligt vægt på, at du er serviceminded, samarbejdsorienteret og brænder for at være brobyggeren imellem parter, der kun i begrænset omfang kan kommunikere med hinanden. Da vi på daglig basis har stor kontakt med vores kunder, forventer vi, at du er relationsskabende. Det vil sige, at du er god til at afdække kundens behov, skabe den bedste kundeoplevelse og tilbyde kunderne en hurtig og effektiv løsning. At skabe gode relationer til vores tolke, har også en central betydning for stillingen.

 

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • At bistå den daglige drift i et tæt og koordineret tværfagligt samarbejde.
  • At arbejde målrettet med at vores kunder får afdækket deres tolkebehov ved at matche den rette tolk til opgaven.
  • At kommunikere med tolke, samarbejdspartnere og kunder.
  • At bevare overblikket og se delelementerne i en større sammenhæng samtidig med at holde hovedet koldt.

 

Forventninger til dig:

  • Du evner at holde mange bolde i luften samtidigt med, at du udviser selvstændighed i dit arbejde.
  • Du har stærke kommunikative egenskaber, såvel skriftligt som mundtligt.
  • Du er villig til at yde en ekstra indsats i travle perioder, og dermed fleksibel ift. arbejdstider.
  • Du er problemknuseren i selv de mest udfordrende situationer.
  • Du har blik for din egen personlig og faglig udvikling i en innovativ organisation, der tilbyder gode karrieremuligheder.

 

Vi tilbyder:

En arbejdsplads hvor der er højt til loftet og plads til begejstring. Kulturen er åben og præget af en dialogbaseret ledelsesstil, hvor der er kort afstand mellem medarbejdere og ledelse, som alle indgår i et uformelt og dynamisk samspil.  Du bliver del af et ungt og dynamisk team, hvor der lægges vægt på at nå personlige og teamets mål.

 

Andet:

Din arbejdsplads vil være i Rødovre. Der er tale om et studiejob af 15 -20 timer ugentligt med faste arbejdsdage. Løn fastsættes efter aftale.

 

Er du interesseret?

Så send din ansøgning samt CV til job@tolkdanmark.dk, markér venligst ”student-driftskoordinator” i emnefelt. Ved spørgsmål er du velkommen til at sende en mail til hr@tolkdanmark.dk. Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning og CV med det samme, da tiltrædelse vil være hurtigst muligt.

 

TOLKDANMARK ApSRødovre2019-07-05T00:00:002019-07-31T00:00:00
330052067ReceptionistBasic The Korean Embassy seeks a full-time employee for an upcoming vacancy as receptionist driver. [REQUIRED QUALIFICATIONS]Fluency in both Danish and English A valid driving license and record of safe drivingA clean background record(Recruitment can be revoked based on the applicant s criminal record)MS office skillDanish citizens or lawful permanent residents in Denmark [RESPONSIBILITIES]ReceptionistAd-hoc office dutiesDriver [ADDITIONAL CONSIDERATIONS]Address: Svanemøllevej 104, 2900 HellerupVacancy: 1Employment Type: ContractDuration: 1 year (can be extended) starting from mid-August, 2019Salary: DKK 25,000 per monthRecruitment Process: Applicant screening, Interview [Required documents]CV, Cover letter, Certifications (if any) [Preferred]Interests in Korean culture languageWork experience in an Embassy Candidates are invited to send their application and detailed CV in English to the Embassy before 15 July 2019 to: southkorea_embassy@yahoo.dkThe Korean Embassy seeks a full-time employee for an upcoming vacancy as receptionist/driver.
 
[REQUIRED QUALIFICATIONS]
Fluency in both Danish and English 
A valid driving license and record of safe driving
A clean background record
(Recruitment can be revoked based on the applicant’s criminal record)
MS office skill
Danish citizens or lawful permanent residents in Denmark
 
[RESPONSIBILITIES]
Receptionist
Ad-hoc office duties
Driver
 
[ADDITIONAL CONSIDERATIONS]
Address: Svanemøllevej 104, 2900 Hellerup
Vacancy: 1
Employment Type: Contract
Duration: 1 year (can be extended) starting from mid-August, 2019
Salary: DKK 25,000 per month
Recruitment Process: Applicant screening, Interview
 
[Required documents]
CV, Cover letter, Certifications (if any)
 
[Preferred]
Interests in Korean culture/language
Work experience in an Embassy
 
Candidates are invited to send their application and detailed CV in English to the Embassy before 15 July 2019 to:    southkorea_embassy@yahoo.dk
 
Republikken Koreas AmbassadeHellerup2019-07-01T17:02:27.8432019-08-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælp til Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri, Psykiatrisk Center Ballerup

Psykiatrisk Center Ballerup

Ballerup
Kompetencecenter for Transkulturel Psykiatri (CTP) søger en studentermedhjælper til dataindtastning og registrering i forbindelse med vores forskningsprojekter. På CTP behandler vi flygtninge med traumerelaterede psykiske lidelser, herunder PTSD og ...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Studentermedhjælp - 10-15 timer - til vores forretning i Herlev

Johannes Fog

Herlev
Johannes Fogs trælastforretninger og byggecentre er stedet hvor kvalitet og service er i højsædet både i forhold til kunder og medarbejdere. Vi søger lige nu en studentermedhjælp som skal arbejde med indtastning og færdiggørelse af følgesedler og an...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:28. juli 2019

Studentermedhjælper til Vækst- og Erhvervsområdet i Høje-Taastrup Kommune

Høje-Taastrup Kommune

Taastrup
Ser du erhvervslivet som driver i samfundsudviklingen? Vil du være med til at løfte et af Høje-Taastrup Kommunes helt store indsatsområder? Har du flair for analyse og arbejder rutineret med databehandling? Så vil vi meget gerne høre fra dig! I Høje...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Tolkdanmark søger ambitiøse studentermedhjælpere til at bistå vores driftsafdeling

TOLKDANMARK ApS

Rødovre
Har du interesse for kundeservice, og er du god til planlægnings- og koordineringsarbejde? Kunne du tænke dig at blive en del af en ambitiøs virksomhed i vækst? Så er det måske dig, vi søger til vores driftsafdeling på vores hovedkontor i Rødovre. O...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Receptionist

Republikken Koreas Ambassade

Hellerup
The Korean Embassy seeks a full-time employee for an upcoming vacancy as receptionist driver. [REQUIRED QUALIFICATIONS]Fluency in both Danish and English A valid driving license and record of safe drivingA clean background record(Recruitment can be ...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:4. august 2019