Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Supply Chain Specialist

Har du mod på at arbejde med processer på tværs i organisationen? Optimere allerede eksisterende arbejdsgange – eller udvikle nye hvor vi måtte mangle - for at skabe de forventede resultater?
Så er jobbet som Supply Chain Specialist i vores globale Supply Chain organisation noget for dig.

Du bliver en del af vores team på 10 medarbejdere, der hver har ansvar for forskellige aspekter af vores globale supply chain. Du får en bred kontaktflade og dialog med mange interessenter i en dagligdag, hvor kvalitet og tid i forhold til kundernes krav og ønsker er et centralt omdrejningspunkt.

Du får ansvaret for de globale S&OP processer og skal i tæt samarbejde med vores datterselskaber og fire fabrikker i Danmark, Slovakiet, USA og Kina løbende vedligeholde og optimere den månedlige forecast proces og rutinerne i forbindelse med modtagelse og planlægning af salgsordre.

Dine opgaver vil være en blanding af driftsopgaver og mere projektrelaterede opgaver, hvor du vil arbejde med tilpasninger eller optimeringer i samarbejde med interessenter på tværs af LINAK.

Primære arbejdsopgaver

  • Procesejerskab globalt på tværs af vores segmenter
  • Sikre løbende udvikling og forbedring af processerne med fokus på kvalitet og kort gennemløbstid
  • Udarbejde performance målinger (KPI)
  • Deltage i opgaver og projekter på tværs i organisationen
  • Træne nye brugere, samt auditere eksisterende
  • Vedligeholde træningsmateriale og dokumentation
Du
  • har 2-3 års erfaring, der har givet dig en forståelse for vigtige processer og mekanismer i en produktionsvirksomhed
  • har erfaring med de bagvedliggende processer og rutiner fra en salgsorienteret funktion
  • har min. en teknisk eller kommerciel mellemlang uddannelse
  • tænker i processer og strukturer
  • arbejder systematisk og evner at skabe overblik for dig selv og andre
  • er af natur rolig, vedholdende og kommunikerende
  • er god til at arbejde i et team, hvor vi i fællesskab løser opgaverne
  • taler og skriver dansk og engelsk som minimum, gerne tysk
  • er nysgerrig og har et godt humør
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Director, Supply Chain, Michael S. Jensen på tlf 73151349 / 73151515.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
 
***

LINAK leverer innovative aktuatorløsninger, der forbedrer menneskers livskvalitet og arbejdsmiljø. Vi er kendt ude i verden for vores høje kvalitet, teknisk avancerede og innovative produkter.

De resultater LINAK har opnået gennem årene er baseret på et sæt værdier, der definerer hvad LINAK står for. Vi lægger stor vægt på vore værdier, og hvert andet år måler vi på, hvor godt vi lever op til dem.

LINAK er delt op i 4 segmenter, der er organiseret som individuelle forretningsenheder: MEDLINE & CARELINE, DESKLINE, TECHLINE og HOMELINE.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329777504Phoenix-2c41529b12018-03-15T11:00:31.230Supply Chain SpecialistHar du mod på at arbejde med processer på tværs i organisationen? Optimere allerede eksisterende arbejdsgange – eller udvikle nye hvor vi måtte mangle - for at skabe de forventede resultater?
Så er jobbet som Supply Chain Specialist i vores globale Supply Chain organisation noget for dig.

Du bliver en del af vores team på 10 medarbejdere, der hver har ansvar for forskellige aspekter af vores globale supply chain. Du får en bred kontaktflade og dialog med mange interessenter i en dagligdag, hvor kvalitet og tid i forhold til kundernes krav og ønsker er et centralt omdrejningspunkt.

Du får ansvaret for de globale S&OP processer og skal i tæt samarbejde med vores datterselskaber og fire fabrikker i Danmark, Slovakiet, USA og Kina løbende vedligeholde og optimere den månedlige forecast proces og rutinerne i forbindelse med modtagelse og planlægning af salgsordre.

Dine opgaver vil være en blanding af driftsopgaver og mere projektrelaterede opgaver, hvor du vil arbejde med tilpasninger eller optimeringer i samarbejde med interessenter på tværs af LINAK.

Primære arbejdsopgaver
  • Procesejerskab globalt på tværs af vores segmenter
  • Sikre løbende udvikling og forbedring af processerne med fokus på kvalitet og kort gennemløbstid
  • Udarbejde performance målinger (KPI)
  • Deltage i opgaver og projekter på tværs i organisationen
  • Træne nye brugere, samt auditere eksisterende
  • Vedligeholde træningsmateriale og dokumentation
Du
  • har 2-3 års erfaring, der har givet dig en forståelse for vigtige processer og mekanismer i en produktionsvirksomhed
  • har erfaring med de bagvedliggende processer og rutiner fra en salgsorienteret funktion
  • har min. en teknisk eller kommerciel mellemlang uddannelse
  • tænker i processer og strukturer
  • arbejder systematisk og evner at skabe overblik for dig selv og andre
  • er af natur rolig, vedholdende og kommunikerende
  • er god til at arbejde i et team, hvor vi i fællesskab løser opgaverne
  • taler og skriver dansk og engelsk som minimum, gerne tysk
  • er nysgerrig og har et godt humør
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Director, Supply Chain, Michael S. Jensen på tlf 73151349 / 73151515.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
 
***

LINAK leverer innovative aktuatorløsninger, der forbedrer menneskers livskvalitet og arbejdsmiljø. Vi er kendt ude i verden for vores høje kvalitet, teknisk avancerede og innovative produkter.

De resultater LINAK har opnået gennem årene er baseret på et sæt værdier, der definerer hvad LINAK står for. Vi lægger stor vægt på vore værdier, og hvert andet år måler vi på, hvor godt vi lever op til dem.

LINAK er delt op i 4 segmenter, der er organiseret som individuelle forretningsenheder: MEDLINE & CARELINE, DESKLINE, TECHLINE og HOMELINE.
2018-04-19T00:50:33.207 Har du mod på at arbejde med processer på tværs i organisationen? Optimere allerede eksisterende arbejdsgange eller udvikle nye hvor vi måtte mangle - for at skabe de forventede resultater?Så er jobbet som Supply Chain Specialist i vores globale Supply Chain organisation noget for dig.Du bliver en del af vores team på 10 medarbejdere, der hver har ansvar for forskellige aspekter af vores globale supply chain. Du får en bred kontaktflade og dialog med mange interessenter i en dagligdag, hvor kvalitet og tid i forhold til kundernes krav og ønsker er et centralt omdrejningspunkt.Du får ansvaret for de globale S OP processer og skal i tæt samarbejde med vores datterselskaber og fire fabrikker i Danmark, Slovakiet, USA og Kina løbende vedligeholde og optimere den månedlige forecast proces og rutinerne i forbindelse med modtagelse og planlægning af salgsordre.Dine opgaver vil være en blanding af driftsopgaver og mere projektrelaterede opgaver, hvor du vil arbejde med tilpasninger eller optimeringer i samarbejde med interessenter på tværs af LINAK.Primære arbejdsopgaverProcesejerskab globalt på tværs af vores segmenterSikre løbende udvikling og forbedring af processerne med fokus på kvalitet og kort gennemløbstidUdarbejde performance målinger (KPI)Deltage i opgaver og projekter på tværs i organisationenTræne nye brugere, samt auditere eksisterendeVedligeholde træningsmateriale og dokumentation Duhar 2-3 års erfaring, der har givet dig en forståelse for vigtige processer og mekanismer i en produktionsvirksomhedhar erfaring med de bagvedliggende processer og rutiner fra en salgsorienteret funktionhar min. en teknisk eller kommerciel mellemlang uddannelsetænker i processer og strukturerarbejder systematisk og evner at skabe overblik for dig selv og andreer af natur rolig, vedholdende og kommunikerendeer god til at arbejde i et team, hvor vi i fællesskab løser opgavernetaler og skriver dansk og engelsk som minimum, gerne tysker nysgerrig og har et godt humør Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Director, Supply Chain, Michael S. Jensen på tlf 73151349 73151515.LINAK A SGroup HeadquartersSmedevænget 8, Guderup6430 Nordborg Apply for this job***LINAK leverer innovative aktuatorløsninger, der forbedrer menneskers livskvalitet og arbejdsmiljø. Vi er kendt ude i verden for vores høje kvalitet, teknisk avancerede og innovative produkter.De resultater LINAK har opnået gennem årene er baseret på et sæt værdier, der definerer hvad LINAK står for. Vi lægger stor vægt på vore værdier, og hvert andet år måler vi på, hvor godt vi lever op til dem.LINAK er delt op i 4 segmenter, der er organiseret som individuelle forretningsenheder: MEDLINE CARELINE, DESKLINE, TECHLINE og HOMELINE.1951900Phoenix2c41529b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-18T00:00:000000https://linak-cand.talent-soft.com/my-account/my-application-for-supply-chain-specialist_174.aspx?ApplicationType=OfferApplication#ancrecontenu0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3136970Linak A/S11Smedevænget 86430NordborgDKDanmarkORS/2c41529b_logo.pngORS/Small/2c41529b_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent540476PhoenixMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c41529bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c41529bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c41529b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c41529b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/2.jpgØnsker du et spændende job som Supply Chain Coordinator? Hos Linak A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007991Dansk3Læse/ tale933731Supply Chain Coordinator28Industri353704968personale@linak.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK