Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

SuperKiosken Herning søger en frisk og stabil medarbejder!

Vi søger en smilende og ikke mindst stabil medarbejder, der har en stærk side indenfor at omgås med både kolleger og kunder. Du skal kunne arbejde selvstændigt og flittigt.

Opgaverne vil være at ekspedere kunder, oprydning i butikken samt vareopfyldning. 

Vi sælger kioskvarer, Danske Spil og masser af is (om sommeren.) 

Super Kiosken søger 2 medarbejder der kan arbejde 20-25 timer pr. uge. Kiosken har åbent alle dage i ugen fra kl.09-22. 

Hvis beskrivelsen passer dine færdigheder og egenskaber, så tøv endelig ikke med at sende en ansøgning. 

Kontakt: på telefon fra kl.12-16 i hverdage på følgende nr. 30224033. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329790407Phoenix-d870dd2812018-04-10T00:00:00SuperKiosken Herning søger en frisk og stabil medarbejder!

Vi søger en smilende og ikke mindst stabil medarbejder, der har en stærk side indenfor at omgås med både kolleger og kunder. Du skal kunne arbejde selvstændigt og flittigt.

Opgaverne vil være at ekspedere kunder, oprydning i butikken samt vareopfyldning. 

Vi sælger kioskvarer, Danske Spil og masser af is (om sommeren.) 

Super Kiosken søger 2 medarbejder der kan arbejde 20-25 timer pr. uge. Kiosken har åbent alle dage i ugen fra kl.09-22. 

Hvis beskrivelsen passer dine færdigheder og egenskaber, så tøv endelig ikke med at sende en ansøgning. 

Kontakt: på telefon fra kl.12-16 i hverdage på følgende nr. 30224033. 

2018-05-05T00:50:44.540 Vi søger en smilende og ikke mindst stabil medarbejder, der har en stærk side indenfor at omgås med både kolleger og kunder. Du skal kunne arbejde selvstændigt og flittigt. Opgaverne vil være at ekspedere kunder, oprydning i butikken samt vareopfyldning. Vi sælger kioskvarer, Danske Spil og masser af is (om sommeren.) Super Kiosken søger 2 medarbejder der kan arbejde 20-25 timer pr. uge. Kiosken har åbent alle dage i ugen fra kl.09-22. Hvis beskrivelsen passer dine færdigheder og egenskaber, så tøv endelig ikke med at sende en ansøgning. Kontakt: på telefon fra kl.12-16 i hverdage på følgende nr. 30224033.11Jobnetd870dd28100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-04T00:00:0000110EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3210850Super Kiosken11Gl. Landevej 1557400HerningDKDanmark0
Kiosk@hotmail.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid47Tidsbegrænset552117JobNet48066711000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d870dd28https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d870dd28https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d870dd28&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d870dd28&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgMed et job indenfor Salg bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Butiksassistent lige noget for dig.12009011Dansk3Læse/ tale522009Butiksassistent2Salg354273940Sayed S HussiniKiosk@hotmail.dkDKDanmarkDKDanmark329918196ButiksassistentRobot DYGTIG EKSPEDIENT SØGES til vores butik i Viborg. VI HAR TRAVLT... Er du en god sælger med nogle års butikserfaring, og kan du give kunderne god service og vejledning, så har vi jobbet til dig. Du må gerne være brancheuddannet eller have kendskab til lignende butiksarbejde. Vi lægger vægt på et godt arbejdsklima, og i at have gode medarbejdere. Fuldtidsarbejde eller evt. deltidsarbejde efter ønske. Løn efter kvalifikationer. Send din ansøgning, vedlagt foto til: Anette@Aaskov.dk eller Dorte@aaskov.dk Har du ikke hørt fra os senest 14 dage efter ansøgningsfristen, skal du betragte stillingen som besat til anden side.

DYGTIG EKSPEDIENT SØGES til vores butik i Viborg.

VI HAR TRAVLT...

Er du en god sælger med nogle års butikserfaring, og kan du give kunderne god service og vejledning, så har vi jobbet til dig.

Du må gerne være brancheuddannet eller have kendskab til lignende butiksarbejde.

Vi lægger vægt på et godt arbejdsklima, og i at have gode medarbejdere.

Fuldtidsarbejde eller evt. deltidsarbejde efter ønske.

Løn efter kvalifikationer.

 

Send din ansøgning, vedlagt foto til:

Anette@Aaskov.dk

 eller

Dorte@aaskov.dk

Har du ikke hørt fra os senest 14 dage efter ansøgningsfristen, skal du betragte stillingen som besat til anden side.

Aaskov Modetøj A/SViborg2018-11-26T00:00:002019-01-21T00:00:00
329912626Butiksassistent - 30 timer om ugen - ViborgRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-30-timer-om-ugen-Viborg-2891?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-30-timer-om-ugen-Viborg-2891?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationViborg2018-11-15T00:00:002018-12-13T00:00:00
329924022Xpedit Ølgod søger dygtig salgs- og butiksassistentRobot Bliv salgs- og butiksassistent hos Danmarks eneste BMW Motorrad forhandler! -I afdelingen for beklædning og udstyr. Fuldtid evt. deltid Vil du være en del af landets eneste BMW Motorrad forhandler, hvor medarbejderne har ansvar og indflydelse på virksomhedens udvikling? Kan du se dig selv sælge beklædning og udstyr til MC-entusiaster? - Så er du muligvis vores nye salgs- og butiksassistent Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, webshop, merchandise og varebestilling. Vi forventer at du: Har et højt drive og en positiv livsindstilling. Brænder for service og har erfaring med salg. Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken. Er selvstændig, engageret, klar til at tage ansvar. Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift Har lyst til at arbejde i en sæsonpræget branche (højsæson om sommeren lavsæson om vinteren) Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af kardinalpunkterne hos Xpedit er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt. Vi tilbyder Et spændende job hos Danmarks eneste BMW Motorrad-forhandler En sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone En varieret hverdag med skiftende arbejdsopgaver. God løn, pensionsordning, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder. Tiltrædelse: Hurtigst muligt Ansøgninger behandles løbende og opslaget tages af, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Susanne Mortensen på 29 32 24 92 eller kigge forbi.Send til din ansøgning til susanne@bmwmc.dk Xpedit ereneforhandler af BMW motorcykler i Danmark, med afdelinger i Farum og Ølgod, hvor vi i Ølgod har Nordens eneste flagship store. Vi er både autoriseret BMW Motorrad og Kawasaki serviceværksted med alt nødvendigt udstyr til reparation og servicering af alle typer motorcykler - fra alle mærker. Vi sælger endvidere brugte MC er fra alle mærker og sælger i alt omkring 700 motorcykler om året. Vi har i dag ca. 30 ansatte bestående af mekanikere, værkførere, sælgere, klargøringsmænd, butiksassistenter, bogholder, markedsføringsansvarlige og andre administrative medarbejdere.

Bliv salgs- og butiksassistent hos Danmarks eneste BMW Motorrad forhandler!  

-I afdelingen for beklædning og udstyr.

Fuldtid evt. deltid

Vil du være en del af landets eneste BMW Motorrad forhandler, hvor medarbejderne har ansvar og indflydelse på virksomhedens udvikling? Kan du se dig selv sælge beklædning og udstyr til MC-entusiaster? - Så er du muligvis vores nye salgs- og butiksassistent 

Dine opgaver spænder vidt, hvor der vil være både praktiske og administrative opgaver. Du kommer bl.a. til at beskæftige dig med personligt salg og service, butiksdrift, webshop, merchandise og varebestilling. 

Vi forventer at du:

  • Har et højt drive og en positiv livsindstilling.
  • Brænder for service og har erfaring med salg.
  • Er serviceminded, formår at skabe god stemning i butikken.
  • Er selvstændig, engageret, klar til at tage ansvar.
  • Er proaktiv, initiativrig og viser engagement i jobbet og butikkens daglige drift
  • Har lyst til at arbejde i en sæsonpræget branche (højsæson om sommeren/ lavsæson om vinteren)

Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af kardinalpunkterne hos Xpedit er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt.

 

Vi tilbyder

  • Et spændende job hos Danmarks eneste BMW Motorrad-forhandler
  • En sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone
  • En varieret hverdag med skiftende arbejdsopgaver.
  • God løn, pensionsordning, sundhedssikring og andre fordelagtige medarbejdergoder.
     

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Ansøgninger behandles løbende og opslaget tages af, når vi har fundet den rette kandidat til jobbet.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Susanne Mortensen på 29 32 24 92 eller kigge forbi.

Send til din ansøgning til susanne@bmwmc.dk

Xpedit ereneforhandler af BMW motorcykler i Danmark, med afdelinger i Farum og Ølgod, hvor vi i Ølgod har Nordens eneste flagship store. Vi er både autoriseret BMW Motorrad og Kawasaki serviceværksted med alt nødvendigt udstyr til reparation og servicering af alle typer motorcykler - fra alle mærker. Vi sælger endvidere brugte MC’er fra alle mærker og sælger i alt omkring 700 motorcykler om året. Vi har i dag ca. 30 ansatte bestående af mekanikere, værkførere, sælgere, klargøringsmænd, butiksassistenter, bogholder, markedsføringsansvarlige og andre administrative medarbejdere.

 

XPEDIT A/SRingkøbing-Skjern2018-12-06T00:00:002019-01-14T00:00:00
329920146Intern sælger til backoffice søges til SWEDOOR JW, Sdr. FeldingBasic For vores samarbejdspartner SWEDOOR JW søger vi en stærk salgsmedarbejder med spidskompetencer inden for projektsalg af vinduer og døre. Om jobbet Som intern sælger i backoffice vil du få muligheden for at bruge din faglige viden omkring produktporteføljen samt at yde vejledning og rådgivning til kunder, entreprenører og andre samarbejdspartnere. Du bliver en del af et godt og velfungerende team, som udgør ca. 25 engagerede kollegaer i den interne salgsafdeling. Mere specifikt vil dine opgaver være: • Tilbudsgivning på projektsalg samt opfølgning • Ordreoprettelse og ordrebehandling • Styring, koordinering og rådgivning mellem forskellige faggrupper, og at være bindeled ud mod slutkunden • Rådgivning og support til kunder omkring SWEDOOR JW produktsortiment samt salgsbackup for egne sælgere. Om dig Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig baggrund og erfaring med salg, gerne inden for træindustrien. Du har teknisk flair med et skarpt øje for detaljer og en stærk tegningsforståelse. Du taler og skriver dansk flydende og kan begå dig på engelsk. Du har brugerkendskab til ERP-system, gerne Concorde XAL. Derudover forventer vi, at du: • Er ansvarsbevidst og evner at afslutte tilbuddene inden for udbudsdeadline • Har et godt overblik, er positiv og kan håndtere flere igangværende opgaver • Kan arbejde selvstændigt såvel som i teams, og du hjælper gerne dine kollegaer • Har et godt købmandsskab og en god forretningsforståelse Du ser dig selv som en engageret, imødekommende og stabil person med gode samarbejdsevner. Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver med sans for detaljen, og du trives med at være bindeled ud mod slutkunden. Vi tilbyder Et spændende og udfordrende job i en virksomhed med ambitioner og gode kollegaer. Du tilbydes en høj grad af frihed og variation i arbejdsopgaverne. Arbejdstiden ligger inden for almindelig kontortid med mulighed for flekstid. Arbejdssted SWEDOOR JW, Europavej 1, 7280 Sdr. Felding Vi ser frem til at høre fra dig JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst muligt via Søg Stillingen nedenfor. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ann-Michelle Buus Trebbien på tlf. 45 30 85 13 27 eller abt@jks.dk. Første samtale vil blive afholdt hos JKS. Om SWEDOOR JELD-WEN JELD-WEN Windows & Doors er en amerikansk koncern, virksomheden er noteret på NYSE. Koncernen har aktiviteter på fire kontinenter og er verdens største inden for sit felt. JELD-WEN er også førende i Europa inden for produktion og markedsføring af døre. JELD-WEN Northern Europe har salgs- og produktionsenheder i 7 europæiske lande: Danmark, Norge, Sverige, Finland, Estland, Letland. Her arbejder mere end 3.300 dedikerede medarbejdere for at realisere den vækststrategi, som skal gøre JELD-WEN markedsledende. I Danmark er JELD-WEN nr. 73 på Top 100 over danske virksomheder. Northern Europe omsætter samlet for mere end 400 mio. EUR årligt. Fabrikken i Sdr. Felding, syd for Herning beskæftiger ca. 160 medarbejdere og fremstiller og sælger specialdøre til projektmarkedet. Se yderligere information på www.jeldwen.dk
 
 
 
For vores samarbejdspartner SWEDOOR JW søger vi en stærk salgsmedarbejder med spidskompetencer inden for projektsalg af vinduer og døre. 
 
Om jobbet 
Som intern sælger i backoffice vil du få muligheden for at bruge din faglige viden omkring produktporteføljen samt at yde vejledning og rådgivning til kunder, entreprenører og andre samarbejdspartnere. Du bliver en del af et godt og velfungerende team, som udgør ca. 25 engagerede kollegaer i den interne salgsafdeling. 
 
Mere specifikt vil dine opgaver være: 
• Tilbudsgivning på projektsalg samt opfølgning 
• Ordreoprettelse og ordrebehandling 
• Styring, koordinering og rådgivning mellem forskellige faggrupper, og at være bindeled ud mod slutkunden 
• Rådgivning og support til kunder omkring SWEDOOR JW produktsortiment samt salgsbackup for egne sælgere. 
 
Om dig 
Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig baggrund og erfaring med salg, gerne inden for træindustrien. Du har teknisk flair med et skarpt øje for detaljer og en stærk tegningsforståelse. 
Du taler og skriver dansk flydende og kan begå dig på engelsk. Du har brugerkendskab til ERP-system, gerne Concorde XAL. 
 
Derudover forventer vi, at du: 
• Er ansvarsbevidst og evner at afslutte tilbuddene inden for udbudsdeadline 
• Har et godt overblik, er positiv og kan håndtere flere igangværende opgaver 
• Kan arbejde selvstændigt såvel som i teams, og du hjælper gerne dine kollegaer 
• Har et godt købmandsskab og en god forretningsforståelse 
 
Du ser dig selv som en engageret, imødekommende og stabil person med gode samarbejdsevner. Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver med sans for detaljen, og du trives med at være bindeled ud mod slutkunden. 
 
Vi tilbyder 
Et spændende og udfordrende job i en virksomhed med ambitioner og gode kollegaer. Du tilbydes en høj grad af frihed og variation i arbejdsopgaverne. Arbejdstiden ligger inden for almindelig kontortid med mulighed for flekstid. 
 
Arbejdssted 
SWEDOOR JW, Europavej 1, 7280 Sdr. Felding 
 
Vi ser frem til at høre fra dig 
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst muligt via Søg Stillingen nedenfor.   
Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag.   
 
Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ann-Michelle Buus Trebbien på tlf. + 45 30 85 13 27 eller abt@jks.dk. 
 
Første samtale vil blive afholdt hos JKS.    
 
 
Om SWEDOOR JELD-WEN 
JELD-WEN Windows & Doors er en amerikansk koncern, virksomheden er noteret på NYSE. 
Koncernen har aktiviteter på fire kontinenter og er verdens største inden for sit felt. JELD-WEN er også førende i Europa inden for produktion og markedsføring af døre. 
 
JELD-WEN Northern Europe har salgs- og produktionsenheder i 7 europæiske lande: Danmark, Norge, Sverige, Finland, Estland, Letland. 
Her arbejder mere end 3.300 dedikerede medarbejdere for at realisere den vækststrategi, som skal gøre JELD-WEN markedsledende. 
 
I Danmark er JELD-WEN nr. 73 på Top 100 over danske virksomheder. Northern Europe omsætter samlet for mere end 400 mio. EUR årligt. 
Fabrikken i Sdr. Felding, syd for Herning beskæftiger ca. 160 medarbejdere og fremstiller og sælger specialdøre til projektmarkedet. 
 
Se yderligere information på www.jeldwen.dk/
ORS/Small/a809f828_logo.pngJKS A/S2018-11-29T17:03:50.5702018-12-28T00:00:00
329917878Butiksassistent - 25 timer om ugen - SilkeborgRobot I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl vi tror på, at sammenhold er vinderhold. Om jobbet Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at: Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse Betjene kunderne ved kassen Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren Fylde varer op på hylderne Om dig Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: Er smilende og glad for kundekontakt Tager initiativ og er hjælpsom Holder af faste rammer og har fokus på detaljen Trives i en travl hverdag Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl uanset om du arbejder fuldtid eller deltid. 5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl: Branchens bedste sammenhold Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder Garanteret udvikling og uddannelse Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene Søg her: https: karriere.lidl.dk da jobsearch Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Silkeborg-2926?rdeLocaleAttr da

I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

Om jobbet

Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

  • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
  • Betjene kunderne ved kassen
  • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
  • Fylde varer op på hylderne

Om dig

Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

  • Er smilende og glad for kundekontakt
  • Tager initiativ og er hjælpsom
  • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
  • Trives i en travl hverdag

Vi tilbyder

I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

  1. Branchens bedste sammenhold
  2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
  3. Garanteret udvikling og uddannelse
  4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
  5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

Søg her:

https://karriere.lidl.dk/da/jobsearch/Butiksassistent-25-timer-om-ugen-Silkeborg-2926?rdeLocaleAttr=da

Lidl Danmark K/S AdministrationSilkeborg2018-11-26T00:00:002018-12-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Butiksassistent

Aaskov Modetøj A/S

Viborg
DYGTIG EKSPEDIENT SØGES til vores butik i Viborg. VI HAR TRAVLT... Er du en god sælger med nogle års butikserfaring, og kan du give kunderne god service og vejledning, så har vi jobbet til dig. Du må gerne være brancheuddannet eller have kendskab ti...
Indrykket:26. november 2018
Udløbsdato:21. januar 2019

Butiksassistent - 30 timer om ugen - Viborg

Lidl Danmark K/S Administration

Viborg
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:15. november 2018
Udløbsdato:13. december 2018

Xpedit Ølgod søger dygtig salgs- og butiksassistent

XPEDIT A/S

Ringkøbing-Skjern
Bliv salgs- og butiksassistent hos Danmarks eneste BMW Motorrad forhandler! -I afdelingen for beklædning og udstyr. Fuldtid evt. deltid Vil du være en del af landets eneste BMW Motorrad forhandler, hvor medarbejderne har ansvar og indflydelse på vir...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:14. januar 2019

Intern sælger til backoffice søges til SWEDOOR JW, Sdr. Felding

JKS A/S

For vores samarbejdspartner SWEDOOR JW søger vi en stærk salgsmedarbejder med spidskompetencer inden for projektsalg af vinduer og døre. Om jobbet Som intern sælger i backoffice vil du få muligheden for at bruge din faglige viden omkring produktport...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:28. december 2018

Butiksassistent - 25 timer om ugen - Silkeborg

Lidl Danmark K/S Administration

Silkeborg
I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid ove...
Indrykket:26. november 2018
Udløbsdato:19. december 2018