Supporter søges til Willis Towers Watson i Nærum


Som supporter hos Willis Towers Watson bliver du en del af en spændende international virksomhed med et godt arbejdsmiljø og med mulighed for selvstændigt at varetage en bred vifte af administrative opgaver. Du får en centralt placeret rolle, hvor der vil være gode muligheder for at udvikle sig personligt, såvel som professionelt.

I Willis Towers Watson har vi fokus på at tilføre værdi til vores kunder gennem helhedsorienteret risikorådgivning og ved at skabe løsninger, der optimerer kundens sikkerhed og tryghed.

Stillingen

Vi søger en supporter, som skal indgå i vores Client Service Afdeling i Nærum. Afdelingen supporterer hele vores skadesorganisation, og I bliver en del af Support Teamet, som består af 18 medarbejdere. Efter et oplæringsforløb få du ansvaret for en række administrative opgaver på tværs af skadesorganisationen. Eksempler på typiske arbejdsopgaver kunne være følgende;

  • Registrering af skader, samt behandling af bilag til anmeldte skader
  • Udarbejdelse af skadestatistikker
  • Behandling af opkrævninger, fornyelser og reguleringer
  • Udarbejdelse af diverse rapporter

  • Personprofil

    Vi forestiller os, at du måske er nyuddannet kontorassistent, er færdig med din bachelor, eller blot har brug for at prøve noget nyt samt bestrider følgende kompetencer:
  • Engelsk i skrift og tale
  • Procesorienteret
  • Detaljeorienteret og kvalitetsbevidst
  • Brugerniveau i Word/Excel
  • Serviceminded, imødekommende og besidder evnen til at skabe tillid
  • Holdspiller, der arbejder struktureret samt trives i en hektisk hverdag
  • Engageret og præstationsorienteret

  • Vi tilbyder

    Hos os vil du opleve en positiv ånd og en uformel omgangstone. Vi arbejder ud fra et værdisæt, der blandt andet bygger på respekt, teamwork og integritet. Du vil blive en del af et stærkt fagligt miljø, hvor vi altid yder vores bedste over for kunderne.

    Vi tilbyder en attraktiv og ambitiøst arbejdsplads med gode udviklingsmuligheder og frie arbejdsforhold. Løn efter kvalifikationer og gode pensionsvilkår.

    Stillingen skal besættes snarest muligt på vores kontor i Nærum.



    Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her

    Andre job der matcher din søgning

    Indrykket:25. januar 2018
    Udløbsdato:22. marts 2018

    Erfaren profil søges til rekrutterings-/personaleadministration

    Caresupport ApS

    Analytisk og pligtopfyldende Rekrutteringsassistent søges til virksomhed i rivende udvikling. Vores kunder er handicappede der er tilkendt en BPA-ordning (borgerstyret personlig assistance) under Serviceloven, samt borgere med hjemmeplejeordning, de...
    Indrykket:15. februar 2018
    Udløbsdato:28. februar 2018

    Vikar til Kursussektionen ved Planlægnings- og Driftsafdelingen på Høveltegaard

    Civile stillinger

    Furesø
    Kunne du tænke dig, at arbejde i et dynamisk miljø, hvor der er både civilt og militært ansatte? Har du stærke kompetencer indenfor SAP området og fokus på at bidrage til løsning af administrative opgaver for kursussektionen på Høveltegaard, så har ...
    Indrykket:23. februar 2018
    Udløbsdato:14. marts 2018

    Administrativ medarbejder til fællesadministration i Botilbud Ebberød

    Rudersdal Kommune

    Lyngby-Taarbæk
    Om jobbet Fællesadministrationen betjener 3 organisationer i Socialområdet, nemlig Botilbud Ebberød, Dag- og Botilbud Gefion og Værkstederne ved Rude Skov. Administrationen er dannet 1. januar 2017 med ønsket om ensartet service og effektiviseringsg...
    Indrykket:19. februar 2018
    Udløbsdato:5. marts 2018

    Administrativ medarbejder til PET´s Rejsekontor

    Politiets Efterretningstjeneste

    Gladsaxe
    Søborg, Rigspolitiet, Politiets EfterretningstjenestePolitiets Efterretningstjeneste er i disse år i hastig vækst for at kunne forebygge og imødegå det mere og mere komplekse trusselsbillede i Danmark. Den stigende bevilling, det øgede antal medarbe...
    Indrykket:12. februar 2018
    Udløbsdato:28. februar 2018

    Kontor, administration og regnskab.

    IL FORNO VERONA V/L'HASSAN EL-GHADOUANI

    Til kontoret søges en kontordame med erfaring indenfor kontor-administration og regnskab. Jobbet medfører forfaldende kontorarbejde, bogføring, telefonbehandling, ordrebehandling, fakturering og virksomhedens momsregnskab. Jobbet er på ca. 15 timer ...