Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Supporter med flair for service søges

Supporter med flair for service søges

 

Er du supporter med et servicegen, der siger spar to- både i telefonen og over mail? Kan du tage brugerne i hånden og hjælpe dem igennem forskellige udfordringer? Har du lyst til at blive en integreret del af vores udviklingsteam på 20 kollegaer?

 

Så er du den kollega, som vi netop mangler til vores dejlige arbejdsplads.  

Med et job i supporten har du to væsentlige funktioner:

  • Ekstern support, hvor du hjælper lærere, elever og forældre, som har brug for hjælp til MatematikFessor - både telefonisk og pr. e-mail.
  • Kvalitetssikring af de løsninger, som vi udvikler.



Du er den ideelle kandidat, hvis du er ...

 

  • serviceminded og kvalitetsbevidst
  • god til at tage vores brugere i hånden og hjælpe dem pr. telefon eller mail
  • struktureret og med sans for detaljen
  • en holdspiller, der hjælper med at sikre, at vores leverancer får en god modtagelse på markedet



Baggrund

Din uddannelse og erfaring er ikke det væsentligste. Væsentligt er dog, at du er god til kommunikation - både mundtligt og skriftligt samt skal være fortrolig med computere. Resten vil du få lært af dit team.

 

Dine kolleger

 

Du får 88 dejlige kollegaer, som ...

 

  • er et dynamisk hold med respekt for helheden, selv om vi har forskellige baggrunde, alder, evner og erfaring
  • har samme professionelle mål, som vi går til ud fra hver vores fagligt stærke kompetencer inden for eget felt
  • er i konstant bevægelse, griber muligheder og udfordringer, men holder professionelt fokus på at udvikle og udbrede EduLab og vores produkter og budskaber
  • er med til at skabe optimale vilkår for at vokse – fagligt og personligt
  • er med til at gøre EduLab til et dejligt sted at arbejde
  • arbejder i et uformelt miljø og har én ting til fælles:

Vi vil gøre verdens børn bedre til matematik

Vil du være en del af teamet?

Hvis ja, så send os din ansøgning og dit cv til hr@edulab.dk og fortæl, hvor du har hørt om stillingen. Vær opmærksom på, at der ikke er nogen ansøgningsfrist, vi søger dog opstart hurtigst muligt. Vi behandler ansøgninger og indkalder til samtale løbende, indtil stillingen er besat.

 

Om os

Vi er virksomheden bag MatematikFessor.dk - en digital matematikportal, som 75% af de danske grundskoler bruger i deres undervisning. Portalen findes også som MatteMestern.no i Norge, Matematikportalen.se i Sverige og efter sommerferien som Rekenprofessor.nl i Holland – endnu et skridt på vejen til at gøre verdens børn bedre til matematik.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329811505Phoenix-fbf0134212018-05-14T00:00:00Supporter med flair for service søges

Supporter med flair for service søges

 

Er du supporter med et servicegen, der siger spar to- både i telefonen og over mail? Kan du tage brugerne i hånden og hjælpe dem igennem forskellige udfordringer? Har du lyst til at blive en integreret del af vores udviklingsteam på 20 kollegaer?

 

Så er du den kollega, som vi netop mangler til vores dejlige arbejdsplads.  

Med et job i supporten har du to væsentlige funktioner:

  • Ekstern support, hvor du hjælper lærere, elever og forældre, som har brug for hjælp til MatematikFessor - både telefonisk og pr. e-mail.
  • Kvalitetssikring af de løsninger, som vi udvikler.



Du er den ideelle kandidat, hvis du er ...

 

  • serviceminded og kvalitetsbevidst
  • god til at tage vores brugere i hånden og hjælpe dem pr. telefon eller mail
  • struktureret og med sans for detaljen
  • en holdspiller, der hjælper med at sikre, at vores leverancer får en god modtagelse på markedet



Baggrund

Din uddannelse og erfaring er ikke det væsentligste. Væsentligt er dog, at du er god til kommunikation - både mundtligt og skriftligt samt skal være fortrolig med computere. Resten vil du få lært af dit team.

 

Dine kolleger

 

Du får 88 dejlige kollegaer, som ...

 

  • er et dynamisk hold med respekt for helheden, selv om vi har forskellige baggrunde, alder, evner og erfaring
  • har samme professionelle mål, som vi går til ud fra hver vores fagligt stærke kompetencer inden for eget felt
  • er i konstant bevægelse, griber muligheder og udfordringer, men holder professionelt fokus på at udvikle og udbrede EduLab og vores produkter og budskaber
  • er med til at skabe optimale vilkår for at vokse – fagligt og personligt
  • er med til at gøre EduLab til et dejligt sted at arbejde
  • arbejder i et uformelt miljø og har én ting til fælles:

Vi vil gøre verdens børn bedre til matematik

Vil du være en del af teamet?

Hvis ja, så send os din ansøgning og dit cv til hr@edulab.dk og fortæl, hvor du har hørt om stillingen. Vær opmærksom på, at der ikke er nogen ansøgningsfrist, vi søger dog opstart hurtigst muligt. Vi behandler ansøgninger og indkalder til samtale løbende, indtil stillingen er besat.

 

Om os

Vi er virksomheden bag MatematikFessor.dk - en digital matematikportal, som 75% af de danske grundskoler bruger i deres undervisning. Portalen findes også som MatteMestern.no i Norge, Matematikportalen.se i Sverige og efter sommerferien som Rekenprofessor.nl i Holland – endnu et skridt på vejen til at gøre verdens børn bedre til matematik.



2018-07-02T11:54:18.107 Supporter med flair for service søges Er du supporter med et servicegen, der siger spar to- både i telefonen og over mail? Kan du tage brugerne i hånden og hjælpe dem igennem forskellige udfordringer? Har du lyst til at blive en integreret del af vores udviklingsteam på 20 kollegaer? Så er du den kollega, som vi netop mangler til vores dejlige arbejdsplads. Med et job i supporten har du to væsentlige funktioner: Ekstern support, hvor du hjælper lærere, elever og forældre, som har brug for hjælp til MatematikFessor - både telefonisk og pr. e-mail. Kvalitetssikring af de løsninger, som vi udvikler. Du er den ideelle kandidat, hvis du er ... serviceminded og kvalitetsbevidst god til at tage vores brugere i hånden og hjælpe dem pr. telefon eller mail struktureret og med sans for detaljen en holdspiller, der hjælper med at sikre, at vores leverancer får en god modtagelse på markedet Baggrund Din uddannelse og erfaring er ikke det væsentligste. Væsentligt er dog, at du er god til kommunikation - både mundtligt og skriftligt samt skal være fortrolig med computere. Resten vil du få lært af dit team. Dine kolleger Du får 88 dejlige kollegaer, som ... er et dynamisk hold med respekt for helheden, selv om vi har forskellige baggrunde, alder, evner og erfaring har samme professionelle mål, som vi går til ud fra hver vores fagligt stærke kompetencer inden for eget felt er i konstant bevægelse, griber muligheder og udfordringer, men holder professionelt fokus på at udvikle og udbrede EduLab og vores produkter og budskaber er med til at skabe optimale vilkår for at vokse fagligt og personligt er med til at gøre EduLab til et dejligt sted at arbejde arbejder i et uformelt miljø og har n ting til fælles: Vi vil gøre verdens børn bedre til matematik Vil du være en del af teamet? Hvis ja, så send os din ansøgning og dit cv til hr@edulab.dk og fortæl, hvor du har hørt om stillingen. Vær opmærksom på, at der ikke er nogen ansøgningsfrist, vi søger dog opstart hurtigst muligt. Vi behandler ansøgninger og indkalder til samtale løbende, indtil stillingen er besat. Om os Vi er virksomheden bag MatematikFessor.dk - en digital matematikportal, som 75 af de danske grundskoler bruger i deres undervisning. Portalen findes også som MatteMestern.no i Norge, Matematikportalen.se i Sverige og efter sommerferien som Rekenprofessor.nl i Holland endnu et skridt på vejen til at gøre verdens børn bedre til matematik.11Jobnetfbf01342100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-05T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3246489EDULAB ApS11Jernbane Allé 45G2720VanløseDKDanmark0
hr@edulab.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent570997JobNet48236571000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fbf01342https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=fbf01342https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fbf01342&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=fbf01342&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/3.jpgBrænder du for IT? Som IT-tekniker får du mange spændende opgaver.12009781Dansk3Læse/ tale933264IT-tekniker1IT354984103Nina Møllerhr@edulab.dkDKDanmarkDKDanmark329931571Tekniker - reparationer af iPhone, iPad, Macbook & iMacRobot Vi søger en tekniker der kan udfylde en ledig fuldtidsstilling som tekniker i vores butik på Valby Langgade i Valby. iRepair har eksisteret siden man begyndte at reparere iPhone s i Danmark og er en kvalitetsbevidst virksomhed med et godt ry og en stor fast kundeskare. I Valby er vi centralt beliggende og lever af strøgkunder, og vores mange erhvervskunder. Jobbet Jobbet vil bestå af reparation af iPhone, iPad og Macbook s. Du vil have medansvar i at håndtere forretningens reservedelslager. Vi er en service-virksomhed med meget kundekontakt, så du skal fremstå præsentabel, samt kunne formulere dig tydeligt omkring dit arbejde, både mundtligt og skriftligt. Det er vigtigt at du fungerer socialt, og aktivt opsøger at få løst alle opgaver på værkstedet. At kunne arbejde enkelte lørdage hver måned er et krav. Vigtige personlige egenskaber Erfaring med reparationer er et must Stort fokus på service Gode kommunikationsevner Positiv tilgang Vi tilbyder Et behageligt arbejdsmiljø i udvikling Gode løn og ansættelsesforhold Arbejde med markedets bedste reservedele En afvekslende hverdag du i høj grad selv har indflydelse på Kollegaer der kæmper for at holde din arbejdsplads blandt de bedste Lyder det som et job for dig? Send da din ansøgning samt CV med billede til erhverv@irepair.dk Vi holder samtaler løbende og stillingen vil være besat når rette person er fundet.

Vi søger en tekniker der kan udfylde en ledig fuldtidsstilling som tekniker i vores butik på Valby Langgade i Valby.

iRepair har eksisteret siden man begyndte at reparere iPhone´s i Danmark og er en kvalitetsbevidst virksomhed med et godt ry og en stor fast kundeskare. I Valby er vi centralt beliggende og lever af strøgkunder, og vores mange erhvervskunder.

 

Jobbet

Jobbet vil bestå af reparation af iPhone, iPad og Macbook´s.

Du vil have medansvar i at håndtere forretningens reservedelslager.

Vi er en service-virksomhed med meget kundekontakt, så du skal fremstå præsentabel, samt kunne formulere dig tydeligt omkring dit arbejde, både mundtligt og skriftligt.

Det er vigtigt at du fungerer socialt, og aktivt opsøger at få løst alle opgaver på værkstedet.

At kunne arbejde enkelte lørdage hver måned er et krav.

 

Vigtige personlige egenskaber

  • Erfaring med reparationer er et must
  • Stort fokus på service
  • Gode kommunikationsevner
  • Positiv tilgang

 

Vi tilbyder

  • Et behageligt arbejdsmiljø i udvikling
  • Gode løn og ansættelsesforhold
  • Arbejde med markedets bedste reservedele
  • En afvekslende hverdag du i høj grad selv har indflydelse på
  • Kollegaer der kæmper for at holde din arbejdsplads blandt de bedste

 

Lyder det som et job for dig?

Send da din ansøgning samt CV med billede til erhverv@irepair.dk

Vi holder samtaler løbende og stillingen vil være besat når rette person er fundet.

IREPAIR ApSValby2018-12-20T00:00:002019-01-18T00:00:00
329929977Service-tekniker - uddannelse med lønRobot Har du stor interesse for elektronik, prøvet at skille noget ad før, eller kender du allerede den indre opbygning af en iPhone? Så kan du måske blive iRepair s nye Service-tekniker lærling. Vi har travlt og vil derfor optage endnu en elev på vores lønnede uddannelse, hvor du over 2,5 år vil få en grundig uddannelse i at forstå og reparere apple s produkter bestående af især iPhone, iPad og Macbook computere. Uddannelsen .. Uddannelsen håndteres til fulde hos iRepair, der står som et af markedets stærkeste reparationsbrands og du modtager et kompetencebevis efter endt uddannelse. Gennem dine 2,5 år følger du en tydelig plan der tager dig igennem alle de elektroniske udfordringer der relaterer sig til iPhone, iPad, MacBook og iMac s. Under din uddannelse vil du få en stor berøringsflade, hvor du vil lære at håndtere processen fra kunden kommer ind af døren og til de forlader butikken igen med et velfungerende produkt. Første del vil bestå i grundig oplæring i vores butik, hvor du lærer at forstå og håndterer folks udfordringer, samt op-sælge til dem. Efter du har fået en solid forståelse af de elektroniske udfordringer, er det tid til at lære at udbedre alle fejl. På værkstedet vil du komme under vores erfarne teknikeres vinger og lære at fejlfinde og udbedre fejl på iPhone, iPad, MacBook og iMac. Vi tilbyder .. Et behageligt arbejdsmiljø Gode løn og ansættelsesforhold Arbejde med markedets bedste reservedele En afvekslende hverdag du i høj grad selv har indflydelse på Kollegaer der kæmper for at holde din arbejdsplads blandt de bedste Lyder det som et job du vil få succes i? Send da din ansøgning samt CV med billede til vores mail. Ansøgningen mærkes lærling Vi afholder samtaler løbende og uddannelsen vil være besat når rette kandidat er fundet.

Har du stor interesse for elektronik, prøvet at skille noget ad før, eller kender du allerede den indre opbygning af en iPhone?

Så kan du måske blive iRepair´s nye Service-tekniker lærling.

Vi har travlt og vil derfor optage endnu en elev på vores lønnede uddannelse, hvor du over 2,5 år vil få en grundig uddannelse i at forstå og reparere apple´s produkter bestående af især iPhone, iPad og Macbook computere.

 

Uddannelsen ..

Uddannelsen håndteres til fulde hos iRepair, der står som et af markedets stærkeste reparationsbrands og du modtager et kompetencebevis efter endt uddannelse.

Gennem dine 2,5 år følger du en tydelig plan der tager dig igennem alle de elektroniske udfordringer der relaterer sig til iPhone, iPad, MacBook og iMac´s.

Under din uddannelse vil du få en stor berøringsflade, hvor du vil lære at håndtere processen fra kunden kommer ind af døren og til de forlader butikken igen med et velfungerende produkt.

Første del vil bestå i grundig oplæring i vores butik, hvor du lærer at forstå og håndterer folks udfordringer, samt op-sælge til dem.

Efter du har fået en solid forståelse af de elektroniske udfordringer, er det tid til at lære at udbedre alle fejl.

På værkstedet vil du komme under vores erfarne teknikeres vinger og lære at fejlfinde og udbedre fejl på iPhone, iPad, MacBook og iMac.

 

Vi tilbyder ..

Et behageligt arbejdsmiljø

Gode løn og ansættelsesforhold

Arbejde med markedets bedste reservedele

En afvekslende hverdag du i høj grad selv har indflydelse på

Kollegaer der kæmper for at holde din arbejdsplads blandt de bedste

 

Lyder det som et job du vil få succes i?

Send da din ansøgning samt CV med billede til vores mail. Ansøgningen mærkes ”lærling”

Vi afholder samtaler løbende og uddannelsen vil være besat når rette kandidat er fundet.

IREPAIR ApSValby2018-12-18T00:00:002019-01-18T00:00:00
329939312Technical administrative supporterRobot Do you want to join the process of building a cross-center support unit for technical support at the University of Copenhagen? The Novo Nordisk Foundation Center for Stem Cell Biology (DanStem) and Novo Nordisk Foundation Center for Protein Research (CPR) at Faculty of Health Medical Sciences at the University of Copenhagen are looking for a technical coordinator supporter to take part in establishing and running a common service unit to provide basic administrative support and coordination with the common IT-department KU-IT. Job description Service regarding basic administrative IT solutions Distribution list editor Network drive administration Information security GDPR IT equipment administration On- and off boarding Purchasing of IT in cooperation with KU-IT Software management incl. organize and maintain local software licenses Telephone system Liaison with KU-IT on support Your profile Candidates must hold a degree in compuer science or similar educational background Previous experience in similar fields is preferred Ability to be innovative and self driven as well as a good team player Good English and Danish communication skills, both oral and written Good interpersonal and cooperative skills We offer stimulating, challenging and multifaceted work environment possibility for continued education and training attractive employment conditions centrally located work place Employment conditions The employment is scheduled to start as soon as possible. The place of work is at DanStem CPR, University of Copenhagen, Blegdamsvej 3B, Copenhagen. Salary, pension and terms of employment are in accordance with the provisions of the collective agreement between the Danish Ministry of Finance and AC, or after the collective agreement between the Danish Ministry of Finance and LC CO10 and the trade union agreement for PROSA. A supplement can be negotiated, dependent on experiences and qualifications. The application must include: 1. Motivation letter 2. Curriculum vitae incl. education, experience, previous employments, language skills and other relevant skills 3. Copy of diplomas degree certificate(s) About us DanStem was established as a result of a series of international recruitments coupled with internationally recognized research groups focused on insulin producing beta cells and cancer research already located at the University of Copenhagen. CPR has been established at the Faculty of Health and Medical Sciences, University of Copenhagen, to promote basic and applied discovery research on human proteins of medical relevance. The Center comprises a wide range of expertise and resources including proteomics, protein production, bioinformatics and general characterization of disease mechanisms. Questions For further information about the position please contact Thomas Poulsen thomas.poulsen@sund.ku.dk. Administrative queries should be addressed to SUND-HR-Danstem@sund.ku.dk. How to apply The application must be submitted in English, by clicking on Apply now below. The closing date for applications is 23.59pm, 29th January 2019. Only applications received in time and consisting of the above listed documents will be considered. Applications and or any material received after deadline will not be taken into consideration. The University of Copenhagen wishes to reflect the diversity of society and welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background.Do you want to join the process of building a cross-center support unit for technical support at the University of Copenhagen?

The Novo Nordisk Foundation Center for Stem Cell Biology (DanStem) and Novo Nordisk Foundation Center for Protein Research (CPR) at Faculty of Health & Medical Sciences at the University of Copenhagen are looking for a technical coordinator/supporter to take part in establishing and running a common service unit to provide basic administrative support and coordination with the common IT-department – KU-IT.

Job description
  • Service regarding basic/administrative IT solutions
  • Distribution list editor
  • Network drive administration
  • Information security
  • GDPR
  • IT equipment administration
  • On- and off boarding
  • Purchasing of IT in cooperation with KU-IT
  • Software management incl. organize and maintain local software licenses
  • Telephone system
  • Liaison with KU-IT on support
Your profile
  • Candidates must hold a degree in compuer science or similar educational background
  • Previous experience in similar fields is preferred
  • Ability to be innovative and self driven as well as a good team player
  • Good English and Danish communication skills, both oral and written
  • Good interpersonal and cooperative skills
We offer
  • stimulating, challenging and multifaceted work environment
  • possibility for continued education and training
  • attractive employment conditions
  • centrally located work place
Employment conditions
The employment is scheduled to start as soon as possible. The place of work is at DanStem/CPR, University of Copenhagen, Blegdamsvej 3B, Copenhagen.


Salary, pension and terms of employment are in accordance with the provisions of the collective agreement between the Danish Ministry of Finance and AC, or after the collective agreement between the Danish Ministry of Finance and LC/CO10 and the trade union agreement for PROSA. A supplement can be negotiated, dependent on experiences and qualifications.

The application must include:
1. Motivation letter
2. Curriculum vitae incl. education, experience, previous employments, language skills and other relevant skills
3. Copy of diplomas/degree certificate(s)

About us
DanStem was established as a result of a series of international recruitments coupled with internationally recognized research groups focused on insulin producing beta cells and cancer research already located at the University of Copenhagen.

CPR has been established at the Faculty of Health and Medical Sciences, University of Copenhagen, to promote basic and applied discovery research on human proteins of medical relevance. The Center comprises a wide range of expertise and resources including proteomics, protein production, bioinformatics and general characterization of disease mechanisms.

Questions
For further information about the position please contact Thomas Poulsen thomas.poulsen@sund.ku.dk. Administrative queries should be addressed to SUND-HR-Danstem@sund.ku.dk.

How to apply
The application must be submitted in English, by clicking on “Apply now” below. The closing date for applications is 23.59pm, 29th January 2019.

Only applications received in time and consisting of the above listed documents will be considered. Applications and/or any material received after deadline will not be taken into consideration.

The University of Copenhagen wishes to reflect the diversity of society and welcomes applications from all qualified candidates regardless of personal background.
KU - SUND - PANUM KBH NKøbenhavn N2019-01-09T00:00:002019-01-29T00:00:00
329940380IT-medarbejderRobot Nordisk Film TV søger IT-medarbejder til support og drift Er du skarp til at supportere, effektivisere og deltage aktivt i projekter? Har du indgående kendskab til både Mac og PC? Har du lyst til at være del af et kreativt og socialt miljø, hvor der skal løbes stærkt for at lave nogle af landets førende TV programmer i Danmarks største TV-produktionsselskab? Så leder vi efter dig! De primære arbejdsområder Brugersupport herunder opsætning og IT-assistance. Effektivisering af services, servere og løsninger. Drift af Windows Server inkl. Active Directory samt Hyper V. Google Business Suite. Dokumentation af dit arbejde. Drift og vedligeholdelse af infrastrukturelle løsninger herunder fysiske og trådløse netværk. Deployment af nye Mac- og Windowsmaskiner samt udrulning af software til allerede kørende maskiner, via patch management system. Vedligeholdelse af anden infrastruktur som f.eks. printere, mødelokaler mv. Din profil Du har minimum 2 års erfaring fra lignende stilling. Du besidder et udpræget servicegen og er løsningsorienteret. Du arbejder med fleksible og hurtige, men samtidig velovervejede, løsninger. Du evner at holde struktur og levere til tiden, på trods af en til tider hektisk hverdag. Du leverer langsigtede effektive løsninger med fokus på at minimere brugersupport. Du er i stand til at fejlsøge selvstændigt samt dokumentere dit arbejde. Der forventes konkret erfaring med: Support af MacOS, Windows 10, Windows Server på operationelt niveau med Active Directory. Ekstra plus i bogen: G-suite, Deployment af Windows og Mac, software udrulning via patch management system, Hyper V, Microsoft SQL Server og evt. Navision, Office 365, Avid Interplay, Adobe Premiere Pro. Om os Du vil blive en del Nordisk Film TV, som er et kreativt hus med højt til loftet, hvor du får mulighed for at arbejde med de teknologiske aspekter, inden for TV-produktion. Vores mål er at gøre teknologi jordnært, simplificere workflows og lette de kreative brugeres hverdag. Vi sætter pris på nytænkning, godt humør, og at du er en holdspiller så vi kan løfte i samlet flok, når der er pres på.

Nordisk Film TV søger IT-medarbejder til support og drift

Er du skarp til at supportere, effektivisere og deltage aktivt i projekter? Har du indgående kendskab til både Mac og PC? Har du lyst til at være del af et kreativt og socialt miljø, hvor der skal løbes stærkt for at lave nogle af landets førende TV ­programmer i Danmarks største TV-produktionsselskab? Så leder vi efter dig!

De primære arbejdsområder

  • Brugersupport herunder opsætning og IT-assistance.
  • Effektivisering af services, servere og løsninger.
  • Drift af Windows Server inkl. Active Directory samt Hyper V.
  • Google Business Suite.
  • Dokumentation af dit arbejde.
  • Drift og vedligeholdelse af infrastrukturelle løsninger herunder fysiske og trådløse netværk.
  • Deployment af nye Mac- og Windowsmaskiner samt udrulning af software til allerede kørende maskiner, via patch management system.
  • Vedligeholdelse af anden infrastruktur som f.eks. printere, mødelokaler mv.

Din profil

  • Du har minimum 2 års erfaring fra lignende stilling.
  • Du besidder et udpræget servicegen og er løsningsorienteret.
  • Du arbejder med fleksible og hurtige, men samtidig velovervejede, løsninger.
  • Du evner at holde struktur og levere til tiden, på trods af en til tider hektisk hverdag.
  • Du leverer langsigtede effektive løsninger med fokus på at minimere brugersupport.
  • Du er i stand til at fejlsøge selvstændigt samt dokumentere dit arbejde.
  • Der forventes konkret erfaring med: Support af MacOS, Windows 10, Windows Server på operationelt niveau med Active Directory.
  • Ekstra plus i bogen: G-suite, Deployment af Windows og Mac, software udrulning via patch management system, Hyper V, Microsoft SQL Server og evt. Navision, Office 365, Avid Interplay, Adobe Premiere Pro.

Om os

Du vil blive en del Nordisk Film TV, som er et kreativt hus med højt til loftet, hvor du får mulighed for at arbejde med de teknologiske aspekter, inden for TV-produktion. Vores mål er at gøre teknologi jordnært, simplificere workflows og lette de kreative brugeres hverdag. Vi sætter pris på nytænkning, godt humør, og at du er en holdspiller så vi kan løfte i samlet flok, når der er pres på.

Nordisk Film TV A/SValby2019-01-10T00:00:002019-02-17T00:00:00
329932806Erfaren IT-specialist med stærke Microsoft kompetencerRobot Har du minimum fem års erfaring med IT-drift? Kan du skabe værdi i samspillet mellem IT og forretningen? Og drømmer du om et job, hvor ansvar går hånd i hånd med mulighederne for at udvikle dig? Så behøver du ikke lede længere. Vi har mange spændende igangværende opgaver og lige så mange, der venter på at komme i gang. Derfor søger vi en ny kollega til vores IT-team, der med sine stærke kompetencer, store erfaring og passion for IT-drift kan være med til at støtte op omkring den faglige og forretningsmæssige udvikling i Amgros. Vær med til at optimere og støtte op omkring Amgros forretning Vi søger en kollega, der har stor erfaring med drift og udvikling af Microsoft serversystemer i et Hyper V miljø. Dit fokus bliver at levere en sikker drift til forretningen og samtidig videreudvikle Amgros tekniske platform. Du kommer til at arbejde med en blanding af support, rapportering, drift og vedligehold af et velfungerende Microsoft-miljø, samtidig med at nye teknologier og funktioner udvikles og implementeres. I overblik bliver dine primære opgaver: Microsoft Server konfiguration, drift og optimering Office 365 Azur Cloud konfiguration og drift SharePoint IIS konfiguration og drift Backup af Microsoft miljø Microsoft SQL-konfiguration og drift Automatisering af trivielle driftsopgaver, herunder PowerShell 2nd level support I mange af dine opgaver vil du få et tæt, fagligt udfordrende og udviklende samarbejde med særdeles kompetente samarbejdspartnere, internt som eksternt. Stor erfaring med drift og stor infrastrukturforståelse Med i bagagen har du en relevant uddannelse, fx datatekniker eller lignende, og dokumenteret erfaring med Server drift, SAN, netværk, firewalls og backup. Det er en fordel, at du har erfaring med de fleste Microsoft-teknologier og IT-sikkerhed. Du fokuserer på fremdrift, mål og resultater og trives i et miljø, hvor selvledelse vægtes højt. Som person har du drive, en professionel tilgang og er kendetegnet ved at være systematisk og struktureret. Derudover håber vi, at du som os er rummelig, udadvendt og kan holde humøret højt, også når der er travlt. IT og Projekt din nye afdeling Du får 14 gode kollegaer i IT og Projekt. Vi står for den informations- og kommunikationsteknologiske innovation og udvikling hos Amgros og arbejder med projekter, der skaber værdi i lægemiddelforsyningen-, fremstillingen og anvendelsen i samarbejde med sygehusapotekerne, internt i Amgros og med andre samarbejdspartnere. Vi arbejder med udviklingsprojekter og opgaver indenfor områder som klinisk farmaci, patientsikkerhed, logistik og lægemiddelfremstilling. Vores opgaver spænder altså bredt, men fællestrækket er, at de alle kræver engagement og forretningsindsigt. Du bliver en del af et agilt IT-team, der agerer single point of contact for Amgros brugere. Hver dag hjælper vi vores brugere med at løse en lang række af IT-tekniske opgaver. Vores arbejdsmiljø er uformelt og åbent med korte beslutningsveje, og vi har det rigtig godt i hinandens selskab. Kontakt og ansøgning Ansøgningsfristen er den 16. januar 2019, men vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Teamleder for IT, Brian Lolk på tlf. 8871 3095. Vi glæder os til at høre fra dig.Har du minimum fem års erfaring med IT-drift? Kan du skabe værdi i samspillet mellem IT og forretningen? Og drømmer du om et job, hvor ansvar går hånd i hånd med mulighederne for at udvikle dig? Så behøver du ikke lede længere.

Vi har mange spændende igangværende opgaver og lige så mange, der venter på at komme i gang. Derfor søger vi en ny kollega til vores IT-team, der med sine stærke kompetencer, store erfaring og passion for IT-drift kan være med til at støtte op omkring den faglige og forretningsmæssige udvikling i Amgros.

Vær med til at optimere og støtte op omkring Amgros’ forretning
Vi søger en kollega, der har stor erfaring med drift og udvikling af Microsoft serversystemer i et Hyper V miljø.

Dit fokus bliver at levere en sikker drift til forretningen og samtidig videreudvikle Amgros’ tekniske platform. Du kommer til at arbejde med en blanding af support, rapportering, drift og vedligehold af et velfungerende Microsoft-miljø, samtidig med at nye teknologier og funktioner udvikles og implementeres. I overblik bliver dine primære opgaver:
Microsoft Server konfiguration, drift og optimering
  • Office 365 / Azur Cloud konfiguration og drift
  • SharePoint/IIS konfiguration og drift
  • Backup af Microsoft miljø
  • Microsoft SQL-konfiguration og drift
  • Automatisering af trivielle driftsopgaver, herunder PowerShell
  • 2nd level support
I mange af dine opgaver vil du få et tæt, fagligt udfordrende og udviklende samarbejde med særdeles kompetente samarbejdspartnere, internt som eksternt.

Stor erfaring med drift og stor infrastrukturforståelse
Med i bagagen har du en relevant uddannelse, fx datatekniker eller lignende, og dokumenteret erfaring med Server drift, SAN, netværk, firewalls og backup. Det er en fordel, at du har erfaring med de fleste Microsoft-teknologier og IT-sikkerhed.

Du fokuserer på fremdrift, mål og resultater og trives i et miljø, hvor selvledelse vægtes højt. Som person har du drive, en professionel tilgang og er kendetegnet ved at være systematisk og struktureret. Derudover håber vi, at du – som os – er rummelig, udadvendt og kan holde humøret højt, også når der er travlt.

IT og Projekt – din nye afdeling
Du får 14 gode kollegaer i IT og Projekt. Vi står for den informations- og kommunikationsteknologiske innovation og udvikling hos Amgros og arbejder med projekter, der skaber værdi i lægemiddelforsyningen-, fremstillingen og anvendelsen i samarbejde med sygehusapotekerne, internt i Amgros og med andre samarbejdspartnere. Vi arbejder med udviklingsprojekter og opgaver indenfor områder som klinisk farmaci, patientsikkerhed, logistik og lægemiddelfremstilling. Vores opgaver spænder altså bredt, men fællestrækket er, at de alle kræver engagement og forretningsindsigt.

Du bliver en del af et agilt IT-team, der agerer ”single point of contact” for Amgros’ brugere. Hver dag hjælper vi vores brugere med at løse en lang række af IT-tekniske opgaver. Vores arbejdsmiljø er uformelt og åbent med korte beslutningsveje, og vi har det rigtig godt i hinandens selskab.

Kontakt og ansøgning
Ansøgningsfristen er den 16. januar 2019, men vi behandler ansøgningerne løbende, og vi lukker processen, når vi har fundet den rigtige. Så jo før du søger, jo bedre er dine muligheder.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Teamleder for IT, Brian Lolk på tlf. 8871 3095.

Vi glæder os til at høre fra dig.
Amgros I/SKøbenhavn Ø2018-12-21T00:00:002019-01-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Tekniker - reparationer af iPhone, iPad, Macbook & iMac

IREPAIR ApS

Valby
Vi søger en tekniker der kan udfylde en ledig fuldtidsstilling som tekniker i vores butik på Valby Langgade i Valby. iRepair har eksisteret siden man begyndte at reparere iPhone s i Danmark og er en kvalitetsbevidst virksomhed med et godt ry og en s...
Indrykket:20. december 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

Service-tekniker - uddannelse med løn

IREPAIR ApS

Valby
Har du stor interesse for elektronik, prøvet at skille noget ad før, eller kender du allerede den indre opbygning af en iPhone? Så kan du måske blive iRepair s nye Service-tekniker lærling. Vi har travlt og vil derfor optage endnu en elev på vores l...
Indrykket:18. december 2018
Udløbsdato:18. januar 2019

Technical administrative supporter

KU - SUND - PANUM KBH N

København N
Do you want to join the process of building a cross-center support unit for technical support at the University of Copenhagen? The Novo Nordisk Foundation Center for Stem Cell Biology (DanStem) and Novo Nordisk Foundation Center for Protein Research...
Indrykket:9. januar 2019
Udløbsdato:29. januar 2019

IT-medarbejder

Nordisk Film TV A/S

Valby
Nordisk Film TV søger IT-medarbejder til support og drift Er du skarp til at supportere, effektivisere og deltage aktivt i projekter? Har du indgående kendskab til både Mac og PC? Har du lyst til at være del af et kreativt og socialt miljø, hvor der...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:17. februar 2019

Erfaren IT-specialist med stærke Microsoft kompetencer

Amgros I/S

København Ø
Har du minimum fem års erfaring med IT-drift? Kan du skabe værdi i samspillet mellem IT og forretningen? Og drømmer du om et job, hvor ansvar går hånd i hånd med mulighederne for at udvikle dig? Så behøver du ikke lede længere. Vi har mange spændend...
Indrykket:21. december 2018
Udløbsdato:16. januar 2019