Svensktalende Salgsmedarbejder

Taler du svensk og har lyst til at arbejde med salg af reklameartikler på det svenske marked?

Virksomhed:

Virksomheden Badgeland er startet i en kælder i 2008, og omsætter i dag for et 2-cifret millionbeløb, og er vokset til at være en af Skandinaviens største e-commerce virksomheder. Badgeland har 2 gange vundet den prestigefyldte Børsens Gazellepris og er en rigtig iværksættervirksomhed, ejet af de to brødre Thomas og Rasmus Hansen. Virksomheden tæller i dag 10 fastansatte. Produkterne er badges, magneter, navneskilte, klistermærker, pins, nøglesnore og mange andre reklameartikler, som sælges på en række europæiske markeder, herunder også Sverige, hvortil der søges en salgsmedarbejder. Se mere på www.badgeland.se

Jobbet:

Du bliver en del af et professionelt og dynamisk kundeserviceteam med dygtige og erfarne folk, som alle brænder for at give kunderne den allerbedste rådgivning og oplevelse. Ambitionen er at inspirere, afdække kundernes behov og rådgive ud fra et omfattende sortiment med mange muligheder, og gøre det nemt at bestille sjove og smarte produkter, der skaber ambassadører for kunder, som f.eks. er organisationer, kommuner, virksomheder og privatpersoner. Du vil løbende have dialog med eksisterende og nye kunder og skabe salg gennem vedvarende relationer.

Faglige kompetencer:

Du har måske erfaring med salg, kundekontakt og service. Din uddannelse kan være indenfor markedsføring eller business. Men vigtigst af alt, er at du kan tale og forstå svensk på et højt niveau, og kan relatere dig til svensk forretningskultur. Derudover har du interesse for reklameartikler og give-aways. Gode IT-kundskaber. Office pakken er et integreret værktøj i din dagligdag.

Personlige kompetencer:

Som person besidder du et stort drive, du udviser altid et højt engagement og tager 100% ejerskab på opgaven, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at indgå i et dynamisk fællesskab, hvor der er plads til forskellighed. Du kan arbejde med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater.

Virksomheden tilbyder:

Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk iværksætter virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job. Du vil blive grundigt oplært i Badgeland’s systemer og forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn + pension. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater. Er du interesseret, så send din ansøgning med det samme. Du starter din ansøgning ved at gå til "søg job" til højre her på siden.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330091141Phoenix-e0df543f12019-09-17T00:00:00Svensktalende Salgsmedarbejder

Taler du svensk og har lyst til at arbejde med salg af reklameartikler på det svenske marked?

Virksomhed:

Virksomheden Badgeland er startet i en kælder i 2008, og omsætter i dag for et 2-cifret millionbeløb, og er vokset til at være en af Skandinaviens største e-commerce virksomheder. Badgeland har 2 gange vundet den prestigefyldte Børsens Gazellepris og er en rigtig iværksættervirksomhed, ejet af de to brødre Thomas og Rasmus Hansen. Virksomheden tæller i dag 10 fastansatte. Produkterne er badges, magneter, navneskilte, klistermærker, pins, nøglesnore og mange andre reklameartikler, som sælges på en række europæiske markeder, herunder også Sverige, hvortil der søges en salgsmedarbejder. Se mere på www.badgeland.se

Jobbet:

Du bliver en del af et professionelt og dynamisk kundeserviceteam med dygtige og erfarne folk, som alle brænder for at give kunderne den allerbedste rådgivning og oplevelse. Ambitionen er at inspirere, afdække kundernes behov og rådgive ud fra et omfattende sortiment med mange muligheder, og gøre det nemt at bestille sjove og smarte produkter, der skaber ambassadører for kunder, som f.eks. er organisationer, kommuner, virksomheder og privatpersoner. Du vil løbende have dialog med eksisterende og nye kunder og skabe salg gennem vedvarende relationer.

Faglige kompetencer:

Du har måske erfaring med salg, kundekontakt og service. Din uddannelse kan være indenfor markedsføring eller business. Men vigtigst af alt, er at du kan tale og forstå svensk på et højt niveau, og kan relatere dig til svensk forretningskultur. Derudover har du interesse for reklameartikler og give-aways. Gode IT-kundskaber. Office pakken er et integreret værktøj i din dagligdag.

Personlige kompetencer:

Som person besidder du et stort drive, du udviser altid et højt engagement og tager 100% ejerskab på opgaven, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at indgå i et dynamisk fællesskab, hvor der er plads til forskellighed. Du kan arbejde med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater.

Virksomheden tilbyder:

Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk iværksætter virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job. Du vil blive grundigt oplært i Badgeland’s systemer og forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn + pension. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater. Er du interesseret, så send din ansøgning med det samme. Du starter din ansøgning ved at gå til "søg job" til højre her på siden.

Taler du svensk og har lyst til at arbejde med salg af reklameartikler på det svenske marked? Virksomhed: Virksomheden Badgeland er startet i en kælder i 2008, og omsætter i dag for et 2-cifret millionbeløb, og er vokset til at være en af Skandinaviens største e-commerce virksomheder. Badgeland har 2 gange vundet den prestigefyldte Børsens Gazellepris og er en rigtig iværksættervirksomhed, ejet af de to brødre Thomas og Rasmus Hansen. Virksomheden tæller i dag 10 fastansatte. Produkterne er badges, magneter, navneskilte, klistermærker, pins, nøglesnore og mange andre reklameartikler, som sælges på en række europæiske markeder, herunder også Sverige, hvortil der søges en salgsmedarbejder. Se mere på www.badgeland.se Jobbet: Du bliver en del af et professionelt og dynamisk kundeserviceteam med dygtige og erfarne folk, som alle brænder for at give kunderne den allerbedste rådgivning og oplevelse. Ambitionen er at inspirere, afdække kundernes behov og rådgive ud fra et omfattende sortiment med mange muligheder, og gøre det nemt at bestille sjove og smarte produkter, der skaber ambassadører for kunder, som f.eks. er organisationer, kommuner, virksomheder og privatpersoner. Du vil løbende have dialog med eksisterende og nye kunder og skabe salg gennem vedvarende relationer. Faglige kompetencer: Du har måske erfaring med salg, kundekontakt og service. Din uddannelse kan være indenfor markedsføring eller business. Men vigtigst af alt, er at du kan tale og forstå svensk på et højt niveau, og kan relatere dig til svensk forretningskultur. Derudover har du interesse for reklameartikler og give-aways. Gode IT-kundskaber. Office pakken er et integreret værktøj i din dagligdag. Personlige kompetencer: Som person besidder du et stort drive, du udviser altid et højt engagement og tager 100 ejerskab på opgaven, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at indgå i et dynamisk fællesskab, hvor der er plads til forskellighed. Du kan arbejde med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater. Virksomheden tilbyder: Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk iværksætter virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job. Du vil blive grundigt oplært i Badgeland s systemer og forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn pension. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater. Er du interesseret, så send din ansøgning med det samme. Du starter din ansøgning ved at gå til søg job til højre her på siden.11jobnete0df543f100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-12T00:00:000000http://erhr.dk/for-kandidater/ledige-jobs/227010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3613614ERHR Rekruttering11Teglbækvej 68361HasselagerDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent824721JobNet5045795504579510017-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0df543fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0df543fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0df543f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e0df543f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgSvensktalende Salgsmedarbejder12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362747751noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330096607Simone Pérèle søger en salgskonsulent til varetagelse af salg i vores afdeling i Magasin ÅrhusRobot Vi søger en salgskonsulent til 22 timer om ugen. Vores forventninger til dig: Du bidrager positivt til opnåelse af de fastsatte mål for butikken og teamet Du motiveres af høje målsætninger og arbejder aktivt og kreativt for at nå dem Du forstår, evner og sætter en ære i at yde en exceptionel service som skaber høj kundeloyalitet og købsglæde Du ved hvad begrebet konceptloyalitet betyder Du har et højt drive og elsker det at arbejde i butik Du deltager aktivt i at skabe en god teamånd Dine kvalifikationer: Du er butiksuddannet eller har erfaring fra butik Du er dygtig til at sælge og forstår dig på mersalg Du er selvstændig og tager eget initiativ Lingeri erfaring er ikke krævet, men absolut en fordel Kendskab til Microsoft Office pakken er en fordel Vi tilbyder dig: Mulighed for skabe succes såvel fagligt som personligt Et team af kollegaer der brænder for at skabe gode resultater Kontinuerlig uddannelse og træning i både produkter og salgsværktøjer Løn efter kvalifikationer Tiltrædelse snarest muligt. Ansøgningsfrist: 18.oktober 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende og glæder os til at høre fra dig. Ansøgning skal indeholde billede, referenceliste og CV, som bedes sendt til Pia og Maiken: plaursen@simone-perele.dk og lkildgaard@simone-perele.dk Simone Pérèle Nordic ApS er datterselskab af Simone Pérèle SA i Frankrig. Simone Perélè står for det fineste inden for fransk lingeri, hvilket bekræftes af vores stærke position som det absolut bedst solgte eksklusive lingeri mærke i Europas største stormagasiner. Succesen ligger i Simone Perélès unikke evne til at være revolutionerende, tidssvarende og vovet i samspillet mellem eksklusive materialer og design. Siden 1950 har Simone Pérèle været kendt for kollektioner som oser af kvindelighed og forførelse. Altid udført med en imponerende sans for detaljer og i en sjældent set fransk vovet kvindelighed. Se mere på www.simone-perele.com.

Vi søger en salgskonsulent til 22 timer om ugen.

Vores forventninger til dig:

  • Du bidrager positivt til opnåelse af de fastsatte mål for butikken og teamet
  • Du motiveres af høje målsætninger og arbejder aktivt og kreativt for at nå dem
  • Du forstår, evner og sætter en ære i at yde en exceptionel service som skaber høj kundeloyalitet og købsglæde
  • Du ved hvad begrebet ”konceptloyalitet” betyder
  • Du har et højt drive og elsker det at arbejde i butik
  • Du deltager aktivt i at skabe en god teamånd

 

Dine kvalifikationer:

  • Du er butiksuddannet eller har erfaring fra butik
  • Du er dygtig til at sælge og forstår dig på mersalg
  • Du er selvstændig og tager eget initiativ
  • Lingeri erfaring er ikke krævet, men absolut en fordel
  • Kendskab til Microsoft Office pakken er en fordel

 

Vi tilbyder dig:

  • Mulighed for skabe succes såvel fagligt som personligt
  • Et team af kollegaer der brænder for at skabe gode resultater
  • Kontinuerlig uddannelse og træning i både produkter og salgsværktøjer
  • Løn efter kvalifikationer
  • Tiltrædelse snarest muligt.

 

Ansøgningsfrist: 18.oktober 2019.

Vi behandler ansøgningerne løbende og glæder os til at høre fra dig.

Ansøgning skal indeholde billede, referenceliste og CV, som bedes sendt til Pia og Maiken: plaursen@simone-perele.dk og lkildgaard@simone-perele.dk

 

Simone Pérèle Nordic ApS er datterselskab af Simone Pérèle SA i Frankrig.

Simone Perélè står for det fineste inden for fransk lingeri, hvilket bekræftes af vores stærke position som det absolut bedst solgte eksklusive lingeri mærke i Europas største stormagasiner. Succesen ligger i Simone Perélès unikke evne til at være revolutionerende, tidssvarende og vovet i samspillet mellem eksklusive materialer og design.

Siden 1950 har Simone Pérèle været kendt for kollektioner som oser af kvindelighed og forførelse. Altid udført med en imponerende sans for detaljer og i en sjældent set fransk vovet kvindelighed.

Se mere på www.simone-perele.com.

 

SIMONE PÉRÈLE NORDICS ApSAarhus C2019-09-27T00:00:002019-10-18T00:00:00
330096603Deltids salgskonsulenter til stærkt og professionelt teamRobot Vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter gennem telefonen? Så skynd dig at læse videre! Sted: Aarhus Vi tilbyder mere end bare et job du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Citater fra kommende kolleger: Hos Stofa er der frihed under ansvar Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni. KAN DU GENKENDE DIG SELV? Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet Du kan skabe gode, vedvarende resultater Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et nej Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar Vi tilbyder ordnede arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast timeløn, provision, koncernbonus fritvalgslønkonto og meget mere. Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på at vi skal udvikle os sammen. Du arbejder 10 timer pr. uge, med mulighed for ekstra timer hvis det passer ind i din kalender. Arbejdet foregår i hverdagene i tidsrummet 16.30 til 20.30, med mulighed for ekstra timer i tidsrummet 9 til 16.30. VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA? Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge. Der vil være start snarest muligt. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502 Søg stilling

Vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter gennem telefonen? Så skynd dig at læse videre!

Sted: Aarhus

Vi tilbyder mere end bare et job – du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre.

 

Citater fra kommende kolleger:

  • ”Hos Stofa er der frihed under ansvar”
  • ”Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen”
  • ”Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer”
  • ”Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg”
  • ”Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø”

 

ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI

Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni.

 

KAN DU GENKENDE DIG SELV?

  • Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet
  • Du kan skabe gode, vedvarende resultater
  • Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et "nej"
  • Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen
  • Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar

 

Vi tilbyder ordnede arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast timeløn, provision, koncernbonus fritvalgslønkonto og meget mere.

Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på at vi skal udvikle os sammen.

Du arbejder 10 timer pr. uge, med mulighed for ekstra timer hvis det passer ind i din kalender. Arbejdet foregår i hverdagene i tidsrummet 16.30 til 20.30, med mulighed for ekstra timer i tidsrummet 9 til 16.30.

 

VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA?

Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge.  Der vil være start snarest muligt.  Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:
Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502

Søg stilling

Stofa A/S, ÅrhusTranbjerg J2019-09-27T00:00:002019-10-31T00:00:00
330092394Spændende stillinger som salgskonsulent i HinnerupRobot Vores kunde søger flere salgskonsulenter til deres sociale og effektive team i Hinnerup. Du skal være begejstret for at tage kontakt med mange mennesker i hverdagen og brænde for salgsarbejde, markedsføring og branding. Du må gerne være innovativ og selvkørende, men også lærenem og interesseret i personlig og faglig udvikling. Din profil Du har erfaring som sælger og har haft succes med det. Du interesserer dig meget for indretning af badeværelser og badeværelsesudstyr. Har du en håndværksmæssig baggrund er det et plus, men ikke et krav. Kendskab til VVS-branchen er et plus, men ikke et krav. Du er resultatorienteret og ambitiøs. Du er god til kommunikation, indlevelse og forståelse af kunden og kundens behov. Du er loyal overfor kunderne, produktet og virksomheden. Vilkår Fastansættelse med attraktiv fast løn efter kvalifikationer. Mulighed for at indgå i en bonusordning udover den faste månedsløn. Ansøgning Ansøg via vores hjemmeside på: www.pricelesspeople.dk find-et-job og upload din ansøgning mærket: Salgskonsulent til Hinnerup , dit CV, dit billede, relevante referencer og uddannelsepapirer. Vi glæder os til at læse om dig.

Vores kunde søger flere salgskonsulenter til deres sociale og effektive team i Hinnerup. Du skal være begejstret for at tage kontakt med mange mennesker i hverdagen og brænde for salgsarbejde, markedsføring og branding. Du må gerne være innovativ og selvkørende, men også lærenem og interesseret i personlig og faglig udvikling.

Din profil

  • Du har erfaring som sælger og har haft succes med det.
  • Du interesserer dig meget for indretning af badeværelser og badeværelsesudstyr.
  • Har du en håndværksmæssig baggrund er det et plus, men ikke et krav.
  • Kendskab til VVS-branchen er et plus, men ikke et krav.
  • Du er resultatorienteret og ambitiøs.
  • Du er god til kommunikation, indlevelse og forståelse af kunden og kundens behov.
  • Du er loyal overfor kunderne, produktet og virksomheden.

Vilkår

Fastansættelse med attraktiv fast løn efter kvalifikationer. Mulighed for at indgå i en bonusordning udover den faste månedsløn.

Ansøgning

Ansøg via vores hjemmeside på: www.pricelesspeople.dk/find-et-job og upload din ansøgning mærket: "Salgskonsulent til Hinnerup", dit CV, dit billede, relevante referencer og uddannelsepapirer.

Vi glæder os til at læse om dig.

Priceless People ApSHinnerup2019-09-19T00:00:002019-11-12T00:00:00
330090334SalgskonsulentRobot Salgskonsulent til stærkt og professionelt team Til vores nye afdeling New Biz Onboarding søger vi endnu konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre. Sted: Aarhus PROFESSIONELT TEAM MED FOKUS PÅ UDVIKLING Vi tilbyder mere end bare et job du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Udover hverdagen i teamet er vi også tilknyttet eventafdelingen, hvor der løbende vil være mulighed for at komme ud og se kunderne i øjnene. Dine kommende kolleger siger: Hos Stofa er der frihed under ansvar Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre, at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni. KAN DU GENKENDE DIG SELV? Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet Du kan skabe gode, vedvarende resultater Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et nej Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar. Vi tilbyder gode arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast månedlig grundløn, provision, koncernbonus, fritvalgslønkonto og meget mere.Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på, at vi skal udvikle os sammen. Vi sørger for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching. Du kan bla. udvikle dine kommunikative evner på vores salgs kommunikationsuddannelse eller sætte fokus på personlig udvikling på Jæger uddannelsen . Arbejdet foregår i Aarhus (Tranbjerg) mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag 8-16. Der vil være ca. en aftenvagt til kl. 19 hver 14. dag. Hos Stofa er man helt naturligt drevet af forandringer, og som medarbejder skal du være klar til at gribe de muligheder, der følger med. Din markedsværdi skal stige, mens du er hos virksomheden. Her siges tingene, som de er og det samme forventes også af dig. VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA? Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge. Der vil være start den 1. oktober eller november 2019, eller snarest derefter. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502.

Salgskonsulent til stærkt og professionelt team

Til vores nye afdeling ”New Biz & Onboarding” søger vi endnu konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre.

Sted: Aarhus

 

PROFESSIONELT TEAM MED FOKUS PÅ UDVIKLING

Vi tilbyder mere end bare et job – du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Udover hverdagen i teamet er vi også tilknyttet eventafdelingen, hvor der løbende vil være mulighed for at komme ud og se kunderne i øjnene.

 

Dine kommende kolleger siger:

  • ”Hos Stofa er der frihed under ansvar”
  • ”Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen”
  • ”Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer”
  • ”Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg”
  • ”Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø”

 

ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI

Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre, at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni.

 

KAN DU GENKENDE DIG SELV?

  • Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet
  • Du kan skabe gode, vedvarende resultater
  • Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et "nej"
  • Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen
  • Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar.

 

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast månedlig grundløn, provision, koncernbonus, fritvalgslønkonto og meget mere.Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på, at vi skal udvikle os sammen. Vi sørger for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching.

Du kan bla. udvikle dine kommunikative evner på vores "salgs & kommunikationsuddannelse" eller sætte fokus på personlig udvikling på "Jæger uddannelsen". Arbejdet foregår i Aarhus (Tranbjerg) mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag 8-16. Der vil være ca. en aftenvagt til kl. 19 hver 14. dag.

 

Hos Stofa er man helt naturligt drevet af forandringer, og som medarbejder skal du være klar til at gribe de muligheder, der følger med. Din markedsværdi skal stige, mens du er hos virksomheden. Her siges tingene, som de er – og det samme forventes også af dig.

 

VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA?

Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge.  Der vil være start den 1. oktober eller november 2019, eller snarest derefter.  Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502.

Stofa A/S, ÅrhusTranbjerg J2019-09-16T00:00:002019-11-07T00:00:00
330084601Vi søger dygtige sælgere til vores afdeling i Aarhus!!Robot Er du en teamplayer der altid smiler og skaber god stemning?Går du efter at blive bedre i dag end du var i går?Vil du gerne tjene penge og samtidig have det sjovt? Så kig her .- Vi søger sælgere til vores afdeling i Aarhus- Her er der søde kollegaer, god stemning og en åben og fri tone.- Vi har løbende salgstræning med mulighed for at udvikle sine kompetencer både som sælger og menneske.- Det er en arbejdsplads med rum til udvikling og en nærværende og fleksibel ledelse.- Et ungdommeligt arbejdsmiljø der skaber uformel stemning og et stærkt sammenhold.- Vi arbejder med frihed under ansvar og i form af vores professionsmodel er der mulighed for selv at bestemme sin løn. Lyder det som noget for dig så skynd dig at ansøg i dag!

Er du en teamplayer der altid smiler og skaber god stemning?
Går du efter at blive bedre i dag end du var i går?
Vil du gerne tjene penge og samtidig have det sjovt?

Så kig her….
- Vi søger sælgere til vores afdeling i Aarhus
- Her er der søde kollegaer, god stemning og en åben og fri tone.
- Vi har løbende salgstræning med mulighed for at udvikle sine kompetencer både som sælger og menneske.
- Det er en arbejdsplads med rum til udvikling og en nærværende og fleksibel ledelse.
- Et ungdommeligt arbejdsmiljø der skaber uformel stemning og et stærkt sammenhold.
- Vi arbejder med frihed under ansvar og i form af vores professionsmodel er der mulighed for selv at bestemme sin løn.

Lyder det som noget for dig så skynd dig at ansøg i dag!

Hello Sales Aarhus IVSAarhus N2019-09-05T00:00:002019-10-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Simone Pérèle søger en salgskonsulent til varetagelse af salg i vores afdeling i Magasin Århus

SIMONE PÉRÈLE NORDICS ApS

Aarhus C
Vi søger en salgskonsulent til 22 timer om ugen. Vores forventninger til dig: Du bidrager positivt til opnåelse af de fastsatte mål for butikken og teamet Du motiveres af høje målsætninger og arbejder aktivt og kreativt for at nå dem Du forstår, evn...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:18. oktober 2019

Deltids salgskonsulenter til stærkt og professionelt team

Stofa A/S, Århus

Tranbjerg J
Vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter gennem telefonen? Så skynd dig at læse videre! Sted: Aarhus Vi tilbyder mere end bare et job du bliver en...
Indrykket:27. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Spændende stillinger som salgskonsulent i Hinnerup

Priceless People ApS

Hinnerup
Vores kunde søger flere salgskonsulenter til deres sociale og effektive team i Hinnerup. Du skal være begejstret for at tage kontakt med mange mennesker i hverdagen og brænde for salgsarbejde, markedsføring og branding. Du må gerne være innovativ og...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:12. november 2019

Salgskonsulent

Stofa A/S, Århus

Tranbjerg J
Salgskonsulent til stærkt og professionelt team Til vores nye afdeling New Biz Onboarding søger vi endnu konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vo...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:7. november 2019

Vi søger dygtige sælgere til vores afdeling i Aarhus!!

Hello Sales Aarhus IVS

Aarhus N
Er du en teamplayer der altid smiler og skaber god stemning?Går du efter at blive bedre i dag end du var i går?Vil du gerne tjene penge og samtidig have det sjovt? Så kig her .- Vi søger sælgere til vores afdeling i Aarhus- Her er der søde kollegaer...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019