Support specialist (hybridstilling) til Supportcenter, Regional IT i Vejle

Vi søger en dygtig IT-supporter til Servicedesken i vores Supportcenter.

Vi søger en dygtig IT-supporter til Servicedesken i vores Supportcenter. En IT-supporter, der kan levere første klasses support til kolleger i administrationen, de sociale institutioner, i det præhospitale område og i psykiatrien samt sygehusene i aften-, nat- og weekendtimerne. Stillingen er en hybrid stilling, som forventes at kunne dække behov for afløsning på vores 24/7 team (aften, nat og weekender), men vil primært bestå af dagvagter.
 
Du ser det som en vigtig opgave at yde professionel support og sikre gode løsninger for regionens brugere. Du er fleksibel og hjælpsom i hverdagen og du er forandringsparat, så supporten til enhver tid understøtter brugernes behov. 
 
Jobbet og dine opgaver
Regionen er i fortsat udvikling og IT-opgaverne bliver tilpasset for at understøtte denne udvikling. Når IT-systemerne ikke fungerer optimalt, er det supporterens opgave at hjælpe brugerne af systemerne med at finde fejlen og rette den – vi yder support til såvel administrativt som klinisk personale.
 
Opgaverne er mangfoldige men primært vil opgavefeltet være: 
  • Løsning af brugernes IT-problemer. 
  • Installation og konfiguration af hardware og software på brugernes PC'er. 
  • Support til kolleger og brugere af vore IT-systemer, via telefon og ITSM ServiceNow. 
  • Brugeradministration som giver de rigtige adgange til kolleger i administrationen og psykiatrien samt akutoprettelser i hele regionen. Det er en af de vigtigste funktioner for klinikken at kunne logge ind i de nødvendige systemer til tiden. 
  • Dokumentation. 
 
Opgaver, der håndteres i 24/7 regi: 
  • Overvågning af regionens systemer gennem den opsatte overvågningsplatform. 
  • Handling på alarmer fra overvågningssystemet, f.eks. genstart af services- og servere, der sikre at systemer og infrastruktur er kørende. 
  • Opfølgning på batchjob der kører i aften og nattetimerne. 
  • Eskalation af sager til bagvagt (Specialistteam) samt til leverandører. 
  • Medvirke aktivt ved implementering af forandringer i afdelingen. 
 
Vi leverer support med baggrund i dokumenterede ITIL-processer, men vi arbejder for en agil tilpasning til de behov der opstår i forretningen hos vores brugere.
Du vil komme til at arbejde i et team med udgangspunkt i dette og understøttet af ServiceNow. Vores forventning er, at alle sager registreres ved første henvendelse og inden videre behandling.
 
Supportcenter er, ligesom resten af Region Syddanmark, i konstant forandring. Det er nødvendigt for hele tiden at kunne yde den bedste service. Det er derfor vigtigt, at du, som medarbejder, er med til at påvirke forandringer positivt og aktivt deltage i at finde de bedste løsninger. Afdelingen er præget af en høj grad af medarbejderinvolvering og et højt engagement. 
 
Faglige kvalifikationer
Du er uddannet IT-supporter eller har en solid faglig IT-baggrund og kan dokumentere indsigt/erfaring med: 
  • IT-support i en større organisation 
  • ITIL-processerne: Incident, Request, Problem og Change 
  • Erfaring med AD/Exchange miljø 
  • Gerne erfaring med overvågning
 
Din person 
  • Du skal være meget fleksibel i forhold til arbejdstider, da stillingen skal dække både vagter fra 24/7 og dagteamet 
  • Du kan lide at yde kompetent support 
  • Du har gode sociale kompetencer og er positiv 
  • Du har en ansvarlig og serviceminded indstilling til dit arbejde og holder øjnene på bolden 
  • Du er vedholdende og løsningsorienteret, også når du møder vanskeligheder 
  • Du har gode evner for samarbejde og kommunikation med brugerne; både mundtligt og skriftligt 
  • Sans for struktur og systematik 
  • Nysgerrig og lærenem  
  • Højt engagement 
  • En agil tilgang til livet – du tager bestik af situationen og kan tilpasse dig forandringer hurtigt 
 
Supportcenter
Afdelingen består dels af en supportfunktion med 18 IT-supportere samt tre elever og en chefkonsulent. Vi supporterer ca. 7000 brugere i mange funktioner og på alle organisatoriske niveauer. Åbningstiden er p.t. man-tors fra 7.00-15.30 og 7.00-15.00 om fredagen. Efter kl. 15.30 og i weekenden er supporten dækket af et 24/7 team på otte mand, som også håndterer overvågning. 
I tæt samarbejde med 24/7 teamet findes Incident Response Team med syv medarbejdere og en chefkonsulent. 
Desuden har vi et Client Management-team med tre medarbejdere samt et Change-kontor og Indkøb med i alt fem medarbejdere.  
Vi er en del af Regional IT. 
 
Du vil komme til at arbejde tæt samme med kolleger i resten af driften samt andre kolleger i Regional IT. Naturligvis vil der også være samarbejde med kolleger på sygehusene, i psykiatrien, på socialområdet og i regionshuset. 
 
Er Region Syddanmark en arbejdsplads for dig?
Vi tilbyder et spændende, afvekslende og udfordrende job indenfor en sektor, hvor den nyeste teknologi tages i brug for at forbedre hverdagen for regionens medarbejdere og naturligvis ikke mindst regionens borgere. 
 
Udover de faglige udfordringer vil du møde en organisation, der tager det sociale samspil alvorligt. Region Syddanmark er en virksomhed som stræber efter ordentlighed i det vi gør og siger, vækst i fagligheden og rum til fornyelse og begejstring. 
 
Yderligere information 
Dit ansættelsessted vil være i Vejle.
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Stephan Wøbbe 3056 1542 eller funktionschef Anne Tornøe 2480 1830. 
 
Stillingen ønskes besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige.
Samtaler forventes afholdt onsdag 29. maj. 
 
Ansættelse vil ske i henhold til overenskomst med Danske Regioner og relevant organisation. Vi tilbyder løn og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer og erfaring, efter gældende overenskomst. 
 
Din ansøgning 
Ansøgningsfristen er 26. maj. Vi glæder os til at høre fra dig. 
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011805Phoenix-67e71aa512019-04-26T14:03:16.283Support specialist (hybridstilling) til Supportcenter, Regional IT i VejleVi søger en dygtig IT-supporter til Servicedesken i vores Supportcenter.
Vi søger en dygtig IT-supporter til Servicedesken i vores Supportcenter. En IT-supporter, der kan levere første klasses support til kolleger i administrationen, de sociale institutioner, i det præhospitale område og i psykiatrien samt sygehusene i aften-, nat- og weekendtimerne. Stillingen er en hybrid stilling, som forventes at kunne dække behov for afløsning på vores 24/7 team (aften, nat og weekender), men vil primært bestå af dagvagter.
 
Du ser det som en vigtig opgave at yde professionel support og sikre gode løsninger for regionens brugere. Du er fleksibel og hjælpsom i hverdagen og du er forandringsparat, så supporten til enhver tid understøtter brugernes behov. 
 
Jobbet og dine opgaver
Regionen er i fortsat udvikling og IT-opgaverne bliver tilpasset for at understøtte denne udvikling. Når IT-systemerne ikke fungerer optimalt, er det supporterens opgave at hjælpe brugerne af systemerne med at finde fejlen og rette den – vi yder support til såvel administrativt som klinisk personale.
 
Opgaverne er mangfoldige men primært vil opgavefeltet være: 
  • Løsning af brugernes IT-problemer. 
  • Installation og konfiguration af hardware og software på brugernes PC'er. 
  • Support til kolleger og brugere af vore IT-systemer, via telefon og ITSM ServiceNow. 
  • Brugeradministration som giver de rigtige adgange til kolleger i administrationen og psykiatrien samt akutoprettelser i hele regionen. Det er en af de vigtigste funktioner for klinikken at kunne logge ind i de nødvendige systemer til tiden. 
  • Dokumentation. 
 
Opgaver, der håndteres i 24/7 regi: 
  • Overvågning af regionens systemer gennem den opsatte overvågningsplatform. 
  • Handling på alarmer fra overvågningssystemet, f.eks. genstart af services- og servere, der sikre at systemer og infrastruktur er kørende. 
  • Opfølgning på batchjob der kører i aften og nattetimerne. 
  • Eskalation af sager til bagvagt (Specialistteam) samt til leverandører. 
  • Medvirke aktivt ved implementering af forandringer i afdelingen. 
 
Vi leverer support med baggrund i dokumenterede ITIL-processer, men vi arbejder for en agil tilpasning til de behov der opstår i forretningen hos vores brugere.
Du vil komme til at arbejde i et team med udgangspunkt i dette og understøttet af ServiceNow. Vores forventning er, at alle sager registreres ved første henvendelse og inden videre behandling.
 
Supportcenter er, ligesom resten af Region Syddanmark, i konstant forandring. Det er nødvendigt for hele tiden at kunne yde den bedste service. Det er derfor vigtigt, at du, som medarbejder, er med til at påvirke forandringer positivt og aktivt deltage i at finde de bedste løsninger. Afdelingen er præget af en høj grad af medarbejderinvolvering og et højt engagement. 
 
Faglige kvalifikationer
Du er uddannet IT-supporter eller har en solid faglig IT-baggrund og kan dokumentere indsigt/erfaring med: 
  • IT-support i en større organisation 
  • ITIL-processerne: Incident, Request, Problem og Change 
  • Erfaring med AD/Exchange miljø 
  • Gerne erfaring med overvågning
 
Din person 
  • Du skal være meget fleksibel i forhold til arbejdstider, da stillingen skal dække både vagter fra 24/7 og dagteamet 
  • Du kan lide at yde kompetent support 
  • Du har gode sociale kompetencer og er positiv 
  • Du har en ansvarlig og serviceminded indstilling til dit arbejde og holder øjnene på bolden 
  • Du er vedholdende og løsningsorienteret, også når du møder vanskeligheder 
  • Du har gode evner for samarbejde og kommunikation med brugerne; både mundtligt og skriftligt 
  • Sans for struktur og systematik 
  • Nysgerrig og lærenem  
  • Højt engagement 
  • En agil tilgang til livet – du tager bestik af situationen og kan tilpasse dig forandringer hurtigt 
 
Supportcenter
Afdelingen består dels af en supportfunktion med 18 IT-supportere samt tre elever og en chefkonsulent. Vi supporterer ca. 7000 brugere i mange funktioner og på alle organisatoriske niveauer. Åbningstiden er p.t. man-tors fra 7.00-15.30 og 7.00-15.00 om fredagen. Efter kl. 15.30 og i weekenden er supporten dækket af et 24/7 team på otte mand, som også håndterer overvågning. 
I tæt samarbejde med 24/7 teamet findes Incident Response Team med syv medarbejdere og en chefkonsulent. 
Desuden har vi et Client Management-team med tre medarbejdere samt et Change-kontor og Indkøb med i alt fem medarbejdere.  
Vi er en del af Regional IT. 
 
Du vil komme til at arbejde tæt samme med kolleger i resten af driften samt andre kolleger i Regional IT. Naturligvis vil der også være samarbejde med kolleger på sygehusene, i psykiatrien, på socialområdet og i regionshuset. 
 
Er Region Syddanmark en arbejdsplads for dig?
Vi tilbyder et spændende, afvekslende og udfordrende job indenfor en sektor, hvor den nyeste teknologi tages i brug for at forbedre hverdagen for regionens medarbejdere og naturligvis ikke mindst regionens borgere. 
 
Udover de faglige udfordringer vil du møde en organisation, der tager det sociale samspil alvorligt. Region Syddanmark er en virksomhed som stræber efter ordentlighed i det vi gør og siger, vækst i fagligheden og rum til fornyelse og begejstring. 
 
Yderligere information 
Dit ansættelsessted vil være i Vejle.
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Stephan Wøbbe 3056 1542 eller funktionschef Anne Tornøe 2480 1830. 
 
Stillingen ønskes besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige.
Samtaler forventes afholdt onsdag 29. maj. 
 
Ansættelse vil ske i henhold til overenskomst med Danske Regioner og relevant organisation. Vi tilbyder løn og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer og erfaring, efter gældende overenskomst. 
 
Din ansøgning 
Ansøgningsfristen er 26. maj. Vi glæder os til at høre fra dig. 
 
Vi søger en dygtig IT-supporter til Servicedesken i vores Supportcenter. Vi søger en dygtig IT-supporter til Servicedesken i vores Supportcenter. En IT-supporter, der kan levere første klasses support til kolleger i administrationen, de sociale institutioner, i det præhospitale område og i psykiatrien samt sygehusene i aften-, nat- og weekendtimerne. Stillingen er en hybrid stilling, som forventes at kunne dække behov for afløsning på vores 24 7 team (aften, nat og weekender), men vil primært bestå af dagvagter. Du ser det som en vigtig opgave at yde professionel support og sikre gode løsninger for regionens brugere. Du er fleksibel og hjælpsom i hverdagen og du er forandringsparat, så supporten til enhver tid understøtter brugernes behov. Jobbet og dine opgaver Regionen er i fortsat udvikling og IT-opgaverne bliver tilpasset for at understøtte denne udvikling. Når IT-systemerne ikke fungerer optimalt, er det supporterens opgave at hjælpe brugerne af systemerne med at finde fejlen og rette den vi yder support til såvel administrativt som klinisk personale. Opgaverne er mangfoldige men primært vil opgavefeltet være: Løsning af brugernes IT-problemer. Installation og konfiguration af hardware og software på brugernes PC er. Support til kolleger og brugere af vore IT-systemer, via telefon og ITSM ServiceNow. Brugeradministration som giver de rigtige adgange til kolleger i administrationen og psykiatrien samt akutoprettelser i hele regionen. Det er en af de vigtigste funktioner for klinikken at kunne logge ind i de nødvendige systemer til tiden. Dokumentation. Opgaver, der håndteres i 24 7 regi: Overvågning af regionens systemer gennem den opsatte overvågningsplatform. Handling på alarmer fra overvågningssystemet, f.eks. genstart af services- og servere, der sikre at systemer og infrastruktur er kørende. Opfølgning på batchjob der kører i aften og nattetimerne. Eskalation af sager til bagvagt (Specialistteam) samt til leverandører. Medvirke aktivt ved implementering af forandringer i afdelingen. Vi leverer support med baggrund i dokumenterede ITIL-processer, men vi arbejder for en agil tilpasning til de behov der opstår i forretningen hos vores brugere. Du vil komme til at arbejde i et team med udgangspunkt i dette og understøttet af ServiceNow. Vores forventning er, at alle sager registreres ved første henvendelse og inden videre behandling. Supportcenter er, ligesom resten af Region Syddanmark, i konstant forandring. Det er nødvendigt for hele tiden at kunne yde den bedste service. Det er derfor vigtigt, at du, som medarbejder, er med til at påvirke forandringer positivt og aktivt deltage i at finde de bedste løsninger. Afdelingen er præget af en høj grad af medarbejderinvolvering og et højt engagement. Faglige kvalifikationer Du er uddannet IT-supporter eller har en solid faglig IT-baggrund og kan dokumentere indsigt erfaring med: IT-support i en større organisation ITIL-processerne: Incident, Request, Problem og Change Erfaring med AD Exchange miljø Gerne erfaring med overvågning Din person Du skal være meget fleksibel i forhold til arbejdstider, da stillingen skal dække både vagter fra 24 7 og dagteamet Du kan lide at yde kompetent support Du har gode sociale kompetencer og er positiv Du har en ansvarlig og serviceminded indstilling til dit arbejde og holder øjnene på bolden Du er vedholdende og løsningsorienteret, også når du møder vanskeligheder Du har gode evner for samarbejde og kommunikation med brugerne både mundtligt og skriftligt Sans for struktur og systematik Nysgerrig og lærenem Højt engagement En agil tilgang til livet du tager bestik af situationen og kan tilpasse dig forandringer hurtigt Supportcenter Afdelingen består dels af en supportfunktion med 18 IT-supportere samt tre elever og en chefkonsulent. Vi supporterer ca. 7000 brugere i mange funktioner og på alle organisatoriske niveauer. Åbningstiden er p.t. man-tors fra 7.00-15.30 og 7.00-15.00 om fredagen. Efter kl. 15.30 og i weekenden er supporten dækket af et 24 7 team på otte mand, som også håndterer overvågning. I tæt samarbejde med 24 7 teamet findes Incident Response Team med syv medarbejdere og en chefkonsulent. Desuden har vi et Client Management-team med tre medarbejdere samt et Change-kontor og Indkøb med i alt fem medarbejdere. Vi er en del af Regional IT. Du vil komme til at arbejde tæt samme med kolleger i resten af driften samt andre kolleger i Regional IT. Naturligvis vil der også være samarbejde med kolleger på sygehusene, i psykiatrien, på socialområdet og i regionshuset. Er Region Syddanmark en arbejdsplads for dig? Vi tilbyder et spændende, afvekslende og udfordrende job indenfor en sektor, hvor den nyeste teknologi tages i brug for at forbedre hverdagen for regionens medarbejdere og naturligvis ikke mindst regionens borgere. Udover de faglige udfordringer vil du møde en organisation, der tager det sociale samspil alvorligt. Region Syddanmark er en virksomhed som stræber efter ordentlighed i det vi gør og siger, vækst i fagligheden og rum til fornyelse og begejstring. Yderligere information Dit ansættelsessted vil være i Vejle. Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Stephan Wøbbe 3056 1542 eller funktionschef Anne Tornøe 2480 1830. Stillingen ønskes besat snarest muligt, men vi venter gerne på den rigtige. Samtaler forventes afholdt onsdag 29. maj. Ansættelse vil ske i henhold til overenskomst med Danske Regioner og relevant organisation. Vi tilbyder løn og pensionsordning, som matcher dine kvalifikationer og erfaring, efter gældende overenskomst. Din ansøgning Ansøgningsfristen er 26. maj. Vi glæder os til at høre fra dig.10Phoenix67e71aa5101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=207360&DepartmentId=8847&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3513952Regional IT11Damhaven 127100VejleDKDanmarkORS/67e71aa5_logo.pngORS/Small/67e71aa5_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent749791RegionSyddanmarkMinimum20736000026-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67e71aa5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=67e71aa5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67e71aa5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=67e71aa5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/5.jpgBrænder du for IT? Som medarbejder får du mange spændende opgaver.12008001Dansk3Læse/ tale1IT361575299stephan.wobbe@rsyd.dkDanmarkDanmarkda-DK