Supporter

Om NNC:

Hos No Name Company Aps (NNC ApS) leverer vi solide kasseterminaler til alle typer erhverv. Terminalerne er brugervenlige og yderst lette at betjene, hvilket gør dem velegnede til brugere, som ikke nødvendigvis er vant til at betjene kasseterminaler.

Alle vores kasseterminaler har indbygget betalingsterminal, NFC læser, stregkodelæser og bonprinter samt mulighed for ekstern betalingsterminal hvis kasseterminalen skulle være placeret bag en disk. Udover kasseterminaler specialiserer vi os i at lave apps til betaling.

Vi leverer bl.a. kasseterminaler og system til DRs koncerthus, AGF, Dyrhavsbakken samt en lang række festivaller, barer og restauranter.

Du kan læse mere om NNC ApS på www.nonamecompany.dk.

 

Jobbet:

No Name Company (NNC) søger en udadvendt IT-supporter. Har du arbejdet i en IT-afdeling, og kan du give vores mange forskellige brugere den bedste IT-service både elektronisk, personligt og i telefonen, så vil stillingen måske passe til dig.

Dine primære arbejdsopgaver vil være: Brugersupport, installationer, samt drift og vedligeholdelse af vores IT-systemer til kasseterminaler, pc’er, tablets og smartphones.

Vi forventer at du har:

  • en relevant IT-uddannelse eller kompetencer, der svarer hertil.
  • arbejdet i en IT-afdeling.
  • et godt overblik, kan se helheder i løsningerne og samtidig have mange bolde i luften.

Vi forventer at du har bil, som du er villig til at bruge i arbejdstiden (betalt kørsel i arbejdstiden).

 

Vi tilbyder:

  • En selvstændig stilling med gode muligheder for udvikling.
  • En opstartsvirksomhed, hvor dine ideer har stor indflydelse.
  • Gode, pålidelige og uhøjtidelige kollegaer, som vil tage godt imod dig i et professionelt, men humoristisk og afslappet, arbejdsmiljø.
  • Frokostordning.
  • Fleksibel arbejdstid.
  • Lille træningscenter

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kontakt@nncss.dk.

Vi læser løbene ansøgninger igennem og kalder til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Motiveret ansøgning og CV sendes via mail til kontakt@nncss.dk.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026987Phoenix-2619a73912019-06-04T00:00:00Supporter

Om NNC:

Hos No Name Company Aps (NNC ApS) leverer vi solide kasseterminaler til alle typer erhverv. Terminalerne er brugervenlige og yderst lette at betjene, hvilket gør dem velegnede til brugere, som ikke nødvendigvis er vant til at betjene kasseterminaler.

Alle vores kasseterminaler har indbygget betalingsterminal, NFC læser, stregkodelæser og bonprinter samt mulighed for ekstern betalingsterminal hvis kasseterminalen skulle være placeret bag en disk. Udover kasseterminaler specialiserer vi os i at lave apps til betaling.

Vi leverer bl.a. kasseterminaler og system til DRs koncerthus, AGF, Dyrhavsbakken samt en lang række festivaller, barer og restauranter.

Du kan læse mere om NNC ApS på www.nonamecompany.dk.

 

Jobbet:

No Name Company (NNC) søger en udadvendt IT-supporter. Har du arbejdet i en IT-afdeling, og kan du give vores mange forskellige brugere den bedste IT-service både elektronisk, personligt og i telefonen, så vil stillingen måske passe til dig.

Dine primære arbejdsopgaver vil være: Brugersupport, installationer, samt drift og vedligeholdelse af vores IT-systemer til kasseterminaler, pc’er, tablets og smartphones.

Vi forventer at du har:

  • en relevant IT-uddannelse eller kompetencer, der svarer hertil.
  • arbejdet i en IT-afdeling.
  • et godt overblik, kan se helheder i løsningerne og samtidig have mange bolde i luften.

Vi forventer at du har bil, som du er villig til at bruge i arbejdstiden (betalt kørsel i arbejdstiden).

 

Vi tilbyder:

  • En selvstændig stilling med gode muligheder for udvikling.
  • En opstartsvirksomhed, hvor dine ideer har stor indflydelse.
  • Gode, pålidelige og uhøjtidelige kollegaer, som vil tage godt imod dig i et professionelt, men humoristisk og afslappet, arbejdsmiljø.
  • Frokostordning.
  • Fleksibel arbejdstid.
  • Lille træningscenter

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kontakt@nncss.dk.

Vi læser løbene ansøgninger igennem og kalder til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Motiveret ansøgning og CV sendes via mail til kontakt@nncss.dk.

Om NNC: Hos No Name Company Aps (NNC ApS) leverer vi solide kasseterminaler til alle typer erhverv. Terminalerne er brugervenlige og yderst lette at betjene, hvilket gør dem velegnede til brugere, som ikke nødvendigvis er vant til at betjene kasseterminaler. Alle vores kasseterminaler har indbygget betalingsterminal, NFC læser, stregkodelæser og bonprinter samt mulighed for ekstern betalingsterminal hvis kasseterminalen skulle være placeret bag en disk. Udover kasseterminaler specialiserer vi os i at lave apps til betaling. Vi leverer bl.a. kasseterminaler og system til DRs koncerthus, AGF, Dyrhavsbakken samt en lang række festivaller, barer og restauranter. Du kan læse mere om NNC ApS på www.nonamecompany.dk. Jobbet: No Name Company (NNC) søger en udadvendt IT-supporter. Har du arbejdet i en IT-afdeling, og kan du give vores mange forskellige brugere den bedste IT-service både elektronisk, personligt og i telefonen, så vil stillingen måske passe til dig. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Brugersupport, installationer, samt drift og vedligeholdelse af vores IT-systemer til kasseterminaler, pc er, tablets og smartphones. Vi forventer at du har: en relevant IT-uddannelse eller kompetencer, der svarer hertil. arbejdet i en IT-afdeling. et godt overblik, kan se helheder i løsningerne og samtidig have mange bolde i luften. Vi forventer at du har bil, som du er villig til at bruge i arbejdstiden (betalt kørsel i arbejdstiden). Vi tilbyder: En selvstændig stilling med gode muligheder for udvikling. En opstartsvirksomhed, hvor dine ideer har stor indflydelse. Gode, pålidelige og uhøjtidelige kollegaer, som vil tage godt imod dig i et professionelt, men humoristisk og afslappet, arbejdsmiljø. Frokostordning. Fleksibel arbejdstid. Lille træningscenter Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kontakt@nncss.dk. Vi læser løbene ansøgninger igennem og kalder til samtale, så send din ansøgning hurtigst muligt. Motiveret ansøgning og CV sendes via mail til kontakt@nncss.dk.11jobnet2619a739100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnIshøjEuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskildeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreveEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3530112No Name Company ApS11Teglevej 72640HedehuseneDKDanmark0kontakt@nncss.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent763417JobNet4991472499147210020-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2619a739https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2619a739https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2619a739&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2619a739&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/5.jpgHos No Name Company ApS søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT361843185Kasper Jørgensenkontakt@nncss.dkDKDanmarkDKDanmark330041414IT-tekniker søges til Odense områdetRobot Da vi har rygende travlt, søger vi pt. efter en tekniker som kan hjælpe vores kollega i Odense for et projekt, for en af vores kunder. I vil være 2 og 2 på projektet og vil derfor hjælpe hinanden. Projektet vil foreløbe over 3 ugers tid med fuldtid fra mandag til fredag. Der vil forekomme kørsler til Jylland, da man sammen med kollegaen kommer til at dække vest Danmark også. Hvad vi forventer: - Du har forstand på IT - Straffeattest kan fremvises - Du har god ordenssans - Du kan møde til tiden Vi tilbyder: Som konsulent hos Barona er du ansat i en veletableret bemandingsvirksomhed, hvor der meget at lave, og hvor to dage ikke er ens. Derudover kommer du til at have regelmæssig kontakt til en servicechef, så du ikke står alene med problemet. Interesseret? Send din ansøgning til info@barona.dk mærket Fyn tekniker. Om Barona: Barona hjælper virksomheder og organisationer med kompetenceforsyning og kandidater med spændende karrieremuligheder og plads til at vokse. Vi skræddersyr moderne løsninger baseret på egenudviklede digitale platforme og teknik, som matcher vores kunders behov. Barona IT indgår i Barona Group en samling af virksomheder, der operer i flere forskellige brancher. Vores vision er, at føre økonomi og samfund sammen, i fremtiden gennem digitalisering. Vi har virksomheder i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Estland, Rusland, Polen, Spanien og Belgien, hvor vi beskæftiger over 800 IT specialiser i Norden alene. Vores IT-virksomhed består af to fokusområder at skabe den bedste kundeoplevelse for slutkunderne og at hjælpe vores kunder med at finde de bedste IT-ressourcer til projekter og udviklingsarbejde.

Da vi har rygende travlt, søger vi pt. efter en tekniker som kan hjælpe vores kollega i Odense for et projekt, for en af vores kunder. 

 

I vil være 2 og 2 på projektet og vil derfor hjælpe hinanden. Projektet vil foreløbe over 3 ugers tid med fuldtid fra mandag til fredag. Der vil forekomme kørsler til Jylland, da man sammen med kollegaen kommer til at dække vest Danmark også. 

 

Hvad vi forventer:

- Du har forstand på IT

- Straffeattest kan fremvises

- Du har god ordenssans

- Du kan møde til tiden

 

Vi tilbyder:

Som konsulent hos Barona er du ansat i en veletableret bemandingsvirksomhed, hvor der meget at lave, og hvor to dage ikke er ens. Derudover kommer du til at have regelmæssig kontakt til en servicechef, så du ikke står alene med problemet.

 Interesseret? Send din ansøgning til info@barona.dk mærket Fyn tekniker.

 

 

Om Barona:

Barona hjælper virksomheder og organisationer med kompetenceforsyning og kandidater med spændende karrieremuligheder og plads til at vokse. Vi skræddersyr moderne løsninger baseret på egenudviklede digitale platforme og teknik, som matcher vores kunders behov. Barona IT indgår i Barona Group – en samling af virksomheder, der operer i flere forskellige brancher. Vores vision er, at føre økonomi og samfund sammen, i fremtiden gennem digitalisering. Vi har virksomheder i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Estland, Rusland, Polen, Spanien og Belgien, hvor vi beskæftiger over 800 IT specialiser i Norden alene. Vores IT-virksomhed består af to fokusområder – at skabe den bedste kundeoplevelse for slutkunderne og at hjælpe vores kunder med at finde de bedste IT-ressourcer til projekter og udviklingsarbejde.

Barona IT ApSOdense C2019-06-14T00:00:002019-08-07T00:00:00
330040200Indkøbscontroller til en af Danmarks største IT arbejdspladserRobot Er du controller med struktur, indsigt og gå på mod? Vil du være en del af vores team der i tæt samarbejde udfører controlling af 18.000 abonnementer? Vi søger en controller, gerne med kendskab til mobilabonnementer og med praktisk hands-on erfaring fra tidligere arbejde. Vores mobilabonnenter er lige nu i udbud på og forventer at indgå kontrakt med en udbyder inden udgangen af 2019. Ansvar og opgaver Med reference til sektionschefen for IT-Indkøb og Driftsstøtte vil din vigtigste opgave som controller være, at være den som har overblikket og indsigten i hvordan mobilabonnements området udvikler sig. Du vil få en spændende og udfordrende hverdag, med stor kontaktflade. De primære arbejdsopgaver indebærer bl.a.: controlling af fakturaer og forbrug samt at holde styr på vores 18.000 abonnementer og brugere kontakt til teleselskaber hjælp til brugere og oprettelse, ændring samt nedlæggelse af mobilabonnementer. optimering af abonnementer ledelsesrapportering Der vil også være ad-hoc opgaver som fx: udarbejdelse af statistikker og analyser (fx hardware forbrug, printforbrug) indkøb på eksisterende aftaler (hardware, mobil telefoni, print) rådgive organisationen om bedst praksis indenfor indkøb Om dig Vi søger en analytisk kollega der er struktureret, proces- og løsningsorienteret, og som har lyst til og evner at tage et selvstændigt ansvar. Du har praktisk erfaring fra en indkøbsafdeling, er glad for at arbejde med tal og er en rutineret bruger af Excel. Herudover forventer vi, at du: har relevant viden om it og telefoni initiativrig og kan arbejde selvstændigt med høj faglig kvalitet har godt humør og let til et smil er klar til at løfte i flok, fleksibel og mødestabil kan arbejde under fuld fortrolighed er velformuleret og kan udarbejde skriftlig sagsfremstilling på et fejlfrit dansk Endvidere ser vi gerne at du har erfaring med Service Now og SAP. Vi tilbyder Et ansvarsfuldt job i et velfungerende og dynamisk team med pt. 6 indkøbere indkøbskonsulenter, der vægter det kollegiale samarbejde og sparring med hinanden højt. Omgangstonen er ligefrem og humoristisk. Vi giver mulighed for et stort internt fagligt udviklingsmiljø, hvor du er omgivet af dygtige kollegaer. Yderligere oplysninger: Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Torben René Kristensen Tlf.: 21 20 91 05 eller e-mail: torben.rene.kristensen@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Arbejdsstedet er Borgervænget 7, 2100 København Ø. Ansøgningsfrist Send din ansøgning senest den 21. juni 2019 kl. 12 via vores online rekrutteringssystem. Samtaler forventes afholdt i uge 26 2019.Er du controller med struktur, indsigt og gå på mod? Vil du være en del af vores team der i tæt samarbejde udfører controlling af +18.000 abonnementer?

Vi søger en controller, gerne med kendskab til mobilabonnementer og med praktisk hands-on erfaring fra tidligere arbejde.

Vores mobilabonnenter er lige nu i udbud på og forventer at indgå kontrakt med en udbyder inden udgangen af 2019.

Ansvar og opgaver

Med reference til sektionschefen for IT-Indkøb og Driftsstøtte vil din vigtigste opgave som controller være, at være den som har overblikket og indsigten i hvordan mobilabonnements området udvikler sig.

Du vil få en spændende og udfordrende hverdag, med stor kontaktflade.

De primære arbejdsopgaver indebærer bl.a.:

  • controlling af fakturaer og forbrug samt at holde styr på vores 18.000+ abonnementer og brugere
  • kontakt til teleselskaber
  • hjælp til brugere og oprettelse, ændring samt nedlæggelse af mobilabonnementer.
  • optimering af abonnementer
  • ledelsesrapportering
Der vil også være ad-hoc opgaver som fx:

  • udarbejdelse af statistikker og analyser (fx hardware forbrug, printforbrug)
  • indkøb på eksisterende aftaler (hardware, mobil telefoni, print)
  • rådgive organisationen om bedst praksis indenfor indkøb
Om dig

Vi søger en analytisk kollega der er struktureret, proces- og løsningsorienteret, og som har lyst til og evner at tage et selvstændigt ansvar. Du har praktisk erfaring fra en indkøbsafdeling, er glad for at arbejde med tal og er en rutineret bruger af Excel.

Herudover forventer vi, at du:

  • har relevant viden om it og telefoni
  • initiativrig og kan arbejde selvstændigt med høj faglig kvalitet
  • har godt humør og let til et smil
  • er klar til at løfte i flok, fleksibel og mødestabil
  • kan arbejde under fuld fortrolighed
  • er velformuleret og kan udarbejde skriftlig sagsfremstilling på et fejlfrit dansk
Endvidere ser vi gerne at du har erfaring med Service Now og SAP.

Vi tilbyder

Et ansvarsfuldt job i et velfungerende og dynamisk team med pt. 6 indkøbere / indkøbskonsulenter, der vægter det kollegiale samarbejde og sparring med hinanden højt. Omgangstonen er ligefrem og humoristisk.

Vi giver mulighed for et stort internt fagligt udviklingsmiljø, hvor du er omgivet af dygtige kollegaer.

Yderligere oplysninger:

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Torben René Kristensen Tlf.: 21 20 91 05 eller e-mail: torben.rene.kristensen@regionh.dk

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Arbejdsstedet er Borgervænget 7, 2100 København Ø.

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning senest den 21. juni 2019 kl. 12 via vores online rekrutteringssystem.

Samtaler forventes afholdt i uge 26 2019.



It- medico og telefoniKøbenhavn Ø2019-06-07T00:00:002019-06-21T00:00:00
330037125It-medarbejderRobot Er du en team player- og kan du supportere brugere? Om os På Niels Brock ser vi it som en vigtig løftestang for udviklingen af nye undervisningsformer og innovative, administrative procedurer, og dermed mere end blot et redskab i dagligdagen. It-afdelingen er en vigtig og uundværlig brik i skolens ambition om at være Danmarks mest innovative og international handelsskole, og derfor fungerer afdelingen i et tæt samspil med skolens forskellige uddannelser og med administrationen. It-afdelingen har ansvaret for hele Niels Brocks it-installation på tværs af skolens lokationer i København. Vi lægger naturligt vægt på høj kvalitet i vores ydelser og er meget åbne for input fra både det pædagogiske og det administrative miljø. Om stillingen Som vores nye kollega har du en support profil. Du vil få et stort ansvar i vores helpdesk, så du skal trives med både skrankebetjening og telefonsupport. Samtidig vil en mindre del af arbejdsdagen være udfarende supporter hvor du kommer ud til elever, studerende, lærere og administrative medarbejdere. Da vores miljø er blandet af mac og pc skal du have en bred og opdateret viden om: Windows 7 og 10 macOS Outlook for både pc og mac Office365 MS Office for både mac og pc Om dig Vi forventer, at du har en relevant it-uddannelse, måske som it-supporter eller datafagtekniker. Du er serviceminded, fleksibel i opgaveløsningen og en team player. Det falder dig naturligt at arbejde struktureret og selvstændigt, ligesom krav om dokumentation er en naturlig del af din arbejdsdag. Vi tilbyder Du får en spændende og dynamisk hverdag med fokus på kvalitet og udvikling. Vores miljø er behageligt og uformelt, og vi sætter pris på at være omgivet af gode kollegaer. Ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid, og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem HK og Finansministeriet. Mere information Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte it-chef Steffen Herskind på ste@brock.dk. Du kan læse mere om Niels Brock på www.brock.dk. Ansøgning og ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er den 21. juni 2019 kl. 12.00, og vi holder ansættelsessamtaler umiddelbart efter. Stillingen ønskes besat senest den 1. september 2019. Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via nedenstående link. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Om Niels Brock Vi er én af Danmarks mest internationale og innovative uddannelsesinstitutioner med mere end 15.000 elever, kursister og studerende her i landet og omfattende uddannelsesaktivitet i udlandet. På Niels Brock, der daterer sig tilbage til 1881, insisterer vi på at tænke anderledes og på at gøre os umage for at uddanne stadig dygtigere elever, studerende og kursister. Gennem generationer har Niels Brock været synonymt med medarbejdere, der dygtigt og engageret skaber de bedste rammer for ambitiøse og, videbegærlige og innovative unges personlige og faglige udvikling. Vores ambition er at være Danmarks mest internationale og innovative handelsskole. Vi udvikler og udbyder uddannelsestilbud, der sikrer dansk erhvervsliv de rette kompetencer og styrker konkurrenceevnen, og vi er anerkendt for vores fagligt og pædagogisk stærke undervisere og dygtige elever. Læs mere om os på www.nielsbrock.dk.Er du en team player- og kan du supportere brugere?

Om os
På Niels Brock ser vi it som en vigtig løftestang for udviklingen af nye undervisningsformer og innovative, administrative procedurer, og dermed mere end blot et redskab i dagligdagen. It-afdelingen er en vigtig og uundværlig brik i skolens ambition om at være Danmarks mest innovative og international handelsskole, og derfor fungerer afdelingen i et tæt samspil med skolens forskellige uddannelser og med administrationen.

It-afdelingen har ansvaret for hele Niels Brocks it-installation på tværs af skolens lokationer i København. Vi lægger naturligt vægt på høj kvalitet i vores ydelser og er meget åbne for input fra både det pædagogiske og det administrative miljø.

Om stillingen
Som vores nye kollega har du en support profil. Du vil få et stort ansvar i vores helpdesk, så du skal trives med både skrankebetjening og telefonsupport. Samtidig vil en mindre del af arbejdsdagen være udfarende supporter hvor du kommer ud til elever, studerende, lærere og administrative medarbejdere. Da vores miljø er blandet af mac og pc skal du have en bred og opdateret viden om:
  • Windows 7 og 10
  • macOS
  • Outlook for både pc og mac
  • Office365
  • MS Office for både mac og pc

Om dig
Vi forventer, at du har en relevant it-uddannelse, måske som it-supporter eller datafagtekniker. Du er serviceminded, fleksibel i opgaveløsningen og en team player. Det falder dig naturligt at arbejde struktureret og selvstændigt, ligesom krav om dokumentation er en naturlig del af din arbejdsdag.

Vi tilbyder
Du får en spændende og dynamisk hverdag med fokus på kvalitet og udvikling. Vores miljø er behageligt og uformelt, og vi sætter pris på at være omgivet af gode kollegaer.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid, og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem HK og Finansministeriet.

Mere information
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte it-chef Steffen Herskind på ste@brock.dk. Du kan læse mere om Niels Brock på www.brock.dk.

Ansøgning og ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 21. juni 2019 kl. 12.00, og vi holder ansættelsessamtaler umiddelbart efter. Stillingen ønskes besat senest den 1. september 2019.

Send din ansøgning, CV og eksamenspapirer via nedenstående link.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Om Niels Brock
Vi er én af Danmarks mest internationale og innovative uddannelsesinstitutioner med mere end 15.000 elever, kursister og studerende her i landet og omfattende uddannelsesaktivitet i udlandet. På Niels Brock, der daterer sig tilbage til 1881, insisterer vi på at tænke anderledes og på at gøre os umage for at uddanne stadig dygtigere elever, studerende og kursister.

Gennem generationer har Niels Brock været synonymt med medarbejdere, der dygtigt og engageret skaber de bedste rammer for ambitiøse og, videbegærlige og innovative unges personlige og faglige udvikling.

Vores ambition er at være Danmarks mest internationale og innovative handelsskole. Vi udvikler og udbyder uddannelsestilbud, der sikrer dansk erhvervsliv de rette kompetencer og styrker konkurrenceevnen, og vi er anerkendt for vores fagligt og pædagogisk stærke undervisere og dygtige elever. Læs mere om os på www.nielsbrock.dk.

NIELS BROCK COPENHAGEN BUSINESS COLLEGEKøbenhavn K2019-06-04T00:00:002019-06-21T00:00:00
330022014Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.greenmind.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 Vi forventer, at… - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk skriv venligst Tekniker KBH N i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https://greenmind.dk/karriere/

Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level.

Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B.

Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og/eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.

Om GreenMindGreenMind er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos GreenMind vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.greenmind.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

 Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@greenmind.dk – skriv venligst ”Tekniker KBH N” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

GreenMind ApSKøbenhavn N2019-06-04T00:00:002019-07-05T00:00:00
330016993Junior Web-SupporterRobot Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse. Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige flotte hjemmesider og leverer outstanding kundesupport.Vi søger dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål - ofte i et højt tempo.Vi har travlt og du skal kunne starte hurtigt. OpgaverDit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email. Arbejdsopgaverne er blandt andet: Opsætning af f.eks. mail-klienter Mindre rettelser på kunders hjemmesider Fjernsupport af kunders PC Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce) DNS administration Webhosting - opsætning konfiguration KvalifikationerAlle IT relaterede erfaringer er et plus, men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.Du er interesseret i webudvikling. Vi kræver ikke at du kan programmere, men det er et plus.Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.Vi forventer at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.Hvis du kan tale og skrive Svensk er det en fordel men ikke et krav.Løn og ansættelseLøn forhandles efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt.AnsøgningAnsøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse.

Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. 
Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige flotte hjemmesider og leverer outstanding kundesupport.

Vi søger dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål - ofte i et højt tempo.
Vi har travlt og du skal kunne starte hurtigt.

Opgaver
Dit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email.

Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Opsætning af f.eks. mail-klienter
  • Mindre rettelser på kunders hjemmesider
  • Fjernsupport af kunders PC
  • Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce)
  • DNS administration
  • Webhosting - opsætning & konfiguration

Kvalifikationer
Alle IT relaterede erfaringer er et plus, men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.
Du er interesseret i webudvikling. Vi kræver ikke at du kan programmere, men det er et plus.

Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.
Vi forventer at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.
Hvis du kan tale og skrive Svensk er det en fordel men ikke et krav.

Løn og ansættelse
Løn forhandles efter kvalifikationer. 
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning
Ansøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

STANDOUTMEDIA A/SKøbenhavn S2019-05-06T00:00:002019-06-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

IT-tekniker søges til Odense området

Barona IT ApS

Odense C
Da vi har rygende travlt, søger vi pt. efter en tekniker som kan hjælpe vores kollega i Odense for et projekt, for en af vores kunder. I vil være 2 og 2 på projektet og vil derfor hjælpe hinanden. Projektet vil foreløbe over 3 ugers tid med fuldtid ...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:7. august 2019

Indkøbscontroller til en af Danmarks største IT arbejdspladser

It- medico og telefoni

København Ø
Er du controller med struktur, indsigt og gå på mod? Vil du være en del af vores team der i tæt samarbejde udfører controlling af 18.000 abonnementer? Vi søger en controller, gerne med kendskab til mobilabonnementer og med praktisk hands-on erfaring...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

It-medarbejder

NIELS BROCK COPENHAGEN BUSINESS COLLEGE

København K
Er du en team player- og kan du supportere brugere? Om os På Niels Brock ser vi it som en vigtig løftestang for udviklingen af nye undervisningsformer og innovative, administrative procedurer, og dermed mere end blot et redskab i dagligdagen. It-afd...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Tekniker hos GreenMind i København (fuldtid)

GreenMind ApS

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos GreenMind her: https: greenmind.dk karriere Please notice: This job requires that you speak and understand Danish at a high level. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores ...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:5. juli 2019

Junior Web-Supporter

STANDOUTMEDIA A/S

København S
Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse. Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige ...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:26. juni 2019