Sundhedsfaglig medarbejder til Kløvermarken

Kløvermarken søger social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske. Det faglige ansvars- og kompetenceområde for de forskellige faglige roller, kan du læse mere om her: (link til fagprofil). Hvis du ønsker at være en del af en arbejdsplads med høj faglighed og et godt arbejdsmiljø, så se her (https://signatur.frontlab.com/Thisted/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=4a1010a1a46642528f5a91200f792835.PDF)

Kløvermarken er en del af Plejecentre Midt. Der er fælles områdeledelse af de tre plejecentre: Kastaniegården i Snedsted, Kløvermarken i Koldby og Solgården i Hundborg. I Plejecentre Midt skaber vi rammerne for det gode hverdagsliv ud fra værdierne: Anerkendelse, Troværdighed, Åbenhed, Loyalitet og Tillid.

I Plejecentre Midt har vi fokus på at give det bedst mulige tilbud til vores beboere gennem fokus på både en tværfaglig synergi og udvikling af de monofaglige områder. Her kommer du til at samarbejde med social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygeplejersker, pædagogiske assistenter, en fysioterapeut, en psykolog, ernæringsassistenter, rengøringsassistenter, sekretærer, pedeller, værdighedsmedarbejdere, teamledere og områdeleder. Herudover er der mange aktive frivillige i Plejecentre Midt, som også bidrager til at skabe rammerne for det gode hverdagsliv for beboerne.

I Plejecentre Midt arbejder vi med en mentaliserende tilgang til beboerne, pårørende, samarbejdsparter og hinanden. Det betyder, at der er fokus på en proaktiv kommunikation. Der arbejdes målrettet med I Sikre Hænder og implementering af en rehabiliterende tilgang.

Vi søger medarbejdere, som kan genkende sig selv i følgende:

  • Du kan omgås alle. Du har gode relationelle kompetencer, og forstår også at kommunikere med mennesker, der har tabt ordene.
  • Du er god til at skabe overblik, tager ansvar, er initiativtager og med til at understøtte med din faglighed det, der bidrager til beboernes trivsel, sundhed, værdighed og individualitet.
  • Med din faglighed, kompetencer og nysgerrighed samarbejder du med beboere, pårørende, brugere af huset og tværfagligt personale om at skabe stunder, der er vigtige for den enkelte beboer.
  • Du ser dokumentation som en naturlig del af kerneopgaven i forhold til kontinuitet i plejen og patientsikkerheden.
  • Du er positiv og ressourcefokuseret i samarbejdet, også på de dage, som i løbet af året vil være mere intense.
  • Du bidrager med en rehabiliterende tilgang i plejen til beboerne.

Plejecentre Midt tilbyder:
  • Dygtige og engagerede kollegaer.
  • Et godt arbejdsmiljø.
  • Organisatorisk fokus på nedbringelse af sygefravær.
  • Medindflydelse gennem MED-systemet.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling med udgangspunkt i strategierne.
  • En grundig introduktionsperiode.

Stillingen:
  • 24-32 timer/uge i blandede vagter.
  • Weekendvagt hver anden uge.
  • Start 1. september 2019, gerne før, hvis muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Der indhentes reference i forbindelse med ansættelse.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til teamleder på Kløvermarken: Anne Såby, tlf. 5194 3601. Områdeleder Theresa Wollenberg: taw@thisted.dk.

Ansøgning
I din motiverede ansøgning skal fremgå hvilket timetal, du ønsker. Ansøgningen indsendes via link sammen med dit cv og relevante eksamensbeviser.

Ansøgningsfrist: 27. juni kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler afholdes den 3. juli.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033760Phoenix-ea24e40b12019-05-28T00:00:00Sundhedsfaglig medarbejder til KløvermarkenKløvermarken søger social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske. Det faglige ansvars- og kompetenceområde for de forskellige faglige roller, kan du læse mere om her: (link til fagprofil). Hvis du ønsker at være en del af en arbejdsplads med høj faglighed og et godt arbejdsmiljø, så se her (https://signatur.frontlab.com/Thisted/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=4a1010a1a46642528f5a91200f792835.PDF)

Kløvermarken er en del af Plejecentre Midt. Der er fælles områdeledelse af de tre plejecentre: Kastaniegården i Snedsted, Kløvermarken i Koldby og Solgården i Hundborg. I Plejecentre Midt skaber vi rammerne for det gode hverdagsliv ud fra værdierne: Anerkendelse, Troværdighed, Åbenhed, Loyalitet og Tillid.

I Plejecentre Midt har vi fokus på at give det bedst mulige tilbud til vores beboere gennem fokus på både en tværfaglig synergi og udvikling af de monofaglige områder. Her kommer du til at samarbejde med social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygeplejersker, pædagogiske assistenter, en fysioterapeut, en psykolog, ernæringsassistenter, rengøringsassistenter, sekretærer, pedeller, værdighedsmedarbejdere, teamledere og områdeleder. Herudover er der mange aktive frivillige i Plejecentre Midt, som også bidrager til at skabe rammerne for det gode hverdagsliv for beboerne.

I Plejecentre Midt arbejder vi med en mentaliserende tilgang til beboerne, pårørende, samarbejdsparter og hinanden. Det betyder, at der er fokus på en proaktiv kommunikation. Der arbejdes målrettet med I Sikre Hænder og implementering af en rehabiliterende tilgang.

Vi søger medarbejdere, som kan genkende sig selv i følgende:
  • Du kan omgås alle. Du har gode relationelle kompetencer, og forstår også at kommunikere med mennesker, der har tabt ordene.
  • Du er god til at skabe overblik, tager ansvar, er initiativtager og med til at understøtte med din faglighed det, der bidrager til beboernes trivsel, sundhed, værdighed og individualitet.
  • Med din faglighed, kompetencer og nysgerrighed samarbejder du med beboere, pårørende, brugere af huset og tværfagligt personale om at skabe stunder, der er vigtige for den enkelte beboer.
  • Du ser dokumentation som en naturlig del af kerneopgaven i forhold til kontinuitet i plejen og patientsikkerheden.
  • Du er positiv og ressourcefokuseret i samarbejdet, også på de dage, som i løbet af året vil være mere intense.
  • Du bidrager med en rehabiliterende tilgang i plejen til beboerne.

Plejecentre Midt tilbyder:
  • Dygtige og engagerede kollegaer.
  • Et godt arbejdsmiljø.
  • Organisatorisk fokus på nedbringelse af sygefravær.
  • Medindflydelse gennem MED-systemet.
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling med udgangspunkt i strategierne.
  • En grundig introduktionsperiode.

Stillingen:
  • 24-32 timer/uge i blandede vagter.
  • Weekendvagt hver anden uge.
  • Start 1. september 2019, gerne før, hvis muligt.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Der indhentes reference i forbindelse med ansættelse.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til teamleder på Kløvermarken: Anne Såby, tlf. 5194 3601. Områdeleder Theresa Wollenberg: taw@thisted.dk.

Ansøgning
I din motiverede ansøgning skal fremgå hvilket timetal, du ønsker. Ansøgningen indsendes via link sammen med dit cv og relevante eksamensbeviser.

Ansøgningsfrist: 27. juni kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler afholdes den 3. juli.

 

Kløvermarken søger social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske. Det faglige ansvars- og kompetenceområde for de forskellige faglige roller, kan du læse mere om her: (link til fagprofil). Hvis du ønsker at være en del af en arbejdsplads med høj faglighed og et godt arbejdsmiljø, så se her (https: signatur.frontlab.com Thisted Jobs WebAdFile& 46aspx?Id 4a1010a1a46642528f5a91200f792835.PDF)Kløvermarken er en del af Plejecentre Midt. Der er fælles områdeledelse af de tre plejecentre: Kastaniegården i Snedsted, Kløvermarken i Koldby og Solgården i Hundborg. I Plejecentre Midt skaber vi rammerne for det gode hverdagsliv ud fra værdierne: Anerkendelse, Troværdighed, Åbenhed, Loyalitet og Tillid.I Plejecentre Midt har vi fokus på at give det bedst mulige tilbud til vores beboere gennem fokus på både en tværfaglig synergi og udvikling af de monofaglige områder. Her kommer du til at samarbejde med social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygeplejersker, pædagogiske assistenter, en fysioterapeut, en psykolog, ernæringsassistenter, rengøringsassistenter, sekretærer, pedeller, værdighedsmedarbejdere, teamledere og områdeleder. Herudover er der mange aktive frivillige i Plejecentre Midt, som også bidrager til at skabe rammerne for det gode hverdagsliv for beboerne.I Plejecentre Midt arbejder vi med en mentaliserende tilgang til beboerne, pårørende, samarbejdsparter og hinanden. Det betyder, at der er fokus på en proaktiv kommunikation. Der arbejdes målrettet med I Sikre Hænder og implementering af en rehabiliterende tilgang.Vi søger medarbejdere, som kan genkende sig selv i følgende:Du kan omgås alle. Du har gode relationelle kompetencer, og forstår også at kommunikere med mennesker, der har tabt ordene.Du er god til at skabe overblik, tager ansvar, er initiativtager og med til at understøtte med din faglighed det, der bidrager til beboernes trivsel, sundhed, værdighed og individualitet.Med din faglighed, kompetencer og nysgerrighed samarbejder du med beboere, pårørende, brugere af huset og tværfagligt personale om at skabe stunder, der er vigtige for den enkelte beboer.Du ser dokumentation som en naturlig del af kerneopgaven i forhold til kontinuitet i plejen og patientsikkerheden.Du er positiv og ressourcefokuseret i samarbejdet, også på de dage, som i løbet af året vil være mere intense.Du bidrager med en rehabiliterende tilgang i plejen til beboerne.Plejecentre Midt tilbyder:Dygtige og engagerede kollegaer.Et godt arbejdsmiljø.Organisatorisk fokus på nedbringelse af sygefravær.Medindflydelse gennem MED-systemet.Mulighed for personlig og faglig udvikling med udgangspunkt i strategierne.En grundig introduktionsperiode.Stillingen:24-32 timer uge i blandede vagter.Weekendvagt hver anden uge.Start 1. september 2019, gerne før, hvis muligt.Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne for Ny løn. Der indhentes reference i forbindelse med ansættelse.Yderligere oplysningerDu kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til teamleder på Kløvermarken: Anne Såby, tlf. 5194 3601. Områdeleder Theresa Wollenberg: taw@thisted.dk.AnsøgningI din motiverede ansøgning skal fremgå hvilket timetal, du ønsker. Ansøgningen indsendes via link sammen med dit cv og relevante eksamensbeviser.Ansøgningsfrist: 27. juni kl. 12.00.Ansættelsessamtaler afholdes den 3. juli.11jobnetea24e40b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-27T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1546&ERId=355200EuropaDanmarkJyllandNordjyllandThisted3536890Thisted Kommune11Solsikkevej 43, Koldby7752Snedsted96171717DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent769546JobNet4997089499708910028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea24e40bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea24e40bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea24e40b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ea24e40b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale346017Social- og sundhedsassistent10Sundhed361938103noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330019797Friplejehjemmet Vivaldi tilbyder job til SSARobot Der med hjertet på rette sted og Med afsæt i Danske Diakonhjems værdier, i fællesskab og samarbejde, med samvittighedsfuldhed og omhu, kan og vil yde pleje og omsorg, samt praktisk hjælp af høj etisk og faglig kvalitet. At udgangspunktet altid er beboerne. Er du uddannet SSA, og kan stå inde for ovenstående - så læs endelig videre. 1 juni 2018 åbnede vi friplejehjemmet Vivaldi med 44 plejeboliger. Vi vil gerne have menneskeligt og fagligt kompetente kollegaer til at være et team med os, så vi sammen kan yde pleje og omsorg for vores beboere. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt eller efter aftale. Der er tale om en fast aftenvagt med 30 timer pr. uge. Man arbejder 5 2. Det vil sige, at man arbejder 5 dage, og holder fri i 2 dag. Derefter arbejder man i 2 dage, og holder fri i 5 dage. Vi vægter den enkelte beboer og dennes pårørende med en forståelse for, at alle er forskellige og kommer med deres egen historie. Vi er en personalegruppe bestående af sosu assistenter og hjælpere, pædagog, fysioterapeut, pedel og ernæringsassistent, servicepersonale, planlægger, afdelingssygeplejerske og forstander. Hvem kan søge: SSA - gerne med erfaring og faglig viden om demens. SSA, der ikke går på kompromis med fagligheden. SSA med et menneskesyn, der er foreneligt med vores Danske Diakonhjems værdier. En 100 ærlig og loyal kollega med humor. En god kollega, der vægter samarbejde højt. En kollega, der har lyst til - og ikke kan lade være med at dele sin faglighed med resten af gruppen. En kollega, der har forventninger til - og er nysgerrig på kollegaernes faglighed. En kollega, der ikke er bange for at prøve nyt. En kollega, der lige som os sætter menneskesyn og respekten meget højt. En kollega, der har fokus på god kommunikation. Praktiske oplysninger: Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Forstander Aleksia Bertelsen på tlf. 30369335. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfrist er 31.5.2019. Samtaler afholdes løbende. Ansøgningen sendes til alb@diakon.dk som en pdf fil.

Der med hjertet på rette sted og…

Med afsæt i Danske Diakonhjems værdier, i fællesskab og samarbejde, med samvittighedsfuldhed og omhu, kan og vil yde pleje og omsorg, samt praktisk hjælp af høj etisk og faglig kvalitet.

At udgangspunktet altid er beboerne.

Er du uddannet SSA, og kan stå inde for ovenstående - så læs endelig videre.

1 juni 2018 åbnede vi friplejehjemmet Vivaldi med 44 plejeboliger.

Vi vil gerne have menneskeligt og fagligt kompetente kollegaer til at være et team med os, så vi sammen kan yde pleje og omsorg for vores beboere.

Stillingen er til besættelse hurtigst muligt eller efter aftale.

Der er tale om en fast aftenvagt med 30 timer pr. uge.

Man arbejder 5/2. Det vil sige, at man arbejder 5 dage, og holder fri i 2 dag. Derefter arbejder man i 2 dage, og holder fri i 5 dage.

Vi vægter den enkelte beboer og dennes pårørende med en forståelse for, at alle er forskellige og kommer med deres egen historie.

Vi er en personalegruppe bestående af sosu assistenter og hjælpere, pædagog, fysioterapeut, pedel og ernæringsassistent, servicepersonale, planlægger, afdelingssygeplejerske og forstander.

Hvem kan søge:

  • SSA - gerne med erfaring og faglig viden om demens.
  • SSA, der ikke går på kompromis med fagligheden.
  • SSA med et menneskesyn, der er foreneligt med vores/Danske Diakonhjems værdier.
  • En 100 % ærlig og loyal kollega med humor.
  • En god kollega, der vægter samarbejde højt.
  • En kollega, der har lyst til - og ikke kan lade være med at dele sin faglighed med resten af gruppen.
  • En kollega, der har forventninger til - og er nysgerrig på kollegaernes faglighed.
  • En kollega, der ikke er bange for at prøve nyt.
  • En kollega, der lige som os sætter menneskesyn og respekten meget højt.
  • En kollega, der har fokus på god kommunikation.

Praktiske oplysninger:

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Forstander Aleksia Bertelsen på tlf. 30369335.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist er 31.5.2019. Samtaler afholdes løbende. Ansøgningen sendes til alb@diakon.dk som en pdf fil.

S/I Friplejehjemmet VivaldiBrønderslev2019-06-04T00:00:002019-07-03T00:00:00
330018614Privathjælpen Struer søger Social- & sundhedsassistent til Gruppekoordinator stilling på 32 timer pr. 1/6-19 eller snarest derefter.Robot Privathjælpen Struer er et privat hjemmeplejefirma, som har været godkendt under fritvalgsordningen siden 2003. Vi leverer personlig pleje, praktisk bistand samt tilkøbsydelser til ca. 45 af borgerne i Struer Kommune. Visioner: Med det enkelte menneske i centrum, skal vi sammen gøre Privathjælpen til Struers bedste arbejdsplads. Vi skal igennem vores gode rennom , være borgerens foretrukne valg, - ved at være en virksomhed i udvikling, hvor passion, fleksibilitet og faglighed skal være i højsæde. Vi søger en Social- sundhedsassistent med gruppekoordinatorfunktion. Arbejdet er fordelt mellem udekørende og administrative opgaver. Arbejdet ligger primært i dagvagter med bagvagtsfunktion arbejde gennemsnitlig hver 4. weekend. Helligdage planlægges i samarbejde med de øvrige koordinatorer. kan du se dig selv som en del af Privathjælpen, samt besidder nedenstående kompetencer send os da venligst en ansøgning samt CV. Vil du vide mere om os gå da ind på www.privathjaelpen.dk Faglige kompetencer: Du er udannet og autoriseret Social- sundhedsassistent. Erfaring med planlægning i Nexus. Der oplæres heri. Kendskab til Fællessprog III. Du er fleksibel i forhold til borgere, kollegaer samt de arbejdsopgaver du vil få. Du er god til at arbejde struktureret. Du er selvstændig og beslutsom. Personlige kompetencer: Gode samarbejdsevner Tænker i muligheder, er fleksibel og omstillingsparat Overholder givne deadlines Kan indgå i konfliktløsning og skabe ro Er tillidsvækkende og loyal Godt humør og stabil i fremmøde Vi tilbyder en god arbejdsplads og superengagerede kollegaer. Så er du en ildsjæl, der gerne vil gøre en forskel, og har hjertet på det rette sted, er det dig vi mangler. Lønsats: grundlønnen er pr. 01.06.19 kr. 160,13 time dertil kommer evt. tillæg.

Privathjælpen Struer er et privat hjemmeplejefirma, som har været godkendt under fritvalgsordningen siden 2003.

Vi leverer personlig pleje, praktisk bistand samt tilkøbsydelser til ca. 45% af borgerne i Struer Kommune.

Visioner: Med det enkelte menneske i centrum, skal vi sammen gøre Privathjælpen til Struers bedste arbejdsplads.

Vi skal igennem vores gode rennomé, være borgerens foretrukne valg, - ved at være en virksomhed i udvikling, hvor passion, fleksibilitet og faglighed skal være i højsæde.

Vi søger en Social- & sundhedsassistent med gruppekoordinatorfunktion. Arbejdet er fordelt mellem udekørende og administrative opgaver. Arbejdet ligger primært i dagvagter med bagvagtsfunktion/arbejde gennemsnitlig hver 4. weekend.

Helligdage planlægges i samarbejde med de øvrige koordinatorer.

kan du se dig selv som en del af Privathjælpen, samt besidder nedenstående kompetencer send os da venligst en ansøgning samt CV.

Vil du vide mere om os gå da ind på www.privathjaelpen.dk

 Faglige kompetencer:

  • Du er udannet og autoriseret Social- & sundhedsassistent.
  • Erfaring med planlægning i Nexus. Der oplæres heri.
  • Kendskab til Fællessprog III.
  • Du er fleksibel i forhold til borgere, kollegaer samt de arbejdsopgaver du vil få.
  • Du er god til at arbejde struktureret.
  • Du er selvstændig og beslutsom.

Personlige kompetencer:

  • Gode samarbejdsevner
  • Tænker i muligheder, er fleksibel og omstillingsparat
  • Overholder givne deadlines
  • Kan indgå i konfliktløsning og skabe ro
  • Er tillidsvækkende og loyal
  • Godt humør og stabil i fremmøde

Vi tilbyder en god arbejdsplads og superengagerede kollegaer. Så er du en ildsjæl, der gerne vil gøre en forskel, og har hjertet på det rette sted, er det dig vi mangler.

Lønsats:        grundlønnen er pr. 01.06.19 – kr. 160,13/time dertil kommer evt. tillæg.

Privathjælpen v/Anne KjærgaardStruer2019-06-04T00:00:002019-07-02T00:00:00
330043596Social- og sundhedsassistentRobot Da vi har en personale, der ved intern opslag har fået en ny stilling på Brovst Friplejehjem, søger vi en nattevagt. Vi er et Friplejehjem med 30 beboere, hvor vi prioriterer den enkelte beboers velvære meget højt. Vi søger derfor en medarbejder, der vil bidrage til at skabe livskvalitet for vores beboere. Dette gøres ved at levere en helhedsorienteret indsats, hvor der fokuseres på såvel pleje som omsorg og aktiviteter tilpasset den enkelte beboers ønsker og behov, så beboerne kan opretholde et godt hverdagsliv. Vi forventer at du: Er uddannet social- og sundhedsassistent, gerne med erfaring fra ældreområdet, ligesom vi forventer, at du har naturlig interesse for mennesker og kan lide at arbejde med ældre borgere. Er god til at samarbejde med forskellige faggrupper samt de mange frivillige, der hver dag færdes på plejehjemmet og deltager aktivt i at skabe aktivitet for vore beboere. Er udadvendt, villig til at hjælpe og omstillingsparat. Er interesseret i at arbejde på en udviklingsorienteret arbejdsplads, tager initiativ, og bidrager aktivt til fortsat udvikling af Brovst Friplejehjem. Møder andre mennesker med tillid og åbenhed. Ud fra din faglige viden og kompetencer kan skabe og holde overblik over vagtens opgaver. Mundligt og skriftligt kan formidle viden, observationer og tiltag til dine samarbejdspartnere på fagligt højt niveau. Arbejdsopgaver: Fast nattevagt, samt weekendvagt hver anden uge. Pleje og praktisk bistand med udgangspunkt i beboernes egne ressourcer. Arbejde med rehabilitering og tidlig opsporing af potentielle sygdomsproblematikker. Holde dig opdateret på dine faglige kompetencer. Øvrige oplysninger: Du bliver ansat i henhold til overenskomst med KL. Stillingerne ønskes besat pr. 1. september 2019 eller efter aftale. Du bliver ansat på gennemsnitlig 30,00 timer pr. uge. Ansøgningsfrist er den 30. juni 2019. Mener du, at dette kunne være et spændende job for dig, er du velkommen til at kontakte Plejehjemsleder Svend Erik Hauerslev, tlf. 30483314. Ansøgning kan sendes til leder@brovstfriplejehjem.dk eller Brovst Friplejehjem, Stationsvej 18, 9460 Brovst. Samtaler afholdes i juli måned efter nærmere aftale med den enkelte ansøger.

Da vi har en personale, der ved intern opslag har fået en ny stilling på Brovst Friplejehjem, søger vi en nattevagt.

Vi er et Friplejehjem med 30 beboere, hvor vi prioriterer den enkelte beboers velvære meget højt. Vi søger derfor en medarbejder, der vil bidrage til at skabe livskvalitet for vores beboere. Dette gøres ved at levere en helhedsorienteret indsats, hvor der fokuseres på såvel pleje som omsorg og aktiviteter tilpasset den enkelte beboers ønsker og behov, så beboerne kan opretholde et godt hverdagsliv.

Vi forventer at du:

  • Er uddannet social- og sundhedsassistent, gerne med erfaring fra ældreområdet, ligesom vi forventer, at du har naturlig interesse for mennesker og kan lide at arbejde med ældre borgere.
  • Er god til at samarbejde med forskellige faggrupper samt de mange frivillige, der hver dag færdes på plejehjemmet og deltager aktivt i at skabe aktivitet for vore beboere.
  • Er udadvendt, villig til at hjælpe og omstillingsparat.
  • Er interesseret i at arbejde på en udviklingsorienteret arbejdsplads, tager initiativ, og bidrager aktivt til fortsat udvikling af Brovst Friplejehjem.
  • Møder andre mennesker med tillid og åbenhed.
  • Ud fra din faglige viden og kompetencer kan skabe og holde overblik over vagtens opgaver.
  • Mundligt og skriftligt kan formidle viden, observationer og tiltag til dine samarbejdspartnere på fagligt højt niveau.

Arbejdsopgaver:

  • Fast nattevagt, samt weekendvagt hver anden uge.
  • Pleje og praktisk bistand med udgangspunkt i beboernes egne ressourcer.
  • Arbejde med rehabilitering og tidlig opsporing af potentielle sygdomsproblematikker.
  • Holde dig opdateret på dine faglige kompetencer.

 

Øvrige oplysninger:

  • Du bliver ansat i henhold til overenskomst med KL.
  • Stillingerne ønskes besat pr. 1. september 2019 – eller efter aftale.
  • Du bliver ansat på gennemsnitlig 30,00 timer pr. uge.
  • Ansøgningsfrist er den 30. juni 2019.

Mener du, at dette kunne være et spændende job for dig, er du velkommen til at kontakte Plejehjemsleder Svend Erik Hauerslev, tlf. 30483314.

Ansøgning kan sendes til leder@brovstfriplejehjem.dk eller Brovst Friplejehjem, Stationsvej 18, 9460 Brovst.

Samtaler afholdes i juli måned – efter nærmere aftale med den enkelte ansøger.

Den selvejende institution Brovst FriplejehjemBrovst2019-06-14T00:00:002019-06-30T00:00:00
330043604Social- og sundhedsassistentRobot Da vi har en personale, der har valgt at videreuddanne sig, søger vi en social- og sundhedsassistent. Vi er et Friplejehjem med 30 beboere, hvor vi prioriterer den enkelte beboers velvære meget højt. Vi søger derfor en medarbejder, der vil bidrage til at skabe livskvalitet for vores beboere. Dette gøres ved at levere en helhedsorienteret indsats, hvor der fokuseres på såvel pleje som omsorg og aktiviteter tilpasset den enkelte beboers ønsker og behov, så beboerne kan opretholde et godt hverdagsliv. Vi forventer at du: Er uddannet social- og sundhedsassistent, gerne med erfaring fra ældreområdet, ligesom vi forventer, at du har naturlig interesse for mennesker og kan lide at arbejde med ældre borgere. Er god til at samarbejde med forskellige faggrupper samt de mange frivillige, der hver dag færdes på plejehjemmet og deltager aktivt i at skabe aktivitet for vore beboere. Er udadvendt, villig til at hjælpe og omstillingsparat. Er interesseret i at arbejde på en udviklingsorienteret arbejdsplads, tager initiativ, og bidrager aktivt til fortsat udvikling af Brovst Friplejehjem. Møder andre mennesker med tillid og åbenhed. Ud fra din faglige viden og kompetencer kan skabe og holde overblik over arbejdsdagens opgaver. Mundligt og skriftligt kan formidle viden, observationer og tiltag til dine samarbejdspartnere på et fagligt højt niveau. Arbejdsopgaver: Dag- og enkelte aftenvagter, samt weekendvagt hver anden uge. Pleje og praktisk bistand med udgangspunkt i beboernes egne ressourcer. Arbejde med rehabilitering og tidlig opsporing af potentielle sygdomsproblematikker. Indgå i et tværfagligt team med pædagog og sygeplejerske, hvor opgaven er, at du som SSA skal komme med din faglighed i et reflekterende miljø. Holde dig opdateret på dine faglige kompetencer. Øvrige oplysninger: Du bliver ansat i henhold til overenskomst med KL. Ansættelse pr. 1. september eller efter aftale. Du bliver ansat på gennemsnitlig 37,0 timer pr. uge. Ansøgningsfrist er den 30. juni 2019. Mener du, at dette kunne være et spændende job for dig, er du velkommen til at kontakte Plejehjemsleder Svend Erik Hauerslev, tlf. 30 48 33 14. Ansøgning kan sendes til leder@brovstfriplejehjem.dk eller Brovst Friplejehjem, Stationsvej 18, 9460 Brovst. Samtaler afholdes i juli måned efter nærmere aftale med den enkelte ansøger.

Da vi har en personale, der har valgt at videreuddanne sig, søger vi en social- og sundhedsassistent.

Vi er et Friplejehjem med 30 beboere, hvor vi prioriterer den enkelte beboers velvære meget højt. Vi søger derfor en medarbejder, der vil bidrage til at skabe livskvalitet for vores beboere. Dette gøres ved at levere en helhedsorienteret indsats, hvor der fokuseres på såvel pleje som omsorg og aktiviteter tilpasset den enkelte beboers ønsker og behov, så beboerne kan opretholde et godt hverdagsliv.

Vi forventer at du:

  • Er uddannet social- og sundhedsassistent, gerne med erfaring fra ældreområdet, ligesom vi forventer, at du har naturlig interesse for mennesker og kan lide at arbejde med ældre borgere.
  • Er god til at samarbejde med forskellige faggrupper samt de mange frivillige, der hver dag færdes på plejehjemmet og deltager aktivt i at skabe aktivitet for vore beboere.
  • Er udadvendt, villig til at hjælpe og omstillingsparat.
  • Er interesseret i at arbejde på en udviklingsorienteret arbejdsplads, tager initiativ, og bidrager aktivt til fortsat udvikling af Brovst Friplejehjem.
  • Møder andre mennesker med tillid og åbenhed.
  • Ud fra din faglige viden og kompetencer kan skabe og holde overblik over arbejdsdagens opgaver.
  • Mundligt og skriftligt kan formidle viden, observationer og tiltag til dine samarbejdspartnere på et fagligt højt niveau.

Arbejdsopgaver:

  • Dag- og enkelte aftenvagter, samt weekendvagt hver anden uge.
  • Pleje og praktisk bistand med udgangspunkt i beboernes egne ressourcer.
  • Arbejde med rehabilitering og tidlig opsporing af potentielle sygdomsproblematikker.
  • Indgå i et tværfagligt team med pædagog og sygeplejerske, hvor opgaven er, at du som SSA skal komme med din faglighed i et reflekterende miljø.
  • Holde dig opdateret på dine faglige kompetencer.

 

Øvrige oplysninger:

  • Du bliver ansat i henhold til overenskomst med KL.
  • Ansættelse pr. 1. september – eller efter aftale.
  • Du bliver ansat på gennemsnitlig 37,0 timer pr. uge.
  • Ansøgningsfrist er den 30. juni 2019.

 

Mener du, at dette kunne være et spændende job for dig, er du velkommen til at kontakte Plejehjemsleder Svend Erik Hauerslev, tlf. 30 48 33 14.

Ansøgning kan sendes til leder@brovstfriplejehjem.dk eller Brovst Friplejehjem, Stationsvej 18, 9460 Brovst.

Samtaler afholdes i juli måned – efter nærmere aftale med den enkelte ansøger.

Den selvejende institution Brovst FriplejehjemBrovst2019-06-14T00:00:002019-06-30T00:00:00
330043883SOSU-assistent eller hjælper søges til vores aftenteam i HolstebroRobot Vi søger en kompetent person til vores aftenteam. VI TILBYDER -Du får en arbejdsuge på ca. 28 timer med nogle gode kollegaer, der hjælper hinanden. -En aftenvagt i en 5 2 ordning som udekørende. -Efteruddannelse, således du løbende bliver opkvalificeret. -En rummelig arbejdsplads med det gode humør i centrum. Vi går op i din trivsel, og derfor har vi en fleksibel fridags- og feriepolitik, personalegoder m.m. VI FORVENTER -At du er mødestabil, og har viljen til jobbet. -At du er en engageret og ansvarsfuld person med hjertet på rette sted. -At du er selvstændig, omstillingsparat og imødekommende for uforudsete opgaver. -At du kan bevare overblikket i en presset situation. -At du har kendskab til Nexus FSIII, er ikke et krav. -Du har kørekort. Vi forventer at besætte stillingen hurtigst muligt. Kan du se dig selv i denne stilling, så send din ansøgning og CV til HR-chef Tina Dyeremose: hurtigst muligt. Ved spørgsmål kontakt Tina: tlf. 4078 1339. Vi ser frem til at høre fra dig.

Vi søger en kompetent person til vores aftenteam.

VI TILBYDER
-Du får en arbejdsuge på ca. 28 timer med nogle gode kollegaer, der hjælper hinanden.
-En aftenvagt i en 5/2 ordning som udekørende.
-Efteruddannelse, således du løbende bliver opkvalificeret.
-En rummelig arbejdsplads med det gode humør i centrum.
 Vi går op i din trivsel, og derfor har vi en fleksibel fridags- og feriepolitik, personalegoder m.m.
 
VI FORVENTER
-At du er mødestabil, og har viljen til jobbet.
-At du er en engageret og ansvarsfuld person med hjertet på rette sted.
-At du er selvstændig, omstillingsparat og imødekommende for uforudsete opgaver.
-At du kan bevare overblikket i en presset situation.
-At du har kendskab til Nexus FSIII, er ikke et krav.
-Du har kørekort.

Vi forventer at besætte stillingen hurtigst muligt.

Kan du se dig selv i denne stilling, så send din ansøgning og CV til HR-chef Tina Dyeremose: hurtigst muligt. Ved spørgsmål kontakt Tina: tlf. 4078 1339.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Kær.dk Holstebro ApSHolstebro2019-06-18T00:00:002019-06-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Friplejehjemmet Vivaldi tilbyder job til SSA

S/I Friplejehjemmet Vivaldi

Brønderslev
Der med hjertet på rette sted og Med afsæt i Danske Diakonhjems værdier, i fællesskab og samarbejde, med samvittighedsfuldhed og omhu, kan og vil yde pleje og omsorg, samt praktisk hjælp af høj etisk og faglig kvalitet. At udgangspunktet altid er be...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Privathjælpen Struer søger Social- & sundhedsassistent til Gruppekoordinator stilling på 32 timer pr. 1/6-19 eller snarest derefter.

Privathjælpen v/Anne Kjærgaard

Struer
Privathjælpen Struer er et privat hjemmeplejefirma, som har været godkendt under fritvalgsordningen siden 2003. Vi leverer personlig pleje, praktisk bistand samt tilkøbsydelser til ca. 45 af borgerne i Struer Kommune. Visioner: Med det enkelte menne...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Social- og sundhedsassistent

Den selvejende institution Brovst Friplejehjem

Brovst
Da vi har en personale, der ved intern opslag har fået en ny stilling på Brovst Friplejehjem, søger vi en nattevagt. Vi er et Friplejehjem med 30 beboere, hvor vi prioriterer den enkelte beboers velvære meget højt. Vi søger derfor en medarbejder, de...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

Social- og sundhedsassistent

Den selvejende institution Brovst Friplejehjem

Brovst
Da vi har en personale, der har valgt at videreuddanne sig, søger vi en social- og sundhedsassistent. Vi er et Friplejehjem med 30 beboere, hvor vi prioriterer den enkelte beboers velvære meget højt. Vi søger derfor en medarbejder, der vil bidrage t...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019

SOSU-assistent eller hjælper søges til vores aftenteam i Holstebro

Kær.dk Holstebro ApS

Holstebro
Vi søger en kompetent person til vores aftenteam. VI TILBYDER -Du får en arbejdsuge på ca. 28 timer med nogle gode kollegaer, der hjælper hinanden. -En aftenvagt i en 5 2 ordning som udekørende. -Efteruddannelse, således du løbende bliver opkvalific...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019