Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sundheds- og Handicapchef

Har du lyst til at gå efter forskellen?
Jammerbugt Kommune går efter forskellen ved at sikre optimale rammer for det gode og sunde liv, hvor borgere, virksomheder og kommune sammen skaber en dynamisk og bæredygtig vækst. Den nye sundheds- og handicapchef skal yde et væsentligt bidrag til områdets fortsatte udvikling og finde de gode balancer mellem drift og udvikling, støtte og styring – og mellem mennesker

Opgaven
Chefen for Sundhed og Handicap træder ind i en forvaltning, hvor der er politisk og ledelsesmæssig vilje og mod til at medvirke i og tage ansvar for foran­dringer, og hvor helhedstænkning og viljen til at tænke sundhed og handicap på tværs af forvaltningerne står centralt.

Opgaverne omfatter blandt andet:

  • Udvikle organisationen gennem en synlig og motiverende ledelse af medarbejdere og ledere.
  • Igangsætte og lede inspirerende og nye initiativer til styrkelse af Det nære sundhedsvæsen.
  • Sikre professionel service og koordinerede helhedsindsatser gennem tværfaglige samarbejder.
  • Gennem ledelse af ledere at opstille rammer og retning for en styr­ket dokumentation og kvalitet på området.
  • Eksekvere på tiltag, der skal bidrage til en styrket økonomistyring af området.
  • Udvikle sundheds- og handicapområdet i tæt dialog med politikere, borgere, frivillige og foreninger.
  • Vedkommende skal medvirke til et velfunderet samspil med direktøren og de øvrige fagchefer og herigennem iværksætte og lede tiltag, der på effektiv vis realiserer kommunens handicap- og sundhedspolitiske ambitioner.

Personen
Jammerbugt Kommunes nye sundheds- og handicapchef er en synlig og anerkendende leder, der formår at eksekvere beslutninger i bund med afsæt i kommunens ledelsesgrundlag, politikker og strategier. Vedkommende kan balancere en tydelig styring med krav om resultater og systematik med en støttende ledelsesform, der bidrager til engagement, tillid og følgeskab.

Endelig forventes det, at den nye chef er optaget af og har gode erfaringer med at sætte faglige mål og rammer, så forventninger til den enkelte medarbejder og leder er afklarede.

Andet
Den rigtige ansøger kan dokumentere relevante ledelseserfaringer – gerne suppleret med en ledelsesmæssig efteruddannelse og kendskab til sundhed- og handicapområdet. Den uddannelsesmæssige baggrund og de opnåede erfaringer skal understøtte stillingens indhold og opgaver. Der foretages test i samarbejde med eksternt konsulentfirma.

Læs mere i stillings- og personprofilen (https://signatur.frontlab.com/Jammerbugt/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=5bed2f15b5aa431795640c00febd6b79.pdf).

Tiltrædelse
1. maj 2019.

Ansøgningsfrist
1. marts 2019.

Kontakt
gerne direktør for Social-, Sundheds- og Beskæftigelsesforvaltningen Hanne Madsen, tlf. 41 91 20 05.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329944422Phoenix-8576b9e512019-01-17T00:00:00Sundheds- og HandicapchefHar du lyst til at gå efter forskellen?
Jammerbugt Kommune går efter forskellen ved at sikre optimale rammer for det gode og sunde liv, hvor borgere, virksomheder og kommune sammen skaber en dynamisk og bæredygtig vækst. Den nye sundheds- og handicapchef skal yde et væsentligt bidrag til områdets fortsatte udvikling og finde de gode balancer mellem drift og udvikling, støtte og styring – og mellem mennesker

Opgaven
Chefen for Sundhed og Handicap træder ind i en forvaltning, hvor der er politisk og ledelsesmæssig vilje og mod til at medvirke i og tage ansvar for foran­dringer, og hvor helhedstænkning og viljen til at tænke sundhed og handicap på tværs af forvaltningerne står centralt.

Opgaverne omfatter blandt andet:
  • Udvikle organisationen gennem en synlig og motiverende ledelse af medarbejdere og ledere.
  • Igangsætte og lede inspirerende og nye initiativer til styrkelse af Det nære sundhedsvæsen.
  • Sikre professionel service og koordinerede helhedsindsatser gennem tværfaglige samarbejder.
  • Gennem ledelse af ledere at opstille rammer og retning for en styr­ket dokumentation og kvalitet på området.
  • Eksekvere på tiltag, der skal bidrage til en styrket økonomistyring af området.
  • Udvikle sundheds- og handicapområdet i tæt dialog med politikere, borgere, frivillige og foreninger.
  • Vedkommende skal medvirke til et velfunderet samspil med direktøren og de øvrige fagchefer og herigennem iværksætte og lede tiltag, der på effektiv vis realiserer kommunens handicap- og sundhedspolitiske ambitioner.

Personen
Jammerbugt Kommunes nye sundheds- og handicapchef er en synlig og anerkendende leder, der formår at eksekvere beslutninger i bund med afsæt i kommunens ledelsesgrundlag, politikker og strategier. Vedkommende kan balancere en tydelig styring med krav om resultater og systematik med en støttende ledelsesform, der bidrager til engagement, tillid og følgeskab.

Endelig forventes det, at den nye chef er optaget af og har gode erfaringer med at sætte faglige mål og rammer, så forventninger til den enkelte medarbejder og leder er afklarede.

Andet
Den rigtige ansøger kan dokumentere relevante ledelseserfaringer – gerne suppleret med en ledelsesmæssig efteruddannelse og kendskab til sundhed- og handicapområdet. Den uddannelsesmæssige baggrund og de opnåede erfaringer skal understøtte stillingens indhold og opgaver. Der foretages test i samarbejde med eksternt konsulentfirma.

Læs mere i stillings- og personprofilen (https://signatur.frontlab.com/Jammerbugt/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=5bed2f15b5aa431795640c00febd6b79.pdf).

Tiltrædelse
1. maj 2019.

Ansøgningsfrist
1. marts 2019.

Kontakt
gerne direktør for Social-, Sundheds- og Beskæftigelsesforvaltningen Hanne Madsen, tlf. 41 91 20 05.

 

2019-03-02T00:50:44.590 Har du lyst til at gå efter forskellen? Jammerbugt Kommune går efter forskellen ved at sikre optimale rammer for det gode og sunde liv, hvor borgere, virksomheder og kommune sammen skaber en dynamisk og bæredygtig vækst. Den nye sundheds- og handicapchef skal yde et væsentligt bidrag til områdets fortsatte udvikling og finde de gode balancer mellem drift og udvikling, støtte og styring og mellem mennesker Opgaven Chefen for Sundhed og Handicap træder ind i en forvaltning, hvor der er politisk og ledelsesmæssig vilje og mod til at medvirke i og tage ansvar for foran dringer, og hvor helhedstænkning og viljen til at tænke sundhed og handicap på tværs af forvaltningerne står centralt. Opgaverne omfatter blandt andet:Udvikle organisationen gennem en synlig og motiverende ledelse af medarbejdere og ledere.Igangsætte og lede inspirerende og nye initiativer til styrkelse af Det nære sundhedsvæsen.Sikre professionel service og koordinerede helhedsindsatser gennem tværfaglige samarbejder.Gennem ledelse af ledere at opstille rammer og retning for en styr ket dokumentation og kvalitet på området.Eksekvere på tiltag, der skal bidrage til en styrket økonomistyring af området.Udvikle sundheds- og handicapområdet i tæt dialog med politikere, borgere, frivillige og foreninger.Vedkommende skal medvirke til et velfunderet samspil med direktøren og de øvrige fagchefer og herigennem iværksætte og lede tiltag, der på effektiv vis realiserer kommunens handicap- og sundhedspolitiske ambitioner. Personen Jammerbugt Kommunes nye sundheds- og handicapchef er en synlig og anerkendende leder, der formår at eksekvere beslutninger i bund med afsæt i kommunens ledelsesgrundlag, politikker og strategier. Vedkommende kan balancere en tydelig styring med krav om resultater og systematik med en støttende ledelsesform, der bidrager til engagement, tillid og følgeskab. Endelig forventes det, at den nye chef er optaget af og har gode erfaringer med at sætte faglige mål og rammer, så forventninger til den enkelte medarbejder og leder er afklarede. Andet Den rigtige ansøger kan dokumentere relevante ledelseserfaringer gerne suppleret med en ledelsesmæssig efteruddannelse og kendskab til sundhed- og handicapområdet. Den uddannelsesmæssige baggrund og de opnåede erfaringer skal understøtte stillingens indhold og opgaver. Der foretages test i samarbejde med eksternt konsulentfirma. Læs mere i stillings- og personprofilen (https: signatur.frontlab.com Jammerbugt Jobs WebAdFile.aspx?Id 5bed2f15b5aa431795640c00febd6b79.pdf). Tiltrædelse 1. maj 2019. Ansøgningsfrist 1. marts 2019. Kontakt gerne direktør for Social-, Sundheds- og Beskæftigelsesforvaltningen Hanne Madsen, tlf. 41 91 20 05.11Jobnet8576b9e5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-01T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1475&ERId=326410EuropaDanmarkJyllandNordjyllandJammerbugt3437886Jammerbugt Kommune11Borgervænget 129460BrovstDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent695867JobNet493203449320341000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8576b9e5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8576b9e5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8576b9e5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8576b9e5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgEr du en fagligt stærk Afdelingschef?12008001Dansk3Læse/ tale123204Afdelingschef6Ledelse360169273Hannenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330006839Leder af Visitation og Hjælpemiddeldepot til Thisted KommuneRobot Er du en kompetent og samarbejdsorienteret leder, har du et stærkt fokus på den rehabiliterende indsats, og ønsker du at samarbejde om at give borgerne et selvstændigt, meningsfuldt og aktivt liv hele livet? Så er du måske den, vi leder efter.Thisted Kommune søger en leder til Visitation og Hjælpemiddeldepot med tiltrædelse 1. august eller tidligere, hvis muligt.Som leder af Visitation og Hjælpemiddeldepot får du ansvaret for 37 medarbejdere hvoraf de 3 er fagkoordinatorer. Du får reference til sundheds- og ældrechefen og kommer til at indgå i ledergruppen i Sundheds- og Ældreafdelingen bestående af 12 ledere. Her er du i samarbejde med resten af ledergruppen med til at udvikle afdelingens strategiske retning og deltager i tværgående projekter og indsatser.Opgaverne består bl.a. iAt implementere de nye arbejdsgange omkring den rehabiliterende indsatsAt bidrage til udmøntningen af kommunens serviceniveau, og at sikre, at medarbejderne har en positiv kontakt til borgerne, og at afdelingens positive omdømme bevaresAt sikre et godt samarbejde med leverandørerne og øvrige eksterne samarbejdsparterAt sikre, at gældende lovgivning overholdes, og at der samtidig er styr på økonomienVi tilbyder:Engagerede medarbejdere alle med høj faglighed, der glæder sig til at videreudvikle området sammen med digEn udviklende lederstilling i krydsfeltet mellem service, effektiviseringer, værdier og lovgivningMentorordning og oplæring efter behovEn lederstilling i en afdeling med en kultur som har fokus på samarbejde, anerkendelse, tillid og åbenhed.Mulighed for at sætte dit præg på den strategiske udvikling i Sundheds- og Ældreafdelingen sammen med sundheds- og ældrechefen og dennes ledergruppeEn ledergruppe mellem lederne på tværs af Sundheds- og Ældreafdelingen, som har lyst til at støtte og sparre med hinanden og har et godt fællesskab.Vores ønsker til dig er, at du:Har relevant ledelseserfaring - meget gerne erfaring med ledelse af en myndighedsfunktionHar en relevant længerevarende uddannelse, gerne inden for sundhedsområdetHar stærke relationelle kompetencer og formår at indgå i dialoger på alle niveauerHar økonomisk indsigt og analytisk kapacitet samt forståelse for hvilke beslutninger og handlinger, der skal gennemføres for at bevare en sund økonomiHar interesse i udvikling af områdetEr god til at skabe rammer for personalet og tør give høj grad af frihed under ansvarHar gode samarbejdsevner internt og eksterntBidrager til sundheds- og ældreområdets samlede udvikling og har fokus på udvikling på tværsVisitationen består af 37 medarbejdere, hvoraf 3 er fagkoordinatorer. Der er et kontaktcenter, 2 udekørende teams og værksted lagerfunktion.En myndighedsafdeling med sagsbehandlere inden for omsorgs- og hjælpemiddelområdet bestående af terapeuter, visitatorer, stomi- og kontinenssygeplejersker, netværksmedarbejder, administrative medarbejdere, lager, værksted, chauffører og teknikere.Hjælpemiddeldepotet håndterer og distribuerer hjælpemidler til borgerne. Det hele er fysisk samlet på samme adresse, som også deles af den ene halvdel af hjemmeplejen i Thisted Kommune.Vi er en afdeling, der vægter godt arbejdsmiljø, gensidig tillid og samarbejde både internt og eksternt højt.Vores ambition er, at den enkelte borger understøttes i at benytte sine egne ressourcer bedst muligt. Det lykkes vi først med, når vi bedriver professionelt myndighedsarbejde i et tæt samarbejde med borgeren, pårørende og vores samarbejdspartnere. Du kommer derfor til at spille en afgørende rolle i udviklingen af den rehabiliterende indsats i Thisted Kommune. Vi udvikler hele tiden på vores indsatser og samarbejdet internt og eksternt for at opnå en stærk og koordineret indsats for borgeren.Vi er derfor på udkig efter en dygtig leder, der evner at arbejde både mål-, proces- og resultatorienteret. Vores kommende leder har også et kontinuerligt fokus på optimering af arbejdsgange og udnyttelse af ressourcer. Vi forventer samtidig, du er garant for, at borgerne og samarbejdspartnerne oplever et professionelt og ordentligt samarbejde med myndigheden, hvor borgeren og den rehabiliterende indsats er central, hver dag.Thisted Kommunes forventninger til ledelse er beskrevet i ledelsesgrundlaget Sammenhængskraft . Dette vil bliver grundlaget for din ledelse, som leder af ledere. Du kan her se ledelsesgrundlaget (http: www.thisted.dk OmKommunen Organisation 20og 20forvaltninger Ledelsesgrundlag& 46aspx)Løn- og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse 1. august 2019 eller tidligereYderligere oplysninger: Du kan får yderligere oplysninger ved henvendelse til sundheds- og ældrechef Anne Fink på tlf.nr. 99 17 19 55 eller 21 79 80 12Ansøgningsfrist: 7. maj 2019 kl. 8.00.Processen:Vi udvælger ansøgere til samtale den 13. maj 2019.Samtalerunde 1 vil blive afholdt den 21. maj 2019Samtalerunde 2 vil blive afholdt den 28. maj 2019Bliver du indkaldt til 2. samtale skal du mellem de to samtaler forvente at udfylde en personprofil samt deltage i en tilbagemelding herpå.Er du en kompetent og samarbejdsorienteret leder, har du et stærkt fokus på den rehabiliterende indsats, og ønsker du at samarbejde om at give borgerne et selvstændigt, meningsfuldt og aktivt liv – hele livet? Så er du måske den, vi leder efter.

Thisted Kommune søger en leder til Visitation og Hjælpemiddeldepot med tiltrædelse 1. august eller tidligere, hvis muligt.

Som leder af Visitation og Hjælpemiddeldepot får du ansvaret for 37 medarbejdere hvoraf de 3 er fagkoordinatorer. Du får reference til sundheds- og ældrechefen og kommer til at indgå i ledergruppen i Sundheds- og Ældreafdelingen bestående af 12 ledere. Her er du i samarbejde med resten af ledergruppen med til at udvikle afdelingens strategiske retning og deltager i tværgående projekter og indsatser.

Opgaverne består bl.a. i
  • At implementere de nye arbejdsgange omkring den rehabiliterende indsats
  • At bidrage til udmøntningen af kommunens serviceniveau, og at sikre, at medarbejderne har en positiv kontakt til borgerne, og at afdelingens positive omdømme bevares
  • At sikre et godt samarbejde med leverandørerne og øvrige eksterne samarbejdsparter
  • At sikre, at gældende lovgivning overholdes, og at der samtidig er styr på økonomien

Vi tilbyder:
  • Engagerede medarbejdere alle med høj faglighed, der glæder sig til at videreudvikle området sammen med dig
  • En udviklende lederstilling i krydsfeltet mellem service, effektiviseringer, værdier og lovgivning
  • Mentorordning og oplæring efter behov
  • En lederstilling i en afdeling med en kultur som har fokus på samarbejde, anerkendelse, tillid og åbenhed.
  • Mulighed for at sætte dit præg på den strategiske udvikling i Sundheds- og Ældreafdelingen sammen med sundheds- og ældrechefen og dennes ledergruppe
  • En ledergruppe mellem lederne på tværs af Sundheds- og Ældreafdelingen, som har lyst til at støtte og sparre med hinanden og har et godt fællesskab.

Vores ønsker til dig er, at du:
  • Har relevant ledelseserfaring - meget gerne erfaring med ledelse af en myndighedsfunktion
  • Har en relevant længerevarende uddannelse, gerne inden for sundhedsområdet
  • Har stærke relationelle kompetencer og formår at indgå i dialoger på alle niveauer
  • Har økonomisk indsigt og analytisk kapacitet samt forståelse for hvilke beslutninger og handlinger, der skal gennemføres for at bevare en sund økonomi
  • Har interesse i udvikling af området
  • Er god til at skabe rammer for personalet og tør give høj grad af frihed under ansvar
  • Har gode samarbejdsevner internt og eksternt
  • Bidrager til sundheds- og ældreområdets samlede udvikling og har fokus på udvikling på tværs

Visitationen består af 37 medarbejdere, hvoraf 3 er fagkoordinatorer. Der er et kontaktcenter, 2 udekørende teams og værksted/lagerfunktion.
En myndighedsafdeling med sagsbehandlere inden for omsorgs- og hjælpemiddelområdet bestående af terapeuter, visitatorer, stomi- og kontinenssygeplejersker, netværksmedarbejder, administrative medarbejdere, lager, værksted, chauffører og teknikere.
Hjælpemiddeldepotet håndterer og distribuerer hjælpemidler til borgerne. Det hele er fysisk samlet på samme adresse, som også deles af den ene halvdel af hjemmeplejen i Thisted Kommune.
Vi er en afdeling, der vægter godt arbejdsmiljø, gensidig tillid og samarbejde både internt og eksternt højt.

Vores ambition er, at den enkelte borger understøttes i at benytte sine egne ressourcer bedst muligt. Det lykkes vi først med, når vi bedriver professionelt myndighedsarbejde i et tæt samarbejde med borgeren, pårørende og vores samarbejdspartnere. Du kommer derfor til at spille en afgørende rolle i udviklingen af den rehabiliterende indsats i Thisted Kommune. Vi udvikler hele tiden på vores indsatser og samarbejdet internt og eksternt for at opnå en stærk og koordineret indsats for borgeren.

Vi er derfor på udkig efter en dygtig leder, der evner at arbejde både mål-, proces- og resultatorienteret. Vores kommende leder har også et kontinuerligt fokus på optimering af arbejdsgange og udnyttelse af ressourcer. Vi forventer samtidig, du er garant for, at borgerne og samarbejdspartnerne oplever et professionelt og ordentligt samarbejde med myndigheden, hvor borgeren og den rehabiliterende indsats er central, hver dag.

Thisted Kommunes forventninger til ledelse er beskrevet i ledelsesgrundlaget ’Sammenhængskraft’. Dette vil bliver grundlaget for din ledelse, som leder af ledere. Du kan her se ledelsesgrundlaget (http://www.thisted.dk/OmKommunen/Organisation%20og%20forvaltninger/Ledelsesgrundlag.aspx)

Løn- og ansættelsesvilkår: Efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.
Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse 1. august 2019 eller tidligere

Yderligere oplysninger: Du kan får yderligere oplysninger ved henvendelse til sundheds- og ældrechef Anne Fink på tlf.nr. 99 17 19 55 eller 21 79 80 12
Ansøgningsfrist: 7. maj 2019 kl. 8.00.

Processen:
Vi udvælger ansøgere til samtale den 13. maj 2019.

Samtalerunde 1 vil blive afholdt den 21. maj 2019
Samtalerunde 2 vil blive afholdt den 28. maj 2019

Bliver du indkaldt til 2. samtale skal du mellem de to samtaler forvente at udfylde en personprofil samt deltage i en tilbagemelding herpå.

 

Thisted KommuneThisted2019-04-12T00:00:002019-05-07T00:00:00
330004174Afdelingsleder til Hurup SkoleRobot Vi er på udkig efter en nærværende og reflekterende afdelingsleder med selvindsigt og anerkendende menneskesyn.Til Hurup Skoles indskoling, søges en ambitiøs afdelingsleder, der brænder for børn, undervisning, læring, skoleudvikling og ledelse.Vi kan tilbyde:en arbejdsplads i rivende udviklingengagerede og ambitiøse kolleger, der prioriterer samarbejde, faglighed og trivselet ledelsesteam med mange års erfaring.Vi forventer at du:brænder for folkeskolen, for elevernes læring, trivsel og udvikling som hele menneskerer stærkt optaget af arbejdet med læringsledelse, og har afsæt i viden om, hvad der fremmer et godt og trygt læringsmiljø både for elever og medarbejdereer ambitiøs, og har øje for de store såvel som de små udfordringerser skoleudvikling, pædagogik og daglig drift som hinandens nødvendige forudsætningerer den tillidsfulde leder, der påtager sig lederskab, og sætter tydelige rammer og retninger åben, lyttende og inviterende med føling for, hvornår du skal gå forrest og bagerstser dialog, tillid og samarbejde med både medarbejdere, forældre, elever, lederkolleger og andre samarbejdspartnere som en selvfølgeer læreruddannethar relevant lederuddannelse, eller er villig til at påbegynde en lederuddannelseer rollemodel og bærer af de værdier, den kommunikation og de forandringer, som vi ønsker at se på Hurup Skole.Vi arbejder hver dag for:en attraktiv skole for elever, forældre og medarbejdereen attraktiv arbejdsplads, der formår at rekruttere og fastholde kompetente medarbejderelæringsledelse og ledelse tæt på både formelt med afsæt i data og feedback og uformelt i den daglige sparringudviklende, trygge og professionelle læringsfællesskaber på alle planerat forbedre læseindsatsen og elevernes faglige resultaterinkluderende læringsmiljøer og fællesskaber.Hurup Skole er en almen folkeskole med 540 elever. Skolen er afdelingsopdelt med SFO, indskoling fra 0. til 3. årgang, mellemtrin fra 4. til 6. årgang og udskoling fra 7. til 9. årgang.Stillingen er på 37 timer og indeholder undervisningsopgaver efter nærmere aftale.Stillingen ønskes besat 1. august 2019.Ansøgningsfristen er den 1. maj 2019.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst efter forhandling med Skolelederforeningen.Thisted Kommune indhenter straffe- og børneattester.Der vil blive indhentet referencer.Yderligere informationFor aftale om besøg samt yderligere information vedrørende stillingen er du velkommen til at kontakte:Skoleleder, Tina Kramer Westergaard, tlf. 51 71 76 05.Vi er på udkig efter en nærværende og reflekterende afdelingsleder med selvindsigt og anerkendende menneskesyn.

Til Hurup Skoles indskoling, søges en ambitiøs afdelingsleder, der brænder for børn, undervisning, læring, skoleudvikling og ledelse.

Vi kan tilbyde:
  • en arbejdsplads i rivende udvikling
  • engagerede og ambitiøse kolleger, der prioriterer samarbejde, faglighed og trivsel
  • et ledelsesteam med mange års erfaring.

Vi forventer at du:
  • brænder for folkeskolen, for elevernes læring, trivsel og udvikling som hele mennesker
  • er stærkt optaget af arbejdet med læringsledelse, og har afsæt i viden om, hvad der fremmer et godt og trygt læringsmiljø – både for elever og medarbejdere
  • er ambitiøs, og har øje for de store såvel som de små udfordringer
  • ser skoleudvikling, pædagogik og daglig drift som hinandens nødvendige forudsætninger
  • er den tillidsfulde leder, der påtager sig lederskab, og sætter tydelige rammer og retning
  • er åben, lyttende og inviterende med føling for, hvornår du skal gå forrest og bagerst
  • ser dialog, tillid og samarbejde med både medarbejdere, forældre, elever, lederkolleger og andre samarbejdspartnere som en selvfølge
  • er læreruddannet
  • har relevant lederuddannelse, eller er villig til at påbegynde en lederuddannelse
  • er rollemodel og bærer af de værdier, den kommunikation og de forandringer, som vi ønsker at se på Hurup Skole.

Vi arbejder hver dag for:
  • en attraktiv skole for elever, forældre og medarbejdere
  • en attraktiv arbejdsplads, der formår at rekruttere og fastholde kompetente medarbejdere
  • læringsledelse og ledelse tæt på – både formelt med afsæt i data og feedback og uformelt i den daglige sparring
  • udviklende, trygge og professionelle læringsfællesskaber på alle planer
  • at forbedre læseindsatsen og elevernes faglige resultater
  • inkluderende læringsmiljøer og –fællesskaber.

Hurup Skole er en almen folkeskole med 540 elever. Skolen er afdelingsopdelt med SFO, indskoling fra 0. til 3. årgang, mellemtrin fra 4. til 6. årgang og udskoling fra 7. til 9. årgang.

Stillingen er på 37 timer og indeholder undervisningsopgaver efter nærmere aftale.

Stillingen ønskes besat 1. august 2019.

Ansøgningsfristen er den 1. maj 2019.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst efter forhandling med Skolelederforeningen.
Thisted Kommune indhenter straffe- og børneattester.
Der vil blive indhentet referencer.

Yderligere information
For aftale om besøg samt yderligere information vedrørende stillingen er du velkommen til at kontakte:
Skoleleder, Tina Kramer Westergaard, tlf. 51 71 76 05.

 

Thisted KommuneHurup Thy2019-04-09T00:00:002019-05-01T00:00:00
330000326Afdelingschef til Arkil i SønderborgRobot Arkil søger afdelingschef til Sønderborg Vores nuværende afdelingschef har fået andre udfordringer i koncernen. Vi søger derfor hans afløser, som vil fortsætte rejsen med 90 velfungerende og meget dygtige kollegaer, der er tilknyttet afdelingen i Sønderborg. Vi tilbyder dig et job med decentral ledelse, hvor du får vide rammer for at få hverdagen til at fungere. Du bliver den synlige leder, og dine opgaver bliver meget forskellige. Du trives godt med både at tage gummistøvlerne på og hilse på dine folk i marken, lave kalkulationer på større projekter og sidde til udbud på komplekse og omfattende anlægsprojekter. Du skal gå forrest, være handlingsorienteret og dine medarbejderes foretrukne sparringspartner. Kollegaerne i afdelingen er stabile og engagerede, og de forventer en gensidig respekt og en empatisk leder, der sammen med dem kan løfte afdelingen til nye højder og mål og skabe et motiverende arbejdsklima, hvor alle har lyst til at yde deres bedste og lidt mere til. At udforme strategi og vækstmål for afdelingen bliver en vigtig opgave, der ligger i dine hænder. Afdelingen har en god markedsposition og igennem dine evner til at netværke og skabe relationer, skal endnu flere aktiviteter hentes til Arkil. Du fremstår proaktiv og evner at være på forkant med udviklingen. Din gode energi og evnen til at være pragmatisk i håndteringen af afdelingens opgaver smitter af på dine medarbejdere. Du evner at se muligheder i stedet for begrænsninger, og så er du god til at få samarbejdet på tværs af de forskellige afdelinger i Arkil til at fungere optimalt. Du kommer til at indgå i Arkils chefgruppe, hvor du kan sparre og udveksle erfaringer sammen med de andre afdelingschefer. Du får direkte reference til Divisionsdirektøren. Vi fremstår altid ordentlige, professionelle og ærlige, så vi efterlader et godt indtryk og et stærkt samarbejde, vi kan bygge videre på. Hvem er du? Du har erfaring med personaleledelse Du har erfaring som projekt- entrepriseleder Du er uddannet ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende Du har kalkulationserfaring Du har erfaring med udbudsforretninger Du kan arbejde selvstændigt og tager ansvar Du arbejder struktureret, er omhyggelig og tør gå forrest Du har masser af gå på mod og et højt drive Du fremstår professionel, ordentlig og ærlig Du har bopæl i Syddanmark eller lysten til at flytte dertil Vi tilbyder: En attraktiv løn, der modsvarer dine kvalifikationer og kompetencer. Hertil kommer sundhedsforsikring og en god pension. Kontor og arbejdsplads i Sønderborg Et job, hvor der er kort fra tanke til handling Gode muligheder for personlig og faglig udvikling, hvor du har stor indflydelse på opgaveløsningerne. Selvstændigt ansvar i en organisation med en uformel tone. En flad organisationsstruktur og højt til loftet Hviid Larsen ApS står for rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR- og rekrutteringspartner Randi R. Lyngesen på 23 86 15 55. Vi opfordrer alle uanset nationalitet og køn til at søge stillingen. Ansøgninger vil blive behandlet fortroligt, og stillingsopslaget tages ned, når den rette kandidat er fundet. Arkil er n af Danmarks største entreprenørvirksomheder med godt 1800 ansatte og en omsætning på cirka 3 milliarder. Ledelsen og kontrollen med firmaet er forblevet på familiens hænder igennem tre generationer. Vi udfører alsidige entreprenørprojekter over hele landet for blandt andet Vejdirektoratet, BaneDanmark og landets mange forsyningsselskaber. På kontoret i Sønderborg håndterer vi primært anlægsarbejde. Arkil sætter et solidt aftryk på landets infrastruktur, og vi håndterer alle slags forureningsoprensninger og asfalterer både kommunale og statslige veje. Vi har over 75 års erfaring som professionel, topkvalificeret og foretrukken samarbejdspartner for store offentlige og private bygherrer og rådgivere i hele landet.

Arkil søger afdelingschef til Sønderborg

Vores nuværende afdelingschef har fået andre udfordringer i koncernen. Vi søger derfor hans afløser, som vil fortsætte rejsen med 90 velfungerende og meget dygtige kollegaer, der er tilknyttet afdelingen i Sønderborg.

Vi tilbyder dig et job med decentral ledelse, hvor du får vide rammer for at få hverdagen til at fungere. Du bliver den synlige leder, og dine opgaver bliver meget forskellige. Du trives godt med både at tage gummistøvlerne på og hilse på dine folk i marken, lave kalkulationer på større projekter og sidde til udbud på komplekse og omfattende anlægsprojekter.

Du skal gå forrest, være handlingsorienteret og dine medarbejderes foretrukne sparringspartner. Kollegaerne i afdelingen er stabile og engagerede, og de forventer en gensidig respekt og en empatisk leder, der sammen med dem kan løfte afdelingen til nye højder og mål og skabe et motiverende arbejdsklima, hvor alle har lyst til at yde deres bedste og lidt mere til.

At udforme strategi og vækstmål for afdelingen bliver en vigtig opgave, der ligger i dine hænder.

Afdelingen har en god markedsposition og igennem dine evner til at netværke og skabe relationer, skal endnu flere aktiviteter hentes til Arkil. Du fremstår proaktiv og evner at være på forkant med udviklingen.

Din gode energi og evnen til at være pragmatisk i håndteringen af afdelingens opgaver smitter af på dine medarbejdere. Du evner at se muligheder i stedet for begrænsninger, og så er du god til at få samarbejdet på tværs af de forskellige afdelinger i Arkil til at fungere optimalt.

Du kommer til at indgå i Arkils chefgruppe, hvor du kan sparre og udveksle erfaringer sammen med de andre afdelingschefer.

Du får direkte reference til Divisionsdirektøren.

Vi fremstår altid ordentlige, professionelle og ærlige, så vi efterlader et godt indtryk og et stærkt samarbejde, vi kan bygge videre på.

Hvem er du?

· Du har erfaring med personaleledelse

· Du har erfaring som projekt-/entrepriseleder

· Du er uddannet ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende

· Du har kalkulationserfaring

· Du har erfaring med udbudsforretninger

· Du kan arbejde selvstændigt og tager ansvar

· Du arbejder struktureret, er omhyggelig og tør gå forrest

· Du har masser af gå på mod og et højt drive

· Du fremstår professionel, ordentlig og ærlig

· Du har bopæl i Syddanmark eller lysten til at flytte dertil

Vi tilbyder:

· En attraktiv løn, der modsvarer dine kvalifikationer og kompetencer. Hertil kommer sundhedsforsikring og en god pension.

· Kontor og arbejdsplads i Sønderborg

· Et job, hvor der er kort fra tanke til handling

· Gode muligheder for personlig og faglig udvikling, hvor du har stor indflydelse på opgaveløsningerne.

· Selvstændigt ansvar i en organisation med en uformel tone.

· En flad organisationsstruktur og højt til loftet

Hviid & Larsen ApS står for rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR- og rekrutteringspartner Randi R. Lyngesen på 23 86 15 55.

Vi opfordrer alle uanset nationalitet og køn til at søge stillingen.

Ansøgninger vil blive behandlet fortroligt, og stillingsopslaget tages ned, når den rette kandidat er fundet.

Arkil er én af Danmarks største entreprenørvirksomheder med godt 1800 ansatte og en omsætning på cirka 3 milliarder. Ledelsen og kontrollen med firmaet er forblevet på familiens hænder igennem tre generationer. Vi udfører alsidige entreprenørprojekter over hele landet for blandt andet Vejdirektoratet, BaneDanmark og landets mange forsyningsselskaber. På kontoret i Sønderborg håndterer vi primært anlægsarbejde. Arkil sætter et solidt aftryk på landets infrastruktur, og vi håndterer alle slags forureningsoprensninger og asfalterer både kommunale og statslige veje. Vi har over 75 års erfaring som professionel, topkvalificeret og foretrukken samarbejdspartner for store offentlige og private bygherrer og rådgivere i hele landet.

Hviid & LarsenSønderborg2019-04-03T00:00:002019-05-30T00:00:00
329984761AfdelingsdirektørRobot Afdelingsdirektør til Frederikshavn Dronninglund Sparekasse har rødder tilbage til 1873. Vi er 65 medarbejdere fordelt på 7 afdelinger - alle placeret i det nordjyske. I Dronninglund Sparekasse har vi et fælles værdigrundlag, så vi skaber en stærk og fokuseret virksomhed til gavn for vores kunder. Vi er der fagligt for hinanden, og vi omstiller os hurtigt til nye opgaver. Vi holder, hvad vi lover, og vi gør os umage for at gøre det bedste, vi kan. Vi sætter stor pris på at skabe og fastholde langvarige relationer til vores kunder. Vi kommer gerne hjem til vores kunder, hvis de ønsker det. Vores målsætning er, at vi vil være den mest attraktive finansielle samarbejdspartner for vores kunder. Lyder det som en rejse, du vil være en del af? Til vores afdeling i Frederikshavn søger vi en afdelingsdirektør, der sammen med afdelingens øvrige fire medarbejdere kan servicere vores kunder på bedste vis. Du vil blive afdelingens nøglespiller i arbejdet med at løfte og videreudvikle afdelingens eksisterende potentiale. Som afdelingsdirektør forventer vi, at du kan skabe en dagligdag, hvor medarbejderne trives og yder deres bedste. Du tør udfordre dine medarbejdere og har fokus på faglig og personlig udvikling. Du bliver afdelingens ansigt udadtil, og du bliver en aktiv spiller i byen, fx i netværksgrupper og til canvasarrangementer, hvor det bliver synligt for alle, at vi ønsker at gøre en positiv forskel i Frederikshavn. Dit job bliver spændende og afvekslende, da du både skal lede afdelingens medarbejdere men samtidig får din egen kundeportefølje. Du bliver en del af Sparekassens filialledergruppe, som sparrer og udveksler erfaringer med hinanden. Vi tænker ikke i kasser, og du får muligheden for selv at sætte dit præg på hverdagen og på, hvordan afdelingen skal drives. Du evner at omsætte Dronninglund Sparekasses strategi til gode kundeoplevelser, der resulterer i nye forretninger og tilfredse kunder. Din profil: - Du har ledererfaring eller har lyst til at gå ledervejen - Du har en finansiel uddannelse og flere års erfaring med kunderådgivning - Du har en fornuftig og faglig indstilling til kreditgivning - Du har erfaring med rådgivning af mindre erhvervskunder eller brænder for at lære det - Du er handlekraftig, god til at planlægge og bevare overblikket - Du trives med at tage ansvar og træffe selvstændige beslutninger til gavn for afdelingen - Du bor i Frederikshavn eller har lyst til at involvere dig i byen Jobbet indebærer stor indflydelse og mange udfordringer. Det er vigtigt for os, at du er klædt på både fagligt og personligt, og er der brug for kompentenceudvikling for at udføre jobbet på bedste vis, tilbyder vi selvfølgelig dette. Derudover tilbyder vi dig løn efter kvalifikationer. Hviid Larsen står for rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR- og rekrutteringspartner Randi R. Lyngesen på 23 86 15 55. Ansøgninger vil blive behandlet fortroligt, og stillingsopslaget tages ned, når den rette kandidat er fundet.

Afdelingsdirektør til Frederikshavn

Dronninglund Sparekasse har rødder tilbage til 1873. Vi er 65 medarbejdere fordelt på 7 afdelinger - alle placeret i det nordjyske. I Dronninglund Sparekasse har vi et fælles værdigrundlag, så vi skaber en stærk og fokuseret virksomhed til gavn for vores kunder. Vi er der fagligt for hinanden, og vi omstiller os hurtigt til nye opgaver. Vi holder, hvad vi lover, og vi gør os umage for at gøre det bedste, vi kan. Vi sætter stor pris på at skabe og fastholde langvarige relationer til vores kunder. Vi kommer gerne hjem til vores kunder, hvis de ønsker det.

Vores målsætning er, at vi vil være den mest attraktive finansielle samarbejdspartner for vores kunder.

Lyder det som en rejse, du vil være en del af?

Til vores afdeling i Frederikshavn søger vi en afdelingsdirektør, der sammen med afdelingens øvrige fire medarbejdere kan servicere vores kunder på bedste vis. Du vil blive afdelingens nøglespiller i arbejdet med at løfte og videreudvikle afdelingens eksisterende potentiale. Som afdelingsdirektør forventer vi, at du kan skabe en dagligdag, hvor medarbejderne trives og yder deres bedste. Du tør udfordre dine medarbejdere og har fokus på faglig og personlig udvikling.

Du bliver afdelingens ansigt udadtil, og du bliver en aktiv spiller i byen, fx i netværksgrupper og til canvasarrangementer, hvor det bliver synligt for alle, at vi ønsker at gøre en positiv forskel i Frederikshavn.

Dit job bliver spændende og afvekslende, da du både skal lede afdelingens medarbejdere men samtidig får din egen kundeportefølje.

Du bliver en del af Sparekassens filialledergruppe, som sparrer og udveksler erfaringer med hinanden.

Vi tænker ikke i kasser, og du får muligheden for selv at sætte dit præg på hverdagen og på, hvordan afdelingen skal drives.

Du evner at omsætte Dronninglund Sparekasses strategi til gode kundeoplevelser, der resulterer i nye forretninger og tilfredse kunder.

Din profil:

- Du har ledererfaring eller har lyst til at gå ledervejen

- Du har en finansiel uddannelse og flere års erfaring med kunderådgivning

- Du har en fornuftig og faglig indstilling til kreditgivning

- Du har erfaring med rådgivning af mindre erhvervskunder eller brænder for at lære det

- Du er handlekraftig, god til at planlægge og bevare overblikket

- Du trives med at tage ansvar og træffe selvstændige beslutninger til gavn for afdelingen

- Du bor i Frederikshavn eller har lyst til at involvere dig i byen

Jobbet indebærer stor indflydelse og mange udfordringer. Det er vigtigt for os, at du er klædt på både fagligt og personligt, og er der brug for kompentenceudvikling for at udføre jobbet på bedste vis, tilbyder vi selvfølgelig dette. Derudover tilbyder vi dig løn efter kvalifikationer.

Hviid & Larsen står for rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR- og rekrutteringspartner Randi R. Lyngesen på 23 86 15 55.

Ansøgninger vil blive behandlet fortroligt, og stillingsopslaget tages ned, når den rette kandidat er fundet.

Hviid & LarsenFrederikshavn2019-03-26T00:00:002019-05-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder af Visitation og Hjælpemiddeldepot til Thisted Kommune

Thisted Kommune

Thisted
Er du en kompetent og samarbejdsorienteret leder, har du et stærkt fokus på den rehabiliterende indsats, og ønsker du at samarbejde om at give borgerne et selvstændigt, meningsfuldt og aktivt liv hele livet? Så er du måske den, vi leder efter.Thiste...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:7. maj 2019

Afdelingsleder til Hurup Skole

Thisted Kommune

Hurup Thy
Vi er på udkig efter en nærværende og reflekterende afdelingsleder med selvindsigt og anerkendende menneskesyn.Til Hurup Skoles indskoling, søges en ambitiøs afdelingsleder, der brænder for børn, undervisning, læring, skoleudvikling og ledelse.Vi ka...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:1. maj 2019

Afdelingschef til Arkil i Sønderborg

Hviid & Larsen

Sønderborg
Arkil søger afdelingschef til Sønderborg Vores nuværende afdelingschef har fået andre udfordringer i koncernen. Vi søger derfor hans afløser, som vil fortsætte rejsen med 90 velfungerende og meget dygtige kollegaer, der er tilknyttet afdelingen i Sø...
Indrykket:3. april 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Afdelingsdirektør

Hviid & Larsen

Frederikshavn
Afdelingsdirektør til Frederikshavn Dronninglund Sparekasse har rødder tilbage til 1873. Vi er 65 medarbejdere fordelt på 7 afdelinger - alle placeret i det nordjyske. I Dronninglund Sparekasse har vi et fælles værdigrundlag, så vi skaber en stærk o...
Indrykket:26. marts 2019
Udløbsdato:21. maj 2019