Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sundhedsfaglig uddannet til nærværende distanceledelse i Jylland

Skal din hverdag indeholde udfordringer og hilser du konstante forandringer velkommen? Er du god til at skabe tillid og gode relationer? Brænder du for ambitiøs personaleledelse? Så er du måske vores nye teamleder i Olivia Danmark.



Hvem er vi?

Olivia Danmark har siden 2004 hjulpet borgere med særlige vanskeligheder over hele Danmark til en lettere hverdag. Det kan være pga. fysisk handicap eller andet. Vi stræber efter at skabe balance mellem kommunernes behov for effektive serviceydelser, borgenes behov for tryghed og en fleksibel hverdag samt medarbejdernes behov for et meningsfyldt arbejde.



Om jobbet

Vi oplever stadig stor vækst og ønsker at udvide med yderligere en teamleder til at varetage ordninger i Jylland og på Fyn.

Som teamleder er du ansvarlig for en portefølje af ordninger, som alle er individuelle idet vores borgere har forskellige grader af handicap og diagnoser. I hver ordning er der tilknyttet en gruppe af faglærte og/eller ufaglærte medarbejdere, der yder den nødvendige hjælp hos borgeren. Dit ansvar er at sørge for den daglige drift i dine ordninger; herunder rekruttering, personalemøder, trivsel, borgermøder osv.



Dit ansvar og opgaver vil bl.a. omfatte:

  • Daglig ledelse, rådgivning og støtte af medarbejdere i ordningerne
  • Personalemøder for medarbejderne og besøg hos borgere
  • Rekruttering af medarbejder
  • Samarbejdsmøder med kommune/Region
  • Planlægning, koordinering og sammensætning af medarbejderteams, vagt- og ferieplanlægning
  • Systematisk dokumentation og kvalitetssikring
  • Tæt samarbejde med salgsafdellingen om fremtidige ordninger


Hvem er du?

Du skal have en sundhedsfaglig uddannelse, eks.være uddannet sygeplerske eller SSA, med kendskab til såvel det somatiske som det psykiatriske område. Derudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med den private sektor samt erfaring med handicapområdet. Erfaring med distance- og personaleledelse samt rekruttering vil være gavnligt.

Du skal være bosiddende i Jylland. Du vil få hjemmearbejdsplads og have din faste base derfra, men du skal forvente en stor køreaktivitet såvel Jylland som på Fyn i forbindelse med eksempelvis personalemøder, ansættelsessamtaler, brugerbesøg og møder med dine medarbejdere. Der vil også skulle påregnes ture til vores hovedkontor i Herlev i forbindelse med møder mv. Møder i tidlige morgen- samt aftentimerne kan forekomme, ligesom der i forbindelse med møder i Herlev kan være behov for overnatning udenfor hjemmet.

Som person skal du være i balance med dig selv og være rummelig, da du ofte vil stå i situationer præget af krise, sorg og frustrationer. Du skal endvidere besidde en høj grad af selvstændighed, være god til at se muligheder og evne at træffe beslutninger, da du arbejder en del på egen hånd. Der er ikke to dage, der er ens og akutte opgaver vælter næsten dagligt din planlægning. I sådanne situationer skal du evne at bevare overblikket, kunne prioritere og fastholde et godt humør. Dit arbejde foregår for en vis del på distancen og det er derfor vigtigt, at du evner at gøre din ledelse nærværende på trods.

Vi har høje krav til dokumentation og forventer, at du er grundig, velorganiseret og er dygtig til at formulere dig mundtligt og skriftligt. Du har et stort koordineringstalent, kendskab til Office-pakken og en interesse i at arbejde med økonomiprofilen for din portefølje. Du deltager i statusmøder med dine kollegaer og din nærmeste leder, hvor din portefølje, herunder også økonomien bliver gennemgået.

Hvad får du?

En spændende arbejdsplads med højt til loftet, god fleksibilitet, fokus på det personlige engagement og mulighed for at være en vigtig medspiller i en rivende udvikling. Du vil blive en del af en afdeling på 20 personer, hvoraf du vil have 7 jyske teamleder og teamkoordinator kollegaer. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god sundhedsforsikring samt firmabil.

Ansøgning

Der forventes opstart d. 2. november 2020. Ansøgningerne vil blive behandlet efterhånden som de modtages og ansættelsessamtaler afholdes løbende. Stillingen bliver først besat og jobopslaget taget ned, når den rigtige kandidat er fundet.



Vi ser frem til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.