Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Supply Chain Manager

Cabcon A/S er en international handelsvirksomhed, som er leverandør til elektronikindustrien globalt. Virksomheden startede i 2003 og har i dag kontorer i Danmark, Sverige, Norge og Hongkong. Cabcon er en dynamisk virksomhed med en stab af visionære og erfarne medarbejdere. Det primære forretningsområde er udvikling og salg af elektromekaniske og mekaniske produkter og løsninger.

Cabcon arbejder sammen med kunderne på flere forskellige måder:

  1. Sammen med udviklingsafdelingen hos kunden finder vi frem til relevante produkter, der indgår i specifikke projekter
  2. Samarbejde med en underleverandør om at source eller finde alternative produkter til specifikke projekter
  3. Akut opstående kundesager, hvor vi via vores via leverandører finder produkter til løsning af problemet hos kunden

Kundeportefølje er international og ret varieret, idet man handler med kunder af meget forskellig størrelse i industrien. 65 % af al fakturering er international.

Virksomheden har 25 medarbejdere fordelt med 15 på hovedkontoret i København, 8 medarbejdere i Hongkong, 2 i Oslo og 1 i Göteborg.

Kulturen er præget af en tydelig entreprenørånd, masser af ideer og direkte kommunikation. Organisationen er flad og der er ikke langt fra ide til handling. Man er meget løsningsorienterede, økonomisk bevidste og fokuseret på at skabe den gode forretning.

Ansvarsområder og opgaver

  • Lede og udvikle et team på 5-6 medarbejdere i supply chain og kundeservice bestående af lager, indkøbere og interne sælgere
  • Få teamet til at spille sammen via effektive processer og forståelse for den enkeltes ansvar
  • Være et aktivt medlem i ledergruppen med henblik på at udvikle virksomhedens supply chain og indtjening
  • Forhandling med leverandører og transportører
  • Udarbejdelse af og opfølgning på budgetter, forecast og KPI’er i tæt samarbejde med den resterende ledergruppe
  • Optimering og udvikling af processer og workflow
  • Øge digitalisering i virksomheden
  • Vedligehold og optimering af virksomhedens ERP-system

Faglige kompetencer

  • Minimum 5 års erfaring fra sammenligneligt job i en virksomhed med internationale aktiviteter
  • Teknisk forståelse og interesse
  • Erfaring med køb/salg i Asien
  • Erfaring fra produktsalg
  • Dokumenterbar erfaring fra supply chain planlægning og projektledelse
  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund, evt. HD i Supply Chain Management
  • Forretningsforståelse og godt købmandskab

Personlige kompetencer

  • Synlig og relationsskabende leder, der gerne tager ansvar
  • Kommunikerende og visionær leder der evner at sætte retning
  • Få mange forskellige interessenter til at spille sammen
  • Hands -on og får ting til ske
  • Udviklet forretningsforståelse
  • Lyst og evne til at udfordre det bestående

Arbejdssted

Stamholmen, 2650 Hvidovre

Sproglige kompetencer

  • Dansk - flydende mundtligt og skriftligt
  • Engelsk – flydende mundtligt og skriftligt
  • Kendskab til asiatisk sprog og kultur en klar fordel

IT-kompetencer

  • Stærke IT-kompetencer er et krav
  • Cabcon bruger i dag C5, men overgår til Navision
  • Superbruger på Microsoft Office-pakken
  • Gerne tidligere erfaring med implementering og krav-specificering af systemer


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330162321Phoenix-3f0992a612020-01-22T00:00:00Supply Chain Manager

Cabcon A/S er en international handelsvirksomhed, som er leverandør til elektronikindustrien globalt. Virksomheden startede i 2003 og har i dag kontorer i Danmark, Sverige, Norge og Hongkong. Cabcon er en dynamisk virksomhed med en stab af visionære og erfarne medarbejdere. Det primære forretningsområde er udvikling og salg af elektromekaniske og mekaniske produkter og løsninger.

Cabcon arbejder sammen med kunderne på flere forskellige måder:

  1. Sammen med udviklingsafdelingen hos kunden finder vi frem til relevante produkter, der indgår i specifikke projekter
  2. Samarbejde med en underleverandør om at source eller finde alternative produkter til specifikke projekter
  3. Akut opstående kundesager, hvor vi via vores via leverandører finder produkter til løsning af problemet hos kunden

Kundeportefølje er international og ret varieret, idet man handler med kunder af meget forskellig størrelse i industrien. 65 % af al fakturering er international.

Virksomheden har 25 medarbejdere fordelt med 15 på hovedkontoret i København, 8 medarbejdere i Hongkong, 2 i Oslo og 1 i Göteborg.

Kulturen er præget af en tydelig entreprenørånd, masser af ideer og direkte kommunikation. Organisationen er flad og der er ikke langt fra ide til handling. Man er meget løsningsorienterede, økonomisk bevidste og fokuseret på at skabe den gode forretning.

Ansvarsområder og opgaver

  • Lede og udvikle et team på 5-6 medarbejdere i supply chain og kundeservice bestående af lager, indkøbere og interne sælgere
  • Få teamet til at spille sammen via effektive processer og forståelse for den enkeltes ansvar
  • Være et aktivt medlem i ledergruppen med henblik på at udvikle virksomhedens supply chain og indtjening
  • Forhandling med leverandører og transportører
  • Udarbejdelse af og opfølgning på budgetter, forecast og KPI’er i tæt samarbejde med den resterende ledergruppe
  • Optimering og udvikling af processer og workflow
  • Øge digitalisering i virksomheden
  • Vedligehold og optimering af virksomhedens ERP-system

Faglige kompetencer

  • Minimum 5 års erfaring fra sammenligneligt job i en virksomhed med internationale aktiviteter
  • Teknisk forståelse og interesse
  • Erfaring med køb/salg i Asien
  • Erfaring fra produktsalg
  • Dokumenterbar erfaring fra supply chain planlægning og projektledelse
  • Relevant uddannelsesmæssig baggrund, evt. HD i Supply Chain Management
  • Forretningsforståelse og godt købmandskab

Personlige kompetencer

  • Synlig og relationsskabende leder, der gerne tager ansvar
  • Kommunikerende og visionær leder der evner at sætte retning
  • Få mange forskellige interessenter til at spille sammen
  • Hands -on og får ting til ske
  • Udviklet forretningsforståelse
  • Lyst og evne til at udfordre det bestående

Arbejdssted

Stamholmen, 2650 Hvidovre

Sproglige kompetencer

  • Dansk - flydende mundtligt og skriftligt
  • Engelsk – flydende mundtligt og skriftligt
  • Kendskab til asiatisk sprog og kultur en klar fordel

IT-kompetencer

  • Stærke IT-kompetencer er et krav
  • Cabcon bruger i dag C5, men overgår til Navision
  • Superbruger på Microsoft Office-pakken
  • Gerne tidligere erfaring med implementering og krav-specificering af systemer

2020-02-17T19:50:59.333 Cabcon A S er en international handelsvirksomhed, som er leverandør til elektronikindustrien globalt. Virksomheden startede i 2003 og har i dag kontorer i Danmark, Sverige, Norge og Hongkong. Cabcon er en dynamisk virksomhed med en stab af visionære og erfarne medarbejdere. Det primære forretningsområde er udvikling og salg af elektromekaniske og mekaniske produkter og løsninger. Cabcon arbejder sammen med kunderne på flere forskellige måder: Sammen med udviklingsafdelingen hos kunden finder vi frem til relevante produkter, der indgår i specifikke projekter Samarbejde med en underleverandør om at source eller finde alternative produkter til specifikke projekter Akut opstående kundesager, hvor vi via vores via leverandører finder produkter til løsning af problemet hos kunden Kundeportefølje er international og ret varieret, idet man handler med kunder af meget forskellig størrelse i industrien. 65 af al fakturering er international. Virksomheden har 25 medarbejdere fordelt med 15 på hovedkontoret i København, 8 medarbejdere i Hongkong, 2 i Oslo og 1 i G teborg. Kulturen er præget af en tydelig entreprenørånd, masser af ideer og direkte kommunikation. Organisationen er flad og der er ikke langt fra ide til handling. Man er meget løsningsorienterede, økonomisk bevidste og fokuseret på at skabe den gode forretning. Ansvarsområder og opgaver Lede og udvikle et team på 5-6 medarbejdere i supply chain og kundeservice bestående af lager, indkøbere og interne sælgere Få teamet til at spille sammen via effektive processer og forståelse for den enkeltes ansvar Være et aktivt medlem i ledergruppen med henblik på at udvikle virksomhedens supply chain og indtjening Forhandling med leverandører og transportører Udarbejdelse af og opfølgning på budgetter, forecast og KPI er i tæt samarbejde med den resterende ledergruppe Optimering og udvikling af processer og workflow Øge digitalisering i virksomheden Vedligehold og optimering af virksomhedens ERP-system Faglige kompetencer Minimum 5 års erfaring fra sammenligneligt job i en virksomhed med internationale aktiviteter Teknisk forståelse og interesse Erfaring med køb salg i Asien Erfaring fra produktsalg Dokumenterbar erfaring fra supply chain planlægning og projektledelse Relevant uddannelsesmæssig baggrund, evt. HD i Supply Chain Management Forretningsforståelse og godt købmandskab Personlige kompetencer Synlig og relationsskabende leder, der gerne tager ansvar Kommunikerende og visionær leder der evner at sætte retning Få mange forskellige interessenter til at spille sammen Hands -on og får ting til ske Udviklet forretningsforståelse Lyst og evne til at udfordre det bestående Arbejdssted Stamholmen, 2650 Hvidovre Sproglige kompetencer Dansk - flydende mundtligt og skriftligt Engelsk flydende mundtligt og skriftligt Kendskab til asiatisk sprog og kultur en klar fordel IT-kompetencer Stærke IT-kompetencer er et krav Cabcon bruger i dag C5, men overgår til Navision Superbruger på Microsoft Office-pakken Gerne tidligere erfaring med implementering og krav-specificering af systemer11Jobnet3f0992a6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-16T00:00:000000http://www.birn-partners.com/jobs/?hr=show-job%2F536160EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3696236Birn+Partners11Lysholt Allé 107100VejleDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000887633JobNet5102328510232810018-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f0992a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f0992a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f0992a6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3f0992a6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/5.jpgSupply Chain Manager12008011Dansk3Læse/ tale341603Indkøber12Transport og logistik363974469Lonenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK