Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Supporter med flair for service søges

Supporter med flair for service søges

 

Er du supporter med et servicegen, der siger spar to- både i telefonen og over mail? Kan du tage brugerne i hånden og hjælpe dem igennem forskellige udfordringer? Har du lyst til at blive en integreret del af vores udviklingsteam på 20 kollegaer?

 

Så er du den kollega, som vi netop mangler til vores dejlige arbejdsplads.  

Med et job i supporten har du to væsentlige funktioner:

  • Ekstern support, hvor du hjælper lærere, elever og forældre, som har brug for hjælp til MatematikFessor - både telefonisk og pr. e-mail.
  • Kvalitetssikring af de løsninger, som vi udvikler.



Du er den ideelle kandidat, hvis du er ...

 

  • serviceminded og kvalitetsbevidst
  • god til at tage vores brugere i hånden og hjælpe dem pr. telefon eller mail
  • struktureret og med sans for detaljen
  • en holdspiller, der hjælper med at sikre, at vores leverancer får en god modtagelse på markedet



Baggrund

Din uddannelse og erfaring er ikke det væsentligste. Væsentligt er dog, at du er god til kommunikation - både mundtligt og skriftligt samt skal være fortrolig med computere. Resten vil du få lært af dit team.

 

Dine kolleger

 

Du får 88 dejlige kollegaer, som ...

 

  • er et dynamisk hold med respekt for helheden, selv om vi har forskellige baggrunde, alder, evner og erfaring
  • har samme professionelle mål, som vi går til ud fra hver vores fagligt stærke kompetencer inden for eget felt
  • er i konstant bevægelse, griber muligheder og udfordringer, men holder professionelt fokus på at udvikle og udbrede EduLab og vores produkter og budskaber
  • er med til at skabe optimale vilkår for at vokse – fagligt og personligt
  • er med til at gøre EduLab til et dejligt sted at arbejde
  • arbejder i et uformelt miljø og har én ting til fælles:

Vi vil gøre verdens børn bedre til matematik

Vil du være en del af teamet?

Hvis ja, så send os din ansøgning og dit cv til hr@edulab.dk og fortæl, hvor du har hørt om stillingen. Vær opmærksom på, at der ikke er nogen ansøgningsfrist, vi søger dog opstart hurtigst muligt. Vi behandler ansøgninger og indkalder til samtale løbende, indtil stillingen er besat.

 

Om os

Vi er virksomheden bag MatematikFessor.dk - en digital matematikportal, som 75% af de danske grundskoler bruger i deres undervisning. Portalen findes også som MatteMestern.no i Norge, Matematikportalen.se i Sverige og efter sommerferien som Rekenprofessor.nl i Holland – endnu et skridt på vejen til at gøre verdens børn bedre til matematik.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329811505Phoenix-fbf0134212018-05-14T00:00:00Supporter med flair for service søges

Supporter med flair for service søges

 

Er du supporter med et servicegen, der siger spar to- både i telefonen og over mail? Kan du tage brugerne i hånden og hjælpe dem igennem forskellige udfordringer? Har du lyst til at blive en integreret del af vores udviklingsteam på 20 kollegaer?

 

Så er du den kollega, som vi netop mangler til vores dejlige arbejdsplads.  

Med et job i supporten har du to væsentlige funktioner:

  • Ekstern support, hvor du hjælper lærere, elever og forældre, som har brug for hjælp til MatematikFessor - både telefonisk og pr. e-mail.
  • Kvalitetssikring af de løsninger, som vi udvikler.



Du er den ideelle kandidat, hvis du er ...

 

  • serviceminded og kvalitetsbevidst
  • god til at tage vores brugere i hånden og hjælpe dem pr. telefon eller mail
  • struktureret og med sans for detaljen
  • en holdspiller, der hjælper med at sikre, at vores leverancer får en god modtagelse på markedet



Baggrund

Din uddannelse og erfaring er ikke det væsentligste. Væsentligt er dog, at du er god til kommunikation - både mundtligt og skriftligt samt skal være fortrolig med computere. Resten vil du få lært af dit team.

 

Dine kolleger

 

Du får 88 dejlige kollegaer, som ...

 

  • er et dynamisk hold med respekt for helheden, selv om vi har forskellige baggrunde, alder, evner og erfaring
  • har samme professionelle mål, som vi går til ud fra hver vores fagligt stærke kompetencer inden for eget felt
  • er i konstant bevægelse, griber muligheder og udfordringer, men holder professionelt fokus på at udvikle og udbrede EduLab og vores produkter og budskaber
  • er med til at skabe optimale vilkår for at vokse – fagligt og personligt
  • er med til at gøre EduLab til et dejligt sted at arbejde
  • arbejder i et uformelt miljø og har én ting til fælles:

Vi vil gøre verdens børn bedre til matematik

Vil du være en del af teamet?

Hvis ja, så send os din ansøgning og dit cv til hr@edulab.dk og fortæl, hvor du har hørt om stillingen. Vær opmærksom på, at der ikke er nogen ansøgningsfrist, vi søger dog opstart hurtigst muligt. Vi behandler ansøgninger og indkalder til samtale løbende, indtil stillingen er besat.

 

Om os

Vi er virksomheden bag MatematikFessor.dk - en digital matematikportal, som 75% af de danske grundskoler bruger i deres undervisning. Portalen findes også som MatteMestern.no i Norge, Matematikportalen.se i Sverige og efter sommerferien som Rekenprofessor.nl i Holland – endnu et skridt på vejen til at gøre verdens børn bedre til matematik.



2018-07-02T11:54:18.107 Supporter med flair for service søges Er du supporter med et servicegen, der siger spar to- både i telefonen og over mail? Kan du tage brugerne i hånden og hjælpe dem igennem forskellige udfordringer? Har du lyst til at blive en integreret del af vores udviklingsteam på 20 kollegaer? Så er du den kollega, som vi netop mangler til vores dejlige arbejdsplads. Med et job i supporten har du to væsentlige funktioner: Ekstern support, hvor du hjælper lærere, elever og forældre, som har brug for hjælp til MatematikFessor - både telefonisk og pr. e-mail. Kvalitetssikring af de løsninger, som vi udvikler. Du er den ideelle kandidat, hvis du er ... serviceminded og kvalitetsbevidst god til at tage vores brugere i hånden og hjælpe dem pr. telefon eller mail struktureret og med sans for detaljen en holdspiller, der hjælper med at sikre, at vores leverancer får en god modtagelse på markedet Baggrund Din uddannelse og erfaring er ikke det væsentligste. Væsentligt er dog, at du er god til kommunikation - både mundtligt og skriftligt samt skal være fortrolig med computere. Resten vil du få lært af dit team. Dine kolleger Du får 88 dejlige kollegaer, som ... er et dynamisk hold med respekt for helheden, selv om vi har forskellige baggrunde, alder, evner og erfaring har samme professionelle mål, som vi går til ud fra hver vores fagligt stærke kompetencer inden for eget felt er i konstant bevægelse, griber muligheder og udfordringer, men holder professionelt fokus på at udvikle og udbrede EduLab og vores produkter og budskaber er med til at skabe optimale vilkår for at vokse fagligt og personligt er med til at gøre EduLab til et dejligt sted at arbejde arbejder i et uformelt miljø og har n ting til fælles: Vi vil gøre verdens børn bedre til matematik Vil du være en del af teamet? Hvis ja, så send os din ansøgning og dit cv til hr@edulab.dk og fortæl, hvor du har hørt om stillingen. Vær opmærksom på, at der ikke er nogen ansøgningsfrist, vi søger dog opstart hurtigst muligt. Vi behandler ansøgninger og indkalder til samtale løbende, indtil stillingen er besat. Om os Vi er virksomheden bag MatematikFessor.dk - en digital matematikportal, som 75 af de danske grundskoler bruger i deres undervisning. Portalen findes også som MatteMestern.no i Norge, Matematikportalen.se i Sverige og efter sommerferien som Rekenprofessor.nl i Holland endnu et skridt på vejen til at gøre verdens børn bedre til matematik.11Jobnetfbf01342100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-05T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3246489EDULAB ApS11Jernbane Allé 45G2720VanløseDKDanmark0
hr@edulab.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent570997JobNet48236571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fbf01342https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fbf01342https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fbf01342&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fbf01342&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/3.jpgBrænder du for IT? Som IT-tekniker får du mange spændende opgaver.12009781Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT354984103Nina Møllerhr@edulab.dkDKDanmarkDKDanmark329961218Tekniker hos iRep i København (fuldtid)Robot Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Please notice: This job requires fluency in Danish, and we only accept applications from candidates fluent in the Danish language. Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B. Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones. Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i. Om iRep iRep er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop. Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15 af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2 af den samlede mængde affald, men det står for 70 af de giftige affaldsstoffer. Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en brug og smid væk -tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http: www.irep.dk miljo Vores målsætning er at være markedsledende i branchen både for kunder og medarbejdere. Du kan forvente… - en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt - at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden - at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18 Vi forventer, at… - du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service hver gang - du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning - du er særdeles servicemindet i din kundekontakt - du er ansvarsbevidst og møder til tiden Tiltrædelse: Snarest Løn efter kvalifikationer Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk skriv venligst Tekniker KBH N i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https://irep.dk/karriere/

Please notice: This job requires fluency in Danish, and we only accept applications from candidates fluent in the Danish language.


Vi søger en person til at udfylde en fuldtidsstilling som tekniker i vores afdeling i København N på Banevingen 14B.

Jobbet vil primært bestå i at reparere smartphones og tablets, men vil også byde på daglig kundekontakt. Erfaring med reparation af iPhones og/eller iPads Apple-produkter er et krav, og vi forventer desuden, at du har en naturlig interesse for IT og smartphones.

Det er også vigtigt for os, at du kan fungere socialt, da vi er en mindre virksomhed, hvor indbyrdes forståelse og kommunikation er yderst vigtigt – især når der er travlt. Vi gør generelt meget ud af at få det sociale aspekt til at fungere mellem vores medarbejdere, da vi tror på, at en virksomhed skal fungere internt for at kunne levere eksternt. Vi ser velfungerende medarbejdere som fundamentet i vores forretning og prioriterer altid fællesskabet. Derfor arrangeres der ofte sociale arrangementer, som vi håber, du vil have lyst til at deltage i.


Om iRep
iRep er en ung og dynamisk virksomhed i vækst med ca. 50 medarbejdere fordelt på fem butikker i Aalborg, Aarhus, Odense og København samt et hovedkontor ligeledes i København. Vi gør os primært i reparationer af smartphones, tablets og computere og servicerer privatkunder, der kommer direkte ind fra gaden samt behandler skader, der bliver henvist til os fra landets største forsikringsselskaber og virksomheder. Udover reparationer har vi et bredt udvalg af tilbehør samt iPhones og iPads, som vi sælger fra vores butikker og vores webshop.

Sidste år blev der smidt 50 ton elektronikaffald i skraldespanden, men kun 15% af dette blev genbrugt. Sammenlagt udgør elektronikaffald kun 2% af den samlede mængde affald, men det står for 70% af de giftige affaldsstoffer.

Hos iRep vil vi gerne være med til at bremse denne udvikling. Det gør vi ved at tilbyde kvalitetsreparationer samt køb og salg af smartphones, tablets og computere. På den måde tilbyder vi kunderne et miljørigtigt alternativ til det gængse forbrugsmønster, der er præget af en ”brug og smid væk”-tankegang. Alt dette kan du læse mere om på http://www.irep.dk/miljo

Vores målsætning er at være markedsledende i branchen – både for kunder og medarbejdere.

 

Du kan forvente…

- en dynamisk og spændende arbejdsplads, hvor tonen er let og humøret er højt

- at blive en del af et team, hvor alle hjælper hinanden

- at skulle arbejde fuldtid i butikkens åbningstider, hverdage kl. 10 til 18

Vi forventer, at…

- du har flair for at holde overblikket og er fokuseret på at levere god, professionel service – hver gang

- du er selvstændigt tænkende og kan træffe beslutninger uden at være under konstant vejledning

- du er særdeles servicemindet i din kundekontakt

- du er ansvarsbevidst og møder til tiden

 
Tiltrædelse: Snarest

Løn efter kvalifikationer

Hvis du mener, at du er den rette til jobbet, vil vi meget gerne høre fra dig. Send ansøgning, CV og et vellignende billede til job@irep.dk – skriv venligst ”Tekniker KBH N” i emnefeltet. Vi behandler løbende ansøgninger, så tøv endelig ikke med at ansøge. 

Bemærk venligst: Du kan i forbindelse med en eventuel jobsamtale blive bedt om at fremvise en straffeattest.

iRep.DK - København NKøbenhavn N2019-02-15T00:00:002019-04-12T00:00:00
329981494NetværksspeciallistRobot IndledningCBS leder efter en ny kollega, der brænder for netværksteknologier samt professionel driftstilrettelæggelse. Som vores nye kollega skal du være med til at sikre, at vi leverer høj service og oppetid til CBS ansatte og studerende. Du skal også være med til at sikre, at teknologierne drives og udvikles optimalt og med et strategisk sigte som fremmer CBS overordnede mål.IT-afdelingen på CBS leverer IT-services til CBS ca. 2.000 ansatte og ca. 22.000 studerende, der er helt afhængige af en god og stabil IT-drift. Driftsenheden har ansvar for at vedligeholde og styre CBS IT-infrastruktur, herunder netværk, directory-services, e-mail, servervirtualisering, databasesystemer, forretningsapplikationer, backup og sikkerhed. Vi har fokus på konsolidering og standardisering, og vi styrer vores teknologiske rejse ved hjælp af vores teknologistrategi, som sætter rammerne for hvilke teknologier, der anvendes. Driftsenheden består af 15 engagerede medarbejdere, og vi lægger vægt på professionelt samarbejde, kompetenceudvikling og samarbejde på tværs af ansvarsområderne. Dette opnår vi gennem en høj grad af åbenhed, dialog og gensidig respekt. I Driftsenheden benytter vi dagligt Kanban til løbende koordinering og videndeling.Netværksteamet i Driftsenheden består af to personer og har ansvar for at drifte CBS interne netværk på 14 lokationer på Frederiksberg. Det interne netværk består af et backbonenet af redundante 10 Gbit forbindelser, ca. 600 switche og over 500 access-points. CBS benytter også Cisco teknologier til firewall og telefoni. Netværksteamet har også 3rd level supportopgaven indenfor netværk og tilgrænsende systemer.Arbejdsopgaver i stillingenStillingen indeholder følgende arbejdsopgaver:Ansvar for service, drift, udvikling og dokumentation af CBS IT-netværkMedansvar for at designe og udvikle brugen af IT-netværketSikre at CBS IT-netværk understøtter de strategiske mål, som CBS harØvrige driftsopgaver på tilgrænsende systemer efter behovDeltage projekter i IT-afdelingenDeltage i ad-hoc opgaver og i at opbygge viden på tværs i enhedenKrav til erfaring kvalifikationer og personlige kompetencerStillingen kræver en person, der har indgående kendskab og erfaring med:Ansvar for, drift og vedligehold af enterprise netværk med høje oppetidskravDybtgående kendskab til de anvendte Cisco netværksteknologierStor praktisk og teoretisk viden om IT-netværkErfaring med netværksdrift i et enterprisemiljøEvne til at samarbejde med udviklere om design og deploymentRelevante Cisco-certificeringer vil være en fordel. Derudover vil det være en fordel med kendskab til og erfaring med en eller flere af følgende teknologier:Vmware og virtualiseringsmiljøerRed Hat LinuxMicrosoft server, herunder AD, ILM FIM, MS-SQL eller ExchangeEndelig lægger vi vægt på at:Du er engageret, fleksibel og målrettetDu kan følge opgaver til dørs og tager selvstændigt ansvarDu har en professionel og åben måde at kommunikere påDu har erfaring med projektarbejde og er en god teamplayerDu lægger vægt på rettidig og opdateret dokumentationDerudover skal ansøger have engelskkompetencer på et niveau, der svarer til stillingens indhold og krav.Vi tilbyderHvad kan vi tilbyde dig?:En travl og spændende hverdag, med varierende opgaver inden for forskellige faglige områderAt få ansvar for design og drift af CBS IT-systemer og gøre en forskelStor mulighed for at medvirke til at tilrettelægge opgaverEn uformel omgangsformEn arbejdsplads med foretrukne værdier som forretningsdreven IT, teamspirit og involveringGode muligheder for efteruddannelse og kompetenceudviklingEt alsidigt teknologisk miljø, der udfordrer din evne til udogmatisk at tænke på tværs * Rummelige rammer for tilrettelæggelse af opgaver og en fleksibel arbejdstid (flextid)Attraktiv pensionspakke.Løn og ansættelsesvilkårAnsættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation, med en indplacering og aflønning afhængig af kvalifikationer og erfaring. Der vil ved ansættelsen være mulighed for at forhandle personlige tillæg. Ansættelsen er 37 timer om ugenYderligere oplysningerHvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-driftschef Morten N. Nielsen på mnn.it@cbs.dk.Du søger stillingen online ved at åbne linket søg online , hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.Ansøgningsfrist: 04-04-2019Indledning
CBS leder efter en ny kollega, der brænder for netværksteknologier samt professionel driftstilrettelæggelse. Som vores nye kollega skal du være med til at sikre, at vi leverer høj service og oppetid til CBS’ ansatte og studerende. Du skal også være med til at sikre, at teknologierne drives og udvikles optimalt og med et strategisk sigte som fremmer CBS’ overordnede mål.

IT-afdelingen på CBS leverer IT-services til CBS’ ca. 2.000 ansatte og ca. 22.000 studerende, der er helt afhængige af en god og stabil IT-drift. Driftsenheden har ansvar for at vedligeholde og styre CBS’ IT-infrastruktur, herunder netværk, directory-services, e-mail, servervirtualisering, databasesystemer, forretningsapplikationer, backup og sikkerhed. Vi har fokus på konsolidering og standardisering, og vi styrer vores teknologiske rejse ved hjælp af vores teknologistrategi, som sætter rammerne for hvilke teknologier, der anvendes. Driftsenheden består af 15 engagerede medarbejdere, og vi lægger vægt på professionelt samarbejde, kompetenceudvikling og samarbejde på tværs af ansvarsområderne. Dette opnår vi gennem en høj grad af åbenhed, dialog og gensidig respekt. I Driftsenheden benytter vi dagligt Kanban til løbende koordinering og videndeling.

Netværksteamet i Driftsenheden består af to personer og har ansvar for at drifte CBS’ interne netværk på 14 lokationer på Frederiksberg. Det interne netværk består af et backbonenet af redundante 10 Gbit forbindelser, ca. 600 switche og over 500 access-points. CBS benytter også Cisco teknologier til firewall og telefoni. Netværksteamet har også 3rd level supportopgaven indenfor netværk og tilgrænsende systemer.

Arbejdsopgaver i stillingen
Stillingen indeholder følgende arbejdsopgaver:
  • Ansvar for service, drift, udvikling og dokumentation af CBS’ IT-netværk
  • Medansvar for at designe og udvikle brugen af IT-netværket
  • Sikre at CBS’ IT-netværk understøtter de strategiske mål, som CBS har
  • Øvrige driftsopgaver på tilgrænsende systemer efter behov
  • Deltage projekter i IT-afdelingen
  • Deltage i ad-hoc opgaver og i at opbygge viden på tværs i enheden

Krav til erfaring / kvalifikationer og personlige kompetencer
Stillingen kræver en person, der har indgående kendskab og erfaring med:
  • Ansvar for, drift og vedligehold af enterprise netværk med høje oppetidskrav
  • Dybtgående kendskab til de anvendte Cisco netværksteknologier
  • Stor praktisk og teoretisk viden om IT-netværk
  • Erfaring med netværksdrift i et enterprisemiljø
  • Evne til at samarbejde med udviklere om design og deployment

Relevante Cisco-certificeringer vil være en fordel. Derudover vil det være en fordel med kendskab til og erfaring med en eller flere af følgende teknologier:
  • Vmware og virtualiseringsmiljøer
  • Red Hat Linux
  • Microsoft server, herunder AD, ILM/FIM, MS-SQL eller Exchange

Endelig lægger vi vægt på at:
  • Du er engageret, fleksibel og målrettet
  • Du kan følge opgaver til dørs og tager selvstændigt ansvar
  • Du har en professionel og åben måde at kommunikere på
  • Du har erfaring med projektarbejde og er en god teamplayer
  • Du lægger vægt på rettidig og opdateret dokumentation

Derudover skal ansøger have engelskkompetencer på et niveau, der svarer til stillingens indhold og krav.

Vi tilbyder
Hvad kan vi tilbyde dig?:
  • En travl og spændende hverdag, med varierende opgaver inden for forskellige faglige områder
  • At få ansvar for design og drift af CBS’ IT-systemer og gøre en forskel
  • Stor mulighed for at medvirke til at tilrettelægge opgaver
  • En uformel omgangsform
  • En arbejdsplads med foretrukne værdier som forretningsdreven IT, teamspirit og involvering
  • Gode muligheder for efteruddannelse og kompetenceudvikling
  • Et alsidigt teknologisk miljø, der udfordrer din evne til udogmatisk at tænke ’på tværs’
  • * Rummelige rammer for tilrettelæggelse af opgaver og en fleksibel arbejdstid (flextid)
  • Attraktiv pensionspakke.

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation, med en indplacering og aflønning afhængig af kvalifikationer og erfaring. Der vil ved ansættelsen være mulighed for at forhandle personlige tillæg. Ansættelsen er 37 timer om ugen

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-driftschef Morten N. Nielsen på mnn.it@cbs.dk.

Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.

Ansøgningsfrist: 04-04-2019

 

Copenhagen Business SchoolFrederiksberg2019-03-20T00:00:002019-04-04T00:00:00
329968087Junior Web-SupporterRobot Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse. Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige flotte hjemmesider og leverer outstanding kundesupport.Vi søger dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål - ofte i et højt tempo.Vi har travlt og du skal kunne starte hurtigt. OpgaverDit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email. Arbejdsopgaverne er blandt andet: Opsætning af f.eks. mail-klienter Mindre rettelser på kunders hjemmesider Fjernsupport af kunders PC Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce) DNS administration Webhosting - opsætning konfiguration KvalifikationerAlle IT relaterede erfaringer er et plus, men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.Du er interesseret i webudvikling. Vi kræver ikke at du kan programmere, men det er et plus.Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.Vi forventer at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.Hvis du kan tale og skrive Svensk er det en fordel men ikke et krav.Løn og ansættelseLøn forhandles efter kvalifikationer. Tiltrædelse snarest muligt.AnsøgningAnsøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse.

Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. 
Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige flotte hjemmesider og leverer outstanding kundesupport.

Vi søger dig som er hurtigt tænkende, brænder for web og det at hjælpe en kunde i mål - ofte i et højt tempo.
Vi har travlt og du skal kunne starte hurtigt.

Opgaver
Dit primære arbejde vil bestå i at besvare support-spørgsmål fra kunder via telefon og email.

Arbejdsopgaverne er blandt andet:

  • Opsætning af f.eks. mail-klienter
  • Mindre rettelser på kunders hjemmesider
  • Fjernsupport af kunders PC
  • Brugerrelaterede spørgsmål (primært Wordpress og Woocommerce)
  • DNS administration
  • Webhosting - opsætning & konfiguration

Kvalifikationer
Alle IT relaterede erfaringer er et plus, men vigtigst af alt skal du have drive og evne til at tage et personligt ansvar for dine kunders opgaver.
Du er interesseret i webudvikling. Vi kræver ikke at du kan programmere, men det er et plus.

Vi betjener kunder i Danmark og Sverige.
Vi forventer at du kan forstå, tale og skrive Dansk perfekt.
Hvis du kan tale og skrive Svensk er det en fordel men ikke et krav.

Løn og ansættelse
Løn forhandles efter kvalifikationer. 
Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgning
Ansøgning sendes til websupporter@standoutmedia.dk vedhæftet foto samt cv.

STANDOUTMEDIA A/SKøbenhavn S2019-02-28T00:00:002019-03-31T00:00:00
329976158PC Reparatøre søgesRobot PC Service Center søger IT-teknikerPC Service Center består i dag af 6 servicebutikker og som led i vores udvikling, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere. Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag. Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job. Din profil skal indeholde nedenstående punkter:- Du kan lide at betjene og servicere kunder- Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse- Du kan samle og fejlsøge en stationær PC såvel som en bærbar- Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer- Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig- Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team.- Du kan tale og skrive dansk og engelsk Vi tilbyder dig:- Fast grundløn og mulighed for provision- Faglig og personlig udvikling- Udfordrende opgaver i et hektisk miljø- Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder Send en ansøgning:Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til info@datalandet.dk Din ansøgning skal indeholde følgende:- Ansøgning- CV- Foto af ansøger Arbejdsstedet vil være på et af vores værksteder. København, Hellerup, Ballerup eller Hillerød.

PC Service Center søger IT-teknikerPC Service Center består i dag af 6 servicebutikker og som led i vores udvikling, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære computere. Du skal samtidig kunne betjene kunder i vores servicecenter og via telefonen. Du skal have erfaring med teknisk arbejde på bærbare og samtidig skal fjernelse af virus, installation af systemer og fejlsøgning være en naturlig del af din arbejdsdag. Det forventes at du har erhvervserfaring fra tidligere tekniker job.

Din profil skal indeholde nedenstående punkter:- Du kan lide at betjene og servicere kunder- Du har teknisk erfaring enten fra job eller uddannelse- Du kan samle og fejlsøge en stationær PC såvel som en bærbar- Du kan bevare overblikket og koncentrationen i stresset situationer- Du er serviceminded, ansvarsfuld, loyal og hæderlig- Du kan arbejde selvstændigt, såvel som i team.- Du kan tale og skrive dansk og engelsk

Vi tilbyder dig:- Fast grundløn og mulighed for provision- Faglig og personlig udvikling- Udfordrende opgaver i et hektisk miljø- Mulighed for uddannelse indenfor specifikke tekniske områder

 Send en ansøgning:Såfremt du opfylder ovenstående krav, er du velkommen til at sende os en ansøgning på på mail til info@datalandet.dk

Din ansøgning skal indeholde følgende:- Ansøgning- CV- Foto af ansøger

Arbejdsstedet vil være på et af vores værksteder. København, Hellerup, Ballerup eller Hillerød. 

 

PC Service Center VesterbroKøbenhavn V2019-03-12T00:00:002019-05-06T00:00:00
329982676Customer Support Associate (Tier One)Robot Be a part of an exciting journey At Cobiro we re using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We re on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and we re starting with Google Ads. Working at Cobiro, you ll join a flat and agile organisation where bright ideas are appreciated and implemented regardless of seniority or area of specialization. We re ambitious and work hard, but also know how to let loose and celebrate our accomplishments. At Cobiro you will meet different nationalities and personalities. We have common denominators: We are self-starters and team-players, love to solve problems, and we create high quality solutions. We offer: Flexible working hours An agile work environment Focus on quality solutions Options to attend relevant courses and conferences A team of passionate, skilled and experienced colleagues All the gear and food you need: breakfast on Fridays, lunch every day, sodas, sparkling water, fruit, vegetables and sweets. Frequent social company activities, Friday bar included Good working equipment A great working location at Esplanaden, Central Copenhagen Customer Support Associate (Tier One) The Opportunity In this role you will be joining a vibrant and collaborative Customer Support team, that always strives to go the extra mile to provide first-class technical support to our customers. As a Customer Support Associate you will be managing customers inbound queries via phone, chat and email providing a quick resolution to issues and ensuring a high level of customer satisfaction. You will also be responsible for managing the escalation of complex cases across the organisation and contributing to Cobiro s daily operations by improving the efficiency of our support flow and utilising customer feedback in the improvement of our product. A strong, customer-centric attitude will come naturally to you as well as a good technical and analytical understanding which will allow you to adapt seamlessly to working on new technology systems in a fast-paced environment. A good knowledge of Google products will be a strong advantage For this position, you will need: A strong customer-centric and problem-solving approach Good analytical and technical understanding, allowing you to communicate technical information effectively Strong written and verbal communication skills in English How to apply? We are looking forward to receiving your application through our application system - simply click on Apply for this job and attach your CV and or Linkedin account. You will always get a reply when applying through our system. We want to give all applicants the same opportunity, please note that personal mails to individuals of Cobiro can potentially get lost and will not be viewed as an official application.

Be a part of an exciting journey

At Cobiro we're using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We're on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and we're starting with Google Ads.

Working at Cobiro, you’ll join a flat and agile organisation where bright ideas are appreciated and implemented regardless of seniority or area of specialization. We’re ambitious and work hard, but also know how to let loose and celebrate our accomplishments. At Cobiro you will meet different nationalities and personalities. We have common denominators: We are self-starters and team-players, love to solve problems, and we create high quality solutions.

We offer:

  • Flexible working hours
  • An agile work environment
  • Focus on quality solutions
  • Options to attend relevant courses and conferences
  • A team of passionate, skilled and experienced colleagues
  • All the gear and food you need: breakfast on Fridays, lunch every day, sodas, sparkling water, fruit, vegetables and sweets.
  • Frequent social company activities, Friday bar included
  • Good working equipment
  • A great working location at Esplanaden, Central Copenhagen

 

Customer Support Associate (Tier One)

The Opportunity

In this role you will be joining a vibrant and collaborative Customer Support team, that always strives to go the extra mile to provide first-class technical support to our customers. As a Customer Support Associate you will be managing customers inbound queries via phone, chat and email providing a quick resolution to issues and ensuring a high level of customer satisfaction. You will also be responsible for managing the escalation of complex cases across the organisation and contributing to Cobiro’s daily operations by improving the efficiency of our support flow and utilising customer feedback in the improvement of our product.

A strong, customer-centric attitude will come naturally to you as well as a good technical and analytical understanding which will allow you to adapt seamlessly to working on new technology systems in a fast-paced environment. A good knowledge of Google products will be a strong advantage

For this position, you will need:

  • A strong customer-centric and problem-solving approach
  • Good analytical and technical understanding, allowing you to communicate technical information effectively
  • Strong written and verbal communication skills in English

 

How to apply?

We are looking forward to receiving your application through our application system - simply click on "Apply for this job" and attach your CV and/or Linkedin account.

You will always get a reply when applying through our system.

We want to give all applicants the same opportunity,  please note that personal mails to individuals of Cobiro can potentially get lost and will not be viewed as an official application.

Cobiro ApSKøbenhavn K2019-03-22T00:00:002019-05-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tekniker hos iRep i København (fuldtid)

iRep.DK - København N

København N
Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos iRep her: https: irep.dk karriere Please notice: This job requires fluency in Danish, and we only accept applications from candidates fluent in the Danish language. Vi søger en person til at udfylde en fuld...
Indrykket:15. februar 2019
Udløbsdato:12. april 2019

Netværksspeciallist

Copenhagen Business School

Frederiksberg
IndledningCBS leder efter en ny kollega, der brænder for netværksteknologier samt professionel driftstilrettelæggelse. Som vores nye kollega skal du være med til at sikre, at vi leverer høj service og oppetid til CBS ansatte og studerende. Du skal o...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:4. april 2019

Junior Web-Supporter

STANDOUTMEDIA A/S

København S
Serviceminded og pragmatisk web-supporter som kan lide at give kunderne en god oplevelse. Standoutmedia er Danmarks Flinkeste webbureau. Vil du være en del af et ungt team som hver dag går på arbejde for at have det sjovt imens vi producere billige ...
Indrykket:28. februar 2019
Udløbsdato:31. marts 2019

PC Reparatøre søges

PC Service Center Vesterbro

København V
PC Service Center søger IT-teknikerPC Service Center består i dag af 6 servicebutikker og som led i vores udvikling, leder vi efter ansvarsfulde IT-teknikere. Jobbet indeholder ansvaret for reparation og servicering af bærbare såvel som stationære c...
Indrykket:12. marts 2019
Udløbsdato:6. maj 2019

Customer Support Associate (Tier One)

Cobiro ApS

København K
Be a part of an exciting journey At Cobiro we re using machine learning and AI to build the next generation of online advertising experiences. We re on a mission to make online marketing easy-to-use, accessible and high-performing for everyone, and ...
Indrykket:22. marts 2019
Udløbsdato:15. maj 2019