Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sundhedsfaglig pladsanviser til Afdeling for Forløbskoordination, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Genopslag.  
 
Vil du være med til at udvikle pladsanvisningen og implementere et nyt IT-styringssystem?  
 
Afdeling for forløbskoordination søger en medarbejder med en sundhedsfaglig uddannelse, som får ansvar for at pladsanvise til Københavns Kommunes rehabiliteringscentre for ældre borgere, der har behov for et døgnophold efter endt hospitalsophold eller som kommer fra eget hjem.  
 
Om stillingen
Som pladsanviser varetager du en administrativ stilling i tæt samarbejde med en kollega, og I er medansvarlige for den gode udskrivelse fra hospitalet til midlertidigt døgnophold på et af kommunens fem rehabiliteringscentre. Du skal dele kontor med din nærmeste kollega. Afdelingens udskrivningskoordinatorer har kontorvagt på skift og vil være dine daglige sparrings- og samarbejdspartnere. Derudover har tre af udskrivningskoordinatorerne afløserfunktion i pladsanvisningen. 
 
Afdelingen for Forløbskoordination er under stadig forandring og indgår i forskellige udviklingsopgaver, som kræver villighed og lyst til at arbejde forandringsorienteret. I foråret 2018 tager vi vores nye boligstyringssystem, Cura-bolig i brug, som er tæt knyttet til kommunens omsorgssystem, Cura-omsorg.   
 
Pladsanviserne har en nøglefunktion i borgernes overgang fra hospital til kommune. Hjemtagningen af færdigbehandlede borgere fra hospitalerne har stor politisk bevågenhed, der er stort fokus på sammenhængende borgerforløb, og der arbejdes konkret på at afprøve nye samarbejdsformer hospitalerne.   
 
Din hovedopgave vil være fordeling af rehabiliteringspladser til de rette borgere på det rette tidspunkt. Det betyder, at du hver dag får dine faglige kompetence i spil i tæt dialog med udskrivningskoordinatorer, borgere, pårørende, lokal visitatorer, personalet på rehabiliteringscentrene og plejepersonale fra hospitalernes sengeafdelinger.  
 
Vi forventer, at du  

  • har en solid sundhedsfaglig baggrund   
  • har flair for logistik og it  
  • har indgående erfaring med administrative opgaver  
  • har kendskab til de to sektorers rammer og vilkår   
  • dialogsøgende, kreativ tænkende og løsningsorienteret  
  • har kendskab til at arbejde i en politisk ledet organisation  
Vi tilbyder  
  • et selvstændigt og udfordrende job i en funktion, som er under udvikling, da vi skifter boligstyringssystem i foråret 2018  
  • fagligt alsidige arbejdsopgaver, du selv kan være med til at præge  
  • et job med en stor telefonisk kontaktflade – bl.a. internt i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, til andre forvaltninger, borgere, pårørende og hospitaler i Region Hovedstaden  
Stillingen er forankret i afdelingen for forløbskoordination, som er centralt placeret i Center for Omsorg og Rehabilitering, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Afdelingen består af 22 medarbejdere.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen er på er på 35 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. april 2018.   
 
Ansættelse sker efter gældende overenskomst.  
 
Mere information  
Vil du vide mere om stillingen kontakt leder af afdeling for forløbskoordination Anette Juhl Skov på 2689 1012  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 19. februar 2018   Der er planlagt ansættelsessamtaler den 23. februar 2018  
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her