Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Supply Chain Manager

Stillingen er nyoprettet som følge af stigende vækst. Planlægningen for fremtiden er ambitiøs, og forretningsmodellen er enkel og skarpt tilrettelagt til et internationalt marked. Stillingen refererer til den administrerende direktør, og den kommende Supply Chain Manager indgår i virksomhedens ledergruppe.

Som Supply Chain Manager får du ansvar for at lede de funktioner i organisationen, der vedrører leverancer fra eksterne globale leverandører, kvalitetskontrol ved varemodtagelse, lager og videreforsendelse til egne internationale kunder. Der er tale om et ledelsesområde omfattende indkøb/disponering/spedition, indgangskvalitetskontrol, lagerhåndtering samt endelig forsendelse. Medarbejdergruppen består af mellemledere og øvrige funktionærer. De personlige opgaver er at sikre, at den samlede logistik i hele værdikæden hænger sammen og i sidste ende, at kunderne får de ønskede varer til tiden i den aftalte kvalitet.

Med henblik på fremtidssikring er det en personlig opgave at videreudvikle procedurer, spilleregler og strukturer, der sikrer virksomheden den høje rating som samarbejdspartner og leverandør – og hånd i hånd med en kosteffektiv supply chain.

Den kommende Supply Chain Manager har en god praktisk baggrund inden for planlægning, logistik, spedition eller indkøb suppleret med formel uddannelse inden for logistik, økonomi eller forsyning. Den ønskede praktiske baggrund kan være opnået gennem mindst fem års erfaring som planlægningschef, logistikchef, indkøbschef eller fra lignende stillinger med værdikædeansvar. Ansvaret kan være udført i handelsvirksomheder med et stort sammensat produktprogram eller fra store eller mellemstore virksomheder med produktion som hovedbeskæftigelse.

Kravene til sprog er engelsk og dansk i skrift og tale på højt niveau. Hertil IT-kendskab som bruger samt systemernes anvendelsesmuligheder.
Som person har du lederegenskaber og er klar og tydelig i din kommunikation med medarbejdere på alle niveauer. Evnen til at lede gennem ledere skal være til stede, men også villighed til synlighed og samarbejde over for alle – høj som lav. Det er vigtigt, at du har overblik, er en klog beslutningstager samt handlekraftig. Succes i jobbet opnås ved at udbygge struktur og relevante processer i organisationen, der sikrer en fortsat optimal performance af medarbejderholdet. Løbende forbedringer skal også have opmærksomhed, hvorfor kandidater med forretningssans og interesse vil kunne udbygge et karriereforløb i virksomheden.

Finder du jobbet interessant, kan du uploade ansøgning og CV.
Referencenummer: DK-04585.

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Mercuri Urval, Poul Færch, på tlf. 4043 2010.
Vores klient bliver ikke bekendt med din henvendelse uden din forudgående accept.


Vores klient er danskejet og specialiseret i international handel af langvarige forbrugsgoder, hvor selskabet bidrager med produktudvikling og –tilpasning samt leverandøridentifikation i tæt samarbejde med kunderne. Foruden denne kernekompetence er selskabets evne til at yde en særdeles effektiv logistik en betydende konkurrenceparameter, som er en altafgørende forudsætning for det tætte, åbne og tillidsfulde samarbejde, der er med selskabets internationale kunder.

Selskabet ligger i Midt-/Vestjylland, er velindtjenende og en betydende spiller i sin branche.

 



Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her