Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studiejob som receptionsmedarbejder

Besidder du et solidt servicegen? Vil du have lidt ekstra til at supplere din SU? Og vil du være med til at give vores gæster en vaskeægte amerikanerfølelse? Så få et studiejob, som vi gør studierelevant sammen. Lige nu mangler vi nogen som har viden indenfor ny teknologi, jura og økonomi men andre studieretninger er også være relevante da det er receptionsarbejdet som har 1. prioritet.

Velkommen hos Wittrup Motel
At træde ind på vores motel er som at træde ind i 1950’ernes USA. Vi har stort fokus på oplevelsesøkonomi, og vi giver vores gæster en uforglemmelig amerikaneroplevelse. Det ses igennem vores indretning, opbygning og restaurant, der serverer alle de traditionelle retter fra ”over there” – og det mærkes igennem vores personale, der alle står klar til at hjælpe.

Det er dig, der tager imod vores gæster
Du sidder i vores reception – oftest selv – hvor du:
  • bekræfter bookinger
  • byder gæster velkommen og sørger for, at de kommer godt på plads
  • tjekker folk ud og koordinerer med rengøring og vicevært, hvis noget er i stykker
  • besvarer spørgsmål om alt fra lagner og lamper til den lille havfrue.
Vi er også åbne for, at du kan få opgaver, der matcher dit studie, så jobbet også bliver studierelevant for dig. Opgaverne kommer selvfølgelig an på din studieprofil, så det finder vi ud af i fællesskab. Derudover er du også velkommen til at medbringe dine studiebøger til de mere stille perioder i receptionen.

Fleksibilitet i et stærkt team
Du får én i enkelte uger to vagter om ugen på 9-13 timer, hvor du passer receptionen. Der er mulighed for flere vagter i forbindelse med ferie og helligdage, hvor vi håber, du er fleksibel – ligesom vi er fleksible omkring eksamensperioden. Du bliver en del af et receptionsteam, hvor vi samarbejder og er gode til at hjælpe hinanden med at bytte en enkelt vagt eller to.

Er du den rette profil?
  • Du behøver ingen erfaring med receptionsarbejde – vi er indstillet på at lære dig op.
  • Du har eventuelt kundeerfaring fra butiksarbejde eller lignende, men det er bestemt ikke et krav.
  • Du taler dansk og engelsk som minimum og gerne et sprog mere.
  • Du er udadvendt og imødekommende og kan nemt få vores gæster til at føle sig velkomne.
Interesseret? 
Send din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning" hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig.
Receptionist Studentermedhjælper Reception Vært Værtinde

Se mere på vores ansøgersite: https://wittrupmotel.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024356Phoenix-fd18a0dc12019-05-28T00:00:00Studiejob som receptionsmedarbejder
Besidder du et solidt servicegen? Vil du have lidt ekstra til at supplere din SU? Og vil du være med til at give vores gæster en vaskeægte amerikanerfølelse? Så få et studiejob, som vi gør studierelevant sammen. Lige nu mangler vi nogen som har viden indenfor ny teknologi, jura og økonomi men andre studieretninger er også være relevante da det er receptionsarbejdet som har 1. prioritet.

Velkommen hos Wittrup Motel
At træde ind på vores motel er som at træde ind i 1950’ernes USA. Vi har stort fokus på oplevelsesøkonomi, og vi giver vores gæster en uforglemmelig amerikaneroplevelse. Det ses igennem vores indretning, opbygning og restaurant, der serverer alle de traditionelle retter fra ”over there” – og det mærkes igennem vores personale, der alle står klar til at hjælpe.

Det er dig, der tager imod vores gæster
Du sidder i vores reception – oftest selv – hvor du:
  • bekræfter bookinger
  • byder gæster velkommen og sørger for, at de kommer godt på plads
  • tjekker folk ud og koordinerer med rengøring og vicevært, hvis noget er i stykker
  • besvarer spørgsmål om alt fra lagner og lamper til den lille havfrue.
Vi er også åbne for, at du kan få opgaver, der matcher dit studie, så jobbet også bliver studierelevant for dig. Opgaverne kommer selvfølgelig an på din studieprofil, så det finder vi ud af i fællesskab. Derudover er du også velkommen til at medbringe dine studiebøger til de mere stille perioder i receptionen.

Fleksibilitet i et stærkt team
Du får én i enkelte uger to vagter om ugen på 9-13 timer, hvor du passer receptionen. Der er mulighed for flere vagter i forbindelse med ferie og helligdage, hvor vi håber, du er fleksibel – ligesom vi er fleksible omkring eksamensperioden. Du bliver en del af et receptionsteam, hvor vi samarbejder og er gode til at hjælpe hinanden med at bytte en enkelt vagt eller to.

Er du den rette profil?
  • Du behøver ingen erfaring med receptionsarbejde – vi er indstillet på at lære dig op.
  • Du har eventuelt kundeerfaring fra butiksarbejde eller lignende, men det er bestemt ikke et krav.
  • Du taler dansk og engelsk som minimum og gerne et sprog mere.
  • Du er udadvendt og imødekommende og kan nemt få vores gæster til at føle sig velkomne.
Interesseret? 
Send din ansøgning og dit CV via knappen "Send ansøgning" hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale.

Vi glæder os til at høre fra dig.
Receptionist Studentermedhjælper Reception Vært Værtinde

Se mere på vores ansøgersite: https://wittrupmotel.brandero.com

2019-06-28T00:51:51.593 Besidder du et solidt servicegen? Vil du have lidt ekstra til at supplere din SU? Og vil du være med til at give vores gæster en vaskeægte amerikanerfølelse? Så få et studiejob, som vi gør studierelevant sammen. Lige nu mangler vi nogen som har viden indenfor ny teknologi, jura og økonomi men andre studieretninger er også være relevante da det er receptionsarbejdet som har 1. prioritet. Velkommen hos Wittrup MotelAt træde ind på vores motel er som at træde ind i 1950 ernes USA. Vi har stort fokus på oplevelsesøkonomi, og vi giver vores gæster en uforglemmelig amerikaneroplevelse. Det ses igennem vores indretning, opbygning og restaurant, der serverer alle de traditionelle retter fra over there og det mærkes igennem vores personale, der alle står klar til at hjælpe. Det er dig, der tager imod vores gæsterDu sidder i vores reception oftest selv hvor du:bekræfter bookingerbyder gæster velkommen og sørger for, at de kommer godt på pladstjekker folk ud og koordinerer med rengøring og vicevært, hvis noget er i stykkerbesvarer spørgsmål om alt fra lagner og lamper til den lille havfrue.Vi er også åbne for, at du kan få opgaver, der matcher dit studie, så jobbet også bliver studierelevant for dig. Opgaverne kommer selvfølgelig an på din studieprofil, så det finder vi ud af i fællesskab. Derudover er du også velkommen til at medbringe dine studiebøger til de mere stille perioder i receptionen. Fleksibilitet i et stærkt teamDu får én i enkelte uger to vagter om ugen på 9-13 timer, hvor du passer receptionen. Der er mulighed for flere vagter i forbindelse med ferie og helligdage, hvor vi håber, du er fleksibel ligesom vi er fleksible omkring eksamensperioden. Du bliver en del af et receptionsteam, hvor vi samarbejder og er gode til at hjælpe hinanden med at bytte en enkelt vagt eller to. Er du den rette profil?Du behøver ingen erfaring med receptionsarbejde vi er indstillet på at lære dig op.Du har eventuelt kundeerfaring fra butiksarbejde eller lignende, men det er bestemt ikke et krav.Du taler dansk og engelsk som minimum og gerne et sprog mere.Du er udadvendt og imødekommende og kan nemt få vores gæster til at føle sig velkomne.Interesseret? Send din ansøgning og dit CV via knappen Send ansøgning hurtigst muligt. Vi indkalder løbende til samtale. Vi glæder os til at høre fra dig.Receptionist Studentermedhjælper Reception Vært Værtinde Se mere på vores ansøgersite: https: wittrupmotel.brandero.comwittrupmotel.brandero.com10Phoenixfd18a0dc101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-27T00:00:000000https://wittrupmotel.brandero.com/job/studiejob-som-receptionsmedarbejder-2396861640#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3527498Wittrup Motel A/S11Roskildevej 2512620AlbertslundDKDanmarkORS/fd18a0dc_logo.pngORS/Small/fd18a0dc_logo.png0job@wittrupmotel.dkDKDanmarkDanmark7Deltid46Permanent760988MwCareerSitePremium31c64274-cc5a-4915-b9a9-7f81de7317662019052801114-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd18a0dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd18a0dchttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd18a0dc&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fd18a0dc&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Service_detail_og_restauration/Hotel_og_restauration/9.jpgStudiejob som receptionsmedarbejder12007991Dansk3Læse/ tale419022Studentermedhjælper422208Receptionist0Øvrige15Elev & trainee18Hotel og restauration361811915Claus Hansenjob@wittrupmotel.dkDanmarkDanmark330107022Studentermedhjælper forretnings- og systemudviklingRobot Puut A S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedskort, betalingskort, medlemskort, adgangskort, kørekort, biografbilletter, boarding pas og biometriske pas. Som studentermedhjælper i Puut Wallet bliver du en del af de enheder, der arbejder med forretnings- og systemudvikling. Vi har brug for din hjælp til diverse opgaver på tværs af afdelingerne forretningsudvikling og R D. Jobbet I jobbet som studentermedhjælper vil du blive præsenteret for en bred vifte af opgaver indenfor systemudvikling og processer. På overordnet niveau kommer du til at arbejde med følgende discipliner: Udarbejdelse af forretningsgange Behovsafdækning og systemudvikling Softwaretesting. Vi forventer, at du er her 1-2 dage om ugen, men vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksaminer m.m. Din profil Du er i gang med dit bachelorstudie inden for en relevant uddannelse. Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at have store frihedsgrader under ansvar. Du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner. Du har analytisk sans. Du er god til såvel skriftlig som mundtlig kommunikation. Ansøgning Hvis du ønsker at komme i betragtning til jobbet, skal du fremsende ansøgning til job@puutwallet.com og indsende CV og bilag (karakterer, anbefalinger etc.).

Puut A/S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedskort, betalingskort, medlemskort, adgangskort, kørekort, biografbilletter, boarding pas og biometriske pas.

Som studentermedhjælper i Puut Wallet bliver du en del af de enheder, der arbejder med forretnings- og systemudvikling.

Vi har brug for din hjælp til diverse opgaver på tværs af afdelingerne forretningsudvikling og R&D.

Jobbet

I jobbet som studentermedhjælper vil du blive præsenteret for en bred vifte af opgaver indenfor systemudvikling og processer.

På overordnet niveau kommer du til at arbejde med følgende discipliner:

  • Udarbejdelse af forretningsgange
  • Behovsafdækning og systemudvikling
  • Softwaretesting.

Vi forventer, at du er her 1-2 dage om ugen, men vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksaminer m.m.

Din profil

  • Du er i gang med dit bachelorstudie inden for en relevant uddannelse.
  • Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at have store frihedsgrader under ansvar.
  • Du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner.
  • Du har analytisk sans.
  • Du er god til såvel skriftlig som mundtlig kommunikation.

Ansøgning

Hvis du ønsker at komme i betragtning til jobbet, skal du fremsende ansøgning til job@puutwallet.com og indsende CV og bilag (karakterer, anbefalinger etc.). 

 

PUUT A/SBrøndby2019-10-15T00:00:002019-12-06T00:00:00
330107012Studentermedhjælper søges til sociale medier og kommunikationRobot Puut A S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedskort, betalingskort, medlemskort, adgangskort, kørekort, biografbilletter, boarding pas og biometriske pas. Er du studerende, og drømmer du om at arbejde med sociale medier og kommunikation? Kan du skabe indhold, der rammer målgruppen og skaber engagement? Puut Wallet søger en studentermedhjælper med interesse for Blockchain og kunstig intelligens. Jobbet I jobbet som studentermedhjælper vil du blive præsenteret for en bred vifte af opgaver indenfor social media marketing. På overordnet niveau kommer du til at arbejde med følgende opgaver: indhold til Twitter, Facebook, Instagram og Pinterest udarbejdelse af info-grafik og produktion af videoer hjemmesideopdatering design- og skriveopgaver ad hoc opgaver. Vi forventer, at du er her 1-2 dage om ugen, men vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksaminer m.m. Din profil Du er i gang med dit bachelorstudie inden for en relevant uddannelse. Du har viden om eller erfaring med sociale medier (Twitter, Facebook, Pinterest og Instagram) og hjemmesider Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at have store frihedsgrader under ansvar. Du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner. Du har analytisk sans. Du har fremragende sproglige evner på både dansk og engelsk Ansøgning Hvis du ønsker at komme i betragtning til jobbet, skal du fremsende ansøgning til job@puutwallet.com og indsende CV og bilag (karakterer, anbefalinger etc.).

Puut A/S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedskort, betalingskort, medlemskort, adgangskort, kørekort, biografbilletter, boarding pas og biometriske pas. 

Er du studerende, og drømmer du om at arbejde med sociale medier og kommunikation? Kan du skabe indhold, der rammer målgruppen og skaber engagement? Puut Wallet søger en studentermedhjælper med interesse for Blockchain og kunstig intelligens.

Jobbet

I jobbet som studentermedhjælper vil du blive præsenteret for en bred vifte af opgaver indenfor social media marketing.

På overordnet niveau kommer du til at arbejde med følgende opgaver:

  • indhold til Twitter, Facebook, Instagram og Pinterest
  • udarbejdelse af info-grafik og produktion af videoer
  • hjemmesideopdatering
  • design- og skriveopgaver
  • ad hoc opgaver. 

Vi forventer, at du er her 1-2 dage om ugen, men vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksaminer m.m.

Din profil

  • Du er i gang med dit bachelorstudie inden for en relevant uddannelse.
  • Du har viden om eller erfaring med sociale medier (Twitter, Facebook, Pinterest og Instagram) og hjemmesider
  • Du kan arbejde selvstændigt og kan lide at have store frihedsgrader under ansvar.
  • Du har gå-på-mod og gode samarbejdsevner.
  • Du har analytisk sans.
  • Du har fremragende sproglige evner på både dansk og engelsk

Ansøgning

Hvis du ønsker at komme i betragtning til jobbet, skal du fremsende ansøgning til job@puutwallet.com og indsende CV og bilag (karakterer, anbefalinger etc.). 

 

PUUT A/SBrøndby2019-10-15T00:00:002019-12-06T00:00:00
330124518Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmulighederProfile Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger. Du:Kan formidle budskaber så kunderne forstår demEr frisk og glad for at sælge gennem telefonen du brænder for den gode salgsdialogEr resultatorienteretLader dig ikke slå ud af et nejKan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling både af virksomheden og af din karriereVi tilbyder:En Great Place To Work-certificeret arbejdspladsFantastiske og engagerede kollegaerSpændende salgsopgaverHyggelige og uformelle kontoromgivelserEn klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaverMotionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamtureEn lækker kantineordning fra MeyersVi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder. Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende. Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald sms på 50 81 83 04. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet. Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. MatchWork A S er Great Place To Work certificeret i 2019 - og det gør os rigtig stolte :-) Læs mere om Great Place To Work her Se mere på vores ansøgersite: https: karriere.ofir.com
Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling.

Vi er midt i en spændende og udviklingsfyldt rejse, hvor vi oplever stor vækst. Det er vores vision at hjælpe alle små og mellemstore virksomheder med at finde de rigtige ansøgere til deres ledige stillinger.
Derfor sælger vi jobannoncer via Ofir.dk, som distribueres på forskellige digitale platforme og sociale medier. Vores styrke er målretning af jobannoncerne, så de bliver set af de rette og at vores kunder dermed får kvalificerede kandidater til deres ledige stillinger.

Du:
  • Kan formidle budskaber så kunderne forstår dem
  • Er frisk og glad for at sælge gennem telefonen – du brænder for den gode salgsdialog
  • Er resultatorienteret
  • Lader dig ikke slå ud af et nej
  • Kan lide at lære nyt og indgå i en løbende udvikling – både af virksomheden og af din karriere
Vi tilbyder:
  • En Great Place To Work-certificeret arbejdsplads
  • Fantastiske og engagerede kollegaer
  • Spændende salgsopgaver
  • Hyggelige og uformelle kontoromgivelser
  • En klar karrierevej linet op til dig, hvor du løbende opnår en højere løn og avancerer dine opgaver
  • Motionsrum, personalerum med bl.a. bordfodbold, sjove fester og teamture
  • En lækker kantineordning fra Meyers
Vi forventer, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, og vi er naturligvis fleksible i forbindelse med eksamensperioder.

Vi søger i alt 2-3 studentermedhjælpere til at supplere vores salgsteam, så del gerne denne jobannonce med dine venner og medstuderende.

Har du spørgsmål til stillingen så giv Pam Singh et kald/sms på 50 81 83 04.

Send din ansøgning via knappen ”Send ansøgning” med beskrivelse af din motivation for at søge jobbet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og holder løbende samtaler. 


MatchWork A/S er "Great Place To Work" certificeret i 2019

- og det gør os rigtig stolte :-)



Læs mere om Great Place To Work her




Se mere på vores ansøgersite: https://karriere.ofir.com

ORS/Small/b07f26a1_logo.pngOfir A/SSøborg2019-11-14T11:01:06.1402019-12-28T00:00:00
330119297Studentermedhjælper til udvikling af de nye ejendomsvurderingerRobot Brænder du for at arbejde i innovative projekter? Vil du være med til at løfte en vigtig samfundsopgave? Er du talentfuld og ambitiøs og med personligt drive? Så er du måske vores nye studentermedhjælper til implementeringsdelen af det kommende ejendomsvurderingssystem. Hvem er vi? Du bliver ansat i kontoret for Administrationsgrundlag og Implementering, hvor vi beskæftiger os med formidling og implementering i relation til det nye ejendomsvurderingssystem. Vi står for udarbejdelse af de juridiske instrukser, som sagsbehandlerne i Vurderingsstyrelsen skal arbejde efter, vi skriver de breve som borgerne modtager, og vi udvikler undervisningen i de nye systemer i tæt samarbejde med Vurderingsstyrelsen. Som studentermedhjælper i kontoret leverer du i hovedsagen bistand til projektlederen for det team, som udarbejder instrukser til sagsbehandlerne i Vurderingsstyrelsen. Teamet består af ca. 15 personer. Dine opgaver omfatter, men begrænser sig ikke til, at bidrage til at udarbejde rapporter, hjælpe med journalisering o.lign, støtte projektledelsen i vedligeholdelse og fortsat udvikling af brugen af SAFe værktøjerne i teamet, herunder at indlægge features, følge op på mål mv. yde støtte til teamets medlemmer ved diverse opgaver ved udarbejdelse af administrationsgrundlag fx vedligeholdelse af standard m.v. vedligeholdelse af og støtte til at bruge systemer, eksempelvis Version 1 confluence bidrage til identificering og håndtering af forhindringer for teams (under ledelse af projektleder) skrive udkast til nyhedsinformationer, breve mv. Du bliver en del af et kontor, hvor vi hjælper hinanden og vægter samarbejdet om opgaverne højt. Om dig Du er fagligt dygtig og engageret. Du interesserer dig for agil udvikling og er god til at kommunikere med mennesker på tværs af fagligheder. Du er struktureret og trives i et travlt og dynamisk miljø, hvor forandringer er en evig konstant. Du studerer It og projektledelse eller er i gang med en juridisk eller erhvervsfaglig uddannelse og har en særlig interesse for It og eller projektledelse, fx stud. IT, stud. merc, stud.jur eller stud.merc. jur etc. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket Søg jobbet , så vi har den senest den 21. november. Vi vil gerne have, at du starter så hurtigt som muligt, og afholder derfor løbende samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Merete Permin på tlf. 72372932. Din arbejdstid er i gennemsnit 15 timer om ugen. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Brænder du for at arbejde i innovative projekter? Vil du være med til at løfte en vigtig samfundsopgave? Er du talentfuld og ambitiøs og med personligt drive? Så er du måske vores nye studentermedhjælper til implementeringsdelen af det kommende ejendomsvurderingssystem.

Hvem er vi?
Du bliver ansat i kontoret for Administrationsgrundlag og Implementering, hvor vi beskæftiger os med formidling og implementering i relation til det nye ejendomsvurderingssystem. Vi står for udarbejdelse af de juridiske instrukser, som sagsbehandlerne i Vurderingsstyrelsen skal arbejde efter, vi skriver de breve som borgerne modtager, og vi udvikler undervisningen i de nye systemer i tæt samarbejde med Vurderingsstyrelsen.

Som studentermedhjælper i kontoret leverer du i hovedsagen bistand til projektlederen for det team, som udarbejder instrukser til sagsbehandlerne i Vurderingsstyrelsen. Teamet består af ca. 15 personer. Dine opgaver omfatter, men begrænser sig ikke til, at;

  • bidrage til at udarbejde rapporter, hjælpe med journalisering o.lign,
  • støtte projektledelsen i vedligeholdelse og fortsat udvikling af brugen af SAFe værktøjerne i teamet, herunder at indlægge features, følge op på mål mv.
  • yde støtte til teamets medlemmer ved diverse opgaver ved udarbejdelse af administrationsgrundlag fx vedligeholdelse af standard m.v.
  • vedligeholdelse af og støtte til at bruge systemer, eksempelvis Version 1/confluence
  • bidrage til identificering og håndtering af forhindringer for teams (under ledelse af projektleder)
  • skrive udkast til nyhedsinformationer, breve mv.


Du bliver en del af et kontor, hvor vi hjælper hinanden og vægter samarbejdet om opgaverne højt.

Om dig
Du er fagligt dygtig og engageret. Du interesserer dig for agil udvikling og er god til at kommunikere med mennesker på tværs af fagligheder. Du er struktureret og trives i et travlt og dynamisk miljø, hvor forandringer er en evig konstant.

Du studerer It og projektledelse eller er i gang med en juridisk eller erhvervsfaglig uddannelse og har en særlig interesse for It og eller projektledelse, fx stud. IT, stud. merc, stud.jur eller stud.merc. jur etc.

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket ”Søg jobbet”, så vi har den senest den 21. november. Vi vil gerne have, at du starter så hurtigt som muligt, og afholder derfor løbende samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Merete Permin på tlf. 72372932.

Din arbejdstid er i gennemsnit 15 timer om ugen.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, FrederiksbergFrederiksberg2019-11-06T00:00:002019-11-21T00:00:00
330118477Analytisk stærk studentermedhjælper til Område for Bedre Regulering i ErhvervsstyrelsenRobot Er du i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse og interesseret i at gøre det lettere og enklere at drive ærlig og sund virksomhed i Danmark? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Erhvervsstyrelsens Område for Bedre Regulering. Om stillingen I Område for Bedre Regulering arbejder vi for at skabe gode vilkår for dansk erhvervsliv. Det gør vi ved at sikre, at erhvervsreguleringen består af enkle og overskuelige regler, samt at de altid bliver besluttet med øje for de væsentligste konsekvenser for erhvervslivet. I tæt samarbejde med myndigheder og erhvervsliv fjerner vi unødvendigt bureaukrati i eksisterende regulering og forebygger byrder i forslag til ny regulering. Derudover gennemfører vi konkrete projekter, som har til formål at forbedre digitale selvbetjeningsløsninger, så de bliver endnu mere brugervenlige og effektive at benytte for virksomhederne. Vi er også sekretariat for Erhvervslivets EU- og regelforum, der peger på områder, hvor virksomheder oplever de største byrder og kommer med forslag til forenklinger. En central opgave i Område for Bedre Regulering er at vurdere de administrative konsekvenser for erhvervslivet ved forslag til nye love og bekendtgørelser samt at kvantificere reguleringen, der medfører væsentlige konsekvenser. Desuden screener vi ministeriernes vurderinger af reguleringens relevans for principper om agil erhvervsrettet regulering og om EU-implementering. I kontoret modtager vi således al ny erhvervsrettet regulering i høring, og vi hjælper andre ministerier med at udarbejde gode erhvervsøkonomiske konsekvensvurderinger. Student med interesse for erhvervspolitik Som studentermedhjælper i kontoret bliver din primære opgave at bistå i screening af ny lovgivning og udarbejdelse af høringssvar om ny regulerings administrative konsekvenser for erhvervslivet. Herunder at vejlede ministerier i deres anvendelse af principperne for agil erhvervsrettet regulering og overholdelse af principperne for overimplementering. Vi lægger vægt på, at du: er i gang med en videregående samfundsvidenskabelig uddannelse kan bidrage med nye ideer til enklere løsninger for erhvervslivet kan tage ansvar for egne opgaver kan gå analytisk til værks og er hurtig til at finde ind til kernen i komplekse problemstillinger er grundig og systematisk i dit arbejde har gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner har praktisk erfaring fra andre studiejobs eller praktikophold Det vil være en fordel, men ikke et krav, at du har indsigt i forvaltning og eller i virksomhedernes administration. Om os Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 700 medarbejdere, som arbejder på tre forskellige lokationer i landet. Denne stilling er placeret på Langelinie Allé i København. Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed. Vi lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder. Du kan læse mere om Erhvervsstyrelsen på www.erst.dk. Om ansættelsen Ansættelse sker efter overenskomst mellem HK STAT og Finansministeriet. Din ugentlige arbejdstid bliver 15-20 timer, og vi ønsker, at ansættelsen påbegyndes hurtigst muligt. Vi er fleksible i forhold til undervisning og eksamensperioder din uddannelse er trods alt det vigtigste. Hvis du vil høre mere om stillingen eller om vores arbejde, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Aslak A. S. Nalepa på tlf. 45 35 29 14 20. Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan fås ved henvendelse til HR-rekrutteringspartner Diana O. Jørgensen på tlf. 45 91 33 71 39. Interesseret? Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at klikke på Søg stilling nederst i annoncen, eller søg via vores hjemmeside på http: www.erhvervsstyrelsen.dk jobs. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest onsdag den 20. november 2019 kl. 12. Vi planlægger at holde samtaler i uge 48 og 49 Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at søge.Er du i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse og interesseret i at gøre det lettere og enklere at drive ærlig og sund virksomhed i Danmark? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Erhvervsstyrelsens Område for Bedre Regulering.

Om stillingen
I Område for Bedre Regulering arbejder vi for at skabe gode vilkår for dansk erhvervsliv. Det gør vi ved at sikre, at erhvervsreguleringen består af enkle og overskuelige regler, samt at de altid bliver besluttet med øje for de væsentligste konsekvenser for erhvervslivet. I tæt samarbejde med myndigheder og erhvervsliv fjerner vi unødvendigt bureaukrati i eksisterende regulering og forebygger byrder i forslag til ny regulering. Derudover gennemfører vi konkrete projekter, som har til formål at forbedre digitale selvbetjeningsløsninger, så de bliver endnu mere brugervenlige og effektive at benytte for virksomhederne. Vi er også sekretariat for Erhvervslivets EU- og regelforum, der peger på områder, hvor virksomheder oplever de største byrder og kommer med forslag til forenklinger.

En central opgave i Område for Bedre Regulering er at vurdere de administrative konsekvenser for erhvervslivet ved forslag til nye love og bekendtgørelser samt at kvantificere reguleringen, der medfører væsentlige konsekvenser. Desuden screener vi ministeriernes vurderinger af reguleringens relevans for principper om agil erhvervsrettet regulering og om EU-implementering. I kontoret modtager vi således al ny erhvervsrettet regulering i høring, og vi hjælper andre ministerier med at udarbejde gode erhvervsøkonomiske konsekvensvurderinger.

Student med interesse for erhvervspolitik
Som studentermedhjælper i kontoret bliver din primære opgave at bistå i screening af ny lovgivning og udarbejdelse af høringssvar om ny regulerings administrative konsekvenser for erhvervslivet. Herunder at vejlede ministerier i deres anvendelse af principperne for agil erhvervsrettet regulering og overholdelse af principperne for overimplementering.

Vi lægger vægt på, at du:

  • er i gang med en videregående samfundsvidenskabelig uddannelse
  • kan bidrage med nye ideer til enklere løsninger for erhvervslivet
  • kan tage ansvar for egne opgaver
  • kan gå analytisk til værks og er hurtig til at finde ind til kernen i komplekse problemstillinger
  • er grundig og systematisk i dit arbejde
  • har gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner
  • har praktisk erfaring fra andre studiejobs eller praktikophold
Det vil være en fordel, men ikke et krav, at du har indsigt i forvaltning og/eller i virksomhedernes administration.


Om os
Erhvervsstyrelsen er en del af Erhvervsministeriet og har omkring 700 medarbejdere, som arbejder på tre forskellige lokationer i landet. Denne stilling er placeret på Langelinie Allé i København.

Erhvervsstyrelsen er en ambitiøs og moderne myndighed. Vi lægger vægt på at skabe resultater af høj kvalitet, og vi er ikke bange for at gå nye veje for at finde løsninger. Derfor arbejder vi bl.a. med nye teknologier og data til at effektivisere vores drift og skabe værdi for virksomhederne. Vi lærer gerne af andre, og vi arbejder altid i partnerskab med andre myndigheder, organisationer og virksomheder.

Du kan læse mere om Erhvervsstyrelsen på www.erst.dk.

Om ansættelsen
Ansættelse sker efter overenskomst mellem HK/STAT og Finansministeriet. Din ugentlige arbejdstid bliver 15-20 timer, og vi ønsker, at ansættelsen påbegyndes hurtigst muligt. Vi er fleksible i forhold til undervisning og eksamensperioder – din uddannelse er trods alt det vigtigste.


Hvis du vil høre mere om stillingen eller om vores arbejde, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Aslak A. S. Nalepa på tlf. +45 35 29 14 20. Oplysninger om løn- og ansættelsesvilkår kan fås ved henvendelse til HR-rekrutteringspartner Diana O. Jørgensen på tlf. +45 91 33 71 39.

Interesseret?
Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at klikke på ”Søg stilling” nederst i annoncen, eller søg via vores hjemmeside på http://www.erhvervsstyrelsen.dk/jobs. Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest onsdag den 20. november 2019 kl. 12.

Vi planlægger at holde samtaler i uge 48 og 49

Vi ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at søge.



ErhvervsstyrelsenKøbenhavn Ø2019-11-05T00:00:002019-11-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studentermedhjælper forretnings- og systemudvikling

PUUT A/S

Brøndby
Puut A S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedsk...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Studentermedhjælper søges til sociale medier og kommunikation

PUUT A/S

Brøndby
Puut A S er en danskejet FinTech virksomhed grundlagt i 2011. Virksomheden udvikler og driver en innovativ og trendsættende digital tegnebog, der kan indeholde hvad vi i dag har i vores almindelige tegnebog, herunder: billede legitimation, sundhedsk...
Indrykket:15. oktober 2019
Udløbsdato:6. december 2019

Et studiejob i salgsbranchen med store udviklingsmuligheder

Ofir A/S

Søborg
Kan du se dig selv i en karriereminded salgsstilling med stor mulighed for udvikling, og hvor du løbende opnår en højere løn og mere avancerede opgaver? Vi vil line en karrierevej op til dig og tage ansvar for din udvikling. Vi er midt i en spændend...
Indrykket:14. november 2019
Udløbsdato:28. december 2019

Studentermedhjælper til udvikling af de nye ejendomsvurderinger

Skatteforvaltningen, Frederiksberg

Frederiksberg
Brænder du for at arbejde i innovative projekter? Vil du være med til at løfte en vigtig samfundsopgave? Er du talentfuld og ambitiøs og med personligt drive? Så er du måske vores nye studentermedhjælper til implementeringsdelen af det kommende ejen...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019

Analytisk stærk studentermedhjælper til Område for Bedre Regulering i Erhvervsstyrelsen

Erhvervsstyrelsen

København Ø
Er du i gang med en samfundsvidenskabelig uddannelse og interesseret i at gøre det lettere og enklere at drive ærlig og sund virksomhed i Danmark? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Erhvervsstyrelsens Område for Bedre Regulering. Om stil...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:20. november 2019