Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Svensk- og norsktalende support-Guru / Swedish- and Norwegian speaking support Guru

Taler og skriver du både svensk og norsk? 
Er du en Guru på telefonen?

Er du en god kollega, som vil være med til at sprede god energi? Så ansøg om en fast stilling i Flyhjælps hyggelige supportteam.

OM OS:

Flyhjælp er en progressiv, ung start-up-virksomhed i rivende vækst og udvikling - ikke mindst teknologisk og menneskeligt. Vi har kun 4 år på bagen.
Vores motto er, at bringe smil til de passagerer, der kontakter os, fordi de har været udsat for en overbookning, forsinkelse, eller hvis deres fly er blevet aflyst.
Hvis vores kunder er glade, så er vi glade. At vores kunder generelt er glade ses tydeligt på Truspilot, hvor vi scorer højt.

Flyhjælp er en juridisk virksomhed - og vi arbejder ud fra en Europæisk lov, der hedder EF-forordningen 261/2004.
Denne lov har givet flypassagerer, der rejser med et europæisk flyselskab, eller fra en europæisk by, ret til kompensation, hvis flyselskaberne ikke sørger for, at passageren ankommer til sin destination mindre end 3 timer for sent, og hvis det er flyselskabets ansvar at flyet blev forsinket, overbooket eller aflyst.
Vi er pt. en farverigt blandet medarbejderstab på 45 personer i alderen 17-61 år.
Flyhjælps supportgruppe består af 6 mangesprogede, positive og skønne medarbejdere, der er med til at løfte det daglige arbejde med et smil.

Flyhjælps lyse kontorer er placeret centralt i København ved Christianshavns metrostation.

DINE ARBEJDSOPGAVER I FLYHJÆLPS SUPPORT:
Som supportmedarbejder i Flyhjælp lærer man meget om jura, love, retspraksisser, og lærer at betjene og vejlede kunder udfra den gældne lovgivning og retspraksis.
Du oplæres desuden grundigt i retsligt sprogbrug, således at du kan vejlede Flyhjælps mange kunder på en god og professionel måde.
Du oplæres også grundigt i brugen af vores teknologiske platforme, igennem hvilke vi kommunikerer med hinanden, kunderne, flyselskaberne og byretterne.
Dine opgaver er fortrinsvis kommunikation på skrift og i tale med svenske og norske kunder, på telefon, mail og chat.
Men er du god til at teksforfatte, oversættelser, statistik eller måske marketing, kan du sagtens få opgaver, der peger i den retning, hvis du ønsker det.
Vi vil gerne gøre brug af dine sikkert mange talenter - så vis os hvad du kan.

OM DIG
1. Det vigtigste om dig er, at du skriver og taler svensk, og taler norsk. Hvis du også skriver norsk er det en fordel - men ikke et krav.
2. Derudover ønsker vi af dig, at du er en god kollega med et lyst sind.
3. Slutteligt er det en fordel for dig og os, hvis du har flair for IT eller har let ved at lære nye systemer at kende.

Det er ikke afgørende om du har haft lignende jobs forinden - men afgørende, at du er sprogligt og menneskeligt kompentent til kundesupport og kollegialt samarbejde.
Vi hyrer dygige kandidater i alle aldre, fra alle etniske baggrunde, med alle kønslige orienteringer - og opfordrer alle, der passer på ovenstående, at søge.

Fast månedsløn er kr. 19-24.000 med årlig fast lønstigning, og fastsættes efter dine kundskaber, din erfaring og dit uddannelsesniveau.
Stillingen er ledig pr. 1. marts, 15. marts eller senest 1. april 2019

Send en kortfattet ansøgning om dig selv, og hvorfor vi bør ansætte dig, samt dit CV.
Du kan ansøge gennem vores rekruttringssystem på flyhjaelp.dk, eller ved at sende en mail med din ansøgning og CV til afdelingsleder, Guxi Maria Abel, gma@flyhjaelp.dk
Det er ikke et fortrin at ringe os op for at præsentere dig.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939977Phoenix-09d2098f12019-01-10T00:00:00Svensk- og norsktalende support-Guru / Swedish- and Norwegian speaking support Guru

Taler og skriver du både svensk og norsk? 
Er du en Guru på telefonen?

Er du en god kollega, som vil være med til at sprede god energi? Så ansøg om en fast stilling i Flyhjælps hyggelige supportteam.

OM OS:

Flyhjælp er en progressiv, ung start-up-virksomhed i rivende vækst og udvikling - ikke mindst teknologisk og menneskeligt. Vi har kun 4 år på bagen.
Vores motto er, at bringe smil til de passagerer, der kontakter os, fordi de har været udsat for en overbookning, forsinkelse, eller hvis deres fly er blevet aflyst.
Hvis vores kunder er glade, så er vi glade. At vores kunder generelt er glade ses tydeligt på Truspilot, hvor vi scorer højt.

Flyhjælp er en juridisk virksomhed - og vi arbejder ud fra en Europæisk lov, der hedder EF-forordningen 261/2004.
Denne lov har givet flypassagerer, der rejser med et europæisk flyselskab, eller fra en europæisk by, ret til kompensation, hvis flyselskaberne ikke sørger for, at passageren ankommer til sin destination mindre end 3 timer for sent, og hvis det er flyselskabets ansvar at flyet blev forsinket, overbooket eller aflyst.
Vi er pt. en farverigt blandet medarbejderstab på 45 personer i alderen 17-61 år.
Flyhjælps supportgruppe består af 6 mangesprogede, positive og skønne medarbejdere, der er med til at løfte det daglige arbejde med et smil.

Flyhjælps lyse kontorer er placeret centralt i København ved Christianshavns metrostation.

DINE ARBEJDSOPGAVER I FLYHJÆLPS SUPPORT:
Som supportmedarbejder i Flyhjælp lærer man meget om jura, love, retspraksisser, og lærer at betjene og vejlede kunder udfra den gældne lovgivning og retspraksis.
Du oplæres desuden grundigt i retsligt sprogbrug, således at du kan vejlede Flyhjælps mange kunder på en god og professionel måde.
Du oplæres også grundigt i brugen af vores teknologiske platforme, igennem hvilke vi kommunikerer med hinanden, kunderne, flyselskaberne og byretterne.
Dine opgaver er fortrinsvis kommunikation på skrift og i tale med svenske og norske kunder, på telefon, mail og chat.
Men er du god til at teksforfatte, oversættelser, statistik eller måske marketing, kan du sagtens få opgaver, der peger i den retning, hvis du ønsker det.
Vi vil gerne gøre brug af dine sikkert mange talenter - så vis os hvad du kan.

OM DIG
1. Det vigtigste om dig er, at du skriver og taler svensk, og taler norsk. Hvis du også skriver norsk er det en fordel - men ikke et krav.
2. Derudover ønsker vi af dig, at du er en god kollega med et lyst sind.
3. Slutteligt er det en fordel for dig og os, hvis du har flair for IT eller har let ved at lære nye systemer at kende.

Det er ikke afgørende om du har haft lignende jobs forinden - men afgørende, at du er sprogligt og menneskeligt kompentent til kundesupport og kollegialt samarbejde.
Vi hyrer dygige kandidater i alle aldre, fra alle etniske baggrunde, med alle kønslige orienteringer - og opfordrer alle, der passer på ovenstående, at søge.

Fast månedsløn er kr. 19-24.000 med årlig fast lønstigning, og fastsættes efter dine kundskaber, din erfaring og dit uddannelsesniveau.
Stillingen er ledig pr. 1. marts, 15. marts eller senest 1. april 2019

Send en kortfattet ansøgning om dig selv, og hvorfor vi bør ansætte dig, samt dit CV.
Du kan ansøge gennem vores rekruttringssystem på flyhjaelp.dk, eller ved at sende en mail med din ansøgning og CV til afdelingsleder, Guxi Maria Abel, gma@flyhjaelp.dk
Det er ikke et fortrin at ringe os op for at præsentere dig.

Vi glæder os til at høre fra dig.

2019-02-16T00:51:20.660 Taler og skriver du både svensk og norsk? Er du en Guru på telefonen? Er du en god kollega, som vil være med til at sprede god energi? Så ansøg om en fast stilling i Flyhjælps hyggelige supportteam. OM OS: Flyhjælp er en progressiv, ung start-up-virksomhed i rivende vækst og udvikling - ikke mindst teknologisk og menneskeligt. Vi har kun 4 år på bagen. Vores motto er, at bringe smil til de passagerer, der kontakter os, fordi de har været udsat for en overbookning, forsinkelse, eller hvis deres fly er blevet aflyst. Hvis vores kunder er glade, så er vi glade. At vores kunder generelt er glade ses tydeligt på Truspilot, hvor vi scorer højt. Flyhjælp er en juridisk virksomhed - og vi arbejder ud fra en Europæisk lov, der hedder EF-forordningen 261 2004. Denne lov har givet flypassagerer, der rejser med et europæisk flyselskab, eller fra en europæisk by, ret til kompensation, hvis flyselskaberne ikke sørger for, at passageren ankommer til sin destination mindre end 3 timer for sent, og hvis det er flyselskabets ansvar at flyet blev forsinket, overbooket eller aflyst. Vi er pt. en farverigt blandet medarbejderstab på 45 personer i alderen 17-61 år. Flyhjælps supportgruppe består af 6 mangesprogede, positive og skønne medarbejdere, der er med til at løfte det daglige arbejde med et smil. Flyhjælps lyse kontorer er placeret centralt i København ved Christianshavns metrostation. DINE ARBEJDSOPGAVER I FLYHJÆLPS SUPPORT: Som supportmedarbejder i Flyhjælp lærer man meget om jura, love, retspraksisser, og lærer at betjene og vejlede kunder udfra den gældne lovgivning og retspraksis. Du oplæres desuden grundigt i retsligt sprogbrug, således at du kan vejlede Flyhjælps mange kunder på en god og professionel måde. Du oplæres også grundigt i brugen af vores teknologiske platforme, igennem hvilke vi kommunikerer med hinanden, kunderne, flyselskaberne og byretterne. Dine opgaver er fortrinsvis kommunikation på skrift og i tale med svenske og norske kunder, på telefon, mail og chat. Men er du god til at teksforfatte, oversættelser, statistik eller måske marketing, kan du sagtens få opgaver, der peger i den retning, hvis du ønsker det. Vi vil gerne gøre brug af dine sikkert mange talenter - så vis os hvad du kan. OM DIG 1. Det vigtigste om dig er, at du skriver og taler svensk, og taler norsk. Hvis du også skriver norsk er det en fordel - men ikke et krav. 2. Derudover ønsker vi af dig, at du er en god kollega med et lyst sind. 3. Slutteligt er det en fordel for dig og os, hvis du har flair for IT eller har let ved at lære nye systemer at kende. Det er ikke afgørende om du har haft lignende jobs forinden - men afgørende, at du er sprogligt og menneskeligt kompentent til kundesupport og kollegialt samarbejde. Vi hyrer dygige kandidater i alle aldre, fra alle etniske baggrunde, med alle kønslige orienteringer - og opfordrer alle, der passer på ovenstående, at søge. Fast månedsløn er kr. 19-24.000 med årlig fast lønstigning, og fastsættes efter dine kundskaber, din erfaring og dit uddannelsesniveau. Stillingen er ledig pr. 1. marts, 15. marts eller senest 1. april 2019 Send en kortfattet ansøgning om dig selv, og hvorfor vi bør ansætte dig, samt dit CV. Du kan ansøge gennem vores rekruttringssystem på flyhjaelp.dk, eller ved at sende en mail med din ansøgning og CV til afdelingsleder, Guxi Maria Abel, gma@flyhjaelp.dk Det er ikke et fortrin at ringe os op for at præsentere dig. Vi glæder os til at høre fra dig.11Jobnet09d2098f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:000000https://flyhjaelp.dk/sider/jobs0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3432272Flyhjælp ApS11Dronningensgade 661420København KDKDanmark0
gma@flyhjaelp.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent691673JobNet492810349281031000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09d2098fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=09d2098fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09d2098f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=09d2098f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgSvensk- og norsktalende support-Guru / Swedish- and Norwegian speaking support Guru12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg360026509Guxi Maria Abelgma@flyhjaelp.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK