"Svensk-/dansktalende" kundeservicemedarbejder til forsikringsselskab

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du tidligere arbejdet for FALCK, forsikringsselskaber, SOS o.lign. så se med her!

Jobtype: Fastansættelse

Lokation: København, Danmark. Mulighed for at arbejde hjemmefra en gang imellem (op til 2-3 gange per uge)

Sprog: ”Svensk” & dansk

Work Supply søger på vegne af vores kunde en svensktalende kundeservicemedarbejder til forsikringsselskab. Du skal have en udpræget forretningsforståelse, og det er afgørende for at få succes i jobbet, at du kan arbejde selvstændigt og forstår at tage initiativ. Derudover skal du være dygtig til at formulere dig både skriftligt og mundtligt og ikke være bange for at tilbyde kunderne nye attraktive produkter. Det er et krav, at du har erfaring med kundekontakt og at du kender værdien af god og professionel service.

Om dig:

  • Mere end 3 års erfaring med kundeservice
  • Er engageret og serviceminded
  • Sætter en ære i at yde den bedste service overfor kunder
  • Er åben og positiv af natur
  • Trives med telefonen som det primære arbejdsredskab
  • Kan forstå og til dels ”tale” svensk

 

Om jobbet:

 

  • En uformel kultur præget af stor professionalisme.
  • Telefonekspedition af kunder
  • Besvarelse af mails fra kunder og samarbejdspartnere
  • Tilbyde vores forsikringsprodukt til kunder hvor det er relevant

 

https://worksupply.dk/

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (Oplys venligst JOB ID 21393)

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


"Svensk-/dansktalende" kundeservicemedarbejder til forsikringsselskab

Har du tidligere arbejdet for FALCK, forsikringsselskaber, SOS o.lign. så se med her!

Jobtype: Fastansættelse

Lokation: København, Danmark. Mulighed for at arbejde hjemmefra en gang imellem (op til 2-3 gange per uge)

Sprog: ”Svensk” & dansk

Work Supply søger på vegne af vores kunde en svensktalende kundeservicemedarbejder til forsikringsselskab. Du skal have en udpræget forretningsforståelse, og det er afgørende for at få succes i jobbet, at du kan arbejde selvstændigt og forstår at tage initiativ. Derudover skal du være dygtig til at formulere dig både skriftligt og mundtligt og ikke være bange for at tilbyde kunderne nye attraktive produkter. Det er et krav, at du har erfaring med kundekontakt og at du kender værdien af god og professionel service.

Om dig:

  • Mere end 3 års erfaring med kundeservice
  • Er engageret og serviceminded
  • Sætter en ære i at yde den bedste service overfor kunder
  • Er åben og positiv af natur
  • Trives med telefonen som det primære arbejdsredskab
  • Kan forstå og til dels ”tale” svensk

 

Om jobbet:

 

  • En uformel kultur præget af stor professionalisme.
  • Telefonekspedition af kunder
  • Besvarelse af mails fra kunder og samarbejdspartnere
  • Tilbyde vores forsikringsprodukt til kunder hvor det er relevant

 

https://worksupply.dk/

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (Oplys venligst JOB ID 21393)

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.