Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Svensktalende salgskoordinator i Roskilde

Til vores Byggeridivision søger vi en dygtig salgskoordinator til betjening af danske og svenske kunder i byggerisektoren.

Jobbet
Du bliver tilknyttet byggeridivisionen i RIAS A/S, som er Skandinaviens førende leverandør af plastløsninger til tag og facader. Produkterne sælges typisk til byggemarkeder/tømmerhandlere i Danmark og Sverige. Arbejdsstedet bliver i RIAS’ hovedkvarter i Roskilde.

Dine primære ansvarsområder vil være

• Ordrebehandling
• Tilbudsberegning
• Betjening af svenske og danske kunder via telefon og mail
• Håndtering af reklamationer
• Salgsadministrative opgaver
• Produkt rådgivning
• Back up for svenske sælgere
• Oversættelse af danske tekster til svensk
 
For mere information omkring forretningsområdet, se venligst: rias.dk og rias.se 
 
Dine kvalifikationer
Du skal have erfaring med interne salgsopgaver og må gerne have lidt byggeteknisk forståelse. Som en del af det interne salgsteam forventes det, at du er robust, kvalitetsbevidst, og selvkørende i hverdagen. Du har gode IT-kundskaber og erfaring med salgssystemer (gerne SAP). 

Vi lægger særlig vægt på
• At du taler og skriver flydende svensk og dansk, samt at du kan begå dig på engelsk
• At du er meget serviceminded
• At du har en struktureret tilgang til opgaveløsning
• At du har gode samarbejdsevner, da du vil få en stor berøringsflade med kunder og kollegaer
• At du kan håndtere mange bolde i luften ad gangen
• At du er udadvendt og har et godt humør

Vi tilbyder dig
Et spændende og udfordrende job i en sund virksomhed i vækst. Du får gode muligheder for at udvikle dine personlige og faglige kompetencer. RIAS tilby-der en attraktiv fast løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring. Vi har en aktiv udviklende personalepolitik samt kantineordning.

Er du interesseret i at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jette Duus på telefon 46 77 00 46 eller på e-mail jdu@rias.dk.
 
Vi glæder os til at høre fra dig.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

RIAS A/S er en succesfuld børsnoteret virksomhed, der igennem sit tilhørsforhold til den verdensomspændende thyssenkrupp koncern har en førende position inden for salg, forarbejdning og distribution af forskellige former for plast og aluminium i Skandinavien. RIAS hovedkvarter er beliggende i Roskilde med afdelinger i Randers og Stockholm.

Sådan ansøger du

Send din ansøgning samt CV til hr@rias.dk.

Vi har ingen fast ansøgningsfrist, idet ansøgninger bliver behandlet løbende. Det er vigtigt for os at finde den helt rette kandidat.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330160919Phoenix-2554867012020-01-21T00:00:00Svensktalende salgskoordinator i Roskilde

Til vores Byggeridivision søger vi en dygtig salgskoordinator til betjening af danske og svenske kunder i byggerisektoren.

Jobbet
Du bliver tilknyttet byggeridivisionen i RIAS A/S, som er Skandinaviens førende leverandør af plastløsninger til tag og facader. Produkterne sælges typisk til byggemarkeder/tømmerhandlere i Danmark og Sverige. Arbejdsstedet bliver i RIAS’ hovedkvarter i Roskilde.

Dine primære ansvarsområder vil være

• Ordrebehandling
• Tilbudsberegning
• Betjening af svenske og danske kunder via telefon og mail
• Håndtering af reklamationer
• Salgsadministrative opgaver
• Produkt rådgivning
• Back up for svenske sælgere
• Oversættelse af danske tekster til svensk
 
For mere information omkring forretningsområdet, se venligst: rias.dk og rias.se 
 
Dine kvalifikationer
Du skal have erfaring med interne salgsopgaver og må gerne have lidt byggeteknisk forståelse. Som en del af det interne salgsteam forventes det, at du er robust, kvalitetsbevidst, og selvkørende i hverdagen. Du har gode IT-kundskaber og erfaring med salgssystemer (gerne SAP). 

Vi lægger særlig vægt på
• At du taler og skriver flydende svensk og dansk, samt at du kan begå dig på engelsk
• At du er meget serviceminded
• At du har en struktureret tilgang til opgaveløsning
• At du har gode samarbejdsevner, da du vil få en stor berøringsflade med kunder og kollegaer
• At du kan håndtere mange bolde i luften ad gangen
• At du er udadvendt og har et godt humør

Vi tilbyder dig
Et spændende og udfordrende job i en sund virksomhed i vækst. Du får gode muligheder for at udvikle dine personlige og faglige kompetencer. RIAS tilby-der en attraktiv fast løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring. Vi har en aktiv udviklende personalepolitik samt kantineordning.

Er du interesseret i at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jette Duus på telefon 46 77 00 46 eller på e-mail jdu@rias.dk.
 
Vi glæder os til at høre fra dig.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

RIAS A/S er en succesfuld børsnoteret virksomhed, der igennem sit tilhørsforhold til den verdensomspændende thyssenkrupp koncern har en førende position inden for salg, forarbejdning og distribution af forskellige former for plast og aluminium i Skandinavien. RIAS hovedkvarter er beliggende i Roskilde med afdelinger i Randers og Stockholm.

Sådan ansøger du

Send din ansøgning samt CV til hr@rias.dk.

Vi har ingen fast ansøgningsfrist, idet ansøgninger bliver behandlet løbende. Det er vigtigt for os at finde den helt rette kandidat.

2020-02-17T19:50:58.443 Til vores Byggeridivision søger vi en dygtig salgskoordinator til betjening af danske og svenske kunder i byggerisektoren. Jobbet Du bliver tilknyttet byggeridivisionen i RIAS A S, som er Skandinaviens førende leverandør af plastløsninger til tag og facader. Produkterne sælges typisk til byggemarkeder tømmerhandlere i Danmark og Sverige. Arbejdsstedet bliver i RIAS hovedkvarter i Roskilde. Dine primære ansvarsområder vil være • Ordrebehandling • Tilbudsberegning • Betjening af svenske og danske kunder via telefon og mail • Håndtering af reklamationer • Salgsadministrative opgaver • Produkt rådgivning • Back up for svenske sælgere • Oversættelse af danske tekster til svensk For mere information omkring forretningsområdet, se venligst: rias.dk og rias.se Dine kvalifikationer Du skal have erfaring med interne salgsopgaver og må gerne have lidt byggeteknisk forståelse. Som en del af det interne salgsteam forventes det, at du er robust, kvalitetsbevidst, og selvkørende i hverdagen. Du har gode IT-kundskaber og erfaring med salgssystemer (gerne SAP). Vi lægger særlig vægt på • At du taler og skriver flydende svensk og dansk, samt at du kan begå dig på engelsk • At du er meget serviceminded • At du har en struktureret tilgang til opgaveløsning • At du har gode samarbejdsevner, da du vil få en stor berøringsflade med kunder og kollegaer • At du kan håndtere mange bolde i luften ad gangen • At du er udadvendt og har et godt humør Vi tilbyder dig Et spændende og udfordrende job i en sund virksomhed i vækst. Du får gode muligheder for at udvikle dine personlige og faglige kompetencer. RIAS tilby-der en attraktiv fast løn efter kvalifikationer, pensionsordning og sundhedsforsikring. Vi har en aktiv udviklende personalepolitik samt kantineordning. Er du interesseret i at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Jette Duus på telefon 46 77 00 46 eller på e-mail jdu@rias.dk. Vi glæder os til at høre fra dig. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - RIAS A S er en succesfuld børsnoteret virksomhed, der igennem sit tilhørsforhold til den verdensomspændende thyssenkrupp koncern har en førende position inden for salg, forarbejdning og distribution af forskellige former for plast og aluminium i Skandinavien. RIAS hovedkvarter er beliggende i Roskilde med afdelinger i Randers og Stockholm. Sådan ansøger du Send din ansøgning samt CV til hr@rias.dk. Vi har ingen fast ansøgningsfrist, idet ansøgninger bliver behandlet løbende. Det er vigtigt for os at finde den helt rette kandidat.11Jobnet25548670100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-04T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRoskilde3694989RIAS A/S11Industrivej 114000RoskildeDKDanmark0
jdu@rias.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000887153JobNet5102062510206210017-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25548670https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=25548670https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25548670&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=25548670&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/2.jpgSvensktalende salgskoordinator i Roskilde12008001Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg363965400Jette Duusjdu@rias.dkDKDanmarkDKDanmark330183701Inside Sales RepresentativeRobot We are looking for an organised and proactive individual to join our team in Ishoj as an Inside Sales Representative. This is an exciting and varied role where you will have the opportunity to work with our customers via the telephone on a day to day basis selling some of the most cutting-edge technology in security, as well as coordinate internationally within our company. If you enjoy working within sales, incl. order handling, and thrive off the deal being done to the customers satisfaction in an international environment, we want to hear from you! Please read the full advert and apply on our career site: https: ehtl.fa.us6.oraclecloud.com hcmUI CandidateExperience en sites CX requisitions job 3650 ?keyword Inside Sales Rep

We are looking for an organised and proactive individual to join our team in Ishoj as an Inside Sales Representative. This is an exciting and varied role where you will have the opportunity to work with our customers via the telephone on a day to day basis selling some of the most cutting-edge technology in security, as well as coordinate internationally within our company. If you enjoy working within sales, incl. order handling, and thrive off the deal being done to the customers’ satisfaction in an international environment, we want to hear from you!

Please read the full advert and apply on our career site:

https://ehtl.fa.us6.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/en/sites/CX/requisitions/job/3650/?keyword=Inside+Sales+Rep

ADI GLOBAL DISTRIBUTION DENMARK A/SIshøj2020-02-18T00:00:002020-02-29T00:00:00
330183642DEMP i Køge søges dygtig medarbejder til teknisk kundeserviceRobot Har du kendskab til og erfaring med Dieselgeneratorer og kan du vejlede vores kunder til at bestille den rigtige reservedel? Så er dette job måske noget for dig. DEMP er en mindre virksomhed, med speciale i salg af reservedele til diesel generatorer til rederier i hele verden. Vi har et uhøjtideligt miljø hvor alle hjælper hinanden på tværs af opgaver, derfor er den enkelte medarbejders indsats i teamet vigtig. Dine opgaver bliver at snakke med vores kunder, vejlede og registrere deres ordre, bestille fra producenten samt følge op på sagerne fra start til slut og sikre den gode kundeoplevelse. DU: Har teknisk erfaring med dieselmotorer (marine generatoranlæg) og komponenter Har ønske om at sidde på kontor med administrative opgaver Er ansvarsbevidst og serviceminded Kan læse og forstå et teknisk tegning diagram Er god til både dansk og engelsk i skrift og tale Har It-kendskab på brugerniveau DU FÅR: Frihed i dagligdagen til at løse dine opgaver En varieret hverdag Mulighed for indflydelse på de daglige opgaver Fantastiske, dygtige kollegaer hvor alle har en vigtig rolle Arbejdstid 8-16 (fredag til kl 14) Lidt om DEMP DEMP blev grundlagt i 1977 og er en 100 ejet dansk virksomhed, der opbygger generatoranlæg og sælger reservedele til disse.

Har du kendskab til og erfaring med Dieselgeneratorer og kan du vejlede vores kunder til at bestille den rigtige reservedel? Så er dette job måske noget for dig.

DEMP er en mindre virksomhed, med speciale i salg af reservedele til diesel generatorer til rederier i hele verden. 

Vi har et uhøjtideligt miljø hvor alle hjælper hinanden på tværs af opgaver, derfor er den enkelte medarbejders indsats i teamet vigtig.

Dine opgaver bliver at snakke med vores kunder, vejlede og registrere deres ordre, bestille fra producenten samt følge op på sagerne fra start til slut og sikre den gode kundeoplevelse.

DU:

  • Har teknisk erfaring med dieselmotorer (marine generatoranlæg) og komponenter
  • Har ønske om at sidde på kontor med administrative opgaver
  • Er ansvarsbevidst og serviceminded
  • Kan læse og forstå et teknisk tegning/diagram
  • Er god til både dansk og engelsk i skrift og tale
  • Har It-kendskab på brugerniveau

 

DU FÅR:

  • Frihed i dagligdagen til at løse dine opgaver
  • En varieret hverdag
  • Mulighed for indflydelse på de daglige opgaver
  • Fantastiske, dygtige kollegaer hvor alle har en vigtig rolle
  • Arbejdstid 8-16 (fredag til kl 14)

Lidt om DEMP

DEMP blev grundlagt i 1977 og er en 100% ejet dansk virksomhed, der opbygger generatoranlæg og sælger reservedele til disse. 

A/S DANISH ENGINEERING & MARINE POWERKøge2020-02-18T00:00:002020-04-02T00:00:00
330181672Taler du svensk/norsk? ScanPeople søger en Kundeservicemedarbejder med teknisk flair til Gorenje Group Nordic A/SRobot Taler du svensk eller norsk og trives du med kundesupport samt rådgivning? Er du enkompetent problemløser og forstår du vigtigheden af god kundeservice? Så er du måsked n svensk eller norsktalende kundeservicemedarbejder med teknisk flair, ScanPeoplesøger til vores spændende kunde Gorenje Group Nordic i Glostrup. ARBEJDSOPGAVER Lettere teknisk support pr. telefon til kunder, forhandlere og servicecentre. Besvare kundehenvendelser, herunder modtage og registrere ordrer. Håndtering af kundehenvendelser pr. telefon, mail samt personlig support rådgivning til køkkenbutikker og servicecentre omkring tekniske spørgsmål samt andre problemstillinger. Koordinering og behandling af diverse opgaver mellem virksomhedens eksterne værksteder og kunder. Vedligeholde og opdatere CRM-system. Varetage diverse administrative opgaver. DINE KVALIFIKATIONER Du har gerne erfaring fra en tilsvarende stilling, og forstår dig på god kundeservice. Du taler og skriver svensk- og eller norsk på et højt niveau. Du har gerne erfaring med teknisk support ifm. tekniske spørgsmål. Du har gerne erfaring med salg eller service af reservedele (fordel, men ikke et krav). Du er ansvarsbevidst og målrettet i din tilgang til hverdagens udfordringer. Du er serviceminded og har gode samarbejds- og kommunikationsevner. Du er en struktureret problemløser. Du er initiativrig, ansvarsbevidst og bevarer fokus samt engagement i en til tider hektisk hverdag. Du er god til at planlægge og prioritere i dine opgaver. Du forstår dig på de skandinaviske markeder og taler også gerne engelsk. GORENJE GROUP NORDIC TILBYDER En attraktiv lønpakke i henhold til kvalifikationer og erfaring. Sundhedsforsikring samt pensions- og frokostordning. Et spændende job i en veletableret international virksomhed. Uformelt arbejdsmiljø med engagerede og passionerede kolleger. ANSØGNINGVi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 11353OBS: Har du allerede registreret dig i vores database, skal du blot loggeind og tilføje jobkoden 11353 for at søge jobbet. OM GORENJE GROUP NORDIC A SGorenje etablerede sit danske datterselskab i 1976 med hovedsæde i København, og siden har Gorenje Group Nordic udviklet sig til en multinational virksomhed med ansvaret for hele Norden og Baltikum med over 32 mio. indbyggere og med et areal på mere end 1,5 mio. km2. Med markedsføringen af de to hvidevaremærker Gorenje og premium brandet ASKO gennem et veludbygget og yderst kompetent forhandlernet i otte lande har Gorenje Group Nordic sat sig for at levere et bredt sortiment af innovative designprodukter og serviceydelser, som gør hverdagen nemmere for vores kunder i forskellige segmenter og prisniveauer. Gorenje og AKSO er i dag eget af kinesiske Hisense.Læs mere på www.gorenje.dk, www.gorenjegroupnordic.com og www.asko.dk OM SCANPEOPLEScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater. Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedsteservice og kvalitet til alle vi er i berøring med. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering,interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

Taler du svensk eller norsk og trives du med kundesupport samt rådgivning? Er du en
kompetent problemløser og forstår du vigtigheden af god kundeservice? Så er du måske
dén svensk eller norsktalende kundeservicemedarbejder med teknisk flair, ScanPeople
søger til vores spændende kunde Gorenje Group Nordic i Glostrup.


ARBEJDSOPGAVER

  • Lettere teknisk support pr. telefon til kunder, forhandlere og servicecentre.
  • Besvare kundehenvendelser, herunder modtage og registrere ordrer.
  • Håndtering af kundehenvendelser pr. telefon, mail samt personlig support/rådgivning til køkkenbutikker og servicecentre omkring tekniske spørgsmål samt andre problemstillinger.
  • Koordinering og behandling af diverse opgaver mellem virksomhedens eksterne værksteder og kunder.
  • Vedligeholde og opdatere CRM-system.
  • Varetage diverse administrative opgaver.

DINE KVALIFIKATIONER

  • Du har gerne erfaring fra en tilsvarende stilling, og forstår dig på god kundeservice.
  • Du taler og skriver svensk-/og eller norsk på et højt niveau.
  • Du har gerne erfaring med teknisk support ifm. tekniske spørgsmål.
  • Du har gerne erfaring med salg eller service af reservedele (fordel, men ikke et krav).
  • Du er ansvarsbevidst og målrettet i din tilgang til hverdagens udfordringer.
  • Du er serviceminded og har gode samarbejds- og kommunikationsevner.
  • Du er en struktureret problemløser.
  • Du er initiativrig, ansvarsbevidst og bevarer fokus samt engagement i en til tider hektisk hverdag.
  • Du er god til at planlægge og prioritere i dine opgaver.
  • Du forstår dig på de skandinaviske markeder og taler også gerne engelsk.

GORENJE GROUP NORDIC TILBYDER

  • En attraktiv lønpakke i henhold til kvalifikationer og erfaring.
  • Sundhedsforsikring samt pensions- og frokostordning.
  • Et spændende job i en veletableret international virksomhed.
  • Uformelt arbejdsmiljø med engagerede og passionerede kolleger.

ANSØGNING
Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=11353
OBS: Har du allerede registreret dig i vores database, skal du blot logge
ind og tilføje jobkoden 11353 for at søge jobbet.

OM GORENJE GROUP NORDIC A/S
Gorenje etablerede sit danske datterselskab i 1976 med hovedsæde i København, og siden har Gorenje Group Nordic udviklet sig til en multinational virksomhed med ansvaret for hele Norden og Baltikum med over 32 mio. indbyggere og med et areal på mere end 1,5 mio. km2.

Med markedsføringen af de to hvidevaremærker Gorenje og premium brandet ASKO gennem et veludbygget og yderst kompetent forhandlernet i otte lande har Gorenje Group Nordic sat sig for at levere et bredt sortiment af innovative designprodukter og serviceydelser, som gør hverdagen nemmere for vores kunder i forskellige segmenter og prisniveauer. Gorenje og AKSO er i dag eget af kinesiske Hisense.
Læs mere på www.gorenje.dk, www.gorenjegroupnordic.com og www.asko.dk

OM SCANPEOPLE
ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater.

Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedste
service og kvalitet til alle vi er i berøring med.

Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering,
interim management og outplacement.

Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.
Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

SCANPEOPLE ApSTaastrup2020-02-18T00:00:002020-02-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Inside Sales Representative

ADI GLOBAL DISTRIBUTION DENMARK A/S

Ishøj
We are looking for an organised and proactive individual to join our team in Ishoj as an Inside Sales Representative. This is an exciting and varied role where you will have the opportunity to work with our customers via the telephone on a day to da...
Indrykket:18. februar 2020

DEMP i Køge søges dygtig medarbejder til teknisk kundeservice

A/S DANISH ENGINEERING & MARINE POWER

Køge
Har du kendskab til og erfaring med Dieselgeneratorer og kan du vejlede vores kunder til at bestille den rigtige reservedel? Så er dette job måske noget for dig. DEMP er en mindre virksomhed, med speciale i salg af reservedele til diesel generatorer...
Indrykket:18. februar 2020

Taler du svensk/norsk? ScanPeople søger en Kundeservicemedarbejder med teknisk flair til Gorenje Group Nordic A/S

SCANPEOPLE ApS

Taastrup
Taler du svensk eller norsk og trives du med kundesupport samt rådgivning? Er du enkompetent problemløser og forstår du vigtigheden af god kundeservice? Så er du måsked n svensk eller norsktalende kundeservicemedarbejder med teknisk flair, ScanPeopl...
Indrykket:18. februar 2020