Super dygtig marketings medarbejder søges

Vi er et nyopstartet virksomhed som har speciale i Høje stiletter. Vi søger derfor en ny marketings/Salgsmedarbejder som vil stå fpr online salg af vores produkter og være med til at udvikle vores hjemme side. Har du erfaring med Social media så er det et kæmpe plus


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330017909Phoenix-86dfefff12019-05-06T00:00:00Super dygtig marketings medarbejder søges

Vi er et nyopstartet virksomhed som har speciale i Høje stiletter. Vi søger derfor en ny marketings/Salgsmedarbejder som vil stå fpr online salg af vores produkter og være med til at udvikle vores hjemme side. Har du erfaring med Social media så er det et kæmpe plus

Vi er et nyopstartet virksomhed som har speciale i Høje stiletter. Vi søger derfor en ny marketings Salgsmedarbejder som vil stå fpr online salg af vores produkter og være med til at udvikle vores hjemme side. Har du erfaring med Social media så er det et kæmpe plus11jobnet86dfefff100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-22T00:00:0000000EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3521282Sole-Mate.dk IVS11Øllgårdsvej 132630TaastrupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent755045JobNet4983830498383010006-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=86dfefffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=86dfefffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=86dfefff&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=86dfefff&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing361712222RazaRaza42264229@gmail.comDKDanmarkDKDanmark330038516Super Marketingmedarbejder søgesRobot Hos App-works.dk tilbyder vi en spændende stilling til en frisk og frejdig person, som brænder for og har kompetencer inden for digital markedsføring og kommunikation. App-works.dk er i en rivende udvikling og er i færd med at sikre det danske erhvervsliv, får alle goderne ved at have deres egen firma app og kan komme i lommen på deres kunder og blive endnu tættere i deres relationer. Du skal derfor hjælpe os med at optimere og videre udvikle vores digitale markedsføringsstrategi, samt understøtte vores nuværende aktiviteter på flere online platforme, samt skabe og udvikle digitale services og optimere vores e-handels løsninger. Vi forventer du har erfaring med online området, kan arbejde selvstændigt, såvel som i et team. Vi forventer, at du er kreativ og innovativ og har et godt humør og kan arbejde med strategi og udvikling. Det vil være en fordel, hvis du har en Online marketing relateret uddannelse fra Bigum co. eller lign. Vi tror på kemi og en god mavefornemmelse er en vigtig del af et samarbejde. Derfor holder vi denne jobbeskrivelse kort og anbefaler du sender os en ansøgning, hvor vi vil vende tilbage med henblik på en snak og måske endda en kop kaffe :) Vi glæder os til at høre fra dig!

Hos App-works.dk tilbyder vi en spændende stilling til en frisk og frejdig person, som brænder for og har kompetencer inden for digital markedsføring og kommunikation.

App-works.dk er i en rivende udvikling og er i færd med at sikre det danske erhvervsliv, får alle goderne ved at have deres egen firma app og kan komme "i lommen" på deres kunder og blive endnu tættere i deres relationer.

Du skal derfor hjælpe os med at optimere og videre udvikle vores digitale markedsføringsstrategi, samt understøtte vores nuværende aktiviteter på flere online platforme, samt skabe og udvikle digitale services og optimere vores e-handels løsninger.

Vi forventer du har erfaring med online området, kan arbejde selvstændigt, såvel som i et team.

Vi forventer, at du er kreativ og innovativ og har et godt humør og kan arbejde med strategi og udvikling.

Det vil være en fordel, hvis du har en Online marketing relateret uddannelse fra Bigum & co. eller lign.

Vi tror på kemi og en god mavefornemmelse er en vigtig del af et samarbejde. Derfor holder vi denne jobbeskrivelse kort og anbefaler du sender os en ansøgning, hvor vi vil vende tilbage med henblik på en snak og måske endda en kop kaffe :)

Vi glæder os til at høre fra dig!

Circle Cake IVSVallensbæk Strand2019-06-06T00:00:002019-06-28T00:00:00
330028125Marketing Student (Norwegian Native Speaker)Robot We are looking for a talented and innovative Norwegian-speaking student assistant who is passionate about online marketing and, in particular, for everything that moves in crochet and knitting. Would you like to join the leading online yarn shop in Scandinavia? The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide and marketing is paramount in reaching this goal. Would you like to... Work with Content Marketing Find and contact Bloggers and Instagrammers Translate our content from Danish to Norwegian Produce blogs and newsletters Work with Facebook, both answering notifications and post on fan sites We would like you to be... A marketing or communication student or someone who just finished university Fluent in Norwegia and Danish Someone with strong know-how for knitting and crochet A creative spirit with an innovative mindset Strong communicator with a flair for catchy text work Experienced with social media Independent in your work and take ownership of tasks Structured and able to prioritize between a need to and nice to Bonus if you know Photoshop Our promise to you... An informal working environment with fantastic colleagues. We are currently 100 people at the office and we are growing every month. We take our work seriously but not ourselves. We want to be the place where going to work doesn t suck. This is done by having a talented team who are dedicated and believe that we re better together. To name just a few perks: We have breakfast, lunch, Friday bar, and great parties. And if that s not enough: We are a dog-friendly company and we have the nicest customers in the world. The position is part-time (about 12 hours a week) and the salary is 140 DKK per hour. Interested? Hit the apply button. Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn, portfolio or anything else you find relevant. No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

We are looking for a talented and innovative Norwegian-speaking student assistant who is passionate about online marketing and, in particular, for everything that moves in crochet and knitting.

Would you like to join the leading online yarn shop in Scandinavia? The journey began 4 years ago and now we are more than 100 people and active in 37 countries. We have the ambition of being the preferred online yarn shop worldwide and marketing is paramount in reaching this goal. 

Would you like to...

  • Work with Content Marketing 
  • Find and contact Bloggers and Instagrammers 
  • Translate our content from Danish to Norwegian
  • Produce blogs and newsletters
  • Work with Facebook, both answering notifications and post on fan sites

We would like you to be...

  • A marketing or communication student or someone who just finished university
  • Fluent in Norwegia and Danish
  •  Someone with strong know-how for knitting and crochet
  • A creative spirit with an innovative mindset
  • Strong communicator with a flair for catchy text work
  • Experienced with social media 
  • Independent in your work and take ownership of tasks
  • Structured and able to prioritize between a need to and nice to 
  • Bonus if you know Photoshop

Our promise to you...

An informal working environment with fantastic colleagues. We are currently 100 people at the office and we are growing every month. We take our work seriously but not ourselves. We want to be the place where going to work doesn’t suck. This is done by having a talented team who are dedicated and believe that we're better together. To name just a few perks: We have breakfast, lunch, Friday bar, and great parties.  

And if that's not enough: We are a dog-friendly company and we have the nicest customers in the world. The position is part-time (about 12 hours a week) and the salary is 140 DKK per hour. 

Interested?

Hit the apply button. 

Before you do here are some tips. We would like to know who you are and the work you are proud of. So please share Resume, LinkedIn, portfolio or anything else you find relevant.  

No cover letter or lengthy essay is necessary. We will get to know you through some questions in the application form.

Garnio ApSRødovre2019-06-03T00:00:002019-07-15T00:00:00
330022968Paid Media konsulent (Display, Social Media og YouTube)Robot Vi skal bruge en Paid Media konsulent mere til vores kontor i København. Dept søger en Paid Media konsulent med stærk forretningsforståelse. Du skal have lyst og evner til at opnå gode resultater med Paid Media og gode kompetencer inden for Display, Social Media og YouTube annoncering. Det er et krav, at du taler flydende dansk og har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Display, Social Media og YouTube annoncering. Job beskrivelse og kerne ansvar: Som Paid Media konsulent udvikler og implementerer du Paid Media strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores Head of Paid Media. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med relevante konsulenter. Din rolle bliver at administrere hele processen af optimeringer på tværs af sociale medier, display annoncering og Youtube annoncering. Det omfatter 1) fastlægge strategisk retning og udvikling for kanalerne 2) daglige performance optimeringer 3) konsulent arbejde med kreative optimeringer og 4) performance rapporter. Som vores nye Paid Media konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder omkring 50 mand. Vi tilbyder: Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt At arbejde med store internationale kunder, der ofte er markedsledere i deres segment At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events En lækker, sund og varieret frokost En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer. Om dig: Du skal have dyb viden inden for Display, Social og YouTube-reklame eller i det mindste inden for et af medierne. Du skal være bekendt med udtryk som DSP, DMP, CPV og view rates. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med platforme som Google Marketing Platform (tidligere DoubleClick), Adform, Facebook Ads Manager og LinkedIn Campaign Manager. Mindst 1-2 års erfaring med Display via Google Marketing Platform eller Adform, Social Media (Facebook, Instagram og LinkedIn) og YouTube-annoncering Erfaring i at udvikle Paid Media strategier og medieplaner Resultatorienteret og KPI-drevet Lyst og gå-på-mod til at lære mere om Paid Media Analytisk og forretningsorienteret samt stærke kommunikationsevner Høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden Brænder for online marketing, reklame og teknologi Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats Har en kandidat i business eller et andet analytisk område Er flydende i dansk og engelsk Ansøgningsproces: Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest. Om Dept: Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25 sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere.

Vi skal bruge en Paid Media konsulent mere til vores kontor i København.

Dept søger en Paid Media konsulent med stærk forretningsforståelse. Du skal have lyst og evner til at opnå gode resultater med Paid Media og gode kompetencer inden for Display, Social Media og YouTube annoncering. 

Det er et krav, at du taler flydende dansk og har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Display, Social Media og YouTube annoncering. 

Job beskrivelse og kerne ansvar:

Som Paid Media konsulent udvikler og implementerer du Paid Media strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores Head of Paid Media. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med relevante konsulenter.

Din rolle bliver at administrere hele processen af optimeringer på tværs af sociale medier, display annoncering  og Youtube annoncering. Det omfatter 1) fastlægge strategisk retning og udvikling for kanalerne 2) daglige performance optimeringer 3) konsulent arbejde med kreative optimeringer og 4) performance rapporter.

Som vores nye Paid Media konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder omkring 50 mand.

Vi tilbyder:

  • Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa
  • Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt
  • At arbejde med store internationale kunder, der ofte er markedsledere i deres segment
  • At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events
  • En lækker, sund og varieret frokost
  • En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere
  • En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal

Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer.

Om dig:

Du skal have dyb viden inden for Display, Social og YouTube-reklame eller i det mindste inden for et af medierne. Du skal være bekendt med udtryk som DSP, DMP, CPV og view rates. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med platforme som Google Marketing Platform (tidligere DoubleClick), Adform, Facebook Ads Manager og LinkedIn Campaign Manager.

  • Mindst 1-2 års erfaring med Display via Google Marketing Platform eller Adform, Social Media (Facebook, Instagram og LinkedIn) og YouTube-annoncering
  • Erfaring i at udvikle Paid Media strategier og medieplaner
  • Resultatorienteret og KPI-drevet
  • Lyst og gå-på-mod til at lære mere om Paid Media
  • Analytisk og forretningsorienteret samt stærke kommunikationsevner
  • Høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden
  • Brænder for online marketing, reklame og teknologi
  • Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats
  • Har en kandidat i business eller et andet analytisk område
  • Er flydende i dansk og engelsk

Ansøgningsproces:

Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest.

Om Dept:

Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25+ sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere. 

EasySearch ApSKøbenhavn K2019-05-13T00:00:002019-07-07T00:00:00
330015352Senior PPC konsulent til DeptRobot Er du vores næste senior PPC konsulent til vores kontor i København? Dept søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner som shopping PLA, business data, RLSA og customer match fungerer. Det er et krav, at du har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Google Adwords. Job beskrivelse og kerne ansvar: Som PPC konsulent udvikler og implementerer du Paid Search-strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores PPC Lead. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med de relevante junior konsulenter. Som vores nye PPC konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder 50 mand, heraf indtil videre 6 senior og 20 junior specialister. Vi tilbyder: Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt At arbejde med store internationale kunder, der ofte er ledere af deres segment At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events En lækker, sund og varieret frokost En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer. Vi forventer, at du: Har lysten og gå-på-modet til at lære mere om Paid Search Er analytisk og forretningsorienteret samt har stærke kommunikationsevner Har en høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden Brænder for online marketing, reklame og teknologi Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats Har en kandidat i business eller et andet analytisk område Er flydende i dansk og engelsk Ansøgningsproces: Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest. Om Dept: Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25 sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere.

Er du vores næste senior PPC konsulent til vores kontor i København?

Dept søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner som shopping/PLA, business data, RLSA og customer match fungerer.

Det er et krav, at du har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Google Adwords.

Job beskrivelse og kerne ansvar:

Som PPC konsulent udvikler og implementerer du Paid Search-strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores PPC Lead. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med de relevante junior konsulenter.

Som vores nye PPC konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder 50 mand, heraf indtil videre 6 senior og 20+ junior specialister.

Vi tilbyder:

  • Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa
  • Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt
  • At arbejde med store internationale kunder, der ofte er ledere af deres segment
  • At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events
  • En lækker, sund og varieret frokost
  • En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere
  • En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal

Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer.

Vi forventer, at du:

  • Har lysten og gå-på-modet til at lære mere om Paid Search
  • Er analytisk og forretningsorienteret samt har stærke kommunikationsevner
  • Har en høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden
  • Brænder for online marketing, reklame og teknologi
  • Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats
  • Har en kandidat i business eller et andet analytisk område
  • Er flydende i dansk og engelsk

Ansøgningsproces:

Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest.

Om Dept:

Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25+ sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere. 

EasySearch ApSKøbenhavn K2019-05-02T00:00:002019-06-26T00:00:00
330045807Content Intern with Passion for TravelRobot Would you like to develop your skills and become an even better content writer in an awesome start-up company? Do you also have a passion for travel? About Find Job Abroad Find Job Abroad since 2015 has helped people to go on new adventures and explore the world while working. At Find Job Abroad we believe that life is all about having fun, evolving, making new relations and gaining new experiences. We believe a great way to do this is by taking a job abroad. About the Job We are looking for a Content Creator to write and publish various types of pieces for our company s web page such as articles, guide books and interviews. Your responsibilities will include producing marketing copies to advertise our services, writing blog posts about industry-related topics and optimizing the current content for SEO. To be successful in this role, you should have experience with writing marketing copies and generating traffic and leads for new business. Ultimately, you will help us reach our target audience by delivering both useful and appealing online information about our company and products. You will work closely with our Marketing Manager, where you will get support for everything needed. Responsibilities Write trustworthy, high value content that is informative and easy to understand on the topics of working abroad, career development, remote work, etc. Share useful knowledge with our customers and followers, while at the same time following our tone-of-voice Conduct keyword research and use SEO guidelines to optimize content Manage our blog articles and optimize them for SEO Reach out to bloggers to create affiliate links to generate traffic Help create an ambassador program About You As a person you are creative and love to write You are independent, structured and effective in your work Proven work experience as a Content Creator, Copywriter or similar role Excellent writing and editing skills in English An ability to fact-check content pieces and build links Familiarity with SEO Passion for travelling and living abroad will be useful for understanding the purpose of the content Eye for graphic design is a plus We Offer Great opportunity to learn and develop your skill set Close cooperation with our Marketing Manager A lot of responsibility and guidance Possibility to work remote Be part of a young, vibrant and skilled team Flat company structure where your ideas are highly valued Social events and gatherings Possibility to get a position afterwards If you would like to develop your competencies and work in an awesome team, please send us your application, CV and portfolio today! If you have any questions please reach out to: gratsiela@findjobabroad.com

Would you like to develop your skills and become an even better content writer in an awesome start-up company? Do you also have a passion for travel?

 

About Find Job Abroad

Find Job Abroad since 2015 has helped people to go on new adventures and explore the world while working.

At Find Job Abroad we believe that life is all about having fun, evolving, making new relations and gaining new experiences. We believe a great way to do this is by taking a job abroad.

 

About the Job

We are looking for a Content Creator to write and publish various types of pieces for our company’s web page such as articles, guide books  and interviews.

Your responsibilities will include producing marketing copies to advertise our services, writing blog posts about industry-related topics and optimizing the current content for SEO.

To be successful in this role, you should have experience with writing marketing copies and generating traffic and leads for new business.

Ultimately, you will help us reach our target audience by delivering both useful and appealing online information about our company and products.

You will work closely with our Marketing Manager, where you will get support for everything needed.  

 

Responsibilities

  • Write trustworthy, high value content that is informative and easy to understand on the topics of working abroad, career development, remote work, etc.
  • Share useful knowledge with our customers and followers, while at the same time following our tone-of-voice
  • Conduct keyword research and use SEO guidelines to optimize content
  • Manage our blog articles and optimize them for SEO
  • Reach out to bloggers to create affiliate links to generate traffic
  • Help create an ambassador program

 

About You

  • As a person you are creative and love to write
  • You are independent, structured and effective in your work
  • Proven work experience as a Content Creator, Copywriter or similar role
  • Excellent writing and editing skills in English
  • An ability to fact-check content pieces and build links
  • Familiarity with SEO
  • Passion for travelling and living abroad will be useful for understanding the purpose of the content
  • Eye for graphic design is a plus

 

We Offer

  • Great opportunity to learn and develop your skill set
  • Close cooperation with our Marketing Manager
  • A lot of responsibility and guidance
  • Possibility to work remote
  • Be part of a young, vibrant and skilled team
  • Flat company structure where your ideas are highly valued
  • Social events and gatherings
  • Possibility to get a position afterwards

 

If you would like to develop your competencies and work in an awesome team, please send us your application, CV and portfolio today!

 

If you have any questions please reach out to: gratsiela@findjobabroad.com

FInd job abroadHvidovre2019-06-20T00:00:002019-08-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Super Marketingmedarbejder søges

Circle Cake IVS

Vallensbæk Strand
Hos App-works.dk tilbyder vi en spændende stilling til en frisk og frejdig person, som brænder for og har kompetencer inden for digital markedsføring og kommunikation. App-works.dk er i en rivende udvikling og er i færd med at sikre det danske erhve...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Marketing Student (Norwegian Native Speaker)

Garnio ApS

Rødovre
We are looking for a talented and innovative Norwegian-speaking student assistant who is passionate about online marketing and, in particular, for everything that moves in crochet and knitting. Would you like to join the leading online yarn shop in ...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

Paid Media konsulent (Display, Social Media og YouTube)

EasySearch ApS

København K
Vi skal bruge en Paid Media konsulent mere til vores kontor i København. Dept søger en Paid Media konsulent med stærk forretningsforståelse. Du skal have lyst og evner til at opnå gode resultater med Paid Media og gode kompetencer inden for Display,...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:7. juli 2019

Senior PPC konsulent til Dept

EasySearch ApS

København K
Er du vores næste senior PPC konsulent til vores kontor i København? Dept søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Content Intern with Passion for Travel

FInd job abroad

Hvidovre
Would you like to develop your skills and become an even better content writer in an awesome start-up company? Do you also have a passion for travel? About Find Job Abroad Find Job Abroad since 2015 has helped people to go on new adventures and expl...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:13. august 2019