Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studiesekretær

Institut for Biokemi og Molekylær Biologi (BMB) søger en studiesekretær med tiltrædelse efter aftale, dog senest 1. august 2018. Stillingen er for 1 år med mulighed for efterfølgende fastansættelse.

Studiesekretæren varetager instituttets studieadministration og servicerer både studerende og ansatte. Studiesekretæren arbejder tæt sammen med instituttets to øvrige sekretærer og uddannelsesudvikler samt indgår i samarbejde med en række andre medarbejdere på instituttet og på fakultetssekretariatet.

Opgaverne er bl.a. følgende:
• Sekretærbistand for undervisningsudvalg og aftagerpanel inkl. planlægning, dagsorden, referat og opfølgning.
• Planlægning, tilrettelæggelse og afholdelse af eksamen i samarbejde med undervisere.
• Vedligeholdelse og opdatering af studieordninger og kursusbeskrivelser i samarbejde med undervisere.
• Tilrettelæggelse og gennemførelse af kursusevalueringer i samarbejde med undervisere.
• Koordinering af skemaønsker, kursusudbud, læseplaner og lokalebooking.
• Mailkorrespondance og personlig og telefonisk betjening af studerende og undervisere.
• Vejledning af danske og internationale studerende.
• Planlægning af studierelaterede arrangementer og informationsmøder.
• Ad hoc-opgaver for institut- og fakultetsledelsen.

Vi søger:
En selvstændig, ansvarsbevidst og engageret kollega, der har lyst til at arbejde med uddannelser og brænder for at skabe de bedste rammer for både studerende og undervisere. Du skal have en relevant kontoruddannelse eller være korrespondent/bachelor og have (studie)administrativ erfaring, være perfekt til dansk retskrivning og have gode engelskkundskaber i både tale og skrift. Du skal have gode IT-færdigheder og have let ved at sætte dig ind i nye systemer.

Herudover lægger vi vægt på følgende kvalifikationer:
Du skal:
• Være god til at planlægge dit arbejde, arbejde struktureret og kunne tåle mange afbrydelser.
• Være opsøgende i din opgaveløsning.
• Kunne trives i et travlt, internationalt arbejdsmiljø og bevare overblikket – også når tingene ikke går som planlagt.
• Være udadvendt, serviceminded og have et godt humør.
• Kunne kommunikere og samarbejde med mange forskellige mennesker.

Arbejdstid:
Stillingen er på 37 timer om ugen med flekstid, og arbejdstiden skal primært ligge inden for tidsrummet 7.30-16. Arbejdstid efter kl. 16 kan være nødvendigt i eksamensperioder og andre spidsbelastningsperioder.

Om BMB:
Institut for Biokemi og Molekylær Biologi (BMB) er et af fire institutter ved Det Naturvidenskabelige Fakultet. Instituttet består af ca. 170 ansatte, heraf en del internationale, samt ca. 600 studerende.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Institutleder Jakob Møller-Jensen, tlf. 6550 2423, jakobm@bmb.sdu.dk; Institutsekretær Lisbeth Johansen, tlf. 6550 2441, l.johansen@bmb.sdu.dk; uddannelsesudvikler Lise Junker Nielsen, tlf. 9350 7468, lisej@bmb.sdu.dk

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT eller Forbundet Kommunikation & Sprog (bachelor eller korrespondent).

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online" fra https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/tap

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/soegjob

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329786350Phoenix-e0306c2712018-04-03T13:08:48.197Studiesekretær

Institut for Biokemi og Molekylær Biologi (BMB) søger en studiesekretær med tiltrædelse efter aftale, dog senest 1. august 2018. Stillingen er for 1 år med mulighed for efterfølgende fastansættelse.

Studiesekretæren varetager instituttets studieadministration og servicerer både studerende og ansatte. Studiesekretæren arbejder tæt sammen med instituttets to øvrige sekretærer og uddannelsesudvikler samt indgår i samarbejde med en række andre medarbejdere på instituttet og på fakultetssekretariatet.

Opgaverne er bl.a. følgende:
• Sekretærbistand for undervisningsudvalg og aftagerpanel inkl. planlægning, dagsorden, referat og opfølgning.
• Planlægning, tilrettelæggelse og afholdelse af eksamen i samarbejde med undervisere.
• Vedligeholdelse og opdatering af studieordninger og kursusbeskrivelser i samarbejde med undervisere.
• Tilrettelæggelse og gennemførelse af kursusevalueringer i samarbejde med undervisere.
• Koordinering af skemaønsker, kursusudbud, læseplaner og lokalebooking.
• Mailkorrespondance og personlig og telefonisk betjening af studerende og undervisere.
• Vejledning af danske og internationale studerende.
• Planlægning af studierelaterede arrangementer og informationsmøder.
• Ad hoc-opgaver for institut- og fakultetsledelsen.

Vi søger:
En selvstændig, ansvarsbevidst og engageret kollega, der har lyst til at arbejde med uddannelser og brænder for at skabe de bedste rammer for både studerende og undervisere. Du skal have en relevant kontoruddannelse eller være korrespondent/bachelor og have (studie)administrativ erfaring, være perfekt til dansk retskrivning og have gode engelskkundskaber i både tale og skrift. Du skal have gode IT-færdigheder og have let ved at sætte dig ind i nye systemer.

Herudover lægger vi vægt på følgende kvalifikationer:
Du skal:
• Være god til at planlægge dit arbejde, arbejde struktureret og kunne tåle mange afbrydelser.
• Være opsøgende i din opgaveløsning.
• Kunne trives i et travlt, internationalt arbejdsmiljø og bevare overblikket – også når tingene ikke går som planlagt.
• Være udadvendt, serviceminded og have et godt humør.
• Kunne kommunikere og samarbejde med mange forskellige mennesker.

Arbejdstid:
Stillingen er på 37 timer om ugen med flekstid, og arbejdstiden skal primært ligge inden for tidsrummet 7.30-16. Arbejdstid efter kl. 16 kan være nødvendigt i eksamensperioder og andre spidsbelastningsperioder.

Om BMB:
Institut for Biokemi og Molekylær Biologi (BMB) er et af fire institutter ved Det Naturvidenskabelige Fakultet. Instituttet består af ca. 170 ansatte, heraf en del internationale, samt ca. 600 studerende.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Institutleder Jakob Møller-Jensen, tlf. 6550 2423, jakobm@bmb.sdu.dk; Institutsekretær Lisbeth Johansen, tlf. 6550 2441, l.johansen@bmb.sdu.dk; uddannelsesudvikler Lise Junker Nielsen, tlf. 9350 7468, lisej@bmb.sdu.dk

Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT eller Forbundet Kommunikation & Sprog (bachelor eller korrespondent).

Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket "Ansøg online" fra https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/tap

Vedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format.
 
Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb.
 
Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her https://www.sdu.dk/da/service/ledige_stillinger/soegjob

Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

2018-05-01T00:51:17.257 Institut for Biokemi og Molekylær Biologi (BMB) søger en studiesekretær med tiltrædelse efter aftale, dog senest 1. august 2018. Stillingen er for 1 år med mulighed for efterfølgende fastansættelse. Studiesekretæren varetager instituttets studieadministration og servicerer både studerende og ansatte. Studiesekretæren arbejder tæt sammen med instituttets to øvrige sekretærer og uddannelsesudvikler samt indgår i samarbejde med en række andre medarbejdere på instituttet og på fakultetssekretariatet. Opgaverne er bl.a. følgende:• Sekretærbistand for undervisningsudvalg og aftagerpanel inkl. planlægning, dagsorden, referat og opfølgning.• Planlægning, tilrettelæggelse og afholdelse af eksamen i samarbejde med undervisere.• Vedligeholdelse og opdatering af studieordninger og kursusbeskrivelser i samarbejde med undervisere.• Tilrettelæggelse og gennemførelse af kursusevalueringer i samarbejde med undervisere.• Koordinering af skemaønsker, kursusudbud, læseplaner og lokalebooking.• Mailkorrespondance og personlig og telefonisk betjening af studerende og undervisere.• Vejledning af danske og internationale studerende.• Planlægning af studierelaterede arrangementer og informationsmøder.• Ad hoc-opgaver for institut- og fakultetsledelsen. Vi søger:En selvstændig, ansvarsbevidst og engageret kollega, der har lyst til at arbejde med uddannelser og brænder for at skabe de bedste rammer for både studerende og undervisere. Du skal have en relevant kontoruddannelse eller være korrespondent bachelor og have (studie)administrativ erfaring, være perfekt til dansk retskrivning og have gode engelskkundskaber i både tale og skrift. Du skal have gode IT-færdigheder og have let ved at sætte dig ind i nye systemer. Herudover lægger vi vægt på følgende kvalifikationer:Du skal: • Være god til at planlægge dit arbejde, arbejde struktureret og kunne tåle mange afbrydelser.• Være opsøgende i din opgaveløsning.• Kunne trives i et travlt, internationalt arbejdsmiljø og bevare overblikket også når tingene ikke går som planlagt.• Være udadvendt, serviceminded og have et godt humør.• Kunne kommunikere og samarbejde med mange forskellige mennesker. Arbejdstid:Stillingen er på 37 timer om ugen med flekstid, og arbejdstiden skal primært ligge inden for tidsrummet 7.30-16. Arbejdstid efter kl. 16 kan være nødvendigt i eksamensperioder og andre spidsbelastningsperioder. Om BMB:Institut for Biokemi og Molekylær Biologi (BMB) er et af fire institutter ved Det Naturvidenskabelige Fakultet. Instituttet består af ca. 170 ansatte, heraf en del internationale, samt ca. 600 studerende. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Institutleder Jakob Møller-Jensen, tlf. 6550 2423, jakobm@bmb.sdu.dk Institutsekretær Lisbeth Johansen, tlf. 6550 2441, l.johansen@bmb.sdu.dk uddannelsesudvikler Lise Junker Nielsen, tlf. 9350 7468, lisej@bmb.sdu.dk Ansættelse finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK STAT eller Forbundet Kommunikation Sprog (bachelor eller korrespondent). Ansøgningen skal sendes elektronisk via linket Ansøg online fra https: www.sdu.dk da service ledige_stillinger tapVedhæftede filer skal være i Adobe PDF eller Word format. Hvert felt i ansøgningsskemaet kan kun indeholde én fil af max. 10 Mb. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her https: www.sdu.dk da service ledige_stillinger soegjobSyddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.11Jobnete0306c27100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-30T00:00:000000http://ssl1.peoplexs.com/Peoplexs22/CandidatesPortalNoLogin/ApplicationForm.cfm?CustomerCode=syd1&PortalID=3797&VacatureID=9699610EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3204010Syddansk Universitet11Campusvej 555230Odense M65502252DKDanmark155.3682255010.42663400
l.johansen@bmb.sdu.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset548107JobNet48031131000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0306c27https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0306c27https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0306c27&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0306c27&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/13.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Ledelse?12008001Dansk3Læse/ tale547Studiesekretær6Ledelse9Undervisning og pædagogik354139993Lisbethl.johansen@bmb.sdu.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK