Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sundhedsfagligt uddannede medarbejdere

PS Contact opnormerer og søger 3 sundhedsfagligt uddannede medarbejdere til vores to botilbud.
 

Brænder du for, sammen med dine kompetente og engagerede kollegaer, at gøre en forskel for borgere med dobbeltdiagnoser?

Så læs gerne videre, fordi vi søger skarpe, fysisk robuste og ansvarlige sundhedsfagligt uddannede medarbejdere til botilbud med dobbeltdiagnoser. 37 timer ugentligt pr. 1.april 2018.

Botilbuddet SAABY og Botilbuddet FRISA er § 107 tilbud under PS Contact.

Botilbuddet SAABY er beliggende på en stor herregård lige uden for Svinninge og der er plads til 14 beboere. På den store herregård er der masser af plads til udeliv med adgang til to små fiskesøer i baghaven.

Vi arbejder med kontaktpersonsystemet, hvor hver borger har en primær og en sekundær kontaktperson tilknyttet.

Som kontaktperson støtter du beboerne i de fleste af livets facetter, og derfor samarbejder du med dem om mange varierende opgaver. Vores tilgange er individuelt tilrettelagt, og derfor skal du kunne tilrettelægge forskellige pædagogiske indsatser og evaluere, hvad der virker.

Botilbuddet FRISA er beliggende på en skøn landejendom i Odsherred. Her er højt til loftet og kort afstand til Danmarks skønneste strand. Her er plads til 10 beboere.

Vi er nystartet, og arbejder pt. ikke med kontaktpersonsystem. Alle er derfor ansvarlige for at støtte alle beboere i de behov de måtte have.

Samarbejdet med borgeren er grundstenen for det videre forløb. Det er vigtigt, at borgeren selv deltager, og samarbejder med deres kontaktperson, omkring de problemstillinger de kan have.  

I vores huse er der ikke mange regler, vi arbejder med struktur og retningslinjer.
Vi arbejder ud fra teorien om, at struktur skaber forudsigelighed, som åbner op for muligheden for fordybelse og ro.

Vores tilgang til borgerne er individuel. Vi arbejder ud fra en helhedsorienteret og neuro-pædagogisk tilgang.

Vi tilbyder: 

  • Selvstændige, udfordrende samt afvekslende arbejdsopgaver.
  • Et fagligt udviklende miljø.
  • Dygtige og engagerede kollegaer der brænder for deres arbejde.
  • Fast supervision.
  • Botilbuddet SAABY tilbyder 10-12 timers vagter og weekend dækning hver 2. eller 3. weekend.
  • Botilbuddet FRISA tilbyder døgnvagter og 12 timers vagter med arbejde hver 2. eller 3. weekend.
 Vi forventer, at du:
  • Er sundhedsfagligt uddannet.
  • Har psykiatrisk erfaring.
  • Kan arbejde selvstændigt samt indgå i teamsamarbejde og arbejde tværfagligt.
  • Kan give faglig sparring/supervision
  • Bidrager til et godt arbejdsmiljø og arbejder ud fra vores værdigrundlag.
  • Kan tackle at dagen ikke altid bliver som først planlagt.
  • Er fleksibel, rummelig og loyal.
  • Evner at reflektere over egen praksis.
  • Har et gyldigt kørekort og en ren straffeattest.
 
PS Contact er en alsidig og anderledes privat servicevirksomhed, der supplerer og styrker kommunen i arbejdet med at servicere borgere. Vi leverer støtte til mange forskellige paragraffer, både inden for støtte/kontaktperson, mentorordningen, integration, beskæftigelse og meget andet.

Vi lægger stor vægt på oplæring og efteruddannelse af vores medarbejdere, så alle kan bidrage til at fastholde og udvikle PS Contacts faglige niveau og værdier. 

Løn- og ansættelsesvilkår:
Stillingen er fast ansættelse på 37 timer pr uge, med start senest d. 1.april 2018. Løn fastsættes ud fra uddannelse, erfaring og kompetencer.
Ansøgningsfrist d. 19.februar 2018 kl. 08:00. Samtaler i uge 8 og/eller 9.
Ansøgning med relevante bilag sendes på mail til info@pscontact.dk , i emnefeltet skrives ansøgning Botilbuddet Saaby eller ansøgning Botilbuddet FRISA

Mere Information
Ved yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Louise Sjørslev på tlf. 29 27 55 14 eller Direktør Annette Jensen tlf. 53 37 55 14

Se mere på vores hjemmeside: www.pscontact.dk
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329742408Phoenix-3bbf61c612018-01-17T19:00:53.700Sundhedsfagligt uddannede medarbejderePS Contact opnormerer og søger 3 sundhedsfagligt uddannede medarbejdere til vores to botilbud.
 

Brænder du for, sammen med dine kompetente og engagerede kollegaer, at gøre en forskel for borgere med dobbeltdiagnoser?

Så læs gerne videre, fordi vi søger skarpe, fysisk robuste og ansvarlige sundhedsfagligt uddannede medarbejdere til botilbud med dobbeltdiagnoser. 37 timer ugentligt pr. 1.april 2018.

Botilbuddet SAABY og Botilbuddet FRISA er § 107 tilbud under PS Contact.

Botilbuddet SAABY er beliggende på en stor herregård lige uden for Svinninge og der er plads til 14 beboere. På den store herregård er der masser af plads til udeliv med adgang til to små fiskesøer i baghaven.

Vi arbejder med kontaktpersonsystemet, hvor hver borger har en primær og en sekundær kontaktperson tilknyttet.

Som kontaktperson støtter du beboerne i de fleste af livets facetter, og derfor samarbejder du med dem om mange varierende opgaver. Vores tilgange er individuelt tilrettelagt, og derfor skal du kunne tilrettelægge forskellige pædagogiske indsatser og evaluere, hvad der virker.

Botilbuddet FRISA er beliggende på en skøn landejendom i Odsherred. Her er højt til loftet og kort afstand til Danmarks skønneste strand. Her er plads til 10 beboere.

Vi er nystartet, og arbejder pt. ikke med kontaktpersonsystem. Alle er derfor ansvarlige for at støtte alle beboere i de behov de måtte have.

Samarbejdet med borgeren er grundstenen for det videre forløb. Det er vigtigt, at borgeren selv deltager, og samarbejder med deres kontaktperson, omkring de problemstillinger de kan have.  

I vores huse er der ikke mange regler, vi arbejder med struktur og retningslinjer.
Vi arbejder ud fra teorien om, at struktur skaber forudsigelighed, som åbner op for muligheden for fordybelse og ro.

Vores tilgang til borgerne er individuel. Vi arbejder ud fra en helhedsorienteret og neuro-pædagogisk tilgang.

Vi tilbyder: 
  • Selvstændige, udfordrende samt afvekslende arbejdsopgaver.
  • Et fagligt udviklende miljø.
  • Dygtige og engagerede kollegaer der brænder for deres arbejde.
  • Fast supervision.
  • Botilbuddet SAABY tilbyder 10-12 timers vagter og weekend dækning hver 2. eller 3. weekend.
  • Botilbuddet FRISA tilbyder døgnvagter og 12 timers vagter med arbejde hver 2. eller 3. weekend.
 Vi forventer, at du:
  • Er sundhedsfagligt uddannet.
  • Har psykiatrisk erfaring.
  • Kan arbejde selvstændigt samt indgå i teamsamarbejde og arbejde tværfagligt.
  • Kan give faglig sparring/supervision
  • Bidrager til et godt arbejdsmiljø og arbejder ud fra vores værdigrundlag.
  • Kan tackle at dagen ikke altid bliver som først planlagt.
  • Er fleksibel, rummelig og loyal.
  • Evner at reflektere over egen praksis.
  • Har et gyldigt kørekort og en ren straffeattest.
 
PS Contact er en alsidig og anderledes privat servicevirksomhed, der supplerer og styrker kommunen i arbejdet med at servicere borgere. Vi leverer støtte til mange forskellige paragraffer, både inden for støtte/kontaktperson, mentorordningen, integration, beskæftigelse og meget andet.

Vi lægger stor vægt på oplæring og efteruddannelse af vores medarbejdere, så alle kan bidrage til at fastholde og udvikle PS Contacts faglige niveau og værdier. 

Løn- og ansættelsesvilkår:
Stillingen er fast ansættelse på 37 timer pr uge, med start senest d. 1.april 2018. Løn fastsættes ud fra uddannelse, erfaring og kompetencer.
Ansøgningsfrist d. 19.februar 2018 kl. 08:00. Samtaler i uge 8 og/eller 9.
Ansøgning med relevante bilag sendes på mail til info@pscontact.dk , i emnefeltet skrives ansøgning Botilbuddet Saaby eller ansøgning Botilbuddet FRISA

Mere Information
Ved yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Louise Sjørslev på tlf. 29 27 55 14 eller Direktør Annette Jensen tlf. 53 37 55 14

Se mere på vores hjemmeside: www.pscontact.dk
 
2018-02-20T01:03:15.100 PS Contact opnormerer og søger 3 sundhedsfagligt uddannede medarbejdere til vores to botilbud. Brænder du for, sammen med dine kompetente og engagerede kollegaer, at gøre en forskel for borgere med dobbeltdiagnoser?Så læs gerne videre, fordi vi søger skarpe, fysisk robuste og ansvarlige sundhedsfagligt uddannede medarbejdere til botilbud med dobbeltdiagnoser. 37 timer ugentligt pr. 1.april 2018.Botilbuddet SAABY og Botilbuddet FRISA er § 107 tilbud under PS Contact.Botilbuddet SAABY er beliggende på en stor herregård lige uden for Svinninge og der er plads til 14 beboere. På den store herregård er der masser af plads til udeliv med adgang til to små fiskesøer i baghaven.Vi arbejder med kontaktpersonsystemet, hvor hver borger har en primær og en sekundær kontaktperson tilknyttet.Som kontaktperson støtter du beboerne i de fleste af livets facetter, og derfor samarbejder du med dem om mange varierende opgaver. Vores tilgange er individuelt tilrettelagt, og derfor skal du kunne tilrettelægge forskellige pædagogiske indsatser og evaluere, hvad der virker.Botilbuddet FRISA er beliggende på en skøn landejendom i Odsherred. Her er højt til loftet og kort afstand til Danmarks skønneste strand. Her er plads til 10 beboere.Vi er nystartet, og arbejder pt. ikke med kontaktpersonsystem. Alle er derfor ansvarlige for at støtte alle beboere i de behov de måtte have.Samarbejdet med borgeren er grundstenen for det videre forløb. Det er vigtigt, at borgeren selv deltager, og samarbejder med deres kontaktperson, omkring de problemstillinger de kan have. I vores huse er der ikke mange regler, vi arbejder med struktur og retningslinjer.Vi arbejder ud fra teorien om, at struktur skaber forudsigelighed, som åbner op for muligheden for fordybelse og ro.Vores tilgang til borgerne er individuel. Vi arbejder ud fra en helhedsorienteret og neuro-pædagogisk tilgang.Vi tilbyder: Selvstændige, udfordrende samt afvekslende arbejdsopgaver.Et fagligt udviklende miljø.Dygtige og engagerede kollegaer der brænder for deres arbejde.Fast supervision.Botilbuddet SAABY tilbyder 10-12 timers vagter og weekend dækning hver 2. eller 3. weekend.Botilbuddet FRISA tilbyder døgnvagter og 12 timers vagter med arbejde hver 2. eller 3. weekend. Vi forventer, at du:Er sundhedsfagligt uddannet.Har psykiatrisk erfaring.Kan arbejde selvstændigt samt indgå i teamsamarbejde og arbejde tværfagligt.Kan give faglig sparring supervisionBidrager til et godt arbejdsmiljø og arbejder ud fra vores værdigrundlag.Kan tackle at dagen ikke altid bliver som først planlagt.Er fleksibel, rummelig og loyal.Evner at reflektere over egen praksis.Har et gyldigt kørekort og en ren straffeattest. PS Contact er en alsidig og anderledes privat servicevirksomhed, der supplerer og styrker kommunen i arbejdet med at servicere borgere. Vi leverer støtte til mange forskellige paragraffer, både inden for støtte kontaktperson, mentorordningen, integration, beskæftigelse og meget andet.Vi lægger stor vægt på oplæring og efteruddannelse af vores medarbejdere, så alle kan bidrage til at fastholde og udvikle PS Contacts faglige niveau og værdier. Løn- og ansættelsesvilkår:Stillingen er fast ansættelse på 37 timer pr uge, med start senest d. 1.april 2018. Løn fastsættes ud fra uddannelse, erfaring og kompetencer.Ansøgningsfrist d. 19.februar 2018 kl. 08:00. Samtaler i uge 8 og eller 9.Ansøgning med relevante bilag sendes på mail til info@pscontact.dk , i emnefeltet skrives ansøgning Botilbuddet Saaby eller ansøgning Botilbuddet FRISAMere InformationVed yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Louise Sjørslev på tlf. 29 27 55 14 eller Direktør Annette Jensen tlf. 53 37 55 14Se mere på vores hjemmeside: www.pscontact.dk10Phoenix3bbf61c6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-19T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3079316PS Contact11Øvejen 84532GislingeDKDanmarkORS/3bbf61c6_logo.pngORS/Small/3bbf61c6_logo.png155.7485660011.59275000
info@pscontact.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent509824PhoenixPremium0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3bbf61c6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3bbf61c6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3bbf61c6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3bbf61c6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/3.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Sundhed?12007991Dansk3Læse/ tale323108Sygeplejerske10Sundhed77Pleje og omsorg352340421info@pscontact.dkinfo@pscontact.dkDKDanmarkDKDanmark329921910Sygeplejerske til Ringsted Kommunes HjemmeplejeRobot Om du er nyuddannet eller erfaren er ikke afgørende. Det væsentlige er, at du bliver motiveret af at gøre en forskel for vores borgere, og at du har lyst og evner til at indgå i et tæt tværgående samarbejde med den øvrige hjemmepleje. Du bliver en del af vores sygeplejersketeam, som refererer til den samme leder, men som i praksis arbejder i tre forskellige teams. Hvad kommer du til at lave? Du kommer til at være tovholder for borgerforløb, og du får ansvaret for planlægning af alle de sygeplejefaglige opgaver, som borgeren er visiteret til. Du skal lede og koordinere plejen i borgernes hjem gennem et tæt samarbejde med de øvrige ansatte i hjemmeplejen. Det kræver, at du formår at se borgerens behov i et samlet perspektiv. Du er samtidig bindeleddet mellem hospitalsvæsenet, Myndighedsenheden der visiterer til ydelserne og de pårørende til borgeren. Du skal bidrage til at kvalitetssikre og udvikle sygeplejen sammen med dine kolleger og vores sygeplejefaglige leder. Vi har endvidere fokus på udvikling set i forhold til utilsigtede hændelser. Hvem er du? Vi forventer, at du er engageret i sygeplejefaglige opgaver, og bliver motiveret af personlige og faglige udviklingsmuligheder. Du har overblik og kan prioritere dine opgaver. Du får en bred kontaktflade, så gode samarbejdsevner, koordineringsevner og ikke mindst et imødekommende væsen står højt på vores ønskeliste. Sætter du samtidigt din egen personlige og faglige udvikling højt, så kan vi ikke ønske os mere. Vi søger med andre ord en ny kollega, som trives med åben og ærlig kommunikation, og som kan lide at smitte sine omgivelser med godt humør. Hvem er vi? Vi elsker vores fag, og vi brænder for at drage omsorg for borgerne og for hinanden. Vi har stor fleksibilitet og tager hensyn til hinandens vilkår. Stillingen er en dagvagtstilling på 32-37 timer pr. uge og der er weekendvagt hver 4. weekend. Du kommer til at arbejde efter vagtmodellen 5 2. Vi går meget op i daglig dialog, og vi har generelt rummelighed og vilje til at finde løsninger. Du kan læse meget mere om os her Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 51. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.Om du er nyuddannet eller erfaren er ikke afgørende. Det væsentlige er, at du bliver motiveret af at gøre en forskel for vores borgere, og at du har lyst og evner til at indgå i et tæt tværgående samarbejde med den øvrige hjemmepleje. Du bliver en del af vores sygeplejersketeam, som refererer til den samme leder, men som i praksis arbejder i tre forskellige teams.
  
Hvad kommer du til at lave?
Du kommer til at være tovholder for borgerforløb, og du får ansvaret for planlægning af alle de sygeplejefaglige opgaver, som borgeren er visiteret til. Du skal lede og koordinere plejen i borgernes hjem gennem et tæt samarbejde med de øvrige ansatte i hjemmeplejen. Det kræver, at du formår at se borgerens behov i et samlet perspektiv. Du er samtidig bindeleddet mellem hospitalsvæsenet, Myndighedsenheden der visiterer til ydelserne og de pårørende til borgeren. Du skal bidrage til at kvalitetssikre og udvikle sygeplejen sammen med dine kolleger og vores sygeplejefaglige leder. Vi har endvidere fokus på udvikling set i forhold til utilsigtede hændelser.


Hvem er du?
Vi forventer, at du er engageret i sygeplejefaglige opgaver, og bliver motiveret af personlige og faglige udviklingsmuligheder. Du har overblik og kan prioritere dine opgaver. Du får en bred kontaktflade, så gode samarbejdsevner, koordineringsevner og ikke mindst et imødekommende væsen står højt på vores ønskeliste. Sætter du samtidigt din egen personlige og faglige udvikling højt, så kan vi ikke ønske os mere.

Vi søger med andre ord en ny kollega, som trives med åben og ærlig kommunikation, og som kan lide at smitte sine omgivelser med godt humør.

Hvem er vi?
Vi elsker vores fag, og vi brænder for at drage omsorg for borgerne og for hinanden. Vi har stor fleksibilitet og tager hensyn til hinandens vilkår. Stillingen er en dagvagtstilling på 32-37 timer pr. uge og der er weekendvagt hver 4. weekend. Du kommer til at arbejde efter vagtmodellen 5/2. Vi går meget op i daglig dialog, og vi har generelt rummelighed og vilje til at finde løsninger.

Du kan læse meget mere om os her  

Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 51.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.

Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.

Social- og SundhedscenterHolbæk2018-12-03T00:00:002018-12-16T00:00:00
329921949Sygeplejerske til aftenvagt i Ringsted Kommunes HjemmeplejeRobot Om du er nyuddannet eller erfaren er ikke afgørende. Det væsentlige er, at du bliver motiveret af at gøre en forskel for vores borgere, og at du har lyst og evner til at indgå i et tæt tværgående samarbejde med den øvrige hjemmepleje. Du bliver en del af vores sygeplejersketeam, som refererer til den samme leder, men som i praksis arbejder i tre forskellige teams. Hvad kommer du til at lave? Du kommer til at være tovholder for borgerforløb, og du får ansvaret for planlægning af alle de sygeplejefaglige opgaver, som borgeren er visiteret til. Du skal lede og koordinere plejen i borgernes hjem gennem et tæt samarbejde med de øvrige ansatte i hjemmeplejen. Det kræver, at du formår at se borgerens behov i et samlet perspektiv. Du er samtidig bindeleddet mellem hospitalsvæsenet, Myndighedsenheden der visiterer til ydelserne og de pårørende til borgeren. Du skal bidrage til at kvalitetssikre og udvikle sygeplejen sammen med dine kolleger og vores sygeplejefaglige leder. Vi har endvidere fokus på udvikling set i forhold til utilsigtede hændelser. Hvem er du? Vi forventer, at du er engageret i sygeplejefaglige opgaver, og bliver motiveret af personlige og faglige udviklingsmuligheder. Du har overblik og kan prioritere dine opgaver. Du får en bred kontaktflade, så gode samarbejdsevner, koordineringsevner og ikke mindst et imødekommende væsen står højt på vores ønskeliste. Sætter du samtidigt din egen personlige og faglige udvikling højt, så kan vi ikke ønske os mere. Vi søger med andre ord en ny kollega, som trives med åben og ærlig kommunikation, og som kan lide at smitte sine omgivelser med godt humør. Hvem er vi? Vi elsker vores fag, og vi brænder for at drage omsorg for borgerne og for hinanden. Vi har stor fleksibilitet og tager hensyn til hinandens vilkår. Stillingen er på 25-28 timer pr. uge og der er weekendvagt hver 2. weekend. Du kommer til at arbejde efter vagtmodellen 5 2. Vi går meget op i daglig dialog, og vi har generelt rummelighed og vilje til at finde løsninger. Du kan læse meget mere om os her Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 51. Løn og ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst. Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.Om du er nyuddannet eller erfaren er ikke afgørende. Det væsentlige er, at du bliver motiveret af at gøre en forskel for vores borgere, og at du har lyst og evner til at indgå i et tæt tværgående samarbejde med den øvrige hjemmepleje. Du bliver en del af vores sygeplejersketeam, som refererer til den samme leder, men som i praksis arbejder i tre forskellige teams.
  
Hvad kommer du til at lave?
Du kommer til at være tovholder for borgerforløb, og du får ansvaret for planlægning af alle de sygeplejefaglige opgaver, som borgeren er visiteret til. Du skal lede og koordinere plejen i borgernes hjem gennem et tæt samarbejde med de øvrige ansatte i hjemmeplejen. Det kræver, at du formår at se borgerens behov i et samlet perspektiv. Du er samtidig bindeleddet mellem hospitalsvæsenet, Myndighedsenheden der visiterer til ydelserne og de pårørende til borgeren. Du skal bidrage til at kvalitetssikre og udvikle sygeplejen sammen med dine kolleger og vores sygeplejefaglige leder. Vi har endvidere fokus på udvikling set i forhold til utilsigtede hændelser.


Hvem er du?
Vi forventer, at du er engageret i sygeplejefaglige opgaver, og bliver motiveret af personlige og faglige udviklingsmuligheder. Du har overblik og kan prioritere dine opgaver. Du får en bred kontaktflade, så gode samarbejdsevner, koordineringsevner og ikke mindst et imødekommende væsen står højt på vores ønskeliste. Sætter du samtidigt din egen personlige og faglige udvikling højt, så kan vi ikke ønske os mere.

Vi søger med andre ord en ny kollega, som trives med åben og ærlig kommunikation, og som kan lide at smitte sine omgivelser med godt humør.

Hvem er vi?
Vi elsker vores fag, og vi brænder for at drage omsorg for borgerne og for hinanden. Vi har stor fleksibilitet og tager hensyn til hinandens vilkår. Stillingen er på 25-28 timer pr. uge og der er weekendvagt hver 2. weekend. Du kommer til at arbejde efter vagtmodellen 5/2. Vi går meget op i daglig dialog, og vi har generelt rummelighed og vilje til at finde løsninger.

Du kan læse meget mere om os her  

Der afholdes ansættelsessamtaler i uge 51.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til relevant overenskomst.

Det er en del af Ringsted Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling. Vi opfordrer både personer med dansk og anden etnisk baggrund til at søge den opslåede stilling.

Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. CV, eksamensbeviser mv.

Social- og SundhedscenterHolbæk2018-12-03T00:00:002018-12-16T00:00:00
329923833Socialsygeplejerske med særlige brobygningsevner til Akutafdelingen, Holbæk SygehusRobot Kunne du tænke dig at være med til at forme din egen stilling med hele sygehuset som arbejdsplads? Du motiveres af nære og tætte patientforløb med socialt udsatte personer i alle aldersgrupper. Du mestrer, at fjerne bump på vejen i målet mod færdigbehandling. Du forstår at sætte ind de rigtige steder i forhold til den enkeltes behov. Du går for at være empatisk, fleksibel og har gode samarbejdsevner. Lyder det som noget for dig, så læs videre her. Jobbet På det kliniske område Danner du dig et overblik over de indlagte patienter med særlige behov og deltager i tavlemøder på relevante afdelinger Tager du imod henvendelser vedr. patienter i ambulatorie skadeforløb Er du ansvarlig for at opsøge og skabe kontakt via en fordomsfri tilgang Tager du udgangspunkt i patientens behov og ikke den somatiske problemstilling Støtter du under indlæggelser ved at skabe tryghed og forståelse Giver du faglig vejledning og assistance til tværfagligt personale, der er ansvarlig for patientforløbet Understøtter og bistår du stamafdelingens personale med at tilrette hensigtsmæssigt udskrivningsforløb I tæt dialog med det kliniske personale, at finde skadereducerende løsninger i forhold til behandlingen af patienter med misbrug. Rådgiver du klinisk personale om smertedækning medicinering af misbrugere Du vil arbejde selvstændigt, men naturligt have et netværk både internt og eksternt. Derfor er det vigtigt at du er god til at prioritere din egen ressourceanvendelse. Arbejdstiden er på 37 timer pr. uge, primært i dagtimerne, men med en vis fleksibilitet. Internt samarbejde Du er tilknyttet Akutafdelingen men har reelt hele sygehuset som arbejdsplads og derfor mange gode, kollegaer, som du forventes at skabe netværk med. Derfor er det en fordel at du finder det naturligt at være opsøgende og initiativrig. Eksternt samarbejde Du kommer til at bygge bro mellem sygehus, kommune og andre samarbejdspartnere og indgå i fx faglige fora med andre socialsygeplejersker i regionen. Som patientens forlængede arm formidler du patientens situation og behov til plejepersonalet og eksterne samarbejdspartnere. Du skal derfor have en vis personlig gennemslagskraft og god til at finde utraditionelle løsninger. Erfaring og kompetencer Du er autoriseret sygeplejerske og har stor viden om misbrug, abstiens- og smertebehandling. Dit kendskab til lovgivning på sundheds-, social-og psykiatriområdet er på plads og du sørger for at holde dig ajour med den nyeste viden om lovgivning, behandling til tilbud til socialt udsatte. Medinddragelse af patienten er en vigtig del af arbejdet for at skabe tillid og tætte relationer. Det kræver at du allerede har erfaring fra sygepleje til personer, der er socialt udsatte. Et job med udvikling I takt med at du høster erfaring og nye behov opstår, vil din funktion helt naturligt blive tilpasset. Du vil være forpligtet til at ajourføre og videreudvikle dine personlige og kliniske kompetencer samt deltage aktivt i relevante udviklingstiltag. Vi sikrer, at du får gode vilkår for introduktion til stillingen herunder mulighed for at følge socialsygeplejersker ansat på andre hospitaler på Sjælland og Region Hovedstaden. En kop kaffe og et par spørgsmål? Kontakt afdelingssygeplejerske Charlotte Lauritzen, clz@regionsjaelland.dk - her kan du også rekvirere stillings- og funktionsbeskrivelsen. Ansøgningsfrist og dato for samtaler Ansøgningsfrist 04.01.19 Samtaler 11.01.19. En eventuel samtale nr. 2 planlægges efterfølgende. Om Holbæk Sygehus Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder. Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur så vejen fra id til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om Holbæk Sygehus her.

Kunne du tænke dig at være med til at forme din egen stilling med hele sygehuset som arbejdsplads? Du motiveres af nære og tætte patientforløb med socialt udsatte personer i alle aldersgrupper. Du mestrer, at fjerne bump på vejen i målet mod færdigbehandling. Du forstår at sætte ind de rigtige steder i forhold til den enkeltes behov. Du går for at være empatisk, fleksibel og har gode samarbejdsevner. Lyder det som noget for dig, så læs videre her.

Jobbet

På det kliniske område

  • Danner du dig et overblik over de indlagte patienter med særlige behov og deltager i tavlemøder på relevante afdelinger
  • Tager du imod henvendelser vedr. patienter i ambulatorie/skadeforløb
  • Er du ansvarlig for at opsøge og skabe kontakt via en fordomsfri tilgang
  • Tager du udgangspunkt i patientens behov og ikke den somatiske problemstilling
  • Støtter du under indlæggelser ved at skabe tryghed og forståelse
  • Giver du faglig vejledning og assistance til tværfagligt personale, der er ansvarlig for patientforløbet
  • Understøtter og bistår du stamafdelingens personale med at tilrette hensigtsmæssigt udskrivningsforløb
  • I tæt dialog med det kliniske personale, at finde skadereducerende løsninger i forhold til behandlingen af patienter med misbrug.
  • Rådgiver du klinisk personale om smertedækning/medicinering af misbrugere

Du vil arbejde selvstændigt, men naturligt have et netværk både internt og eksternt. Derfor er det vigtigt at du er god til at prioritere din egen ressourceanvendelse. Arbejdstiden er på 37 timer pr. uge, primært i dagtimerne, men med en vis fleksibilitet.

Internt samarbejde

Du er tilknyttet Akutafdelingen men har reelt hele sygehuset som arbejdsplads og derfor mange gode, kollegaer, som du forventes at skabe netværk med. Derfor er det en fordel at du finder det naturligt at være opsøgende og initiativrig.

Eksternt samarbejde

Du kommer til at bygge bro mellem sygehus, kommune og andre samarbejdspartnere og indgå i fx faglige fora med andre socialsygeplejersker i regionen.

Som patientens forlængede arm formidler du patientens situation og behov til plejepersonalet og eksterne samarbejdspartnere. Du skal derfor have en vis personlig gennemslagskraft og god til at finde utraditionelle løsninger.

Erfaring og kompetencer

Du er autoriseret sygeplejerske og har stor viden om misbrug, abstiens- og smertebehandling. Dit kendskab til lovgivning på sundheds-, social-og psykiatriområdet er på plads og du sørger for at holde dig ajour med den nyeste viden om lovgivning, behandling til tilbud til socialt udsatte.

Medinddragelse af patienten er en vigtig del af arbejdet for at skabe tillid og tætte relationer. Det kræver at du allerede har erfaring fra sygepleje til personer, der er socialt udsatte.

Et job med udvikling

I takt med at du høster erfaring og nye behov opstår, vil din funktion helt naturligt blive tilpasset. Du vil være forpligtet til at ajourføre og videreudvikle dine personlige og kliniske kompetencer samt deltage aktivt i relevante udviklingstiltag.

Vi sikrer, at du får gode vilkår for introduktion til stillingen – herunder mulighed for at følge socialsygeplejersker ansat på andre hospitaler på Sjælland og Region Hovedstaden.

En kop kaffe og et par spørgsmål?

Kontakt afdelingssygeplejerske Charlotte Lauritzen, clz@regionsjaelland.dk - her kan du også rekvirere stillings- og funktionsbeskrivelsen.

Ansøgningsfrist og dato for samtaler

Ansøgningsfrist 04.01.19

Samtaler 11.01.19. En eventuel samtale nr. 2 planlægges efterfølgende.

Om Holbæk Sygehus
Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder.

Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur – så vejen fra idé til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om Holbæk Sygehus her.

Region SjællandHolbæk2018-12-06T00:00:002019-01-04T00:00:00
329925210Vi har rygende travlt, og søger vikar til sundhedssektorenRobot Vi har Rygende travlt og søger sygeplejersker, SSa er og SSh,er til akutvagter, planlagte vagter, korte og mellemlange vikariater i kommunalt regi. Du kan komme langt omkring, da vi dækker store dele af Sjælland, Lolland og Falster. Som vikar hos Ready2Care giver vi dig muligheden for, selv at kunne tilrettelægge din arbejdstid, hvor du kan sige nej hvis du er forhindret, eller ikke vil påtage dig tilbudte vagter. Vi forventer: • At du er uddannet og kan fremvise dokumentation for dette. • At du kan arbejde engageret både selvstændigt og i teams. • At du kan være smilende og imødekommende. • At du kan kommunikere på dansk i tale og skrift. • Kørekort B er en fordel, men ikke et krav. • At du kan fremvise ren straffeattest. Vi tilbyder: • Mulighed for en god indtægt med en løn efter gældende overenskomst med DSR FOA. • Vagter der passer lige netop dig. • Nemt bookingsystem, med mulighed for selv at kunne taste rådighed og booke vagter. • Mulighed for både akutte og planlagte vagter. • Løn hver 14 dag. • Pension og feriepenge efter gældende overenskomst med FOA og DSR. • Kilometerpenge til gældende takst fra din bopæl. • Kurser efter behov. Har dette vækket din interesse og vil du gerne være en del af et spændende team i et vikarbureau, hvor du værdsættes som en vigtig personlig medarbejder, hører vi gerne fra dig. Ansøgning sendes via dette link https: ready2care.temponizer.dk index.php?page ansoeg Ved yderligere oplysninger, bedes i kontakte kontoret hverdage imellem 08.00-15.00 på tlf: 70262322

Vi har Rygende travlt og søger sygeplejersker, SSa’er og SSh,er til akutvagter, planlagte vagter, korte og mellemlange vikariater i kommunalt regi. Du kan komme langt omkring, da vi dækker store dele af Sjælland, Lolland og Falster.
Som vikar hos Ready2Care giver vi dig muligheden for, selv at kunne tilrettelægge din arbejdstid, hvor du kan sige nej hvis du er forhindret, eller ikke vil påtage dig tilbudte vagter.

Vi forventer:
• At du er uddannet og kan fremvise dokumentation for dette.
• At du kan arbejde engageret både selvstændigt og i teams.
• At du kan være smilende og imødekommende.
• At du kan kommunikere på dansk i tale og skrift.
• Kørekort B er en fordel, men ikke et krav.
• At du kan fremvise ren straffeattest.

Vi tilbyder:
• Mulighed for en god indtægt med en løn efter gældende overenskomst med DSR & FOA.
• Vagter der passer lige netop dig.
• Nemt bookingsystem, med mulighed for selv at kunne taste rådighed og booke vagter.
• Mulighed for både akutte og planlagte vagter.
• Løn hver 14 dag.
• Pension og feriepenge efter gældende overenskomst med FOA og DSR.
• Kilometerpenge til gældende takst fra din bopæl.
• Kurser efter behov.

Har dette vækket din interesse og vil du gerne være en del af et spændende team i et vikarbureau, hvor du værdsættes som en vigtig personlig medarbejder, hører vi gerne fra dig.

Ansøgning sendes via dette link 
https://ready2care.temponizer.dk/index.php?page=ansoeg
Ved yderligere oplysninger, bedes i kontakte kontoret hverdage imellem 08.00-15.00 på tlf: 70262322

Ready2Care ApSHolbæk2018-12-10T00:00:002019-02-04T00:00:00
329916601Sygeplejerske til hjertemedicinsk afsnit 43-4, Holbæk SygehusRobot Vil du styrke din sygeplejefaglige udvikling igennem pleje og behandling af akutte patienter? Vi har fokus på at højne den kardiologiske faglighed via undervisning og daglig sparring med erfaren kollega. Lige nu mangler vi dig i vores team af gode og energiske kollegaer i Hjertemedicinsk afsnit. Hjertemedicinsk afsnit På sengeafsnit 43-4 er der er plads til 20 patienter. Her modtager vi primært arytmipatienter og hjertesvigtpatienter. I Hjertemedicinsk modtagelse 44-4, hvor alle AKS patienter modtages og visiteres fra, modtager vi patienter med atrieflimren og foretager DC-konverteringer. På afsnittet har vi sygeplejestuderende på alle niveauer, social og sundhedsassistent elever samt redder behandler elever, erhvervspraktikanter og lægesekretærelever. vores tætte sammenhold er med til at give mig arbejdsglæde. Det føles let at tage godt imod nye kollegaer, fordi man med overbevisning kan fortælle dem, at her har vi aldrig for travlt til at hjælpe hinanden Udtalelse fra sygeplejerske på afsnittet. Jobindhold Du tilbydes en fast stilling på enten fuldtid eller deltid. Vagterne er blandede, men vi forsøger at efterkomme dine ønsker. Vi modtager komplekse patienter hele døgnet. Det kræver akut sygepleje og at du sammen med dine kollegaer kan handle ansvarsbevidst, hurtigt og omsorgsfuldt, også i pressede situationer. Du vil også møde de ustabile patienter, som kræver tæt observation. Mange patienter har hjerteovervågning på, hvorfor du vil få et stort kendskab til Ekg aflæsning. På afsnittet vil du blive en del af et team, der varetager pleje og sygeplejeopgaver til 8-12 patienter. Du vil udføre sygeplejen i tæt samarbejde med patienten og det samlede pleje- og behandlerteam. Som udgangspunkt vil du blive fast tilknyttet afsnit 43-4 med mulighed for en kombinationsstilling på afsnit 44-4 afhængig af dine kompetencer. Om dig Du har allerede erfaring eller ønsker at få erfaring indenfor det kardiologiske speciale. Det er vigtigt, at du ikke er bange for at tage fat i en travl hverdag og kan bevare roen i akutte situationer. Et godt overblik, planlægning og prioritering af dine daglige opgaver er alle evner du besidder, ligesom du er stabil i dit daglige fremmøde. Vil tilbyder En introduktionsperiode på ca. fire uger med en eller to mentorer og daglig kontaktperson Planlagt undervisning inden for de første fire uger Et fire dages kompetencekursus (for alle nyansatte sygeplejersker på Holbæk Sygehus) Kardiologisk grundkursus Kardiologisk efteruddannelse efter ca. 2-3 års ansættelse Kompetencedage, Skills Stations - et fagligt udviklingstiltag til alle sygeplejersker på Medicinsk Afdeling, med undervisning og vejledning samt mulighed for at udøve en række kliniske procedurer Indflydelse på egen vagtplan. Fuldtids- eller deltidsansættelse. Weekendvagt hver 2. eller 3 weekend Mulighed for at være nøgleperson inden for hygiejne Flere spørgsmål? Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Camilla Bendixen, 59 48 45 42, hvis du har spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning. Om Holbæk Sygehus Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder. Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur så vejen fra idé til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om Holbæk Sygehus her.

Vil du styrke din sygeplejefaglige udvikling igennem pleje og behandling af akutte patienter? Vi har fokus på at højne den kardiologiske faglighed via undervisning og daglig sparring med erfaren kollega. Lige nu mangler vi dig i vores team af gode og energiske kollegaer i Hjertemedicinsk afsnit.

Hjertemedicinsk afsnit

På sengeafsnit 43-4 er der er plads til 20 patienter. Her modtager vi primært arytmipatienter og hjertesvigtpatienter. I Hjertemedicinsk modtagelse 44-4, hvor alle AKS patienter modtages og visiteres fra, modtager vi patienter med atrieflimren og foretager DC-konverteringer.

På afsnittet har vi sygeplejestuderende på alle niveauer, social og sundhedsassistent elever samt redder/behandler elever, erhvervspraktikanter og lægesekretærelever.

”vores tætte sammenhold er med til at give mig arbejdsglæde. Det føles let at tage godt imod nye kollegaer, fordi man med overbevisning kan fortælle dem, at her har vi aldrig for travlt til at hjælpe hinanden”

Udtalelse fra sygeplejerske på afsnittet.

Jobindhold

Du tilbydes en fast stilling på enten fuldtid eller deltid. Vagterne er blandede, men vi forsøger at efterkomme dine ønsker.

Vi modtager komplekse patienter hele døgnet. Det kræver akut sygepleje og at du sammen med dine kollegaer kan handle ansvarsbevidst, hurtigt og omsorgsfuldt, også i pressede situationer.

Du vil også møde de ustabile patienter, som kræver tæt observation. Mange patienter har hjerteovervågning på, hvorfor du vil få et stort kendskab til Ekg aflæsning.

På afsnittet vil du blive en del af et team, der varetager pleje og sygeplejeopgaver til 8-12 patienter. Du vil udføre sygeplejen i tæt samarbejde med patienten og det samlede pleje- og behandlerteam.

Som udgangspunkt vil du blive fast tilknyttet afsnit 43-4 med mulighed for en kombinationsstilling på afsnit 44-4 afhængig af dine kompetencer.

Om dig

Du har allerede erfaring eller ønsker at få erfaring indenfor det kardiologiske speciale. Det er vigtigt, at du ikke er bange for at tage fat i en travl hverdag og kan bevare roen i akutte situationer. Et godt overblik, planlægning og prioritering af dine daglige opgaver er alle evner du besidder, ligesom du er stabil i dit daglige fremmøde.

Vil tilbyder

  • En introduktionsperiode på ca. fire uger med en eller to mentorer og daglig kontaktperson
  • Planlagt undervisning inden for de første fire uger
  • Et fire dages kompetencekursus (for alle nyansatte sygeplejersker på Holbæk Sygehus)
  • Kardiologisk grundkursus
  • Kardiologisk efteruddannelse efter ca. 2-3 års ansættelse
  • Kompetencedage, Skills Stations - et fagligt udviklingstiltag til alle sygeplejersker på Medicinsk Afdeling, med undervisning og vejledning samt mulighed for at udøve en række kliniske procedurer
  • Indflydelse på egen vagtplan. Fuldtids- eller deltidsansættelse. Weekendvagt hver 2. eller 3 weekend
  • Mulighed for at være nøgleperson inden for hygiejne

Flere spørgsmål?

Du er velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske Camilla Bendixen, 59 48 45 42, hvis du har spørgsmål. Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning.

Om Holbæk Sygehus
Holbæk Sygehus er en innovativ arbejdsplads med masser af muligheder for personlig og faglig udvikling. Vi vil være førende i diagnostik og behandling af almene og hyppigt forekommende sygdomme, og vi har velfungerende forskningsmiljøer på disse områder.

Vi er et ambitiøst og veldrevet sygehus med en flad ledelsesstruktur – så vejen fra idé til handling er kort. Vi glæder os til at byde dig velkommen på holdet. Du kan se mere om Holbæk Sygehus her.

Region SjællandHolbæk2018-11-22T00:00:002018-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sygeplejerske til Ringsted Kommunes Hjemmepleje

Social- og Sundhedscenter

Holbæk
Om du er nyuddannet eller erfaren er ikke afgørende. Det væsentlige er, at du bliver motiveret af at gøre en forskel for vores borgere, og at du har lyst og evner til at indgå i et tæt tværgående samarbejde med den øvrige hjemmepleje. Du bliver en d...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:16. december 2018

Sygeplejerske til aftenvagt i Ringsted Kommunes Hjemmepleje

Social- og Sundhedscenter

Holbæk
Om du er nyuddannet eller erfaren er ikke afgørende. Det væsentlige er, at du bliver motiveret af at gøre en forskel for vores borgere, og at du har lyst og evner til at indgå i et tæt tværgående samarbejde med den øvrige hjemmepleje. Du bliver en d...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:16. december 2018

Socialsygeplejerske med særlige brobygningsevner til Akutafdelingen, Holbæk Sygehus

Region Sjælland

Holbæk
Kunne du tænke dig at være med til at forme din egen stilling med hele sygehuset som arbejdsplads? Du motiveres af nære og tætte patientforløb med socialt udsatte personer i alle aldersgrupper. Du mestrer, at fjerne bump på vejen i målet mod færdigb...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:4. januar 2019

Vi har rygende travlt, og søger vikar til sundhedssektoren

Ready2Care ApS

Holbæk
Vi har Rygende travlt og søger sygeplejersker, SSa er og SSh,er til akutvagter, planlagte vagter, korte og mellemlange vikariater i kommunalt regi. Du kan komme langt omkring, da vi dækker store dele af Sjælland, Lolland og Falster. Som vikar hos Re...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:4. februar 2019

Sygeplejerske til hjertemedicinsk afsnit 43-4, Holbæk Sygehus

Region Sjælland

Holbæk
Vil du styrke din sygeplejefaglige udvikling igennem pleje og behandling af akutte patienter? Vi har fokus på at højne den kardiologiske faglighed via undervisning og daglig sparring med erfaren kollega. Lige nu mangler vi dig i vores team af gode o...
Indrykket:22. november 2018
Udløbsdato:16. december 2018