Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sundhedsfaglig medarbejder til Udviklings- og Forebyggelsessektionen

Pr. 1. august søger vi en forebyggende medarbejder, der vil være med til at understøtte arbejdet med sundhedsfremme og forebyggelse for ældre.
 
Om jobbet
Opgaverne som forebyggende medarbejder omfatter de forebyggende hjemmebesøg efter sundhedsloven §79. Derudover foretager vi besøg hos efterladte plus 65 år, planlægger og afholder årlige informationsmøder for pensionister og laver indsatser for særlige sårbare fra plus 65 år. Din opgave er at understøtte borgernes fysiske, sociale og mentale sundhed. Det gør du ved at etablere god kontakt, være nysgerrig og interesseret, motivere, vejlede og rådgive med udgangspunkt i borgerens hverdag, liv, interesser og ønsker. De forebyggende medarbejdere samarbejder på tværs af sektioner, afdelinger, med eksterne samarbejdspartnere og frivillige i forhold til forebyggende indsatser. Derfor er det vigtigt at holde sig velorienteret i forhold til, hvad der sker i kommunen og i kommunens lokalområder.
 
Om dig
Du har en sundhedsfaglig uddannelse og har erfaring med sundhedsfremme og forebyggelse og målgruppen fra plus 65 år. Du står på et stærkt fagligt og metodisk fundament, som du formår at omsætte til praksis. Det er både i forhold til tidlig opsporing og forebyggelse af sundhedsrisici men også i forhold til at arbejde med den motiverende samtale. Desuden er du lyttende og kan tænke i mange forskellige muligheder, når det kommer til at styrke social og mental sundhed. I alle henseender skal du have lyst til at samarbejde på tværs af faggrupper og med andre teams og afdelinger. Ligesom du skal kunne se mulighederne i samarbejde med pårørende, frivillige og lokalsamfund. I jobbet skal du kunne bevare din åbenhed og en anerkendende tilgang uanset borgerens livssituation og adfærd.
Det er nødvendigt at have kørekort, og det er en fordel at have egen bil, ligesom du skal være en erfaren IT-bruger.
 
Vi forventer, at du: 

  • er alsidig, kreativ og nytænkende
  • er empatisk, rummelig og kan se ressourcer i alle mennesker
  • fleksibel, netværksskabende og god til at samarbejde
  • har en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen og er god til at prioritere
Om os
Som forebyggende medarbejder får du et afvekslende og udviklende job med en stor frihed til at tilrettelægge din arbejdsdag. Du bliver en del af et team på 5, der er kendt for et stort engagement og som værdsætter gode faglige drøftelser og gensidig sparring. Vi lægger vægt på at være gode og anerkendende kolleger, der har let til grin.
 
Stillingen er på 37 timer pr. uge.
 
Du bliver ansat i Sundhed og Omsorgsafdelingen i Udviklings- og Forebyggelsessektionen.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anna-Louise Sollann Sørensen på tlf. 24 65 53 70 eller de forebyggende medarbejdere Lena Graugaard Schmidt på tf. 24 25 77 45 og Anne Marie Olesen på tlf. 40 41 22 65.   
 
Ansøgningsfrist tirsdag 4. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 14. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330017598Phoenix-782e068c12019-05-06T13:00:46.430Sundhedsfaglig medarbejder til Udviklings- og ForebyggelsessektionenPr. 1. august søger vi en forebyggende medarbejder, der vil være med til at understøtte arbejdet med sundhedsfremme og forebyggelse for ældre.
 
Om jobbet
Opgaverne som forebyggende medarbejder omfatter de forebyggende hjemmebesøg efter sundhedsloven §79. Derudover foretager vi besøg hos efterladte plus 65 år, planlægger og afholder årlige informationsmøder for pensionister og laver indsatser for særlige sårbare fra plus 65 år. Din opgave er at understøtte borgernes fysiske, sociale og mentale sundhed. Det gør du ved at etablere god kontakt, være nysgerrig og interesseret, motivere, vejlede og rådgive med udgangspunkt i borgerens hverdag, liv, interesser og ønsker. De forebyggende medarbejdere samarbejder på tværs af sektioner, afdelinger, med eksterne samarbejdspartnere og frivillige i forhold til forebyggende indsatser. Derfor er det vigtigt at holde sig velorienteret i forhold til, hvad der sker i kommunen og i kommunens lokalområder.
 
Om dig
Du har en sundhedsfaglig uddannelse og har erfaring med sundhedsfremme og forebyggelse og målgruppen fra plus 65 år. Du står på et stærkt fagligt og metodisk fundament, som du formår at omsætte til praksis. Det er både i forhold til tidlig opsporing og forebyggelse af sundhedsrisici men også i forhold til at arbejde med den motiverende samtale. Desuden er du lyttende og kan tænke i mange forskellige muligheder, når det kommer til at styrke social og mental sundhed. I alle henseender skal du have lyst til at samarbejde på tværs af faggrupper og med andre teams og afdelinger. Ligesom du skal kunne se mulighederne i samarbejde med pårørende, frivillige og lokalsamfund. I jobbet skal du kunne bevare din åbenhed og en anerkendende tilgang uanset borgerens livssituation og adfærd.
Det er nødvendigt at have kørekort, og det er en fordel at have egen bil, ligesom du skal være en erfaren IT-bruger.
 
Vi forventer, at du: 
  • er alsidig, kreativ og nytænkende
  • er empatisk, rummelig og kan se ressourcer i alle mennesker
  • fleksibel, netværksskabende og god til at samarbejde
  • har en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen og er god til at prioritere
Om os
Som forebyggende medarbejder får du et afvekslende og udviklende job med en stor frihed til at tilrettelægge din arbejdsdag. Du bliver en del af et team på 5, der er kendt for et stort engagement og som værdsætter gode faglige drøftelser og gensidig sparring. Vi lægger vægt på at være gode og anerkendende kolleger, der har let til grin.
 
Stillingen er på 37 timer pr. uge.
 
Du bliver ansat i Sundhed og Omsorgsafdelingen i Udviklings- og Forebyggelsessektionen.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anna-Louise Sollann Sørensen på tlf. 24 65 53 70 eller de forebyggende medarbejdere Lena Graugaard Schmidt på tf. 24 25 77 45 og Anne Marie Olesen på tlf. 40 41 22 65.   
 
Ansøgningsfrist tirsdag 4. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 14. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.

2019-06-05T00:51:17.943 Pr. 1. august søger vi en forebyggende medarbejder, der vil være med til at understøtte arbejdet med sundhedsfremme og forebyggelse for ældre. Om jobbetOpgaverne som forebyggende medarbejder omfatter de forebyggende hjemmebesøg efter sundhedsloven 79. Derudover foretager vi besøg hos efterladte plus 65 år, planlægger og afholder årlige informationsmøder for pensionister og laver indsatser for særlige sårbare fra plus 65 år. Din opgave er at understøtte borgernes fysiske, sociale og mentale sundhed. Det gør du ved at etablere god kontakt, være nysgerrig og interesseret, motivere, vejlede og rådgive med udgangspunkt i borgerens hverdag, liv, interesser og ønsker. De forebyggende medarbejdere samarbejder på tværs af sektioner, afdelinger, med eksterne samarbejdspartnere og frivillige i forhold til forebyggende indsatser. Derfor er det vigtigt at holde sig velorienteret i forhold til, hvad der sker i kommunen og i kommunens lokalområder. Om dig Du har en sundhedsfaglig uddannelse og har erfaring med sundhedsfremme og forebyggelse og målgruppen fra plus 65 år. Du står på et stærkt fagligt og metodisk fundament, som du formår at omsætte til praksis. Det er både i forhold til tidlig opsporing og forebyggelse af sundhedsrisici men også i forhold til at arbejde med den motiverende samtale. Desuden er du lyttende og kan tænke i mange forskellige muligheder, når det kommer til at styrke social og mental sundhed. I alle henseender skal du have lyst til at samarbejde på tværs af faggrupper og med andre teams og afdelinger. Ligesom du skal kunne se mulighederne i samarbejde med pårørende, frivillige og lokalsamfund. I jobbet skal du kunne bevare din åbenhed og en anerkendende tilgang uanset borgerens livssituation og adfærd.Det er nødvendigt at have kørekort, og det er en fordel at have egen bil, ligesom du skal være en erfaren IT-bruger. Vi forventer, at du: er alsidig, kreativ og nytænkende er empatisk, rummelig og kan se ressourcer i alle mennesker fleksibel, netværksskabende og god til at samarbejde har en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen og er god til at prioritere Om osSom forebyggende medarbejder får du et afvekslende og udviklende job med en stor frihed til at tilrettelægge din arbejdsdag. Du bliver en del af et team på 5, der er kendt for et stort engagement og som værdsætter gode faglige drøftelser og gensidig sparring. Vi lægger vægt på at være gode og anerkendende kolleger, der har let til grin. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Du bliver ansat i Sundhed og Omsorgsafdelingen i Udviklings- og Forebyggelsessektionen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anna-Louise Sollann Sørensen på tlf. 24 65 53 70 eller de forebyggende medarbejdere Lena Graugaard Schmidt på tf. 24 25 77 45 og Anne Marie Olesen på tlf. 40 41 22 65. Ansøgningsfrist tirsdag 4. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 14. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.10Phoenix782e068c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:000010https://silkeborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=46b61279-5894-41f4-8ac3-8ad0a96ddc280EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandSilkeborg3521035Udvikling og Forebyggelse11Søvej 38600SilkeborgDKDanmarkORS/782e068c_logo.jpegORS/Small/782e068c_logo.jpeg0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent754750EmplyMinimum pakken - 35 dagefe07c2f1-90de-4fa9-ade2-7e6938730361_201300006-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=782e068chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=782e068chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=782e068c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=782e068c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/10.jpgEr du den nye Medarbejder i Udvikling og Forebyggelse?12008971Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361711334rikkefloe.gjellerod@silkeborg.dkDanmarkDanmark330029137Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning.Basic Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning. Gårdhaven er et socialpsykiatrisk bosted under Specialområde Socialpsykiatri Voksne i Region Midtjylland. Gårdhaven er et døgnbemandet bosted for mennesker med svære psykiske sygdomme og med betydeligt nedsat psykisk-, fysisk- og socialt funktionsniveau, hvorfor de brug for omfattende støtte og hjælp til opretholdelse af en dagligdag med så stor livskvalitet som muligt. Vi modtager også borgere, der har behov for en afklaring og udredning af den psykosociale indsats og det fremtidige støttebehov. De fleste af vore beboere er 50 år.HR opgaver: Varetage og sikre, at alle HR opgaver omkring medarbejdernes ansættelsesforhold, udføres korrekt i forhold til de regler, love og retningslinjer der er på området. Her under også fungerer som referent ved evt. samtaler. Medvirke til at tegne Gårdhavens profil. Planlæggeren skal understøtte afdelingslederen i forhold til følgende opgaver: Have ansvar for, at udarbejde et grundrul, arbejdstidsplaner og ferieplan for Gårdhavens medarbejdere, pt. 65 medarbejdere, samt for elever. Herunder koordinere medarbejdernes deltagelse i obligatoriske kurser og møder. Have ansvar for, at arbejdstidsregler, hviletidsregler og overenskomster overholdes. I samarbejde med afdelingslederen og eller koordinator, sikre at Gårdhavens tværfaglige kompetencer fordeles over døgnet. Har ansvaret for den daglige planlægning ved akut opstået sygdom, at få kaldt vikarer ind hvis dette skønnes nødvendig. Har ansvaret for at koordinere og kalendersætte Gårdhavens interne møder og SVO s eller andre eksterne samarbejdspartneres mødeaktivitet, undervisning, kurser og meget meget andet. Vi forventer:- At du har en uddannelse som HK& 39 er eller anden relevant uddannelse indenfor området.at du har flair for at arbejde i IT-systemer. Kendskab til Silkeborg data og brugen af Min Tid vil være en fordel - At du har et godt overblik, samtidig med at du er omstillings parat.at du har stor bevidsthed om egen faglighed og har gode samarbejdes evner.- At du bidrager til team samarbejdet og kan i navigere systemers organisationers samspil.- At du har gennemslagskraft og evne til at være i feltet mellem ledelse og medarbejdere, her under har en stærk og tydelig formidlingsevne.- At du har dokumenteret evne til at arbejde systematisk med skriftlighed i elektronisk journaliseringssystemer.- At du er mental robust og bevidsthed om at bruge dig selv i relationen til kolleger og andre samarbejdspartnere.- At du bidrager med kreative og nye løsninger i samspillet i det daglige arbejde. Vi tilbyder:- Udstrakt kompetence og ansvar i et tværfagligt kollegateam.- Introduktion og faglig vejledning.- supervision og efteruddannelse.- en arbejdsplads hvor dialog, dygtighed og dristighed er i højsæde. Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge med start den 01. august 2019.Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.Samtaler forventes afholdt mandag den 24. juni 2019Sidste ansøgningsfrist mandag den 17. juni 2019Du kan læse mere om Gårdhaven på svo.rm.dk Du er også velkommen til at ringe for nærmere oplysninger hos afdelingsleder Anne Mikkelsen tlf.: 78476733 eller 40172235Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtaleGårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning. 
 
Gårdhaven er et socialpsykiatrisk bosted under Specialområde Socialpsykiatri Voksne i Region Midtjylland. Gårdhaven er et døgnbemandet bosted for mennesker med svære psykiske sygdomme og med betydeligt nedsat psykisk-, fysisk- og socialt funktionsniveau, hvorfor de brug for omfattende støtte og hjælp til opretholdelse af en dagligdag med så stor livskvalitet som muligt. Vi modtager også borgere, der har behov for en afklaring og udredning af den psykosociale indsats og det fremtidige støttebehov. De fleste af vore beboere er +50 år.


HR opgaver:
  • Varetage og sikre, at alle HR opgaver omkring medarbejdernes ansættelsesforhold, udføres korrekt i forhold til de regler, love og retningslinjer der er på området. Her under også fungerer som referent ved evt. samtaler.
  • Medvirke til at tegne Gårdhavens profil.
 
Planlæggeren skal understøtte afdelingslederen i forhold til følgende opgaver:
  • Have ansvar for, at udarbejde et grundrul, arbejdstidsplaner og ferieplan for Gårdhavens medarbejdere, pt. 65 medarbejdere, samt for elever. Herunder koordinere medarbejdernes deltagelse i obligatoriske kurser og møder.
  • Have ansvar for, at arbejdstidsregler, hviletidsregler og overenskomster overholdes. I samarbejde med afdelingslederen og /eller koordinator, sikre at Gårdhavens tværfaglige kompetencer fordeles over døgnet.
  • Har ansvaret for den daglige planlægning ved akut opstået sygdom, at få kaldt vikarer ind hvis dette skønnes nødvendig.
  • Har ansvaret for at koordinere og kalendersætte Gårdhavens interne møder og SVO´s eller andre eksterne samarbejdspartneres mødeaktivitet, undervisning, kurser og meget meget andet.
     
Vi forventer:

- At du har en uddannelse som HK'er eller anden relevant uddannelse indenfor området.at du  har flair for at arbejde i IT-systemer. Kendskab til Silkeborg data og brugen af Min Tid vil være en fordel
 
- At du har et godt overblik, samtidig med at du er omstillings parat.at du har stor bevidsthed om egen faglighed og har gode samarbejdes evner.
- At du bidrager til team samarbejdet og kan i navigere systemers/organisationers samspil.
- At du har gennemslagskraft og evne til at være i feltet mellem ledelse og medarbejdere, her under har en stærk og tydelig formidlingsevne.
- At du har dokumenteret evne til at arbejde systematisk med skriftlighed i elektronisk journaliseringssystemer.
- At du er mental robust og bevidsthed om at bruge dig selv i relationen til kolleger og andre samarbejdspartnere.
- At du bidrager med kreative og nye løsninger i samspillet i det daglige arbejde.
 

Vi tilbyder:
- Udstrakt kompetence og ansvar i et tværfagligt kollegateam.
- Introduktion og faglig vejledning.
- supervision og efteruddannelse.
- en arbejdsplads hvor dialog, dygtighed og dristighed er i højsæde.
 
 
Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge med start den 01. august 2019.
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.
Samtaler forventes afholdt mandag den 24. juni 2019
Sidste ansøgningsfrist mandag den 17. juni 2019

Du kan læse mere om Gårdhaven på svo.rm.dk 
Du er også velkommen til at ringe for nærmere oplysninger hos afdelingsleder Anne Mikkelsen tlf.: 78476733 eller 40172235


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale


 

ORS/Small/ba25dae4_logo.gifGårdhaven - Administration og TerapiViborg2019-05-22T15:02:14.6932019-06-17T00:00:00
330041472Fagligt uddannet medarbejder til Aktivitetstilbuddet KernenBasic Aktivitetstilbuddet Kernen søger en fagligt uddannet medarbejder til 31 timer pr. uge i perioden 1. september til 31. december 2019. Aktivitetstilbuddet ligger i Kjellerup i den nordlige del af Silkeborg kommunen og i fantastiske landlige omgivelser. Det er et sted for både Aktivitets-og Samværstilbud 104 og Beskyttet Beskæftigelse 103. Aktivitetstilbuddet har 60 voksne (18-65 år) borgere med fysisk og psykisk udviklingshæmning indskrevet. Borgernes udviklingsmæssige niveau er meget bredt. De fleste af borgerne har et kognitivt udviklingsniveau mellem 3 mdr.- 5 år. Vi har også en del borgere med et kognitivt udviklingsniveau mellem 6-12 år. Enkelte med noget højere kognitivt udviklingsniveau. Borgerne har handicaps indenfor områderne: Downs Syndrom, Autisme, medfødte diffuse hjerneskadede, Senhjerneskadede og Multiple handicaps. Borgere er tilknyttet 4 basisgrupper. Fælles for grupperne, er at det er uhomogene borgergrupper, idet vi vægter højt, at borgerne er sammen på tværs af alder, køn, udviklingsniveau og handicaps. Du får basis tilknytning til gruppen, som arbejder med voksne udviklingshæmmede med middelsvære fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. De fleste borgere i denne gruppe er mobile og har verbal kommunikation og - eller bruger andre kommunikative metoder, f. eks boardmaker, TTT, billedkommunikation. Der er mellem 12-15 borgere i denne gruppe. De arbejder oftest således, at der er en medarbejder tilbage med ca. 4-5 borgere, som laver noget kreativt, f.eks, glas, tegner, keramik og nogle borgere kan eller vil gerne lave malerier, mens resten af gruppen laver noget fysisk aktivitet ud af huset eller i vores egen park. Der er på aktivitetstilbuddet 14 personaler, 2 Flex-jobber, 2 skånejobbere, 1 seniorjobber, 1 køkken-ansvarlig, 1 studerende og en afdelingsleder. Vi prioriterer et tæt samarbejde med borgernes bo døgntilbud, for at skabe en så meningsfuld og sammenhængende hverdag for borgeren, som muligt Vi tilbyder: et godt fagligt miljø med en udfordrende hverdag et godt arbejdsklima og gode kollegaer et job med ansvar og indflydelse på hvordan hverdagen skal forløbe Vi forventer, at du: har en anerkendende og positiv tilgang med fokus på kerneydelsen er indstillet på at udføre en del skriftlig dokumentation som er en del af kerneydelsen har en høj grad af faglighed og er villig til at reflektere over egen praksis er engageret og udviser initiativ til at motivere og igangsætte borgerne kan tilgodese fællesskabets interesser, såvel som den enkelte borgers behov har overblik og er parat til at påtage dig et ansvar er fleksibel og indstillet på at indgå i et tæt samarbejde med det øvrige personale er i stand til at indgå i et åbent og tillidsfuldt samarbejde med bosted pårørende med vægt på dialog Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Nielsen på tlf. 24 82 87 18. Ansøgningsfrist onsdag 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 3. juli. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Aktivitetstilbuddet Kernen søger en fagligt uddannet medarbejder til 31 timer pr. uge i perioden 1. september til 31. december 2019.
 
Aktivitetstilbuddet ligger i Kjellerup i den nordlige del af Silkeborg kommunen og i fantastiske landlige omgivelser. Det er et sted for både Aktivitets-og Samværstilbud § 104 og Beskyttet Beskæftigelse § 103. Aktivitetstilbuddet har 60 voksne (18-65 år) borgere med fysisk og psykisk udviklingshæmning indskrevet. Borgernes udviklingsmæssige niveau er meget bredt. De fleste af borgerne har et kognitivt udviklingsniveau mellem 3 mdr.- 5 år. Vi har også en del borgere med et kognitivt udviklingsniveau mellem 6-12 år. Enkelte med noget højere kognitivt udviklingsniveau. Borgerne har handicaps indenfor områderne: Downs Syndrom, Autisme, medfødte diffuse hjerneskadede, Senhjerneskadede og Multiple handicaps.
 
Borgere er tilknyttet 4 basisgrupper. Fælles for grupperne, er at det er uhomogene borgergrupper, idet vi vægter højt, at borgerne er sammen på tværs af alder, køn, udviklingsniveau og handicaps.
 
Du får basis tilknytning til gruppen, som arbejder med voksne udviklingshæmmede med middelsvære fysiske og psykiske funktionsnedsættelser. De fleste borgere i denne gruppe er mobile og har verbal kommunikation og - eller bruger andre kommunikative metoder, f. eks boardmaker, TTT, billedkommunikation. Der er mellem 12-15 borgere i denne gruppe. De arbejder oftest således, at der er en medarbejder tilbage med ca. 4-5 borgere, som laver noget kreativt, f.eks, glas, tegner, keramik og nogle borgere kan eller vil gerne lave malerier, mens resten af gruppen laver noget fysisk aktivitet ud af huset eller i vores egen park.
 
Der er på aktivitetstilbuddet 14 personaler, 2 Flex-jobber, 2 skånejobbere, 1 seniorjobber, 1 køkken-ansvarlig, 1 studerende og en afdelingsleder. Vi prioriterer et tæt samarbejde med borgernes bo/døgntilbud, for at skabe en så meningsfuld og sammenhængende hverdag for borgeren, som muligt 
 
Vi tilbyder:
  • et godt fagligt miljø med en udfordrende hverdag
  • et godt arbejdsklima og gode kollegaer
  • et job med ansvar og indflydelse på hvordan hverdagen skal forløbe
Vi forventer, at du:
  • har en anerkendende og positiv tilgang med fokus på kerneydelsen
  • er indstillet på at udføre en del skriftlig dokumentation som er en del af kerneydelsen
  • har en høj grad af faglighed og er villig til at reflektere over egen praksis
  • er engageret og udviser initiativ til at motivere og igangsætte borgerne
  • kan tilgodese fællesskabets interesser, såvel som den enkelte borgers behov
  • har overblik og er parat til at påtage dig et ansvar
  • er fleksibel og indstillet på at indgå i et tæt samarbejde med det øvrige personale
  • er i stand til at indgå i et åbent og tillidsfuldt samarbejde med bosted/pårørende med vægt på
  • dialog
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Lone Nielsen på tlf. 24 82 87 18.
 
Ansøgningsfrist onsdag 26. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 3. juli.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.
 

ORS/Small/6ad1f2f7_logo.jpegKernen / A-husetKjellerup2019-06-12T12:00:55.8772019-06-26T00:00:00
330026796Hjælp til elementmontageRobot JB Elementmontage søger en anhugger med kendskab til at anhugge betonelementer. Desuden søger vi en medarbejder med kendskab til at udføre finish på beton elementer og en til to medarbejdere til at binde jern armeringsarbejde. Vi ønsker følgende egenskaber: -stabil -ansvarlig -tager imod udfordringer med et smil -arbejder selvstændig -flexibel -giver gerne en hånd med -gerne med håndværksmæssig baggrund -kørekort Vi er et elementmontage firma, vi har meget travlt og søger medarbejdere Arbejdstider: mandag til og med onsdag 7.00-18.00 og torsdag 7.00-14.30 Da arbejdet er rundt om i landet, er der mulghed for overnatning og samkørsel Løn efter aftale Henvendelse: Jan Behnk 2446 0880

JB Elementmontage søger en anhugger med kendskab til at anhugge betonelementer. 

Desuden søger vi en medarbejder med kendskab til at udføre finish på beton elementer og en til to medarbejdere til at binde jern / armeringsarbejde. 

Vi ønsker følgende egenskaber:

-stabil

-ansvarlig

-tager imod udfordringer med et smil

-arbejder selvstændig

-flexibel

-giver gerne en hånd med

-gerne med håndværksmæssig baggrund

-kørekort

Vi er et elementmontage firma, vi har meget travlt og søger medarbejdere

Arbejdstider: mandag til og med onsdag 7.00-18.00 og torsdag 7.00-14.30

Da arbejdet er rundt om i landet, er der mulghed for overnatning og samkørsel

Løn efter aftale

Henvendelse:

Jan Behnk

2446 0880

JB-ELEMENTMONTAGE ApSSkive2019-06-04T00:00:002019-07-14T00:00:00
330025115We are looking for experienced painterRobot Are you a painter and are you looking for new opportunities? JT Works is a temp agency in Denmark that has been prospering in the Danish market for many years, and we are now hiring on behalf of our customer. Your responsibilities A detailed scope of duties will be given during the recruitment interview Requirements Experience with painting is required You are German citizen English at a communicative level Formal education Committed and responsible What can we offer you? We offer you good workplace with good colleagues and exciting tasks. Furthermore, you will get a high salary acc. qualifications paid out every 14 days. Employment on Danish working conditions. SH benefits, holiday and retirement in accordance with collective employment contract.

Are you a painter and are you looking for new opportunities?
JT Works is a temp agency in Denmark that has been prospering in the Danish market for many years, and we are now hiring on behalf of our customer.

Your responsibilities
A detailed scope of duties will be given during the recruitment interview

Requirements
Experience with painting is required
You are German citizen
English at a communicative level
Formal education
Committed and responsible


What can we offer you?
We offer you good workplace with good colleagues and exciting tasks. Furthermore, you will get a high salary acc. qualifications paid out every 14 days. Employment on Danish working conditions. SH benefits, holiday and retirement in accordance with collective employment contract.

JT WORKS ApSAalborg2019-06-03T00:00:002019-07-09T00:00:00
330024378Medarbejder søges til forefaldende opgaverRobot For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00. Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette. Arbejdsopgaverne vil være forefaldende opgaver indenfor byggebranchen, såsom oprydning, støvsugning, vedligehold af rækværk m.m. Vi forventer følgende fra dig: - Du kan lide fysisk arbejde - Du har kørekort B - Du kan starte nu - Du har det fint med forskellige forefaldende opgaver Virksomheden kan tilbyde dig følgende: - Et vikariat med opstart nu - Mulighed for længerevarende for den rette - Timeløn efter kvalifikationer - God arbejdsplads med dygtige kollegaer Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen MEDARBEJDER VEJLE Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål

For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00.

Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette.

Arbejdsopgaverne vil være forefaldende opgaver indenfor byggebranchen, såsom oprydning, støvsugning, vedligehold af rækværk m.m.


Vi forventer følgende fra dig:

- Du kan lide fysisk arbejde

- Du har kørekort B

- Du kan starte nu

- Du har det fint med forskellige forefaldende opgaver

 

Virksomheden kan tilbyde dig følgende:

- Et vikariat med opstart nu

- Mulighed for længerevarende for den rette

- Timeløn efter kvalifikationer

- God arbejdsplads med dygtige kollegaer

 

Hvis det lyder som noget for dig, må du rigtig gerne sende dit CV og en kort ansøgning til os på vejle@work4all.nu - mærk ansøgningen "MEDARBEJDER VEJLE"

Vi kan kontaktes på 70223311 hvis du har spørgsmål 

Work4all VejleVejle2019-06-03T00:00:002019-07-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning.

Gårdhaven - Administration og Terapi

Viborg
Gårdhaven søger medarbejder til HR opgaver og vagtplanlægning. Gårdhaven er et socialpsykiatrisk bosted under Specialområde Socialpsykiatri Voksne i Region Midtjylland. Gårdhaven er et døgnbemandet bosted for mennesker med svære psykiske sygdomme og...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

Fagligt uddannet medarbejder til Aktivitetstilbuddet Kernen

Kernen / A-huset

Kjellerup
Aktivitetstilbuddet Kernen søger en fagligt uddannet medarbejder til 31 timer pr. uge i perioden 1. september til 31. december 2019. Aktivitetstilbuddet ligger i Kjellerup i den nordlige del af Silkeborg kommunen og i fantastiske landlige omgivelser...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Hjælp til elementmontage

JB-ELEMENTMONTAGE ApS

Skive
JB Elementmontage søger en anhugger med kendskab til at anhugge betonelementer. Desuden søger vi en medarbejder med kendskab til at udføre finish på beton elementer og en til to medarbejdere til at binde jern armeringsarbejde. Vi ønsker følgende ege...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:14. juli 2019

We are looking for experienced painter

JT WORKS ApS

Aalborg
Are you a painter and are you looking for new opportunities? JT Works is a temp agency in Denmark that has been prospering in the Danish market for many years, and we are now hiring on behalf of our customer. Your responsibilities A detailed scope o...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:9. juli 2019

Medarbejder søges til forefaldende opgaver

Work4all Vejle

Vejle
For en virksomhed beliggende i Vejle, søger vi en praktisk medarbejder der kan lide fysisk arbejde. Jobbet er på fuldtid og daghold fra kl. 07.00. Det er et vikariat på 2 mdr., med mulighed for forlængelse for den rette. Arbejdsopgaverne vil være fo...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:9. juli 2019