Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Styrelsen for Undervisning og Kvalitet søger en fagkonsulent til Kontor for Voksen- og Efteruddannelser

Fagkonsulenten skal primært have ansvar for matematikfagene på almen voksenuddannelse og forberedende voksenundervisning. Derudover også gerne for avu-faget grundlæggende it.



Om kontoret

Kontoret består af 26 medarbejdere og en kontorchef, og beskæftiger sig blandt andet med administration, udvikling og tilsyn af arbejdsmarkedsuddannelserne (AMU) og almene voksenuddannelser (AVU, FVU og OBU). Kontoret er aktuelt stærkt involveret i implementering af trepartsaftalen om styrket og mere fleksibel voksen-, efter- og videreuddannelse og i et eftersyn af enkeltfagsområdet.



Om arbejdsopgaverne

Som fagkonsulent er du embedsmand og bliver stillet over for mange forskellige arbejdsopgaver. Hovedopgaven er at stå i spidsen for drift og udvikling af det eller de fag, du er fagkonsulent i. Derudover skal du bidrage til tværgående opgaver samt til den generelle drift og udvikling af almen voksenuddannelse og forberedende voksenundervisning i store såvel som små sager.

Dine opgaver vil blandt andet være at bidrage til:

  • den faglige udvikling af fagene og uddannelsen
  • den faglige og pædagogiske kvalitetssikring
  • tilsyn med undervisning og prøver
  • modernisering af prøverne
  • gennemførelse af prøver
  • udarbejdelse af materiale til brug for betjening af minister og Folketinget
  • implementering af ministeriets retningslinjer og lovændringer.
Du skal være indstillet på, at der i beskikkelsesperioden kan ske ændringer i arbejdsopgaverne.



Om dig

Du er uddannet lærer og har flere års erfaring som matematikunderviser på almen voksenuddannelse og forberedende voksenundervisning.

Vi forventer, at du

  • har et meget solidt fagligt og didaktisk fundament i dine fag
  • har lyst til og gerne erfaring med at stå i spidsen for fagligt og/eller pædagogisk udviklingsarbejde
  • er resultatorienteret og har overblik, gennemslagskraft og gode samarbejdsevner
  • har let ved at kommunikere og være klar og præcis i mundtlig og skriftlig kommunikation.
Det vil være en fordel, hvis du

  • har bred erfaring som mundtlig og skriftlig censor
  • kan arbejde med korte tidsfrister og med krav om både enkelhed og præcision, omhu og handlekraft.
I din ansøgning bedes du oplyse, inden for hvilke fag dine faglige og pædagogiske kompetencer ligger, hvilke fag du i øvrigt vil være indstillet på at være kontaktperson for, samt hvor du er ansat. Det er en betingelse for din ansættelse, at din arbejdsgiver accepterer din beskikkelse som fagkonsulent.



Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat som fagkonsulent med en forventet beskikkelsesgrad på 60 %. Stillingen er ledig til besættelse fra den 1. august 2020. Beskikkelsen sker for en etårig periode frem til den 1. august 2020 med mulighed for forlængelse i to perioder af tre år.

Som fagkonsulent skal du stille en del af din arbejdstid til rådighed for STUK. Eksempelvis skal en fagkonsulent, der er ansat med en beskikkelsesgrad på 60 procent, stille 1.154,4 timer af sin fulde årlige arbejdstid på 1.924 timer til rådighed for styrelsen. Resten af arbejds­tiden bevares ved den institution, hvor du er ansat.

Under beskikkelsen bliver du i din overenskomststilling med et udligningstillæg, der svarer til forskellen mellem din overenskomstløn inklusive skoletillæg og garantilønnen i lønramme 34 (for tiden 452.119 kroner årligt). Hertil kommer et arbejdstimetillæg pr. beskikkelsestime (for tiden 73,71 kroner).

Du får en hjemmearbejdsplads og mobiltelefon stillet til rådighed.



Vil du vide mere?

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte kontorchef Lisbeth Bang Thorsen på telefon 2012 9671 eller chefkonsulent Susanne Anthony på telefon 2329 3626.



Sådan søger du

Send din ansøgning, cv og eksamensbevis elektronisk senest onsdag den 26. februar 2020. Du søger stillingen via vores hjemmeside uvm.dk/job.

Vi forventer at holde første samtale den 2. marts 2020. Du får flere oplysninger, hvis du indkaldes til anden samtale, hvor der tillige kan indgå en case, hvor det vurderes, hvordan du løser en konkret opgave.



Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund – vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330168391Phoenix-b070538212020-01-30T00:00:00Styrelsen for Undervisning og Kvalitet søger en fagkonsulent til Kontor for Voksen- og EfteruddannelserFagkonsulenten skal primært have ansvar for matematikfagene på almen voksenuddannelse og forberedende voksenundervisning. Derudover også gerne for avu-faget grundlæggende it.



Om kontoret

Kontoret består af 26 medarbejdere og en kontorchef, og beskæftiger sig blandt andet med administration, udvikling og tilsyn af arbejdsmarkedsuddannelserne (AMU) og almene voksenuddannelser (AVU, FVU og OBU). Kontoret er aktuelt stærkt involveret i implementering af trepartsaftalen om styrket og mere fleksibel voksen-, efter- og videreuddannelse og i et eftersyn af enkeltfagsområdet.



Om arbejdsopgaverne

Som fagkonsulent er du embedsmand og bliver stillet over for mange forskellige arbejdsopgaver. Hovedopgaven er at stå i spidsen for drift og udvikling af det eller de fag, du er fagkonsulent i. Derudover skal du bidrage til tværgående opgaver samt til den generelle drift og udvikling af almen voksenuddannelse og forberedende voksenundervisning i store såvel som små sager.

Dine opgaver vil blandt andet være at bidrage til:

  • den faglige udvikling af fagene og uddannelsen
  • den faglige og pædagogiske kvalitetssikring
  • tilsyn med undervisning og prøver
  • modernisering af prøverne
  • gennemførelse af prøver
  • udarbejdelse af materiale til brug for betjening af minister og Folketinget
  • implementering af ministeriets retningslinjer og lovændringer.
Du skal være indstillet på, at der i beskikkelsesperioden kan ske ændringer i arbejdsopgaverne.



Om dig

Du er uddannet lærer og har flere års erfaring som matematikunderviser på almen voksenuddannelse og forberedende voksenundervisning.

Vi forventer, at du

  • har et meget solidt fagligt og didaktisk fundament i dine fag
  • har lyst til og gerne erfaring med at stå i spidsen for fagligt og/eller pædagogisk udviklingsarbejde
  • er resultatorienteret og har overblik, gennemslagskraft og gode samarbejdsevner
  • har let ved at kommunikere og være klar og præcis i mundtlig og skriftlig kommunikation.
Det vil være en fordel, hvis du

  • har bred erfaring som mundtlig og skriftlig censor
  • kan arbejde med korte tidsfrister og med krav om både enkelhed og præcision, omhu og handlekraft.
I din ansøgning bedes du oplyse, inden for hvilke fag dine faglige og pædagogiske kompetencer ligger, hvilke fag du i øvrigt vil være indstillet på at være kontaktperson for, samt hvor du er ansat. Det er en betingelse for din ansættelse, at din arbejdsgiver accepterer din beskikkelse som fagkonsulent.



Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat som fagkonsulent med en forventet beskikkelsesgrad på 60 %. Stillingen er ledig til besættelse fra den 1. august 2020. Beskikkelsen sker for en etårig periode frem til den 1. august 2020 med mulighed for forlængelse i to perioder af tre år.

Som fagkonsulent skal du stille en del af din arbejdstid til rådighed for STUK. Eksempelvis skal en fagkonsulent, der er ansat med en beskikkelsesgrad på 60 procent, stille 1.154,4 timer af sin fulde årlige arbejdstid på 1.924 timer til rådighed for styrelsen. Resten af arbejds­tiden bevares ved den institution, hvor du er ansat.

Under beskikkelsen bliver du i din overenskomststilling med et udligningstillæg, der svarer til forskellen mellem din overenskomstløn inklusive skoletillæg og garantilønnen i lønramme 34 (for tiden 452.119 kroner årligt). Hertil kommer et arbejdstimetillæg pr. beskikkelsestime (for tiden 73,71 kroner).

Du får en hjemmearbejdsplads og mobiltelefon stillet til rådighed.



Vil du vide mere?

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte kontorchef Lisbeth Bang Thorsen på telefon 2012 9671 eller chefkonsulent Susanne Anthony på telefon 2329 3626.



Sådan søger du

Send din ansøgning, cv og eksamensbevis elektronisk senest onsdag den 26. februar 2020. Du søger stillingen via vores hjemmeside uvm.dk/job.

Vi forventer at holde første samtale den 2. marts 2020. Du får flere oplysninger, hvis du indkaldes til anden samtale, hvor der tillige kan indgå en case, hvor det vurderes, hvordan du løser en konkret opgave.



Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund – vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.

2020-02-17T22:00:39.567 Fagkonsulenten skal primært have ansvar for matematikfagene på almen voksenuddannelse og forberedende voksenundervisning. Derudover også gerne for avu-faget grundlæggende it. Om kontoret Kontoret består af 26 medarbejdere og en kontorchef, og beskæftiger sig blandt andet med administration, udvikling og tilsyn af arbejdsmarkedsuddannelserne (AMU) og almene voksenuddannelser (AVU, FVU og OBU). Kontoret er aktuelt stærkt involveret i implementering af trepartsaftalen om styrket og mere fleksibel voksen-, efter- og videreuddannelse og i et eftersyn af enkeltfagsområdet. Om arbejdsopgaverne Som fagkonsulent er du embedsmand og bliver stillet over for mange forskellige arbejdsopgaver. Hovedopgaven er at stå i spidsen for drift og udvikling af det eller de fag, du er fagkonsulent i. Derudover skal du bidrage til tværgående opgaver samt til den generelle drift og udvikling af almen voksenuddannelse og forberedende voksenundervisning i store såvel som små sager. Dine opgaver vil blandt andet være at bidrage til: den faglige udvikling af fagene og uddannelsen den faglige og pædagogiske kvalitetssikring tilsyn med undervisning og prøver modernisering af prøverne gennemførelse af prøver udarbejdelse af materiale til brug for betjening af minister og Folketinget implementering af ministeriets retningslinjer og lovændringer. Du skal være indstillet på, at der i beskikkelsesperioden kan ske ændringer i arbejdsopgaverne. Om dig Du er uddannet lærer og har flere års erfaring som matematikunderviser på almen voksenuddannelse og forberedende voksenundervisning. Vi forventer, at du har et meget solidt fagligt og didaktisk fundament i dine fag har lyst til og gerne erfaring med at stå i spidsen for fagligt og eller pædagogisk udviklingsarbejde er resultatorienteret og har overblik, gennemslagskraft og gode samarbejdsevner har let ved at kommunikere og være klar og præcis i mundtlig og skriftlig kommunikation. Det vil være en fordel, hvis du har bred erfaring som mundtlig og skriftlig censor kan arbejde med korte tidsfrister og med krav om både enkelhed og præcision, omhu og handlekraft. I din ansøgning bedes du oplyse, inden for hvilke fag dine faglige og pædagogiske kompetencer ligger, hvilke fag du i øvrigt vil være indstillet på at være kontaktperson for, samt hvor du er ansat. Det er en betingelse for din ansættelse, at din arbejdsgiver accepterer din beskikkelse som fagkonsulent. Løn- og ansættelsesvilkår Du bliver ansat som fagkonsulent med en forventet beskikkelsesgrad på 60 . Stillingen er ledig til besættelse fra den 1. august 2020. Beskikkelsen sker for en etårig periode frem til den 1. august 2020 med mulighed for forlængelse i to perioder af tre år. Som fagkonsulent skal du stille en del af din arbejdstid til rådighed for STUK. Eksempelvis skal en fagkonsulent, der er ansat med en beskikkelsesgrad på 60 procent, stille 1.154,4 timer af sin fulde årlige arbejdstid på 1.924 timer til rådighed for styrelsen. Resten af arbejds­tiden bevares ved den institution, hvor du er ansat. Under beskikkelsen bliver du i din overenskomststilling med et udligningstillæg, der svarer til forskellen mellem din overenskomstløn inklusive skoletillæg og garantilønnen i lønramme 34 (for tiden 452.119 kroner årligt). Hertil kommer et arbejdstimetillæg pr. beskikkelsestime (for tiden 73,71 kroner). Du får en hjemmearbejdsplads og mobiltelefon stillet til rådighed. Vil du vide mere? Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte kontorchef Lisbeth Bang Thorsen på telefon 2012 9671 eller chefkonsulent Susanne Anthony på telefon 2329 3626. Sådan søger du Send din ansøgning, cv og eksamensbevis elektronisk senest onsdag den 26. februar 2020. Du søger stillingen via vores hjemmeside uvm.dk job. Vi forventer at holde første samtale den 2. marts 2020. Du får flere oplysninger, hvis du indkaldes til anden samtale, hvor der tillige kan indgå en case, hvor det vurderes, hvordan du løser en konkret opgave. Vi ønsker, at medarbejdernes sammensætning afspejler samfundets og ser frem til din ansøgning uanset personlig baggrund vi ser kun på kvalifikationer og kompetencer.11Jobnetb0705382100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=129500&DepartmentId=6372&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3702212Undervisningsministeriet Fr.Holm 2111Frederiksholms Kanal 211220København K20129671DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset10000895256JobNet5109289510928910030-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b0705382https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b0705382https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b0705382&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b0705382&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/241210-58-1.jpgStyrelsen for Undervisning og Kvalitet søger en fagkonsulent til Kontor for Voksen- og Efteruddannelser12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration364063968Lisbethnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK