Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sundhedsfaglig konsulent til kvalitets- og patientsikkerhedsarbejde

Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt hospital, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje. Et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter.

Vil du være med til at udvikle fremtidens organisation på Nordsjællands Hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger.

Vi søger en konsulent, der arbejder proaktivt, datadrevet og ambitiøst med kvalitets- og patientsikkerhedsarbejde og motiveres af at understøtte kvalitets- og patientsikkerhedsarbejdet i de kliniske afdelinger, fra en administrativ stol.

I tæt samarbejde med vores Implementerings- og forbedringsspecialister og afdelingsledelserne i klinikken kommer du til at arbejde med en bred vifte af opgaver relateret til patientsikkerhed, praksisnært udviklings- og forbedringsarbejde, kvalitetsmonitorering og opfølgning.

Du kommer til at arbejde tæt ind i hospitalets udvikling af fremtidens hospital med at understøtte sikre processer med patientsikkerhed og høj kvalitet. Du skal derfor have indgående kendskab til kliniske arbejdsgange, gerne indenfor indlagte og akutte patientforløb.

Opgaver:

  • Proaktiv risikovurdering af nye arbejdsgange og patientforløb
  • Understøtte arbejdet i lærings- og kvalitetsteams
  • Rådgivning og støtte omkring nationale kliniske kvalitetsdatabaser
  • Sekretariatsbetjening af Lægemiddelkomité og Hygiejnekomité
  • Analyser og opfølgning på utilsigtede hændelser
  • Læring og forebyggelse af utilsigtede hændelser i forbedringsindsatser
  • Tovholder for diverse netværk og arbejdsgrupper
  • Vedligeholdelse af VIP, herunder faglig sparringspartner for klinikken i forhold til forenkling og oprydning
  • Deltage i lederrunder med direktion/afdelingsledelse
Vi investerer i dig

Du får store muligheder for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge.

Løn og ansættelsesforhold

Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i Region Hovedstaden. Vi har til huse på Nordsjællands Hospital i Hillerød. Din arbejdstid er 37 timer om ugen.

Ansøgningsfrist er torsdag den 17. oktober 2019 kl. 12.00 og ansættelsessamtaler holdes i uge 43. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte enhedschef Karen Gliese Nielsen på telefon 4030 4932.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330091321Phoenix-909108e012019-09-17T00:00:00Sundhedsfaglig konsulent til kvalitets- og patientsikkerhedsarbejdeNordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt hospital, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje. Et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter.

Vil du være med til at udvikle fremtidens organisation på Nordsjællands Hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger.

Vi søger en konsulent, der arbejder proaktivt, datadrevet og ambitiøst med kvalitets- og patientsikkerhedsarbejde og motiveres af at understøtte kvalitets- og patientsikkerhedsarbejdet i de kliniske afdelinger, fra en administrativ stol.

I tæt samarbejde med vores Implementerings- og forbedringsspecialister og afdelingsledelserne i klinikken kommer du til at arbejde med en bred vifte af opgaver relateret til patientsikkerhed, praksisnært udviklings- og forbedringsarbejde, kvalitetsmonitorering og opfølgning.

Du kommer til at arbejde tæt ind i hospitalets udvikling af fremtidens hospital med at understøtte sikre processer med patientsikkerhed og høj kvalitet. Du skal derfor have indgående kendskab til kliniske arbejdsgange, gerne indenfor indlagte og akutte patientforløb.

Opgaver:

  • Proaktiv risikovurdering af nye arbejdsgange og patientforløb
  • Understøtte arbejdet i lærings- og kvalitetsteams
  • Rådgivning og støtte omkring nationale kliniske kvalitetsdatabaser
  • Sekretariatsbetjening af Lægemiddelkomité og Hygiejnekomité
  • Analyser og opfølgning på utilsigtede hændelser
  • Læring og forebyggelse af utilsigtede hændelser i forbedringsindsatser
  • Tovholder for diverse netværk og arbejdsgrupper
  • Vedligeholdelse af VIP, herunder faglig sparringspartner for klinikken i forhold til forenkling og oprydning
  • Deltage i lederrunder med direktion/afdelingsledelse
Vi investerer i dig

Du får store muligheder for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge.

Løn og ansættelsesforhold

Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i Region Hovedstaden. Vi har til huse på Nordsjællands Hospital i Hillerød. Din arbejdstid er 37 timer om ugen.

Ansøgningsfrist er torsdag den 17. oktober 2019 kl. 12.00 og ansættelsessamtaler holdes i uge 43. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte enhedschef Karen Gliese Nielsen på telefon 4030 4932.

2019-10-18T00:51:29.360 Nordsjællands Hospital er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospitalsdrift. Et helt nyt hospital, hvor vi nyfortolker hospitalets form og funktion i samfundet og går nye veje. Et moderne hospital, der skaber behandlingsforløbene sammen med vores patienter. Vil du være med til at udvikle fremtidens organisation på Nordsjællands Hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger. Vi søger en konsulent, der arbejder proaktivt, datadrevet og ambitiøst med kvalitets- og patientsikkerhedsarbejde og motiveres af at understøtte kvalitets- og patientsikkerhedsarbejdet i de kliniske afdelinger, fra en administrativ stol. I tæt samarbejde med vores Implementerings- og forbedringsspecialister og afdelingsledelserne i klinikken kommer du til at arbejde med en bred vifte af opgaver relateret til patientsikkerhed, praksisnært udviklings- og forbedringsarbejde, kvalitetsmonitorering og opfølgning. Du kommer til at arbejde tæt ind i hospitalets udvikling af fremtidens hospital med at understøtte sikre processer med patientsikkerhed og høj kvalitet. Du skal derfor have indgående kendskab til kliniske arbejdsgange, gerne indenfor indlagte og akutte patientforløb. Opgaver: Proaktiv risikovurdering af nye arbejdsgange og patientforløb Understøtte arbejdet i lærings- og kvalitetsteams Rådgivning og støtte omkring nationale kliniske kvalitetsdatabaser Sekretariatsbetjening af Lægemiddelkomité og Hygiejnekomité Analyser og opfølgning på utilsigtede hændelser Læring og forebyggelse af utilsigtede hændelser i forbedringsindsatser Tovholder for diverse netværk og arbejdsgrupper Vedligeholdelse af VIP, herunder faglig sparringspartner for klinikken i forhold til forenkling og oprydning Deltage i lederrunder med direktion afdelingsledelse Vi investerer i dig Du får store muligheder for selvstændigt at præge og udvikle opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge. Løn og ansættelsesforhold Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i Region Hovedstaden. Vi har til huse på Nordsjællands Hospital i Hillerød. Din arbejdstid er 37 timer om ugen. Ansøgningsfrist er torsdag den 17. oktober 2019 kl. 12.00 og ansættelsessamtaler holdes i uge 43. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte enhedschef Karen Gliese Nielsen på telefon 4030 4932.11jobnet909108e0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-17T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=220312&DepartmentId=18829&MediaId=4733&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3613737Nordsjællands Hospital (Hillerød)11Dyrehavevej 293400HillerødDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent824991JobNet5046063504606310017-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=909108e0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=909108e0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=909108e0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=909108e0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgSundhedsfaglig konsulent til kvalitets- og patientsikkerhedsarbejde12007991Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration362747888noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330099179Projektledere til Center for Ejendomme, Enheden for Energi og MiljøRobot Regionen Hovedstanden står overfor energieffektivisering af 1,2 mio. m2, som er et af Danmarks største projekter af sin art. Vi søger derfor tre projektledere, som kan sikre gennemførelse og målopfyldelse i samarbejde med engagerede kolleger og eksterne partnere. Om os Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler. Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for Center for Ejendommes ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I Center for Ejendomme skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen. Om stillingerne Energi og Miljø, der er en del af Region Hovedstadens Center for Ejendomme (CEJ), arbejder bl.a. med energieffektiviseringen af regionens bygninger. Netop nu er der et stort energiprogram i gang, hvor de tekniske installationer skal energieffektiviseres på tværs af en række hospitaler, med en investering på op mod 1 mia. kr. Første skridt er en omfattende kortlægning af potentielle energitiltag samt en efterfølgende analyse og programmering af energitiltag, som grundlaget for efterfølgende udbud af en række entrepriser. Kortlægningen, analysen og programmeringen vil blive foretaget i tre sideløbende puljer i samarbejde med tre tekniske totalrådgivere samt vores bygherrerådgiver. I CEJ ønsker vi at skabe de bedste rammer for kortlægningen og sikre, at vores egne kompetencer og vurderinger bringes i spil, herunder fra vores tekniske drift. Du vil som projektleder for en eller flere af puljerne få ansvar for, at kortlægning, analyse og programmering gennemføres optimalt hvad angår både udbytte, tidsplan samt omkostningerne. Den rette kommunikation, veltilrettelagte arbejdsprocesser og en høj grad af tværfaglig koordinering er kerneelementer i dit arbejde. Når projekterne overgår til udførelsen, vil du få mulighed for at være med til at realisere energitiltagene som projektleder med udgangspunkt i Enheden for Plan og Byg, som håndterer byggeprojekter. Du vil altså få mulighed for at være med fra start til slut på et meget ambitiøst projekt. Om dig Du har mindst 5 års erfaring som projektleder indenfor byggeri eller tekniske installationer og gerne fra projekter med høj kompleksitet og med mange interessenter. Du har lyst og evner til at skabe et velfungerende samarbejde mellem forskelligartede faggrupper og særligt mellem den interne driftsorganisation og de eksterne rådgivere. Erfaring med projekter vedrørende tekniske installationer og projekter på hospitaler i drift vil være en stor fordel. Du har erfaring med økonomistyring, risiko- og kvalitetsstyring og sikrer gennemarbejdede og rettidige leverancer gennem hele projektet. Du kan arbejde selvstændigt, og gør det systematisk og vedholdende, men værdsætter også værdien af godt teamwork. Du er tillidsvækkende og er i god balance med dig selv. Du er kendt for at have en positiv gennemslagskraft via din direkte og positive kommunikation, men også ved at vise handlekraft, når det er påkrævet. Herudover forventer vi, at du har: evne til at strukturere og bevare overblik gode samarbejds- og kommunikationsevner, der kan udfoldes på tværs af komplekse organisatoriske skel og faglige grænser stærke samarbejds- og forhandlingsevner en god forståelse for politiske og administrative processer Stort ansvar og selvstændighed i et inspirerende miljø Center for Ejendomme vil tilbyde dig et spændende job med en central placering i organisationen i et dynamisk og uformelt miljø med et stærkt fællesskab og kontakt til mange forskellige faggrupper. Gode muligheder for personlig og faglig udvikling samt en fleksibel arbejdsform, med frihed under ansvar. Yderligere oplysninger Ønsker du flere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte Enhedschef Heine Knudsen på 51 44 66 23. eller Programleder Lars Munch Reul på 21 28 61 20. Alle henvendelser behandles fortroligt. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst, med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingerne ønskes besat snarest muligt. Ansættelsesstedet er Region Hovedstaden, med primært arbejdssted på Lyskær 13a, 3.sal, 2730 Herlev. Ansøgningsprocedure Send din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter via link i annoncen. Der er ansøgningsfrist den 27. oktober 2019. Samtaler afholdes løbende. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Regionen Hovedstanden står overfor energieffektivisering af 1,2 mio. m2, som er et af Danmarks største projekter af sin art.

Vi søger derfor tre projektledere, som kan sikre gennemførelse og målopfyldelse i samarbejde med engagerede kolleger og eksterne partnere.

Om os
Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Vi er i gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for Center for Ejendommes ca. 800 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, således at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I Center for Ejendomme skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Om stillingerne
Energi og Miljø, der er en del af Region Hovedstadens Center for Ejendomme (CEJ), arbejder bl.a. med energieffektiviseringen af regionens bygninger. Netop nu er der et stort energiprogram i gang, hvor de tekniske installationer skal energieffektiviseres på tværs af en række hospitaler, med en investering på op mod 1 mia. kr.

Første skridt er en omfattende kortlægning af potentielle energitiltag samt en efterfølgende analyse og programmering af energitiltag, som grundlaget for efterfølgende udbud af en række entrepriser. Kortlægningen, analysen og programmeringen vil blive foretaget i tre sideløbende puljer i samarbejde med tre tekniske totalrådgivere samt vores bygherrerådgiver. I CEJ ønsker vi at skabe de bedste rammer for kortlægningen og sikre, at vores egne kompetencer og vurderinger bringes i spil, herunder fra vores tekniske drift.

Du vil som projektleder for en eller flere af puljerne få ansvar for, at kortlægning, analyse og programmering gennemføres optimalt hvad angår både udbytte, tidsplan samt omkostningerne. Den rette kommunikation, veltilrettelagte arbejdsprocesser og en høj grad af tværfaglig koordinering er kerneelementer i dit arbejde.

Når projekterne overgår til udførelsen, vil du få mulighed for at være med til at realisere energitiltagene som projektleder med udgangspunkt i Enheden for Plan og Byg, som håndterer byggeprojekter. Du vil altså få mulighed for at være med fra start til slut på et meget ambitiøst projekt.

Om dig
Du har mindst 5 års erfaring som projektleder indenfor byggeri eller tekniske installationer og gerne fra projekter med høj kompleksitet og med mange interessenter. Du har lyst og evner til at skabe et velfungerende samarbejde mellem forskelligartede faggrupper og særligt mellem den interne driftsorganisation og de eksterne rådgivere.

Erfaring med projekter vedrørende tekniske installationer og projekter på hospitaler i drift vil være en stor fordel.

Du har erfaring med økonomistyring, risiko- og kvalitetsstyring og sikrer gennemarbejdede og rettidige leverancer gennem hele projektet.

Du kan arbejde selvstændigt, og gør det systematisk og vedholdende, men værdsætter også værdien af godt teamwork.

Du er tillidsvækkende og er i god balance med dig selv. Du er kendt for at have en positiv gennemslagskraft via din direkte og positive kommunikation, men også ved at vise handlekraft, når det er påkrævet.

Herudover forventer vi, at du har:

  • evne til at strukturere og bevare overblik
  • gode samarbejds- og kommunikationsevner, der kan udfoldes på tværs af komplekse organisatoriske skel og faglige grænser
  • stærke samarbejds- og forhandlingsevner
  • en god forståelse for politiske og administrative processer
Stort ansvar og selvstændighed i et inspirerende miljø
Center for Ejendomme vil tilbyde dig et spændende job med en central placering i organisationen i et dynamisk og uformelt miljø med et stærkt fællesskab og kontakt til mange forskellige faggrupper. Gode muligheder for personlig og faglig udvikling samt en fleksibel arbejdsform, med frihed under ansvar.

Yderligere oplysninger
Ønsker du flere informationer om stillingen, er du velkommen til at kontakte Enhedschef Heine Knudsen på 51 44 66 23. eller Programleder Lars Munch Reul på 21 28 61 20.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst, med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Stillingerne ønskes besat snarest muligt.

Ansættelsesstedet er Region Hovedstaden, med primært arbejdssted på Lyskær 13a, 3.sal, 2730 Herlev.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter via link i annoncen.

Der er ansøgningsfrist den 27. oktober 2019.

Samtaler afholdes løbende.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Region HovedstadenHillerød2019-10-02T00:00:002019-10-27T00:00:00
330095750Nordsjællands Hospital søger Analyse- og planlægningskonsulentRobot Nordsjællands Hospital er i gang med en udviklingsproces frem mod flytningen til nyt hospital i 2024. Har du lyst til at være en del af et stærkt fagligt fællesskab, der gør os organisatorisk klar til dette? Har du lyst til at udvikle dig og bidrage ind i en opgaveportefølje, der både giver mulighed for specialisering og helhedstænkning af central betydning for hospitalets løbende drift, styring og videreudvikling? Så kan vi tilbyde dig et spændende og udfordrende job. Dine opgaver Stillingen er i Enhed for Planlægning og Dataanalyse, der er én af tre enheder i Økonomi og HR Afdelingen. Enheden varetager opgaver indenfor planlægning, analyse, styring, rapportering og registrering på hospitalet. Vi er alt 12 i enheden. Du vil komme til at arbejde med forskelligartede opgaver ift. hospitalets løbende drift og udvikling, fx opgaver ift.: Effektiv kapacitets- og ressourceudnyttelse ift. senge, ambulatorier og operationskapacitet Flow i patienternes forløb internt på hospitalet Koordination- og planlægningsopgaver, fx ved ændret organisering af kliniske funktioner Omstilling af aktivitetsstyring i retning af mere værdibaseret styring (værdi for patienten) Udvikling og effektivisering frem mod indflytning i Nyt Hospital Nordsjælland Din opgaveløsning vil foregå i tæt samarbejde med kollegaer i enheden og den øvrige administration. Du vil også have tæt kontakt til direktion og klinikken. Nogle af dine opgaver vil være af mere tværgående karakter i Økonomi og HR Afdelingen, fx større budgetanalyser i samarbejde med Økonomienhedens budgetkonsulenter. Din profil Du har en relevant akademisk uddannelsesmæssig baggrund. Du arbejder selvstændigt med stort drive. Du har lyst til at arbejde i et komplekst opgavefelt. Du arbejder systematisk og har analytiske evner. Du har fokus på fremdrift i processer og realisering af de opstillede mål. Du kan skabe overblik og samtidig se væsentlige detaljer på rette niveau. Du er god til formidling i skrift og tale. Vi investerer i dig Som en del af jobbet bliver du grundigt introduceret til dine arbejdsopgaver. Du får store muligheder for selvstændigt at præge opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge stillingen. Løn og ansættelsesforhold Du ansættes som konsulent med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i regionen. Vi har til huse på matriklen i Hillerød og betjener desuden hospitalsmatriklen i Frederikssund og Sundhedshuset i Helsingør. Din arbejdstid er 37 timer om ugen. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte enhedschef Tobias de Neergaard på telefon 29 60 41 09. Ansøgningsfrist Upload din ansøgning med CV senest mandag den 21. oktober 2019, kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 43. Stillingen ønskes besat snarest muligt.Nordsjællands Hospital er i gang med en udviklingsproces frem mod flytningen til nyt hospital i 2024. Har du lyst til at være en del af et stærkt fagligt fællesskab, der gør os organisatorisk klar til dette? Har du lyst til at udvikle dig og bidrage ind i en opgaveportefølje, der både giver mulighed for specialisering og helhedstænkning af central betydning for hospitalets løbende drift, styring og videreudvikling? Så kan vi tilbyde dig et spændende og udfordrende job.

Dine opgaver

Stillingen er i Enhed for Planlægning og Dataanalyse, der er én af tre enheder i Økonomi og HR Afdelingen. Enheden varetager opgaver indenfor planlægning, analyse, styring, rapportering og registrering på hospitalet. Vi er alt 12 i enheden. Du vil komme til at arbejde med forskelligartede opgaver ift. hospitalets løbende drift og udvikling, fx opgaver ift.:

  • Effektiv kapacitets- og ressourceudnyttelse ift. senge, ambulatorier og operationskapacitet
  • Flow i patienternes forløb internt på hospitalet
  • Koordination- og planlægningsopgaver, fx ved ændret organisering af kliniske funktioner
  • Omstilling af aktivitetsstyring i retning af mere værdibaseret styring (værdi for patienten)
  • Udvikling og effektivisering frem mod indflytning i Nyt Hospital Nordsjælland
Din opgaveløsning vil foregå i tæt samarbejde med kollegaer i enheden og den øvrige administration. Du vil også have tæt kontakt til direktion og klinikken. Nogle af dine opgaver vil være af mere tværgående karakter i Økonomi og HR Afdelingen, fx større budgetanalyser i samarbejde med Økonomienhedens budgetkonsulenter.

Din profil

Du har en relevant akademisk uddannelsesmæssig baggrund. Du arbejder selvstændigt med stort drive. Du har lyst til at arbejde i et komplekst opgavefelt. Du arbejder systematisk og har analytiske evner. Du har fokus på fremdrift i processer og realisering af de opstillede mål. Du kan skabe overblik og samtidig se væsentlige detaljer på rette niveau. Du er god til formidling i skrift og tale.

Vi investerer i dig

Som en del af jobbet bliver du grundigt introduceret til dine arbejdsopgaver. Du får store muligheder for selvstændigt at præge opgaveløsningen og for faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø og en humoristisk omgangstone i hverdagen. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen, til at søge stillingen.

Løn og ansættelsesforhold

Du ansættes som konsulent med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst i regionen. Vi har til huse på matriklen i Hillerød og betjener desuden hospitalsmatriklen i Frederikssund og Sundhedshuset i Helsingør. Din arbejdstid er 37 timer om ugen.

Yderligere oplysninger

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte enhedschef Tobias de Neergaard på telefon 29 60 41 09.

Ansøgningsfrist

Upload din ansøgning med CV senest mandag den 21. oktober 2019, kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 43. Stillingen ønskes besat snarest muligt.



Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-09-25T00:00:002019-10-21T00:00:00
330103723Er arbejde med kontrol af udlandsbeskatning noget for dig?Robot Vil du være med til at kontrollere, om personer med indtægter og formuer i udlandet betaler den skat, de skal? Interesserer du dig for skatteret, og vil du gerne gøre brug af din viden? Så er du måske en af vores nye kolleger i Udland 11. Beskatning i en globaliseret verden Udland 11 er en enhed i afdelingen Udland under fagområdet Person i Skattestyrelsen. Enheden har til opgave at kontrollere, om personer med udlandsforhold oplyser indtægter og formuer fra udlandet korrekt til de danske skattemyndigheder, så der sker en korrekt beskatning. Du får gode muligheder for at udvikle dig, når du arbejder med en bred vifte af skatteforhold. Din opgave vil primært være i samarbejde med kollegaer at kontrollere beskatning af skatteoplysninger fra personer med udlandsforhold. Du er erfaren inden for international skat eller fantastisk lærenem Du kan have praktisk erfaring og viden inden for sagsbehandling, revision, kontrol og udlandsbeskatning. Du kan også være nyuddannet, fx cand.merc.aud., cand.merc.jur. eller lignende, med lyst og mod på at gøre brug af din viden om skatteret. Det er dog en forventning, at du har kendskab til skatteområdet, har stærke analytiske og revisionsmæssige evner samt gode sproglige kompetencer, så du kan formulere dig forståeligt og imødekommende. Du skal have interesse for international skat, herunder overenskomsterne vedrørende dobbeltbeskatning og de danske regler for subjektiv skattepligt. Kendskab til begge områder vil være en fordel men ikke et krav. Vi forventer, at du har kendskab til eller er god til at sætte dig ind i de forvaltningsretlige regler. Som person forventer vi, at du evner at tilegne dig den fornødne viden og dele den med dine kolleger. Du er systematisk og nysgerrig, evner at levere i høj kvalitet. Vi tilbyder til gengæld en mulighed for at arbejde i et fagligt miljø, hvor du kan udvikle dig inden for personbeskatningsområdet med udlandsbeskatning som speciale, og hvor du får lejlighed til at komme i dybden med at arbejde med skatteyderes regelefterlevelse. Udland 11 - din nye arbejdsplads Du bliver ansat i Udland 11 i Fredensborg, en kontrolenhed under afdelingen Udland, som er en del af seks afdelinger i fagområdet Person i Skattestyrelsen. Vi bliver ca. 20 medarbejdere. Vi lægger vægt på et godt og fagligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, hvor tonen er uformel. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning med cv, kopi af uddannelses- eksamenspapirer og eventuelle anbefalinger senest 23. oktober 2019 via linket Søg stillingen . Der indkaldes til samtaler løbende. Vi forventer at afholde samtaler i slutningen af oktober 2019. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Marianne Nierhoff på 72 38 13 21. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet vil indtil videre være Kratbjerg 236, 3480 Fredensborg. Vi forventer, at Udland 11 flytter til Høje Tåstrup i 4. kvartal 2020. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet en straffeattest. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være med til at kontrollere, om personer med indtægter og formuer i udlandet betaler den skat, de skal? Interesserer du dig for skatteret, og vil du gerne gøre brug af din viden? Så er du måske en af vores nye kolleger i Udland 11.

Beskatning i en globaliseret verden
Udland 11 er en enhed i afdelingen Udland under fagområdet Person i Skattestyrelsen. Enheden har til opgave at kontrollere, om personer med udlandsforhold oplyser indtægter og formuer fra udlandet korrekt til de danske skattemyndigheder, så der sker en korrekt beskatning. Du får gode muligheder for at udvikle dig, når du arbejder med en bred vifte af skatteforhold.

Din opgave vil primært være i samarbejde med kollegaer at kontrollere beskatning af skatteoplysninger fra personer med udlandsforhold.

Du er erfaren inden for international skat eller fantastisk lærenem
Du kan have praktisk erfaring og viden inden for sagsbehandling, revision, kontrol og udlandsbeskatning. Du kan også være nyuddannet, fx cand.merc.aud., cand.merc.jur. eller lignende, med lyst og mod på at gøre brug af din viden om skatteret. Det er dog en forventning, at du har kendskab til skatteområdet, har stærke analytiske og revisionsmæssige evner samt gode sproglige kompetencer, så du kan formulere dig forståeligt og imødekommende.

Du skal have interesse for international skat, herunder overenskomsterne vedrørende dobbeltbeskatning og de danske regler for subjektiv skattepligt. Kendskab til begge områder vil være en fordel – men ikke et krav. Vi forventer, at du har kendskab til eller er god til at sætte dig ind i de forvaltningsretlige regler.

Som person forventer vi, at du evner at tilegne dig den fornødne viden og dele den med dine kolleger. Du er systematisk og nysgerrig, evner at levere i høj kvalitet.

Vi tilbyder til gengæld en mulighed for at arbejde i et fagligt miljø, hvor du kan udvikle dig inden for personbeskatningsområdet med udlandsbeskatning som speciale, og hvor du får lejlighed til at komme i dybden med at arbejde med skatteyderes regelefterlevelse.

Udland 11 - din nye arbejdsplads
Du bliver ansat i Udland 11 i Fredensborg, en kontrolenhed under afdelingen Udland, som er en del af seks afdelinger i fagområdet Person i Skattestyrelsen. Vi bliver ca. 20 medarbejdere. Vi lægger vægt på et godt og fagligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, hvor tonen er uformel.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning med cv, kopi af uddannelses-/eksamenspapirer og eventuelle anbefalinger senest 23. oktober 2019 via linket ”Søg stillingen”. Der indkaldes til samtaler løbende. Vi forventer at afholde samtaler i slutningen af oktober 2019.

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Marianne Nierhoff på 72 38 13 21.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Arbejdsstedet vil indtil videre være Kratbjerg 236, 3480 Fredensborg. Vi forventer, at Udland 11 flytter til Høje Tåstrup i 4. kvartal 2020.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet en straffeattest.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, FredensborgFredensborg2019-10-09T00:00:002019-10-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Projektledere til Center for Ejendomme, Enheden for Energi og Miljø

Region Hovedstaden

Hillerød
Regionen Hovedstanden står overfor energieffektivisering af 1,2 mio. m2, som er et af Danmarks største projekter af sin art. Vi søger derfor tre projektledere, som kan sikre gennemførelse og målopfyldelse i samarbejde med engagerede kolleger og ekst...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:27. oktober 2019

Nordsjællands Hospital søger Analyse- og planlægningskonsulent

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Nordsjællands Hospital er i gang med en udviklingsproces frem mod flytningen til nyt hospital i 2024. Har du lyst til at være en del af et stærkt fagligt fællesskab, der gør os organisatorisk klar til dette? Har du lyst til at udvikle dig og bidrage...
Indrykket:25. september 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Er arbejde med kontrol af udlandsbeskatning noget for dig?

Skatteforvaltningen, Fredensborg

Fredensborg
Vil du være med til at kontrollere, om personer med indtægter og formuer i udlandet betaler den skat, de skal? Interesserer du dig for skatteret, og vil du gerne gøre brug af din viden? Så er du måske en af vores nye kolleger i Udland 11. Beskatning...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:23. oktober 2019