Supervisor til telemarketing team

Vil du gerne gå foran på telefonen og være med til at motivere dine kolleger? Og har du allerede lidt erfaring som supervisor eller potentialet?

Så er det netop dig vi mangler til vores salgsteam på pristjek.nu, der er vores helt egen tjeneste. Her har vi siden 2013 hjulpet over 100.000 danskere med at spare penge på bl.a. deres mobil, internet, TV, forsikringer, a-kasse mv.

Pristjek konceptet er super enkelt. Vi matcher kundens behov og forskellige abonnementer i husstanden med de bedste udbydere i markedet (målt på pris, produkt og service) - og hjælper således vores kunder med at indhente attraktive tilbud på en nem og hurtig måde, da det hele foregår over telefonen.

Din profil  
- Du har erfaring med telemarketing
- Du er knivskarp, lærenem og struktureret
- Du tager ansvar for dine opgaver

Din rolle som supervisor

Du går foran på telefonen og viser dine kolleger vejen frem. Stillingen er opdelt således, at du i starten vil være 80% på telefonen og udføre 20% træning/administrativt arbejde. Udover dette vil der selvfølgelig være en grundig oplæring i systemer m.v. sammen med vores afdelingsleder.

Stillingen forventes med tiden at være fordelt til ca. 50% på telefonen og 50% træning/administrativ.

Vi tilbyder
-
Grundig oplæring og løbende supervisortræning
- En god lønpakke med fast løn og bonus
- En ung arbejdsplads med masser af humor og sjov
- Sociale arrangementer (fx gokart og bowling)

Arbejdstiden er ca. 35 timer om ugen i tidsrummet kl. 9:00-16:30.

Lyder det som noget for dig? Så send en motiveret ansøgning til job@oncore.dk - husk i ansøngningen at gør opmærksom på, at det er til supervisor-stillingen du søger, da vi også er på udkig efter nye kundekonsulenter. 

Forventet opstart

Hurtigst muligt.

Om Pristjek / Oncore
Pristjek.nu er vores egen tjeneste, som vi selv har udviklet og drevet gennem snart 7 år. Vi er en mindre virksomhed, nærmest en stor familie. Vores ambition er at være blandt de absolut bedste på kvalitet og medarbejdertilfredshed – og så holder vi til i lækre lyse lokaler ved Ny Ellebjerg Station i Valby.

Læs mere om konceptet på https://pristjek.nu - eller læs mere om virksomheden på https://oncore.dk, hvor du kan også kan se en video om jobbet som kundekonsulent.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330162937Phoenix-ad76173412020-01-22T00:00:00Supervisor til telemarketing team

Vil du gerne gå foran på telefonen og være med til at motivere dine kolleger? Og har du allerede lidt erfaring som supervisor eller potentialet?

Så er det netop dig vi mangler til vores salgsteam på pristjek.nu, der er vores helt egen tjeneste. Her har vi siden 2013 hjulpet over 100.000 danskere med at spare penge på bl.a. deres mobil, internet, TV, forsikringer, a-kasse mv.

Pristjek konceptet er super enkelt. Vi matcher kundens behov og forskellige abonnementer i husstanden med de bedste udbydere i markedet (målt på pris, produkt og service) - og hjælper således vores kunder med at indhente attraktive tilbud på en nem og hurtig måde, da det hele foregår over telefonen.

Din profil  
- Du har erfaring med telemarketing
- Du er knivskarp, lærenem og struktureret
- Du tager ansvar for dine opgaver

Din rolle som supervisor

Du går foran på telefonen og viser dine kolleger vejen frem. Stillingen er opdelt således, at du i starten vil være 80% på telefonen og udføre 20% træning/administrativt arbejde. Udover dette vil der selvfølgelig være en grundig oplæring i systemer m.v. sammen med vores afdelingsleder.

Stillingen forventes med tiden at være fordelt til ca. 50% på telefonen og 50% træning/administrativ.

Vi tilbyder
-
Grundig oplæring og løbende supervisortræning
- En god lønpakke med fast løn og bonus
- En ung arbejdsplads med masser af humor og sjov
- Sociale arrangementer (fx gokart og bowling)

Arbejdstiden er ca. 35 timer om ugen i tidsrummet kl. 9:00-16:30.

Lyder det som noget for dig? Så send en motiveret ansøgning til job@oncore.dk - husk i ansøngningen at gør opmærksom på, at det er til supervisor-stillingen du søger, da vi også er på udkig efter nye kundekonsulenter. 

Forventet opstart

Hurtigst muligt.

Om Pristjek / Oncore
Pristjek.nu er vores egen tjeneste, som vi selv har udviklet og drevet gennem snart 7 år. Vi er en mindre virksomhed, nærmest en stor familie. Vores ambition er at være blandt de absolut bedste på kvalitet og medarbejdertilfredshed – og så holder vi til i lækre lyse lokaler ved Ny Ellebjerg Station i Valby.

Læs mere om konceptet på https://pristjek.nu - eller læs mere om virksomheden på https://oncore.dk, hvor du kan også kan se en video om jobbet som kundekonsulent.

Vil du gerne gå foran på telefonen og være med til at motivere dine kolleger? Og har du allerede lidt erfaring som supervisor eller potentialet? Så er det netop dig vi mangler til vores salgsteam på pristjek.nu, der er vores helt egen tjeneste. Her har vi siden 2013 hjulpet over 100.000 danskere med at spare penge på bl.a. deres mobil, internet, TV, forsikringer, a-kasse mv. Pristjek konceptet er super enkelt. Vi matcher kundens behov og forskellige abonnementer i husstanden med de bedste udbydere i markedet (målt på pris, produkt og service) - og hjælper således vores kunder med at indhente attraktive tilbud på en nem og hurtig måde, da det hele foregår over telefonen. Din profil - Du har erfaring med telemarketing - Du er knivskarp, lærenem og struktureret - Du tager ansvar for dine opgaver Din rolle som supervisor Du går foran på telefonen og viser dine kolleger vejen frem. Stillingen er opdelt således, at du i starten vil være 80 på telefonen og udføre 20 træning administrativt arbejde. Udover dette vil der selvfølgelig være en grundig oplæring i systemer m.v. sammen med vores afdelingsleder. Stillingen forventes med tiden at være fordelt til ca. 50 på telefonen og 50 træning administrativ. Vi tilbyder - Grundig oplæring og løbende supervisortræning - En god lønpakke med fast løn og bonus - En ung arbejdsplads med masser af humor og sjov - Sociale arrangementer (fx gokart og bowling) Arbejdstiden er ca. 35 timer om ugen i tidsrummet kl. 9:00-16:30. Lyder det som noget for dig? Så send en motiveret ansøgning til job@oncore.dk - husk i ansøngningen at gør opmærksom på, at det er til supervisor-stillingen du søger, da vi også er på udkig efter nye kundekonsulenter. Forventet opstart Hurtigst muligt. Om Pristjek Oncore Pristjek.nu er vores egen tjeneste, som vi selv har udviklet og drevet gennem snart 7 år. Vi er en mindre virksomhed, nærmest en stor familie. Vores ambition er at være blandt de absolut bedste på kvalitet og medarbejdertilfredshed og så holder vi til i lækre lyse lokaler ved Ny Ellebjerg Station i Valby. Læs mere om konceptet på https: pristjek.nu - eller læs mere om virksomheden på https: oncore.dk, hvor du kan også kan se en video om jobbet som kundekonsulent.11Jobnetad761734100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-10T00:00:0000000EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3692853Oncore ApS11Carl Jacobsens Vej 162500ValbyDKDanmark0
tdo@oncore.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000885127JobNet5100043510004310014-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad761734https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad761734https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad761734&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ad761734&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/911307-128-1.jpgSupervisor til telemarketing team12008001Dansk3Læse/ tale911307Telemarketingmedarbejder4Marketing363942286Thomastdo@oncore.dkDKDanmarkDKDanmark330182099Salgstalent til fedt telemarketingteamRobot Måske er det netop dig vi mangler til vores salgsteam på pristjek.nu, der er vores helt egen tjeneste. Her har vi siden 2013 hjulpet over 100.000 danskere med at spare penge på bl.a. deres mobil, internet, TV, forsikringer, a-kasse mv. Pristjek konceptet er super enkelt. Vi matcher kundens behov og forskellige abonnementer i husstanden med de bedste udbydere i markedet (målt på pris, produkt og service) - og hjælper således vores kunder med at indhente attraktive tilbud på en nem og hurtig måde, da det hele foregår over telefonen. Vi kalder det for service-salg , da det er helt gratis for kunderne. Det vigtigste er derfor, at du er kvik i pæren, lærenem og har mundtøjet i orden! Og har du lidt erfaring med salg og telemarketing i forvejen, så er det bestemt også en fordel. Din profil - Du har vindermentalitet og giver aldrig op - Du trives i et ambitiøst salgsteam - Du er god til bordfodbold :-) Vi tilbyder - Grundig oplæring og løbende salgstræning - En attraktiv lønpakke med fast timeløn og høj bonus - En arbejdsplads med masser af humor og sjov - Sociale arrangementer (fx gokart og bowling) Vi har høj fokus på, at du som konsulent hos os har det godt for vi ved, at det er der, du skaber de bedste resultater. Du vil derfor opleve, at vi arbejder meget professionelt og din løn altid udbetales til tiden ligesom der også er helt styr på dine feriepenge. Vores oplæring er grundig og den løbende træning og coaching vil give dig de bedste forudsætninger i jobbet. Arbejdstiden er ca. 25-35 timer om ugen i tidsrummet kl. 9:00-16:30. Lyder det som noget for dig så send en motiveret ansøgning til job@oncore.dk eller via https: oncore.dk Sådan forløber en typisk arbejdsdag Du møder ind kl. 08:50 til hyggelig morgenmusik, siger godmorgen til dine kollegaer og sænker en god kop kaffe, the eller vand. Kl. 09:00 bliver der afholdt en motiverende morgenbrief hvor vi sammen sætter dagen godt i gang med mål og god stemning. Og så er du i gang med at hjælpe danskere med at spare penge. Op ad formiddagen kommer vores salgstræner Thomas forbi dig, og I taler om dine oplevelser på telefonen. Han lytter med og giver skarp feedback, som så resultater i, at du får endnu flere gode samtaler og bedre resultater. Så er der frokostpause og vi spiser sammen i frokoststuen. Du kan hente mad hos flere nærliggende take-away steder eller et supermarked. Efter frokost har vi en midtvejsbrief, hvor vi taler om hvordan det gik. Du kommer måske med et eksempel fra en samtale, hvor du gjorde det godt, og de andre lærer af din oplevelse. Så laver vi nogle konkurrencer, og telefonerne begynder at kime igen. Så er vi i gang. I løbet af eftermiddagen hygger vi med bordfodbold, hvis det fælles mål er opnået herefter er vi tilbage på telefonerne med fornyet energi. Så er der fyraften, og vi siger tak for i dag, godt arbejde og vi ses i morgen. Om Pristjek Oncore Pristjek.nu er vores egen tjeneste, som vi selv har udviklet og drevet gennem 5 år. Vi er en mindre virksomhed, nærmest en stor familie. Vores ambition er at være blandt de absolut bedste på kvalitet og medarbejdertilfredshed og så holder vi til i lækre lyse lokaler ved Ny Ellebjerg Station i Valby. Læs mere om konceptet på https: pristjek.nu - eller læs mere om virksomheden på https: oncore.dk, hvor du kan også kan se en video om jobbet som kundekonsulent.

Måske er det netop dig vi mangler til vores salgsteam på pristjek.nu, der er vores helt egen tjeneste. Her har vi siden 2013 hjulpet over 100.000 danskere med at spare penge på bl.a. deres mobil, internet, TV, forsikringer, a-kasse mv.

Pristjek konceptet er super enkelt. Vi matcher kundens behov og forskellige abonnementer i husstanden med de bedste udbydere i markedet (målt på pris, produkt og service) - og hjælper således vores kunder med at indhente attraktive tilbud på en nem og hurtig måde, da det hele foregår over telefonen.

Vi kalder det for "service-salg", da det er helt gratis for kunderne. Det vigtigste er derfor, at du er kvik i pæren, lærenem og har mundtøjet i orden! Og har du lidt erfaring med salg og telemarketing i forvejen, så er det bestemt også en fordel.

Din profil
- Du har vindermentalitet og giver aldrig op
- Du trives i et ambitiøst salgsteam
- Du er god til bordfodbold :-)

Vi tilbyder
-
Grundig oplæring og løbende salgstræning
- En attraktiv lønpakke med fast timeløn og høj bonus
- En arbejdsplads med masser af humor og sjov
- Sociale arrangementer (fx gokart og bowling)

Vi har høj fokus på, at du som konsulent hos os har det godt – for vi ved, at det er der, du skaber de bedste resultater. Du vil derfor opleve, at vi arbejder meget professionelt og din løn altid udbetales til tiden ligesom der også er helt styr på dine feriepenge.

Vores oplæring er grundig og den løbende træning og coaching vil give dig de bedste forudsætninger i jobbet.

Arbejdstiden er ca. 25-35 timer om ugen i tidsrummet kl. 9:00-16:30.

Lyder det som noget for dig – så send en motiveret ansøgning til job@oncore.dk eller via https://oncore.dk

Sådan forløber en typisk arbejdsdag
Du møder ind kl. 08:50 til hyggelig morgenmusik, siger godmorgen til dine kollegaer og sænker en god kop kaffe, the eller vand.

Kl. 09:00 bliver der afholdt en motiverende morgenbrief – hvor vi sammen sætter dagen godt i gang med mål og god stemning. Og så er du i gang med at hjælpe danskere med at spare penge.

Op ad formiddagen kommer vores salgstræner Thomas forbi dig, og I taler om dine oplevelser på telefonen. Han lytter med og giver skarp feedback, som så resultater i, at du får endnu flere gode samtaler og bedre resultater.

Så er der frokostpause og vi spiser sammen i frokoststuen. Du kan hente mad hos flere nærliggende take-away steder eller et supermarked.

Efter frokost har vi en midtvejsbrief, hvor vi taler om hvordan det gik. Du kommer måske med et eksempel fra en samtale, hvor du gjorde det godt, og de andre lærer af din oplevelse. Så laver vi nogle konkurrencer, og telefonerne begynder at kime igen. Så er vi i gang.

I løbet af eftermiddagen hygger vi med bordfodbold, hvis det fælles mål er opnået – herefter er vi tilbage på telefonerne med fornyet energi.  

Så er der fyraften, og vi siger tak for i dag, godt arbejde og vi ses i morgen.

Om Pristjek / Oncore
Pristjek.nu er vores egen tjeneste, som vi selv har udviklet og drevet gennem 5 år. Vi er en mindre virksomhed, nærmest en stor familie. Vores ambition er at være blandt de absolut bedste på kvalitet og medarbejdertilfredshed – og så holder vi til i lækre lyse lokaler ved Ny Ellebjerg Station i Valby.

Læs mere om konceptet på https://pristjek.nu - eller læs mere om virksomheden på https://oncore.dk, hvor du kan også kan se en video om jobbet som kundekonsulent.

Oncore ApSValby2020-02-18T00:00:002020-03-31T00:00:00
330181566TelesælgerRobot JMK Kommunikation er et reklamebureau med stor erfaring i medieproduktion, selskabet udgiver over 100 forskellige blade, aviser og magasiner, Ejendomsmagasiner, turist og specialudgivelser. Hvad går jobbet ud på? Som telemarketingmedarbejder er telefonen dit vigtigste redskab til at lave opsøgende opkald og sælge annoncer til erhvervslivet. Du vil få en grundig oplæring i vores produkter, samt en løbende salgsuddannelse og træning, som du kan bruge videre i din karrige Din profil Du har måske erfaring med telemarketing eller et salgsrelateret job, men det er bestemt ikke nogen forudsætning da fuld oplæring finder sted. Du er både seriøs og resultatorienteret og kan arbejde med målsætninger Arbejdstiden er i tidsrummet 8.00-16.00 (fredag 8.00-15.00) Vi tilbyder En god fast grundløn samt provision en attraktiv bonusordning. Afvekslende salgsprojekter, ungtmiljø, socialearrangementer, fredagsbar m.v. Lyder det interessant? så send din ansøgning eller ring til os allerede i dag. Opstart hurtigt muligt. Ønsker du nærmere informationer er du velkommen til at kontakte os på telefon: 71969819

JMK Kommunikation er et reklamebureau med stor erfaring i medieproduktion, selskabet udgiver over 100 forskellige blade, aviser og magasiner, Ejendomsmagasiner, turist og specialudgivelser.

Hvad går jobbet ud på?

Som telemarketingmedarbejder er telefonen dit vigtigste redskab til at lave opsøgende opkald og sælge annoncer til erhvervslivet. 
Du vil få en grundig oplæring i vores produkter, samt en løbende salgsuddannelse og træning, som du kan bruge videre i din karrige

Din profil

  • Du har måske erfaring med telemarketing eller et salgsrelateret job, men det er bestemt ikke nogen forudsætning da fuld oplæring finder sted.
  • Du er både seriøs og resultatorienteret og kan arbejde med målsætninger
  • Arbejdstiden er i tidsrummet 8.00-16.00 (fredag 8.00-15.00)

    Vi tilbyder
  • En god fast grundløn samt provision & en attraktiv bonusordning. 
    Afvekslende salgsprojekter, ungtmiljø, socialearrangementer, fredagsbar m.v.

 

Lyder det interessant? så send din ansøgning eller ring til os allerede i dag.

Opstart hurtigt muligt.

Ønsker du nærmere informationer er du velkommen til at kontakte os på 

telefon: 71969819

JMK Kommunikation IVSKastrup2020-02-18T00:00:002020-03-17T00:00:00
330181268Intern/telesælger/ søgesRobot Sælgere til Telemarketing til omgående ansættelse hos Legebørsen ApS Legebørsen ApS en salgs virksomhed i legetøjs møbelbranchen, der gennem de sidste 14 år har serviceret virksomheder samt offentlige institutioner i Danmark, med alt indenfor kontormøbler udemøblement samt legetøj af høj kvalitet. Til vores salgsafdeling i Dragør i København, søger vi nu engagerede og STABILE tele-sælgere. Vi forventer Du er vild med at sælge -Du er mødestabil og engageret i dine opgaver. -Du har gå-på mod og gerne utålmodig. -At du er vild med en fælleds målsætning (ikke kun enspænder). -Du ikke sætter grænser, men i stedet typen der prøver dem af. -Du selvstændigt er igangsætter og vedholdende. -Vigtigst af alt ud over salg, er at du er en rigtig god kollega og gør meget for at være det. Vi tilbyder Fast distrikt -Korte arbejdstider. 32 timers arbejdsuge - man-fredag fra kl. 9,00 til 15,30 -God Fast løn provision -Godt venskab bland kollegaer. -Løbende oplæring -Gode produkter af høj kvalitet. Mener du at dette kunne være noget for dig så send en ansøgning med CV Ansøgning samt spørgsmål sendes på mail til Salgschef Allan@legeborsen.dk Legebørsen ApS Møllelodden 4 2791 Dragør Tlf.:38345060 http: www.legeborsen.dk

Sælgere til Telemarketing til omgående ansættelse hos Legebørsen  ApS 

Legebørsen ApS en  salgs virksomhed i legetøjs/ møbelbranchen, der gennem de sidste 14 år har serviceret virksomheder samt offentlige institutioner i Danmark, med alt indenfor kontormøbler udemøblement samt legetøj af høj kvalitet.

Til vores salgsafdeling i Dragør i København, søger vi nu engagerede og STABILE tele-sælgere.

 Vi forventer

Du er vild med at sælge

 -Du er mødestabil og engageret i dine opgaver.

 -Du har gå-på mod og gerne utålmodig.

 -At du er vild med en fælleds målsætning (ikke kun enspænder).

 -Du ikke sætter grænser, men i stedet typen der prøver dem af.

 -Du selvstændigt er igangsætter og vedholdende. 

-Vigtigst af alt ud over salg, er at du er en rigtig god kollega og gør meget for at være det. Vi tilbyder 

Fast distrikt

-Korte arbejdstider. 32 timers arbejdsuge

- man-fredag fra kl. 9,00 til 15,30

-God Fast løn + provision

-Godt venskab bland kollegaer.

-Løbende oplæring

-Gode produkter af høj kvalitet. 

Mener du at dette kunne være noget for dig så send en ansøgning med CV  

Ansøgning samt spørgsmål sendes på mail  til Salgschef Allan@legeborsen.dk

Legebørsen ApS Møllelodden 4 2791 Dragør  Tlf.:38345060  http://www.legeborsen.dk/

LEGEBØRSEN ApSDragør2020-02-18T00:00:002020-03-25T00:00:00
330168464sælger søges - Garantiløn på 22.000 kr.Robot Her er jobbet for dig med hang til at tjene gode penge og med mange muligheder for at gøre karriere inden for salgsbranchen! Mangler du et job hvor du hver morgen møder op på din arbejdsplads til lækker morgenmad og brunch hver fredag og til synet af friske unge og glade mennesker med høje ambitioner? Og sætter du pris på stort socialt liv, fredagsbar, personalegoder, firmafester og arrangementer, stor frokostbuffet, frugtordning mv.? Står du og mangler et job med frihed og ansvar? Et job hvor du styrker din selvtillid og dine kommunikationsevner? Et job som tilbyder karrieremuligheder, lederstillinger og branchens bedste salgstræning? Et job som tilbyder en garantiløn som kan stige hver 3. måned, samt branchens bedste provisions og bonusordning uden loft? I store lækre lyse lokaler på Østerbro, får du nu muligheden for at blive en del af et hold, hvor i sammen skal tage kontakt til dansk erhvervsliv og sælge dem ideen om at skifte til Danmarks nye teleselskab Relatel A S som er en del af TDC Group. Igennem de sidste 13 år har vi med stor succes solgt produkter som mobiltelefoni, Mobilt bredbånd, ADSL, omstillingsløsninger etc. til danske virksomheder. Er du den fødte sælger eller måske bare har talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at videreføre succesen? Så tøv ikke med at sende Din ansøgning til Kasper Jørgensen på kj@teleworks.dk Vi kickstarter din salgskarriere! Salgserfaring kan være en fordel, men bestemt ikke et krav, da fuld oplæring i salg og produkter finder sted.

Her er jobbet for dig med hang til at tjene gode penge og med mange muligheder for at gøre karriere inden for salgsbranchen!

Mangler du et job hvor du hver morgen møder op på din arbejdsplads til lækker morgenmad og brunch hver fredag og til synet af friske unge og glade mennesker med høje ambitioner?

Og sætter du pris på stort socialt liv, fredagsbar, personalegoder, firmafester og arrangementer, stor frokostbuffet, frugtordning mv.?

Står du og mangler et job med frihed og ansvar?

Et job hvor du styrker din selvtillid og dine kommunikationsevner?

Et job som tilbyder karrieremuligheder, lederstillinger og branchens bedste salgstræning?

Et job som tilbyder en garantiløn som kan stige hver 3. måned, samt branchens bedste provisions –og bonusordning uden loft?

I store lækre lyse lokaler på Østerbro, får du nu muligheden for at blive en del af et hold, hvor i sammen skal tage kontakt til dansk erhvervsliv og sælge dem ideen om at skifte til Danmarks nye teleselskab Relatel A/S som er en del af TDC Group.

Igennem de sidste 13 år har vi med stor succes solgt produkter som mobiltelefoni, Mobilt bredbånd, ADSL, omstillingsløsninger etc. til danske virksomheder.  

Er du den fødte sælger eller måske bare har talegaverne i orden? Og kunne du tænke dig at videreføre succesen?

Så tøv ikke med at sende Din ansøgning til Kasper Jørgensen på kj@teleworks.dk – Vi kickstarter din salgskarriere!

Salgserfaring kan være en fordel, men bestemt ikke et krav, da fuld oplæring i salg og produkter finder sted.

TELEWORKS A/SKøbenhavn Ø2020-01-31T00:00:002020-03-11T00:00:00
330182907Vil du videreformidle børns rettigheder?Robot Få et job hvor du lærer om kommunikation og fundraising. Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling. Mød en fundraiser: Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation. Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram. Du er: Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem. Vi tilbyder: Et spændende job, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre. Arbejdssted, arbejdstider og løn FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads frem til 24. februar 2020, og derefter flytter vi til Rentemestervej 62 i København NV. Telefonen er vores kollega og du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-20:45, og du skal på dette hold have 2 faste vagter om ugen. Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet. Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Barner på pbarner@unicef.dk. Er du vores nye kollega? Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst. NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS.Få et job hvor du lærer om kommunikation og fundraising.


Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fundraiser i UNICEF Danmark vil du desuden lære en masse om kommunikation, markedsføring og indvendingsbehandling.



Mød en fundraiser:
Louise Munch. Studerende på Roskilde Universitet, Socialvidenskab og Kommunikation.


 
  
Vi tilbyder en verdensklasse fundraiseruddannelse, og vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops. Målet er, at du hele tiden udvikler dit talent og dit CV. Rigtig dygtige fundraisere kan også videreudvikle deres kompetencer via vores mentorprogram.



Du er:
 
  • Resultatorienteret og arbejder konstruktivt for at nå dine mål, også selvom du møder afslag og udfordringer.
  • God til at tale med mange forskellige typer af mennesker, og til at inspirere andre.
  • God til at skabe relationer og engagere andre mennesker i et formål, du selv tror på.
  • God til at tilegne dig ny viden og bruge den aktivt i dit arbejde.
  • God til at arbejde konstruktivt med udfordringer og bliver motiveret af at overkomme dem.


Vi tilbyder:
 
  • Et spændende job, hvor du både lærer om UNICEF og andre FN organisationers arbejde.
  • Muligheden for at arbejde med markedsføring, fundraising og kommunikation for verdens største børneorganisation.
  • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
  • Gratis mad-, frugt- og kaffeordning.
  • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
  • Vores unikke uddannelsesprogram, som giver kompetencer inden for markedsføring, kommunikation, retorik og fundraising.
  • Muligheden for at klatre op ad karrierestigen! Fx er flere i vores ledelse selv tidligere fundraisere - med tid, et højt drive og gode resultater kan meget lade sig gøre.


Arbejdssted, arbejdstider og løn
 
  • FN Byen ved Nordhavn Station er vores arbejdsplads frem til 24. februar 2020, og derefter flytter vi til Rentemestervej 62 i København NV.  
  • Telefonen er vores kollega og du skal derfor være indstillet på at performe, og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.
  • Dagsholdet arbejder alle ugens dage, mandag - fredag kl. 9:45-16:00. 
  • Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-20:45, og du skal på dette hold have 2 faste vagter om ugen. 
  • Timelønnen ligger under oplæringsperioden på 115 kr. og efter endt oplæringsperiode på 125-150 kr. alt efter resultater og anciennitet.

Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Pernille Barner på pbarner@unicef.dk.  


Er du vores nye kollega?
Så søg stillingen via ansøgningsknappen nederst.





NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICANTS IN DANISH WILL BE CONSIDERED AS THE POSITION REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS. 



 
 

UNICEF DanmarkKøbenhavn Ø2020-02-18T00:00:002020-03-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgstalent til fedt telemarketingteam

Oncore ApS

Valby
Måske er det netop dig vi mangler til vores salgsteam på pristjek.nu, der er vores helt egen tjeneste. Her har vi siden 2013 hjulpet over 100.000 danskere med at spare penge på bl.a. deres mobil, internet, TV, forsikringer, a-kasse mv. Pristjek konc...
Indrykket:18. februar 2020

Telesælger

JMK Kommunikation IVS

Kastrup
JMK Kommunikation er et reklamebureau med stor erfaring i medieproduktion, selskabet udgiver over 100 forskellige blade, aviser og magasiner, Ejendomsmagasiner, turist og specialudgivelser. Hvad går jobbet ud på? Som telemarketingmedarbejder er tele...
Indrykket:18. februar 2020

Intern/telesælger/ søges

LEGEBØRSEN ApS

Dragør
Sælgere til Telemarketing til omgående ansættelse hos Legebørsen ApS Legebørsen ApS en salgs virksomhed i legetøjs møbelbranchen, der gennem de sidste 14 år har serviceret virksomheder samt offentlige institutioner i Danmark, med alt indenfor kontor...
Indrykket:18. februar 2020

sælger søges - Garantiløn på 22.000 kr.

TELEWORKS A/S

København Ø
Her er jobbet for dig med hang til at tjene gode penge og med mange muligheder for at gøre karriere inden for salgsbranchen! Mangler du et job hvor du hver morgen møder op på din arbejdsplads til lækker morgenmad og brunch hver fredag og til synet a...
Indrykket:31. januar 2020

Vil du videreformidle børns rettigheder?

UNICEF Danmark

København Ø
Få et job hvor du lærer om kommunikation og fundraising. Bliv en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraisingteam, der via stærke budskaber og positive dialoger i telefonen, rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Som fund...
Indrykket:18. februar 2020