Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

super sælger søges

Vi forstår, at telemarketing er et hårdt og ensformigt arbejde. Derfor gør KIB alt, hvad vi kan for at skabe en fest på kontoret HVER DAG. Visionen er, at du skal glæde dig til at komme på arbejde.

Har du stærke overtalelsesevner og tager aldrig et nej for et nej samtidig med, at du formår at yde en sublim kundeservice? Så er det dig, vi søger til vores salgsteam i København.

Vi gør meget ud af at adskille os fra andre callcentre, men det der gør KIB helt speciel er blandt andet, at:

VI tilbyder Danmarks højeste provision 25% af alt salg du laver 

De gode sælger tjener nemt over 25.000 kr om ugen!! 

Vi har også kørende salg så hvis du har kørekort er dette også en mulighed.

Du bliver del af et team, som har et stærkt fællesskab og støtter hinanden. Der er en rigtig god stemning hos os og en stolthed i at gøre det godt i sit arbejde, og den gode stemning vil du kunne mærke, når du træder ind ad døren.

Så hvis du er super sælger og mener du har det der skal til, hører vi meget gerne fra dig 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329811481Phoenix-c5a7bd4612018-05-14T00:00:00super sælger søges

Vi forstår, at telemarketing er et hårdt og ensformigt arbejde. Derfor gør KIB alt, hvad vi kan for at skabe en fest på kontoret HVER DAG. Visionen er, at du skal glæde dig til at komme på arbejde.

Har du stærke overtalelsesevner og tager aldrig et nej for et nej samtidig med, at du formår at yde en sublim kundeservice? Så er det dig, vi søger til vores salgsteam i København.

Vi gør meget ud af at adskille os fra andre callcentre, men det der gør KIB helt speciel er blandt andet, at:

VI tilbyder Danmarks højeste provision 25% af alt salg du laver 

De gode sælger tjener nemt over 25.000 kr om ugen!! 

Vi har også kørende salg så hvis du har kørekort er dette også en mulighed.

Du bliver del af et team, som har et stærkt fællesskab og støtter hinanden. Der er en rigtig god stemning hos os og en stolthed i at gøre det godt i sit arbejde, og den gode stemning vil du kunne mærke, når du træder ind ad døren.

Så hvis du er super sælger og mener du har det der skal til, hører vi meget gerne fra dig 

2018-07-07T00:50:58.537 Vi forstår, at telemarketing er et hårdt og ensformigt arbejde. Derfor gør KIB alt, hvad vi kan for at skabe en fest på kontoret HVER DAG. Visionen er, at du skal glæde dig til at komme på arbejde. Har du stærke overtalelsesevner og tager aldrig et nej for et nej samtidig med, at du formår at yde en sublim kundeservice? Så er det dig, vi søger til vores salgsteam i København. Vi gør meget ud af at adskille os fra andre callcentre, men det der gør KIB helt speciel er blandt andet, at: VI tilbyder Danmarks højeste provision 25 af alt salg du laver De gode sælger tjener nemt over 25.000 kr om ugen!! Vi har også kørende salg så hvis du har kørekort er dette også en mulighed. Du bliver del af et team, som har et stærkt fællesskab og støtter hinanden. Der er en rigtig god stemning hos os og en stolthed i at gøre det godt i sit arbejde, og den gode stemning vil du kunne mærke, når du træder ind ad døren. Så hvis du er super sælger og mener du har det der skal til, hører vi meget gerne fra dig11Jobnetc5a7bd46100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-06T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3246465KIB WORLD IVS11Industriholmen 822650HvidovreDKDanmark0
jr@kib.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent570972JobNet48227341000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c5a7bd46https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c5a7bd46https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c5a7bd46&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c5a7bd46&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Marketing/4.jpgHos KIB WORLD IVS søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale341920Marketingmedarbejder4Marketing354984079jens rønningjr@kib.dkDKDanmarkDKDanmark329969909Senior PPC konsulent til DeptRobot Er du vores næste senior PPC konsulent til vores kontor i København? Dept søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner som shopping PLA, business data, RLSA og customer match fungerer. Det er et krav, at du har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Google Adwords. Job beskrivelse og kerne ansvar: Som PPC konsulent udvikler og implementerer du Paid Search-strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores PPC Lead. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med de relevante junior konsulenter. Som vores nye PPC konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder 50 mand, heraf indtil videre 6 senior og 20 junior specialister. Vi tilbyder: Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt At arbejde med store internationale kunder, der ofte er ledere af deres segment At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events En lækker, sund og varieret frokost En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer. Vi forventer, at du: Har lysten og gå-på-modet til at lære mere om Paid Search Er analytisk og forretningsorienteret samt har stærke kommunikationsevner Har en høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden Brænder for online marketing, reklame og teknologi Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats Har en kandidat i business eller et andet analytisk område Er flydende i dansk og engelsk Ansøgningsproces: Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest. Om Dept: Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25 sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere.

Er du vores næste senior PPC konsulent til vores kontor i København?

Dept søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner som shopping/PLA, business data, RLSA og customer match fungerer.

Det er et krav, at du har minimum 1-2 års erfaring med selvstændig drift og optimering af Google Adwords.

Job beskrivelse og kerne ansvar:

Som PPC konsulent udvikler og implementerer du Paid Search-strategier for et udvalg af vores kunder med hjælp fra en strategidirektør og vores PPC Lead. Du vil være ansvarlig for den daglige kontakt med dine kunder og udfører det relevante arbejde på dine kunders konti i samarbejde med de relevante junior konsulenter.

Som vores nye PPC konsulent bliver du en del af vores hurtigt voksende hold i København, hvor vi lige nu sidder 50 mand, heraf indtil videre 6 senior og 20+ junior specialister.

Vi tilbyder:

  • Muligheden for at arbejde i et af de stærkeste (datadrevne, analytiske og forretningsmindede) bureauer i Europa
  • Et job i en veletableret, men stadig meget iværksætter orienteret virksomhed, med hurtigt voksende teams, hvor der er mulighed for at få yderligere ansvar hurtigt
  • At arbejde med store internationale kunder, der ofte er ledere af deres segment
  • At deltage aktivt i vores interne vidensdeling via interne og eksterne events
  • En lækker, sund og varieret frokost
  • En masse sjove sociale arrangementer såsom fredagsbar, firmafester og meget mere
  • En arbejdsplads i et nyt moderne kontor med balkoner mod Christianshavn Kanal

Din løn vil være baseret på dine erfaringer og kompetencer.

Vi forventer, at du:

  • Har lysten og gå-på-modet til at lære mere om Paid Search
  • Er analytisk og forretningsorienteret samt har stærke kommunikationsevner
  • Har en høj kvalitetsstandard og evne til at levere til tiden
  • Brænder for online marketing, reklame og teknologi
  • Har højt drive, positiv attitude og viljen til at gøre en ekstra indsats
  • Har en kandidat i business eller et andet analytisk område
  • Er flydende i dansk og engelsk

Ansøgningsproces:

Hvis du vil med ombord hos Dept, så send os gerne din motiverede ansøgning og dit CV snarest muligt. Du søger via knappen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet de rigtige kandidater. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Vil du vide mere om stillingen, så kan du kontakte Michael Kock fra EasySearch ApS, som står for rekrutteringen, på tel. 42 78 42 78 eller mko@easysearch.dk. Tiltrædelse snarest.

Om Dept:

Dept er et internationalt digitalt marketing bureau med kontorer i København og en række andre europæiske byer. På kontoret i København hjælper vi eCommerce spillere med at vækste online salg og forbedre deres ROI. Vi gør dette ved at kombinere dyb digital marketing forståelse med en solid forretningsforståelse og data-analyse. Vores team i København består af 50 forretningsstærke og professionelle medarbejdere. Vi taler 25+ sprog flydende. Dept er en af Europas førende digitale marketing bureauer med over 1.000 medarbejdere. 

EasySearch ApSKøbenhavn K2019-03-04T00:00:002019-04-27T00:00:00
329966937Passionate Writing Intern at Copenhagen School of EntrepreneurshipRobot Go Grow is an early-stage accelerator programme for companies with international growth potential. The accelerator is developed by CSE (Copenhagen School of Entrepreneurship) in collaboration with several partners, and it is based at CBS. Our main goal is to provide startups with the right tools and opportunities in order for them to make their business thrive and grow internationally. Go Grow is looking for a Passionate Writing Journalism Intern that can help our project team create an online learning platform for our startups. The intern will work closely with the project team, supporting in the creation of content for the platform. In your position you will be:Creating content for the online platformInterviewing experts and business professionalsWriting didactical readings for the online platform based on interviewsResearching state-of-art topics related to our acceleration programmeCreating value for the startupsWhat do we require from you?Strong writing and communication skillsStrong researching skillsHigh affinity to creating and writing content didacticallyStory-telling skillsIndependent and structuredOutgoing and energeticExcellent English skillsA desire to make a difference within entrepreneurshipWhat do we offer? CSE is a highly dynamic place to work, surrounded by creative and entrepreneurial people. We offer a workplace that is characterized by high work ethic, accountability, equality and a common desire to be the best at what we do. You will be working in an open environment together with international, dedicated and motivated people. Employment We expect our intern to begin as soon as possible. Working hours per week will be approximately 15-25 hours, but we are flexible. Please note that the internship is unpaid. We will contact and interview applicants ongoing and we will hire as soon as we find the right candidate. To apply for this position please send your CV and application via the Apply now button, reasoning why you are the right candidate. If you have any questions regarding this position, you are more than welcome to contact Cristina Meléndez (cms.edu@cbs.dk). We look forward to hearing from you! www.go-grow.dk www.cse.cbs.dk

Go Grow is an early-stage accelerator programme for companies with international growth potential. The accelerator is developed by CSE (Copenhagen School of Entrepreneurship) in collaboration with several partners, and it is based at CBS. Our main goal is to provide startups with the right tools and opportunities in order for them to make their business thrive and grow internationally.

Go Grow is looking for a Passionate Writing/Journalism Intern that can help our project team create an online learning platform for our startups. The intern will work closely with the project team, supporting in the creation of content for the platform.

In your position you will be:
  • Creating content for the online platform
  • Interviewing experts and business professionals
  • Writing didactical readings for the online platform based on interviews
  • Researching state-of-art topics related to our acceleration programme
  • Creating value for the startups
What do we require from you?
  • Strong writing and communication skills
  • Strong researching skills
  • High affinity to creating and writing content didactically
  • Story-telling skills
  • Independent and structured
  • Outgoing and energetic
  • Excellent English skills
  • A desire to make a difference within entrepreneurship
What do we offer?

CSE is a highly dynamic place to work, surrounded by creative and entrepreneurial people. We offer a workplace that is characterized by high work ethic, accountability, equality and a common desire to be the best at what we do. You will be working in an open environment together with international, dedicated and motivated people.

Employment

We expect our intern to begin as soon as possible. Working hours per week will be approximately 15-25 hours, but we are flexible. Please note that the internship is unpaid. We will contact and interview applicants ongoing and we will hire as soon as we find the right candidate.

To apply for this position please send your CV and application via the "Apply now" button, reasoning why you are the right candidate. If you have any questions regarding this position, you are more than welcome to contact Cristina Meléndez (cms.edu@cbs.dk).

We look forward to hearing from you!

www.go-grow.dk // www.cse.cbs.dk

Copenhagen Business SchoolFrederiksberg2019-02-26T00:00:002019-03-28T00:00:00
329965998SEO optimized Blogposts writingRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7315 We need several blogposts with at least 2000 words per. post - topic relating to AV IT equipment in meeting rooms and the problems which arise when using these. All posts need to be SEO optimized to provided keywords. Please send examples in english Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7315

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7315

 

We need several blogposts with at least 2000 words per. post - topic relating to AV / IT equipment in meeting rooms and the problems which arise when using these.

All posts need to be SEO optimized to provided keywords.

Please send examples in english

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7315

Worksome ApSKøbenhavn Ø2019-02-25T00:00:002019-04-22T00:00:00
329962334Fast tilknyttet/deltid fra snarest muligt til SEO Google Ads og Facebook AdsRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7151 Vi søger en der kan hjælpe os med mindre SEO, Google ads og Facebook ads opgaver. Til at starte med vil opgaverne være mindre, f.eks. i form af SEO-optimering, oprettelse af færdige Facebook ads kampagner og Google ads kampagner, men hvis det er et godt match begge veje kan opgaverne og ansvaret blive flere og større, så du f.eks. også kan være med til at klargøre og udforme kampagnerne. Vi forestiller os at du er hos os et par timer om ugen til at starte med, men kan få flere timer senere hen. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7151

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7151

 

Vi søger en der kan hjælpe os med mindre SEO, Google ads og Facebook ads opgaver.

Til at starte med vil opgaverne være mindre, f.eks. i form af SEO-optimering, oprettelse af færdige Facebook ads kampagner og Google ads kampagner, men hvis det er et godt match begge veje kan opgaverne og ansvaret blive flere og større, så du f.eks. også kan være med til at klargøre og udforme kampagnerne.

Vi forestiller os at du er hos os et par timer om ugen til at starte med, men kan få flere timer senere hen.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/7151

Worksome ApSKøbenhavn K2019-02-18T00:00:002019-04-15T00:00:00
329962195Hymeth is looking for a Marketing Assistant.Robot Our company is looking to hire a Marketing Assistant who will be working closely with our management team to develop and implement marketing plans and strategies for our brands. As a successful hire, you will be tasked with helping identify marketing trends and opportunities for growth, as well as creating marketing materials such as white papers and case studies. You will be giving presentations about our ongoing campaigns and provide administrative support to our marketing and sales teams. To be chosen for this role, you must have a Bachelor s degree in marketing, business, or a related field. Prior work experience in administration, sales, or marketing is a plus. Effective written and verbal communication skills and a high level of attention to detail are both important keys to success in this role. Responsibilities: Collaborating with the design and engineering team, internal teams, clients and partners on marketing strategy. Helping identify marketing trends and key opportunities for innovation. Learning and working with various types of software for digital marketing.. Creating marketing materials such as white papers, case studies, and presentations. Giving presentations. Maintaining a marketing database. Providing administrative support. Preparing, formatting and editing a range of documents. Understanding company product and brand. General office duties. Creating and interpreting a variety of reports. Organizing market research. Analyzing questionnaires and other forms of feedback. Updating social media accounts. Handling calls and other communications. Managing filing system. Contacting suppliers and manufacturers. Traveling to attend meetings and conferences around the globe. Requirements: Bachelor s degree in marketing, business or related field. Willing to learn and grow. Having an entrepreneurial mindset. Experience working in a growing company. Administration or sales and marketing assistant experience is a plus. Effective written and verbal communication skills. A high level of attention to detail. Ability to work effectively within a team and independently. Experience using computers for a variety of tasks. Competency in Microsoft applications including Word, Excel, and Outlook. Good organization skills. Digital marketing experience. Interested candidates are encouraged to send CV and a cover letter to sb@hymeth.com

Our company is looking to hire a Marketing Assistant who will be working closely with our management team to develop and implement marketing plans and strategies for our brands. As a successful hire, you will be tasked with helping identify marketing trends and opportunities for growth, as well as creating marketing materials such as white papers and case studies. You will be giving presentations about our ongoing campaigns and provide administrative support to our marketing and sales teams.

To be chosen for this role, you must have a Bachelor's degree in marketing, business, or a related field. Prior work experience in administration, sales, or marketing is a plus. Effective written and verbal communication skills and a high level of attention to detail are both important keys to success in this role.

Responsibilities:

  • Collaborating with the design and engineering team, internal teams, clients and partners on marketing strategy.
  • Helping identify marketing trends and key opportunities for innovation.
  • Learning and working with various types of software for digital marketing..
  • Creating marketing materials such as white papers, case studies, and presentations.
  • Giving presentations.
  • Maintaining a marketing database.
  • Providing administrative support.
  • Preparing, formatting and editing a range of documents.
  • Understanding company product and brand.
  • General office duties.
  • Creating and interpreting a variety of reports.
  • Organizing market research.
  • Analyzing questionnaires and other forms of feedback.
  • Updating social media accounts.
  • Handling calls and other communications.
  • Managing filing system.
  • Contacting suppliers and manufacturers.
  • Traveling to attend meetings and conferences around the globe. 

 

Requirements:

  • Bachelor’s degree in marketing, business or related field.
  • Willing to learn and grow.
  • Having an entrepreneurial mindset.
  • Experience working in a growing company.
  • Administration or sales and marketing assistant experience is a plus.
  • Effective written and verbal communication skills.
  • A high level of attention to detail.
  • Ability to work effectively within a team and independently.
  • Experience using computers for a variety of tasks.
  • Competency in Microsoft applications including Word, Excel, and Outlook.
  • Good organization skills.
  • Digital marketing experience.

Interested candidates are encouraged to send CV and a cover letter to sb@hymeth.com

Hymeth ApSFrederiksberg2019-02-18T00:00:002019-04-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Senior PPC konsulent til Dept

EasySearch ApS

København K
Er du vores næste senior PPC konsulent til vores kontor i København? Dept søger en Paid Search Specialist, der har en stærk forretningsforståelse, lysten og evnen til at drive gode resultater fra Paid Search samt har viden om hvordan SEM discipliner...
Indrykket:4. marts 2019
Udløbsdato:27. april 2019

Passionate Writing Intern at Copenhagen School of Entrepreneurship

Copenhagen Business School

Frederiksberg
Go Grow is an early-stage accelerator programme for companies with international growth potential. The accelerator is developed by CSE (Copenhagen School of Entrepreneurship) in collaboration with several partners, and it is based at CBS. Our main g...
Indrykket:26. februar 2019
Udløbsdato:28. marts 2019

SEO optimized Blogposts writing

Worksome ApS

København Ø
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7315 We need several blogposts with at ...
Indrykket:25. februar 2019
Udløbsdato:22. april 2019

Fast tilknyttet/deltid fra snarest muligt til SEO Google Ads og Facebook Ads

Worksome ApS

København K
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 7151 Vi søger en der kan hjælpe os med ...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:15. april 2019

Hymeth is looking for a Marketing Assistant.

Hymeth ApS

Frederiksberg
Our company is looking to hire a Marketing Assistant who will be working closely with our management team to develop and implement marketing plans and strategies for our brands. As a successful hire, you will be tasked with helping identify marketin...
Indrykket:18. februar 2019
Udløbsdato:12. april 2019