Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sundheds- og ældrefaglig konsulent til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune

Afdeling for Omsorg søger en ambitiøs og dygtig sundheds- og ældrefaglig konsulent, der vil være med til at udvikle det kommunale ældreområde, og som ønsker at bidrage til at omsætte visionerne i Københavns Kommunes ældrepolitik ”Vær med – hele livet” – Frihed, Tryghed og Fællesskaber til virkelighed.  

I Københavns Kommune er ambitionsniveauet for udvikling af ældreområdet højt, og vi søger en konsulent, der med stort engagement kan understøtte og være med til at drive og udvikle indsatser og projekter, herunder udvikling og fortsat implementering af FSIII og Cura — typisk i samarbejde med hjemmeplejen og plejehjemmene.

Hvem er vi?
Afdeling for Omsorg består af 12 medarbejdere og en afdelingsleder – herunder konsulenter, socialrådgivere, en administrativ medarbejder og en studentermedhjælper. Vi er en afdeling, som arbejder med udvikling og understøttelse af kommunens fem store hjemmeplejeenheder og 42 plejehjem. Derudover understøtter vi direktion, borgmester og det politiske udvalg.

Afdeling for Omsorg er én af fem afdelinger i Center for Omsorg og Rehabilitering, som er en del af centralforvaltningen i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Centret omfatter ca. 80 medarbejdere og ledes af et chefteam bestående af to centerchefer og fem afdelingsledere. Centret har samlet til opgave at udvikle og finde nye løsninger inden for en række af forvaltningens fag- og driftsområder — bl.a. i forhold til værdig ældrepleje, livskvalitet for ældre, mad og måltider, rehabilitering, sektorovergange, myndighedsopgaven, hjemmepleje, plejehjem, aktivitetscentre, støtte til pårørende og samarbejde med frivillige og civilsamfundet. Centret er også ansvarlig for kommunens ældrepolitik og værdighedspolitik.

Dine opgaver vil blandt andet være

  • Udvikle, drive og implementere projekter/indsatser knyttet til FSIII og Cura typisk i samarbejde med forvaltningens store driftsenheder — hjemmeplejen og plejehjem
  • Driftsunderstøtte hjemmeplejen og plejehjem
  • Deltage i ældre- og plejefaglige udviklingsprojekter
  • Facilitering af arbejdsgruppemøder, temadage og workshops, som indgår i afdelingens udviklingsopgaver.
  • Kommunikation og formidling internt såvel som eksternt, herunder udarbejdelse af vejledninger og andet materiale til medarbejdere og ledere i driften og borgere
  • Udarbejde oplæg til brug for forvaltningens ledelse, borgmester og politisk udvalg

Vi forestiller os, at du

  • har en social- eller sundhedsfaglig baggrund, gerne kombineret med relevant videreuddannelse indenfor området
  • har interesse for og kendskab til det kommunale ældre- eller sundhedsområde
  • gerne har erfaring fra en kommunal eller regional forvaltning, styrelse eller interesseorganisation
  • kan jonglere i spændingsfeltet mellem praksis og forvaltning
  • har gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner
  • er selvstændig og initiativrig
  • kan arbejde både alene og i teams
  • arbejder resultatorienteret og overholder deadlines
  • har kompetencer og erfaring indenfor projektledelse
  • er målrettet, struktureret og kvalitetsbevidst i dit arbejde
  • bidrager til det gode samarbejde i afdelingen

Vi tilbyder
Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job med skiftende dagsordener og alsidige opgaver. Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, faglig sparring, ansvarlighed, respekt og kollegialt samvær. Vi er en arbejdsplads, der har fokus på trivsel, tillid og individuel udvikling.

Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om en fast stilling med et ugentligt timetal på 37 timer med tiltrædelse den 1. maj 2021. Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Din arbejdsplads vil være i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Sjællandsgade 40, 2200 København N.

Mere information
Du kan læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på Københavns Kommunes hjemmeside. Du er også velkommen til at kontakte chefkonsulent Ann Lützner Nielsen på 6134 0928, chefkonsulent Mads Wallentin på 2929 1154 eller afdelingsleder Lone Petersen på 2928 3611.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 11. marts 2021  
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 11.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, sosu-assistent eller sosu-hjælper, har du derudover fra den 1. september 2020 ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om os på vores-hverdag.dk
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.