Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Support Agent til OiSTER

OiSTER stormer frem i Danmark. Derfor søger vi nye medarbejdere til vores Kundeservice, som skal være med til at sikre vores høje serviceniveau i en konstant voksende virksomhed.

Som 1st Line Junior Agent er det helt essentielt, at du kan lide at få enhver kunde til at føle sig som noget særligt, da din primære opgave vil være at supportere vores kunder via telefon og e-mail.

Du vil varetage henvendelser, der omhandler både mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Henvendelserne kan fx vedrøre opsætning af bredbånd/mobil, råd og vejledning om produkter, salg mv. Det er vigtigt, at du formår at have mange bolde i luften.

Vi forventer at du: 

  • Er flydende i dansk i skrift og tale
  • Behersker engelsk i skrift og tale
  • Har erfaring med kundeservice/kundekontakt og salg
  • Har teknisk flair
  • Er punktlig og mødestabil
  • Er engageret, arbejdsom, flittig og ambitiøs
  • Derudover forventer vi, at du kan bevare overblikket selv i pressede situationer.
  • Vi tilbyder:

  • Attraktiv løn og provision uden loft
  • Pensionsordning
  • Sundhedsforsikring
  • Firmabetalt internet og mobiltelefoni
  • Løbeklub og lign.
  • Fabelagtig frokostordning fra Madværk
  • Massage/Zoneterapi
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling og videreuddannelse
  • Masser af sociale og faglige arrangementer, fredagsbar, fester mm.
  • Diverse medarbejderrabatter
  • Arbejdstid: Fuldtid

    Arbejdsdage: Hverdage


    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.