Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Sundhedsrepræsentant til salgsteam

Sundheds faglig uddannelse som fysioterapeut, sygeplejerske eller anden faglig kompetence givende uddannelse - søges til Care4Life Technology til kunde segmentet kommuner og regioner i DK 

Er du passioneret, engageret, nysgerrig og autentisk? En ildsjæl?

Care4life Technology søger en sundhedsrepræsentant, med sundhedsfaglig baggrund, til at udbrede og udvikle samt introducerer PEMF behandlingen til kommuner og regioner samt interesserede organisationer.

Care4life Technology Denmark er en førende konceptvirksomhed inden for behandlings teknikken PEMF.

Vores værdier er: troværdihed, top kvalitet, frihed under ansvar, kreativitet, humor og rummelighed.

Vores mål er, at udbrede kendskabet til behandlings metoden og ikke mindst brugen af cafe4lifes produkter, således at alle personer får mulighed for, at optimerer sin sundhed og energi.

Med ambitiøs ledelse, udvikles løbende behandlings programmerne. Medarbejderne er præget af stor faglig dygtighed, passion og målrettethed, med personlig gennemslagskraft.

Jobprofil:
Care4Life Technology søger:

Det er dine opgaver:
- Tage aktiv del i, at vedligeholde og udvikle vores arbejdskultur, hvor alle tager ansvar, formidler og autentisk og ikke mindst har fokus på, hvad der efterspørges på de forskellige niveauer. Kunderne er kommuner og regioner samt private og offentlige organisationer inden for velfærdsteknologier.

I tæt samarbejde med ledelsen, har du hele tiden fokus på, hvordan din tilgangen til kunderne kan optimeres. Du bliver medarbejder i et salgsteam bestående af 6 kollegaer, samt 4 ambassadører.

Person profil som medarbejder:
Du er en dygtig formidler, og via din troværdighed og åbne personlighed formår du, sammen med dine kollegaer, at nå dine samt virksomhedens del og hel mål. Du er kendt som en ildsjæl, der skaber resultater. Du arbejder resultat orienteret, og du forstår at omsætte ideer og tanker til handling.

Du har - Sundhedsfaglig uddannelse. Du har erfaring med formidling og ”brænder” for produktet. Muligvis har du indgående kendskab til, hvordan markedsføringen kan understøtte salget. Det er et krav, at arbejder fra hjertet og har et dybfølt ønske om at hjælpe andre mennesker, til et bedre liv. Du elsker at møde nye mennesker, og du skal forvente et job som du udvikler dig i. Vi formoder at du er en ENER - behersker sprog (engelsk + andet sprog) Er bosiddende i nærheden af Vejle inden for en radius af 100 km. Vores domicil er i Vejle. Der arbejdes projektorienteret i salgsgruppen 2 x pr uge samt fra egen bopæl. Løn: aftales separat afhængig af omfang og dine ønsker, startløn ide 450.000,- kr. fuldtid, deltid eller andet! Læs mere på www.care4lifemedico.com

Nærmere oplysning om stillingen:
kan fås ved henvendelse til CEO Klaus Abel pr mail: info@care4lifemedico.com

Ansøgningsfrist: Vi venter på de rigtige personer, med tiltrædelse senest ultimo 3. kvartal 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008210Phoenix-d927c79812019-04-16T00:00:00Sundhedsrepræsentant til salgsteam

Sundheds faglig uddannelse som fysioterapeut, sygeplejerske eller anden faglig kompetence givende uddannelse - søges til Care4Life Technology til kunde segmentet kommuner og regioner i DK 

Er du passioneret, engageret, nysgerrig og autentisk? En ildsjæl?

Care4life Technology søger en sundhedsrepræsentant, med sundhedsfaglig baggrund, til at udbrede og udvikle samt introducerer PEMF behandlingen til kommuner og regioner samt interesserede organisationer.

Care4life Technology Denmark er en førende konceptvirksomhed inden for behandlings teknikken PEMF.

Vores værdier er: troværdihed, top kvalitet, frihed under ansvar, kreativitet, humor og rummelighed.

Vores mål er, at udbrede kendskabet til behandlings metoden og ikke mindst brugen af cafe4lifes produkter, således at alle personer får mulighed for, at optimerer sin sundhed og energi.

Med ambitiøs ledelse, udvikles løbende behandlings programmerne. Medarbejderne er præget af stor faglig dygtighed, passion og målrettethed, med personlig gennemslagskraft.

Jobprofil:
Care4Life Technology søger:

Det er dine opgaver:
- Tage aktiv del i, at vedligeholde og udvikle vores arbejdskultur, hvor alle tager ansvar, formidler og autentisk og ikke mindst har fokus på, hvad der efterspørges på de forskellige niveauer. Kunderne er kommuner og regioner samt private og offentlige organisationer inden for velfærdsteknologier.

I tæt samarbejde med ledelsen, har du hele tiden fokus på, hvordan din tilgangen til kunderne kan optimeres. Du bliver medarbejder i et salgsteam bestående af 6 kollegaer, samt 4 ambassadører.

Person profil som medarbejder:
Du er en dygtig formidler, og via din troværdighed og åbne personlighed formår du, sammen med dine kollegaer, at nå dine samt virksomhedens del og hel mål. Du er kendt som en ildsjæl, der skaber resultater. Du arbejder resultat orienteret, og du forstår at omsætte ideer og tanker til handling.

Du har - Sundhedsfaglig uddannelse. Du har erfaring med formidling og ”brænder” for produktet. Muligvis har du indgående kendskab til, hvordan markedsføringen kan understøtte salget. Det er et krav, at arbejder fra hjertet og har et dybfølt ønske om at hjælpe andre mennesker, til et bedre liv. Du elsker at møde nye mennesker, og du skal forvente et job som du udvikler dig i. Vi formoder at du er en ENER - behersker sprog (engelsk + andet sprog) Er bosiddende i nærheden af Vejle inden for en radius af 100 km. Vores domicil er i Vejle. Der arbejdes projektorienteret i salgsgruppen 2 x pr uge samt fra egen bopæl. Løn: aftales separat afhængig af omfang og dine ønsker, startløn ide 450.000,- kr. fuldtid, deltid eller andet! Læs mere på www.care4lifemedico.com

Nærmere oplysning om stillingen:
kan fås ved henvendelse til CEO Klaus Abel pr mail: info@care4lifemedico.com

Ansøgningsfrist: Vi venter på de rigtige personer, med tiltrædelse senest ultimo 3. kvartal 2019.

2019-06-01T00:51:24.273 Sundheds faglig uddannelse som fysioterapeut, sygeplejerske eller anden faglig kompetence givende uddannelse - søges til Care4Life Technology til kunde segmentet kommuner og regioner i DK Er du passioneret, engageret, nysgerrig og autentisk? En ildsjæl? Care4life Technology søger en sundhedsrepræsentant, med sundhedsfaglig baggrund, til at udbrede og udvikle samt introducerer PEMF behandlingen til kommuner og regioner samt interesserede organisationer. Care4life Technology Denmark er en førende konceptvirksomhed inden for behandlings teknikken PEMF. Vores værdier er: troværdihed, top kvalitet, frihed under ansvar, kreativitet, humor og rummelighed. Vores mål er, at udbrede kendskabet til behandlings metoden og ikke mindst brugen af cafe4lifes produkter, således at alle personer får mulighed for, at optimerer sin sundhed og energi. Med ambitiøs ledelse, udvikles løbende behandlings programmerne. Medarbejderne er præget af stor faglig dygtighed, passion og målrettethed, med personlig gennemslagskraft. Jobprofil:Care4Life Technology søger: Det er dine opgaver: - Tage aktiv del i, at vedligeholde og udvikle vores arbejdskultur, hvor alle tager ansvar, formidler og autentisk og ikke mindst har fokus på, hvad der efterspørges på de forskellige niveauer. Kunderne er kommuner og regioner samt private og offentlige organisationer inden for velfærdsteknologier. I tæt samarbejde med ledelsen, har du hele tiden fokus på, hvordan din tilgangen til kunderne kan optimeres. Du bliver medarbejder i et salgsteam bestående af 6 kollegaer, samt 4 ambassadører. Person profil som medarbejder: Du er en dygtig formidler, og via din troværdighed og åbne personlighed formår du, sammen med dine kollegaer, at nå dine samt virksomhedens del og hel mål. Du er kendt som en ildsjæl, der skaber resultater. Du arbejder resultat orienteret, og du forstår at omsætte ideer og tanker til handling. Du har - Sundhedsfaglig uddannelse. Du har erfaring med formidling og brænder for produktet. Muligvis har du indgående kendskab til, hvordan markedsføringen kan understøtte salget. Det er et krav, at arbejder fra hjertet og har et dybfølt ønske om at hjælpe andre mennesker, til et bedre liv. Du elsker at møde nye mennesker, og du skal forvente et job som du udvikler dig i. Vi formoder at du er en ENER - behersker sprog (engelsk andet sprog) Er bosiddende i nærheden af Vejle inden for en radius af 100 km. Vores domicil er i Vejle. Der arbejdes projektorienteret i salgsgruppen 2 x pr uge samt fra egen bopæl. Løn: aftales separat afhængig af omfang og dine ønsker, startløn ide 450.000,- kr. fuldtid, deltid eller andet! Læs mere på www.care4lifemedico.com Nærmere oplysning om stillingen: kan fås ved henvendelse til CEO Klaus Abel pr mail: info@care4lifemedico.com Ansøgningsfrist: Vi venter på de rigtige personer, med tiltrædelse senest ultimo 3. kvartal 2019.11jobnetd927c798100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3509576Care4Life Technology IVS11Tirsbækvej 137A7120Vejle ØstDKDanmark0
info@care4lifemedico.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent746473JobNet4976249497624910016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d927c798https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d927c798https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d927c798&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d927c798&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgSundhedsrepræsentant til salgsteam12009011Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361492647Klaus Abelinfo@care4lifemedico.comDKDanmarkDKDanmark330088588inLogic søger ambitiøs, struktureret salgskonsulentRobot Vi søger en salgskonsulent, der har lyst til at tage ejerskab af og kan være selvkørende indenfor alle faserne i salgsprocessen, og det er afgørende, at du har indgående IT-teknisk indsigt. Dit fokusområde vil være salgsaktiviteter indenfor Education IT på både det danske og internationale marked. Primære opgaver og ansvarsområder: Skabe og pleje den gode kunderelation Sikre at salgsaktviteter understøtter den overordnede salgsstrategi og videreudvikle fastlagte målsætninger og KPI er Udarbejde tilbud og lave opfølgning på disse gennem strukturede processer Udarbejde præsentationsmateriale til møder Planlægning af og deltagelse i konferencer og relevante workshops, messer mm. Netværke og indgå i arbejde om stakeholder mapping Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter. Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer. Din profil Du har en proaktiv tilgang, og kan se dig selv i et job med stort udviklingspotentiale. Du har en kommerciel uddannelse og dokumenteret salgserfaring, hvor du har skabt målbare resultater. Du har en stor teknisk og it-mæssig forståelse dvs viden om, hvordan et typisk server setup ser ud. Du formår at bringe din interesse og viden for IT-tekniske løsninger i spil i forbindelse med behovsafdækning og rådgivning hos kunden. Du er stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og englesk. Som person er du Serviceminded Vedholden og tålmodig Udadvendt Selvkørende og proaktiv Struktureret Ambitiøs og finder det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer Du trives og er i stand til at indgå i et tæt samarbejde til resten af dine kollegaer, selvom du selv i perioder vil være meget ud af huset. Du ser IT som et væsentligt arbejdsredskab og er en erfaren bruger af Microsoft 365 og hjemmevant i brugen af CRM-systemer. Du har erfaring med at arbejde med lead-drevet salg og kan understøtte data-drevet lead-scoring og data-drevet marketing. Endvidere kan du omsætte strategi til værdiskabende salgsaktivteter. Vil tilbyder dig et spændende og udfordrende job i en organisation, hvor der er højt til loftet, en uformel omgangstone, fantastisk sammenhold og god frokostordning. Du bliver en del af et stærkt team med et af de bedste Education IT-løsninger i branchen. Virksomheden står stærkt på det danske marked og er i gang med at udvide til andre internationale markeder. For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os dit CV med foto og en motiveret ansøgning hurtigst muligt til job@inlogic.dk. Ansøgningsfrist: 1. oktober 2019 Generelt Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer. Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk. Om inLogic inLogic udvikler moderne løsninger til skole-IT og bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vores kerneprodukt er UMS, som sikrer automatisk håndtering af brugere og data. Vi er et udviklingshus, som leverer Identity Management Software, apps og portalløsninger, samt konsulentydelser. Der er mange integrationersmuligheder til forskellige LMS systemer og data synkroniseres hele vejen rundt, så skolerne kan tilpasse deres løsning til deres behov. Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien.

Vi søger en salgskonsulent, der har lyst til at tage ejerskab af og kan være selvkørende indenfor alle faserne i salgsprocessen, og det er afgørende, at du har indgående IT-teknisk indsigt.

Dit fokusområde vil være salgsaktiviteter indenfor Education IT på både det danske og internationale marked.

Primære opgaver og ansvarsområder:

  • Skabe og pleje den gode kunderelation
  • Sikre at salgsaktviteter understøtter den overordnede salgsstrategi og videreudvikle fastlagte målsætninger og KPI'er
  • Udarbejde tilbud og lave opfølgning på disse gennem strukturede processer
  • Udarbejde præsentationsmateriale til møder
  • Planlægning af og deltagelse i konferencer og relevante workshops, messer mm.
  • Netværke og indgå i arbejde om stakeholder mapping

 

Opgaverne betyder, at du skal være god til at snakke med alle typer mennesker både ansigt-til-ansigt og i telefonen. Du skal være struktureret og have styr på alle detaljer – både når det gælder planlægning, udarbejdelse af tilbud og håndtering af dokumenter.

Du vil få din daglige gang på kontoret i Horsens, men også dage ude af huset til kundemøder og arrangementer.

 

Din profil

Du har en proaktiv tilgang, og kan se dig selv i et job med stort udviklingspotentiale. Du har en kommerciel uddannelse og dokumenteret salgserfaring, hvor du har skabt målbare resultater. Du har en stor teknisk og it-mæssig forståelse dvs viden om, hvordan et typisk server setup ser ud. Du formår at bringe din interesse og viden for IT-tekniske løsninger i spil i forbindelse med behovsafdækning og rådgivning hos kunden. Du er stærk i mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og englesk.

 

Som person er du

  • Serviceminded
  • Vedholden og tålmodig
  • Udadvendt 
  • Selvkørende og proaktiv
  • Struktureret
  • Ambitiøs og finder det naturligt at levere høj kvalitet selv i pressede situationer

 

Du trives og er i stand til at indgå i et tæt samarbejde til resten af dine kollegaer, selvom du selv i perioder vil være meget ud af huset. Du ser IT som et væsentligt arbejdsredskab og er en erfaren bruger af Microsoft 365 og hjemmevant i brugen af CRM-systemer. Du har erfaring med at arbejde med lead-drevet salg og kan understøtte data-drevet lead-scoring og data-drevet marketing. Endvidere kan du omsætte strategi til værdiskabende salgsaktivteter. 

 

Vil tilbyder dig et spændende og udfordrende job i en organisation, hvor der er højt til loftet, en uformel omgangstone, fantastisk sammenhold og god frokostordning. Du bliver en del af et stærkt team med et af de bedste Education IT-løsninger i branchen. Virksomheden står stærkt på det danske marked og er i gang med at udvide til andre internationale markeder.

 

For den rette kandidat er der store udviklings- og karrieremuligheder, så hvis du kunne se dig selv i dette job, så send os dit CV med foto og en motiveret ansøgning hurtigst muligt til job@inlogic.dk.

 

Ansøgningsfrist:

1. oktober 2019

 

Generelt

Stillingen er med tiltrædelse hurtigst muligt. Stillingen er på 37 timer, løn efter kvalifikationer.

 

Yderligere informationer fås ved salgschef Tarik på tfk@inlogic.dk.

 

Om inLogic

inLogic udvikler moderne løsninger til skole-IT og bistår skoler i alle niveauer af digitaliseringsprocessen. Vores kerneprodukt er UMS, som sikrer automatisk håndtering af brugere og data. Vi er et udviklingshus, som leverer Identity Management Software, apps og portalløsninger, samt konsulentydelser. Der er mange integrationersmuligheder til forskellige LMS systemer og data synkroniseres hele vejen rundt, så skolerne kan tilpasse deres løsning til deres behov.

Vi er en ambitiøs virksomhed i vækst, med kunder inden for 16 forskellige uddannelsestyper i Danmark samt kunder i Grønland, Færøerne og Australien.

INLOGIC A/SHorsens2019-09-12T00:00:002019-10-01T00:00:00
330090531Freelance salgskonsulentRobot Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i. Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Kvalifikationer: Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt Du er udadvendt og god til at tale med folk Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig. Du har bil og telefon Vi tilbyder: Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning Grundig oplæring og sparring Beskyttet salgsdistrikt Provisionsløn med høj belønning for hvert salg Team spirit opbakning fra firma og kolleger Interesseret? Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt. Mærk din ansøgning: Salgskonsulent Horsens Om Connection: Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth. Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben. Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter.

Jobbet:

Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i.

Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start.

 

Kvalifikationer:

  • Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt

  • Du er udadvendt og god til at tale med folk

  • Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod

  • Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt

  • Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag

  • Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral

  • Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig.

  • Du har bil og telefon

 

Vi tilbyder:

  • Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning

  • Grundig oplæring og sparring

  • Beskyttet salgsdistrikt

  • Provisionsløn med høj belønning for hvert salg

  • Team spirit – opbakning fra firma og kolleger

 

Interesseret?

Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt. Mærk din ansøgning: "Salgskonsulent Horsens"

 

 

Om Connection:

Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth.

Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder – formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben.

Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Connection FinansHorsens2019-09-16T00:00:002019-10-02T00:00:00
330090986Freelance salgskonsulentRobot Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i. Salgsopgaven kan kort skitseres således: Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde. På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet. Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale. Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En no cure no pay løsning. Kvalifikationer: Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt Du er udadvendt og god til at tale med folk Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig. Du har bil og telefon Vi tilbyder: Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning Grundig oplæring og sparring Beskyttet salgsdistrikt Provisionsløn med høj belønning for hvert salg Team spirit opbakning fra firma og kolleger Interesseret? Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt. Om Connection: Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth. Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben. Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter.

 

 

Jobbet:

 

Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i.

Salgsopgaven kan kort skitseres således:

  • Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde.

  • På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet.

  • Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale.

Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En ”no cure – no pay” løsning.

 

 

Kvalifikationer:

  • Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt

  • Du er udadvendt og god til at tale med folk

  • Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod

  • Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt

  • Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag

  • Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral

  • Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig.

  • Du har bil og telefon

 

Vi tilbyder:

  • Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning

  • Grundig oplæring og sparring

  • Beskyttet salgsdistrikt

  • Provisionsløn med høj belønning for hvert salg

  • Team spirit – opbakning fra firma og kolleger

 

Interesseret?

Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt.

 

 

Om Connection:

Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth.

Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder – formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben.

Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Connection FinansVejle2019-09-17T00:00:002019-10-02T00:00:00
330079689Sælger/Konsulent til apotekerbranchenRobot Biosym A S søger en sælger på Sjælland med stor kendskab og dyb forståelse for apotekerbranchen. Du vil i stillingen være ansvarlig for salget af Biosyms produkter i den danske apotekerbranche med fokus på Sjælland. Det vil derfor være en fordel, at du har bopæl på Sjælland. Du skal have en professionel og positiv indstilling, er målrettet, struktureret, servicemindet og have et højt drive . Du er dygtig til at kommunikere og du er god til at skabe relationer. Du skal både være god til at planlægge og være fleksibel i forhold til en travl og krævende hverdag samt være klar til at tage fat på de praktiske opgaver også. Internt vil du være i tæt dialog med vores marketingsansvarlig, administration samt vores nuværende apotekerkonsulent, som du vil komme til at arbejde tæt sammen med ift. salgsstrategier, erfaringer mm. Jobbet er udviklende og selvstændigt i en dynamisk virksomhed i vækst med dygtige og hjælpsomme kolleger. Vi har et attraktivt sortiment af produkter samt en spændende og loyal kundekreds, som du skal få det fulde potentiale ud af inden for apotekerbranchen. Det er derfor vigtigt, at du kender til apoteksbranchen og har en stor portion erfaring indenfor de mekanismer. Stillingen er 37 timer og forventet tiltrædelse er 1. november 2019. Hovedkontoret er placeret tæt på motorvejen i Ikast.

Biosym A/S søger en sælger på Sjælland med stor kendskab og dyb forståelse for apotekerbranchen.

 

Du vil i stillingen være ansvarlig for salget af Biosyms produkter i den danske apotekerbranche med fokus på Sjælland. Det vil derfor være en fordel, at du har bopæl på Sjælland. 

Du skal have en professionel og positiv indstilling, er målrettet, struktureret, servicemindet og have et ”højt drive”. Du er dygtig til at kommunikere og du er god til at skabe relationer.  

Du skal både være god til at planlægge og være fleksibel i forhold til en travl og krævende hverdag samt være klar til at tage fat på de praktiske opgaver også.

Internt vil du være i tæt dialog med vores marketingsansvarlig, administration samt vores nuværende apotekerkonsulent, som du vil komme til at arbejde tæt sammen med ift. salgsstrategier, erfaringer mm.    

Jobbet er udviklende og selvstændigt i en dynamisk virksomhed i vækst med dygtige og hjælpsomme kolleger. Vi har et attraktivt sortiment af produkter samt en spændende og loyal kundekreds, som du skal få det fulde potentiale ud af inden for apotekerbranchen. Det er derfor vigtigt, at du kender til apoteksbranchen og har en stor portion erfaring indenfor de mekanismer.

Stillingen er 37 timer og forventet tiltrædelse er 1. november 2019.

Hovedkontoret er placeret tæt på motorvejen i Ikast.

BIOSYM A/SIkast2019-08-28T00:00:002019-09-23T00:00:00
330090902Freelance salgskonsulentRobot Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i. Salgsopgaven kan kort skitseres således: Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde. På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet. Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale. Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En no cure no pay løsning. Kvalifikationer: Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt Du er udadvendt og god til at tale med folk Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig. Du har bil og telefon Vi tilbyder: Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning Grundig oplæring og sparring Beskyttet salgsdistrikt Provisionsløn med høj belønning for hvert salg Team spirit opbakning fra firma og kolleger Interesseret? Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt. Mærk din ansøgning Salgskonsulent Silkeborg Om Connection: Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth. Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben. Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter.

 

 

Jobbet:

 

Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at udbygge firmaets eksisterende kundekreds i det lokalområde, som du bor i.

Salgsopgaven kan kort skitseres således:

  • Dit lokalkendskab gør at du kan udvælge interessante kundeemner i dit distrikt, som kontaktes telefonisk for at booke et møde.

  • På mødet forklarer du detaljeret om det inkassoabonnementet.

  • Mødet munder forhåbentlig ud i en underskreven aftale.

Vi arbejder tæt sammen med dig. Vi sørger for grundig oplæring og træning, så du kommer godt fra start. Selve inkassoabonnementet er en ordning for virksomheder hvor de kan sende alle deres dårlige betalere til Connection, som derefter sørger for alt. En ”no cure – no pay” løsning.

 

 

Kvalifikationer:

  • Du har i dag sandsynligvis et salgsorienteret job, men ønsker at supplere din nuværende indtægt

  • Du er udadvendt og god til at tale med folk

  • Du er tillidsfuld med et stærkt gå på mod

  • Du har erfaring med opsøgende salg og kundekontakt

  • Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af et afslag

  • Du udstråler godt humør og en sund forretningsmoral

  • Du er initiativrig og trives med at arbejde selvstændig.

  • Du har bil og telefon

 

Vi tilbyder:

  • Branchens bedste koncept for inkasso og kreditrådgivning

  • Grundig oplæring og sparring

  • Beskyttet salgsdistrikt

  • Provisionsløn med høj belønning for hvert salg

  • Team spirit – opbakning fra firma og kolleger

 

Interesseret?

Send din ansøgning og dit cv til mail@connection.dk snarest muligt. Mærk din ansøgning "Salgskonsulent Silkeborg"

 

 

Om Connection:

Connection har siden år 1989 beskæftiget sig med inkasso og credit-management. Vi er og har gennem alle årene været samarbejdspartner med en række af Danmarks førende virksomheder. Virksomheden er dansk, beliggende i Vamdrup og ejes af Mike Legarth.

Vi har en stærk vision om, at Connection skal være Danmarks mest efterspurgte inkassovirksomhed. Vi er dygtige til at inddrive penge for vores kunder – formentlig de dygtigste i branchen og leverer den bedste service. Vi er et stærkt team bestående af topkvalificerede medarbejdere, der arbejder energisk og målrettet med et smil på læben.

Vi ser os selv som håndværksmestre, som kender håndværket så godt, at vi kan lave skræddersyede koncepter, der passer præcis til kundernes specifikke behov.

Connection FinansSilkeborg2019-09-17T00:00:002019-10-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

inLogic søger ambitiøs, struktureret salgskonsulent

INLOGIC A/S

Horsens
Vi søger en salgskonsulent, der har lyst til at tage ejerskab af og kan være selvkørende indenfor alle faserne i salgsprocessen, og det er afgørende, at du har indgående IT-teknisk indsigt. Dit fokusområde vil være salgsaktiviteter indenfor Educatio...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Freelance salgskonsulent

Connection Finans

Horsens
Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at ud...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Freelance salgskonsulent

Connection Finans

Vejle
Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at ud...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019

Sælger/Konsulent til apotekerbranchen

BIOSYM A/S

Ikast
Biosym A S søger en sælger på Sjælland med stor kendskab og dyb forståelse for apotekerbranchen. Du vil i stillingen være ansvarlig for salget af Biosyms produkter i den danske apotekerbranche med fokus på Sjælland. Det vil derfor være en fordel, at...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:23. september 2019

Freelance salgskonsulent

Connection Finans

Silkeborg
Til Connection søges en lokalkendt freelance salgskonsulent til salg af inkassoabonnementer til virksomheder. Forventet opstart den 1. december 2019 eller snarest herefter. Jobbet: Med direkte reference til Connections ejer får du ansvaret for at ud...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:2. oktober 2019