Super praktisk, selvstændig og serviceminded student søges

Vi tilbyder et fleksibelt, alsidigt og spændende studiejob i Serviceenheden til en frisk studerende med hænderne og hovedet skruet rigtigt på. 
 
Serviceenheden varetager service ift. Socialstyrelsens bygninger, medarbejdere og eksterne gæster i forskellige sammenhænge. Det drejer sig om opgaver vedrørende bygningernes anvendelse og vedligeholdelse, oplæg til investeringer og vedligeholdelsesplaner, receptionsbetjening, gæstehåndtering, opfølgning og håndtering af diverse serviceaftaler, huslejekontrakter, rengøring, vagt og bygningssikring, kopi- og print, udsendelse af publikationer og konferencemateriale, lagerstyring og mange praktiske opgaver med alt fra ophæng af tavler til flytning af møbler etc. 
 
Som student kommer du til at indgå i en enhed med 7 medarbejdere, der ofte udfører meget akut og selvstændigt arbejde. Det er således også nødvendigt, at vores kommende student i stort omfang kan tage selvstændige beslutninger og udvise stor imødekommenhed og service overfor interne kollegaer og eksterne samarbejdspartnere og gæster. 
 
Socialstyrelsen blev som led i regeringens plan om ”Bedre Balance” samlet i Odense i 2017, og en stor del af opgaverne vil derfor i den kommende tid dreje sig om at konsolidere styrelsen i nye bygninger og med nye arbejdsprocedurer på udvalgte områder. 
 
Stillingsbeskrivelse  
Vi søger en student til at varetage en bred vifte af arbejdsopgaver. Opgaverne vil primært, men ikke udelukkende, omfatte:  

  • Administrative opgaver – f.eks. indhentning af tilbud, udarbejdelse af sagsoplæg og styring af diverse mindre projekter  
  • Praktiske opgaver af forskellig art, fra at hjælpe med oprydning på lager, flytteopgaver, oprette adgangskort til pasning af omstillingsbord og gæstehåndtering. 
Din profil
Vi forventer, at du…
  • er god skriftlig, og kan tage ansvar for at udarbejde projektoplæg med selvstændig indhentning af oplysninger.
  • ikke er bange for også at hjælpe med de mange praktiske opgaver, der er i en serviceenhed fra tid til anden.
  • kan levere en stabil arbejdskraft.
  • er serviceminded, smilende og imødekommende.
Desuden lægger vi vægt på... 
  • Selvstændighed 
  • Rummelighed 
  • Samarbejdsevne 
  • Godt humør 
  • Ordentlighed. 
Løn og ansættelsesvilkår 
Arbejdstid 10-15 timer/uge primært i tidsrummet 7.30-15.30. Stillingen ønskes besat senest pr. 1. april 2018 eller snarest muligt. Ansættelsen sker som studentermedhjælper efter overenskomsten mellem HK-stat og Finansministeriet. 
 
Såfremt du tilbydes stillingen, vil du blive bedt om at fremsende en straffeattest til brug for vurdering af, om du kan ansættes i stillingen.  
 
Stillingens ansættelsesområde er Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdssted er Socialstyrelsen i Odense, Edisonsvej 1., 5000 Odense C. 
 
Ansøgningsfrist og afholdelse af samtaler 
Du sender din ansøgning og relevant dokumentation (CV og eksamenspapirer) elektronisk via stillingsopslaget på vores hjemmeside http://www.socialstyrelsen.dk. Der er ansøgningsfrist den 28. februar 2018. 
Vi afholder samtaler i uge 10. 
 
Vil du vide mere? 
Du kan få flere oplysninger om stillingen og Socialstyrelsen ved at kontakte Servicechef Thomas Sommer Holm på tsho@socialstyrelsen.dk eller på telefon 41 93 24 31. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:9. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

Socialstyrelsen søger studentermedhjælper med flair for dataindsamling og -bearbejdning

Socialtilsyn og National Koordination

Odense
Vi tilbyder Socialstyrelsen tilbyder et spændende job som studentermedhjælper i Kontor for Socialtilsyn og National koordination. I stillingen skal du understøtte en række monitorerings- og implementeringsaktiviteter i relation til kontorets to hove...