Jobannonce – Svensk Kundeservicemedarbejder
Raasdal Trading ApS søger fuldtidsmedarbejder til Svensk Kundeservice og Social Media Management, til deres brands - ONYX Cookware - NEXSMART mm.
Virksomheden
Raasdal Trading ApS er en virksomhed, med over 30 fastansatte medarbejdere, i et ungt team. Virksomheden lever af at importere fra Østen og sælge videre direkte til forbrugere i hele Europa.
Jobbeskrivelse
Som Svensk kundeservice- og social media manager hos Raasdal Trading ApS, vil dit primære ansvarsområde være besvarelse af kundehenvendelser via. mail / zendesk fra vores Svenske marked samt vedligeholdelse af alt organisk indhold og kommunikation med kunder og brugere på Facebook, Instagram mfl - igen med fokus på det Svenske marked.
Du vil sidde med vores nyeste brands, ONYX Cookware og NEXSMART og stå for al kommunikation med vores kunder på alle platforme og kanaler. Dette strækker sig fra henvendelser via email / zendesk og over til kommentarer på Facebook-sider, Instagram annoncer mm.
Det vil derfor være et krav at du er flydende i Svensk i skrift.
Profil
Vi søger en medarbejder som arbejder godt selvstændigt, og som er glad for at have ansvarsområder og er villig til at give det ekstra som kræves i pressede situationer, for at holde styr på egen afdeling.
Vi søger en medarbejder som har talent for at give den absolut bedste kundeservice. En som kan sætte sig ind i kundens behov, og sørge for at de får en uovertruffen behandling, fra start til slut.
Ansøgningsfordele – Sådan får du vores opmærksomhed!
Opfylder du nogen af disse punkter, bør du tydeligt gøre opmærksom på det i din ansøgning. De er dog ikke et krav for at ansøge, men vil gøre dig mere attraktiv for os.
- Du er flydende i Engelsk både i skrift og i tale.
- Du er flydende i Svenski i tale
- Du har erfaring med kommerciel brug af Facebook - f.eks. Sideadministrator
- Du har erfaring med kommerciel brug af Instagram
- Du har erfaring med Zendesk eller andet ticket-system.
- Du har erfaring med Magento, eller lign. hjemmesidesystem
- Du har erfaring med E-Conomics, eller lign. ERP/Økonomisystem
- Du har større eller mindre forståelse for Svensk / Norsk / Fransk / Finsk eller andre sprog.
Hvad tilbyder vi?
Vi tilbyder et selvstændigt og ansvarsfuldt job, på en lille dynamisk arbejdsplads, hvor du får ansvar for – og kontrol over - din egen hverdag, med mulighed for fleksible arbejdstimer / mødetider. Derudover fantastiske kollegaer og en fordelagtig frokostordning.
Ansøgning / Besvarelse / Startdato
Ansøgning og henvendelse kun på mail til job@raasdal.dk … Telefonisk kontakt eller personlig henvendelse på adressen frabedes.
Når du sender din ansøgning til os, beder vi dig gøre følgende;
- Skriv i emnet ”Svensk - Ansøgning som Kundeservice / Social Media Manager”
- Vedhæft dit CV og din skriftlige ansøgning som enten PDF eller Word dokument.
- I selve mailen, behøver du ikke skrive noget.
Alle ansøgere vil modtage en modtagelsesbekræftelse. Men efter udløb af ansøgningsfrist vil vi kun kontakte ansøgere som kommer i betragtning til samtale.
Startdato er hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rette medarbejder.