Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Svensktalende kundeservicemedarbejder

Brænder du for kundeservice og kommunikation og er du klar til at blive specialist indenfor træning og sundhed? Apuls søger en knivskarp svensk kundeservicemedarbejder til vores webshop beliggende i Ølholm, 7160 Tørring. (Lige ved motorvejen)

Apuls søger en kundeservicemedarbejder til support, vejledning og ordrebehandling til vores webshop i Ølholm. Vi søger en serviceminded kollega, som kan arbejde selvstændigt og effektivt uden at gå på kompromis med kundeoplevelsen.

Som svensk kundeservicemedarbejder, er du i direkte kontakt med vores kunder i Sverige og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette, fra en lignende relevant stilling.

Jobbet indeholder

  • Betjening og vejledning af kunder pr e-mail og telefon
  • Optimering af den svenske webshop
  • Reklamation- og returhåndtering
  • Diverse ad-hoc opgaver

Vores forventninger til dig

  • Taler og skriver flydende svensk
  • Er kunde- og serviceminded
  • Er god til at arbejde selvstændigt

Vi kan tilbyde

  • Et spændende job i en virksomhed, der er i konstant udvikling
  • Selvstændighed og ansvar i jobbet
  • Grundig oplæring
  • Hjælpsomme og søde kollegaer
  • Være en del af den førende webshop i branchen

Arbejdstid: hverdage 9:00 - 17:00 (Som udgangspunkt)

Tiltrædelse: hurtigst muligt. (OBS: Vent ikke med at søge. Vi ansætter straks vi har det rigtige match)

Løn: efter aftale

Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt til dh@apuls.dk

Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i hurtig udvikling. Mere end 100% vækst hvert år siden 2011, betyder virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø. Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte brands.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329918347Phoenix-6d5afbc212018-11-27T10:00:08.007Svensktalende kundeservicemedarbejder

Brænder du for kundeservice og kommunikation og er du klar til at blive specialist indenfor træning og sundhed? Apuls søger en knivskarp svensk kundeservicemedarbejder til vores webshop beliggende i Ølholm, 7160 Tørring. (Lige ved motorvejen)

Apuls søger en kundeservicemedarbejder til support, vejledning og ordrebehandling til vores webshop i Ølholm. Vi søger en serviceminded kollega, som kan arbejde selvstændigt og effektivt uden at gå på kompromis med kundeoplevelsen.

Som svensk kundeservicemedarbejder, er du i direkte kontakt med vores kunder i Sverige og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette, fra en lignende relevant stilling.

Jobbet indeholder

  • Betjening og vejledning af kunder pr e-mail og telefon
  • Optimering af den svenske webshop
  • Reklamation- og returhåndtering
  • Diverse ad-hoc opgaver

Vores forventninger til dig

  • Taler og skriver flydende svensk
  • Er kunde- og serviceminded
  • Er god til at arbejde selvstændigt

Vi kan tilbyde

  • Et spændende job i en virksomhed, der er i konstant udvikling
  • Selvstændighed og ansvar i jobbet
  • Grundig oplæring
  • Hjælpsomme og søde kollegaer
  • Være en del af den førende webshop i branchen

Arbejdstid: hverdage 9:00 - 17:00 (Som udgangspunkt)

Tiltrædelse: hurtigst muligt. (OBS: Vent ikke med at søge. Vi ansætter straks vi har det rigtige match)

Løn: efter aftale

Lyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt til dh@apuls.dk

Virksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i hurtig udvikling. Mere end 100% vækst hvert år siden 2011, betyder virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø. Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte brands.

2019-01-26T00:50:53.283 Brænder du for kundeservice og kommunikation og er du klar til at blive specialist indenfor træning og sundhed? Apuls søger en knivskarp svensk kundeservicemedarbejder til vores webshop beliggende i Ølholm, 7160 Tørring. (Lige ved motorvejen)Apuls søger en kundeservicemedarbejder til support, vejledning og ordrebehandling til vores webshop i Ølholm. Vi søger en serviceminded kollega, som kan arbejde selvstændigt og effektivt uden at gå på kompromis med kundeoplevelsen.Som svensk kundeservicemedarbejder, er du i direkte kontakt med vores kunder i Sverige og det er derfor vigtigt, at du er drevet af at yde professionel service og det vil vægte højt, hvis du har erfaring med dette, fra en lignende relevant stilling.Jobbet indeholder Betjening og vejledning af kunder pr e-mail og telefonOptimering af den svenske webshopReklamation- og returhåndteringDiverse ad-hoc opgaver Vores forventninger til dig Taler og skriver flydende svenskEr kunde- og servicemindedEr god til at arbejde selvstændigt Vi kan tilbyde Et spændende job i en virksomhed, der er i konstant udviklingSelvstændighed og ansvar i jobbetGrundig oplæringHjælpsomme og søde kollegaerVære en del af den førende webshop i branchen Arbejdstid: hverdage 9:00 - 17:00 (Som udgangspunkt)Tiltrædelse: hurtigst muligt. (OBS: Vent ikke med at søge. Vi ansætter straks vi har det rigtige match)Løn: efter aftaleLyder jobbet interessant? Så send din ansøgning og CV snarest muligt til dh@apuls.dkVirksomheden: Apuls ApS er en spændende virksomhed i hurtig udvikling. Mere end 100 vækst hvert år siden 2011, betyder virksomheden kan tilbyde et spændende og lærerigt miljø. Apuls ApS arbejder med import af egenproduceret træningsudstyr, samt salg af de kendte brands.10Phoenix6d5afbc2101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-01-25T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandHedenstedEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-Brande3404683Apuls ApS11Erhvervsparken 4D7160TørringDKDanmarkORS/6d5afbc2_logo.jpegORS/Small/6d5afbc2_logo.jpeg0dh@apuls.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid8Fuldtid46Permanent671476PhoenixMedium0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d5afbc2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d5afbc2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d5afbc2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d5afbc2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgSvensktalende kundeservicemedarbejder12007991Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder5Kontor og administration359406859dh@apuls.dkdh@apuls.dkDKDanmarkDKDanmark330150932Intern sælger med erfaring i autobranchen.Profile Vil du bruge din viden om autobranchen til at give vores kunder rigtig god service.Bliv en del af et velfungerende team af interne sælgere i Horsens, og vær med til at opretholde og udbygge vores relationer til B2B kunder i autobranchen.Velkommen til Burchardt Autodele A SI rigtig mange år har vi solgt autoreservedele, - tilbehør værktøj og maskiner til autobranchen, hvor vi lægger stor vægt på at levere de rigtige dele, på det rigtige tidspunkt og til den rigtige pris. Her er troværdighed og god service alfa og omega og vi arbejder hver dag for at skabe glade kunder og gode leverandøraftaler.Du får en hverdag på salgskontor sammen med 4 interne sælgere, hvor vi arbejder tæt sammen for at løse de daglige opgaver. Ekspedere kunder ved disk og pr. telefon. Du får ansvaret for indkøb og vedligeholdelse af flere produktgrupper.Når du starter, sørger vi for en god introduktion til vores produkter og til virksomheden. Der er mange erfarne kollegaer som er klar til at hjælpe dig i gang Udadvendt og serviceminded intern sælgerDu har erfaring med autobranchen Gerne med en baggrund som intern eller ekstern sælger, eller med en mekanisk baggrund.Du taler og forstår dansk og du kan begå dig på engelskDu har IT forståelse og kendskab til ERP systemer Løn efter kvalifikationer Pensionsordning - sundhedsforsikring.Lyder det som noget for dig, så send en ansøgning samt dit CV via knappen Send ansøgning Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Benjamin Thisted på telefon 75623400Vil du bruge din viden om autobranchen til at give vores kunder rigtig god service.
Bliv en del af et velfungerende team af interne sælgere i Horsens, og vær med til at opretholde og udbygge vores relationer til B2B kunder i autobranchen.

Velkommen til Burchardt Autodele A/S
I rigtig mange år har vi solgt autoreservedele, - tilbehør – værktøj og maskiner til autobranchen, hvor vi lægger stor vægt på at levere de rigtige dele, på det rigtige tidspunkt og til den rigtige pris. Her er troværdighed og god service alfa og omega og vi arbejder hver dag for at skabe glade kunder og gode leverandøraftaler.

Du får en hverdag på salgskontor sammen med 4 interne sælgere, hvor vi arbejder tæt sammen for at løse de daglige opgaver.  Ekspedere kunder ved disk og pr. telefon. 

Du får ansvaret for indkøb og vedligeholdelse af flere produktgrupper.

Når du starter, sørger vi for en god introduktion til vores produkter og til virksomheden. Der er mange erfarne kollegaer som er klar til at hjælpe dig i gang – 

Udadvendt og serviceminded intern sælger
Du har erfaring med autobranchen – Gerne med en baggrund som intern eller ekstern sælger, eller med en mekanisk baggrund.

Du taler og forstår dansk og du kan begå dig på engelsk

Du har IT forståelse og kendskab til ERP systemer – 

Løn efter kvalifikationer – Pensionsordning - sundhedsforsikring.

Lyder det som noget for dig, så send en ansøgning samt dit CV via knappen "Send ansøgning"

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Benjamin Thisted på telefon 75623400
ORS/Small/fa472704_logo.pngS. BURCHARDT NIELSEN AUTODELE A/SHorsens2020-01-07T13:00:49.7402020-02-10T00:00:00
330161513Studiejob til Online KundeserviceBasic Har du lyst til at arbejde med kundeservice i en IT-virksomhed med fart på, og er du en struktureret og empatisk teamplayer? Så er du vores nye kollega. Om jobbetSom kollega i vores kundeserviceteam kan du forvente en afvekslende arbejdsdag med både mundtlig og skriftlig kundekontakt, administrative opgaver som del af vores kvalitetssikring af indholdet på BoligPortal og inddragelse i virksomhedens igangværende projekter. Kundeservice er omdrejningspunktet i dit arbejde, og din hovedopgave er at hjælpe vores kunder med de spørgsmål og problemstillinger, der løbende dukker op. Da vores kundebase består af både boligsøgende og udlejere, kan det være alt fra gode råd til ansøgninger og udlejningsannoncer til tekniske udfordringer og afmelding af abonnementer. Som studerende indgår du på lige fod med dine øvrige kolleger i teamet. Du bliver repræsentant for virksomheden, og du får et stærkt mandat til at finde den bedste løsning for kunden indenfor virksomhedens retningslinjer. Vi er et ungt og dedikeret team med stort sammenhold, som består af både fuldtidsmedarbejdere og studerende. Arbejdstiden vil dels være sammen med dine kolleger i dagstimerne, dels selvstændigt på hverdagsaftener og i weekender. Om digVi søger to-tre studerende, som har min 1½ år tilbage af deres videregående uddannelse og som ønsker at arbejde cirka 15 timer om ugen (vagter på 4-8 timers varighed fordelt på dags-, aften- og weekendvagter). Det er derfor et krav, at du har minimum en undervisningsfri dag om ugen. Vi forventer desuden, at du:Kan lide at arbejde og møder ind med god energiEr empatisk og til tider tålmodigKan tilpasse dine stærke kommunikative evner til kundens behovTrives med ansvar og er struktureretEr initiativrig og formår at tilpasse generelle retningslinjer til målrettede løsningerArbejder godt i teams, tager ansvar for dine kolleger og de generelle mål i afdelingen såvel som virksomhedenEr fleksibel i forhold til vagterOm osHos BoligPortal får du engagerede kolleger, som brænder for deres fagområder og for at nå virksomhedens mål. Vi tilbyder et inspirerende fagligt miljø, hvor tværfagligt samarbejde og intern vidensdeling er en selvfølge, og hvor vi inkluderer hinanden i fremtidige planer, udfordringer og resultater. Vi motiverer hinanden til at gøre vores bedste, og vi sørger altid for at have det sjovt imens. Vi spiser frokost sammen (vi har frokostordning), og vi prioriterer sociale begivenheder højt. Det kan være bordtennis i pausen, firmafodbold og CS-turneringer, fredagsbar, fejring af gode resultater osv. Er du vores nye kollega?Er du vores nye kollega, så send din motiverede ansøgning, CV og evt. referencer udtalelser via linket. Ansøgningsfristen er d. 9. februar. Vi holder dog løbende samtaler, så tøv ikke med at få sendt din ansøgning afsted. Forventet start er marts 2020. Ved spørgsmål er du velkommen til at skrive til Customer Service Manager Else Gaarde Fisker på egf@boligportal.dk. Se mere på vores ansøgersite: https: boligportal.ofir.com
Har du lyst til at arbejde med kundeservice i en IT-virksomhed med fart på, og er du en struktureret og empatisk teamplayer? Så er du vores nye kollega.

Om jobbet
Som kollega i vores kundeserviceteam kan du forvente en afvekslende arbejdsdag med både mundtlig og skriftlig kundekontakt, administrative opgaver som del af vores kvalitetssikring af indholdet på BoligPortal og inddragelse i virksomhedens igangværende projekter.

Kundeservice er omdrejningspunktet i dit arbejde, og din hovedopgave er at hjælpe vores kunder med de spørgsmål og problemstillinger, der løbende dukker op. Da vores kundebase består af både boligsøgende og udlejere, kan det være alt fra gode råd til ansøgninger og udlejningsannoncer til tekniske udfordringer og afmelding af abonnementer.

Som studerende indgår du på lige fod med dine øvrige kolleger i teamet. Du bliver repræsentant for virksomheden, og du får et stærkt mandat til at finde den bedste løsning for kunden indenfor virksomhedens retningslinjer.

Vi er et ungt og dedikeret team med stort sammenhold, som består af både fuldtidsmedarbejdere og studerende. Arbejdstiden vil dels være sammen med dine kolleger i dagstimerne, dels selvstændigt på hverdagsaftener og i weekender.

Om dig
Vi søger to-tre studerende, som har min 1½ år tilbage af deres videregående uddannelse og som ønsker at arbejde cirka 15 timer om ugen (vagter på 4-8 timers varighed fordelt på dags-, aften- og weekendvagter). Det er derfor et krav, at du har minimum en undervisningsfri dag om ugen.

Vi forventer desuden, at du:
  • Kan lide at arbejde og møder ind med god energi
  • Er empatisk og til tider tålmodig
  • Kan tilpasse dine stærke kommunikative evner til kundens behov
  • Trives med ansvar og er struktureret
  • Er initiativrig og formår at tilpasse generelle retningslinjer til målrettede løsninger
  • Arbejder godt i teams, tager ansvar for dine kolleger og de generelle mål i afdelingen såvel som virksomheden
  • Er fleksibel i forhold til vagter
Om os
Hos BoligPortal får du engagerede kolleger, som brænder for deres fagområder og for at nå virksomhedens mål. Vi tilbyder et inspirerende fagligt miljø, hvor tværfagligt samarbejde og intern vidensdeling er en selvfølge, og hvor vi inkluderer hinanden i fremtidige planer, udfordringer og resultater.

Vi motiverer hinanden til at gøre vores bedste, og vi sørger altid for at have det sjovt imens. Vi spiser frokost sammen (vi har frokostordning), og vi prioriterer sociale begivenheder højt. Det kan være bordtennis i pausen, firmafodbold og CS-turneringer, fredagsbar, fejring af gode resultater osv.

Er du vores nye kollega?
Er du vores nye kollega, så send din motiverede ansøgning, CV og evt. referencer/udtalelser via linket. Ansøgningsfristen er d. 9. februar. Vi holder dog løbende samtaler, så tøv ikke med at få sendt din ansøgning afsted. Forventet start er marts 2020.

Ved spørgsmål er du velkommen til at skrive til Customer Service Manager Else Gaarde Fisker på egf@boligportal.dk.

Se mere på vores ansøgersite: https://boligportal.ofir.com

ORS/Small/7b8805ca_logo.pngBoligPortalAarhus N2020-01-21T14:04:05.2802020-02-09T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Intern sælger med erfaring i autobranchen.

S. BURCHARDT NIELSEN AUTODELE A/S

Horsens
Vil du bruge din viden om autobranchen til at give vores kunder rigtig god service.Bliv en del af et velfungerende team af interne sælgere i Horsens, og vær med til at opretholde og udbygge vores relationer til B2B kunder i autobranchen.Velkommen ti...
Indrykket:7. januar 2020

Studiejob til Online Kundeservice

BoligPortal

Aarhus N
Har du lyst til at arbejde med kundeservice i en IT-virksomhed med fart på, og er du en struktureret og empatisk teamplayer? Så er du vores nye kollega. Om jobbetSom kollega i vores kundeserviceteam kan du forvente en afvekslende arbejdsdag med både...
Indrykket:21. januar 2020